komt omdat ze het zelf nog niet ervaart hebbenOp zaterdag 02 juni 2001 02:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Wheheheheehe ROFLMAO-pis-in-mijn-broek-van-het-lachen.![]()
![]()
![]()
Mensen gaan jouw icoontje echt niet begrijpen
39
komt omdat ze het zelf nog niet ervaart hebbenOp zaterdag 02 juni 2001 02:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Wheheheheehe ROFLMAO-pis-in-mijn-broek-van-het-lachen.![]()
![]()
![]()
Mensen gaan jouw icoontje echt niet begrijpen
39
Bericht hierboven
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
39
LoLOp zaterdag 02 juni 2001 02:16 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Hmmz dan ziet jantje er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
[edit]
Jantje heeft me vriendelijk verzocht, per aangetekende brief, of ik zijn prive foto's niet wil plaatsen, hierbij mijn nederige excuses.
Mooi toch?Op zaterdag 02 juni 2001 02:35 schreef Floris_Diemel het volgende:
Volgens mij gaan mensen dit morgen nalezen en het niet begrijpen
Onzinforum revivalWat zijn wij hard bezig met een berg posts die wederom nergens over lijken te gaan trouwens.
Waar weet je niks van?Maar ik weet van niks
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Als dit een half onzin topic is dan kijk jij gok ik ook maar met 1 oogOp zaterdag 02 juni 2001 02:36 schreef Aikeleer het volgende:
Jeetje, half onzin topic
Halfblind?Op zaterdag 02 juni 2001 02:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Als dit een half onzin topic is dan kijk jij gok ik ook maar met 1 oog
Oh en Jelmervos, sorry.
Bericht hierboven
Op zaterdag 02 juni 2001 02:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Als dit een half onzin topic is dan kijk jij gok ik ook maar met 1 oog
Oh en Jelmervos, sorry.
39
Ik doe het wel ff voor je als jij dat plaatje voor me post [te lui om op te zoeken]Op zaterdag 02 juni 2001 02:40 schreef Homedisc het volgende:
maar hoe krijg ik die achtergrond transparant?
We verneuken zijn hele draadOp zaterdag 02 juni 2001 02:39 schreef Floris_Diemel het volgende:
Jelmervos, euhm jah sorry, weet niet waarvoor ofzo, maar sorry.
* Mr. B. B. heeft geen bier meer koud liggenOp zaterdag 02 juni 2001 02:41 schreef IceStorm het volgende:
[..]
We verneuken zijn hele draad
* IceStorm trekt de volgende bavaria uit de koelkast
StatBar.nl - @GoT
http://www.ucau.nl/duron/xxxsmile.gifOp zaterdag 02 juni 2001 02:40 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Ik doe het wel ff voor je als jij dat plaatje voor me post [te lui om op te zoeken]
39
Auw, ik heb hier nog genoeg liggen om mezelf een delerium te zuipen drinken. (en Auw, ik kan vrij veel hebben voordat ik dronken word)Op zaterdag 02 juni 2001 02:43 schreef Mr. B. het volgende:
* Jaymz B. heeft geen bier meer koud liggen
Ik doe alleen die punt en die post ik hierOp zaterdag 02 juni 2001 02:43 schreef Homedisc het volgende:
[..]
http://www.ucau.nl/duron/xxxsmile.gif
http://www.ucau.nl/duron/punt.gif
alvast bedankt, mail ze daarna ok maar naar me email als het kan
39
0900-belmicrosoft maar ff proberen ?Op zaterdag 02 juni 2001 02:57 schreef Homedisc het volgende:
kan dat transparant niet gedaan worden in MsPaint??
hmmz Tip van de maand asjeblieft hier heb je je trofee, waar wil je hem hebben? daar?, nou okee hier:Op zaterdag 02 juni 2001 02:57 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
0900-belmicrosoft maar ff proberen ?
39
Owh joeperd met een mooie witte achtergrondOp zaterdag 02 juni 2001 03:00 schreef Homedisc het volgende:
[..]
hmmz Tip van de maand asjeblieft hier heb je je trofee, waar wil je hem hebben? daar?, nou okee hier: [afbeelding]
alstu, wanner krijg ik het geld ?Op zaterdag 02 juni 2001 03:03 schreef Homedisc het volgende:
bedankt voor het plaatje
39
En wanneer is da ?Op zaterdag 02 juni 2001 03:06 schreef Homedisc het volgende:
geef je rekening maar, dan stort ik een astronomisch bedrag op je rekening.
Tenminste als ik weer eens in de plus sta
39
StatBar.nl - @GoT
Ah naja, veel succes morgenOp zaterdag 02 juni 2001 03:09 schreef Homedisc het volgende:
nou dan kun je nog wel lang wachten
ja ik ga ook pitten moet morgen weer op en top om 9 uur fris in de gamma staan,
ik heb namelijk een uitermate zeer hoge en belangrijke fuctie: vakken vuller! okee en soms meer, wel tof om op de heftruck rond te scheuren. WOEI!
Bericht hierboven
Verwijderd
Ban!Op zaterdag 02 juni 2001 03:23 schreef IceStorm het volgende:
Haha, ik heb jullie gefopt![]()
![]()
Nou, nou poe poe, foei hoor, in de hoek jij.Op zaterdag 02 juni 2001 03:23 schreef IceStorm het volgende:
Haha, ik heb jullie gefopt![]()
![]()
Verwijderd
Waarmee maarweer bewezen is dat Jan Smit meer kapot maakt dan je lief isAls jantje smit gaat optreden ruk ik persoonlijk alle servers bij Vuurwerk uit de kast en gooi ik die van 10 hoog naar beneden.
We spend our years as a tale that is told
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Maar mijn icq stond ook aan, maar niet meer om 00:24.. Met isdn moet ik nog op de teller letten.. Maar ik heb straks adsl!Op zaterdag 02 juni 2001 00:24 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Eeuh.. Als je nou ff je ICQ op had gestart, dan had je gezien dat ik dat topic uit m'n cache heb getrokken
Hier issie te vinden
Edit: had het hier ook al gemeld trouwens
Ga weg jijOp zaterdag 02 juni 2001 11:43 schreef jelmervos het volgende:
En toen werd het tijd om weer ontopic te gaan!
LOLOp zaterdag 02 juni 2001 13:27 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Ga weg jij
StatBar.nl - @GoT
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Maar wel leuk hoor, admins/mods die volledig offtopic ouwehoeren, dan kan ik dat ook weer eens ergens doen als ik daar zin in heb.Op zaterdag 02 juni 2001 17:07 schreef HaaZie het volgende:
whehehe, wat is dit voor een vage topic?
ik zie toch echt een onderwerp staan
't gaat gewoon nergens over...
succes met het on-topic proberen te krijgen
39
Nu nog het tranparante plaatje als icon instellenOp zaterdag 02 juni 2001 18:15 schreef Homedisc het volgende:
ben ik weer, hee bedankt Dutchman! voor het plaatje transparant te maken
/me voelt zich meteen buitengeslotenOp zaterdag 02 juni 2001 18:15 schreef Homedisc het volgende:
ben ik weer, hee bedankt Dutchman! voor het plaatje transparant te maken
Dan heb je pechOp zaterdag 02 juni 2001 19:00 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
* Floor-is voelt zich meteen buitengesloten
Bericht hierboven
En heb je mijn post hierboven ook gelezen?Op zaterdag 02 juni 2001 19:06 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Dan heb je pech
Verwijderd
Ja viel mij ook op. Vaaag!Op zaterdag 02 juni 2001 19:17 schreef oVRoM het volgende:
Eeuh.. Wat is dat voor iets vaags met dat /me?
Aikeleer post /me, en Floris quote dat en dan komt er wel * Floris_Diemel te staan
Dat is een oude bug die opgelost was, maar blijkbaar weer terug isOp zaterdag 02 juni 2001 19:17 schreef oVRoM het volgende:
Eeuh.. Wat is dat voor iets vaags met dat /me?
Aikeleer post /me, en Floris quote dat en dan komt er wel * Floris_Diemel te staan
StatBar.nl - @GoT
Ik weet niet hoe het komt, maar het is wel slordig.Op zaterdag 02 juni 2001 19:22 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Dat is een oude bug die opgelost was, maar blijkbaar weer terug is
Bericht hierboven
Op zaterdag 02 juni 2001 19:27 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ohw ennuh slotjes geef ik niet om de reden dat je antwoord er is. (Check ook de faq van SG, daar staat het heel duidelijk uitgelegd)
StatBar.nl - @GoT
hee kom op niet zo droevig, ik heb je toch ook bedankt voor het plaatje dat jij hebt bewerktOp zaterdag 02 juni 2001 19:00 schreef het volgende:
[..]
Aikeleer voelt zich meteen buitengesloten
39
Op zaterdag 02 juni 2001 19:27 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar het is wel slordig.
Ohw ennuh slotjes geef ik niet om de reden dat je antwoord er is. (Check ook de faq van SG, daar staat het heel duidelijk uitgelegd)
Offtopic : Oorspronkelijke onderwerp draaide goed. De reacties erop volgde ook redelijk goed maar de discussie is reeds afgelopen. Een aantal mensen besluiten het topic als chatkanaal te gebruiken en praten dus over iets wat aantoonbaar NIETS met het topic te maken kan hebben. Na een tijdje doormodderen blijkt de discussie geen toegevoegde waarde te hebben en gaat het topic gewoon dicht.
hehe, coole smilie!Op zaterdag 02 juni 2001 19:52 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Slotjes daar krijg ik ook zo'n [afbeelding] van
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ah, heb jij nog suggesties wat we met Jantje Smit kunnen doen behalve van 10-hoog/Eiffeltoren gooien en een Amsterdammertje op een pijnlijke manier inbrengen?Op zaterdag 02 juni 2001 20:28 schreef joska het volgende:
LOL
Dat was een kwartiertje plezierig lezen.
StatBar.nl - @GoT
Headcrash á la CheetahOp zaterdag 02 juni 2001 20:32 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Ah, heb jij nog suggesties wat we met Jantje Smit kunnen doen behalve van 10-hoog/Eiffeltoren gooien en een Amsterdammertje op een pijnlijke manier inbrengen?![]()
Dat Amsterdammertje alstie is neergekomen weer door zn keel naar buiten sleuren?Op zaterdag 02 juni 2001 20:32 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Ah, heb jij nog suggesties wat we met Jantje Smit kunnen doen behalve van 10-hoog/Eiffeltoren gooien en een Amsterdammertje op een pijnlijke manier inbrengen?![]()
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
OK, en nu is het wel weer leuk geweest en kan hier wel een slotje op, tenminste als de admins consequent willen zijn. RTFF (read the fucking FAQ, en dan vooral onder trefwoord: offtopic).Op zondag 03 juni 2001 18:28 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Dat Amsterdammertje alstie is neergekomen weer door zn keel naar buiten sleuren?
Offtopic : Oorspronkelijke onderwerp draaide goed. De reacties erop volgde ook redelijk goed maar de discussie is reeds afgelopen. Een aantal mensen besluiten het topic als chatkanaal te gebruiken en praten dus over iets wat aantoonbaar NIETS met het topic te maken kan hebben. Na een tijdje doormodderen blijkt de discussie geen toegevoegde waarde te hebben en gaat het topic gewoon dicht.
Op vrijdag 08 juni 2001 17:07 schreef mennokkio het volgende:
ik hoop dat dat er snel weer komt!
Mother, will they like this song?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Wat denk je zelf?Op vrijdag 08 juni 2001 20:31 schreef DarkX het volgende:
Sta ik al boven hlpdsk?
StatBar.nl - @GoT
ja?Op vrijdag 08 juni 2001 20:37 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
http://212.189.235.3/~kees/top100/Op vrijdag 08 juni 2001 20:40 schreef DarkX het volgende:
[..]
ja?
Zo'n random dingetje, 3 verschillende(btw, new icon?)
StatBar.nl - @GoT
This too shall pass
HahaOp vrijdag 08 juni 2001 23:49 schreef sharkyOnline het volgende:
ben gewoon 36 plaatsen gezakt
stond net in de top 50. nou ja...pech gehad
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Oei... net niet
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq