Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal een combinatie zijn, waaronder Gamen ( BF3 en andere FPS en SC ), Standaard office applicaties, enkele virtual machines als test omgevingen, renders uit After Effects, etc
Eyefinity / Nvidia Surround mogelijkheid.
Ga niet overclocken met het systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de € 1500,-, begint er een max. aan te komen, maar wil gewoon een erg goed systeem en dan komt het naar mijn mening niet aan op de laatste € 10,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik al 3x een Samsung XL2370, Toetsenbord en muis is ook al aanwezig. Zat nog te denken aan mijn 1TB schijf, maar gezien de prijzen van de WD Red, wil ik die ook maar vervangen.
Huidige systeem bevat nog een Nvidia GTX280, maar merk gewoon dat gamen op max. niet meer mogelijk is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, Moederbord, Processor, Geheugen, HD, Videokaart, Koeler, Voeding en jullie advies
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet zo zeer, maar qua processor voor Intel, althans tot op heden de beste ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zo goed als geen wensen, geluidsniveau zou minimaal mogen zijn, maar watercooling is niet gewenst.
1e poging qua samenstelling:
Wat vinden jullie hier van en wat zou ik hier nog aan kunnen verbeteren?
Het systeem zal een combinatie zijn, waaronder Gamen ( BF3 en andere FPS en SC ), Standaard office applicaties, enkele virtual machines als test omgevingen, renders uit After Effects, etc
Eyefinity / Nvidia Surround mogelijkheid.
Ga niet overclocken met het systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens rond de € 1500,-, begint er een max. aan te komen, maar wil gewoon een erg goed systeem en dan komt het naar mijn mening niet aan op de laatste € 10,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment heb ik al 3x een Samsung XL2370, Toetsenbord en muis is ook al aanwezig. Zat nog te denken aan mijn 1TB schijf, maar gezien de prijzen van de WD Red, wil ik die ook maar vervangen.
Huidige systeem bevat nog een Nvidia GTX280, maar merk gewoon dat gamen op max. niet meer mogelijk is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, Moederbord, Processor, Geheugen, HD, Videokaart, Koeler, Voeding en jullie advies
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet zo zeer, maar qua processor voor Intel, althans tot op heden de beste ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zo goed als geen wensen, geluidsniveau zou minimaal mogen zijn, maar watercooling is niet gewenst.
1e poging qua samenstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 3770 Boxed | € 261,40 | € 261,40 |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 119,45 | € 119,45 |
| 2 | Asus HD7950-DC2T-3GD5-V2 | € 302,10 | € 604,20 |
| 1 | Western Digital Red WD20EFRX, 2TB | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 93,97 | € 93,97 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10 | € 67,99 | € 67,99 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,90 | € 16,90 |
| 1 | XFX ProSeries 750W XXX Edition | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Samsung 840 series SSD 250GB | € 152,94 | € 152,94 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.543,74 | |
Wat vinden jullie hier van en wat zou ik hier nog aan kunnen verbeteren?