vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb het em vaker zien doen idd, maar valt me nu pas op dat het echt constant is. Zal wel een soort tic zijn.Jelte,89 schreef op zondag 29 december 2019 @ 22:12:
Doet ie eigenlijk altijd wel
Zou denken dat z'n vingers er inmiddels zo uitzien.
Nee, dat is geen tic, dat is voor zijn grip.LA-384 schreef op zondag 29 december 2019 @ 22:58:
[...]
Ik heb het em vaker zien doen idd, maar valt me nu pas op dat het echt constant is. Zal wel een soort tic zijn.
Zou denken dat z'n vingers er inmiddels zo uitzien.
[Afbeelding]
Nou klaar, beetje matige avond. Niet echt spannende potten.. Nou, echt niet gewoon.
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 29-12-2019 23:08 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
4 uit 4jaapstobbe schreef op zondag 29 december 2019 @ 09:43:
Bij de laatste 4 komen denk ik:
- Van Gerwen (verslaat Labanauskas)
- Aspinal (verslaat vd Bergh)
- Wright (verslaat Humphries)
- Price (verslaat Durrant)
Ik zeg finale MVG tegen Price. Price wint.
Dat laatste ben ik niet met je eens.jaapstobbe schreef op zondag 29 december 2019 @ 23:10:
[...]
4 uit 4![]()
Ik zeg finale MVG tegen Price. Price wint.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:38
Morgenavond Wright VS Price en MvG tegen Aspinall.
Als iedereen de vorm laat zien die ze hebben, worden dat mooie wedstrijden.
Hopelijk zijn de halve finales wat spannender en spectaculairder.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Klopt, het staat nog steeds op voorlopig. Maar ongeacht de volgorde worden het denk ik twee mooie partijen.Diagonaal schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:51:
Al bekend welke pot eerst is vanavond ? Kan op alle bekende kanalen niets vinden...
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Eerst Wright- PriceDiagonaal schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:51:
Al bekend welke pot eerst is vanavond ? Kan op alle bekende kanalen niets vinden...
daarna MVG- Aspinal
PSN: McMillan0984
- tweakduke
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
MvG, de grote vraag is hoeveel sets hij Aspinall gunt.MarvinG schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:21:
Wat denken jullie, Aspinall of MvG?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
De finale wordt Asp tegen Price
PSN: McMillan0984
Dat verwacht ik ook. MvG zet z'n turbo aan en neemt 2 sets voorsprong en dan gaan de sets met de richting mee.Freee!! schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:22:
[...]
MvG, de grote vraag is hoeveel sets hij Aspinall gunt.
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Tenzij Aspinall iets doet, wat MvG pissig maakt, vanaf dat moment zijn alle sets met 3-0 voor MvG.Ora et Labora schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:27:
[...]
Dat verwacht ik ook. MvG zet z'n turbo aan en neemt 2 sets voorsprong en dan gaan de sets met de richting mee.
En alhoewel Aspinall zeker een goed toernooi draait heeft ook hij nog geen enkele wedstrijd echt goed (>100 gemiddeld) gegooid in de vorige wedstrijden
Tenzij Aspinall echt iets bijzonders laat zien vanavond wordt het 'gewoon' MVG in de finale.
De andere halve finale kan denk ik beide kanten op; waarbij ik denk dat Price hem gaat winnen. Wright heeft net iets te vaak gehad dat ie ineens zijn concentratie verloor en een paar sets dramatisch speelt, tegen een speler als Price wordt het dan erg moeilijk dit nog om te buigen.
Price ben ik nog niet zo zeker over, hij gooide gisteravond ook niet heel stuiterend, Durrant had echt de pech dat zijn goeie legs, zn eigen legs waren... zo'n beetje al zn ton plus finishes waren in zn eigen legs, die mindere legs heeft Wright niet zo denk ik.
Die match dus 50-50 wat mij betreft.
Revive the guild!
Jammer dat hij die emotie niet kan laten zien op het podium.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Revive the guild!
Wright tikt Price even op de arm. Geen idee wat 'ie zei, maar 't leek erop alsof hij Price een beetje liep te sarren.Exocet schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:28:
Wat gebeurde daar nou na de set?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Wright wreef het even in: "Je schreeuwt wel 2x heel hard maar je set ben je kwijt"Exocet schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:28:
Wat gebeurde daar nou na de set?
Revive the guild!
- tweakduke
Price had schijnbaar in een interview gezegd dat Wright blij mag zijn als 'ie 1 set pakt.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ook al zou ik niet gefrustreerd zijn, ik zou van beide niet winnen.jaapstobbe schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:39:
Darts is heel simpel: wie het minst gefrustreerd is wint de wedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maar jij hebt je dan ook net niet gekwalificeerd voor het WK.Quad schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:40:
[...]
Ook al zou ik niet gefrustreerd zijn, ik zou van beide niet winnen.
Ja Wright, dan moet je deze ook nemen als een man
[ Voor 85% gewijzigd door St@m op 30-12-2019 20:42 ]
Revive the guild!
Na Set 1 pauzeeMiz0r schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:45:
Ik ben er een tijdje (lees: jaren) uit geweest, maar volg het sinds kort weer. Is het nou tegenwoordig normaal om echt na elke set pauze en reclame te tonen?
Na Set 2 pauze
Na set 4 pauze
Daarna weer ik het niet, dacht weer na set 8
Top, dankje! Schakel net vanaf het begin in en was even bang dat ik naar net zoveel reclame als darten zou zitten kijkenSt@m schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:47:
[...]
Na Set 1 pauze
Na Set 2 pauze
Na set 4 pauze
Daarna weer ik het niet, dacht weer na set 8
@eMiz0r, @St@m, ook na set 6, meen ik me gisteren te herinneren, maar kan nu wel anders zijn want het is inmiddels best of 11
Edit, lama... niet na set 4, maar nu na set 5 dus... zal wel komen door het langere format
[ Voor 16% gewijzigd door Jelte,89 op 30-12-2019 21:02 ]
Revive the guild!
Ik twijfelde, was al aan het zoeken, kan het niet vinden. We komen er zo achter. Ach, die 5 minuten zijn net voldoende om te pissen en een biertje te pakken.Jelte,89 schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:00:
@LA-384, hij likt inderdaad wel wat vaker aan zn vinger, zelfs na het uithalen van zn pijlen al
@eMiz0r, @St@m, ook na set 6, meen ik me gisteren te herinneren, maar kan nu wel anders zijn want het is inmiddels best of 11
Jep, je moet er ook niet nog eens een peukie bij willen rokenSt@m schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:02:
[...]
Ik twijfelde, was al aan het zoeken, kan het niet vinden. We komen er zo achter. Ach, die 5 minuten zijn net voldoende om te pissen en een biertje te pakken.
Revive the guild!
Ik durf het nog niet te zeggen.Freee!! schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:16:
Ik heb zo'n vermoeden, dat Wright het gaat winnen op ervaring.
4 en 5 dan toch..Jelte,89 schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:00:
Edit, lama... niet na set 4, maar nu na set 5 dus... zal wel komen door het langere format
Ik laat me verrassen wanneer nog meer.
Zelfs de commentators weten het niet meer
[ Voor 31% gewijzigd door St@m op 30-12-2019 21:19 ]
Na set 1, 2, 4, 5, 7 & 9 volgens mij.St@m schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:16:
[...]
Ik durf het nog niet te zeggen.
[...]
4 en 5 dan toch..![]()
Ik laat me verrassen wanneer nog meer.
Dat heeft niks meer met grip te maken. Ik zie het andere darters ook niet doen. Ik hou het op een tic, of bijgeloof.Jelte,89 schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:00:
@LA-384, hij likt inderdaad wel wat vaker aan zn vinger, zelfs na het uithalen van zn pijlen al
Wel irritant, want dit is zo'n geval van "what has been seen, cannot be unseen"
Ik zie dit Price nog wel winnen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
Volgens de statistieken liggen ze erg dicht bij elkaar. Het wordt afwachten wie gaat afhaken de komende 2/3 sets.
Wc? Deo? Hun ‘ding’ goedleggen?
Halve liter bier wegdrinken, snel een peukje roken.. zoietsMacbookProx schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:31:
Wat doen ze eigenlijk in die extreem korte pauze’s achter?
Wc? Deo? Hun ‘ding’ goedleggen?
Wel een goede vraag voor rtl7 darts Twitter
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 30-12-2019 21:33 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Float like a butterfly, sting like a bee.
Keek ook zoals ik sta te kijken terwijl ik aan het bedenken ben wat ik ga eten vanavond...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik 'ken' 2 (oud) WK spelers, en die gingen wel even snel roken. Maar dat is ook alweer 3 jaar geleden.Martinusz schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:42:
MvG schijnt dan nogal eens een peukie te doen
Hmm ten order (ge)gaan aan de commercie. Bijna 5 minuten reclame net en even teruggekeken... set duurt ongeveer 7 mins. Dus als er geen set wordt overgeslagen zit je bijna net zo lang naar reclame als naar darts te kijken. Lichtelijk irritant
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ga d'r maar vanuit dat ze er niet langs tellen. Was het niet 20-t20-19?Brammel schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:52:
Waarom krijgen ze bij 2x 20 en 1x triple 19 een score van 99? Zou toch 97 moeten zijn
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
- tweakduke
Het ziet er naar uit dat de lengte van de wedstrijden en de algehele lengte van het WK Price nu gaat opbreken.
Dat geloof ik niet, hij probeert het niet eens lijkt hettweakduke schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:56:
Het gemiddelde van Price zakt door de ondergrens met 89.
Het ziet er naar uit dat de lengte van de wedstrijden en de algehele lengte van het WK Price nu gaat opbreken.
Edit: Voor Van Gerwen is dit ook wel een ideale situatie mocht hij winnen. Heb niet het idee dat Wright nu zo heel top zat te spelen.
[ Voor 44% gewijzigd door Maarten_E op 30-12-2019 22:03 ]
- tweakduke
[ Voor 55% gewijzigd door CyBeRSPiN op 30-12-2019 22:03 ]
Het was ook niet zo dat Wright erg blij leek.
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 30-12-2019 22:04 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Hari-Bo op 30-12-2019 22:06 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik hoop het niet. Liever een spannende pot met een hoog niveau.Quad schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:04:
Ik hoop dat MvG vs The Asp een snelle pot wordt, 6-0 ofzo.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik hoop het niet. Een ware thriller hoop ik op met goede darts.Quad schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:04:
Ik hoop dat MvG vs The Asp een snelle pot wordt, 6-0 ofzo.
Uiteraard zal dat fantastisch zijn. Maar voor mijzelf zou 't fijn zijn om eens op tijd naar bed te kunnen.Mugwump schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:05:
[...]
Ik hoop het niet. Liever een spannende pot met een hoog niveau.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ach, alvast even oefenen voor morgenavond.Quad schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:05:
[...]
Uiteraard zal dat fantastisch zijn. Maar voor mijzelf zou 't fijn zijn om eens op tijd naar bed te kunnen.
- tweakduke
Tenzij je meteen gebroken wordt natuurlijk.Exocet schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:10:
Aspinall mag eerst gooien, nadeeltje voor mvg
Ik betwijfel enerzijds of je daarop kan worden aangesproken in het darts en anderzijds of Price daar heel gevoelig voor is.tweakduke schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:10:
Poe kijken of er een interview met Price komt, als hij vermanend is toegesproken en daardoor de partij verliest. Dan is hij of te streng toegesproken, of het is zijn eigen valkuil dat hij teveel moet juichen om de focus te krijgen.
Maakt allemaal niet uit 6-6 5-5 En dan de bull winnen.Exocet schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:10:
Aspinall mag eerst gooien, nadeeltje voor mvg
Tis natuurlijk geen Brit..
- tweakduke
Daar is hij al een keer eerder op aangesproken [YouTube: Gerwyn Price vs. Gary Anderson Incident - 2018 PDC Grand Slam] vanaf 3:40.Mugwump schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:15:
[...]
Ik betwijfel enerzijds of je daarop kan worden aangesproken in het darts en anderzijds of Price daar heel gevoelig voor is.
Naar aanleiding van dat incident heeft hij een boete gekregen. https://www.bbc.com/sport/darts/49031527
Preciesjaapstobbe schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:11:
[...]
Tenzij je meteen gebroken wordt natuurlijk.
Daar is toen wel wat meer gebeurd dan alleen juichen.tweakduke schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:25:
[...]
Daar is hij al een keer eerder op aangesproken [YouTube: Gerwyn Price vs. Gary Anderson Incident - 2018 PDC Grand Slam] vanaf 3:40.
Naar aanleiding van dat incident heeft hij een boete gekregen. https://www.bbc.com/sport/darts/49031527
Ik kreeg het idee, dat Price eigenlijk gewoon op wilde geven, maar dat niet heeft gedaan wegens de boete die daarop staat. Dus er is iets gebeurd in de pauze, dat echt kwaad bloed heeft gezet. Dit zou wel eens meer consequenties kunnen hebben, dan we nu in de gaten hebben.
Moet zeggen dat ik Aspinall wel prima vind gooien.
Niet dat iemand van de PDC dat nu gaat toegevenSt@m schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:31:
Wel, er is dus niets gezegd door iemand van de PDC
Inderdaad, van Gerwen weer wisselvalligMaarten_E schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:34:
Die is dus waarschijnlijk (hard) aangesproken door Wright dan.
Moet zeggen dat ik Aspinall wel prima vind gooien.
Want? Wright zegt het ook niet.Holkers schreef op maandag 30 december 2019 @ 22:36:
[...]
Niet dat iemand van de PDC dat nu gaat toegeven
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 30-12-2019 22:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube