Piano wit Jamo speakerset 5.1

Pagina: 1
Acties:

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Topicstarter
Ik ben al een tijdje bezig om mijn oude 5.1 Jamo speakerset te vernieuwen.
Ik heb altijd Jamo speakers gehad omdat ik ze erg fijn vind klinken, maar nu ben ik specifiek opzoek naar Piano Wit (hoogglanzend wit) 5.1 Speakerset.

Ik kan gewoon helemaal geen setje vinden. Ze zijn allemaal of zwart of kersen kleur en de piano wit versie vind ik alleen met satelliet speakers of alleen de subwoofer.

De 6xx model vind ik zelf onwijs mooi maar zou hem graag in hoogglanzend wit willen hebben, puur ook omdat dit het beste in mijn interieur past. Vroeger was er een webwinkel die complete sets verkocht. Helaas bestaat die niet meer en mijn set is 9 jaar oud.

Ik zoek dus specifiek 2 zuilen op spikes met 2 satelliet speakers een center en een subwoofer maar dan hoogglanzend wit.

Mijn set heeft een subwoofer met 100Watt rms maar zoek toch meer richting het dubbele. Helaas geeft de pricewatch mij ook niet het juiste model idem met Google kan ik weinig vinden. Had gehoopt dat iemand mij de goudpot aan het eind van de regenboog kon geven! Budget is rond 800€

Lastig om precies de juiste set met de juiste kleur te vinden. Je merkt dat hoogglanzend wit niet vaak gemaakt wordt!

[ Voor 5% gewijzigd door Xtr3me4me op 26-12-2012 11:44 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Als je tevreden bent over de klank, waarom dan niet (laten) spuiten?

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Klikkerdeklik. Deze set is alleen zonder woofer. Volgens mij is de set nooit verkocht met witte woofer, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-01 08:05

FeaR

In GoT we trust

Op Got zijn meerdere topics geweest over witte speakers:
Witte speakers gezocht
[Koopadvies] Witte Speakerset
Grote witte speakers met witte grill gezocht
Welke witte surround speakers?

Dat geeft wel aan dat het een lastige kleur is om te vinden. Veelal zijn het Limited Editions of zijn ze bijvoorbeeld alleen in Amerika te krijgen.

Wat je natuurlijk altijd wel kan laten doen is de speakers laten spuiten, op HT Forum heeft iemand dat laatst met zijn KEF Q-serie laten doen. Kosten zijn wel enkele honderden euro's, dus of het je waard is is een tweede. Tevens moet je sommige onderdelen opnieuw bestellen omdat die niet zonder schade uit de speakers komen tijdens demonteren.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Topicstarter
Ja ik had al gekeken naar andere set speakers, maar omdat ik de klank van Jamo gewoon voortreffelijk vind en altijd al Jamo heb gehad naar tevredenheid, wilde ik dus nu weer naar een Jamo set kijken maar dan in wat zwaardere versie.

Die ik nu heb, vind ik toch iets te zwak.

@ RicoN echt super bedankt! http://www.audiodemarssteden.nl/shop/jamo-hcs-3 is echt amazing en zocht ik dus naar. Bij de mediamarkt had ik de witte actieve S260 zien staan van Jamo en past er perfect bij! Ik heb me complete set! thanks!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --