Winkel weigert cadeaubon

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Dat ligt er natuurlijk ook aan wat de winkel zelf over die bonnen te zeggen heeft (en dan natuurlijk op het moment vóór al dit gezeik). Als de winkel bijvoorbeeld op hun website aangeeft dat dat inderdaad een geldige cadeaubon is, en verder geen beperkingen stelt, lijkt het me sterk dat ze er dan nog geen verantwoordelijkheid voor hebben.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-10 10:47
Ik laat het zeker even weten.

[ Voor 56% gewijzigd door hypz op 20-12-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:38
Heb even vlug het topic door gelezen.
Je hebt het steeds over vestiging Emmen en de webshop.
Wat nou als je een andere vestiging probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Laatst online: 26-07 21:40
mathy_ schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:11:
Heb even vlug het topic door gelezen.
Je hebt het steeds over vestiging Emmen en de webshop.
Wat nou als je een andere vestiging probeert?
En hem dan telefonisch bestelt en niet verteld dat je met de bon komt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

hypz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:54:
Ik laat het zeker even weten wat de rechtsbijstand hierover zegt. Ik zit bij SRK rechtsbijstand trouwens.
Dat zou wel prettig zijn ja. Hopelijk wil de rechtsbijstand ook iets doen en koopt die het niet zelf af voor 500 euro. Dan missen bij namelijk wat entertainment :P

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebanned
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Voor 500 euro geef ik je weinig kans. Daarvoor kunnen ze net een boze brief schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 15:32
Ach, ik neem aan dat de winkel de boze brief doorgeeft aan hun eigen rechtsbijstand. Die zal moeten concluderen dat de winkel inderdaad gewoon moet leveren, tenzij de voorwaarden van de bon duidelijk stellen dat electronica is uitgesloten.

De rechtsbijstand van de winkel zal de winkel dan adviseren gewoon te leveren en in het vervolg duidelijker voorwaarden op te stellen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
coyote1980 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:05:
Ach, ik neem aan dat de winkel de boze brief doorgeeft aan hun eigen rechtsbijstand. Die zal moeten concluderen dat de winkel inderdaad gewoon moet leveren, tenzij de voorwaarden van de bon duidelijk stellen dat electronica is uitgesloten.

De rechtsbijstand van de winkel zal de winkel dan adviseren gewoon te leveren en in het vervolg duidelijker voorwaarden op te stellen.
Dit.

Je rechtsbijstand zal gewoon een brief schrijven met doet verzoek te leveren, daarna een sommatie en dan een dagvaarding. Die besteden ongeveer 5 minuten per brief. Template openen, 3 zinnetjes aanpassen en gaan.

Hun jurist zal na de 1e brief al zeggen: leveren, leergeld, end of story.

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 14-12-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
coyote1980 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:05:

Dat bedoelt hij niet. De meeste rechtsbijstand checkt in hoeverre jij recht hebt, hoeveel geld ermee gemoeid is en hoeveel tijd ze denken kwijt te zijn. Als het meer kost om te regelen dan het bedrag dat ermee gemoeid is, betalen ze gewoon zelf uit.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar er zijn principes bij betrokken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
Viper® schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:56:
Maar er zijn principes bij betrokken :{
Geld > principes. Zo werkt dat eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Als men dan toch de koffie automaat blijkt te moeten leveren kan ik ook nog aanspraak maken op de laagste prijsgarantie zoals ze op de website hebben staan. Hij is ergens anders namelijk goedkoper verkrijgbaar _/-\o_

Nog geen bericht van de rechtsbijstand, zal wel begin volgende week worden.

[ Voor 17% gewijzigd door hypz op 14-12-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Nextron schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:04:
[...]
Ik denk dat je het hier toch bij het goede eind hebt, en daarom eigenlijk bij Domesta moet klagen, want:

[...]
Domesta neemt -blijkbaar- bonnen af met beperkingen en belooft jou een bon waarbij geen beperkingen worden vermeld. Vervolgens leveren ze je een bon die niet voldoet aan die belofte.
Al bij Domesta geinformeerd? Domesta heeft de waardebon gekocht en de voorwaarden mogelijk geaccepteerd. (Zie verder ook de door mij gequote reactie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Nee dat niet, denk ook niet dat domesta van die voorwaarden op de hoogte was aangezien ze het nu na intern overleg pas niet door hebben laten gaan. Winkel verwijst mij verder ook niet naar Domesta. Ik heb zelf zo iets van ik heb een waardebon van die winkel dus probeer het wel met die winkel te regelen verder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:27

Leejow(saait)

Blater

Is dit mailcontact met een leidinggevende of klantenservice medewerker geweest? Wel erg onprofessioneel en zelfs onbeleefd in hoe ze TS benaderen. Heb je al gebeld en gewoon doorgevraagd naar een leidinggevende? Je staat namelijk volledig in je recht als er onduidelijke/geen voorwaarden zijn gesteld aan het besteden van de waardebon. Welke voorwaarden zijn er wél gesteld? Misschien moet je ze er op wijzen dat jij wel aan alle voorwaarden voldoet en hierbij nog eenmaal vriendelijk het verzoek doet om jouw betaalwijze te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 16:58
Je kunt inderdaad nog proberen om direct te vragen naar een filiaalmanager oid. Je hebt kans dat die wel inziet dat een klein verlies beter is dan nog meer slechte reclame, ontevreden klanten, en juridische problemen.

e: heb je je stoel eigenlijk al gekregen? :P

[ Voor 10% gewijzigd door GreatDictator op 17-12-2012 09:57 ]

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Gezien het niveau van de reacties is het gewoon een miep geweest die bij navraag van hogerhand te horen kreeg: "maar dat gaan we niet doen".

Ze schrikt zich rot van een klant die met rechtsbijstand aan komt zetten en beseft zichzelf dat ze inderdaad fout zitten, maar ja, zij kan niet zomaar knopen doorhakken en zal ook niet zelf zomaar naar haar leidinggevende stappen...

Zo, dat is wel weer genoeg profielschets :P. Ik denk dat het zeker geen kwaad kan om nog eens telefonisch contact op te nemen met de leidinggevende, of zelfs even langs te gaan en naar hem te vragen. Gewoon aangeven dat je volgens jou in je recht staat en niet de dupe wilt worden van een fout van hun kant, als de actie anders bedoeld was dan dat hij nu voor de winkel uitpakt. En blijf rustig, je weet dat je rechtsbijstand het anders wel voor je oplost.

Aan de andere kant: afwachten tot de rechtsbijstand het geregeld heeft kan ook helpen voorkomen dat je op wat voor manier dan ook achteraf je eigen glazen blijkt te hebben ingegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
Ik heb het idee dat ik in het latere mailcontact door leidinggevende / filiaalmanager o.i.d. gemaild werd. Het is ook geen groot bedrijf.

[ Voor 47% gewijzigd door hypz op 20-12-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Eerder werd al geopperd om vestiging Emmen en de webshop te mijden en de bestelling telefonisch te doen bij een andere vestiging. En dan ook niet vertellen dat je met de bon komt betalen.
Laat even weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:30
hypz schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:01:
Als men dan toch de koffie automaat blijkt te moeten leveren kan ik ook nog aanspraak maken op de laagste prijsgarantie zoals ze op de website hebben staan. Hij is ergens anders namelijk goedkoper verkrijgbaar _/-\o_

Nog geen bericht van de rechtsbijstand, zal wel begin volgende week worden.
Haha, dan krijg je die stoel er zonder te betalen bij aangezien ze dan de laagste prijsgarantie toepassen. :Y)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ongetwijfeld heb ik er over heen gelezen, maar in de TS ontbreekt het sowieso.
Over welke meubelzaak hebben we het hier? (There is no such thing as bad publicity :D)

Ben benieuwd naar de uitkomst maar de handelswijze van de betreffende meubelzaak is onjuist.

[ Voor 22% gewijzigd door eL_Jay op 17-12-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

LuPo schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:28:
[...]

Haha, dan krijg je die stoel er zonder te betalen bij aangezien ze dan de laagste prijsgarantie toepassen. :Y)
Dan moet de TS nog meer bestellen om aan het bedrag van € 500,- te komen ;)

Ik zie nergens de voorwaarden, alleen in de mail die ze sturen (die kan ik ook zo uit mijn duim zuigen). Ook op de grote foto van twitter zie ik "Waardecheque" staan ipv "Meubelcheque" oid. Ik zou wel eens een scan of duidelijke foto van die cheque willen zien (voor- en achterkant). Geen voorwaarden is voor mij geen voorwaarden :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk topic, ben benieuwd hoe het af gaat lopen.

Ik hoor sommige zeggen dat de klantvriendelijkheid laag is. Ik ben dan benieuwd naar het volgende:

Wat zouden jullie gedaan hebben als de winkel netjes excuses had aangeboden en toegegeven zou hebben een fout gemaakt te hebben om het niet als voorwaarde te stellen, en hopen op begrip dat zij de koffiemachine niet kunnen leveren voor die waardebon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Dan zou ik zeggen "ondernemersrisico, laat het een les zijn".

We weten verder ook niet wat er geregeld is tussen de makelaar en de winkel, misschien dat de makelaar 250 euro per bon betaald heeft. Als de koffiemachine inkoop 250 euro is dan kunnen ze hem zonder verlies leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:05:

Ik hoor sommige zeggen dat de klantvriendelijkheid laag is. Ik ben dan benieuwd naar het volgende:

Wat zouden jullie gedaan hebben als de winkel netjes excuses had aangeboden en toegegeven zou hebben een fout gemaakt te hebben om het niet als voorwaarde te stellen, en hopen op begrip dat zij de koffiemachine niet kunnen leveren voor die waardebon?
Dat is ook klantonvriendelijk, maar wat minder erg dan gewoon een klantvraag negeren.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ondernemer pak je dan gewoon je verlies nadat je je fout hebt toegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:10:
[...]

Als ondernemer pak je dan gewoon je verlies nadat je je fout hebt toegegeven.
Hangt natuurlijk ook af van het aantal uitgedeelde bonnen hoe "gewoon" het is :) Ik vind dat de 2 bedrijven het intern maar moeten oplossen (kosten verdelen) en de consument moeten leveren volgens de cheque. Wel bijzonder dat ze verwijzen naar de site en daar gelijk even de koffiezetapparaten weg-updaten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Des te groter het uitgedeelde aantal bonnen des te beter het is om je verlies te pakken. Legio voorbeelden van bedrijven die dat niet deden en in deze tijden van social media, irritante consumentenprogramma's en websites loopt het alleen maar slechter voor je bedrijf af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:19:
Des te groter het uitgedeelde aantal bonnen des te beter het is om je verlies te pakken. Legio voorbeelden van bedrijven die dat niet deden en in deze tijden van social media, irritante consumentenprogramma's en websites loopt het alleen maar slechter voor je bedrijf af.
Precies, juist vandaag de dag zijn bedrijven volop bezig met beperken van schade. Ik heb ook al vaak zat meegemaakt dat ik na een slechte review (op PW bijvoorbeeld) wordt gebeld om het op te lossen. Soms wordt er ook gevraagd of ik de review veranader, maar dat doe ik niet, ik vul hem hoogstens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Wat ik me vooral afvraag is hoeveel het de betreffende firma nu kost, 6 pagina's aan negatieve publiciteit op Gathering of Tweakers. Als ze nou gewoon netjes gezegd hadden dat ze fout zaten had de TS misschien nog een goed woordje voor ze gedaan, en uiteindelijk ze misschien wel geld opgeleverd. Heerlijk hoe bedrijven niet zien dat goede klantenservice alleen maar een voordeel voor ze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

windwarrior schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:21:
Wat ik me vooral afvraag is hoeveel het de betreffende firma nu kost, 6 pagina's aan negatieve publiciteit op Gathering of Tweakers.
Overdrijven is ook een kunst. Dit kost hem zilch aan omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
*snip* offtopic

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:06

KroeT

[...]

*snip* offtopic

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 20:33 ]

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

*snip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 20:33 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi recent voorbeeld. Hier bouw je dus enorm veel goodwill mee op bij je bestaande klanten.

Patrick89 in "Levering : Western Digital Green WD20EZRX, 2TB"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:29:
Mooi recent voorbeeld. Hier bouw je dus enorm veel goodwill mee op bij je bestaande klanten.
Patrick89 in "Levering : Western Digital Green WD20EZRX, 2TB"
Appels met peren. Een grote webwinkel die z'n klanten van Tweakers plukt en een dorpszaak met meubels voor bejaarden die nog nooit internet hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorpszaak met 4 winkels en internetshops :?

http://www.bellio.nl/

Zier er ook uit als een zaak waar mijn oma gaat shoppen inderdaad. :X

Hoe dan ook. Dit is wel hoe je met je klanten hoort om te gaan als je als bedrijf fouten maakt. Hoe groot of klein je ook bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:32:
Hoe dan ook. Dit is wel hoe je met je klanten hoort om te gaan als je als bedrijf fouten maakt. Hoe groot of klein je ook bent.
Dat vind ik niet. In dat geval waar jij heen linkt, vind ik dat de winkel ook gewoon excuus had kunnen maken, en het zou ze sieren dat ze daar dan misschien een korting bij doen. Het is ontzettend netjes dat zij hun verlies nemen, maar van mij hoeft niet elke winkel dat te doen, zeker niet de kleinere, gezien die gewoon niet het kapitaal hebben.

Ik ben helemaal voor meer klantentevredenheid en eerlijk behandelen. Dat is wat mij betreft niet dat als jij een prijs op je site hebt die duidelijk niet klopt, dat je dan alsnog uitlevert, dat is iets waar 99% van hun klanten nooit mee te maken krijgt. Ik heb liever structureel betere service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Goed punt. Ik zou bij een kleinere aankoop hier verder vrede mee hebben. Bij TS zijn geval heeft hij echter een waardecheque van een behoorlijk bedrag gekregen wat door verkopende partij bedoeld is om iemand als klant over de streep te trekken. Als hij vooraf de 'voorwaarden' (lees: hoe Bellio acht dat de cheque besteed wordt) van de waardecheque wist was hij misschien wel niet tot aankoop overgegaan.

Om trouwens een mythe uit de wereld te helpen die in dit topic rond gonst: Winkeliers/verkopers zijn absoluut niet gevoelig voor de termen rechtsbijstand, kassa, radar en consumentenbond. Veelal zijn dit alleen maar dreigementen, en de reflex die bij de verkoper dan optreedt is om een klant dan al helemaal niet toeschietelijk te zijn om niet aan zijn dreigementen toe te geven.
Het komt vaardiger over om als klant zelf een voorwaarde te stellen aan de verkopende partij, bijvoorbeeld:
"Per X verwacht ik dat u product Y aan mij levert voor deze waardecheque".
Vervolgens moet je hier dan een consequentie aan verbinden:
"Mocht u niet aan dit verzoek voldoen dan zal ik mij op verdere stappen beraden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Leejow(saait) schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:19:
[...]

Om trouwens een mythe uit de wereld te helpen die in dit topic rond gonst: Winkeliers/verkopers zijn absoluut niet gevoelig voor de termen rechtsbijstand, kassa, radar en consumentenbond. Veelal zijn dit alleen maar dreigementen, en de reflex die bij de verkoper dan optreedt is om een klant dan al helemaal niet toeschietelijk te zijn om niet aan zijn dreigementen toe te geven.
Het ligt aan de situatie. Ja, heb je mensen die bereid zijn te helpen, dan kan dreigen dat inderdaad omkeren. Anderzijds, heb je een bedrijf dat jou toch niet gaat helpen, dan is dreigen de laatste stap voordat je de daad bij het woord voegt.

Kleine winkels zijn zeker gevoelig voor rechtsbijstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 16:01
*snip* offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:06

DDX

*snip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 20:36 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Volgens mij zijn de voorwaarden compleet duidelijk toch, Domesta cheques zijn voor alle artikelen met uitzonder van koffiezetapparaten:
http://www.bellio.nl/domesta/

Ik snap niet hoe je die had kunnen missen, of zouden ze dat dan toch pas hebben toegevoegd na dit specifieke geval. Riekt er toch wel erg sterk naar...

Wees dan niet flauw, geef toe dat je hier niet op had gerekend, lever iemand zijn koffiemachine en zorg voortaan dat je je voorwaarden netjes op orde hebt. Pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Lijkt me wel dat ze dat nu net even hebben toegevoegd. En daarmee geven ze inderdaad volledig aan dat ze fout zaten, en TS z'n koffiemaker moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dipsausje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:34:
Volgens mij zijn de voorwaarden compleet duidelijk toch, Domesta cheques zijn voor alle artikelen met uitzonder van koffiezetapparaten:
Zo, dat is triest zeg, opeens voorwaarden online zetten met die zin van de koffiezetapparaten, wat een afgang. Wat een bedrijf en dan schermen met goede klantenservice :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 12:34
..
Lame van ze.. maar TS gaf geloof ik ook aan dat hij koffiezettert via on-line shop had besteld toch? Ik kan ze niet meer vinden. Zouden ze uit de shop zijn weggetovert? Lijkt me een win-win situatie voor de rechtsbijstand. Bewijsmateriaal zat van TS, simpele zaak.

En zoals gezegd, in het huidige tijdperk met social media, forums etc. kun je dit echt niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

windwarrior schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:21:
Wat ik me vooral afvraag is hoeveel het de betreffende firma nu kost, 6 pagina's aan negatieve publiciteit op Gathering of Tweakers. Als ze nou gewoon netjes gezegd hadden dat ze fout zaten had de TS misschien nog een goed woordje voor ze gedaan, en uiteindelijk ze misschien wel geld opgeleverd. Heerlijk hoe bedrijven niet zien dat goede klantenservice alleen maar een voordeel voor ze is.
Nagenoeg/helemaal niks, de doelgroep van de winkel lijkt vrijwel niks met die van Tweakers te maken.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-10 18:36
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:00:
[...]

Zo, dat is triest zeg, opeens voorwaarden online zetten met die zin van de koffiezetapparaten, wat een afgang. Wat een bedrijf en dan schermen met goede klantenservice :N
Als ze de TS z'n koffieapparaat uitleveren en dit hebben gedaan om gezeik in de toekomst te voorkomen, dan lijkt me niets mis met de actie. Ze maken een fout door het niet te benoemen, maar moeten ze dan ook alle mensen met de nog uit te geven waardebonnen laten profiteren van hun fout? Wel voorop stellen natuurlijk dat iedereen die vóór de voorwaarde wijziging een koffieapparaat kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Asure schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:10:
[...]

Lame van ze.. maar TS gaf geloof ik ook aan dat hij koffiezettert via on-line shop had besteld toch? Ik kan ze niet meer vinden. Zouden ze uit de shop zijn weggetovert?
Ze hebben inderdaad later die apparaten van de webshop afgehaald en nu dus ook die voorwaarden voor de Domesta Cheque toegevoegd, die stonden er 100% zeker niet vorige week. (had de hele site doorzocht)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Laatst online: 13-10 17:21
Tuurlijk stond die pagina er nog niet ! Redelijk triest van bellio....
http://webcache.googleuse...ache:http://www.bellio.nl
Onderaan bij Klantenservice staat het niet en nu staat er plots wel een extra linkje Domesta Cheque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
Klantenservice en bellio gaan precies dus niet samen ...

Jongens ... hoe doorzichtig kan je zijn ... de "heldere" geesten proberen zich in te dekken. Hadden ze nu een deftige jurist gecontacteerd die had wel gezegd van "slik je verlies en pas dan de voorwaarden aan"
Maar ach, als ze zo blijven voortdoen gaan ze alleen op werkuren alleen al er meer in steken als de bon waard is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik zou maar alle paginas opslaan, voordat er nog meer dingen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
En dan? Als 'bewijs' kan zoiets echt niet dienen, een pagina is veel te makkelijk te faken of zelf te veranderen. Zo kan je ook je eigen 'bewijs' maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Wat een sneue actie en DOM van die winkel. Snappen ze nou niet dat alleen dit draadje op GoT ze al een veelvoud gaat kosten van de lullige kostprijs van 1 zo'n koffiezetapparaatje? Deze anti-reclame zal in de lengte van dagen online blijven staan en omhoog komen bij zoekacties. Van PR hebben ze weinig kaas gegeten daar. |:(

Groetjes, FaceDown.

• Ghostface9000
  • Laatst online: 13-10 17:21
FaceDown schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:47:
Deze anti-reclame zal in de lengte van dagen online blijven staan en omhoog komen bij zoekacties. Van PR hebben ze weinig kaas gegeten daar. |:(
Daarvoor moet de topic titel nog even aangepast worden naar "Bellio weigert cadeaubon" O-)

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Ik snap niet hoe je die had kunnen missen, of zouden ze dat dan toch pas hebben toegevoegd na dit specifieke geval. Riekt er toch wel erg sterk naar...

Wees dan niet flauw, geef toe dat je hier niet op had gerekend, lever iemand zijn koffiemachine en zorg voortaan dat je je voorwaarden netjes op orde hebt. Pfff...
Oh oh wat sneu zeg om dit later toe te voegen. Hiermee geven ze wel toe dat ze zelf tekort hebben geschoten. De grap is alleen dat deze voorwaarden niet op de bon zelf staan noch schriftelijk bekend waren toen TS bon ontving. Elke simpele rechtsbijstand of rechtswinkel kan hier gehakt van maken.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij is dit topic met aantoonbaar veel verschillende getuigen voldoende om aan te tonen dat die voorwaarden er eerder niet stonden. Dit is echt een perfect logboek :).

Ben benieuwd. Denk ook dat degene die jou de bon verkocht heeft aansprakelijk gesteld dient te worden. Als de winkel slim was had ze vertelde dat dit zo was afgesproken en dat ze het betreuren dat het niet doorgecommunceerd is aan klanten van de coöperatie.

Zo hadden ze netjes en eerlijk geweest en hadden ze jou wellicht op een goed spoor gezet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:44
Je kunt ze altijd nog proberen te overtuigen via Facebook... Lijkt me ook een plek waar je geen negatieve reclame wilt hebben, of een verwijzing naar dit topic.

5520 Wp op WZW PVOutput

• LiquidT_NL
Phr34k schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:24:
Je kunt ze altijd nog proberen te overtuigen via Facebook... Lijkt me ook een plek waar je geen negatieve reclame wilt hebben, of een verwijzing naar dit topic.
Lijkt me niet onverstandig. Webcare teams willen vaak ook wat meer...

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Als dit geen schuldbekentenis is...

TS: ook dit soort dingen even doorsturen naar je Rechtsbijstand, vinden ze volgens mij prachtig.

-- == Alta Alatis Patent == --

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verkopen ze geen cadeaubonnen in de winkel? Die zijn niet uitgesloten van de actie.

Dan kan je daarna daarmee je koffiemachine kopen.

• coyote1980
real-doc schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:16:
Verkopen ze geen cadeaubonnen in de winkel? Die zijn niet uitgesloten van de actie.

Briljant! _/-\o_ De webshop zal wel geen cadeaubonnen verkopen waar je de domesta cadeaubon voor kan inwisselen? :+

• ago

ago

_/-\o_

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-08 09:18

Geniaal 8)7 , echter gok ik dat de voorwaarden weer on-the-fly aangepast worden aangezien het niet de eerste keer zal zijn ;(

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Goed, TS, wij wachten op antwoord.

Ben echt benieuwd wat hier uit gaat komen!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:47
hypz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:01:
Nu nog een mailtje weer er achteraan van hun kant:

[...]
Wel een luxe! Je krijgt je eigen voorwaarden op maat! :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 19:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Ik lees dit topic met stijgende verbazing...wat een ontzettende rare acties...
Ook het later toevoegen van de voorwaarden van die waardecheque..das geen zuivere koffie... ;)

spoiler:
Pun intended

[ Voor 10% gewijzigd door Mike2k op 20-12-2012 13:23 ]

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:43
LiquidT_NL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:48:
[...]

Lijkt me niet onverstandig. Webcare teams willen vaak ook wat meer...
Webcare teams worden vaak vanuit marketing beheerd, niet vanuit service... die kunnen/mogen/willen gewoon wat verder mbt service om negatieve publiciteit te voorkomen.

• hypz
Update:

Ik heb van de week gebeld en afgesproken het even in de winkel met elkaar te bespreken. Vanavond ben ik bij ze langs geweest en inmiddels een heel goed gesprek gehad en dat levert toch veel meer op dan onpersoonlijk heen en weer gemail via internet.

De actie was niet op deze manier bedoeld natuurlijk maar ik ben blij dat het nu goed is opgelost. Dus uiteindelijk toch helemaal tevreden met de oplossing, en ik heb een koffie machine.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Heb je nog bij moeten betalen?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Verwijderd

Die machine was 490 meen ik, dus niet bijbetalen?

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja duh, maar misschien hebben ze een compromis gesloten;). Vanwege margeverschil.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• hypz
Nee ik heb niet bij hoeven betalen, gewoon een goed gesprek en de machine voor de bon. Helemaal netjes geregeld :) Even onder 4 ogen dingen bespreken werkt toch beter dan heen en weer gemail en we zijn gelukkig tot een prima oplossing gekomen zoals ik al aangaf. Deze machine was 490 euro inderdaad dus echt netjes en naar tevredenheid afgehandeld.

[ Voor 53% gewijzigd door hypz op 20-12-2012 20:57 ]

Verwijderd

Tot slot nog een foto van de aanwinst in de keuken?

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:02:
Tot slot nog een foto van de aanwinst in de keuken?
Lijkt me een goede afsluiter :Y

• hypz
Bij deze dan, nog geen vaste plek voor gemaakt want we gaan nog verhuizen met een paar week. Natuurlijk al wel even geprobeerd, werkt fantastisch, gaan gewoon hele koffie bonen en komt prima koffie uit. Dus nogmaals bedankt Bellio _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/4t7ip3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/29uy8hd.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door hypz op 20-12-2012 21:27 ]

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:43
Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten, leuk om te lezen dat het goed is afgehandeld!

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-10 16:10

T.C

Mooi te horen dat het is opgelost, zat met verbazing mee te lezen.

Ziet er mooi uit, zelf losse koffiemolen en losse koffiezetter.
Belangrijk is goede bonen te kopen.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Wauw mooi spul, eind goed al goed, enjoy! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:49

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik heb dit topic met verbazing gevolgd! Blij dat het op een goede manier opgelost is.
Geniet van de heerlijke koffie, en inderdaad koop goede (lees: verse) bonen. Dan is de koffie nog lekkerder :D

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Gefeliciteerd! Wanneer zijn we uitgenodigd? *O*

[ Voor 18% gewijzigd door coyote1980 op 21-12-2012 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-08 09:18
Mooi dat het goed opgelost is! Zoals meerdere al zeggen, wanneer is de meet & greet met de bijbehorende koffie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
Ik volg dit topic ook al vanaf het begin, mooi om te zien dat het toch eindelijk is opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:55
Raar maar waar:)

Ben blij voor je dat ze het netjes opgelost hebben!

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wel jammer dat je alle eerdere correspondentie hebt weggehaald, ik vermoed nu eerder dat de winkel heeft gezegd dat ze hun naam gezuiverd zien in ruil dat jij het apparaat krijgt. Als tweakers hebben we er meer aan om te weten hoe dat gesprek is verlopen. Persoonlijk zou ik nog steeds een nare bijsmaak hebben bij het horen van de naam van deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Cartman! schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:37:
Wel jammer dat je alle eerdere correspondentie hebt weggehaald, ik vermoed nu eerder dat de winkel heeft gezegd dat ze hun naam gezuiverd zien in ruil dat jij het apparaat krijgt. Als tweakers hebben we er meer aan om te weten hoe dat gesprek is verlopen. Persoonlijk zou ik nog steeds een nare bijsmaak hebben bij het horen van de naam van deze winkel.
ik snap ook niet waarom het weg is gehaald. Het heeft toch werkelijk plaatsgevonden allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
LiquidT_NL schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:43:
[...]

ik snap ook niet waarom het weg is gehaald. Het heeft toch werkelijk plaatsgevonden allemaal?
Idd vreemd.

Voordat de naam ook in de vergetelheid beland:

www.bellio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

wimpie007 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:29:
[...]

Idd vreemd.

Voordat de naam ook in de vergetelheid beland:

www.bellio.nl
De TS heeft nou eenmaal het recht om zijn uitspraken aan te passen, daar doen we niet zo veel aan. De aanleiding van dit topic is verder gewoon nog te lezen dus zie ik het probleem niet zo.

Overigens wordt de website van de winkel voldoende genoemd, dus die hoef je echt niet nogmaals te plaatsen.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Standeman schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:00:
[...]

De TS heeft nou eenmaal het recht om zijn uitspraken aan te passen, daar doen we niet zo veel aan. De aanleiding van dit topic is verder gewoon nog te lezen dus zie ik het probleem niet zo.
Het is ook niet dat hij het recht niet heeft, of dat er een probleem is. Maar werkelijk de moeite nemen om een aantal posts aan te passen doet inderdaad wel vermoeden naar achterliggende motieven. En tja, dan gaan mensen nadenken over die motieven, dat is niet raar natuurlijk: ik heb eerder gehad dat een winkel mij wilde compenseren mits ik slechte feedback weghaalde van een of andere consumenten site. Hierdoor is die feedback nog negatiever geworden :+

Daarbuiten gelaten dat TS zelf natuurlijk bepaalt of hij dit doet en of hij ons vertelt waarom hij het heeft gedaan. Ik ben in ieder geval wel benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door LiquidT_NL op 07-01-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Serieus?

Kom op jongens, de TS en een winkel waren het oneens over een cadeaubon. Lastig mailcontact. Nu is er een goed gesprek geweest in het echt en hypz heeft zijn koffiezetapparaat. Citaten en nog een paar stukjes tekst zijn nu weg.

Daar is echt niks vreemds aan, en als je echt niet snapt waarom de slechte dingen weggehaald zijn snap je volgens mij niet helemaal 'hoe het werkt'.

Heel mooi dat jullie er toch nog uit zijn gekomen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
TheZeroorez schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:50:
Serieus?

Kom op jongens, de TS en een winkel waren het oneens over een cadeaubon. Lastig mailcontact. Nu is er een goed gesprek geweest in het echt en hypz heeft zijn koffiezetapparaat. Citaten en nog een paar stukjes tekst zijn nu weg.

Daar is echt niks vreemds aan, en als je echt niet snapt waarom de slechte dingen weggehaald zijn snap je volgens mij niet helemaal 'hoe het werkt'.
Wat een rare uitspraak, ik weet wel degelijk "hoe het werkt". Het punt is dat er een vervelende ervaring is geweest, die is er hoe dan ook geweest. Ik vind persoonlijk dat de ervaring zo staat als dat hij is: eerst een slechte ervaring met slecht mailcontact, , maar door langs te gaan is het opgelost. Ondanks het goede gesprek zijn de dingen wel gezegd/gemaild zoals ze hier staan. Dat TS er voor kiest het weg te halen om wat voor reden dan ook zijn de TS zijn eigen zaken, maar als ik dat niet zou doen betekent niet dat ik ik niet snap "hoe het werkt".

Als je bedoelt dat je het normaal vindt dat mensen hun reviews/ervaringen aanpassen in ruil voor een oplossing van een bedrijf: tja, ik loop zelf niet zo te koop met mijn principes. De laatste winkel die dat probeerde heeft een nog slechtere review gekregen.

En nogmaals, iedereen moet vooral zelf weten wat ze doen en om welke reden. Ik ben gewoon echter benieuwd naar de reden er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik begrijp echt niet hoe je dus blijkbaar wel weet 'hoe het werkt', maar nog steeds vraagt naar de reden er omheen. Volgens mij ben je prima in staat om dat zelf te bedenken, en zo interessant is het nu ook weer niet.

Ik vind ook dat er nogal een verschil zit tussen een review van een bedrijf, of het rechtstreeks naar een publiek forum kopiëren van allemaal mail die bedoeld is voor slechts twee partijen. Het is gewoon netjes als je dat weghaalt. Zeker als je een prettig gesprek hebt gehad (waarin de winkel wellicht heeft gevraagd 'joh, haal dat op internet waar je het over had even weg, wil je?).

En hierbij ook een einde aan deze discussie achteraf vanaf mijn kant. Voegt niet zo gek veel toe eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
TheZeroorez schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:07:
Ik begrijp echt niet hoe je dus blijkbaar wel weet 'hoe het werkt', maar nog steeds vraagt naar de reden er omheen. Volgens mij ben je prima in staat om dat zelf te bedenken, en zo interessant is het nu ook weer niet.

Ik vind ook dat er nogal een verschil zit tussen een review van een bedrijf, of het rechtstreeks naar een publiek forum kopiëren van allemaal mail die bedoeld is voor slechts twee partijen. Het is gewoon netjes als je dat weghaalt. Zeker als je een prettig gesprek hebt gehad (waarin de winkel wellicht heeft gevraagd 'joh, haal dat op internet waar je het over had even weg, wil je?).

En hierbij ook een einde aan deze discussie achteraf vanaf mijn kant. Voegt niet zo gek veel toe eigenlijk.
Nou er zijn er meer die benieuwd zijn hoor, er is nogal een verschil tussen een reactie van Bellio "als je de correspondentie verwijderd krijg je je koffieapparaat" of "je krijgt je koffieapparaat, sorry dat het zo liep en wil je de correspondentie verwijderen?"

Als we het dan toch gaan hebben over "snappen hoe iets werkt" dan snap jij toch ook wel hoe dat op een forum werkt: de TS komt hier voor hulp, raad en bijstand, die krijgt hij, en na afloop krijgt het forum een middelvinger in de zin van "en nu pas ik alles aan op basis waarvan jullie raad en advies hebben gegeven". Je snapt dan toch ook wel dat mensen op datzelfde forum die er energie in steken om de TS te helpen zich daar wat onprettig bij voelen, zeker als de TS niet aangeeft waarom hij de moeite neemt om al die correspondentie te verwijderen...

Dus samenvattend: TS, waarom is al die correspondentie met Bellio weggehaald? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:44
Volgens mij maken die mensen zich een beetje druk omdat de winkel er nu "mee weg komt". Lijkt me ook wat overdreven trouwens, de schade is al toegbracht: Google zoeken: Bellio cadeaubon 3e zoekresultaat. Heeft toch behoorlijk wat impact voor een winkel zo. En dan snap je ook meteen dat ze zoiets graag zien verdwijnen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coyote1980 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:16:
Dus samenvattend: TS, waarom is al die correspondentie met Bellio weggehaald? :?
*snip* ga je mond even spoelen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ik ben wel benieuwd ja. Als dat is omdat TS het niet meer relevant acht, OK dat is zijn mening. Was het een voorwaarde voor het koffie apparaat, dan vind ik dat kwalijk en zou ik dat willen weten, dat vind ik extra smet op die reputatie. Dus ik kan dat zelf niet bedenken, wel een aanname doen maar daar is niemand mee geholpen.
Ik vind ook dat er nogal een verschil zit tussen een review van een bedrijf, of het rechtstreeks naar een publiek forum kopiëren van allemaal mail die bedoeld is voor slechts twee partijen.
Er zit een verschil tussen ja. Maar ik vind het niet raar om e-mail verkeer te posten. Maar dat zijn meningen.
Het is gewoon netjes als je dat weghaalt. Zeker als je een prettig gesprek hebt gehad (waarin de winkel wellicht heeft gevraagd 'joh, haal dat op internet waar je het over had even weg, wil je?).
Inderdaad, het is netjes. En het kan zeker op die manier zijn gegaan. Maar daar ben ik juist nieuwsgierig naar. Er is nogal een verschil tussen "we zouden het fijn vinden als die dingen van internet verdwijnen" en "haal dat spul van internet, dan krijg jij je koffie apparaat".
Leuk hoe mensen een discussie afkappen NA het laatste woord te hebben gehad :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
coyote1980 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:16:
[...]
de TS komt hier voor hulp, raad en bijstand, die krijgt hij, en na afloop krijgt het forum een middelvinger in de zin van "en nu pas ik alles aan op basis waarvan jullie raad en advies hebben gegeven". Je snapt dan toch ook wel dat mensen op datzelfde forum die er energie in steken om de TS te helpen zich daar wat onprettig bij voelen, zeker als de TS niet aangeeft waarom hij de moeite neemt om al die correspondentie te verwijderen...

Had een poosje hier niet gekeken wist niet dat er nog steeds gepost werd in dit topic vandaag de dag, maar zoals ik had aangegeven ben ik bij de winkel geweest, is het keurig opgelost na een goed mondeling gesprek. Winkel was ook op de hoogte van het draadje op internet en blijkbaar was er ook (niet door mij) over getwittert.

Kortom, het was niet mijn bedoeling de winkel aan de schandpaal te hangen, en ze hebben het goed voor mij opgelost verder, daarom heb ik hier en daar wat aangepast, de letterlijke mailwisselingen weg gehaald want dat is gewoon vervelend als dat altijd blijft hangen. Volgens mij is de kern van het verhaal nog prima te volgen verder.

Dit was niet een voorwaarde om het apparaat te krijgen, maar winkel gaf wel aan het vervelend te vinden dus in alle redelijkheid ik letterlijke mailwisselingen weg gehaald.

[ Voor 38% gewijzigd door hypz op 08-01-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:46:
[...]

Man, ga iets nuttigs met je leven doen.
Waar slaat dat nou weer op, ik was gewoon benieuwd naar de aanleiding om de post weg te halen, TS heeft dat zojuist uitgelegd, prima, duidelijk zo.

Zullen we het verwijten maken over wat wel en niet nuttig is in het leven om te doen achter ons laten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:46:
[...]

Man, ga iets nuttigs met je leven doen.
Ik heb geleerd om als ik absoluut niets te melden heb, mijn mond te houden. Ik raad jou hetzelfde aan.
hypz schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:50:
[...]

Had een poosje hier niet gekeken wist niet dat er nog steeds gepost werd in dit topic vandaag de dag, maar zoals ik had aangegeven ben ik bij de winkel geweest, is het keurig opgelost na een goed mondeling gesprek. Winkel was ook op de hoogte van het draadje op internet en blijkbaar was er ook (niet door mij) over getwittert.

Kortom, het was niet mijn bedoeling de winkel aan de schandpaal te hangen, en ze hebben het goed voor mij opgelost verder, daarom heb ik hier en daar wat aangepast, de letterlijke mailwisselingen weg gehaald want dat is gewoon vervelend als dat altijd blijft hangen. Volgens mij is de kern van het verhaal nog prima te volgen verder.

Dit was niet een voorwaarde om het apparaat te krijgen, maar winkel gaf wel aan het vervelend te vinden dus in alle redelijkheid ik letterlijke mailwisselingen weg gehaald.
Duidelijk. Nogmaals, het ging mij puur om de motivatie. Je reden is duidelijk en ik snap wel waarom je het hebt weggehaald. Bedankt in ieder geval dat je nog een reactie hebt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 15:37
Enorme topic kick maar:
Publieke waarschuwing webwinkel Bellio
13-02-2014

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt consumenten voor webwinkel www.bellio.nl, die design meubilair verkoopt. Via de website ConsuWijzer heeft ACM binnen korte tijd tientallen klachten ontvangen van consumenten die een product bestelden, maar dit niet geleverd kregen.
Ook blijkt dat consumenten die de aankoop ontbonden in verband met de leveringsproblemen het aankoopbedrag niet terugkregen. ACM wil hiermee verdere benadeling van consumenten voorkomen.
Meer informatie over de waarschuwing voor webwinkel Bellio
Toezichthouder ACM waarschuwt voor webwinkel Bellio
https://www.acm.nl/nl/pub...chuwing-webwinkel-Bellio/
http://www.consuwijzer.nl...uwt-voor-webwinkel-bellio
Pagina: 1 2 3 Laatste