"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Als dit zo doorgaat (gebaseerd op alleen deze wedstrijd) zou ik het Aspinall ook meer gunnen dan Van Gerwen. Speelt echt lekker!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Piece together what could never be.
Echt dramatisch veel slechte beurtengambieter schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:54:
Wow, MvG zit echt ver onder normale niveau.
En precies daarom blijft het zo. Dan vindt hij het maar saai en kabbelt een beetje door tot het echt moet of te laat is.Exocet schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:51:
Niet heel goed Michael, komt er voorlopig mee weg
Zeiss Distagon 21 f/2.8
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gaat wel spannend worden, maar nog geen echt lekker spel van beide..St@m schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:05:
[...]
Ik hoop het niet. Een ware thriller hoop ik op met goede darts.
Mvg krijgt zijn vorm niet te pakken.
Zie het ook niet gebeuren dat hij de vorm terug krijgt.
PSN: McMillan0984
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hij gaat deze wedstrijd gewoon verliezen, Van Gerwen gooit matig en toch nog 2-2Exocet schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:03:
Hij gaat deze wedstrijd gewoon verliezen. Aspinall gooit matig en toch nog 2-2
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Want Mvg gooit wel goed?Exocet schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:03:
Hij gaat deze wedstrijd gewoon verliezen. Aspinall gooit matig en toch nog 2-2
[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 30-12-2019 23:55 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Wat een verschil.Set averages
1. 104.0 (3-2) 89.5
2. 98.5 (2-3) 89.8
3. 96.2 (1-3) 96.8
4. 107.4 (3-0) 86.6
5. 102.8 (3-2) 99.6
6. 83.1 (1-3) 88.5
7. 103.0 (3-2) 88.6
8. 97.0 (3-1) 78.8
9. 95.4 (3-2) 89.2
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:09
Ik ben er ook bang voor.St@m schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:20:
Ik geloof het ook welMvG staat overmorgen gewoon in de finale
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ja? Anti MVG?
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 30-12-2019 23:43 ]
Inderdaad vooral bij gebrek aan tegenstand omhooggevallen in dit toernooi.St@m schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:43:
Kunnen we wel allemaal vinden dat MVG niet staat te shinen dit WK, maar het is ook niet zo dat zijn tegenstanders het hem echt lastig maken. Het hele WK al niet. Hij is iedere wedstrijd gewoon ruim de betere zonder echt groots te gooien.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Of je moet nieuwe informatie hebben, maar hij is niet aangesproken.alex3305 schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:44:
Zou Price hierom wellicht even aangesproken zijn?
[YouTube: Teilen]
Hij zou maar per ongeluk een zwiep eraan geven met zijn hand.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wordt tijd voor een nieuwe stroom aan talenten. MVG begint wel een beetje allures te krijgen de laatste tijd.St@m schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:43:
Kunnen we wel allemaal vinden dat MVG niet staat te shinen dit WK, maar het is ook niet zo dat zijn tegenstanders het hem echt lastig maken. Het hele WK al niet. Hij is iedere wedstrijd gewoon ruim de betere zonder echt groots te gooien.
[...]
Ja? Anti MVG?
Ok, ik weet niet precies wat je bedoelt.Hari-Bo schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:46:
[...]
Wordt tijd voor een nieuwe stroom aan talenten. MVG begint wel een beetje allures te krijgen de laatste tijd.
Wel mee eens.Hari-Bo schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:46:
[...]
Wordt tijd voor een nieuwe stroom aan talenten. MVG begint wel een beetje allures te krijgen de laatste tijd.
Ook de partij van gisteren tegen die Labanauskas: (Quote van NOS)
Ja dus? Daar moet je ook mee om kunnen gaan.Na afloop was Van Gerwen - kritisch als altijd - niet tevreden over zijn eigen spel. Dat had ook te maken met zijn Litouwse tegenstander. "Een fantastische speler, maar hij verblikt of verbloost niet. Dat vind ik saai, dan speel ik liever tegen iemand anders."
Als ik daar zou staan als speler zijnde zou ik er alles aan proberen te doen om op mijzelf te focussen, zeker tegen een MvG. Je krijgt die kans op zo'n podium maar 1 keer in je leven, dus ik snap best dat hij zo goed mogelijk probeert te spelen.
Om dan daarna te horen te krijgen over jezelf: "Wat een saaie vent" van je tegenstander, vind ik nogal laag bij de gronds.
- tweakduke
Vanavond was hij te pakken, maar de tegenstander verzuimt weer eens.
Maar goed slechte wedstrijden winnen is ook een kwaliteit
Ik heb dan weer liever spelers die continu goed presteren en voor veel mooie potten zorgen dan bijvoorbeeld die Cross die even een titel komt ophalen en dan weer bergaf rolt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ach, als MVG wint ook goed natuurlijk als chauvinistisch Tweaker, als het maar een memorabel potje wordt!
Een finale van MvG tegen Peter Wright wordt in ieder geval leuker dan tegen Gerwyn Price.Dagion schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:57:
Stiekem gun je het Peter Wright ook wel een beetje toch? Heb ik tenminste (net als bij Gary Anderson en op de een of andere manier bij Wade ondanks al zijn rare maniertjes en voorvallen). Hopen op een mooie finale met hoge finishes en flink wat gebeuk op de triples want de laatste 1,5 halve finale viel tegen
Ach, als MVG wint ook goed natuurlijk als chauvinistisch Tweaker, als het maar een memorabel potje wordt!
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
- tweakduke
Cross is echt van de berg afgevallen, erg jammer. Smith vorig jaar finalist en dit jaar helemaal niks. Jammer dat niemand anders stabiel presteert over enkele jaren.Gonadan schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:54:
Het is vrij simpel, zolang niemand hem glashard van het bord gooit zijn die arrogante teksten niet onwaar. Het is wellicht niet zo politiek correct als je zou willen, maar gewoon eerlijk zonder filter hoe hij er over denkt.
Ik heb dan weer liever spelers die continu goed presteren en voor veel mooie potten zorgen dan bijvoorbeeld die Cross die even een titel komt ophalen en dan weer bergaf rolt.
Wright en Gurney nog een beetje, maar die komen net te kort voor de absolute top.tweakduke schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:58:
[...]
Cross is echt van de berg afgevallen, erg jammer. Smith vorig jaar finalist en dit jaar helemaal niks. Jammer dat niemand anders stabiel presteert over enkele jaren.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Mwoah, het is niet mijn favoriete speler maar zijn wil om te winnen vind ik normaal wel mooi (en tegen mijn favoriete spelers irritant). Dat geen handje geven vind ik ook echt niet des ex-rugby'er. Hou iig wel van zijn tempoFreee!! schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:58:
[...]
Een finale van MvG tegen Peter Wright wordt in ieder geval leuker dan tegen Gerwyn Price.
Dagion schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:57:
Stiekem gun je het Peter Wright ook wel een beetje toch? Heb ik tenminste (net als bij Gary Anderson
HELL NO!en op de een of andere manier bij Wade ondanks al zijn rare maniertjes en voorvallen
Yup. Nu zat ik meer op GoT dan op de TV.Ach, als MVG wint ook goed natuurlijk als chauvinistisch Tweaker, als het maar een memorabel potje wordt!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Edit: die still van Price waar hij al gooit terwijl Wright al op de oche staat kan natuurlijk niet. Zal nog wel een staartje krijgen.
[ Voor 35% gewijzigd door Dagion op 31-12-2019 00:09 ]
Walk-on girls? Wat zijn dat?Dagion schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 00:03:
Haha, misschien vooral meer respect voor Wade gezien zijn ongemakken dat hij toch vaak goed presteert dan genieten van zijn spel. En een walk-on girl binnen hengelen is altijd top!
Nu finale in zicht is kunnen we een beetje de balans gaan opmaken, denk ik.
MvG blijft voorlopig wel koning P1, Wright gaat kans maken om de P2 te pakken. Price P2 maar kan zakken naar P3 en Cross gezakt naar P4.
The Asp rolt de top 8 binnen.
Dobey, de Zwaan en Durrant doen goede zaken dit wk en Darren Webster en Wattimena verliezen een aantal plekken.
Hoogtepunt dit WK blijft toch Sherrock, dit is wel een moment wat komende jaren bij blijft. Hopelijk betekent dit de doorbraak voor vrouwen in het dartswereldje. Ook een ereplekje voor Durrant, goede darter om erbij te hebben en komende 5 jaar zal dit wel een top 20 speler blijven.
Dieptepunt is voor mij RvB met op de voet gevolgd door Cross, zijn uitschakeling kwam als donderslag bij heldere hemel, moet komend jaar wel goede toernooien spelen, anders kan hij mogelijk uit de top 8 verdwijnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat heeft Wright ook gedaan.Dagion schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 00:03:
Haha, misschien vooral meer respect voor Wade gezien zijn ongemakken dat hij toch vaak goed presteert dan genieten van zijn spel. En een walk-on girl binnen hengelen is altijd top!
Hoezo still, eerder al in dit topic bewegend beeld gepost:Edit: die still van Price waar hij al gooit terwijl Wright al op de oche staat kan natuurlijk niet. Zal nog wel een staartje krijgen.
(Laatste paar seconden)alex3305 schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:44:
Zou Price hierom wellicht even aangesproken zijn?
[YouTube: Teilen]
Die hadden we gemist.Freee!! schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 00:15:
[...]
Dat heeft Wright ook gedaan.
[...]
Hoezo still, eerder al in dit topic bewegend beeld gepost:
[...]
(Laatste paar seconden)
Ik vind MvG juist niet arrogant. Hij zoekt het vrijwel altijd bij zichzelf als hij verliest ("blabla excuus. Maja, dan moet ik gewoon zelf beter gooien, dan is er ook niets aan de hand"). En wat jij ook zegt, z'n teksten kloppen ook gewoon. Wat hij vanavond zei na de wedstrijd over Wright klopt ook gewoon en MvG loopt zoals altijd over van het zelfvertrouwen.Gonadan schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:54:
Het is vrij simpel, zolang niemand hem glashard van het bord gooit zijn die arrogante teksten niet onwaar. Het is wellicht niet zo politiek correct als je zou willen, maar gewoon eerlijk zonder filter hoe hij er over denkt.
Het is imo juist verfrissend hoe MvG praat, niet die gladde praatjes na de nodige mediatraining (kuch, voetballers) maar juist zichzelf. Respectloos is hij eigenlijk nooit en ook vanavond na de wedstrijd nog op het podium toonde hij duidelijk respect naar Aspinall.
Kan gebeuren, daarom nog een keer gequote. Maar we zijn het er wel over eens, dat dat gewoon echt niet kan en dat dat muisje nog wel een staartje gaat krijgen.
Bron: https://www.sportvideos.t...hampionship-2020-players/The price money will be cut in half because they are not able to pay out the full amount.
This means the winner no longer receives 100.000 pounds but only 50.000 pounds and the raised price money for the ladies title is no longer 20.000 pounds but now 10.000 pounds.
One of the reasons is they only managed to sell 15 procent of all available tickets. Full press release below.
Nu gaat het voor zover ik weet al een langere tijd slechter en slechter bij de BDO maar op deze manier kan het wel eens heel snel naar een definitief einde gaan. Dit kun je echt niet maken richting je spelers...
Dat is heel slecht nieuws voor de BDO, er zouden wel eens een paar toppers af kunnen haken omdat het echt de moeite niet meer waard is.!mark schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:15:
Slecht nieuws voor de spelers bij de andere dartsbond, de BDO
[...]
Bron: https://www.sportvideos.t...hampionship-2020-players/
Nu gaat het voor zover ik weet al een langere tijd slechter en slechter bij de BDO maar op deze manier kan het wel eens heel snel naar een definitief einde gaan. Dit kun je echt niet maken richting je spelers...
Verwijderd
Ze gaat het nog behoorlijk lastig krijgen als ze geen tourcard wint.
- tweakduke
Price heeft overigens excuses aangeboden voor zijn gedrag aan Wright. In eerste instantie beschuldigde hij Wright ervan dat hij door Wright's actie na de eerste set zo van slag was dat hij de wedstrijd verloor.
https://www.nu.nl/darts/6...t-in-halve-finale-wk.html"Ik reageerde overdreven op wat Peter deed na de eerste set. Iedereen maakt fouten en ik zal hiervan leren."
Inmiddels heeft de verliezend halvefinalist wel zijn excuses aangeboden aan Wright. "Het is soms moeilijk om je emoties in bedwang te houden op zo'n groot podium, dus ik wil excuses aanbieden aan iedereen die vindt dat ik in de fout ging. Ik wens Peter veel succes in de finale
MvG en Wright gaan beide met vertrouwen aan de finale beginnen volgens de laatste nieuwsberichten. De statistieken zijn in het voordeel van MvG. Hoe ik het liefst MvG zoveel mogelijk wereldtitels zie winnen, gun ik Wright een wereldtitel. Hij moet het alleen een keer daadwerkelijk gaan doen, misschien is het vanavond zijn avond.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Bij q-school zal ze weinig support krijgen.Gonadan schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:53:
Het is een gok van Sherrock, maar gezien de aandacht die ze krijgt zie ik haar genoeg kansen krijgen om lucratieve wedstrijden en toernooien te spelen de komende tijd. Het trekt toch kijkers.
20:10 geloof ik.St@m schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 17:10:
Iemand enig idee hoe laat het begint vanavond? En dan niet de uitzending maar de wedstrijd.
[ Voor 86% gewijzigd door jordyktm op 01-01-2020 17:13 ]
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Ik ben niet echt verbaasd.Verwijderd schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:28:
Sherrock gaat het bdo wk niet spelen.
Zelfs met tourcard zal het niet gemakkelijk zijn. Het eerste jaar is ze gelukkig onder de pannen met alle uitnodigingen.Ze gaat het nog behoorlijk lastig krijgen als ze geen tourcard wint.
Verwijderd
Ze speelt niet professioneel (wel fulltime), het is voor haar meer een uit de hand gelopen hobby. En 59k in twee jaar moet best lukken.Freee!! schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 17:32:
[...]
Ik ben niet echt verbaasd.
[...]
Zelfs met tourcard zal het niet gemakkelijk zijn. Het eerste jaar is ze gelukkig onder de pannen met alle uitnodigingen.
De laatste wedstrijd gooide MvG niet zo heel goed.
Wright heeft ook veel meer 180ers gegooid op dit toernooi.
Stiekem hoop ik dat Wright vanavond gaat winnen, hem gun ik het wel.
Ik gun het Wright best, maar ik geef hem weinig kans.Aggressor schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 17:40:
Wat denken jullie dan wie er gaat winnen vanavond?
De laatste wedstrijd gooide MvG niet zo heel goed.
Wright heeft ook veel meer 180ers gegooid op dit toernooi.
Stiekem hoop ik dat Wright vanavond gaat winnen, hem gun ik het wel.
Ik heb mijn mening al gegeven.jaapstobbe schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 18:58:
Ik denk dat het 50/50 is. Deze keer durf ik geen gok te wagen.
Ik schat die kans in als één op een miljoenHopelijk wordt het tot aan de sudden death leg.
Verwijderd
Suljovice hoeven we het niet over te hebben, lewis heeft een leuk wk gehad maar meer ook niet.
Houden we over de zwaan maar die heeft sportief gezien nergens recht op.
Eigenlijk heeft alleen durrant en aspinall recht op een plekje naast de top 4.
Een aantal gaan met de hakken over de sloot.
Vanavond hoop ik MvG maar ik zou 't ook prima vinden als Wright hem pakt.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Revive the guild!
- tweakduke
Fijne wedstrijd allemaal
Hoop stiekem dat Wright hem pakt, gun het hem wel.
Zou het wel mooi vinden voor Wright.
Best wel stoer ook om er zo bij te lopen
Kan wel eens een eenzijdige finale worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Exocet op 01-01-2020 20:45 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 01-01-2020 20:47 ]
Niks tegen MvG hoor, maar hij gooit dit toernooi gewoon niet zo heel goed. Wright is voor mij de speler van het toernooi, misschien heeft MvG deze 'tik' ook nodig om zichzelf weer op te kunnen laden.
Nou met best of vijftien moet ik het nog even zien.St@m schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 20:46:
Ja daar gaan we hoor, Wright heeft een breakie en de winnaar is zo ongeveer al bekend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik doelde dan ook op de posters boven meGonadan schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 20:48:
[...]
Nou met best of vijftien moet ik het nog even zien.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ah, dat was even langs me heen gegaan. Ik zat inderdaad net te bedenken dat één break van MvG genoeg was om gelijk te komen als hij zijn eigen legs houdt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Klopt, dat doet ie 'altijd'.Quad schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 20:55:
MvG loopt het hele WK al z'n sokken op te trekken zo lijkt t.
Doet hij 'altijd'.Quad schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 20:55:
MvG loopt het hele WK al z'n sokken op te trekken zo lijkt t.
Valt me dit wk pas op.
Zag vandaag een filmpje voorbij komen van hem tegen Taylor op het WK van 2008. Toen liep hij al op dezelfde manier aan z'n shirt te frunniken wanneer hij aan de oche komt.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan ook bewust zijn.Gonadan schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 20:58:
Ligt het aan mij of straalt Wright uit dat hij er niet écht in gelooft? Hij toont strijdbaar maar kleine signalen geven weg dat hij berust als het niet lukt.
Als hij zich daardoor af laat leiden kan het gaan spoken dat wil je juist ook niet.
- tweakduke
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube