"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Wel humor, kunnen we zien wie de grootste GoT addicts zijn.
Dus kom maar op met die lijst!
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Open die maar es.Op vrijdag 01 juni 2001 22:22 schreef pier het volgende:
http://tweakers.net/~rjansen was het toch ?
Verwijderd
Dat was hem ja, maar aangezien Rick niet meer bij de crew hoort moet een ander hem nu ff maken.Op vrijdag 01 juni 2001 22:22 schreef pier het volgende:
http://tweakers.net/~rjansen was het toch ?
Maar hij moet er weer komen!
Hmmz, die doet het niet.Op vrijdag 01 juni 2001 22:23 schreef Revolution het volgende:
[..]
Dat was hem ja, maar aangezien Rick niet meer bij de crew hoort moet een ander hem nu ff maken.
Maar hij moet er weer komen!
Dat zal zeker komen omdat die aan de DB op Artemis gekoppeld is ofzo
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Oke dan, korte termijn?Op vrijdag 01 juni 2001 22:25 schreef Bulldog het volgende:
Ik heb horen fluisteren dat er weer een lijst komt, nog even geduld![]()
Verwijderd
Even geduld...Op vrijdag 01 juni 2001 22:25 schreef Bulldog het volgende:
Ik heb horen fluisteren dat er weer een lijst komt, nog even geduld![]()
3...2...1...
Geduld op. Is ie al klaar?
1. HlpDsK
2. FrankGuthrie
3. Tom
4. IceStorm
En wees niet bang, er komt weer een top 100 hoor
Verwijderd
Yeah, thanks!Op vrijdag 01 juni 2001 22:44 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb de top 4 wel voor je
1. HlpDsK
2. FrankGuthrie
3. Tom
4. IceStorm
En wees niet bang, er komt weer een top 100 hoor
/edit: en als jullie toch bezig zijn, maak hem dan ook gelijk ff goed, dus achter het aantal posts ff het gem. aantal posts per dag vermelden. Ook interessant natuurlijk.
Maar ik kan mij nog herinneren dat ik de 1000 grens overging, maar met al die crashes.. Tja...
Nog 2 keer en ik sta op nul...
(Dus als iemand zich geroepen voelt om mijn aantal iets omhoog te krikken??)
Verwijderd
Thanks.Op vrijdag 01 juni 2001 22:57 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Moet ook niet zo'n probleem zijn , maar zal een deze dagen naar gekeken worden denk ik.
Verwijderd
Tsja, ik stond ook op 3500 nogwat, en nu weer op 2100 nogwat. Dus ik ken het maar iedereen heeft er last van dus dan maakt het me niet zoveel uit.Op vrijdag 01 juni 2001 22:58 schreef Pjotrik het volgende:
Je hofft btw niet got-addict te zijn om een hoog aantal posts te hebben.
Maar ik kan mij nog herinneren dat ik de 1000 grens overging, maar met al die crashes.. Tja...
Nog 2 keer en ik sta op nul...
(Dus als iemand zich geroepen voelt om mijn aantal iets omhoog te krikken??)
Wat ik niet begrijp is dat ik 1400 posts ofzo ben gezakt maar ik kan me niet voorstellen dat ik sinds de laatste backup (1,5 maand ofzo) 1400 posts heb gedaan. Volgens mij mist er dus meer dan die 1,5 maand.
Kijk, normaal vinnik het niet erg dat ik een laag aantal postings heb, maar ik ben er al vanaf bijna het begin hier (Heb de lelijke groene site nog een dag ofzo gezien.) en ik kom zo natuurlijk nooit aan een lekker aantal postings..
Verwijderd
We wachten wel even op de verbeterde versie, met aantal posts per dag erbij.Op vrijdag 01 juni 2001 23:21 schreef RickJansen het volgende:
Ik mag het bestandje niet meer aanpassen
Geen rechten meer??Op vrijdag 01 juni 2001 23:21 schreef RickJansen het volgende:
Ik mag het bestandje niet meer aanpassen
(Er staat ook niks achter je naam, btw??)
Met al die aanpassingen word het nog eens wat!
Verwijderd
Dat er niks meer achter zijn naam stond, dat was al een tijdje zo.Op vrijdag 01 juni 2001 23:26 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Geen rechten meer??
(Er staat ook niks achter je naam, btw??)
Met al die aanpassingen word het nog eens wat!
Tja, wat 2 weken vakantie met me kan doen...Op vrijdag 01 juni 2001 23:29 schreef Revolution het volgende:
[..]
Dat er niks meer achter zijn naam stond, dat was al een tijdje zo.
Verwijderd
Wow, da's knap. 2 weken zonder GoT kunnen!Op vrijdag 01 juni 2001 23:34 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Tja, wat 2 weken vakantie met me kan doen...
Dat kon dus ook niet...Op vrijdag 01 juni 2001 23:35 schreef Revolution het volgende:
[..]
Wow, da's knap. 2 weken zonder GoT kunnen!
Krijg ik sms dat er een topic over mij was.
Dus ik zoek een internet-pc, maar 640x480 16 kleuren is niet te lezen in een kwartier. En bij een andere internetpunt werd Tweakers opeens geblokt. Dus dan denk je dat lees ik thuis wel. En dan lees je iets over crash en geen backup...
Nou ja, dat is het leven van een systeembeheerder. Dan leef je praktisch samen met Murphy..
Verwijderd
LOL. Hoezo verslaafd!Op vrijdag 01 juni 2001 23:45 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Dat kon dus ook niet...
Dus ik zoek een internet-pc, maar 640x480 16 kleuren is niet te lezen in een kwartier. En bij een andere internetpunt werd Tweakers opeens geblokt. Dus dan denk je dat lees ik thuis wel. En dan lees je iets over crash en geen backup...
Nou ja, dat is het leven van een systeembeheerder. Dan leef je praktisch samen met Murphy..
Ehhh..Op vrijdag 01 juni 2001 23:54 schreef Revolution het volgende:
[..]
LOL. Hoezo verslaafd!
Eeuh.. Als je nou ff je ICQ op had gestart, dan had je gezien dat ik dat topic uit m'n cache heb getrokkenOp vrijdag 01 juni 2001 23:45 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Dat kon dus ook niet...
Hier issie te vinden
Edit: had het hier ook al gemeld trouwens
Ja dat komt alleen maar door BC3Op vrijdag 01 juni 2001 22:22 schreef Windhoosje het volgende:
ik weet al wie op 1 staat...HlpDsk
Daarvoor...
hmmz hoe weet jij dat??? das knapOp vrijdag 01 juni 2001 22:22 schreef Windhoosje het volgende:
ik weet al wie op 1 staat...HlpDsk
39
Verwijderd
Hmm, die naam van jou komt me toch niet erg bekend voor anders...Op zaterdag 02 juni 2001 00:55 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Ja dat komt alleen maar door BC3
Daarvoor...
komt ook door de crash, daarvoor was ik ook heel bekendOp zaterdag 02 juni 2001 00:59 schreef Revolution het volgende:
[..]
Hmm, die naam van jou komt me toch niet erg bekend voor anders...
Verwijderd
Hmm, mijn interne geheugen is anders niet gecrashed hoor.Op zaterdag 02 juni 2001 01:01 schreef te(X)en het volgende:
[..]
komt ook door de crash, daarvoor was ik ook heel bekend
Wacht maar tot de Nationale Data Restore actie met Ivo Niehe op tv is geweest en alle data van GoT wordt hersteld, dan zul je het zien.Op zaterdag 02 juni 2001 01:02 schreef Revolution het volgende:
[..]
Hmm, mijn interne geheugen is anders niet gecrashed hoor.
De wattus?Op zaterdag 02 juni 2001 01:05 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Nationale Data Restore actie met Ivo Niehe op tv is geweest en alle data van GoT wordt hersteld, dan zul je het zien.
Bericht hierboven
Of natuurlijk een stille tochtOp zaterdag 02 juni 2001 01:05 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Nationale Data Restore actie met Ivo Niehe op tv is geweest en alle data van GoT wordt hersteld, dan zul je het zien.
Weet je dat nog niet?Op zaterdag 02 juni 2001 01:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
De wattus?
Henny Huisman heeft samen met Viola Holt en Ivo Niehe de Nationale GoT Data Recovery actie opgezet om geld in te zamelen voor een Data Recovery.
(als ik de geruchten mag geloven zal zelf Jantje Smit een benefiet optreden geven).

ik hoor net dat er vacature's verschijnen op GoT.....
Neuh, Jorritsma moet ff wapperen met centen om de interneteconomie te stimuleren
Als die mensen het moeten presenteren, weet ik niet of dat nou zo verstandig is.Op zaterdag 02 juni 2001 01:16 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Weet je dat nog niet?
Henny Huisman heeft samen met Viola Holt en Ivo Niehe de Nationale GoT Data Recovery actie opgezet om geld in te zamelen voor een Data Recovery.
(als ik de geruchten mag geloven zal zelf Jantje Smit een benefiet optreden geven).
viola: ja, en daarom laten we voorbeeld zien waarom t.net geld moet krijgen voor die recovery, nou henny laat maar zien.
henny: ja kijk we gaan een duron opvoeren, men nemen een stift.
viola: nee een potlood toch?
henny: stomme snol , houd je kop het was een krijtje.
enz enz enz.
hmmz het is al laat
39
We spend our years as a tale that is told
Het schijnt dat Bea zelf ook een fantiek bezoeker is van GoT en daarom ook graag een nieuwe server wil doneren. De crew mag haar bellen op 0800 - CALLBEA (niet doorvertellen hoor!)Op zaterdag 02 juni 2001 01:17 schreef ecteinascidin het volgende:
jantje smit....
ik hoor net dat er vacature's verschijnen op GoT.....
Neuh, Jorritsma moet ff wapperen met centen om de interneteconomie te stimuleren
ROFL, ik vind ze allemaal heel lievOp zaterdag 02 juni 2001 01:19 schreef Homedisc het volgende:
Als die mensen het moeten presenteren, weet ik niet of dat nou zo verstandig is.
viola: ja, en daarom laten we voorbeeld zien waarom t.net geld moet krijgen voor die recovery, nou henny laat maar zien.
henny: ja kijk we gaan een duron opvoeren, men nemen een stift.
viola: nee een potlood toch?
henny: stomme snol , houd je kop het was een krijtje.
enz enz enz.
hmmz het is al laat

Whehehe het moet niet veel erger worden hoorOp zaterdag 02 juni 2001 01:24 schreef te(X)en het volgende:
Het schijnt dat Bea zelf ook een fantiek bezoeker is van GoT en daarom ook graag een nieuwe server wil doneren. De crew mag haar bellen op 0800 - CALLBEA (niet doorvertellen hoor!)
Bericht hierboven
Idioot
uhhm voor de mensen die om half 2 's nacht op vrijdag avond nog geheel serieus zijn: mijn sig is bedoeld als grapje hoor.Op zaterdag 02 juni 2001 01:23 schreef Dutchman! het volgende:
vanwaar die focus op het aantal posts dat iemand heeft, we hebben toch expres de memberstatus@100 posts afgeschaft ? Ik zie de laatste tijd (voor de crash was dat) steeds meer mensen met "xxx posts and counting" in hun sig staan....
Het werkt echt!!! zegt ze....
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja Jomanda en Rasti Rostelli die hun krachten bundelen!Op zaterdag 02 juni 2001 01:26 schreef Exirion het volgende:
We huren Jomanda in voor een echte healing sessie
Ohjahjoh? (Bestaat die user nog? Anders jat pak ik die username ffOp zaterdag 02 juni 2001 01:25 schreef te(X)en het volgende:
[..]
uhhm voor de mensen die om half 2 's nacht op vrijdag avond nog geheel serieus zijn: mijn sig is bedoeld als grapje hoor.

Bericht hierboven
De krachten werken zelfs nog na een server crash/update, kost alleen "maar" 2,30per minuut. Wel goedkoper dan die HD recoveryOp zaterdag 02 juni 2001 01:26 schreef Exirion het volgende:
We huren Jomanda in voor een echte healing sessie
39
1 Puntmuts.
Bericht hierboven
daarom heb ik er ook duidelijk voor de crash bijgezetOp zaterdag 02 juni 2001 01:25 schreef te(X)en het volgende:
[..]
mijn sig is bedoeld als grapje hoor.
* Dutchman! is ook na 30 bier dronken
uuuh
serieus
Oeps Klaas Vaak is al flink aan het zand scheppen geweest in mijn ooghoeken waardoor ik het niet meer zag staan. Mijn oprechte en nederige excuses.Op zaterdag 02 juni 2001 01:31 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
daarom heb ik er ook duidelijk voor de crash bijgezet
* Dutchman! is ook na 30 bier dronken
uuuh
serieus
np, het is laatOp zaterdag 02 juni 2001 01:33 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Mijn oprechte en nederige excuses.
vaarwel medemensen....Op zaterdag 02 juni 2001 01:35 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
np, het is laat
* te(X)en RIP
1 Puntmuts
Bericht hierboven
Ze is een eeuwige vloekOp zaterdag 02 juni 2001 01:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
En wat zou het kosten om haar weer weg te krijgen? Ik krijg namelijk nogal een <|:-) 1 van dat mens.
1 Puntmuts.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Rasta Rostelli is er niks bijOp zaterdag 02 juni 2001 01:36 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ze is een eeuwige vloekDuivels en onuitroeibaar...
Bericht hierboven
Op zaterdag 02 juni 2001 01:38 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Rasta Rostelli is er niks bij(Denk maar ff dat dit een fluit-smilie is
)
Verwijderd
Op zaterdag 02 juni 2001 01:40 schreef ecteinascidin het volgende:
Kan ook die HD's naar 't heilige land sturen... passen prima in 't lokale decor....
[Edit] Ik krijg hem lekker wel aan de gang, snap niet hoe, maar het lukt
Jah feest! Achtergondkoortje van Hans Kazan ofzoOp zaterdag 02 juni 2001 01:40 schreef te(X)en het volgende:
[..]
denk maar ff dat dit een dwarsfluitsmilie is: zullen we een duo beginnen?
Bericht hierboven
JAH! en dan verdringen we hem langzaam zodat wij op de voorgrond komen te staan!Op zaterdag 02 juni 2001 01:48 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Jah feest! Achtergondkoortje van Hans Kazan ofzo
Jah want wij zijn veeeel interessanterOp zaterdag 02 juni 2001 01:55 schreef te(X)en het volgende:
[..]
JAH! en dan verdringen we hem langzaam zodat wij op de voorgrond komen te staan!
(Ik ga echt niet in mijn T.net trui staan dan hoor! Ben ik net een nerd namelijk
Bericht hierboven
feest met hansie? nou niet echt daar krijg IK nou een punthoofd van:Op zaterdag 02 juni 2001 01:48 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Jah feest! Achtergondkoortje van Hans Kazan ofzo

39
Je moet alleen even je achtergrondje "doorzichtig" makenOp zaterdag 02 juni 2001 02:02 schreef Homedisc het volgende:
[..]
feest met hansie? nou niet echt daar krijg IK nou een punthoofd van: [afbeelding]
Bericht hierboven
hoe??Op zaterdag 02 juni 2001 02:04 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Je moet alleen even je achtergrondje "doorzichtig" maken
Ik ga hem nog wel een beetje fine-tunen
En ik heb wel weer mijn sig aangepast hoor!
39
Beter idee: die servers fijn laten staan en Jantje Smit van 10 hoog naar beneden gooienOp zaterdag 02 juni 2001 01:25 schreef IceStorm het volgende:
Als jantje smit gaat optreden ruk ik persoonlijk alle servers bij Vuurwerk uit de kast en gooi ik die van 10 hoog naar beneden.
Idioot
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Nee die neem ik mee op weekend parijs. Eerste en tevens voor 1 persoon laatste bezienswaardigheid: de EiffeltorenOp zaterdag 02 juni 2001 02:07 schreef Mr. B. het volgende:
Beter idee: die servers fijn laten staan en Jantje Smit van 10 hoog naar beneden gooien
Vind ik ook goed...Op zaterdag 02 juni 2001 02:08 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee die neem ik mee op weekend parijs. Eerste en tevens voor 1 persoon laatste bezienswaardigheid: de Eiffeltoren![]()
(Maar laat die servers toch maar staan
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
ROFL!! Ik begin die users hier telkens meer te mogenOp zaterdag 02 juni 2001 02:07 schreef Homedisc het volgende:
[..]
hoe??
Ik ga hem nog wel een beetje fine-tunen
En ik heb wel weer mijn sig aangepast hoor!
En Jantje Smit, die zet ik met zijn kont op een amsterdammertje, zo diep dat ik de "punt" weer acherin zijn keel tevoorschijn zie komen... Wat een uitvinding die paatjes
Bericht hierboven
* Mr. B. B. vraagt zich af wat nou leuker is voor de gemiddelde GoTter... JS op een Amsterdammertje, of JS van de Eiffeltoren af (kan eventueel ook allebeiOp zaterdag 02 juni 2001 02:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
ROFL!! Ik begin die users hier telkens meer te mogen
En Jantje Smit, die zet ik met zijn kont op een amsterdammertje, zo diep dat ik de "punt" weer acherin zijn keel tevoorschijn zie komen... Wat een uitvinding die paatjes
StatBar.nl - @GoT
AU. En dat is dan een HOLlander ofzoOp zaterdag 02 juni 2001 02:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
Uhm JS van de Eiffeltoren met een amsterdammertje in zijnn hol misschien?
Wie maakt hier een smilie van?Op zaterdag 02 juni 2001 02:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
En Jantje Smit, die zet ik met zijn kont op een amsterdammertje, zo diep dat ik de "punt" weer acherin zijn keel tevoorschijn zie komen
Ik zie hem morgen wel, ga nu maar eens snurken, nou ja slapen want ik snurk niet in mn slaap.
Ist bier lekker ?Op zaterdag 02 juni 2001 02:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
En Jantje Smit, die zet ik met zijn kont op een amsterdammertje, zo diep dat ik de "punt" weer acherin zijn keel tevoorschijn zie komen... Wat een uitvinding die paaltjes
Volgens mij wel, Floris komt los, en HOE !
Hier is d'r 1:Op zaterdag 02 juni 2001 02:12 schreef B.A. Baracus het volgende:
/onzin
SLOTJUUUUU!!!
![]()

(uit [topic=152831]
StatBar.nl - @GoT
Hmmz dan ziet jantje er ongeveer zo uit:Op zaterdag 02 juni 2001 02:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]

[edit]
Jantje heeft me vriendelijk verzocht, per aangetekende brief, of ik zijn prive foto's niet wil plaatsen, hierbij mijn nederige excuses.
39
Heb me eigenlijk afgevraagd of er tussen 'een' en 'Bavaria' nou krat, fles of pallet hoort...
StatBar.nl - @GoT
Bericht hierboven
Tussen "een" en "Bavaria" hoort "slokje", tussen "een" en "Brand" hoort "liefst zo groot mogelijke hoeveelheid"Op zaterdag 02 juni 2001 02:16 schreef IceStorm het volgende:
Zo en nu eerst een Bavaria.
Heb me eigenlijk afgevraagd of er tussen 'een' en 'Bavaria' nou krat, fles of pallet hoort...
StatBar.nl - @GoT
Sfeer? Waar? Hier?Op zaterdag 02 juni 2001 02:19 schreef Floris_Diemel het volgende:
Sjah soms laten ook wij wat meer toe, is goed voor de sfeer zegt men.. Snap ik helemaal niks van hoor
StatBar.nl - @GoT
Hmmm that reminds me. Ik heb nog un petit peu du Vodka
Nee ik doe niet off-topic
HeheOp zaterdag 02 juni 2001 02:21 schreef IceStorm het volgende:
Mr. B. er is hier alleen maar Bavaria en dan moet ik nog uitkijken dat ik niet dat alcoholvrije bocht uit de kast trek
Och, Bavaria is best goed binnen te houden... en Brand is gewoon lekker
StatBar.nl - @GoT
Idd... het gaat over "Lijst met aantal posts" en we hebben het over bier... niks mis mee toch?edit:
StatBar.nl - @GoT
Ik heb net gechecked, bier is op, Malibu is op (heb heeeeel vreemd nog wel 3 liter Jus d'orange) Bacardi is op. Alleen nog wijn en Champagne-achtige meuk in huis... Nu geen trek in hoor.Op zaterdag 02 juni 2001 02:21 schreef IceStorm het volgende:
Mr. B. er is hier alleen maar Bavaria en dan moet ik nog uitkijken dat ik niet dat alcoholvrije bocht uit de kast trek
Hmmm that reminds me. Ik heb nog un petit peu du Vodka
edit:
Bericht hierboven
[Ma Flodder mode]Op zaterdag 02 juni 2001 02:24 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Ik heb net gechecked, bier is op, Malibu is op (heb heeeeel vreemd nog wel 3 liter Jus d'orange) Bacardi is op. Alleen nog wijn en Champagne-achtige meuk in huis... Nu geen trek in hoor.
Probeer es after shave
[/Ma Flodder mode]
StatBar.nl - @GoT
jan kan de pot op met z'n foto's ik plaats hem toch:Op zaterdag 02 juni 2001 02:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]

39
Dat tongetje... volgens mij vindt ie het nog lekker ookOp zaterdag 02 juni 2001 02:26 schreef Homedisc het volgende:
[..]
jan kan de pot op met z'n foto's ik plaats hem toch:
[afbeelding]

StatBar.nl - @GoT
Wheheheheehe ROFLMAO-pis-in-mijn-broek-van-het-lachen.Op zaterdag 02 juni 2001 02:26 schreef Homedisc het volgende:
[..]
jan kan de pot op met z'n foto's ik plaats hem toch:
[afbeelding]
Mensen gaan jouw icoontje echt niet begrijpen
Bericht hierboven
Gaat heen met uw slotjes en maak ze zo dat men ze niet kan slopenOp zaterdag 02 juni 2001 02:28 schreef B.A. Baracus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
Bericht hierboven