Sygic hebben wij draaien op de Z10 van mijn vrouw, we draaien wel de 10.2.1.1925 leak waarmee je dus android apk files direct kan installeren, werkt super! Helemaal nu er de snap app browser is die direct toegang geeft tot google playstore.Chaser2600 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:48:
Tnx voor de snelle reacties :-)
Klink allemaal wel goed zover en ik lees her en der dat de 10.2 update ook veel goeds brengt.
Ik gebruik mijn mobiel ook af en toe voor navigatie en heb deze al gekocht op Android, zou mooi zijn als ik deze (Sygic) ook op de Z10 zou kunnen gebruiken.
Nog een laatste puntje dan is de batterij. In veel reviews (vele al bijna een jaar oud) wordt er niet veel goed vermeld over de batterij. Met name als er enkele apps openstaan middels multitasking.
Hoe is die ervaring nu? Lijkt me dat de verschillende updates hier mogelijk wat verbetering hebben gebracht.
Denk dat ik binnenkort toch maar eens een telecom zaakje binnenstap om er eens mee te spelen.
En mijn vrouw kwam van android en heeft niks anders dan lof over de Z10. Batterijduur schommelt nogal als je het toestel net hebt, naar mate het je apps en gebruikers gedrag leert kennen merk ik dat batterijduur enorm verbeterd. En you have to love the keyboard & the hub
Life goes as it goes.