Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 15:32
TheZeroorez schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:07:
Ik begrijp echt niet hoe je dus blijkbaar wel weet 'hoe het werkt', maar nog steeds vraagt naar de reden er omheen. Volgens mij ben je prima in staat om dat zelf te bedenken, en zo interessant is het nu ook weer niet.

Ik vind ook dat er nogal een verschil zit tussen een review van een bedrijf, of het rechtstreeks naar een publiek forum kopiëren van allemaal mail die bedoeld is voor slechts twee partijen. Het is gewoon netjes als je dat weghaalt. Zeker als je een prettig gesprek hebt gehad (waarin de winkel wellicht heeft gevraagd 'joh, haal dat op internet waar je het over had even weg, wil je?).

En hierbij ook een einde aan deze discussie achteraf vanaf mijn kant. Voegt niet zo gek veel toe eigenlijk.
Nou er zijn er meer die benieuwd zijn hoor, er is nogal een verschil tussen een reactie van Bellio "als je de correspondentie verwijderd krijg je je koffieapparaat" of "je krijgt je koffieapparaat, sorry dat het zo liep en wil je de correspondentie verwijderen?"

Als we het dan toch gaan hebben over "snappen hoe iets werkt" dan snap jij toch ook wel hoe dat op een forum werkt: de TS komt hier voor hulp, raad en bijstand, die krijgt hij, en na afloop krijgt het forum een middelvinger in de zin van "en nu pas ik alles aan op basis waarvan jullie raad en advies hebben gegeven". Je snapt dan toch ook wel dat mensen op datzelfde forum die er energie in steken om de TS te helpen zich daar wat onprettig bij voelen, zeker als de TS niet aangeeft waarom hij de moeite neemt om al die correspondentie te verwijderen...

Dus samenvattend: TS, waarom is al die correspondentie met Bellio weggehaald? :?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:44
Volgens mij maken die mensen zich een beetje druk omdat de winkel er nu "mee weg komt". Lijkt me ook wat overdreven trouwens, de schade is al toegbracht: Google zoeken: Bellio cadeaubon 3e zoekresultaat. Heeft toch behoorlijk wat impact voor een winkel zo. En dan snap je ook meteen dat ze zoiets graag zien verdwijnen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coyote1980 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:16:
Dus samenvattend: TS, waarom is al die correspondentie met Bellio weggehaald? :?
*snip* ga je mond even spoelen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik begrijp echt niet hoe je dus blijkbaar wel weet 'hoe het werkt', maar nog steeds vraagt naar de reden er omheen. Volgens mij ben je prima in staat om dat zelf te bedenken, en zo interessant is het nu ook weer niet.
Ik ben wel benieuwd ja. Als dat is omdat TS het niet meer relevant acht, OK dat is zijn mening. Was het een voorwaarde voor het koffie apparaat, dan vind ik dat kwalijk en zou ik dat willen weten, dat vind ik extra smet op die reputatie. Dus ik kan dat zelf niet bedenken, wel een aanname doen maar daar is niemand mee geholpen.
Ik vind ook dat er nogal een verschil zit tussen een review van een bedrijf, of het rechtstreeks naar een publiek forum kopiëren van allemaal mail die bedoeld is voor slechts twee partijen.
Er zit een verschil tussen ja. Maar ik vind het niet raar om e-mail verkeer te posten. Maar dat zijn meningen.
Het is gewoon netjes als je dat weghaalt. Zeker als je een prettig gesprek hebt gehad (waarin de winkel wellicht heeft gevraagd 'joh, haal dat op internet waar je het over had even weg, wil je?).
Inderdaad, het is netjes. En het kan zeker op die manier zijn gegaan. Maar daar ben ik juist nieuwsgierig naar. Er is nogal een verschil tussen "we zouden het fijn vinden als die dingen van internet verdwijnen" en "haal dat spul van internet, dan krijg jij je koffie apparaat".
En hierbij ook een einde aan deze discussie achteraf vanaf mijn kant. Voegt niet zo gek veel toe eigenlijk.
Leuk hoe mensen een discussie afkappen NA het laatste woord te hebben gehad :N

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-10 10:47
coyote1980 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:16:
[...]
de TS komt hier voor hulp, raad en bijstand, die krijgt hij, en na afloop krijgt het forum een middelvinger in de zin van "en nu pas ik alles aan op basis waarvan jullie raad en advies hebben gegeven". Je snapt dan toch ook wel dat mensen op datzelfde forum die er energie in steken om de TS te helpen zich daar wat onprettig bij voelen, zeker als de TS niet aangeeft waarom hij de moeite neemt om al die correspondentie te verwijderen...

Had een poosje hier niet gekeken wist niet dat er nog steeds gepost werd in dit topic vandaag de dag, maar zoals ik had aangegeven ben ik bij de winkel geweest, is het keurig opgelost na een goed mondeling gesprek. Winkel was ook op de hoogte van het draadje op internet en blijkbaar was er ook (niet door mij) over getwittert.

Kortom, het was niet mijn bedoeling de winkel aan de schandpaal te hangen, en ze hebben het goed voor mij opgelost verder, daarom heb ik hier en daar wat aangepast, de letterlijke mailwisselingen weg gehaald want dat is gewoon vervelend als dat altijd blijft hangen. Volgens mij is de kern van het verhaal nog prima te volgen verder.

Dit was niet een voorwaarde om het apparaat te krijgen, maar winkel gaf wel aan het vervelend te vinden dus in alle redelijkheid ik letterlijke mailwisselingen weg gehaald.

[ Voor 38% gewijzigd door hypz op 08-01-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-10 15:32
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:46:
[...]

Man, ga iets nuttigs met je leven doen.
Waar slaat dat nou weer op, ik was gewoon benieuwd naar de aanleiding om de post weg te halen, TS heeft dat zojuist uitgelegd, prima, duidelijk zo.

Zullen we het verwijten maken over wat wel en niet nuttig is in het leven om te doen achter ons laten? ;)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:46:
[...]

Man, ga iets nuttigs met je leven doen.
Ik heb geleerd om als ik absoluut niets te melden heb, mijn mond te houden. Ik raad jou hetzelfde aan.
hypz schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:50:
[...]

Had een poosje hier niet gekeken wist niet dat er nog steeds gepost werd in dit topic vandaag de dag, maar zoals ik had aangegeven ben ik bij de winkel geweest, is het keurig opgelost na een goed mondeling gesprek. Winkel was ook op de hoogte van het draadje op internet en blijkbaar was er ook (niet door mij) over getwittert.

Kortom, het was niet mijn bedoeling de winkel aan de schandpaal te hangen, en ze hebben het goed voor mij opgelost verder, daarom heb ik hier en daar wat aangepast, de letterlijke mailwisselingen weg gehaald want dat is gewoon vervelend als dat altijd blijft hangen. Volgens mij is de kern van het verhaal nog prima te volgen verder.

Dit was niet een voorwaarde om het apparaat te krijgen, maar winkel gaf wel aan het vervelend te vinden dus in alle redelijkheid ik letterlijke mailwisselingen weg gehaald.
Duidelijk. Nogmaals, het ging mij puur om de motivatie. Je reden is duidelijk en ik snap wel waarom je het hebt weggehaald. Bedankt in ieder geval dat je nog een reactie hebt gegeven.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 15:37
Enorme topic kick maar:
Publieke waarschuwing webwinkel Bellio
13-02-2014

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt consumenten voor webwinkel www.bellio.nl, die design meubilair verkoopt. Via de website ConsuWijzer heeft ACM binnen korte tijd tientallen klachten ontvangen van consumenten die een product bestelden, maar dit niet geleverd kregen.
Ook blijkt dat consumenten die de aankoop ontbonden in verband met de leveringsproblemen het aankoopbedrag niet terugkregen. ACM wil hiermee verdere benadeling van consumenten voorkomen.
Meer informatie over de waarschuwing voor webwinkel Bellio
Toezichthouder ACM waarschuwt voor webwinkel Bellio
https://www.acm.nl/nl/pub...chuwing-webwinkel-Bellio/
http://www.consuwijzer.nl...uwt-voor-webwinkel-bellio
Pagina: 1 2 3 Laatste