Nou er zijn er meer die benieuwd zijn hoor, er is nogal een verschil tussen een reactie van Bellio "als je de correspondentie verwijderd krijg je je koffieapparaat" of "je krijgt je koffieapparaat, sorry dat het zo liep en wil je de correspondentie verwijderen?"TheZeroorez schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:07:
Ik begrijp echt niet hoe je dus blijkbaar wel weet 'hoe het werkt', maar nog steeds vraagt naar de reden er omheen. Volgens mij ben je prima in staat om dat zelf te bedenken, en zo interessant is het nu ook weer niet.
Ik vind ook dat er nogal een verschil zit tussen een review van een bedrijf, of het rechtstreeks naar een publiek forum kopiëren van allemaal mail die bedoeld is voor slechts twee partijen. Het is gewoon netjes als je dat weghaalt. Zeker als je een prettig gesprek hebt gehad (waarin de winkel wellicht heeft gevraagd 'joh, haal dat op internet waar je het over had even weg, wil je?).
En hierbij ook een einde aan deze discussie achteraf vanaf mijn kant. Voegt niet zo gek veel toe eigenlijk.
Als we het dan toch gaan hebben over "snappen hoe iets werkt" dan snap jij toch ook wel hoe dat op een forum werkt: de TS komt hier voor hulp, raad en bijstand, die krijgt hij, en na afloop krijgt het forum een middelvinger in de zin van "en nu pas ik alles aan op basis waarvan jullie raad en advies hebben gegeven". Je snapt dan toch ook wel dat mensen op datzelfde forum die er energie in steken om de TS te helpen zich daar wat onprettig bij voelen, zeker als de TS niet aangeeft waarom hij de moeite neemt om al die correspondentie te verwijderen...
Dus samenvattend: TS, waarom is al die correspondentie met Bellio weggehaald?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.