Zit te twijfelen of ik nou moet wachten op die G4 of maar de G3 moet halen..
De g3 is sowieso achterhaalt, dan kan je beter voor een andere mtk6589 phone als de star s5 oid gaanEdwinnR schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:41:
Zit te twijfelen of ik nou moet wachten op die G4 of maar de G3 moet halen..
druk en typefouten voorbehouden
Er is een G3+ versie, daar zit de mtk6589 in en die schijnt eerder geleverd te kunnen worden.lutkeveld schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:18:
[...]
De g3 is sowieso achterhaalt, dan kan je beter voor een andere mtk6589 phone als de star s5 oid gaan
Kin je beter nog even wachten op de G4. 4,72 inch en toch kleiner dan de G3. Bewijst maar weer dat de G3 wel een beetje lomp en groot is.
Gisteren onderstaande mail ontvangen van Pandawill:
Dear Customer,
Good day !
Firstly thanks very much for your order JiaYu G4 on Pandawill.com.
as the approach of the Pre-sale time May-15,We are so sorry tell you that the G4
still not appear in the market fianlly.
We got the latest news about Jiayu G4 from Jiayu company :Jiayu G4 basic sku35868
(1GB+4GB) is released,
but they are all prototypes, not officially launched yet, and Jiayu just offer them
to Jiayu forum customers so far.
As to Jiayu G4 Advanced sku35869 (2GB+32GB), it is still under testing for a lot of
software issues.
so we still waiting for the release about this item , also the factory can not offer
us a exactly delivery date,
we understanding it was a bad expenience ,so we contact you and ask you take a
replacement.
If you don't want to wait any more now, pandawill would like to offer the options.
Change options:
Jiayu G4 Advanced sku35869 (248.99$) for sku41669 (ZOPO C2) (254.99$)
If you agree with the replace , we will change it free without extra cost ,
the ZOPO C2 is also the best seller model , Hope you enjoyed it .
if you still wanna waiting for the G4 advanced, we will keep for you ,
and once the G4 restock , we will arrange the shipment in chronological order.
should you have any other question or suggestion please feel free to contact us .
Best regards
Pandawill customer service Team
Ik vindt de Zopo C2 niet echt een geschikte vervanging voor de Jiayu G4. Toch nog maar ff in de wachtstand ,,,
Dear Customer,
Good day !
as the approach of the Pre-sale time May-15,We are so sorry tell you that the G4
We got the latest news about Jiayu G4 from Jiayu company :Jiayu G4 basic sku35868
(1GB+4GB) is released,
but they are all prototypes, not officially launched yet, and Jiayu just offer them
As to Jiayu G4 Advanced sku35869 (2GB+32GB), it is still under testing for a lot of
software issues.
so we still waiting for the release about this item , also the factory can not offer
replacement.
If you don't want to wait any more now, pandawill would like to offer the options.
Change options:
should you have any other question or suggestion please feel free to contact us .
Best regards
Ik vindt de Zopo C2 niet echt een geschikte vervanging voor de Jiayu G4. Toch nog maar ff in de wachtstand ,,,
Wisselen voor Newman N2?Le_Phreak schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:05:
Gisteren onderstaande mail ontvangen van Pandawill:
Dear Customer,
Good day !
(1GB+4GB) is released,
software issues.
replacement.
Change options:
Best regards
YouTube: Darkraver - komt ie dan hejernij schreef op zondag 12 mei 2013 @ 10:15:
http://www.gizchina.com/2...and-first-hands-on-video/
misschien komt ie ooit op de markt
Ik wil wel wat meer zien dan gewoon een unboxing video. Antutuscores, ingame filmpjes, gps, etc...
CedricD schreef op zondag 12 mei 2013 @ 10:30:
[...]
YouTube: Darkraver - komt ie dan he
Ik wil wel wat meer zien dan gewoon een unboxing video. Antutuscores, ingame filmpjes, gps, etc...

Bron?
Ziet er goed uit, heel goed zelf
Gedetailleerde scores zouden ook welkom zijn
Komt van het forum van Gizchina.CedricD schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:45:
[...]
Bron?
Ziet er goed uit, heel goed zelf
Gedetailleerde scores zouden ook welkom zijn

Om de een of andere vage reden moet je eerst een account registreren op het forum om de attachments te kunnen bekijken.
Hoe zit het eigenlijk met de geluidskwaliteit van de JiaYu toestellen als je er een goede koptelefoon aan hangt?
Leuk al die reviews alleen moeten we wellicht wachten tot augustus. Dat is niet meer normaal als je nu een telefoon wilt. Dan zijn er weer een groot aantal andere telefoons die gaan uitkomen...
Lees nu op pandawill:
Dit wordt echt belachelijk voor een telefoon aangekondigd begin januari dit jaarSorry to say that the presell time of this G4 is delayed to 15th, August, due to the software and hareware issues.

Het is waarschijnlijk net zo belachelijk als wanneer je er op gaat wachten.
het wachten is op de 1e budgettelefoon met 3000 mah batterij (en met 2gb RAM)dutchgio schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:33:
Het is waarschijnlijk net zo belachelijk als wanneer je er op gaat wachten.
denk dat degene die het eerst er mee komt de grote winnaar wordt
Wat denken jullie dat beter zou zijn, de Jiayu G4 zoals hij nu uit is of de Umi X2 Turbo?
Anoniem: 515868
Sivusto on Achinaseller.com lähetetty. G4 puhelin DHL Express seurantanumero, voit kyselyn DHL: 9970700751
Voor mij is Dual-sim echt de USP van de G4 tov mogelijke concurrentie. De toevoeging van OTG en mijn hoop op MHL support maken de G4 nog steeds mijn beste optie.jernij schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:37:
[...]
het wachten is op de 1e budgettelefoon met 3000 mah batterij (en met 2gb RAM)
denk dat degene die het eerst er mee komt de grote winnaar wordt
De UMI X2 heeft ook dual SIM, of zie ik dat verkeerd. Sterker nog, veel Chinese telefoons hebben dual SIM.
Sterker nog, volgensmij is dat een verplichting in china. De HTC ONE die in china is uitgebracht is speciaal aangepast om ook dual sim te hebbenKoffieAnanas schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:34:
De UMI X2 heeft ook dual SIM, of zie ik dat verkeerd. Sterker nog, veel Chinese telefoons hebben dual SIM.
Wel veelgebruikt, maar je kunt natuurlij geen verplichting erop maken. Alhoewel.lutkeveld schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:44:
[...]
Sterker nog, volgensmij is dat een verplichting in china. De HTC ONE die in china is uitgebracht is speciaal aangepast om ook dual sim te hebben
Xiaomi gebruikt SoCs van quallcomm en die ondersteunen geen dual sim, de newman n2 ook niet.
Zelf enkele maanden de G3 gehad.
Voorganger was een HTC Wildfire (Nu terug op deze telefoon na het per ongeluk kapot gemaakt te hebben van de G3)
Over het algemeen tevreden over de telefoon. Zeker over het beheer van de 2 simkaarten die in deze telefoon gaan. Wat ik nu merk (nu ik terug op de HTC ben overgeschakeld), is dat ik het grote scherm mis. Batterijverbruik viel ook goed mee (en ik gebruikte de telefoon toch wel vaak, WiFi, G3).
Wat ik wel merkte is dat het bereik niet zo goed was in vergelijking met de htc, die een vaster bereik had. Voor zover we ontvangst en bereik als een objectieve criteria kunnen beschouwen.
Eerste idee na het defect zijn van mijn G3, was om onmiddelijk de G4 te bestellen. Maar door de, alweer, uitgestelde levertijden, heb ik tijd om eens wat dichter in de buurt rond te kijken.
Maar mocht je een goede dual SIM GSM zoeken, tegen een faire prijs, is deze zeker aan te raden.
Voorganger was een HTC Wildfire (Nu terug op deze telefoon na het per ongeluk kapot gemaakt te hebben van de G3)
Over het algemeen tevreden over de telefoon. Zeker over het beheer van de 2 simkaarten die in deze telefoon gaan. Wat ik nu merk (nu ik terug op de HTC ben overgeschakeld), is dat ik het grote scherm mis. Batterijverbruik viel ook goed mee (en ik gebruikte de telefoon toch wel vaak, WiFi, G3).
Wat ik wel merkte is dat het bereik niet zo goed was in vergelijking met de htc, die een vaster bereik had. Voor zover we ontvangst en bereik als een objectieve criteria kunnen beschouwen.
Eerste idee na het defect zijn van mijn G3, was om onmiddelijk de G4 te bestellen. Maar door de, alweer, uitgestelde levertijden, heb ik tijd om eens wat dichter in de buurt rond te kijken.
Maar mocht je een goede dual SIM GSM zoeken, tegen een faire prijs, is deze zeker aan te raden.
4GB 3000mah versie is nu te pre-orderen bij Jiayunederland.
De prijs valt me een beetje tegen, als dit de prijs voor de 2GB versie was zou ik het nog wel overwegen, maar dit is me iets te veel.
http://jiayunederland.nl/...4-basic/?added-to-cart=93
De prijs valt me een beetje tegen, als dit de prijs voor de 2GB versie was zou ik het nog wel overwegen, maar dit is me iets te veel.
ze willen ook winst hèivo001 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:58:
4GB 3000mah versie is nu te pre-orderen bij Jiayunederland.
Kwam dit net tegen op facebook:
Goed nieuws!
De Jiayu G3 Quad Core en de Jiayu G4 Basic zijn vanaf vandaag beschikbaar als pre-order op onze website. Zorg dat je er snel bij bent, de eerste batch bestaat uit een beperkte hoeveelheid. Uitlevering vindt plaats op volgorde van besteldatum.
De verwachte leverdatum is 1 juni!
Uw pre-order plaatsen doet u via http://www.jiayunederland.nl/
Goed nieuws!
De Jiayu G3 Quad Core en de Jiayu G4 Basic zijn vanaf vandaag beschikbaar als pre-order op onze website. Zorg dat je er snel bij bent, de eerste batch bestaat uit een beperkte hoeveelheid. Uitlevering vindt plaats op volgorde van besteldatum.
Uw pre-order plaatsen doet u via http://www.jiayunederland.nl/
Officiele reseller dus bestellen rechtstreeks bij Jiayu, en betalen dus hele andere prijzen dan wij als consument bij bijvoorbeeld pandawill.
Dus het gedeelte winst maken is er in overvloed aanwezig.
ja, je kan um beter zelf uit china halen tegen de tijd dat ie er is, lijkt mijdutchgio schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:26:
[...]
Officiele reseller dus bestellen rechtstreeks bij Jiayu, en betalen dus hele andere prijzen dan wij als consument bij bijvoorbeeld pandawill.
Dus het gedeelte winst maken is er in overvloed aanwezig.
Het volgende heb ik in het JiaYu G3 topic "Ervaringen en Discussies" geplaatst, maar kan ook voor jullie interessant zijn als alternatief op de JiaYu G4 welke nog niet uit is en mogelijk pas in augustus geleverd wordt.
-------------------
Even kort de volgende bevindingen en specs (Sorry voor de chaotische opzet
):
De Cubot M6589 is mooi en degelijk en heeft een zeer goed en stabiel WiFi bereik (Thank god). Daarnaast komt deze met Android 4.2.1 (Yeah!) inclusief NL taal en EU laadadapter, gaat netjes in deep sleep mode en werkt de GPS gewoon out-of-the-box (net naar werk toe zonder problemen met TT BNL genavigeerd). De accu is zeer acceptable met 2500Mah. Hij is wel een halve centimeter breder dan de G3. De micro Usb aansluiting zit aan de onderkant wat handig is voor auto navigatie icm autolader. Antutu haalt een nette score van rond de 13000 (mtk6589 met 720P resolutie). Verder is er 1Gbyte ram, een front camera van 5Mp en een back camera van 13Mp (eigenlijk 12.1 volgens mij). Extra wordt er een heel mooi blauw doorschijnend plastic hoesje geleverd waardoor het toestel er wel heel mooi uitziet en ook beter beschermd is tegen vallen en beschadigingen. Het 4,7 inch scherm is bijzonder scherp en helder (zelfs op laagste stand) maar beschikt niet over Gorilla Glass, wel worden er twee screenprotectors mee geleverd. Enige minpuntje is dat speaker geluid wel iets luider had gemogen, maar het is zeker acceptabel. Telefoon ligt goed in de hand (lichter dan de JiaYu G3) en komt qua prijs net boven de 200 doller (net geen 160 euro via PayPal) bij Pandawill en diverse andere shops. Als laatste toevoeging, met de Motoshopper batch file is de telefoon ook al geroot . Nu nog CWM recovery vinden en dan is het helemaal TOP
!
De bevindingen zijn dus maar van 1 dag, maar het lijkt me toch al wel mijn (budget) all-in-one telefoon wat ik dus ook zocht in de JiaYu G3. Na veel (custom) ROM updates, tweaks en WiFi frustraties, stap ik graag over op de Cubot (a890) M6589 welke me echt positief verrast heeft tot nu toe. Diegenen die nog twijfelen om tot augustus op de G4 te wachten .... hopelijk zie je hierin ook het gewenste alternatief!
-------------------
Even kort de volgende bevindingen en specs (Sorry voor de chaotische opzet

De Cubot M6589 is mooi en degelijk en heeft een zeer goed en stabiel WiFi bereik (Thank god). Daarnaast komt deze met Android 4.2.1 (Yeah!) inclusief NL taal en EU laadadapter, gaat netjes in deep sleep mode en werkt de GPS gewoon out-of-the-box (net naar werk toe zonder problemen met TT BNL genavigeerd). De accu is zeer acceptable met 2500Mah. Hij is wel een halve centimeter breder dan de G3. De micro Usb aansluiting zit aan de onderkant wat handig is voor auto navigatie icm autolader. Antutu haalt een nette score van rond de 13000 (mtk6589 met 720P resolutie). Verder is er 1Gbyte ram, een front camera van 5Mp en een back camera van 13Mp (eigenlijk 12.1 volgens mij). Extra wordt er een heel mooi blauw doorschijnend plastic hoesje geleverd waardoor het toestel er wel heel mooi uitziet en ook beter beschermd is tegen vallen en beschadigingen. Het 4,7 inch scherm is bijzonder scherp en helder (zelfs op laagste stand) maar beschikt niet over Gorilla Glass, wel worden er twee screenprotectors mee geleverd. Enige minpuntje is dat speaker geluid wel iets luider had gemogen, maar het is zeker acceptabel. Telefoon ligt goed in de hand (lichter dan de JiaYu G3) en komt qua prijs net boven de 200 doller (net geen 160 euro via PayPal) bij Pandawill en diverse andere shops. Als laatste toevoeging, met de Motoshopper batch file is de telefoon ook al geroot . Nu nog CWM recovery vinden en dan is het helemaal TOP
De bevindingen zijn dus maar van 1 dag, maar het lijkt me toch al wel mijn (budget) all-in-one telefoon wat ik dus ook zocht in de JiaYu G3. Na veel (custom) ROM updates, tweaks en WiFi frustraties, stap ik graag over op de Cubot (a890) M6589 welke me echt positief verrast heeft tot nu toe. Diegenen die nog twijfelen om tot augustus op de G4 te wachten .... hopelijk zie je hierin ook het gewenste alternatief!
Dat is geen goed nieuwsdenemio schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:26:
Goed nieuws!
De Jiayu G3 Quad Core en de Jiayu G4 Basic zijn vanaf vandaag beschikbaar als pre-order op onze website.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
go*ver snap er geen bal meer van... zie overal de "youth" versie op duiken... nu wil ik heel graag een zwarte G4 met 3000mAh accu en of het nou de 1GB/4GB of de 2GB/32GB versie is maakt me echt niet uit...
Heeft iemand al een G4 weten te kopen hier op dit forum?
Je kan bij Jiayunederland een 1GB/4GB/3000mah pre-orderen, met een geplande verzenddatum van 1 Juni.boppos schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:32:
go*ver snap er geen bal meer van... zie overal de "youth" versie op duiken... nu wil ik heel graag een zwarte G4 met 3000mAh accu en of het nou de 1GB/4GB of de 2GB/32GB versie is maakt me echt niet uit...
En de hoofdprijs betalen.ivo001 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:04:
[...]
Je kan bij Jiayunederland een 1GB/4GB/3000mah pre-orderen, met een geplande verzenddatum van 1 Juni.
Ben jij soms het marketingaccount van jiayunederland op twealers of betaal je altijd overal 'te veel' voor?
Nouja, laten we het er op houden dat je €40,- aan BTW betaald, en ongeveer €30,- voor de NL garantie/support/extra winstmarge.dutchgio schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:13:
[...]
En de hoofdprijs betalen.
Ben jij soms het marketingaccount van jiayunederland op twealers of betaal je altijd overal 'te veel' voor?
Doen ze hier ook aan gratis verzending??
Ze zijn officiele reseller van jiayu, en dus kopen ze ook rechtstreeks in bij jiayu, wat goedkoper is als wat je op de site van pandawill ziet.guapper schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:04:
[...]
Nouja, laten we het er op houden dat je €40,- aan BTW betaald, en ongeveer €30,- voor de NL garantie/support/extra winstmarge.
Doen ze hier ook aan gratis verzending??
40,- euro btw is ook vrij veel, net als 30,- winstmarge
Bij dat bedrag zit zelfs €42,- aan btw...dutchgio schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:16:
[...]
Ze zijn officiele reseller van jiayu, en dus kopen ze ook rechtstreeks in bij jiayu, wat goedkoper is als wat je op de site van pandawill ziet.
Andy beweerd trouwens in zijn vergelijkingsfilmpje met de umi x2 dat in tegenstelling tot de umi de G4 geen verlichte touch-knoppen heeft.
Ik gaf alleen antwoord op zijn vraag.dutchgio schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:13:
[...]
En de hoofdprijs betalen.
Verder heb ik niets te maken met die site.
Heb alleen wel een beetje gevolgd hoe hij is opgezet, aangezien deze uit de samenkoop actie is gerold.
Bij Pandawill is de G4 Basic dacht ik 219 usddutchgio schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:16:
[...]
Ze zijn officiele reseller van jiayu, en dus kopen ze ook rechtstreeks in bij jiayu, wat goedkoper is als wat je op de site van pandawill ziet.
219 USD = 170 EUR *1.21 (BTW) = EUR 206 +12.50 inklaringskosten = EUR 218
En dan is de 2.5% marge bij het omrekenen niet meeberekend welke je aan Paypal betaald bij het omrekenen van valuta.
Dan betaal ik liever 239 inclusief hoesje en screenprotector en 2 jaar garantie in Nederland dan hem voor 2 tientjes goedkoper uit China te halen, lang moeten te wachten en bij problemen de telefoon terug te moeten sturen naar China met alle risico's voor mezelf.
http://jiayunederland.nl/klantenservice/Heb ik garantie?
Ja, u heeft recht op 2 jaar garantie. De garantie kan vervallen als je de schade zelf veroorzaakt, bijvoorbeeld als wordt vastgesteld dat er sprake is van vochtschade, val-, druk- of stootschade. Behalve als er schade is ontstaan omdat het toestel niet voldeed aan de eisen waar het toestel aan had moeten voldoen. Ook kan de garantie vervallen door het openen van uw toestel door niet-erkende reparateurs. Op de batterij heeft u 6 maanden garantie. Bij uw garantie aanvraag vragen wij om een aankoopbewijs waarmee u kunt aantonen wanneer u het specifieke product hebt gekocht.
Zie ook de AGV onder 6.
[ Voor 9% gewijzigd door Kwabbernoot op 19-05-2013 13:32 ]
Ik ook niet, al is maar altijd de vraag hoe dit in de praktijk uitpakt.
Tja, in deze tijd weet je nooit wat je hebt aan een dergelijke webwinkel. Wie weet als ze veel problemen hebben met de telefoons dat ze gewoon de boel opdoeken en vervolgens kan je nog steeds dag zeggen tegen je garantie.Damocles.NL schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:01:
[...]
Bij Pandawill is de G4 Basic dacht ik 219 usd
219 USD = 170 EUR *1.21 (BTW) = EUR 206 +12.50 inklaringskosten = EUR 218
En dan is de 2.5% marge bij het omrekenen niet meeberekend welke je aan Paypal betaald bij het omrekenen van valuta.
Dan betaal ik liever 239 inclusief hoesje en screenprotector en 2 jaar garantie in Nederland dan hem voor 2 tientjes goedkoper uit China te halen, lang moeten te wachten en bij problemen de telefoon terug te moeten sturen naar China met alle risico's voor mezelf.

Is dit een goed alternatief voor de g4?
Umi X2,
http://www.umimobile.in/p...--2-GB-RAM-id-115676.html
Edit:
Hoe kan ik weten of dit de laatste versie is, en niet een prototype?
Umi X2,
Edit:
[ Voor 22% gewijzigd door julianfloris op 19-05-2013 23:03 ]
\[ UMi X2 ] - Ervaringen en Discussies -julianfloris schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:52:
Is dit een goed alternatief voor de g4?
Umi X2,
Edit:
Jiayu gaat bezig met MTK6589T voor de Jiayu G4 aldus Gizchina
Zal mij benieuwen wanneer die dan in massaproductie zal gaan, aangezien Jiayu nog geeneens de 1GB RAM variant beschikbaar heeft van zowel de G3 quad als G4.JiaYu have confirmed that they are in fact developing and debugging a version of the G4 with the updated processor as we speak, and have suggested that the more powerful version of the phone will also be able in either 1GB ‘Youth’ and 2GB Advances options.
g4 1gb staat nu als beschikbaar op fastcardtech en mixeshop....
Money isn't rellevant..... who you are is.....
klein bericht grote mededelingfvandenreek schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:41:
wie koopt um als 1e?fvandenreek schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:41:
Wie krijgt als eerst de melding van de shops 'please have some patience, we will ship them anytime soon'
Maar misschien is het dit keer wel echt waar als ineens twee shops ze op voorraad hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door lutkeveld op 20-05-2013 17:03 ]
@lutkeveld
Ik heb mixeshop gemaild, ik verwacht morgen vroeg reactie.
Het mooie is dat je ze bij mixeshop al meteen voorbij ziet komen in recent sells
presales is online......don't think so
Ik heb mixeshop gemaild, ik verwacht morgen vroeg reactie.
Het mooie is dat je ze bij mixeshop al meteen voorbij ziet komen in recent sells
presales is online......don't think so
[ Voor 48% gewijzigd door fvandenreek op 20-05-2013 20:06 . Reden: completering :) ]
hi dear
yes, the really jy g4 is available now, but bcs too many customers preordered it already , so if you order it now, have to wait one week or so, so that can be your turn ,lol
so , you can preorder it now too
and has the black and white one, but the white one need 5usd more than the black one
nice day for you
linda
yes, the really jy g4 is available now, but bcs too many customers preordered it already , so if you order it now, have to wait one week or so, so that can be your turn ,lol
so , you can preorder it now too
and has the black and white one, but the white one need 5usd more than the black one
nice day for you
linda
Interessante ontwikkeling....het zal toch niet?
Het lijkt erop dat de eerste batch binnen is gekomen en de volgende binnenkort komt
yes arrived few piece in stock , also have to waiting once make the order, UMI X1S Already in stock , it is similar function
so you can check if you need
thanks
tina
mixeshop
Vreemd dat ze ook zeggen dat de UMI X1S beschikbaar is... Misschien alsnog bang dat de Jiayu prompt uitverkoopt zodra ie leverbaar is?lutkeveld schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 08:57:
[...]
Het lijkt erop dat de eerste batch binnen is gekomen en de volgende binnenkort komt
yes arrived few piece in stock , also have to waiting once make the order, UMI X1S Already in stock , it is similar function
so you can check if you need
thanks
tina
mixeshop
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
tuurlijk.XanderDrake schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:06:
[...]
Vreemd dat ze ook zeggen dat de UMI X1S beschikbaar is... Misschien alsnog bang dat de Jiayu prompt uitverkoopt zodra ie leverbaar is?
een mixeshop krijgt geen duizenden G4's binnen, maar tientallen, misschien honderden.
en aangezien de G4 razend populair is, hebben ze vast al behoorlijk wat pre-orders af te handelen.
of jij dan de gelukkige bent die op tijd besteld heeft, is maar de vraag. hoeveel zijn er jou voor gegaan?
Fastcardtech zegt: Jiayu G4 Arrived in Bulk
Nou kan bulk alles betekenen, maar het lijkt mij wel meer dan 'a couple' of 'some'
edit:
en Today first 100pcs G4 had shipped to our VIP+ And VIP account buyer
Nou kan bulk alles betekenen, maar het lijkt mij wel meer dan 'a couple' of 'some'
edit:
en Today first 100pcs G4 had shipped to our VIP+ And VIP account buyer
[ Voor 24% gewijzigd door lutkeveld op 21-05-2013 09:58 ]
Gezien een gangbaar pre-order moment voor de G4 vorig jaar november-december was, neem ik aan dat veul mensen je (nu) voor gaan...dutchgio schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:23:
of jij dan de gelukkige bent die op tijd besteld heeft, is maar de vraag. hoeveel zijn er jou voor gegaan?
tja, maar of die nog steeds zitten te wachten..XanderDrake schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:04:
[...]
Gezien een gangbaar pre-order moment voor de G4 vorig jaar november-december was, neem ik aan dat veul mensen je (nu) voor gaan...
er zal ook een groot gedeelte zijn die een ''refund'' heeft aangevraagd lijkt me.
het ''aantal wachtenden voor u'' is dan ook niet bekend.
Daar komt bij dat ik persoonlijk liever niet een toestel uit de 1e batch zou hebben.
Kinderziektes, zeg maar.
Kinderziektes, zeg maar.
Still no launch date, but after receiving their network license JiaYu are gearing up for the first full production runs of both the JiaYu G4 and quad-core G3!
dus best wel knap dat ze al te koop zijn?
dus best wel knap dat ze al te koop zijn?
Naiiisss, zijn er ook al shops met de zwarte in voorraad?
vertaling van bovenstaande: "Jiayu maakt zich gereed voor massaproductie, nu de netwerklicentie is verleend."
Iedereen die claimt nu al voorraad te hebben heeft boter op z'n hoofd, als je het mij vraagt.
Mag je zelf beslissen of je daar *iets* wilt bestellen en je geld naar over wil maken.
Iedereen die claimt nu al voorraad te hebben heeft boter op z'n hoofd, als je het mij vraagt.
Mag je zelf beslissen of je daar *iets* wilt bestellen en je geld naar over wil maken.
[ Voor 19% gewijzigd door guapper op 21-05-2013 13:22 ]
Wie is de gellukige die als eerste besteld?
Wel de 1gb ram 3000mah versie, en waarschijnlijk een "production model".
Wel de 1gb ram 3000mah versie, en waarschijnlijk een "production model".
Betekent dit dat het e.e.a. nu wellicht wat sneller kan gaan rollen?
mixeshop geeft aan dat ze beide hebben..... Alleen de vraag is voor wie natuurlijklutkeveld schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:16:
Naiiisss, zijn er ook al shops met de zwarte in voorraad?
[ Voor 0% gewijzigd door fvandenreek op 23-05-2013 10:07 . Reden: swype probleempje gehad :) ]
Ik heb het topic al een tijdje zitten volgen en wacht zelf op de release van de G4 Advanced. Echter zit ik op dit moment in de knoop het wat tegensprekende berichten betreffende de Bluetooth versie. In de startpost is het 4.0, op de meeste sites 2.0 en op andere sites weer 2.1, Hiernaast geven sommige sites aan dat de G4 A2DP ondersteund en op andere websites vind ik hier weer niets over terug.
Heeft iemand toevallig een betrouwbare bron met de juiste Bluetooth specs? Ik maak gebruik van een BT headset en heb daarom op zijn minst A2DP nodig
Heeft iemand toevallig een betrouwbare bron met de juiste Bluetooth specs? Ik maak gebruik van een BT headset en heb daarom op zijn minst A2DP nodig
Ik bestelde op 20/5 een JiaYu G4 bij FCT en kreeg net bericht of ik nog een weekje wilde wachten...
Dear Buyer:
The phone you ordered is out of stock at the moment ,
It is said that it would be in stock next week,would you please
kindly wait for it?
Dear Buyer:
kindly wait for it?
dat was te verwachten toch?GWE schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:05:
Ik bestelde op 20/5 een JiaYu G4 bij FCT en kreeg net bericht of ik nog een weekje wilde wachten...
Dear Buyer:
kindly wait for it?
update:
Hi, Dear:
Your order SNxxxxxxx.
We have shipped your package on 2013-05-24 19:18:39.
**It takes 1-3 business days for your tracking number to be updated online**
**All package shipped out from china must pass custom check and will update**
**Because some country custom problem, we maybe will change shippment service for buyer, different part shippment fee we will refund buye**
Hi, Dear:
Your order SNxxxxxxx.
**Because some country custom problem, we maybe will change shippment service for buyer, different part shippment fee we will refund buye**
Mijn jiayu g4 van jiayunederland is ook vertraagd, tot waarschijnlijk de 17e.
En wanneer heb je daar gepreorderd als ik vragen mag? Hier in huis ook 2 geinteresseerden - met voorkeur vanuit een nederlandse webshop / particulier, vandaar de vraag.ivo001 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 23:55:
Mijn jiayu g4 van jiayunederland is ook vertraagd, tot waarschijnlijk de 17e.
Welke versie?GWE schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:15:
update:
Hi, Dear:
Your order SNxxxxxxx.
@hieronder, zolang die 1gb/3000mah versie maar komt vind ik het best.
[ Voor 6% gewijzigd door lutkeveld op 25-05-2013 10:54 ]
Er lijkt iets op gang te komen met de G4, anteLife en Pandawill bieden de telefoon aan.
Onduidelijk of die ook echt leverbaar is.....
2GB/3000mAh/Black is sowieso nog niet beschikbaar
Onduidelijk of die ook echt leverbaar is.....
2GB/3000mAh/Black is sowieso nog niet beschikbaar

[ Voor 17% gewijzigd door MaStar op 25-05-2013 08:55 ]
Ik had 16 Mei besteld.mystiqu schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:01:
[...]
En wanneer heb je daar gepreorderd als ik vragen mag? Hier in huis ook 2 geinteresseerden - met voorkeur vanuit een nederlandse webshop / particulier, vandaar de vraag.
Ik heb dit topic, en het grote Chinese onbekende etc. topic doorgespit, aangezien ik op zoek ben naar een high end dual sim telefoon.
Dit toestel lijkt me behoorlijk high end, in ieder geval de flagship uitvoering.
http://www.pandawill.com/...era-gyroscope-p71208.html
Is het veilig om via bovenstaande link het toestel aan te schaffen, of blijft dat, wat ik veel in genoemde topics terug zie komen, behoorlijk koffiedik kijken? Of zijn er wat jullie betreft nog andere high end dual sim telefoons (liefst 4.7") die ik zou moeten overwegen?
Dit toestel lijkt me behoorlijk high end, in ieder geval de flagship uitvoering.
Is het veilig om via bovenstaande link het toestel aan te schaffen, of blijft dat, wat ik veel in genoemde topics terug zie komen, behoorlijk koffiedik kijken? Of zijn er wat jullie betreft nog andere high end dual sim telefoons (liefst 4.7") die ik zou moeten overwegen?
veilig wel, maar of je um eerder dan september krijgt, is de vraagpartyondude schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:46:
Ik heb dit topic, en het grote Chinese onbekende etc. topic doorgespit, aangezien ik op zoek ben naar een high end dual sim telefoon.
Hmm, spijtig. Dat wordt dus wachten, of mezelf tevreden stellen met de G3.
Dan kan je het beste voor de mtk6589 versie gaan. Die is ook nog goedkoper bij de meeste shop.partyondude schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:38:
Hmm, spijtig. Dat wordt dus wachten, of mezelf tevreden stellen met de G3.
Klinkt interessant, gevonden bij fastcardtech, dank
Ik ben ook op zoek naar JiaYu G4 en wil weten of ze daar wel meteen leverbaar zijn.partyondude schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:23:
Klinkt interessant, gevonden bij fastcardtech, dank
En voor welk bedrag
[ Voor 4% gewijzigd door ScorpionWoman op 26-05-2013 23:02 ]
Ik heb de G3 Plus (quad-core) gevonden daar. De G4 schiet vooralsnog niet echt op.
Is de Jiayu G4 straks nog eerder beschikbaar dan de Umi X2..
Are you ****** kiding me.
Are you ****** kiding me.
Ik ben alweer bezig met de volgende Jiayu, de S1. 5 inch 1080p scherm, zelfde behuizing als de G4 maar met een andere chipset. Het is een Snapdragon, maar ook Qualcomm heeft trage Snapdragons: Cortex A7's zoals de MTK6589. Iets hoger geclockt en betere GPU, maar nog steeds geen Krait of A15 performance...
Niet super intressant uiteindelijk dus. Ik wil een volle Snapdragon voor een redelijke prijs. Het moet kunnen want de Nexus 4 heeft het.
De S1 wordt in Juli verwacht maar je kan er vanuit gaan dat het 2014 wordt, Jiayu kennende
Niet super intressant uiteindelijk dus. Ik wil een volle Snapdragon voor een redelijke prijs. Het moet kunnen want de Nexus 4 heeft het.
De S1 wordt in Juli verwacht maar je kan er vanuit gaan dat het 2014 wordt, Jiayu kennende
Ik vond het al verdacht dat er geen jaartal bijstond; nu kunnen ze dus nooit te maken krijgen met vertragingen. Juli 2014 lijkt me wel haalbaar.
Hahadutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:47:
Ik vond het al verdacht dat er geen jaartal bijstond; nu kunnen ze dus nooit te maken krijgen met vertragingen. Juli 2014 lijkt me wel haalbaar.
Kom je dan niet automatisch uit bij de Xiaomi's? Kun je nog kiezen tussen dual- of quadcore.XanderDrake schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:08:
[...]
[...]
De Mi-Two kost me toch net iets te veel, tussen de €300 en €375, met variabele douane kosten e.d.guapper schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:27:
[...]
Kom je dan niet automatisch uit bij de Xiaomi's? Kun je nog kiezen tussen dual- of quadcore.
Officieel zou de Nexus 4 8gb $299 kosten, dat vond ik een prima prijs.
Let op:
Discussies over winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken horen hier *niet* thuis.
[Jiayu G4] Levertijden en prijzen
Discussies over winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken horen hier *niet* thuis.
[Jiayu G4] Levertijden en prijzen