Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 18:57

t3q

Say yes to teq

Chaser2600 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:48:
Tnx voor de snelle reacties :-)
Klink allemaal wel goed zover en ik lees her en der dat de 10.2 update ook veel goeds brengt.
Ik gebruik mijn mobiel ook af en toe voor navigatie en heb deze al gekocht op Android, zou mooi zijn als ik deze (Sygic) ook op de Z10 zou kunnen gebruiken.

Nog een laatste puntje dan is de batterij. In veel reviews (vele al bijna een jaar oud) wordt er niet veel goed vermeld over de batterij. Met name als er enkele apps openstaan middels multitasking.
Hoe is die ervaring nu? Lijkt me dat de verschillende updates hier mogelijk wat verbetering hebben gebracht.

Denk dat ik binnenkort toch maar eens een telecom zaakje binnenstap om er eens mee te spelen.
Sygic hebben wij draaien op de Z10 van mijn vrouw, we draaien wel de 10.2.1.1925 leak waarmee je dus android apk files direct kan installeren, werkt super! Helemaal nu er de snap app browser is die direct toegang geeft tot google playstore.

En mijn vrouw kwam van android en heeft niks anders dan lof over de Z10. Batterijduur schommelt nogal als je het toestel net hebt, naar mate het je apps en gebruikers gedrag leert kennen merk ik dat batterijduur enorm verbeterd. En you have to love the keyboard & the hub :D

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 13:21
Ik heb hem vanmiddag ook maar gehaald! De witte versie, nog op zoek naar een zwarte achterkant.. ;)

De zwarte achterkant is wel wat anders trouwens, veel minder glad dan de witte! Veel prettiger lijkt me, maar goed.. het is de witte geworden.

Opvallen hoeveel OS10 toch lijkt op het Playbook OS, veel overeenkomsten, nu al erg tevreden! Heerlijk soepel systeem, behalve dat de update van 635MB er wel eventjes over deed om te installeren..

Nu nog de resterende 70 pagina's lezen en wachten op 10.2.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rscheper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:57:
Ik heb hem vanmiddag ook maar gehaald! De witte versie, nog op zoek naar een zwarte achterkant.. ;)

De zwarte achterkant is wel wat anders trouwens, veel minder glad dan de witte! Veel prettiger lijkt me, maar goed.. het is de witte geworden.

Opvallen hoeveel OS10 toch lijkt op het Playbook OS, veel overeenkomsten, nu al erg tevreden! Heerlijk soepel systeem, behalve dat de update van 635MB er wel eventjes over deed om te installeren..

Nu nog de resterende 70 pagina's lezen en wachten op 10.2.1!
Wen je wel aan :) ik heb ook een witte omdat ik hem super mooi vind, zwarte is idd iets stroever maar ik heb er geen problemen mee.

Lijkt veel idd op playbook os, maar playbook os had dingetjes die ik nu wel mis (bv 2 schermpjes naast elkaar en alle 2 werden geupdate) vond ik best fijn bij de playbook.

10.2.1.1925 is bijna een must :) (leak is geweldig)

Gefeliciteerd met je Z10 trouwens, grappig dat langzaam maar beetje mensen toch weer terug gaan naar BlackBerry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:06
Leak kun je makkelijk vinden op crackberry, installeren is ook super simpel. Wel gewoon netjes wachten totdat ie klaar is :) Met 10.2.1.1925 ga je helemaal niet meer terug willen:p

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
ik lees nu deze topic al een week en wou eerst een xiaomi mi2 halen (chinees) .
maar ga nu swsZ10 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theo98 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:34:
ik lees nu deze topic al een week en wou eerst een xiaomi mi2 halen (chinees) .
maar ga nu swsZ10 halen.
grappig, vanwaar de omslag?
BlackBerry 10 is super hoor, maar altijd leuk om te weten waarom mensen kiezen voor BlackBerry 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
t3q schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:36:
[...]

Sygic hebben wij draaien op de Z10 van mijn vrouw, we draaien wel de 10.2.1.1925 leak waarmee je dus android apk files direct kan installeren, werkt super! Helemaal nu er de snap app browser is die direct toegang geeft tot google playstore.

En mijn vrouw kwam van android en heeft niks anders dan lof over de Z10. Batterijduur schommelt nogal als je het toestel net hebt, naar mate het je apps en gebruikers gedrag leert kennen merk ik dat batterijduur enorm verbeterd. En you have to love the keyboard & the hub :D
Serieus?? Werkt nu zelfs navigatie als sygic op de z10? Dan gaat het nu toch wel weer kriebelen om er 1 te halen! Heb die van mij verkocht en een iphone gehaald maar mis de hub en het swypen wel! 8)7

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
ik heb gekozen voor bbz10 omdat het een echt merk is.
support goed.
OS tof
en een mooi apparaat.
en maar 260 euro op belsimpl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 14:56
rscheper schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:19:
[...]

De android versie werkt gewoon vlekkeloos? Dit is nog wel van belang bij mijn keuze.
Technisch zijn ze volgens mij vrijwel identiek. Zelfs de versienummers zijn gelijk. Alleen in de meldingen zit verschil. BIj de BB-versie krijg je de melding dat de app binnenkort niet meer werkt en bij de Android-versie krijg je een melding over iets met Galaxy-toestellen en afschriften.

Gisteren nog even speciaal voor jou de android-versie gebruikt, en dat ging zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emporio81
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-06-2019
Op r5shop.nl kost de Z10 209 euro. Ze bieden tweedehands toestellen aan, maar je hebt wel de optie om te kiezen tussen 'als nieuw' en 'goed'.

Volgens hun is een toestel dat onder het kopje 'als nieuw' valt in een onberispelijke staat en heeft het geen gebruikerssporen. Je krijgt ook nog drie maanden garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe verhoud de batterij zich tegenover de batterij van de Bold 9900?
Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:41:
Hoe verhoud de batterij zich tegenover de batterij van de Bold 9900?
Iemand die hier ervaring mee heeft?
mijn 9900 op 3g was rampzalig!

Z10 is echt 100x beter, mijn 9900 moest ik altijd op 2g zetten omdat hij anders heel snel leeg was.
mijn Z10 laad ik pas op als ik naar bed ga (tegen 1.00 meestal), vanaf 10.00 +/-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Dito met mijn bold 9900! Maar ik had em wel op 3g, een hele dag haalde hij wel maar dan met weinig browsen. Ik gebruikte social feeds erg vaak, dus dat scheelde.

Met mijn z10 haal ik met gemak van 08.00u tot 0.00u. Met veel browsen, email, whatsapp etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainesh schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:46:
Dito met mijn bold 9900! Maar ik had em wel op 3g, een hele dag haalde hij wel maar dan met weinig browsen. Ik gebruikte social feeds erg vaak, dus dat scheelde.

Met mijn z10 haal ik met gemak van 08.00u tot 0.00u. Met veel browsen, email, whatsapp etc.
social feeds... help mee en tweet @blackberry en @blackberryhelp met dat je social feeds terug wilt hebben!

Ik wil echt social feeds op blackberry 10 terug, ik vind het niks al die apps openen terwijl ik normaal gewoon de feeds checkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
heb helaas geen twitter, maar zal dan even een account aanmaken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainesh schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:51:
heb helaas geen twitter, maar zal dan even een account aanmaken:)
ik gebruik twitter juist voor blackberry nieuws updates :)
redelijk makkelijk en alles onder elkaar zonder alles los te hoeven checken

guys, check this: http://blackberryempire.c...e-10-selected-datev/?wt=2

het begint..
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1017181_1432722213630362_1928887862_n.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 18:57

t3q

Say yes to teq

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:52:
[...]

ik gebruik twitter juist voor blackberry nieuws updates :)
redelijk makkelijk en alles onder elkaar zonder alles los te hoeven checken

guys, check this: http://blackberryempire.c...e-10-selected-datev/?wt=2

het begint..
[afbeelding]
Zeer nice inderdaad dat zo'n groot Europees bedrijf volledig overgaat op BB10.

Ons hoofdkantoor gebruikt BB ook al jaren en is recentelijk ook overgestapt op de nieuwe BES. De oude licenties konden gratis over gezet worden.

En ik heb diverse collega's al enthousiast gemaakt met mijn Z10 inclusief de directeur dus ik ga sturing te geven om iedereen intern op BB10 te krijgen :)

En zie ik daar de uitrol van 10.2.1 :P

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t3q schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Zeer nice inderdaad dat zo'n groot Europees bedrijf volledig overgaat op BB10.

Ons hoofdkantoor gebruikt BB ook al jaren en is recentelijk ook overgestapt op de nieuwe BES. De oude licenties konden gratis over gezet worden.

En ik heb diverse collega's al enthousiast gemaakt met mijn Z10 inclusief de directeur dus ik ga sturing te geven om iedereen intern op BB10 te krijgen :)

En zie ik daar de uitrol van 10.2.1 :P
Ahh vet vet!

Ik was afgelopen nacht twitter aan het lezen, zoeken op blackberry met nederlands als taal, er zijn heel veel mensen die graag blackberry terug willen hebben en denken bv aan q5 of z10 maar zo jammer dat hier niks mee wordt gedaan.

Zou leuk zijn idd als meer mensen terug gaan naar BlackBerry, en hoe meer mensen het hebben hoe meer andere het nemen, zo werkt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje voor de 10.2.1 leak gebruikers, ik zit nog op de officiele 10.2
is de hub eigenlijk verbeterd? dit is voor mij het belangrijkste
ik hoor iedereen zo opgewonden over het direct laden van android applicaties, maar zijn er voor de rest nog leuke veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 09:58:
een vraagje voor de 10.2.1 leak gebruikers, ik zit nog op de officiele 10.2
is de hub eigenlijk verbeterd? dit is voor mij het belangrijkste
ik hoor iedereen zo opgewonden over het direct laden van android applicaties, maar zijn er voor de rest nog leuke veranderingen?
ik weet niet eens meer hoe 10.2.0 was.. sinds de eerste leak draai ik het al.
wat was er mis met de hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skype zou leuk zijn
maar kleine dingetjes zoals als je een bericht gelezen hebt en terug keert naar de hub dat bericht open blijft tenzij je het weg had gedaan
soms zit ik vast in facebook normaal kun je het weg vegen tijdens een bericht maar soms precies niet

het was meer gewoon een vraag of er nieuwe opties of functies zijn die de moeite zijn?
van 10.1 naar 10.2 was er bvb de priority hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:58:
skype zou leuk zijn
maar kleine dingetjes zoals als je een bericht gelezen hebt en terug keert naar de hub dat bericht open blijft tenzij je het weg had gedaan
soms zit ik vast in facebook normaal kun je het weg vegen tijdens een bericht maar soms precies niet

het was meer gewoon een vraag of er nieuwe opties of functies zijn die de moeite zijn?
van 10.1 naar 10.2 was er bvb de priority hub
Ik ga je proberen zo goped mogelijk te beantwoorden:

Als ik bv op facebook klik en ik swipe omhoog keer terug naar de hub staat het bericht er nog steeds (open)
Ik snap helaas niet wat je precies bedoeld met het wegvegen van berichten

Skype heb ik niet, maar toen ik hem even testte stond hij wel in de hub.

Ik vind ze de moeite waard, je kan het altijd even hier vragen: https://www.facebook.com/groups/blackberrynederland/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Heb mijn z10 een tijd geleden verkocht maar mis hem toch wel! Heb nu een iPhone 5 en zit eraan te denken om toch weer een z10 te halen. Heeft hij nu met de laatste leak echt volledige android ondersteuning? Alle apps kunnen erop? Ook navigatie?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
heel kort: niet alle android apps werken 100%, maar wat ik allemaal geinstalleerd heb werken perfect. Laatste leak is echt geweldig. Navigatie werkt ook prima erop (sygid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackBerry 10 ondersteunt nu apk extensie zodat je rechtstreeks apk files kan installeren via een store, welke je per email, site of torrent wil binnenhalen.

In blackberry world zul je standard android apps gaan vinden in de toekomst.

Het nadeel van android apps VS blackberry apps is dat je bij blackberry apps alles kan uitschakelen zoals sms,email,id,toestel,locatie,cintacten,etc etc. Maar niet bij android apps en dat is ook de reden dat ik apps als buienradar niet installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:22:
...

Het nadeel van android apps VS blackberry apps is dat je bij blackberry apps alles kan uitschakelen zoals sms,email,id,toestel,locatie,cintacten,etc etc. Maar niet bij android apps en dat is ook de reden dat ik apps als buienradar niet installeer.
Voor dat laatste zou er eigenlijk een feature request moeten worden gedaan. Ik snap zelf ook niet waarom het niet mogelijk is voor Android apps (zo lastig kan 't toch niet zijn om bogus info te geven aan de Android VM). Juist voor sideloaded Android apps zou ik toegang tot locatie/contacten willen tegen gaan.

Heeft er overigens iemand ervaring met de Z10 STL-100-3 (VS versie) en het gebruik in Nederland? Helaas is m'n Z10LE een STL-100-2 waardoor ik geen 3G heb in de VS (op T-Mobile USA werkt alleen 2G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon4ever schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:41:
[...]

Voor dat laatste zou er eigenlijk een feature request moeten worden gedaan. Ik snap zelf ook niet waarom het niet mogelijk is voor Android apps (zo lastig kan 't toch niet zijn om bogus info te geven aan de Android VM). Juist voor sideloaded Android apps zou ik toegang tot locatie/contacten willen tegen gaan.

Heeft er overigens iemand ervaring met de Z10 STL-100-3 (VS versie) en het gebruik in Nederland? Helaas is m'n Z10LE een STL-100-2 waardoor ik geen 3G heb in de VS (op T-Mobile USA werkt alleen 2G).
Google kan dit moeilijk tegenhouden als ze zelf alles opslaan wat je doet via gmail,google, google plus , chrome etc. en een gratis spel dat je gegevens van je toestel kan halen zoals contacten, emails, sms etc kan weer gebruikt worden voor derde. Dus daarom betaal ik liever 89 cent voor een app zonder die shit.

Ook nep apps in google play is een drama en haalt al je gevens eraf en voor je zelf niet erger maar wel voor al je contacten op je toestel, vorige week zelf weer een Nokia met een Nederlandse app waarbij vermoedelijk 3-5 duizend mensen hun toestel even is gedwonload :(

Je gaat toch op een computer ook geen spel installeren die je emails, bestanden en je contacten mag kopieren, mag inlezen en je gegevens mag gebruiken. Iedereen zegt dan NEE maar als het gaat om android of apple ios dan is dat blijkbaar wel normaal.

Als je dan ook nog vraagt draai je een firewall , virusscanner etc. Niemand

Blackberry 10 heeft trend micro ingebouwd met virus, mallware en firewall waarbij android apps ook nog in een afgezonderde container draait maar met het nieuwe beleid moet je zelf goed in de gaten houden of een game of buienalarm daadwerkelijk in je email,sms, contacten moet. Apps die verdacht zijn starten op maar worden meteen afgesloten en er zijn restrictues op wifi,bluetooth en mobiel internet.

Bij BES (Balance) wordt een gedeelte van het toestel gesplits en beveiligd afgezonderd waarbij je nog wel een game in prive kan starten en in zakelijk zelf nog kan spellen maar de game draait dan in zijn eigen container en dat is wat alleen Blackberry kan en het is uniek. 8) Daarom is de Blackberry 10 voor bedrijven
en prive combinatie het beste beste en allerbeste platform.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-10-2024
Gisteren de trotse eigenaar van de Z10.

Na regelmatig hier op het forum gelezen te hebben welke updates ik kan uitvoeren, voor "optimaal" gebruik, heb ik meteen de os leaked versie 10.2.1.1925 geïnstalleerd. Tevens heb ik de snap erop gezet.

Tot dusver werkt het allemaal prima, maar loop toch tegen enige problemen aan.
Ik kan bijv. niet via Snap Android apps installeren. Het downloaden werkt prima, maar vervolgens doet de "open installer" knop het niet. Wanneer ik erop druk, gebeurd er niets.

Daarnaast kan ik geen .bar files meer sideloaden. Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien, aangezien Snap wel werkt, maar bijv. Spotify niet (of Booking)

Nu zat ik ook even te kijken op Crackberry, waar iemand hetzelfde probleem had. Hierbij werd aangegeven "you have to be on 10.2.1.1055 andd above".
Nu zit ik toch even te kijken of de versie-upgrade goed gegaan is.
Wanneer ik naar Instellingen ga, vervolgens op Info druk, zie ik het volgende:
Modelnummer STL100-2 met Softwareversie 10.2.1.537.
Zodra ik kijk bij categorie OS, dan zie ik wel OS versie 10.2.1.1925 staan.

Wellicht is dit "standaard" hoe het moet zijn, maar wellicht kunnen jullie dit beter inschatten.
Mocht het allemaal wel goed staan, heeft een van jullie een idee waarom het een en ander niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Laatst online: 19-02-2021
Je kunt niet meer sideloaden? Waar sideload je mee dan?

Misschien dat je de android runtime bars even opnieuw moet sideloaden. En werken android apps uit de BlackBerry market wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Over 3 weken kan/mag ik verlengen,ik was en ben nog steeds n BB fan!! heb nu de 9720 in gebruik en heb nog een 9900 liggen en n 9780 (fijnste toestel ooit in gebruik) heb de 9810 torch gehad,9360,curve 8520,ik koop veel tussendoor simvrij.

Ik denk erover de Q10 te nemen nadat ik vorig jaar de Q5 ff tussendoor kocht om te proberen.
Het enige waarom ik nog twijfel is dat als ik n Q10 neem met ander abonnement (want HI heeft alles veranderd) ik geen 9720 of 9900 kan gebruiken omdat ik dáár weer wel n BIS abo voor nodig heb... :|
Z10 vind ik mooi maar mis het fysieke toetsenbord wat ik juist zo fijn vind aan BB.
In 2010 had ik al n sony-ericsson met android en werd er helemaal gek van ,alles was zó klein en apps voor n groter lettertype waren er nog niet vandaar dat ik vanaf 2010 overgestapt ben op BB.
Als ik dan de samsung S4 bekijk en probeer die mijn man gisteren nam bij n verlenging moet ik eerlijk zeggen dat het wel lekker groot is en beter en fijner whatsappt! zeker met de standaard ingebouwde swiftkey.
Maar ik blij toch bij BB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
intricate schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:08:
Je kunt niet meer sideloaden? Waar sideload je mee dan?

Misschien dat je de android runtime bars even opnieuw moet sideloaden. En werken android apps uit de BlackBerry market wel?
Aha, met DDPB lukt het nu wel :) Gebruikte hiervoor BB10 Sideloading.

Heb deze android runtime gesideload. Is dat de goede? Werkt vooralsnog nog steeds niet.

Hoe kan ik het onderscheid maken welke apps in de BB Appworld Android apps zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Zo, gisteren dan toch maar voor de Z10 gegaan.
Even wennen na het grote scherm van de Nexus 5, maar gezien het grote scherm juist de reden was om over te stappen bevalt het verder prima.

Eerste ervaring ging wel een beetje stroef. Toestel wat ik kreeg was blijkbaar een voormalig demo toestel. Heb ik geen problemen mee, ziet er als nieuw uit en heb gewoon de normale garantie, echter zat het toestel vast in een soort van demo mode waar hij alleen met een wachtwoord uit te halen was.
Dus direct maar de laatste leak erop gezet en werkt toppie nu.
Is het overigent normaal bij BB10 upgrades dat je alles kwijt raakt? of is dat alleen als je een leak installeert?
En nu ik een leak geinstalleerd heb kan ik hem dan wel via de Z10 zelf upgraden als er een nieuwe versie is?

Ga nu even verder verdiepen om er wat Android apps op te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Wat ik steeds meer begin te waarderen is de BB Hub, super! Daarnaast het toetsenbord en in het bijzonder de autocorrectie, ik ben nog steeds niet zo'n voorstander van pure touchscreen, maar dmv deze oplossing kan ik er wel wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:05:
Zo, gisteren dan toch maar voor de Z10 gegaan.
Even wennen na het grote scherm van de Nexus 5, maar gezien het grote scherm juist de reden was om over te stappen bevalt het verder prima.

Eerste ervaring ging wel een beetje stroef. Toestel wat ik kreeg was blijkbaar een voormalig demo toestel. Heb ik geen problemen mee, ziet er als nieuw uit en heb gewoon de normale garantie, echter zat het toestel vast in een soort van demo mode waar hij alleen met een wachtwoord uit te halen was.
Dus direct maar de laatste leak erop gezet en werkt toppie nu.
Is het overigent normaal bij BB10 upgrades dat je alles kwijt raakt? of is dat alleen als je een leak installeert?
En nu ik een leak geinstalleerd heb kan ik hem dan wel via de Z10 zelf upgraden als er een nieuwe versie is?

Ga nu even verder verdiepen om er wat Android apps op te krijgen
Die demo modes heeft het bedrijf gedaan waar je hem heb gekocht, dat is niet standaard..
Ja, als je een leak installeerd moet je het zien als factory reset + upgrade, nadeel en voordeel van leaks.
normale updates raak je niks kwijt.

En ja, als er een nieuwere versie is kan je gewoon upgraden, al is de kans groot dat de officieele dezelfde is als we nu hebben

Androids apps is makkelijk, zoek in de chrome store naar 'playbook manager'

zet je telefoon in developer modes, vul het ip in, en zet er snap op.
Zodra je dat heb gedaan kan je gewoon inloggen met snap in de playstore

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Quaz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:49:
Gisteren de trotse eigenaar van de Z10.

Na regelmatig hier op het forum gelezen te hebben welke updates ik kan uitvoeren, voor "optimaal" gebruik, heb ik meteen de os leaked versie 10.2.1.1925 geïnstalleerd. Tevens heb ik de snap erop gezet.

Tot dusver werkt het allemaal prima, maar loop toch tegen enige problemen aan.
Ik kan bijv. niet via Snap Android apps installeren. Het downloaden werkt prima, maar vervolgens doet de "open installer" knop het niet. Wanneer ik erop druk, gebeurd er niets.

Daarnaast kan ik geen .bar files meer sideloaden. Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien, aangezien Snap wel werkt, maar bijv. Spotify niet (of Booking)

Nu zat ik ook even te kijken op Crackberry, waar iemand hetzelfde probleem had. Hierbij werd aangegeven "you have to be on 10.2.1.1055 andd above".
Nu zit ik toch even te kijken of de versie-upgrade goed gegaan is.
Wanneer ik naar Instellingen ga, vervolgens op Info druk, zie ik het volgende:
Modelnummer STL100-2 met Softwareversie 10.2.1.537.
Zodra ik kijk bij categorie OS, dan zie ik wel OS versie 10.2.1.1925 staan.

Wellicht is dit "standaard" hoe het moet zijn, maar wellicht kunnen jullie dit beter inschatten.
Mocht het allemaal wel goed staan, heeft een van jullie een idee waarom het een en ander niet werkt?
Heb je Snap alle rechten gegeven of heb je ook 1 of meerdere vinkjes weggehaald?
Je moet hem in ieder geval alle rechten geven.
Verder moet je via Instellingen>App-beheer>Apps intalleren...'toestaan dat apps van andere bronnen worden geïnstalleerd' ingeschakeld is.
Het klopt dat er een nummeringsverschil zit tussen 'softwareversie' en 'os-versie'.
Heb ik nl. ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
ronaldinho schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:39:
[...]

Heb je Snap alle rechten gegeven of heb je ook 1 of meerdere vinkjes weggehaald?
Je moet hem in ieder geval alle rechten geven.
Verder moet je via Instellingen>App-beheer>Apps intalleren...'toestaan dat apps van andere bronnen worden geïnstalleerd' ingeschakeld is.
Het klopt dat er een nummeringsverschil zit tussen 'softwareversie' en 'os-versie'.
Heb ik nl. ook ;)
Top! Het werkt 8)
Na de Snap alle rechten gegeven te hebben, en toestaan dat apps van andere bronnen worden geïnstalleerd, een "hard-reset" gedaan.

THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
rooie60 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:41:
Over 3 weken kan/mag ik verlengen,ik was en ben nog steeds n BB fan!! heb nu de 9720 in gebruik en heb nog een 9900 liggen en n 9780 (fijnste toestel ooit in gebruik) heb de 9810 torch gehad,9360,curve 8520,ik koop veel tussendoor simvrij.

Ik denk erover de Q10 te nemen nadat ik vorig jaar de Q5 ff tussendoor kocht om te proberen.
Het enige waarom ik nog twijfel is dat als ik n Q10 neem met ander abonnement (want HI heeft alles veranderd) ik geen 9720 of 9900 kan gebruiken omdat ik dáár weer wel n BIS abo voor nodig heb... :|
Z10 vind ik mooi maar mis het fysieke toetsenbord wat ik juist zo fijn vind aan BB.
In 2010 had ik al n sony-ericsson met android en werd er helemaal gek van ,alles was zó klein en apps voor n groter lettertype waren er nog niet vandaar dat ik vanaf 2010 overgestapt ben op BB.
Als ik dan de samsung S4 bekijk en probeer die mijn man gisteren nam bij n verlenging moet ik eerlijk zeggen dat het wel lekker groot is en beter en fijner whatsappt! zeker met de standaard ingebouwde swiftkey.
Maar ik blij toch bij BB ;)
Niet twijfelen maar kopen!

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Quaz, Graag gedaan :) Kwam er destijds zelf bij toeval eigenlijk achter, want ik had in eerste instantie het zelfde probleem die jij nu hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Ik draai nu dus de laatste leak, maar toch lijkt hij er af en toe moeite mee te hebben.
En dan bedoel ik met name het scrollen van websites en door lijsten (binnen apps). Het is niet zo vloeiend als bij de iPhones en laatste Androids
Kan dit aan de leak liggen? Met andere woorden, merken jullie verschil in "soepelheid" tussen de officiele software en de leaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:03:
Ik draai nu dus de laatste leak, maar toch lijkt hij er af en toe moeite mee te hebben.
En dan bedoel ik met name het scrollen van websites en door lijsten (binnen apps). Het is niet zo vloeiend als bij de iPhones en laatste Androids
Kan dit aan de leak liggen? Met andere woorden, merken jullie verschil in "soepelheid" tussen de officiele software en de leaks?
Hoelang heb je hem er op staan? het duurt paar dagen voor dat hij helemaal ingezet is en goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Eerste paar dagen was het bij mij ook niet helemaal vloeiend, komt omdat ie dan aan het indexen is etc. Na 2 dagen ofzo is het helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Ok tnx.. draait nu een dag of 3
Heb ook al 2 keer gehad dat de Hub CPU blijft trekken (zo'n 30%) ten ongunste van de batterij natuurlijk
Reboot lost dit op, maar al met al twijfel ik daardoor om toch eens de originele release te draaien
Als ik een backup maak via BlackBerry Link, vervolgens downgrade en de backup terugzet, wordt dan alles teruggezet? Setting, apps, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:49:
Ok tnx.. draait nu een dag of 3
Heb ook al 2 keer gehad dat de Hub CPU blijft trekken (zo'n 30%) ten ongunste van de batterij natuurlijk
Reboot lost dit op, maar al met al twijfel ik daardoor om toch eens de originele release te draaien
Als ik een backup maak via BlackBerry Link, vervolgens downgrade en de backup terugzet, wordt dan alles teruggezet? Setting, apps, etc.?
Bij die % is hij nog bezig met indexeren.
Ja, maar ik zeg altijd dat alles zelf instellen beter is dan backups, ik heb wat tegen backups terug zetten.. voor met apps enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Als ik het lettertype vergroot van de z10 wordt dat dan ook bij Facebook gedaan? Kan iemand dat testen voor mij? Als dat zo is ga ik hem zeker bestellen vanavond want mis de z10!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intricate
  • Laatst online: 19-02-2021
@Dave... De Dave D uit de BBM groep die naar Android was overgestapt? of was het iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:12:
Als ik het lettertype vergroot van de z10 wordt dat dan ook bij Facebook gedaan? Kan iemand dat testen voor mij? Als dat zo is ga ik hem zeker bestellen vanavond want mis de z10!
nee bij facebook wordt het niet gedaan
bij twitter wel
bij bbm ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
intricate schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:09:
@Dave... De Dave D uit de BBM groep die naar Android was overgestapt? of was het iPhone?
Inmiddels beide gehad ja! :-p

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dave D gast neem je al weer een blackberry Z10 :)

[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:06:
Dave D gast neem je al weer een blackberry Z10 :)
Jep! :P

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
Once u leave black(berry) u will come back

[ Voor 9% gewijzigd door frozenflame_ op 22-01-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frozenflame_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:35:
Dit dus.

BlackBerry 10 is echt een zeer unieke, apart en hele goede ervaring.
Als je dit eenmaal hebt gehad wil je niks anders meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 10 maanden de z10 gehad en toen de vrouw mijn z10 kreeg zat ik wel even te kijken naar de HTC ONE maar als je eenmaal Blackberry 10 hebt gebruikt dan voelt android wat verouderd ,omslachtig en ik mis dan ook het toetsenbord en HUB en ben in een jaar helemaal fan van Blackberry na 5 jaar android maar moet zeggen als ik android nu zien en die samsung logo's dan krijg ik het zelfde gevoel als ik naar mijn oude zx spectrum kijk :) Het was toen goed ;w

Dave welcome terug ;) en 10.2.1 wordt geweldig al hoop ik nog steeds dat men het 10.3 gaat noemen. Klinkt zo lekker met BBM 10.3 8)7

Ik moet wel trouwens wel zeggen dat al die leaks en de uitbouw van OS 10 en het maken van eigen hybrids door wat containers te verplaatsen (bar files) me net zo veel plezier geeft als toen ik met android 1.5 begon tot 4.2.2 met al die custom en hybrid roms. _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry Rise :) promo

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZKqpREpku_M]

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 14:56
frozenflame_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:35:
Het "once you go Black, you never go back" krijgt zo wel een nieuwe betekenis. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlennPeters
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 05:03
Ik heb hier een blackberry Z10 liggen, die blijft hangen op 'schermlezer inschakelen' en het scherm reageert nergens op. Dit is heel irritant want de blackberry is hierdoor praktisch onbruikbaar geworden.. Als ik hem uitschakel dan kan ik een klein moment het scherm wel bedienen, maar daarna springt 'ie weer op schermlezer inschakelen.

Er zit een kleine barst in het scherm, maar hij is niet kapot vanwege de reactie tijdens het uitschakelen. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
GlennPeters schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:32:
Ik heb hier een blackberry Z10 liggen, die blijft hangen op 'schermlezer inschakelen' en het scherm reageert nergens op. Dit is heel irritant want de blackberry is hierdoor praktisch onbruikbaar geworden.. Als ik hem uitschakel dan kan ik een klein moment het scherm wel bedienen, maar daarna springt 'ie weer op schermlezer inschakelen.

Er zit een kleine barst in het scherm, maar hij is niet kapot vanwege de reactie tijdens het uitschakelen. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Alvast bedankt :)
Al geprobeerd hem aan een pc te hangen en te herstellen?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:40:
ik heb 10 maanden de z10 gehad en toen de vrouw mijn z10 kreeg zat ik wel even te kijken naar de HTC ONE maar als je eenmaal Blackberry 10 hebt gebruikt dan voelt android wat verouderd ,omslachtig en ik mis dan ook het toetsenbord en HUB en ben in een jaar helemaal fan van Blackberry na 5 jaar android maar moet zeggen als ik android nu zien en die samsung logo's dan krijg ik het zelfde gevoel als ik naar mijn oude zx spectrum kijk :) Het was toen goed ;w

Dave welcome terug ;) en 10.2.1 wordt geweldig al hoop ik nog steeds dat men het 10.3 gaat noemen. Klinkt zo lekker met BBM 10.3 8)7

Ik moet wel trouwens wel zeggen dat al die leaks en de uitbouw van OS 10 en het maken van eigen hybrids door wat containers te verplaatsen (bar files) me net zo veel plezier geeft als toen ik met android 1.5 begon tot 4.2.2 met al die custom en hybrid roms. _/-\o_
Nou morgen krijg ik hem binnen! Mijn iphone 5 is verkocht en het geld wat ik over houd gaat naar een 47 inch 3D led! :P Dat bedrag was namelijk net het gat tussen 42 en 47 inch! _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dave Jongen en dan volgende week een update 10.2.1

Gesprekstijd is dan 2 uur meer dan iphone 5S en de resolutie,helderheid en scherm is ook veel beter dan
de 5S en dan ook nog 3x zo duur 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:00:
Nou heb de leak al op mijn laptop staan dus die gaat er morgen gelijk op! Moet even uitvogelen hoe dat met de Google play store werkt 8)7

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:00:
Hoe weet je dat die volgende week komt???

Ik zit nu op 10.2.0.183, kan ik daarmee snap wel of niet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Staat vermeld op crackberry! De 28e komt de update!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Kan ik met de laatste leak zo een apk installeren vanaf bijvoorbeeld mijn sd kaart?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Zie net dat Verizon de update zelfs al heeft vrijgegeven en nu pusht naar hun klanten!
http://forums.crackberry....rizon-896747/#post9896603

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Kunnen we die niet kapen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Is dat niet een STL-100-4 ? Wij hebben een STL-100-2 update nodig...

Is er trouwens een Tweakers BB10 dev topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:17:
Kan ik met de laatste leak zo een apk installeren vanaf bijvoorbeeld mijn sd kaart?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:02:
[...]

Nou heb de leak al op mijn laptop staan dus die gaat er morgen gelijk op! Moet even uitvogelen hoe dat met de Google play store werkt 8)7
je moet even zoeken naar snap op crackberry.com - rechtstreeks downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsyaboy schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:05:
[...]

Hoe weet je dat die volgende week komt???

Ik zit nu op 10.2.0.183, kan ik daarmee snap wel of niet installeren?
heb ik in mijn agenda staan sinds december al voor de nieuwe uitrol. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je zelf een apk file mailen en kun je vanuit daar ook installeren. Net als android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:29:
Zie net dat Verizon de update zelfs al heeft vrijgegeven en nu pusht naar hun klanten!
http://forums.crackberry....rizon-896747/#post9896603
Dacht alleen Malaysia :) en nu Verizon al maar goed die liepen ook achter dus voor blackberry gebruiks aldaar een super verrassing. die gaan dus van 10.1 naar 10.2.1 :) Die weten niet wat hun overkomt qua
upgrade :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GlennPeters schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:32:

"You can also quickly turn on the BlackBerry Screen Reader by triple-pressing the Power key. If you don't want to be able to turn on the BlackBerry Screen Reader in this way, you can turn off the Enable using triple tap option in the screen reader settings.
To turn off the BlackBerry Screen Reader, triple-press the Power key."

Was dat zo moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 17:58
iemand ondertussen al een werkende ing applicatie ? (bedoel belgische ingversie) of iemand die het wil testen...enkele maanden geleden enkele bars gedownload en zelf er paar gemaakt maar kreeg het niet werkende en daarom z10 maar verkocht...ondertussen zit ik toch terug te kijken naar dit toestel :-) maar ing app is toch het minimum dat ik werkende wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
@MrProper heb zelf kbc en heb die werkend gekregen via de nieuwste leak 10.2.1, bij deze update kan je snap downloaden is eigelijk gwn de Google playstore en gwn de apk files direct op je BlackBerry installeren zowat 80% van de android apps werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 17:58
@frozenflame hoi ben echt benieuwd naar die ing....tijdje geleden zei men ook al dat men veel werkend kreeg van android maar paar apps die ik bezig gingen toch niet jammer genoeg
Kan je eventueel ing belgie eens proberen...opstarten zou moeten lukken zonder je account hebt
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of flightradar24 ook werkt met die leak? Vind ik persoonlijk de mooiste app die er bestaat en zou het super vinden als ik die straks ook op m'n z10 kan draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Ik was lange tijd toch erg benieuwd naar de Z10.. pas was deze nog bij de BelCompany voor €200,-.. maar ik heb em toch maar niet gehaald.. :') Had lang geleden de 9810, en het toetsenbord gebruikte ik toch wanneer ik veel moest typen (mails e.d.). Hoe bevalt het on-screen toetsenbord? Heb nu een Xperia T en ik begin me al te irriteren als ik een kort sms'je moet sturen :p

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS88 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:21:
Ik was lange tijd toch erg benieuwd naar de Z10.. pas was deze nog bij de BelCompany voor €200,-.. maar ik heb em toch maar niet gehaald.. :') Had lang geleden de 9810, en het toetsenbord gebruikte ik toch wanneer ik veel moest typen (mails e.d.). Hoe bevalt het on-screen toetsenbord? Heb nu een Xperia T en ik begin me al te irriteren als ik een kort sms'je moet sturen :p
Ik had samsung en stuurde alleen korte bericht en als het lang werd (5 woorden) dan belde ik maar met de Blackberry Z10 was het toetsenbord wat me enorm beviel en vooral met de voorspelling en het gemak qua bediening kan ik melden dat het gewoon de beste virtueel toetsenbord is. Ik stuur nu enorm veel teksten en heb geen whatsapp maar doe veel via BBM :) , forums en emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS88 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:21:
Xperia T heb je ook gehad toen hij net uitkwam.
Z10 toetsenbord is echt geweldig als je het vergelijkt met Android, Sony of standaard HTC toetsenbord, ook werkt het zoveel sneller dan iphone toetsenbord die ik persoonlijk fijner vond dan android.

Z10 toetsenbord is echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrProper schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:52:
@frozenflame hoi ben echt benieuwd naar die ing....tijdje geleden zei men ook al dat men veel werkend kreeg van android maar paar apps die ik bezig gingen toch niet jammer genoeg
Kan je eventueel ing belgie eens proberen...opstarten zou moeten lukken zonder je account hebt
thx
Ik heb de app opgestart en in demo modes getest en werkt prima.
Geen rare dingen die ik tegen kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:38:
Kan iemand mij vertellen of flightradar24 ook werkt met die leak? Vind ik persoonlijk de mooiste app die er bestaat en zou het super vinden als ik die straks ook op m'n z10 kan draaien..
de app start, zie mijn lokatie enz maar zie geen vliegtuigen aankomen en ik zit vlak bij Maastricht airport..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
MrProper schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:29:
iemand ondertussen al een werkende ing applicatie ? (bedoel belgische ingversie) of iemand die het wil testen...enkele maanden geleden enkele bars gedownload en zelf er paar gemaakt maar kreeg het niet werkende en daarom z10 maar verkocht...ondertussen zit ik toch terug te kijken naar dit toestel :-) maar ing app is toch het minimum dat ik werkende wil
Alternatief is door gebruik te maken van de mobiele site van ING: m.ing.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:04:
[...]
de app start, zie mijn lokatie enz maar zie geen vliegtuigen aankomen en ik zit vlak bij Maastricht airport..
Oh ok, geeft me in ieder geval hoop dat ie uberhaupt opstart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:59
Krijgt iemand hier ook de Rabobank app aan het werk via snap? als ik hem start krijg ik een wit scherm te zien

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pukson schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:50:
Krijgt iemand hier ook de Rabobank app aan het werk via snap? als ik hem start krijg ik een wit scherm te zien
zelfde hier, even getest voor je.. krijg rabobank reageerd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldinho schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:25:
[...]

Alternatief is door gebruik te maken van de mobiele site van ING: m.ing.be
met nieuwe update deze week /volgende week in belgie moet je snap installeren kun rechtstreeks via google app store ING.BE installeren. zie ook formum Bar files installeren ( oudere topics). Zit een link voor snap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 16:26
Snap

[ Voor 88% gewijzigd door Von Henkel op 27-01-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2023
iemand al 10.2.1 ota ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 21:45

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

krmn schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:12:
iemand al 10.2.1 ota ontvangen?
Nope (Tmob)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Hoe werkt dit? Ik bedoel, mijn Z10 is namelijk los gekocht.. dan ben je toch niet afhankelijk van de provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 21:45

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Buitenom discussie of BB nu updates kan pushen zonder tussenkomst provider (zoals apple) wat de vraag is. Was het sowieso in het verleden zo dat je provider de update moest 'doorzetten' voor OTA. Van wie heb je een sim? = je provider

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Ik heb Telfort als provider, maar ik denk niet dat Telfort zoveel doet met updates.. Ik vermoed dat het via de software op een PC wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
rscheper schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:45:
Ik heb Telfort als provider, maar ik denk niet dat Telfort zoveel doet met updates.. Ik vermoed dat het via de software op een PC wel kan?
Als het goed is moet de update, mits beschikbaar, ook gezien worden via BB Link.
Echter kan je ook de update van een andere provider downloaden m.b.v. Sachesi.
Ik zit zelf bij Simyo en uit ervaring weet ik dat ik altijd de updates (via KPN) heel laat aangeboden kreeg.
Omdat ik zelf nooit zo van het wachten ben, doe ik het altijd handmatig, gaat veel sneller, en mocht het niet werken dan kan je altijd terug. Alleen is dat meer gedoe met backups enzo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
http://www.simyo.nl/klant...r-blackberry-q-z-26956447

BlackBerry bundel nodig voor Z10/Q10?
Heb maar even een klachten mailtje gestuurd ;-)

btw.. nog geen update hier op de Z10 met Simyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile UK: 234/30 heeft hem beschikbaar.
Chaser2600 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:22:
http://www.simyo.nl/klant...r-blackberry-q-z-26956447

BlackBerry bundel nodig voor Z10/Q10?
Heb maar even een klachten mailtje gestuurd ;-)

btw.. nog geen update hier op de Z10 met Simyo
ik heb ze een tweet gestuurd ;)

 Aлександр ‏@notfakeprofile 36s
@simyonl zijn jullie een serieuse provider? want als ik dit lees: http://www.simyo.nl/klant...r-blackberry-q-z-26956447 … kan ik jullie niet echt serieus meer nemen..

lijst met codes voor sachesi: Wikipedia: Mobile country code

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel VH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-07 19:13
10.2.1.537 is aan het installeren via BB link! Ik zit bij Mobile Vikings (BE) maar dat doet er denk ik niet toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karel VH schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:53:
10.2.1.537 is aan het installeren via BB link! Ik zit bij Mobile Vikings (BE) maar dat doet er denk ik niet toe...
204/16 en 204/20: T-mobile Nederland heeft BlackBerry OS 10.2.1.537 beschikbaar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb kpn.. nog geen update beschikbaar.. kan ik die niet van een andere provider jatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:12:
Ik heb kpn.. nog geen update beschikbaar.. kan ik die niet van een andere provider jatten?
kpn nog niks, vodafone zegt van niks te weten.
open blackberry link en check of je een update hebt daar :)

Anders kan je hem via sachesi updaten maar dan ben je wel alles kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

204/08 @KPN Nederland stelt #BlackBerry 10 versie 10.2.1.537 beschikbaar! @KPNwebcare #bbupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, update beschikbaar.. haal 'm op dit moment binnen via bb-link.. gelijktijdig zie ik bovenstaand bericht dus had 'm ook rechtstreeks via toestel kunnen binnenhalen. Anyway.. i'm happy.
Pagina: 1 ... 27 ... 48 Laatste