Zojuist heb ik 'm binnen en het is een heel erg leuk toestel.
Ik heb de zwarte versie met 3000 mAh accu, 1 GB RAM, 4 GB flash.
Eerste indrukken:
- GPS had binnen geen enkele satelliet in beeld, maar binnen 3 meter buiten had ik een fix (getest met GPS-test)
- Default instelling is gelukkig in de Engelse taal en er staat een aantal Chinese apps op. Voor de rest is 'ie helemaal kaal, dus je moet echt alles zelf installeren, zoals Google Mail, Calendar, Youtube, etc.
- Bij opstarten krijg ik steeds de melding dat "SIM2" nog niet klaar is. Nog geen idee hoe ik kan instellen dat daar ook niets in komt. Sim1 is een mini-SIM, sim2 een normale maat, maar ik heb begrepen dat je in dat slot geen 3G kunt halen.
- Bij eerste keer SIM insteken moet je bewust zelf de data-connectie voor die SIM aanzetten. Is op zich positief, maar je moet het wel even weten.
- Speedtest via de WiFi haalde ik hier zo'n 23 Mbps (internet-abo kan tot 40). Via 3G nog niet getest.
- Heel mooi scherm. Ik heb nog nooit een 1080p scherm gezien met deze grootte, maar als ik dit 720p scherm zie, zie ik dus weinig toegevoegde waarde in een scherm met hogere resolutie. Echt prima schermpje.
Op mijn Vodafone pagina staat als omschrijving van het toestel:
"Baoji Jia Yu Yu Tong Electronic Co Ltd JAYU JY-G4"
Al met al een heel mooi toestel. Neem je dan de prijs mee, dan is het echt een heel heel heel erg mooi toestel
[
Voor 7% gewijzigd door
TD-er op 09-06-2013 20:37
]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)