Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lee245 schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:48:
[...]

Ik heb precies dezelfde ervaring. De ui is een stuk drukker en onoverzichtelijker en de balk onderin is ook te groot naar.mijn mening. Hierdoor lijkt het speelveld ook een stuk kleiner dan in deel 1 (volgens min kan je ook minder ver kan uitzoomen). De.sneeuw vind ik daarentegen wel een leuke toevoeging, alleen is het na een tijdje wel erg veel van hetzelfde. Ik speel liever lentemaps en af en toe.voor de.afwisseling een wintermap. Het blijft natuurlijk afwachten hoe de uiteindelijk game eruit gaat zien, maar waarschijnlijk haal ik deze wel een keer.als ie flink afgeprijst is, als ik hem al haal.
Ja inderdaad, de sneeuw is een leuke gimmick, maar een beetje zon en met tanks over grazige weiden heenrijden vind ik eigenlijk leuker! Ik vraag me af of het menu een "sega" sausje is, of dat dat er al in zat. Ik vind het erg onprettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Wat betreft de menu's en interface kan ik me wel vinden in de posts hierboven. Dat is gewoon een stuk minder dan in CoH 1. Maar wat wordt bedoeld met het tempo van het spel? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb geen seconde rust tijdens een game en kom altijd handen en ogen tekort. Micro is enorm belangrijk dus je hebt altijd wel wat te doen, zeker als je 12 infantry/support squads en 3 tanks op het veld hebt staan.

Wat betreft de blizzards, die vond ik vooral in het begin erg irritant. Maar sinds ik beter weet hoe je ermee om moet gaan vind ik het wel een goede toevoeging. Het creëert wat rust tijdens een game en geeft je de mogelijkheid om een aanval beter te plannen.

BTW als iemand zin heeft in een game, add me :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pred87 op 21-04-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Sneeuw is juist weer iets extra en zorgt alleen maar voor meer fun. Het vergt aanpassing van je tactiek en wat creativiteit.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Ik heb het spel afgelopen weekend gespeeld maar wat ben ik slecht zeg haha. Online leg ik alles af en verlies ik elke gevecht. Ik word wel steeds beter dus het word ook steeds leuker.

Het probleem wat ik vaak heb is dat ik Units spam in plaats te sparen voor gebouwen te bouwen. Waardoor ik eigenlijk altijd te weinig manpower heb op de momenten dat ik ze wil bouwen. Soms moet ik wat meer nadenken voordat ik iets bouw of doe in plaats van te snel willen beslissen. Ik ben Starcraft2 gewend en dit is echt een hele hele andere RTS :).

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 12:45
13tha1pi schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:18:
Ik heb het spel afgelopen weekend gespeeld maar wat ben ik slecht zeg haha. Online leg ik alles af en verlies ik elke gevecht. Ik word wel steeds beter dus het word ook steeds leuker.

Het probleem wat ik vaak heb is dat ik Units spam in plaats te sparen voor gebouwen te bouwen. Waardoor ik eigenlijk altijd te weinig manpower heb op de momenten dat ik ze wil bouwen. Soms moet ik wat meer nadenken voordat ik iets bouw of doe in plaats van te snel willen beslissen. Ik ben Starcraft2 gewend en dit is echt een hele hele andere RTS :).
Haha, ik heb precies hetzelfde. :) Was wel even wennen in het begin. Zat in een 3vs3 met allemaal mensen die de Beta al vaker hebben gespeeld, dus het was eerst even afkijken wat zij deden. Nu na een paar potjes gaat het wel een stuk soepeler, vooral als je het micromanagen een beetje onder de knie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Net mijn eerste potje gehad, keihard verloren in 4v4 maar dat mag de pret niet drukken. De vijand had een speler die meer schade deed dan alle andere 7 bij elkaar opgeteld dus dan is het snel voorbij..

Uiteindelijk wel een potje gehad van 15 min hoor :).

Wat mij opviel is dat de Pzkpfw V van de duitsers enorm sterk is tegen zowel vijandelijke tanks als units, moeilijk te counteren. Zelfs met de lage su-85 kan ik er eigenlijk niks tegen beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Ik kan nergens iets vinden tot wanneer de beta loopt. Zal dit dan toch tot de release zijn 26/06/13? Ik hoop het want ik ben pas net begonnen en begin het nu allemaal een beetje te snappen. :)

Me maatje en ik deden gisteren een 2v2 tegen 2 experts. Erg pittig maar uiteindelijk gewonnen. Volgende stap word denk ik online want daar hebben we nog niks gewonnen.

Zelf denk ik ook dat er een beetje een onbalans is tussen de Russen en de Duitsers. De Duitsers lijken zowel sterke infanterie als sterke tanks te hebben.
Ircghost schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:20:
Wat mij opviel is dat de Pzkpfw V van de duitsers enorm sterk is tegen zowel vijandelijke tanks als units, moeilijk te counteren. Zelfs met de lage su-85 kan ik er eigenlijk niks tegen beginnen..
Ik heb gemerkt dat daar een anti tank gun ook erg goed tegen werkt.

[ Voor 26% gewijzigd door wolverine3141 op 23-04-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:41
13tha1pi schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:32:
Zelf denk ik ook dat er een beetje een onbalans is tussen de Russen en de Duitsers. De Duitsers lijken zowel sterke infanterie als sterke tanks te hebben.
Ik heb gemerkt dat je early game veel conscripts moet spammen en daarna snel overgaan op T70 en T34. De build-order zoals Pred87 die omschrijft eerder dit topic. De medium tanks zijn wat sterker en dat is ook de 'tier' dat je de strijd wint of verliest denk ik.

De Penal Batallion is trouwens ook best oké tegen light tanks en als support/capture squad, ze zijn bij mij vaak erg effectief in ieder geval. De granaten die ze kunnen gooien ontploffen erg snel en daarmee kantelt vaak de strijd. Ook MGs en mortar teams schakel je dan snel uit.

Bouwen jullie trouwens beide gebouwen, of slechts één van de eerste twee gebouwen die je kan bouwen?

[ Voor 6% gewijzigd door Roet op 23-04-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 14-09 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik kan nergens iets vinden tot wanneer de beta loopt. Zal dit dan toch tot de release zijn 26/06/13? Ik hoop het want ik ben pas net begonnen en begin het nu allemaal een beetje te snappen. :)

Me maatje en ik deden gisteren een 2v2 tegen 2 experts. Erg pittig maar uiteindelijk gewonnen. Volgende stap word denk ik online want daar hebben we nog niks gewonnen.

[...]

Ja dat viel dus wat tegen.. of we hadden er te weinig. ZIj hadden bizar veel tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
  • Laatst online: 19:38
[...]

De beta loopt t/m 30 april volgens een Facebook bericht:

"Tomorrow is your last opportunity to obtain a closed beta key through our Facebook app. The closed beta will continue until April 30th. Hurry if you haven't gotten a key!"

https://www.facebook.com/...oes/posts/569978539699810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Roet schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:12:
[...]
Bouwen jullie trouwens beide gebouwen, of slechts één van de eerste twee gebouwen die je kan bouwen?
Ik bouw altijd alle 2 want scout car vind ik onmisbaar en uiteraard mortieren/heavygunners zijn onmisbaar.
Winkey schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:03:
[...]

De beta loopt t/m 30 april volgens een Facebook bericht:

"Tomorrow is your last opportunity to obtain a closed beta key through our Facebook app. The closed beta will continue until April 30th. Hurry if you haven't gotten a key!"

https://www.facebook.com/...oes/posts/569978539699810
Thanks! Wel jammer, had graag nog een tijdje willen spelen. Hmm naja dan ff 2 maandjes wachten tot de release.

[ Voor 6% gewijzigd door wolverine3141 op 23-04-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Heeft iemand de beta aan de praat gekregen onder Windows XP? Mijn maat heeft een laptop met XP en daar wil de beta niet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
COH 2 draait niet op Windows XP, minimaal Vista nodig.
Processor: 2Ghz Intel Core2 Duo or Equivalent
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 20GB
Video Card: 256MB Direct3D 10 capable video card (GeForce 8800 or RadeonHD 2900)
Additional: Internet Connection
http://store.steampowered.com/app/231430/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Vraagje over cover. Als je squad nu een geel/groen schiltje heeft ondanks de mannetjes aan de verkeerde kant van het object staan, hebben ze dan toch cover voordeel of moeten ze er echt achter staan?

edit: en nog een vraagje, zijn er naast de standaard hotkeys rechtsonderin ook nog andere toetsen die je kunt gebruiken? Ik zie bv wel eens een uitvergroting van de minimap voorbij komen in YT filmpjes welke ik nog niet ken. Verder heb ik de control groups al ontdekt (ctrl + cijfer)

[ Voor 41% gewijzigd door wolverine3141 op 24-04-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:38
Winkey schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:44:
COH 2 draait niet op Windows XP, minimaal Vista nodig.

[...]

http://store.steampowered.com/app/231430/
Dat het officieel niet ondersteund wordt wil niet zeggen dat het ook niet werkend is te krijgen. Alhoewel het hier als een echte requirement staat...

[ Voor 7% gewijzigd door Lee245 op 24-04-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17

flessuh

Set sail for fail!

13tha1pi schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:59:
Vraagje over cover. Als je squad nu een geel/groen schiltje heeft ondanks de mannetjes aan de verkeerde kant van het object staan, hebben ze dan toch cover voordeel of moeten ze er echt achter staan?

edit: en nog een vraagje, zijn er naast de standaard hotkeys rechtsonderin ook nog andere toetsen die je kunt gebruiken? Ik zie bv wel eens een uitvergroting van de minimap voorbij komen in YT filmpjes welke ik nog niet ken. Verder heb ik de control groups al ontdekt (ctrl + cijfer)
cover werkt alleen als je aan de juiste kant staat met bijvoorbeeld een muur. als je in een krater ligt in gele cover heb je 360 graden cover zover ik weet.

voor de hotkeys, zitten er bij de opties geen keyboard commands? Ik zit nu op mijn werk dus kan niet even kijken helaas.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lee245 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:11:
[...]

Dat het officieel niet ondersteund wordt wil niet zeggen dat het ook niet werkend is te krijgen. Alhoewel het hier als een echte requirement staat...
Is er niet alleen DirectX11 als renderer? Met fallback voor Vista systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
Er staan wat tegenstrijdige requirements op het internet. bol.com heeft het wel over minimaal Windows XP SP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:38
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:01:
[...]

Is er niet alleen DirectX11 als renderer? Met fallback voor Vista systemen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat DirectX 9 wordt ondersteund. In ieder geval is dat bij de volledige game het geval. Bij de Beta weet ik niet, maar je zou denken van wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Lee245 op 24-04-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Hmm eerste crash inmiddels gehad. Bij een 2v2 game die we zwaar aan het winnen waren. Ineens in beeld dat we verloren hebben, en na het score scherm een crash. Gelijk maar even gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Wel vet dat ze zo'n beta doen ntrlk, zouden er meer mogen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satangel schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:48:
Wel vet dat ze zo'n beta doen ntrlk, zouden er meer mogen doen...
Er komt nog een open beta, volgens de geruchten begin juni voor een week ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Na bijna tien jaar alleen maar FPS games te hebben gespeeld (COD en BF) zag ik de trailer van COH2. Daarvoor had ik wel een TBS game (Panzer General 2 met die hex maps) gespeeld en dat beviel me altijd ook wel. Als WW2 fanaat leek me dit wel erg leuk en ik dacht: voor die paar euro koop ik eerst eens COH1, dan kan ik mooi alvast iets leren hoe dat werkt.

Nou… Daar waar ik met FPS games nooit last had van mijn arm door het muizen, kom ik hier ogen en handen tekort… Pfff, wat een werk, maar wel leuk! Dat micromanagen van je troepen is, als je er nieuw in bent, echt een helse taak. Online fanaat als ik ben dacht ik: ik ga eens een MP game doen. Dat werd nogal een teleurstelling :) Binnen een kwartier was het over en wist ik: ik heb nog heel veel te leren want ik begreep totaal niet hoe het kon dat mijn tegenstander al over tanks beschikte en ik nog alleen maar over infanterie. Dus maar terug naar de campaign en skirmishes spelen. Inmiddels weet ik het een en ander over de supply yards en tank depots, maar het blijft (als je zoiets straightforward gewend bent als FPS games) een hele toer om op alles te letten: dan is er weer een aanval, dan moet je weer points capturen anders heb je niet genoeg fuel of ammo, dan is er weer een event die ik met de spatiebalk moet openen, dan is er weer een blinkende 1 of 2 die ik dan soms totaal niet zie om weer een upgrade van de commander uit te voeren etc etc etc.

Ik heb de standaard versie aangeschaft, dus nog niet Opposing fronts en Tales of valor, maar die tegenstander bij mijn MP game beschikte volgens hem via de chat, wel over de Panzer elite. Ik dacht dat die pas bij Opposing fronts beschikbaar was. Klopt dit dan wel of kan een speler met uitbreidingspack spelen tegen een tegenstander die dit niet heeft?

Inmiddels bestuur ik mijn troepen al wat meer via de minimap maar ik vergeet nog vaak dat F1 je direct bij je HQ brengt en F2 bij je barracks etc (ik scroll dan vaak nog de map of kom er via de minimap). Nu zie ik in de manuaal wel en ook online wordt dat vaak aangeraden om je troepen met CTRL + cijfer te binden. Wat gebruiken jullie hiervoor? Deze methode of toch vaak met de muis. Ik zou namelijk niet weten als je bijv. twee mortar teams hebt gebind met CTRL + 1 je een volgend mortar team ook daaraan moet toevoegen als er eentje is gedood die al gebind was?

De campaign gaat me inmiddels al beter af op normaal, al was Montebourg een hele klus voor mij: al die tegenaanvallen op je HQ en toch nog de strategic points capturen. Man, ik merk dat ik vermoeider afsluit na een ronde dan na een ronde jet pilot spelen in BF3 :) Cherbourg ging al een stuk makkelijker en nu in Sottevast.

Geweldig spel! Zonde dat ik dit niet eerder ontdekt heb want mijn dagen als FPS gamer zijn hiermee wel over.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 15:45
l0n3w012ph schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:22:Ik heb de standaard versie aangeschaft, dus nog niet Opposing fronts en Tales of valor, maar die tegenstander bij mijn MP game beschikte volgens hem via de chat, wel over de Panzer elite. Ik dacht dat die pas bij Opposing fronts beschikbaar was. Klopt dit dan wel of kan een speler met uitbreidingspack spelen tegen een tegenstander die dit niet heeft?
Ja, dat kan maar je kunt er zelf dus niet mee spelen. Wel eventueel wapens oppakken die op het slagveld achterblijven.
Opposing Fronts is wel een hele leuke uitbreiding met de twee nieuwe legers.
l0n3w012ph schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:22:Inmiddels bestuur ik mijn troepen al wat meer via de minimap maar ik vergeet nog vaak dat F1 je direct bij je HQ brengt en F2 bij je barracks etc (ik scroll dan vaak nog de map of kom er via de minimap). Nu zie ik in de manuaal wel en ook online wordt dat vaak aangeraden om je troepen met CTRL + cijfer te binden. Wat gebruiken jullie hiervoor? Deze methode of toch vaak met de muis. Ik zou namelijk niet weten als je bijv. twee mortar teams hebt gebind met CTRL + 1 je een volgend mortar team ook daaraan moet toevoegen als er eentje is gedood die al gebind was?
Ik maak altijd gewoon squads met de CTRL + x functie. Dus bijvoorbeeld een groepje waar je mee gaat aanvallen zet je onder CTRL + 1 en als je dan snel naar die troepen wil, druk je twee keer op 1 en dan springt ie ernaartoe. De mortar teams waar jij het over hebt kun je natuurlijk ook binden, maar dat zal ik dan alleen doen als je ze allemaal op hetzelfde doel wil laten schieten. Anders kun je ze beter apart binden, want dan is je bereik groter (squad 1 schiet links, 2 in het midden en 3 rechts bij wijze van spreke). Nieuwe units toevoegen doe ik altijd gewoon door iedereen weer overnieuw te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tnx Spierincx, iedere tip / werkwijze is welkom. Ik zal dat eens gaan toepassen met CTRL + x.

En die MP tegenstander vertelde dat de PE heel snel over tanks kon beschikken, dus ik denk dat ik die uitbreidingspacks ook maar eens ga aanschaffen. Niet zozeer om online te winnen :) als wel omdat het gewoon een mooi spel is en ik die uitbreidingen er ook wel een keer bij wil hebben

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

l0n3w012ph schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:25:
Tnx Spierincx, iedere tip / werkwijze is welkom. Ik zal dat eens gaan toepassen met CTRL + x.

En die MP tegenstander vertelde dat de PE heel snel over tanks kon beschikken, dus ik denk dat ik die uitbreidingspacks ook maar eens ga aanschaffen. Niet zozeer om online te winnen :) als wel omdat het gewoon een mooi spel is en ik die uitbreidingen er ook wel een keer bij wil hebben
het enige punt is, dat je om snel over tanks te beschikken early game heel sterk moet zijn en dat kan dus niet tegen elke tegenstander.

dat is één van de punten die ik persoonlijk beter vind aan COH2; dat je zelf kan kiezen welke resource upgrades je doet. hierdoor kan je makkelijk de focus leggen richting een bepaalde early game build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Open beta is vandaag van start gegaan. Viel me ook alleen maar op omdat er mensen in mn friendlist ineens coh2 beta aan het spelen waren. Aankondiging heb ik niet gezien. Op google ook helemaal niets te vinden over een announcement of changelog voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Pred87 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:12:
Open beta is vandaag van start gegaan. Viel me ook alleen maar op omdat er mensen in mn friendlist ineens coh2 beta aan het spelen waren. Aankondiging heb ik niet gezien. Op google ook helemaal niets te vinden over een announcement of changelog voor de beta.
Als je bijvoorbeeld een preorder op steam had, krijg je pop, met code, waarna je het kunt opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Oke, nouja je zou verwachten dat ze wel een melding maken op facebook/twitter en een nieuwsbericht eruit gooien aangezien het een open beta is. Ben wel benieuwd naar de changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oke, ik heb het spel al gepreordered via steam maar geen key...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

DanielWW2 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 01:46:
Oke, ik heb het spel al gepreordered via steam maar geen key...
Heb je een key nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Het is geen officiële beta momenteel, maar het is wel speelbaar, en is een nieuwere versie vergeleken vorige keer.

instructies zijn hier te vinden http://www.coh2.org/topic/3142/coh-2-server-stress-test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Ik kan mijn draai nog niet vinden in CoH 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Vinden jullie (met de open beta) ook de UI niet wat aan de kleine kant? fontjes zijn erg klein, en de icoontjes en symbooltjes verdwijnen bijna in de omringende vakken en blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Nickbn schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:05:
Vinden jullie (met de open beta) ook de UI niet wat aan de kleine kant? fontjes zijn erg klein, en de icoontjes en symbooltjes verdwijnen bijna in de omringende vakken en blokken.
Het is even wennen, maar ik vind er niks storend aan eerlijk gezegd.
Wel mis ik de tiger tank :( ik hoop dat ze die binnenkort terug er in patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Pheace schreef op maandag 03 juni 2013 @ 02:11:
[...]

Heb je een key nodig dan?
Nee, het is een OPEN beta en al je vorderingen in MP blijven behouden als je binnen zes weken na de release het spel aanschaft. Stond gisteren gewoon tussen mijn andere Steam games om evt te downloaden. Ging prima en het speelt wel lekker weg. Skirmishes online 2v2 kenmerkten zich beide keren bij mij echter wel door een verloren connectie van de medespeler ("xxx is lagging") gevolgd door de optie om het te kicken. Dat heb ik dan maar beide keren gedaan waarna de AI het van hem/haar overnam en het vervolgens leuke potjes werden (zeker als je een beginneling bent zoals ik met RTS games). Vind de blizzard toevoeging wel leuk maar geeft je weer meer om op te letten hoewel een vuurtje stoken gelukkig al snel genoeg is :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2022
hier ook COH2 al lang geleden gepreordered. Bij mij stond er geen extra ''COH Open Beta'' entry in mijn steam lijst. Als ik op COH2 zelf klik kan ik echter wel op 'install' klikken waarna ik ook deel kan nemen in de open beta

super spel trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
klopt het dat de single player campagne nog niet in de beta zit? zag wel al een review van de beta waar ze ook single player hadden gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

jaydenjarno schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:32:
klopt het dat de single player campagne nog niet in de beta zit? zag wel al een review van de beta waar ze ook single player hadden gedaan
Klopt, die is niet speelbaar. Misschien dat de closed beta er wel toegang toe gaf maar die kon ik niet spelen omdat ik toen geen key had. De SP ga ik wel meteen doen als hij uit is. Speel nu die van COH1 en vermaak me er uitstekend mee :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Suicyder schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:09:
Ik kan mijn draai nog niet vinden in CoH 2.
Heb ik ook last van. Bovendien vind ik het er nou niet zoveel beter uitzien als COH1 (uit 2007!). Zeker bij de gewone maps (zonder snow) vind ik hem maar matig.
Wat mij betreft hadden ze beter een opgepoetste COH1 gepresenteerd met nieuwe missies, maps en vehicles.

Maar goed, ik heb COH2 al aangeschaft, dus ga het zeker nog ns proberen.

Edit: vraag je over de resolutie. Mijn 650M GT trekt het allemaal maar net op Full HD. Wat is nu verstandiger

Gewoon scaled down op 1280x720 met medium/high textures of draaien op native resolutie 1920x1080 met low textures.

[ Voor 16% gewijzigd door dirkjesdirk op 09-06-2013 23:39 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0llie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11-2015
dirkjesdirk schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:01:
[...]

Heb ik ook last van. Bovendien vind ik het er nou niet zoveel beter uitzien als COH1 (uit 2007!). Zeker bij de gewone maps (zonder snow) vind ik hem maar matig.
Wat mij betreft hadden ze beter een opgepoetste COH1 gepresenteerd met nieuwe missies, maps en vehicles.

Maar goed, ik heb COH2 al aangeschaft, dus ga het zeker nog ns proberen.

Edit: vraag je over de resolutie. Mijn 650M GT trekt het allemaal maar net op Full HD. Wat is nu verstandiger

Gewoon scaled down op 1280x720 met medium/high textures of draaien op native resolutie 1920x1080 met low textures.
ik denk dat het beter is om op 1920x1080 te spelen met low graf. als je op 1280x720 speelt heb je zoizo lelijke grafs ook al zet je alles op high. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

b0llie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:04:
[...]
ik denk dat het beter is om op 1920x1080 te spelen met low graf. als je op 1280x720 speelt heb je zoizo lelijke grafs ook al zet je alles op high. 8)7
Ik vind dit nogal een bijzondere uitspraak. Het hangt er maar net vanaf wat je definitie is van "lelijke grafs". Toegegeven dat als je de resolutie verlaagt dat je makkelijker pixels kan zien maar dit kan je dan weer rechtbreien met wat anti-aliasing als is het maar de vraag of dat de performance goed doet...

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een zo hoog mogelijke resolutie en dan maar mindere details. in mijn ervaring heb ik bij meerdere games het speelgevoel online (voornamelijk fps games) een betere ervaring met een hogere resolutie met minder details dan andersom. Ik zie een resolutie verlagen dan echt als een soort last-resort. Ik moet hier wel bij zeggen dat ik nooit op een monitor groter dan 19 inch een game heb gespeeld en ook nooit widescreen of iets dergelijks dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat het ook geld voor de resoluties hoger dan 1280x1024. Even voor je beeldvorming b0llie mijn beeldscherm is 17 inch en weergeeft alles op 1280x1024 en hoger kan die niet gaan. Dus qua pixeldichtheid is dit een mooie resolutie en hoef ik geen performance in te leveren. Dat zal waarschijnlijk de komende 2 jaar nog wel zo blijven. Als ik een 23 inch monitor wil hebben die op 1920x1080 hetzelfde kunstje moet flikken geloof ik best dat hij voor die extra +/-700 pixels harder moet werken. Maar waarom zou ik? ik ga niet beter gamen van een groter beeldscherm. Om maar van de extra energieconsumptie en ruimte te zwijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta gespeeld op steam. Maar ik moet zeggen dat ik het nogal veel vond weghebben van age of empires in Wo1, en bovendien vond ik de grafische weergave nou niet echt super. Heb het was een kwartier gespeeld, maar gewoon ff first impressions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
ik heb de beta nu uitvoerig gespeeld en ben er wel lovend over.

Ik kan enkel nog geen goed evenwicht vinden tussen het micromanagen van je units enerzijds en het trainen van nieuwe units/basis uitbouwen anderzijdes. Ik moet precies 1000 dingen tegelijkertijd doen

Desalniettemin zeker de preorder waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Sjoepap schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:47:
ik heb de beta nu uitvoerig gespeeld en ben er wel lovend over.

Ik kan enkel nog geen goed evenwicht vinden tussen het micromanagen van je units enerzijds en het trainen van nieuwe units/basis uitbouwen anderzijdes. Ik moet precies 1000 dingen tegelijkertijd doen

Desalniettemin zeker de preorder waard
je moet inderdaad heel veel tegelijk doen ja, vooral tijdens een sneeuwstorm is het opletten.

over dat grafische verhaal, als je het vergelijkt met shooters ziet het er misschien bagger uit, maar vergeleken andere strategy-games zit hier erg veel detail in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Inmiddels wat langere potjes gehad met russen 4v4. Jammer dat de duitsers hier nog altijd wat OP zijn zoals in CoH 1. Net een potje waar het 400 vs 38 vps stond en nog verliezen door de tankspam. Die tanks zijn gewoon niet dood te krijgen met normale units :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Pred87 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:29:
Inmiddels wat langere potjes gehad met russen 4v4. Jammer dat de duitsers hier nog altijd wat OP zijn zoals in CoH 1. Net een potje waar het 400 vs 38 vps stond en nog verliezen door de tankspam. Die tanks zijn gewoon niet dood te krijgen met normale units :/
Vind je? Ik ben juist van mening dat early game de russen vele malen sterker zijn dan de Duitsers. De Russen kunnen makkelijk grote hoeveelheden infanterie naar de capture points sturen. Als je dat een beetje vlot weet te spelen en de Duitsers tegelijkertijd een beetje onder druk zet geef je hen niet de kans om met tanks door te ontwikkelen. Als je ingemaakt wordt als Russische partij door Duitse tegenstanders met tanks dan heb je gewoonweg niet goed gespeeld in het begin en je de vijand een kans gegeven om je daar voor te straffen. Ik begrijp dat je in 4v4 niet alles onder controle kan houden maar ja, dan moet je maar duidelijk een strategie afspreken met je medespelers en doorlopen blijven communiceren. Het blijft wel een strategie spelletje he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
idd, Duitsers zijn niet OP. Als je vindt dat ze OP zijn moet je maar eens met hen spelen. Na enkele potjes zul je zien dat ze hun kwaliteiten maar zeker ook hun zwaktes hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Zo'n reactie had ik wel verwacht. Dit is inderdaad waar, in kleinere games (al is vele malen overdreven, je speelt zeker nooit met russen?). Hier heb ik weinig problemen gehad met de duitsers. Maar in 4v4 kun je een gelijkopgaand potje bijna niet winnen als russen omdat je het uiteindelijk aflegt tegen de tanks. Met goede teamwork kan het maar dit komt vrijwel nooit voor, en dat geldt ook voor de tegenstander trouwens. Wat je eigenlijk zegt is dat je maar goede teamwork moet afspreken om te winnen, iets wat de tegenstander niet nodig heeft. Dan concludeer ik dat de duiters OP zijn (in late game grote potjes, laat dat duidelijk zijn).

In mn laatste potje hadden we ongeveer 60% van de map maar was er constant strijd om de vps. Meer gebieden overnemen zat er niet bij. Ik weet dat duitsers OP zijn late gmae omdat ik hiervoor een game of 20 gespeeld heb als duitsers, vrijwel uitsluitend 4v4. Ik won bijna alles door simpelweg fuel points overal te maken en panthers te spammen. Als je teamgenoten geen complete idioten zijn win je wel. Early game voor duitsers is ook niet zo zwak in 4v4 games. Met bunkers kom je een heel eind ;)

Het is ook niet voor niets natuurlijk dat de verhouding bij automatch altijd iets van 35% russen 65% duitsers is. En de russen zijn de default. De russen missen gewoon een goede lategame tank die niet general specific is.
Sjoepap schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:04:
idd, Duitsers zijn niet OP. Als je vindt dat ze OP zijn moet je maar eens met hen spelen. Na enkele potjes zul je zien dat ze hun kwaliteiten maar zeker ook hun zwaktes hebben
Ik heb met beide ongeveer evenveel gespeeld ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Pred87 op 12-06-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Het geldt tot nu toe bijna voor ieder strategiespelletje met meerdere verschillende facties dat het echt enorm scheelt als je alle partijen goed kent, weet waar hun zwakheden zitten en weet waar hun sterke punten zijn. Dan kan je van tevoren een afgewogen keuze maken in hoe je het gaat aanpakken. Het enige middel daarop is de "random" knop zodat je niet weet wat je tegenover je krijgt en je dat dus eerst zal moeten ondervinden voordat je een plannetje maakt. Dat maakt strategiespellen soms zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Soviets hebben een veel langere learning curve zogezegd. Duitsers zijn vergelijkbaar met een standaard factie in een willekeurig RTS spel. Ze zijn goed in het verdedigen van een gebied met bunkers en de MG42 terwijl de meeste units ook op redelijk zelfstandig kunnen opereren. Een Panzerkampfwagen IV is hier een mooi voorbeeld van, het is effectief tegen infantry en medium tanks.

Met de Soviets moet je een effectieve combinatie zoeken met de verschillende units aangezien ze niet erg zelfstandig zijn. Bijvoorbeeld met de "Gangster Squads" oftewel de Shock Troops met de PPSh-41. Twee of meer van deze units zijn zeer effectief tegen "Super Troopers" (Panzergrenadiers) welke je regelmatig in blobs over het veld ziet bewegen. Mijn Gangster Squads kunnen niks tegen tanks doen maar maken gehakt van Super Troopers. Aan de andere kant kunnen Super Troopers tanks en infantry goed aanpakken maar zijn dan ook redelijk zwak als ze niet voldoende ondersteund worden.

Voor Soviets gebruik ik altijd de volgende opening.
Engineers op pad sturen, waypoint op de juiste plaats zetten.
Conscript
Conscript
Molotov
Met oefenen moet het niet onhaalbaar zijn om elke first encounter hiermee te winnen. MG42's flank je met Oorah! en daarna een Molotov. Bij de andere units moet je praktisch op ze gaan staan, hierdoor kunnen de Grenadiers geen rifle grenade gebruiken en maak je jezelf een moeilijk doelwit voor mortars.

Nadat je het eerste gevecht heb gewonnen is het tijd om je keuze te maken. Dit is erg afhankelijk van de mensen waarmee je speelt. In het geval randoms zijn adviseer ik om voor het Support gebouw te gaan en een ZiS-3 fieldgun te halen. Komt er dan een Duitser met een flametrack kan je lachen. 2-3 hits en down. :X

Voor mid- tot endgame is het noodzakelijk om een M3 halftrack te hebben met de quad. Je kan hierop je eenheden weer handmatig reinforcen zodat ze niet helemaal terug moeten rennen naar de basis. Plaats deze een beetje achter je frontline zodat je een centrale fallback point heb voor al je units.

Het eindspel wil je nu eigenlijk niet meemaken als Soviets. De IS2 is meh en de ISU-152 heeft mijn voorkeur vanwege zijn range maar als je 3-4 panthers tegen komt is het gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Wat Zehtuka zegt ;)
Overigens ook exact mijn strat, al ga ik altijd voor de doctrine die geen speciale tank units heeft (infantry focussed). Ik maak alleen nooit support units en ga gelijk voor een T70 light tank tegen early vehicles. Door de doctrine die ik gebruik heb ik geen toegang tot de sterkere tanks die iets kunnen uithalen tegen de duitse tanks. Ik speel graag met infantry maar helaas hebben de russen ook geen infantry unit met fatsoenlijke AT.

Duiters hebben geen speciale units nodig voor sterke tanks. Alle duitse spelers kunnen panthers maken. Dit wordt dan ook veelvuldig gedaan in de langere potjes. Dan kan je wel zeggen dat je gefaald heb in de early game maar in een 4v4 potje heb je zeer veel punten die overgenomen kunnen worden. Veel van deze punten worden geupgrade met fuel. Ik win de early game vrijwel altijd als rus zijnde met een soortgelijke strat als hierboven is beschreven. Conscripts, molotovs en goede micro. Hier is het belangrijk dat je je squads niet te dicht op elkaar laat staan ivm eventuele mgs en flanken.

BTW.. Ligt het aan mij of is de optie om een kapotte verlaten tank te repareren niet meer mogelijk? Dit deed ik in de eerdere beta regelmatig maar nu krijg ik nooit meer de optie. Vooral Tigers (ook niet meer aanwezig) kon ik vaak overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Oh? Kan je geen tanks meer fixen? Leek me juist zo'n leuk aspect...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

De hoeveelheid tanks die achter worden gelaten ligt nogal lager, ik denk na klachten aangezien soms de halve map er mee bezaaid was :P Vaak zie je overigens nog wel "abandoned" er boven staan, maar ontploft de boel alsnog.. :(

Gister bijvoorbeeld 2 stugs over kunnen nemen, dus het kan nog wel altijd.
Overigens speel ik altijd liever met de Duitsers. Met de Jaeger infantry doctrine kan je je grenadiers echt sterk maken door ze te upgraden. op afstand worden ze echt infantery slachters dan. Het lijkt net alsof je een squad vol snipers hebt door het aantal tracers dat je ziet.

Matches tegen de AI zijn wel erg saai, zelfs op expert doet de ai veel van hetzelfde, en als voertuigen beschadigd zijn trekt hij ze terug naar de basis om ze daar te laten staan, zonder te repareren.
Helaas blijven de mensen waar ik graag mee samen speel een beetje er op tegen om tegen elkaar te spelen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 14-06-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Jongens ik loop enorm te falen. ik speel tegen RU standard AI Als de Duitsers. Binnen no time komen die fuckers met een T34 en allemaal andere karretjes. Terwijl ik me vasthoudt aan eerder genoemde build en tegen het agressieve aan punten inneem weten zij wonderbaarlijk genoeg tanks uit de grond te stampen voordat ik met panters of stugs kan komen. Iemand een goede counter hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Zo gisteren ook maar even een pre-order voor 29,99 (G2Play.net) gedaan. Ben benieuwd naar de game en de verbeteringen tegenover het eerste deel. De beta filmpjes op youtube hebben me overgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nou, lekker kut dan.. Steam was een tientje duurder... daaag tientje...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Eén tientje? Twee volgens mij... Ik zie hem tenminste staan voor 49,99 op Steam.

Vermaak me uitstekend met de beta en wil hem ook pre-orderen, dus is Steam nu een of twee tientjes duurder of was hij heel even in de aanbieding voor 39,99?

Nog een vraagje: via Twitter laat Relic/CoH weten dat er een double XP weekend is van 22 t/m 23 juni. De open beta loopt af op de 18e en het spel is vanaf de 25e te koop... Ben ik nu gek of is dit misschien alleen voor US spelers omdat hij daar misschien eerder uitkomt?

edit: antwoord al gevonden (http://community.companyo...rossa-Double-XP-Weekend):

The Company of Heroes 2 Open Beta ends Tuesday June 18th.
Though we will be doing some server work after the Beta's close those who have pre-ordered will be able to continue playing beyond the end of Open Beta as an extra thank you for supporting the game.
As a further thanks we will be holding a Double XP weekend on Saturday June 22nd and Sunday June 23rd for all those who have pre-ordered Company of Heroes 2. Since your Beta progression will carry over into the full launch of the game, this is an excellent chance to get ahead on the battlefield.
During the Operation Barbarossa Double XP Event all automatch games will grant twice the regular amount of XP.

Dus nu maar meteen ge-pre-ordered :)

[ Voor 45% gewijzigd door l0n3w012ph op 15-06-2013 17:29 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Hier ook gepreordered. Ik wist niet zeker of je deze bonus ook hebt met een g2play preorder, dus maar via stream gedaan.

Inmiddels mn sovjet strat voor big games wat aangepast. T34 zijn dus waardeloos en kunnen soms alleen nuttig zijn vanwege de ramming ability. Je hebt veel meer aan tank destroyers icm field guns. Assault guns gebruik ik ook veel omdat ze zo goedkoop zijn en behoorlijk veel damage aan kunnen richten van een afstand (hou ze wel op afstand..). Het is jammer dat de halftrack heel erg belangrijk is voor russen anders zou ik dat gebouw niet eens meer maken.

Ohja, snipers in scout cars... Dat werkt echt fantastisch early game. Veel beter dan flame engineers imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Op dit moment 34,99 euro bij Bigu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Vraagjes:
1. Wat betekent het getal tussen haakjes achter het aantal mannetjes in een unit? Ik had een pioneer unit met 4 mannetjes en (2) erachter.
2. Klopt het dat pioneers geen wrakken meer kunnen 'minen' voor munitie?
3. Ik zie geen sniper-hide knop meer. Is de sniper nu altijd hidden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Is dat getal tussen haakjes niet je veterancy-status? En nee er is inderdaad geen hide knop meer voor snipers met camo, alleen een hold fire button

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Ik heb, na het spelen van de beta, ook CoH2 gepre-ordered :D

Ik heb eigenlijk alleen nog maar skirmish potjes tegen de computer gedaan, omdat ik me niet goed genoeg voel voor online games. Vaak ben ik te defensief en verspreid ik mijn troepen te veel, terwijl het hier juist handiger lijkt om wat aggresiever te spelen.

Wat ik trouwens merk is dat de computers in mijn team vaak slechter handelen dan de tegenstander. Ik moet aan mijn team een mix van hard en expert PC's zetten om een team van normal PC's met moeite te verslaan. Kan ook aan mij liggen :P

Overigens lijkt het alsof het micromanagen wat is teruggedrongen. In CoH had je bij sommige infanterie units best nog wat keuzes qua extra wapens, maar dat lijkt hier een stuk minder.

Wat ik wel mooi vind, is dat de unit veterancy wat beter naar voren komt. Een veteraan is echt duidelijk beter en het zorgt er ook voor dat ik wat vaker beslis om tactisch terug te trekken om veteran units te behouden. Verder ben ik bewuster engineers mee aan het sturen met mijn tanks om ze langer in leven te houden :P

Al met al vind ik het spel nog best lastig om echt goed te masteren, maar juist de tactische opties maakt het voor mij interessanter dan een spel als command & conquer. Maar goed, CoH was voor mij al de beste RTS ooit. Dus ik moet deze gewoon meteen hebben! Ik had graag de collector's edition maar het verschil van 50 euro vind ik niet opwegen tegen wat je er voor terug krijgt. Ik neem aan dat je alleen maar early acces krijgt en die generals en skins gewoon te unlocken zijn door (veel) te spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Therapy777 op 18-06-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
Overigens, als iemand medeauteur wil zijn. Graag, ik heb er wat weinig energie voor.
Daarnaast heb ik nog niet het idee dat het mijn game gaat worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Suicyder op 18-06-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
Ik vind dit geen echte versie-wijziging in vergelijking met het originele spel. Grafisch lijkt er bitterweinig te zijn aangepast. Qua gameplay is de toevoeging van de sneeuw "leuk", maar ook niet veel meer. Ik mis ook de spanning van het eerste spel en het gemis van bepaalde eenheden is groot (mijn zwaar geliefde nebelwerfers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Flying schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:58:
Ik vind dit geen echte versie-wijziging in vergelijking met het originele spel. Grafisch lijkt er bitterweinig te zijn aangepast. Qua gameplay is de toevoeging van de sneeuw "leuk", maar ook niet veel meer. Ik mis ook de spanning van het eerste spel en het gemis van bepaalde eenheden is groot (mijn zwaar geliefde nebelwerfers).
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Maar het gekke is dat mijn PC de oude CoH makkelijk op ultra trekt, terwijl ik bij deze beta (waarschijnlijk ligt het daar aan?) alles oneens op medium of zelfs low moet zetten. En ja, die nebelwerfers mis ik ook :-( je hebt wel die halftrack rocketlauncher dingen maar dat haalt het toch echt niet bij het karakteristieke nebelwerfer geluid! "Break it down!"

Ik hoop dat het volledige spel wel weer de game-mods tank commander en operation stonewall hebben. Vooral die laatste vond ik leuk om te spelen. Hopelijk deze keer wel meer maps en wat diversere computer tactieken / waves.

Overigens ga ik tijdens dat dubbel XP weekend maar eens online dan. Waarschijnlijk tot teleurstelling van mijn toekomstige teamgenoten :P

[ Voor 17% gewijzigd door Therapy777 op 18-06-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Wel een schril contrast nog hoor (ok, het is een Beta). Een paar maps maar... als dat er niet HEUL VEUL meer worden dan is de lol er snel van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Laatst online: 22:56
Tijgert schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:38:
Wel een schril contrast nog hoor (ok, het is een Beta). Een paar maps maar... als dat er niet HEUL VEUL meer worden dan is de lol er snel van af.
Akkoord, er zijn nog serieuze taken weggelegd op vlak van balanceren ook in maps. We (spelen altijd met twee) hebben gemerkt dat er in enkele maps een serieus voordeel is voor één zijde van de map. Als je de minimap bekijkt dan lijkt het redelijk symmetrisch, maar eens in het spel en aan het spelen merk je het omgekeerde. Zeker als je de map twee keer na elkaar aan een andere kant speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nog een potentiele 'gripe', waarom kan ik enkel Automatch met AI of spelers doen in een victory point game? Ik wil annihilation kunnen kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Hmm grappig... nu de beta offline is voor niet-preorders, kon ik ineens het eerste level van de campaign spelen. Nadat ik klaar was krijg ik ineens deze achievement:

Campaign - General
Complete the Campaign on General difficulty

Bugje zeker :P Mochten er skins/generals aan de achievement vastzitten, dan hoop ik dat die straks meteen unlocked zijn heheheh.

Verder hoop ik ook dat er 25 Juni flink wat meer maps bij gaan komen!

[ Voor 13% gewijzigd door Therapy777 op 19-06-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:00
Tijgert schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:46:
Nog een potentiele 'gripe', waarom kan ik enkel Automatch met AI of spelers doen in een victory point game? Ik wil annihilation kunnen kiezen!
Dat kun je toch gewoon in de opties veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Dat kun je toch gewoon in de opties veranderen.
Nee, dat kan niet, dat kan enkel met custom games, niet met automatch.
Met custom games kan je weer geen willekeurige mensen binnen laten van buiten maar enkel bekenden uitnodigen. Ik heb niemand in mijn lijst staan en dus kan ik nooit een custom annihilation game spelen.
Terug naar CoH als dat niet gefixed wordt dus.

Als ik dan toch aan het zeiken ben, wat enorm kleurloos zijn die commanders/doctrines geworden en de sniper hebben ze ook lekker saai gemaakt. Niks micromanagen, just another unit.

[ Voor 19% gewijzigd door Tijgert op 20-06-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ik zag een nieuwe optie bij mensen in je party waar je het steam profiel kunt bekijken en uit kunt nodigen om friends te worden. Lijkt me niet heel nuttig, tenzij er wel een custom game komt met willekeurige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
wat vinden jullie van die nieuwe maps die er sinds de laatste patch bijgekomen zijn? Ik vind ze wel leuk, die City 17 bvb, veel gebouwen etc, is best wel de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Sjoepap schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:21:
wat vinden jullie van die nieuwe maps die er sinds de laatste patch bijgekomen zijn? Ik vind ze wel leuk, die City 17 bvb, veel gebouwen etc, is best wel de moeite
erg leuk inderdaad.. zat wel even te kijken bij winter pripyat dat er ineens watchtower en repair station in zat.
die dingen zijn wel heel handig trouwens als je met mortars enzo gaat werken, of ISU-152/elefant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Even een vraagje voor de gevorderde COH spelers:

Ik speel nu een tijdje de beta en op easy zijn de skirmishes inmiddels te makkelijk geworden, dus vandaag een potje op normal gedaan met een level 38 speler (zelf ben ik 12) als Germans. Ik begin meestal door een barracks te bouwen voor grenadiers en tegelijk een andere pioneer eenheid te bouwen die ik dan op pad stuur om een strategic point in te nemen en er een fuel of munitions depot op te bouwen. Vandaar met de Pioneer en de inmiddels voltooide grenadiers naar het eerste Victory Point (VP). Mijn medespeler pakt dan al gauw twee Victory points. Tussendoor upgrade ik mijn HQ zodat ik PzKfw21's kan bouwen etc.

Maar waar mijn medespeler dan vrolijk redelijk stand houdt en veel eerder panzers heeft als ik (dus nog sneller upgrade, ik neem aan door meer fuel en munition points te hebben en houden), krijg ik al snel problemen met mijn eerste VP. Die wordt aangevallen en ik heb dan alle aandacht nodig met het micro-en van mijn manschappen daar. Ik heb het idee dat ik bepaalde eenheden niet snel genoeg bouw. Ik ben er al achter dat het bouwen van een bunker en het upgraden van grenadiers met de MG42 en die in die bunker plaatsen een redelijk goed iets is. Switchen naar HQ dmv F1 en barracks dmv F2 gaat steeds sneller maar ik heb gewoon niet snel genoeg voldoende munitions en fuel points te pakken om daarna voldoende panzers te bouwen.

Nu is het nakijken van de resultaten wel nuttig want je kunt jezelf vergelijken met je medespeler en wat hij bouwt en wanneer. Zo zie ik dat die toch behoorlijk snel HMG squads bouwt en mortar squads. Ik probeer eigenlijk meestal zsm panzer grenadiers te bouwen maar dat is dus niet de sleutel tot succes... Als dit al zo'n verschil is met Easy mode, wat moet Hard en Expert dan wel niet zijn?

Wat is nu de beste strategie? Toch zsm fuel en munition points innnemen of bouwen op SP's met in het begin minimale manschappen en tussentijds dan maar switchen naar je HQ en upgraden?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Als je voor tanks wil gaan en veel upgrades heb je inderdaad fuel nodig. Zelf bouw ik het vaak net anders, ik stuur mijn 1e pioneers weg om te capturen en bouw onmiddelijk een 2e pioneer squad. Met dit 2e squad bouw ik dan mijn eerste gebouw en begin ik panzergrenadiers te maken. deze laat ik dan in groepen van 2 of 3 squads lopen, en upgrade ik zodra ik kan met een lmg42 (als je maar 1 hebt kunnen upgraden daarmee stil blijven staan zodat de mg schiet en met de anderen de tegenstander laten bewegen.
Ik bouw zelf enkel een scout car wanneer de tegenstander met veel kleine voertuigen rondrijd om die te counteren, maar met genoeg infantry is dit ook goed te doen (pas wel op voor flamers).

Dat je teammaat snel voor mg's en mortars gaat betekent dat hij een redelijk passieve defence maakt. Met grenadiers en panzergrenadiers kan je veel meer, mits je deze goed gebruikt (een mg is makkelijk te flanken).
Als je veel eenheden verliest is het misschien een optie om een halftrack te bouwen zodat je kan reinforcen (dit werkt ook na flame-upgrade)

Het blijft een spel dat je veel moet oefenen overigens. Wat kan helpen is het bekijken van streams en casts op twitch/youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ok, tnx Flessuh! Dan ga ik dat eens toepassen in de game. Met je laatste tip ben ik inmiddels al druk bezig door YT filmpjes te kijken. En het is inderdaad echt extreem veel oefenen. Ik was denk ik al te snel wat overmoedig door te denken dat Easy niet leuk meer was en dat Normal dan ook wel zou gaan :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

l0n3w012ph schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:01:
Ok, tnx Flessuh! Dan ga ik dat eens toepassen in de game. Met je laatste tip ben ik inmiddels al druk bezig door YT filmpjes te kijken. En het is inderdaad echt extreem veel oefenen. Ik was denk ik al te snel wat overmoedig door te denken dat Easy niet leuk meer was en dat Normal dan ook wel zou gaan :)
gewoon rustig opbouwen. het blijft een feit dat hoe meer tijd je er in steekt hoe meer je kan. Overigens is van de AI verliezen ook geen schande.. zet eens een wat moeilijkere AI op, en analyseer zelf waar het mis ging als je verliest. Zo leer je namelijk goed dingen te counteren, iets wat ook belangrijk is tegen andere spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Waar kan ik wat interessante en leerzame streams vinden? Ik kan alleen maar standaard filmpjes zoals dev diaries enzo vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Therapy777 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:43:
Waar kan ik wat interessante en leerzame streams vinden? Ik kan alleen maar standaard filmpjes zoals dev diaries enzo vinden.
op youtube kijk ik graag Thefrontlinenetwork en Propagandacast
als je liever livestreams kijkt is het een tip om op COH2.org te kijken, hier staan op de frontpagina wel een aantal. De bovenstaande kanalen hebben van zowel COH2 als COH1 filmpjes, soms met erg goed commentaar er bij wat het wel leerzaam maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

flessuh schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:01:
[...]

als je liever livestreams kijkt is het een tip om op COH2.org te kijken, hier staan op de frontpagina wel een aantal. De bovenstaande kanalen hebben van zowel COH2 als COH1 filmpjes, soms met erg goed commentaar er bij wat het wel leerzaam maakt.
Dankje! Ik zal daar eens even rondneuzen. Kijken of ik wat leuke tactische tips en tricks kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

flessuh schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:01:
[...]

Tnx wederom dan ga ik die ook eens bekijken. Vandaag eindelijk de eerste skirmish in coh1 kunnen winnen op normal maar in coh2 op normal red ik dat niet. Las al op gamereplay dat de AI in coh2 sterker is. Nou, daar kan ik over meepraten :( Maar we geven niet op en ik kom er nog wel :) Zag al wel dat er echt complete tutorials per factie geschreven zijn voor coh1 met alle statistieken erbij. Bijvoorbeeld dat het voor de US het beste is om eerst 2 engineers en 4 riflemen squads te bouwen, de barracks zo dicht mogelijk bij de uitgang van de basis te bouwen omdat dat 1 a 2 sec scheelt voor ze bij de frontlijn zijn... Pfff, dat gaat wel ver zeg... ;)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Base design: Nog zo iets van CoH2 wat weg is.
Bij CoH1 (vCoH) was het van belang hoe je je gebouwen neer zette. Nu maakt het geen fluit uit, zet alles maar op een kluitje.

Zal wel iets realistischer zijn zo daar ze aan de Ostfront geen fabrieken hadden, maar het neemt wel een element weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Na heel veel grote games gespeeld te hebben ben ik weer even terug bij 1v1. Tot nu toe niet verloren in de laatste versie van de beta. De strat die ik gebruik wisselt sterk afhankelijk van de tegenstander. Vaak kun je al snel bepalen hoe je tegenstander gaat spelen. Soms zeggen de gebruikte perks al wat over de speelstijl.

Een paar tips van mijn kant:
- Tank destroyer, in 1v1 heb je er normaal gesproken niet meer dan 2 tegelijk nodig. Hou ze altijd op afstand en laat je infantry ervoor lopen! Ik heb ook standaard focussed sight aanstaan zodat je verder kunt zien.
Zonder tank destroyer krijg je duitse tanks bijna niet kapot tenzij je een heavy tank of 85mm T34 hebt (beide doctrine units). Tank destroyer is wat mij betreft de belangrijkste mid/late game unit van de russen.
- Wees niet bang om infantry op te offeren, dit is soms nodig om de tanks van de tegenstander bezig te houden. Ik heb eigenlijk nooit een positieve K/D aan het eind van een potje omdat ik regelmatig infantry opoffer om mn tankdestroyers in positie te zetten.
- Assault gun (maak ik voor tank destroyer). Een vroege p4/ostwind kun je hiermee uitschakelen icm guards infantry. Hier geldt nog meer dat je hem op afstand moet houden. Assault gun is ook erg nuttig tegen infantry (artillery barrage, is meestal nog nuttiger dan zn AT functie).
- Merk je dat je tegenstander fuel rushed? Maak een support weapons gebouw voor AT guns. Gaat hij voor infantry? Maak gebouwtje waar je snipers kunt maken (zeer effectief tegen de kleine squads van de duitsers) en maak ook scout car met flame engineers. Hou de sniper achter je infantry en laat hem niet alleen. Ik wacht altijd lang voordat ik 1 van de 2 gebouwen maak, dan heb je een aardig idee wat de tegenstander doet en geeft je de kans om veel conscripts overal te hebben. Dit is wel afhankelijk van de grootte van de map.

Net speelde ik voor het eerst de winter versie van pripyat die behoorlijk anders is dan de oude versie die ik in de eerdere beta veel heb gespeeld. Deze map is eigenlijk iets te groot voor 1v1 en je zult continu last hebben van infantry die tussen de linies doorglipt en al je punten overneemt. Meestal een pio squad dus hier en daar conscripts/guards/flame engineers laten staan is voldoende. En natuurlijk hetzelfde trucje op de tegenstander toepassen. Altijd blijven bewegen met je infantry. Ik begon erg slecht in deze game en had niet 1 VP int het begin. Uiteindelijk wel gewonnen dankzij veel infantry die overal aan het cappen was. Zijn mg in het midden kon ik makkelijk flanken. Hij was vevolgens ook niet slim genoeg om aan te vallen via de zijkanten maar alleen door het midden waar ik 2 tank destroyers had staan. Zn panther heeft geloof ik niet 1 kill gemaakt toen hij kwam aanrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Net even een Custom potje gedaan in de map City17 in summertime. Mooie map trouwens! Is een map voor 4v4 dus maar met 3 mede AI-strijders gespeeld op Normal en de 4 AI-enemies ook op Normal. Man, wat is dit toch een leuk spelletje :) en wat moet je je kop erbij houden als het zo hectisch wordt met 8 spelers op het veld... En eindelijk ook op Normal gewonnen. Ik vind het wel erg handig dat je na afloop kunt zien he je het ervan af hebt gebracht qua statistieken met alle anderen en dan doe ik het niet slecht maar de AI killt veel meer, dus nog veel te leren...
Toch lijkt het me leuk om ook eens wat van anderen te leren, dus niet alleen de AI en een keer iemand uit te nodigen voor een custom game. Als iemand anders dit ook leuk lijkt: mijn Steam naam is: alphaw0lf99 (met een nul dus).

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ik vind city 17 maar niks. Duitsers zijn hier imo toch behoorlijk in het voordeel. Teveel gebouwen. Beetje mg spam en je wint de early game al. vervolgens tank spam en je bent er. Je kunt niet lekker flanken met je conscripts en voor je een keer een mg in gebouw dood hebt met molotovs...

Edit:
En ik heb nog steeds geen oplossing voor de tankspam lategame als rus zijnde. Tips anyone? Heb al zoveel geprobeerd. Tank destroyers doen wel ok damage maar zijn veels te sloom om bij een aanval te gebruiken. AT guns doen amper damage bij panthers (om van een tiger maar te zwijgen, die heb ik nog nooit neer kunnen halen..). Infantry tegen tanks is er niet. Howitzers werken alleen goed als de tegenstander niet genoeg oplet. T34 kan de armor van een panther niet eens penetreren. Alleen soms nuttig voor de ram ability maar bij tankspam heb je er niks aan.

[ Voor 49% gewijzigd door Pred87 op 23-06-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gisteren een filmpje gezien van iemand die flamethrowers op zijn halftrack monteerde. Vandaag maar eens gedaan en dat is verrekte effectief tegen infantry zeg! XP's stromen binnen. Beetje micro-en en je kunt hem lang in leven houden en hij is vrij vroeg beschikbaar.

@Pred87: Tiger tanks heb ik nog niet eens gezien in de game. Zal nog wel te laag zijn met mijn level. Nu 28 maar vanaf 25 heb je een nieuwe faceplate unlocked zegt de game... Ik kan echter nergens iets vinden dat daarop lijkt. Iemand een idee?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Kan het zijn dat de Expert AI is gebufft? Ik heb tegenwoordig wat meer moeite tegen de AI op Expert niveau.

Morgen komt volgens steam het spel officieel uit. Ik speel het spel echter al weken. Echt super zo'n beta! Hopelijk ontvang ik morgen de steamcode in mijn email zodat ik kan beginnen aan de Campaign. Ben ik ook wel naar benieuwd namelijk.

Wat is een faceplate eigenlijk? Bedoel je niet toevallig commander? Ik zit alweer rond lvl 50, dat gaat hard met de XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Kan je ook ranken tegen AI? Ik heb alleen nog tegen menselijke tegenstanders gespeeld. Valt me wel op dat rank heeeel weinig zegt over de skill van een speler, iets wat in CoH 1 natuurlijk anders was. Maar als je met compstomp can ranken zou dat wel een hoop verklaren :)

1 van de grootste irritaties uit coh1 kwam mede door het ranking systeem (eigenlijk door de onsportieve spelers, maar wat doe je daaraan..). Sync errors forceren wanneer een speler aan het verliezen was omdat je rank omlaag kan gaan wanneer je verliest.. Sync errors lijken niet helemaal verleden tijd aangezien ik er gister ook 1 had bij CoH2. Gelukkig pas de eerste in een game of 60. Of het hier ook bewust was durf ik niet te zeggen tho. Zie niet echt in waarom je nu nog sync errors wil forceren aangezien je altijd punten erbij krijgt en de win/losses niet worden bijgehouden voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

13tha1pi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:23:
Kan het zijn dat de Expert AI is gebufft? Ik heb tegenwoordig wat meer moeite tegen de AI op Expert niveau.

Morgen komt volgens steam het spel officieel uit. Ik speel het spel echter al weken. Echt super zo'n beta! Hopelijk ontvang ik morgen de steamcode in mijn email zodat ik kan beginnen aan de Campaign. Ben ik ook wel naar benieuwd namelijk.

Wat is een faceplate eigenlijk? Bedoel je niet toevallig commander? Ik zit alweer rond lvl 50, dat gaat hard met de XP.
Geen idee. Volgens mij is het niet een commander, die komen pas later in de levels. De campaign ben ik ook wel benieuwd naar ja. Meer moeite met de AI op expert niveau? Ik ben al blij als ik hem op Normal kan winnen in de Skirmishes... Wat me dan opvalt is dat ik het enige Campaign level dat speelbaar was (Land bridge to Leningrad) wel in alle drie niveau's kon spelen en alle drie in 1 keer winnen, hoewel er duidelijk verschil tussen Conscript en General-level zat (althans voor mij). Die laatste kon ik maar net winnen door op het allerlaatst de IL Sturmovik bommenwerper in te roepen en de Tiger te vernietigen.

Maar in Skirmishes en Custom games? No way! Hoe krijg je dat voor elkaar? Benijd je er wel om, want zo ver ben ik nog lang niet :) Ik Shift-click meteen mijn pio's of Volksgrenadiers of Conscripts naar de SP's en VP's (ik heb tenminste begrepen dat je zo snel mogelijk moet cappen) maar dan ben ik aan het bouwen in de HQ en bij de derde SP komt mijn pio/volksgren/conscript squad de eerste tegenstanders tegen en dan heb ik alle aandacht nodig bij die gevechten en dan switch ik terug naar mijn HQ om van T1 naar T2 te gaan maar inmiddels hebben de Russen of de Duitsers (afhankelijk van wat ik speel uiteraard) al halftracks en later in de game rijden de eerste pantsers al rond en heb ik nog niet eens genoeg fuel of ammo om die te maken. En ik kom handen tekort om alle early-game verdedigde SP's te verdedigen (met als gevolg dat ik mijn HQ weer verwaarloos).
Dus hoe doe je dat in godsnaam dan wel niet op Expert-niveau als de AI de tegenstanders / tanks er nog sneller uit stampt...???

@Pred87: ik rank tot nu toe alleen maar tegen de AI en Compstomp (waar staat die afkorting eigenlijk voor). Zelfs voor de Campaign kreeg ik XP's. Dat zegt dan inderdaad niets over mijn skills, die zijn tot nu toe brandhout :)

Wat bedoel je eigenlijk met sync errors forceren? Waarom ze het doen is me wel duidelijk, maar hoe doe je dat eigenlijk?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
l0n3w012ph schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:05:
Wat bedoel je eigenlijk met sync errors forceren? Waarom ze het doen is me wel duidelijk, maar hoe doe je dat eigenlijk?
Geen idee of het in CoH 2 mogelijk is. Maar in CoH 1 werd dit veelvuldig gedaan. Even de internetkabel eruit halen was geloof ik al voldoende. In het begin was het zelfs zo dat je dan ook nog es een victory kreeg. Dit is later met patches wel gefixt, maar de sync errors bleven helaas wel. Nou moet ik zeggen dat ik nog voor de 2e expansion ben gestopt met CoH dus best kans dat ze het helemaal gefixt hebben daarna.

Verder raad ik je aan om gewoon online te gaan. Is veel leuker dan tegen CPU en speelt totaal anders. Noob of niet, boeit niks. Speel de grote games dan kun je vaak profiteren van de skill van anderen en leer je ook van je teammates. Ook verliezen is leerzaam ;)

Voor mensen die graag teamgames spelen, add me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Zucht, weer 1 van die releases, waarbij het spel zogenaamd om middernacht wordt vrijgegeven in jouw local region, waarbij de uitgever natuurlijk weer te lui is om te checken wat voor tijd het dan echt is.

Dus 2 uur s'nachts is voor onze regio de release tijd blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Deze game heeft totaal geen sli/crossfire support merk al wel, zelf nu de game uit is, beetje jammer. Dan maar weer telkens aan/uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
wil hem net op steam kopen. staat er alleen een prijs van 79,95. zowel voor de digital deluxe als de gewone. ga er beetje vanuit dat dit niet helemaal klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Dat kan niet kloppen lijkt me. Overigens als je hem via Gamecardwinkel koopt krijg je ook een steamcode per email toegezonden. Het is dan alleen wel wat goedkoper. Zo heb ik het gedaan en kreeg netjes gisteren, een dag voor release de code toegestuurd. Ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
@13tha1pi heb hem net daarvandaan gehaald. gelijk code. activeren in steam en het spel is nu aan het installeren. koopje nu.

thanx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Hmm 80 euro voor de normale editie? moet toch een fout zijn aangezien het eerst 50 euro voor de gewone was. 'Klein' foutje maar hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Man, Ben je lekker de campaign aan het spelen, crasht het spel terug naar het bureaublad. Had er ook al last van tijdens de beta, maar hoopte dat het kwam, omdat het spel in beta was. Vanavond toch maar eens gaan rondneuzen wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Nadat ik COH 1 een super vet spel vond heb ik mezelf maar overtuigd om deeltje 2 ook aan te schaffen. Ik heb hem via g2play.net gekocht voor 29,99. Binnen no-time reactie in de mail met de key. Direct geactiveerd op Steam en werkt als een trein. Ik las trouwens deze "review", die behoorlijk uit de toon valt met de gemiddelde score tussen 8 en 9: http://www.quartertothree...oes-2-is-a-real-snow-job/

De kritiek daar is niet mals en de game krijgt een 1 uit 5. Wat ik toch opvallend vind gezien de andere reviews.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste