Ik heb een G4S (2/16GB) met daarop "TeamForce G4S AOSP 4.4.2 TF V2" ROM. Ik overweeg er een G4SL (1/4GB uitvoering) bij te nemen.
Ik kan echter nergens vinden of custom ROMs (als ZIP via Recovery) uitwisselbaar zijn tussen beide uitvoeringen (voor stock hebben ze hun eigen ROM, te flashen via Flashtool).
Vraag: heeft iemand "TeamForce G4S AOSP 4.4.2 TF V2" succesvol draaien op een G4SL (1/4GB)?
UPDATE: Gelukt!
- Stock 4.4.2 op de G4SL gezet met Flashtool (was 4.2.2)
- G4SL TWRP Recovery geflasht (Jiayu_G4SL_TWRP_2.7.1.0_KK_by_SevenMaxs)
- Vanuit TWRP Recovery: restore gedaan van backup van de G4S (nvram en boot overgeslagen)
- Voor wie Titanium Backup in TeamForce niet werkt: installeer Superuser van ClockworkMod
Alles lijkt naar behoren te werken, geen rare dingen gezien.
Ik kan echter nergens vinden of custom ROMs (als ZIP via Recovery) uitwisselbaar zijn tussen beide uitvoeringen (voor stock hebben ze hun eigen ROM, te flashen via Flashtool).
Vraag: heeft iemand "TeamForce G4S AOSP 4.4.2 TF V2" succesvol draaien op een G4SL (1/4GB)?
UPDATE: Gelukt!
- Stock 4.4.2 op de G4SL gezet met Flashtool (was 4.2.2)
- G4SL TWRP Recovery geflasht (Jiayu_G4SL_TWRP_2.7.1.0_KK_by_SevenMaxs)
- Vanuit TWRP Recovery: restore gedaan van backup van de G4S (nvram en boot overgeslagen)
- Voor wie Titanium Backup in TeamForce niet werkt: installeer Superuser van ClockworkMod
Alles lijkt naar behoren te werken, geen rare dingen gezien.
[ Voor 33% gewijzigd door iisworks op 25-09-2014 12:10 ]