Informatie en vragen over de Tweakers AppRace.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Gr8Escape schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:31:
Ik heb mij geregistreerd en mijn app is ook klaar. Krijg ik nog een bevestiging van de registratie?
Die vraag heb ik ook al eerder gesteld. Ik heb me begin december geregistreerd, maar totaal geen bevestiging, en ook geen verdere mailtjes met info of zo...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 18:09
Ik vroeg me alleen af of het Nederlandstalig zijn van de app een requirement was voor deze wedstrijd. Ik zet hem met alle liefde ook in de Nederlandse store. :)

Bedankt voor je reactie.

Edit:
Hij staat erop. :) Ik was al bang dat het echt 7 dagen + kerst/weekend ging duren. Gelukkig was het binnen 2 dagen gevalideerd.

[ Voor 26% gewijzigd door ThinkCreative op 26-12-2012 14:50 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Deze mail zat in de spambox. Dus ik kan vannacht gewoon slapen?
Beste AppRacers,

Op veler verzoek hebben we besloten de inzenddatum voor de AppRace te verlengen t/m zondag 6 januari 2013. Zo heeft iedereen iets langer de tijd waar nodig aanpassingen te doen of om je App nog in te sturen. De datum waarop de winnaars bekend worden gemaakt blijft overigens hetzelfde: uiterlijk 23 januari!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Dit betekent dat de datum van de eerste gevalideerde publicatie in de Store nog altijd op de 31e ligt? Met andere woorden: zijn die extra dagen extra 'tinker time' of is de gehele deadline verschoven?

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zo heeft iedereen iets langer de tijd waar nodig aanpassingen te doen
Ik neem dus aan dat jouw app door de testers op 7 januari gedownload / geüpdated wordt, maar het lijkt me inderdaad handig als iemand van de organisatie daar iets over kan zeggen. :)

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Dat lijkt mij ook, maar voorheen was er de eis dat de app uiterlijk de 31e in de Store stond, waarbij wijzigingen tot uiterlijk 1 januari gemaakt konden worden. :)

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

quote: Microsoft AppRace
• Voor jurering dient de app op 6 januari 2013 in de Windows Store te staan.
Start dus snel want je app moet ook nog goedgekeurd worden.
• Wanneer je app beschikbaar is in de Windows Store, meld je je naam en de naam van
je app aan via dit e-mailadres.

• Je app wordt pas na 6 januari bekeken door de jury. Dit betekent dat je nog tot deze datum
updates kunt maken voor je app.
Ik heb overigens nog steeds geen enkele mail mogen ontvangen sinds ik me begin december heb ingeschreven. Zelfs niet tussen mijn spam.

Ik heb mij voor de zekerheid maar opnieuw ingeschreven en hoop dat ik nu wel een bevestiging van inschrijving krijg.

Ik heb ook al gemaild dat mijn app in de store staat, maar ook daar nog geen bevestigingsmail gehad.

Kan iemand van Tweakers of Microsoft over de onduidelijkheid mbt de bevestigingsmails reageren in dit forum?

[ Voor 35% gewijzigd door Swerfer op 27-12-2012 19:25 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Oh, gemist. Thanks :)

Beetje slaaptekort opgebouwd :P

Oh, ik zie nu trouwens pas dat jij ook met recepten in de weer gaat :) Succes nog.

[ Voor 43% gewijzigd door nXXt op 27-12-2012 22:13 ]

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

nXXt schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:04:
Oh, ik zie nu trouwens pas dat jij ook met recepten in de weer gaat :) Succes nog.
Haha, directe concurrent :o Jij ook succes ;)

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Gr8Escape schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:31:
Ik heb mij geregistreerd en mijn app is ook klaar. Krijg ik nog een bevestiging van de registratie?
Leuke app heb je gemaakt. Kan ik wel een tijdje mee puzzelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkos
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-03 06:59
Moet je de betalingsmethode eerst gevalideerd worden voordat hij door de certification heen gaat of moet dat pas op het moment dat je echt de app in de store will releasen? Hij blijft namelijk al een dag op pre-processing staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Rikkos schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:33:
Moet je de betalingsmethode eerst gevalideerd worden voordat hij door de certification heen gaat of moet dat pas op het moment dat je echt de app in de store will releasen? Hij blijft namelijk al een dag op pre-processing staan.
De betalingsmethode moet eerst gevalideerd worden voordat hij verder gaat. Preprocessing duurt meestal nog geen uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkos
Swerfer schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:57:
[...]

De betalingsmethode moet eerst gevalideerd worden voordat hij verder gaat. Preprocessing duurt meestal nog geen uur...
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik heb begin deze maand mijn vaders creditcard hiervoor gebruikt en hij kan nog steeds geen transactie zien van de afgelopen maand. Enig idee hoelang dat duurt en wanneer die transactie in werking wordt gezet?

Edit: toch nog gevonden die transactie, was inderdaad rond de 6e afgeschreven en rond de 13e weer bijgeschreven.

[ Voor 10% gewijzigd door Rikkos op 28-12-2012 22:03 . Reden: onnodige nieuwe post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 22:55
Rikkos schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:46:
[...]

Ja dat dacht ik dus ook. Maar ik heb begin deze maand mijn vaders creditcard hiervoor gebruikt en hij kan nog steeds geen transactie zien van de afgelopen maand. Enig idee hoelang dat duurt en wanneer die transactie in werking wordt gezet?
Die afschrijving was bij mij een dag later al zichtbaar (VISA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Bij mij ook een dag later zichtbaar. (Mastercard bij Rabobank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
Bij mij was de transactie ook binnen enkele dagen zichtbaar. En de app is binnen een middag gevalideerd vandaag (vanaf stap 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentbosch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 21:53
SoloH schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:00:
Ja, dat klopt, maar op een een of andere manier gaat het dan wel zonder problemen. Vraag me af of het nu aan Windows 8, Bling Maps of VMWare ligt.
VMWare mag in ieder geval niet crashen en Windows natuurlijk ook niet. Lijkt me vooralsnog een VMWare probleem.

Enig plus punt is dat ik met de Retina werk en SSD, dus Windows 8 is echt binnen 8 seconden weer herstart.

Het gekke is dat als ik dus eerst er al steppend door heen ga en dan niks crasht. Vervolgens kan ik het gewoon draaien zonder problemen. Maar als ik na een koude start direct de boel run, dan de VM crasht. Nog nooit zoiets gezien.

Misschien eens Parallels proberen.
Misschien een wat laat antwoord, maar kan het zijn dat je door de code gewoon te laten draaien te veel rekenkracht vraagt; of een bufferoverflow creëert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkos
Heeft iemand ook problemen met advertenties? Het lijkt erop dat in nederland er helemaal geen advertenties beschikbaar zijn en dus laat hij er ook geen één zien. Dus dan heeft het concept voor mij, 1,19 zonder ads en onbeperkte trail met ads vrij weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Klopt, ads doen het eens in de tien keer of zo.

Mijn app wordt momenteel (weer -O-) gecontroleerd, moet nu goed zijn! Edit: en published! :D

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 03-01-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
Dat is bij mijn ad ook zo. Op 3726 'impressions' heb ik tot nu toe een estimated revenue van maarliefst 0,01 euro!
Als ik mijn app vanuit de store download en gebruik (op een andere pc) krijg ik ook nooit een advertentie te zien. Door het oplopend aantal impressions lijkt de ad-code op zich wel te worden uitgevoerd.

Weet iemand of er een 'nette' manier is om contact op te nemen of te reageren op mensen die een review geplaatst hebben bij je app? In een recente update heb ik een aantal punten/tips die genoemd zijn in reviews opgelost. Ik zou dat graag aan deze mensen laten weten, zodat ze dat ook een een review kunnen melden.
Als iemand de reviews nu leest, is het net of er features missen die wél in de app zitten.

Mag je gewoon zelf reageren door middel van een review waarin je laat weten dat deze punten zijn opgelost?
Ik wil geen 'oneigenlijke reclame' maken namelijk door zelf positief te gaan reviewen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

marco5 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:20:
Weet iemand of er een 'nette' manier is om contact op te nemen of te reageren op mensen die een review geplaatst hebben bij je app? In een recente update heb ik een aantal punten/tips die genoemd zijn in reviews opgelost. Ik zou dat graag aan deze mensen laten weten, zodat ze dat ook een een review kunnen melden.
Als iemand de reviews nu leest, is het net of er features missen die wél in de app zitten.

Mag je gewoon zelf reageren door middel van een review waarin je laat weten dat deze punten zijn opgelost?
Ik wil geen 'oneigenlijke reclame' maken namelijk door zelf positief te gaan reviewen. ;)
Ik zit met dezelfde vraag.

Ik weet ook niet als je zelf een review post, of je de review later kan aanpassen. Anders kan je 1 keer reageren en daarna nooit meer.

Als je de review wel kan aanpassen, kom je dan weer bovenaan in de lijst?

Ik weet dat iemand in dit topic zijn eigen app heeft gereviewd omdat hij ook wilde reageren op een andere review. Kan die persoon deze vragen beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-04 22:01
Swerfer schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:13:
[...]

Ik zit met dezelfde vraag.

Ik weet ook niet als je zelf een review post, of je de review later kan aanpassen. Anders kan je 1 keer reageren en daarna nooit meer.

Als je de review wel kan aanpassen, kom je dan weer bovenaan in de lijst?

Ik weet dat iemand in dit topic zijn eigen app heeft gereviewd omdat hij ook wilde reageren op een andere review. Kan die persoon deze vragen beantwoorden?
Lijkt me dat je gewoon de update informatie in je description bijwerkt, zo kunnen mensen zien dat je dingen hebt aangepakt.
Volgens mij zijn reviews ook per versie, althans zo is het bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
SoloH schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:18:
[...]

Lijkt me dat je gewoon de update informatie in je description bijwerkt, zo kunnen mensen zien dat je dingen hebt aangepakt.
Volgens mij zijn reviews ook per versie, althans zo is het bij Apple.
Dat heb ik uiteraard ook gedaan, het gaat mij er vooral om dat een potentiële gebruiker misschien al direct afhaakt als hij in een review leest dat een bepaalde feature ontbreekt. Terwijl iemand die nog even laat weten dat door de update zijn/haar probleem inderdaad opgelost is, juist positief over komt.

Bij mij staan de reviews die op de vorige versie sloegen er nog gewoon in. Er zijn nog geen reviews geweest na de update, dus wellicht dat 'oude' reviews dan verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
vincentbosch schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:57:
[...]

Misschien een wat laat antwoord, maar kan het zijn dat je door de code gewoon te laten draaien te veel rekenkracht vraagt; of een bufferoverflow creëert?
Lijkt me niet moeten kunnen onder userlevel code. En zeker niet in c#.

Het heeft iets te maken met de Bing Maps die wat lange tijd nodig heeft en daardoor de gui blokkeert. Je kan dit niet in een aparte thread stoppen omdat Maps onderdeel is van de gui.
Maar ik denk dat ik het een en ander heb opgelost door wat code om te wisselen, waardoor de Bing Maps sneller werkt.

PS parallels desktop had geen issue hiermee, maar die kon weer niet zo fijn werken met duo screen retina en normaal scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
marco5 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:26:
[...]

Dat heb ik uiteraard ook gedaan, het gaat mij er vooral om dat een potentiële gebruiker misschien al direct afhaakt als hij in een review leest dat een bepaalde feature ontbreekt. Terwijl iemand die nog even laat weten dat door de update zijn/haar probleem inderdaad opgelost is, juist positief over komt.

Bij mij staan de reviews die op de vorige versie sloegen er nog gewoon in. Er zijn nog geen reviews geweest na de update, dus wellicht dat 'oude' reviews dan verdwijnen.
Ik zou nooit zelf op een reviewer antwoorden, dat wordt meestal niet gepikt door een user. Laat een vriend een review schrijven als het belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
SoloH schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:30:
[...]

Ik zou nooit zelf op een reviewer antwoorden, dat wordt meestal niet gepikt door een user. Laat een vriend een review schrijven als het belangrijk is.
Dat is ook precies de reden waarom ik me afvroeg of er een andere, nette manier is om dat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ben vandaag zomaar vanuit het buitenland (Duitsland) gebeld door Microsoft met wat vragen over mijn deelname aan de Apprace en of ik zelf nog extra support nodig had. Was wel allemaal in het Engels, en ik heb verteld dat mijn app al in de store staat.

Eindelijk een bevestiging dat ik daadwerkelijk ben ingeschreven voor de wedstrijd... Een mailtje was ook handig geweest.

Ik heb trouwens ook antwoord van Tweakers gehad dat ze mijn mail hebben ontvangen dat mijn app in de store stond...

[ Voor 13% gewijzigd door Swerfer op 03-01-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkos
Swerfer schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:01:
Ben vandaag zomaar vanuit het buitenland (Duitsland) gebeld door Microsoft met wat vragen over mijn deelname aan de Apprace
Ja, Ik ben ook vanmiddag gebeld over hetzelfde. Ik heb toen even gevraagd hoe het met de ads zat en hij zou er een issue voor aanmaken. Ook rade hij me aan om naar de events.microsoft.com te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je telefoonnummer heb je op de inschrijfpagina van Microsoft ingevuld, toch? Da's dan zeker ook het eerste contact dat je daarvan krijgt? Ik heb er in ieder geval geen mail van gehad à la "Bedankt voor je aanmelding".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

CodeCaster schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:09:
Je telefoonnummer heb je op de inschrijfpagina van Microsoft ingevuld, toch? Da's dan zeker ook het eerste contact dat je daarvan krijgt? Ik heb er in ieder geval geen mail van gehad à la "Bedankt voor je aanmelding".
Dat was inderdaad het eerste contact. Ik heb me zelfs 2x ingeschreven omdat ik toch echt een reactie via de mail had verwacht.

Ondanks dat ik me 2x heb opgegeven ben ik niet 2x gebeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Mijn app staat nu ook in de store. Was binnen 6 uur (!) gevalideerd! Succes allemaal. :)

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

De medewerkers van Microsoft zijn niet allemaal even consequent bij het beoordelen van een app. 6 releases geen problemen, en de 7e met maar 1 kleine wijziging en de release is niet goed gekeurd.

Blijkt de leeftijdscategorie ineens te laag. (3+ wat het ook bij de vorige releases was). Het is een receptenapp, en heb nu de leeftijd maar op 12+ gezet.

Tevens kreeg de tester 1x een melding dat de server niet bereikbaar was, met keurig een optie om opnieuw te proberen, en de app was gelijk niet betrouwbaar. En dat terwijl de server waarmee de app contact notabene een Microsoft Azure server is en de controle of de server bereikbaar is is met een httprequest naar de server:
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
Async Function IsServerConnectionAvailable() As Task(Of Boolean)
    'Simple check if the server is responding
    Dim client As New HttpClient()
    Dim Response As HttpResponseMessage = Await client.GetAsync(Variable.WebApiUri)
    Return Response.IsSuccessStatusCode
End Function

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Swerfer schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:36:
De medewerkers van Microsoft zijn niet allemaal even consequent bij het beoordelen van een app. 6 releases geen problemen, en de 7e met maar 1 kleine wijziging en de release is niet goed gekeurd.

Blijkt de leeftijdscategorie ineens te laag. (3+ wat het ook bij de vorige releases was). Het is een receptenapp, en heb nu de leeftijd maar op 12+ gezet.
...snip
Microsoft raadt overigens wel aan om een app altijd op 12+ te zetten als het niet een app voor kinderen is. Althans, dat las ik toen ik mijn app instuurde.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik heb het ondertussen maar opgegeven. Bij mij blijft hij op de een of andere manier telkens aangeven dat ik een ongeldig belastingprofiel heb, ik zie echt niet wat ik nou verkeerd ingevuld heb :(

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Die melding stond bij mij ook in een regeltje bovenaan m'n dashboard, maar dat was een notificatie die je automatisch krijgt na het aanmaken van je account en die je kunt verwijderen. Onder Profile -> Tax staat wel "Tax profile Valid". Maar dat zal bij jou wel niet het geval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Nee inderdaad, daar staat bij mij "Invalid", maar ik heb het formulier al meerdere malen ingevuld.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik heb vrijdag mijn laatste update voor certification aangeboden. Nu heeft er een tester vrijdag nog getest (kan ik zien aan mijn logfiles van de web api waarmee gecontact wordt) maar waarschijnlijk is hij weekend gaan vieren. De release is nog steeds 'in certification' :(

Hopen dat de release nog net wordt goedgekeurd voordat de app wordt gedownload door Tweakers/Microsoft voor de wedstrijd, zitten een hoop verbeteringen in...

Aangezien nu waarschijnlijk niemand meer een release op tijd erdoorheen krijgt, kan ik nu hier ook wel mijn app posten. Als andere deelnemers dat ook doen, dan kunnen we kijken of je eigen app een kans maakt...

Mijn app:

[url=ms-windows-store:PDP?PFN=27452DennisBakker.Recipe4share_j7m1vj59st4m6]Recipe4share in de Store[/url]
Recipe4share Website

[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 06-01-2013 14:25 . Reden: Website toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Swerfer schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:25:
Ik heb vrijdag mijn laatste update voor certification aangeboden. Nu heeft er een tester vrijdag nog getest (kan ik zien aan mijn logfiles van de web api waarmee gecontact wordt) maar waarschijnlijk is hij weekend gaan vieren. De release is nog steeds 'in certification' :(

Hopen dat de release nog net wordt goedgekeurd voordat de app wordt gedownload door Tweakers/Microsoft voor de wedstrijd, zitten een hoop verbeteringen in...

Aangezien nu waarschijnlijk niemand meer een release op tijd erdoorheen krijgt, kan ik nu hier ook wel mijn app posten. Als andere deelnemers dat ook doen, dan kunnen we kijken of je eigen app een kans maakt...

Mijn app:

[url=ms-windows-store:PDP?PFN=27452DennisBakker.Recipe4share_j7m1vj59st4m6]Recipe4share[/url]
Ik heb ook het vermoeden dat de tester weekend vieren want mijn update certificering laat ook op zich wachten... Ik hoop dat het nog wel op tijd is voor de AppRace.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Hier zouden Tweakers en Microsoft rekening mee moeten houden. De updates konden tot 7 januari doorgevoerd worden, echter als er in de weekenden niet gecertificeerd wordt, dan is de eigenlijke datum dus 4 januari. Ik hoop dat ze niet meteen maandag de apps gaan downloaden, maar dat ze daar dinsdag mee beginnen. Doorgaans duurt het certificeren nog geen halve dag en kunnen de certificeringen maandag afgerond worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Swerfer schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:36:
Hier zouden Tweakers en Microsoft rekening mee moeten houden. De updates konden tot 7 januari doorgevoerd worden, echter als er in de weekenden niet gecertificeerd wordt, dan is de eigenlijke datum dus 4 januari. Ik hoop dat ze niet meteen maandag de apps gaan downloaden, maar dat ze daar dinsdag mee beginnen. Doorgaans duurt het certificeren nog geen halve dag en kunnen de certificeringen maandag afgerond worden...
Helemaal mee eens! Zeker omdat de middelste stap "Naleving voor inhoudsvereisten" voor certificering gewoonlijk op 7 dagen staat!

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
Ja, op zich wel. Maar de deadline is al een keer verschoven. Het is toch een race, het op tijd klaar hebben van je belangrijkste features is dus onderdeel van de opdracht.

Ik was net op tijd klaar voor de oorspronkelijke deadline, dus als het aan mij ligt, nemen ze dat ook mee in de beoordeling. ;)

Zo kun je de regels altijd wel bijstellen, er is expliciet gewaarschuwd voor het feit dat je er rekening mee moet houden dat verificatie ook tijd in beslag neemt. Wel erg vervelend natuurlijk als het dan op zoiets stoms als de belasting verklaring mis gaat. Deze stond bij mij overigens ook eert op 'Invalid', direct na het invullen van het formulier. De volgende dag stond deze op Valid.

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar 'de concurrentie' :)

Mijn app is Burgernet , een app waarin je de landelijke en regionale meldingen van Burgenret kunt zien. Zowel in de app als op de live tile.

Leuk idee die recepten app! Volgens mij is Breinbrekers ook een deelnemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

marco5 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:29:
Mijn app is Burgernet , een app waarin je de landelijke en regionale meldingen van Burgenret kunt zien. Zowel in de app als op de live tile.
Handige app, vooral met de regionale meldingen.
Volgens mij is Breinbrekers ook een deelnemer.
Breinbrekers is denk ik ook een deelnemer. Hij heeft zijn Nick in dit topic ook in de publishernaam zitten...
Ik vind het een leuk spelletje, maar de levels worden eentonig.
Leuk idee die recepten app!
Dank je.
Ruim 230 gebruikers, maar helaas willen maar weinig mensen tot nu toe zelf recepten toevoegen. Maar ja, de app staat nog maar sinds 2 weken in de store...

[ Voor 23% gewijzigd door Swerfer op 06-01-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
Swerfer schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:44:
Dank je.
Ruim 230 gebruikers, maar helaas willen maar weinig mensen tot nu toe zelf recepten toevoegen. Maar ja, de app staat nog maar sinds 2 weken in de store...
Zijn dat 'echte' gebruikers of is dat het aantal downloads? Want 230 gebruikers vind ik best veel in 2 weken :)

Ik heb nu ongeveer 800 downloads sinds 25 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

marco5 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:11:
[...]

Zijn dat 'echte' gebruikers of is dat het aantal downloads? Want 230 gebruikers vind ik best veel in 2 weken :)

Ik heb nu ongeveer 800 downloads sinds 25 december.
Ik heb zo'n 500 downloads, en daarvan hebben 230 mensen de app daadwerkelijk gestart (houd ik bij een database).
Terugkerende gebruikers zo'n 100 (2x of meer de app gestart)

Waar ik erg blij mee ben is dat de helft van de mensen die mijn app bekijkt in de store ook daadwerkelijk tot downloaden overgaat. Dat had ik zeker niet verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Jeetje, wat veel downloads hebben jullie al! Goed bezig!
Mijn app Kitch'n'Control staat pas net in de store. Een (vinden we zelf) handige kookwekkers app. Er zijn nog genoeg ideeen om de app nog leuker/beter/handiger te maken maar helaas lukt dat niet meer voordat de deadline passeert.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

marrik schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:22:
Jeetje, wat veel downloads hebben jullie al! Goed bezig!
Mijn app Kitch'n'Control staat pas net in de store. Een (vinden we zelf) handige kookwekkers app. Er zijn nog genoeg ideeen om de app nog leuker/beter/handiger te maken maar helaas lukt dat niet meer voordat de deadline passeert.
Handig inderdaad. Ik was eerst ook met een Multi-timer tool bezig, maar mijn receptenapp kreeg voorrang. Nu hoef ik in ieder geval niet meer verder te gaan met mijn Multi-timer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
Die ziet er ook goed uit!

Swerfer en marrik, jullie kunnen die apps wel integreren in 1 kook-app ;)

Het aantal downloads is mij (zonder enige reclame) ook erg meegevallen. Ik had nog niet gezien dat je ook kunt zien wat je conversie is van 'App bekeken' naar download. Bij mij is het ook meer dan de helft van de mensen die hem zien die vervolgens ook downloaden. Het daadwerkelijk gebruik log ik niet in de webservice die ik heb draaien.

Leuk om te zien welke inzendingen er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Dank jullie! :)

Ja, wie weet kunnen we elkaar helpen. Crosslinking ofzo? ;)

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Het is me helaas niet gelukt om de app af te krijgen :-(

Anders was er nog een kookgerelateerde app bij geweest :P

Maar goed, ben wel van plan de app af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

nXXt schreef op maandag 07 januari 2013 @ 04:26:
Het is me helaas niet gelukt om de app af te krijgen :-(

Anders was er nog een kookgerelateerde app bij geweest :P

Maar goed, ben wel van plan de app af te maken.
Dat is jammer. Ik heb er voor gekozen om niet alle geplande functionaliteit al in te bouwen, dan had ik het zeker ook niet gehaald. :) Dan maar werken met updates.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ah, nou is mijn tax profile en app opeens wel goedgekeurd, maar niet meer op tijd om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
Woy schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:56:
Ah, nou is mijn tax profile en app opeens wel goedgekeurd, maar niet meer op tijd om mee te doen.
Zonde! Dat is dus echt maar een paar uur te laat :-(

Ik ben wel benieuwd hoeveel apps er uiteindelijk ingezonden zijn. De animo leek wel groot maar je moet er ook maar net de tijd voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
marco5 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:00:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoeveel apps er uiteindelijk ingezonden zijn. De animo leek wel groot maar je moet er ook maar net de tijd voor hebben.
Inderdaad, de tijd was vrij kort, en het gedoe om een dev account aan te maken ( Creditcard/Validatie/Tax Profile/Keuring ) maakt het ook niet echt makkelijker. Het is jammer dat er van te voren niet iets meer tijd aan besteed is om dit beter in te richten voor deze contest. Ik verwacht nu dat er niet zo enorm veel mensen daadwerkelijk een app ingediend hebben, dus voor de mensen die dat wel gedaan hebben is dat natuurlijk goed nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Heb je hem niet alsnog ingestuurd dan? Misschien downloaden ze je app morgen pas. Gewoon alsnog het mailtje sturen als je app in de store is opgenomen.

Mijn laatste release is helaas afgekeurd. Hij crash-de tijdens de certificering. Ik ga hem toch nogmaals indienen vandaag als ik de fout hersteld heb. Misschien dat die release dan toch nog meedingt. Er zitten flinke verbeteringen in die extra gebruik maken van (semantic-) zoomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Swerfer schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:03:
Heb je hem niet alsnog ingestuurd dan? Misschien downloaden ze je app morgen pas. Gewoon alsnog het mailtje sturen als je app in de store is opgenomen.

Mijn laatste release is helaas afgekeurd. Hij crash-de tijdens de certificering. Ik ga hem toch nogmaals indienen vandaag als ik de fout hersteld heb. Misschien dat die release dan toch nog meedingt. Er zitten flinke verbeteringen in die extra gebruik maken van (semantic-) zoomen...
Dat is balen zeg. Heb je wel gehoord waarom 'ie is gecrashed?
Ik wilde ook semantic zoom gebruiken maar dit control is nog niet 'volwassen' genoeg. Een observablecollection kan wel worden gebruikt maar de zoom control doet niets met wijzigingen. Best jammer...

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
Swerfer schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:03:

Niet geschoten is altijd mis :)

Maar ik zou het zelf niet echt eerlijk vinden als die update nog meegenomen zou worden.

Had je deze crash niet als je zelf de validation tool gebruikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
Ik ben benieuwd hoeveel entries er nu uiteindelijk zijn. Hopelijk krijgen we nog een lijstje met alle Apprace apps. :)

Die van mij voor de derde keer geüpdate, toch nog wat kleine bugs eruitgehaald. Ik denk alleen dat ik hem met meer tijd nog iets netter had kunnen maken.

Conversie: 362 tegen 96 op het moment. Beter dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
ThinkCreative schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:50:
Ik ben benieuwd hoeveel entries er nu uiteindelijk zijn. Hopelijk krijgen we nog een lijstje met alle Apprace apps. :)

Die van mij voor de derde keer geüpdate, toch nog wat kleine bugs eruitgehaald. Ik denk alleen dat ik hem met meer tijd nog iets netter had kunnen maken.

Conversie: 362 tegen 96 op het moment. Beter dan verwacht.
Naar dat lijstje ben ik ook benieuwd. :)

Welke App heb jij in de store staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
Een app voor 1001 Primary Games.
Op het moment nog vrijwel een 1 op 1 presentatie van de website, maar ik heb nog plannen om het later uit te breiden. Helaas op het moment sowieso te weinig tijd om eraan te werken, maar aan het eind van het semester misschien meer tijd.

Meer info in Post hier je eigen Windows 8 App! topic.

Het enige nadeel voor meeste bezoekers is denk ik dat het een account vereist. Is toch vaak een drempel die net iets te hoog ligt. Helaas heb ik hier niet over mogen beslissen.

[ Voor 40% gewijzigd door ThinkCreative op 07-01-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

marrik schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Dat is balen zeg. Heb je wel gehoord waarom 'ie is gecrashed?
Had je deze crash niet als je zelf de validation tool gebruikte?
Die crashe daar hadden ze een pdf file met afbeelding bij van waar ze de fout kregen. Het was geen echte crash, maar een soort hang. De tester kon niets meer met de app omdat de optie om door te gaan geen reactie gaf. Ik kreeg die fout niet omdat ik mijn app altijd toestemming gaf of mijn gebruikersnaam/id te mogen gebruiken. Bij MS hebben ze de app ook zonder toestemming volledig getest, en daar kwam de fout naar boven.
Ik wilde ook semantic zoom gebruiken maar dit control is nog niet 'volwassen' genoeg. Een observablecollection kan wel worden gebruikt maar de zoom control doet niets met wijzigingen. Best jammer...
Ik vind semantic zoom volwassen genoeg en het werkt perfect. Was wel even aanklooien om het te krijgen zoals ik wilde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Swerfer schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:51:
Ik vind semantic zoom volwassen genoeg en het werkt perfect. Was wel even aanklooien om het te krijgen zoals ik wilde...
het probleem is dat ik dynamisch items aan de collectie toevoeg terwijl je nog bezig bent in een andere. het nieuwe item wordt niet toegevoegd in het scherm, ondanks een notifypropertychanged.
Pas als ik de datasource ververs van de zoom wordt het nieuwe item ook weergegeven. Maar dat wil ik niet omdat dan de focus van het item verdwijnt waarin de edit gaande is... kip...ei... :/
Maar ik sta open voor suggesties .:)

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
marrik schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:10:
[...]

het probleem is dat ik dynamisch items aan de collectie toevoeg terwijl je nog bezig bent in een andere. het nieuwe item wordt niet toegevoegd in het scherm, ondanks een notifypropertychanged.
Pas als ik de datasource ververs van de zoom wordt het nieuwe item ook weergegeven. Maar dat wil ik niet omdat dan de focus van het item verdwijnt waarin de edit gaande is... kip...ei... :/
Maar ik sta open voor suggesties .:)
Kun je de focus niet direct terug zetten dan naar het item wat je aan het editten bent?

Iets soortgelijks moet ik ook doen omdat ik een WebView gebruik om data in te tonen. Die 'pakt' ook altijd focus als deze een NavigateToString() krijgt. Daardoor werkte toetsenbordscroll niet meer in de listbox waar je een item selecteerde.

Door een eventhandler op deze WebView op LoadCompleted word de focus direct weer op het geselecteerde item terug gezet.

C#:
1
2
3
4
  private void webView_LoadCompleted(object sender, NavigationEventArgs e)
        {
            ItemsListBox.Focus(FocusState.Pointer);
        }

Wellicht kun je iets soortgelijks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

marco5 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:08:
[...]

Kun je de focus niet direct terug zetten dan naar het item wat je aan het editten bent?
...snip...

Wellicht kun je iets soortgelijks doen.
Helaas, dat gaat niet fijn. Je bent namelijk precies iets aan het typen wat dan onderbroken wordt.
Bovendien kan ik de snelheid van toevoegen niet weten (kan heel snel maar kan ook relatief traag zijn) waardoor de gebruiker een "lag" ervaart.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandSmeenk
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-03-2021
En mijn inzending voor de Tweakers apprace is de app Trendwatcher:
Trendwatcher app for Windows in the Windows Store

Het is een app om trending topics op Twitter te bekijken, maar dan speciaal gericht op het tonen van plaatjes in die trends om zo snel te zien wat er op dit moment speelt in jouw stad, jouw land of wereldwijd. (afhankelijk van de beschikbaarheid van trends) Je kunt zoeken op Twitter naar termen en zien welke beelden dit oplevert. Je moet wel een Twitter account hebben om de app te kunnen gebruiken.

De eerste versie stond keurig op 27 december in de store. Ik heb afgelopen vrijdagavond of eigenlijk zaterdagochtend nog een update ingediend, nadat ik zag dat we nog wat extra tijd kregen om de app af te maken. Die is afgelopen nacht goedgekeurd, dus ik hoop dat deze versie wordt meegenomen.
Daarin heb ik nog realtime-updates van Twitter toegevoegd en de mogelijkheid om in te zoomen op plaatjes.

Er zijn nog 1001 dingen die ik niet heb kunnen redden (oa. live tiles), dus die staan al weer op de lijst voor een volgende versie.

Roland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

RolandSmeenk schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:53:
En mijn inzending voor de Tweakers apprace is de app Trendwatcher:
Trendwatcher app for Windows in the Windows Store

...snip...
Ziet er goed uit!

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
Hmm, ineens is mn developers subscription afgelopen. Terwijl ik toch echt een jaar had moeten krijgen met dreamspark.

Auto-renewal staat aan en de datum daarvoor is 12/21/2013. Weet iemand anders hier meer van?

Edit: misschien iets te snel geschrokken. Even Visual Studio geopend, ook die gaf de melding dat ik moest vernieuwen. Nu is de subscription weer geldig tot en met april. :)

[ Voor 52% gewijzigd door ThinkCreative op 09-01-2013 15:55 . Reden: Voorbarige schrik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

ThinkCreative schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:08:
Hmm, ineens is mn developers subscription afgelopen. Terwijl ik toch echt een jaar had moeten krijgen met dreamspark.

Auto-renewal staat aan en de datum daarvoor is 12/21/2013. Weet iemand anders hier meer van?

Edit: misschien iets te snel geschrokken. Even Visual Studio geopend, ook die gaf de melding dat ik moest vernieuwen. Nu is de subscription weer geldig tot en met april. :)
Heb ik ook al gehad. Je betaald voor een jaar, maar je subscription is steeds maar een paar maanden geldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 09:39
Jullie halen 2 dingen door elkaar. Wat je eens in de zoveel tijd krijgt is het verlopen van je certificaat. Je kunt dit 'developer id' gewoon elke keer verlengen, je hoeft ook niet te betalen om dit te kunnen doen.

Waarvoor je betaald is toegang tot de store. Dus als je je app wilt publishen. De 2 accounts hoeven ook niet dezelfde te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Laatst online: 23-09 11:40
Komt er op Tweakers nog een video van de Bootcamp? Zou me namelijk wel leuk lijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Martindo schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:08:
Komt er op Tweakers nog een video van de Bootcamp? Zou me namelijk wel leuk lijken. :)
Volgens mij zijn er geen opnames gemaakt...

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxit
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-09 11:19
Rikkos schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:15:
Heeft iemand ook problemen met advertenties? Het lijkt erop dat in nederland er helemaal geen advertenties beschikbaar zijn en dus laat hij er ook geen één zien. Dus dan heeft het concept voor mij, 1,19 zonder ads en onbeperkte trail met ads vrij weinig zin.
Zelfde probleem. Het lijkt erop dat Microsoft Advertising momenteel te weinig aanbod van advertenties heeft. Zelf ben ik nu aan het kijken naar AdRotator waarmee je een advertentie mix van verschillende ad providers kunt tonen. Voor Windows 8 worden nu Microsoft PubCenter en AdDuplex ondersteund en hopelijk komt Google AdMob ook snel beschikbaar.

(23 jan 2013) De afgelopen week zijn de PubCenter ads in mijn app (ShuffleWords (Free)) weer aangetrokken. Maar uit de rapportage blijkt dat ze enkel in Engelstalige markets getoond worden. Ik ga een update uitbrengen met een AdDuplex fallback scenario. AdRotator geeft af en toe een onverklaarbare foutmeling midden op het scherm over overlappende controls en lijkt daardoor nog niet productierijp.

[ Voor 27% gewijzigd door boxit op 23-01-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
Ik word een beetje gek van dat Windows 8.
Om een bug te pletten, heb ik een nieuw user account aangemaakt zonder admin rechten. Eerst lokaal, daarna een live account.
Het gekke is dat ik met deze accounts mijn app niet kan vinden in de store, maar wel met mijn admin account. Waarom is dit? Andere Apps zijn wel gewoon te zien en te installeren.
Alle accounts zijn Nederlandse accounts en 18+.

[ Voor 9% gewijzigd door SoloH op 19-01-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik neem aan dat je zelf ouder bent dan 18 jaar en dat ook hebt opgegeven in het account? (Staat in je bericht)

Welke app gaat het om? Dan kan ik kijken of ik hem wel kan vinden...

[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 19-01-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
@Swerfer

FlightLog.

Dank. En nu geen slechte review geven he. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik kan je app gewoon vinden en installeren.

Mooi gedaan die integratie met Bing maps...

Ik weet niet wat voor bestandformaat de import functie heeft IGC dus... Je zou je app kunnen uitbreiden, of een zelfde soort app onder een andere naam maken, en dan ook voor wandel, motor/auto, en fietsroutes, of routes algemeen. Dan heb je gelijk een veel grotere markt.

En je zou een knop (in de appbar) moeten maken waar je kan kiezen tussen satelliet en kaart.

[ Voor 15% gewijzigd door Swerfer op 20-01-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
Ja, die knop zit nu in de bug fix versie, nog niet in de App Bar. Ik kwam tijd te kort om uit te vinden hoe die App bar werkt. Ben nog niet zo handig in Windows 8 onder een VM met 2 schermen..
IGC bestanden zijn nu standaard voor zweefvliegers, delta's en parapenters. Maar ik zou inderdaad ook wandel gpsen erin kunnen bouwen, zoals een Garmin (die wordt veel gebruikt). Ik wil ook nog inbouwen dat je de vlucht kan animeren in Google Earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

SoloH schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:30:
Ik kwam tijd te kort om uit te vinden hoe die App bar werkt. Ben nog niet zo handig in Windows 8 onder een VM met 2 schermen..
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<Page.BottomAppBar>
    <AppBar x:Name="bttmAppBar" Padding="10,0,10,0">
        <Grid>
            <StackPanel Orientation="Horizontal" HorizontalAlignment="Left">
                <!-- Knoppen links -->
            </StackPanel>
            <StackPanel Orientation="Horizontal" HorizontalAlignment="Right">
                <!-- Knoppen rechts -->
                <Button x:Name="bttnRefresh" Style="{StaticResource RefreshAppBarButtonStyle}" />
            </StackPanel>
        </Grid>
    </AppBar>
</Page.BottomAppBar>

Gewoon bovenstaande code aan je xaml toevoegen en de juiste events koppelen aan de button(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ben vanmiddag gebeld door +49 524 1210 0420 (nummer in Duitsland), maar was toen niet in de gelegenheid om op te nemen. Als ik op Google zoek blijkt dat dat een nummer van Microsoft is en gerelateerd aan Windows 8 app development: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/4952412100420

Ik heb me wel aangemeld voor de App Race maar ik heb nooit iets gesubmit. Zijn anderen ook gebeld?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

.oisyn schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:38:
Ik ben vanmiddag gebeld door +49 524 1210 0420 (nummer in Duitsland), maar was toen niet in de gelegenheid om op te nemen. Als ik op Google zoek blijkt dat dat een nummer van Microsoft is en gerelateerd aan Windows 8 app development: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/4952412100420

Ik heb me wel aangemeld voor de App Race maar ik heb nooit iets gesubmit. Zijn anderen ook gebeld?
Yup! Gewoon of je nog vragen hebt over de AppRace of over Store Apps in zijn algemeenheid.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
Ja, ben ook gebeld.

Enfin. Bij mijn eerste release heb ik mijn screenshots vervangen voor dat hij gecertificeerd werd. Toch liet de App Store de oude screenshots zien.
Nu bij de 2e release heb ik weer de oude screenshots verwijdert en de nieuwe ervoor in de plaats gezet.
Wat zie ik tot mijn verbazing bij release: De oude screenshots!
Hoe kan ik de screenshots wijzigen?

@Swerfer.
Ik zal het eens proberen om een App Bar te maken. Ik had het al eens geprobeerd, maar kon hem toen niet activeren. Waarschijnlijk omdat W8 bij mij op mijn bovenste scherm in een VM draait en ik dus niet de muis tegen de onderrand kon "drukken". Wanneer ik weer tijd heb verplaats ik het scherm wel naar onder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
SoloH schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:10:

@Swerfer.
Ik zal het eens proberen om een App Bar te maken. Ik had het al eens geprobeerd, maar kon hem toen niet activeren. Waarschijnlijk omdat W8 bij mij op mijn bovenste scherm in een VM draait en ik dus niet de muis tegen de onderrand kon "drukken". Wanneer ik weer tijd heb verplaats ik het scherm wel naar onder :-)
rechtermuistoets of windows Z tovert ook de appbar tevoorschijn (of van onder naar boven of boven naar onder'swipen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Heeft iemand al ervaring met devices waar op de App niet wil installeren?
Ik kreeg een melding door dat onze App niet op een Surface RT wil installeren terwijl het wel op mijn ASUS VivoTab RT werkt?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
@Matthijs
Dank

Momenteel zijn de juiste screenshots bij de App gereleased. Zit dus ergens een bug in de Dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de winnaars al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lijkt me sterk, gezien:
zeef schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:00:
Uiterlijk op 23 januari krijgen de winnaars bericht.
Aangenomen dat ze bij MS de volle termijn nodig hebben horen de winnaars vandaag pas of/dat ze gewonnen hebben dus ik kan me voorstellen dat het daarna nog even duurt om de berichtenmolen aan te zwengelen voor publicatie. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Bij mij wel :) (en bij tweakers ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Bij mij wel :) (en bij tweakers ook)
En bij de winnaars? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxit
Nog niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

plan: Winnaars Tweakers AppRace bekend

En wat \/ .oisyn zegt natuurlijk!

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 23-01-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gefeliciteerd, wie er dan ook heeft gewonnen!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Winnaars gefeliciteerd! :)

* nXXt is wel benieuwd hoe zijn receptenapp gescoord had als die op tijd af was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Gefeliciteerd aan de winnaars!

Ik ben ook erg benieuwd hoe de rest van de lijst er uit ziet.
@Matthijs: Is het mogelijk wat feedback ontvangen over onze apps en hoe ze zijn beoordeeld? Niet om te z**ken ;) maar gewoon om er van te leren?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxit
Bijdragen van commerciële app bouwers zijn van deelname uitgesloten

Rijkswaterstaat is natuurlijk niet commercieel, maar de app lijkt gebouwd door een BV uit Katwijk, die dit ongetwijfeld niet voor niets gedaan heeft! Het zou ze sieren als ze hun inzending terug trekken en de tablet aan een echte Tweaker gunnen, die er zijn vrije tijd aan heeft gespendeerd.

Mijn felicitaties aan de andere winnaars! Zien er mooi uit. Ik vermoet dat de "Super Models Gallery" het op aantal downloads heeft gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

boxit schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:49:

Rijkswaterstaat is natuurlijk niet commercieel, maar de app lijkt gebouwd door een BV uit Katwijk, die dit ongetwijfeld niet voor niets gedaan heeft! Het zou ze sieren als ze hun inzending terug trekken en de tablet aan een echte Tweaker gunnen, die er zijn vrije tijd aan heeft gespendeerd.

Mijn felicitaties aan de andere winnaars! Zien er mooi uit. Ik vermoet dat de "Super Models Gallery" het op aantal downloads heeft gehaald ;)
Het kan dan nog steeds door een tweaker in zijn/haar vrije tijd zijn gemaakt maar alleen de Store License van een bedrijf is.

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
boxit schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:49:

Dit is gewoon door de developer in zijn vrije tijd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gezien het feit dat je moest betalen om je app in de store te krijgen kan ik me inderdaad voorstellen dat dat via iemand is geupload die al een store account had. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik ben nieuwsgierig naar een aantal zaken omtrent de Apprace:

- Hoeveel deelnemers hebben zich initieel ingeschreven op de website van Microsoft?
- Hoeveel deelnemers hebben daadwerkelijk een app voor de deadline in de store gehad?
- Hoe ziet de top 15 eruit waarover in .Plan wordt gesproken?

Kunnen deze vragen alsnog beantwoord worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoloH
Wie heeft er nu gewonnen? Welke apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Pagina: 1 2 Laatste