Opgelicht via een account op tweakers en wat nu.

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Topicstarter
Beste Redacktie ,mods e d.
Er is op dit moment een oplichter actief in vraag en aanbod nu wil ik kontact met jullie zoeken omtrend deze oplichter en de overige tweaker hier ook van in kennis stellen hoe doe ik dit.

Het gaat om deze man/vrouw http://www.opgeletopinter...61.msg42507.html#msg42507
Hier ook onder de namen Oltr en anderz0

Greetz Read :)

[ Voor 27% gewijzigd door Read op 28-12-2012 17:20 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als je nu eens in het juiste subforum kijkt ;) V&A Feedback , dan kun je zien dat iemand anderz0 al heeft gemeld. Opgepast: gebruiker anderz0
Daarnaast: \[V&A] Help! Ik ben opgelicht!
Voor je daartoe overgaat, loop even door de volgende stappen heen, want vaker blijkt het mee te vallen en is er wat vertraging in communicatie dan dat er echt iets aan de hand is.

2. Stuur de link naar de advertentie naar va@tweakers.net met een uitleg van de situatie. Ook al kunnen we niet bemiddelen, registreren we wel graag mogelijke problemen.
;)

[ Voor 70% gewijzigd door Raven op 28-12-2012 17:26 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read

Read

Join The Résistance

Topicstarter
Ha oke ik had al effe gezocht maar kon hier niets over vinden.
TY mucho grande.

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read

Read

Join The Résistance

Topicstarter
idd zoeken is soms ook de kunst.
bericht mag verwijderd worden

Dit topic is gesloten.