Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:05
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Helaas wel, hij wou daar eerder al om stoppen. Na veel behandelingen ging het weer beter, maar het is toch weer teruggekomen.Quad schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:48:
Rugklachten heeft hij al een paar jaar toch?
Nee, hij is gewoon uitgeschakeld.Hippocampus schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:09:
Blijkbaar heeft hij het nog niet opgegeven
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Float like a butterfly, sting like a bee.
Wat betreft lichamelijke klachten heeft van der Voort ieder jaar wel ergens last van volgens mij.
Hij zou gewoon beter kunnen stoppen, dat lichaam kan het gewoon niet meer aan en dat wordt ook niet beter.Goelan schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:19:
Jammer. Ik gun het van der Voort altijd wel. Leuke gast en soms verrassend sterk. Zat er vandaag gewoon niet in.
Wat betreft lichamelijke klachten heeft van der Voort ieder jaar wel ergens last van volgens mij.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Maar zo makkelijk is het niet, want het brengt geld op. Maar niet zo veel dat ze 'binnen' zijn om er zo maar mee te kunnen stoppen blijkbaar. Kijk maar naar van Barneveld;)Freee!! schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:20:
[...]
Hij zou gewoon beter kunnen stoppen, dat lichaam kan het gewoon niet meer aan en dat wordt ook niet beter.
En toch knokt hij zich ieder jaar weer terug en staat hij er weer...Freee!! schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:20:
[...]
Hij zou gewoon beter kunnen stoppen, dat lichaam kan het gewoon niet meer aan en dat wordt ook niet beter.
Maar ben het wel met je eens. Als het ieder jaar weer hetzelfde liedje is kan je beter voor je gezondheid kiezen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik denk het niet meer namelijk, hij oogt vrij gestressed heb ik het idee
Revive the guild!
Sowieso iedereen met een beetje darts kennis kon z'n bracket al door de wc spoelen. De Lucky bingo spelers die willekeurig wat invullen dicht ik de betere brackets toe.Jelte,89 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:02:
Iemand Mvg - price in de finale like everyone?
Ik denk het niet meer namelijk, hij oogt vrij gestressed heb ik het idee
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik ook. Maar dan moet ie het nog wel ff doen.Quad schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:10:
Er komt wel een 5e set, ik schat Price wel hoger in dan O'Connor.
Edit; en een getergde Price is meestal dan wel het gevaarlijkste.
Ziet er voorlopig alleen niet naar uit..AzzKickah schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:16:
[...]
Ik ook. Maar dan moet ie het nog wel ff doen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 20-12-2019 00:19 ]
Oh nu wel clear by 2 legs.
[ Voor 52% gewijzigd door AzzKickah op 20-12-2019 00:19 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je mag toch helemaal nog niet gooien als de voeten van de tegenspeler nog niet van de oche af zijn? Want dat doet ie wel.Quad schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:19:
O'Connor krijgt nog net geen dart achterop z'n hoofd geworpen.. Zo snel wil Price elke keer weer gooien.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij dacht dubbel 1 te moeten gooien. Brain freeze.
[ Voor 48% gewijzigd door gambieter op 20-12-2019 00:23 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat was een dure fuckup ja.gambieter schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:22:
Wat een blunder van O'Connor.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je bent niet de enige.Quad schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:25:
Beetje bijzonder.. Wel benieuwd naar zijn uitleg.
Dit is goed voor mijn bracket, maar verder ben ik er niet echt blij mee.
Lijkt erop dat ie dacht dat ie op dubbel 1 stond, en met de pijl in de 1 de laatste in de 18 gooide uit frust, niet wetende dat ie dus telde.Quad schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:25:
Beetje bijzonder.. Wel benieuwd naar zijn uitleg.
Dat zou nagooien zijn en dat mag ook niet.Hippocampus schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:26:
[...]
Lijkt erop dat ie dacht dat ie op dubbel 1 stond, en met de pijl in de 1 de laatste in de 18 gooide uit frust, niet wetende dat ie dus telde.
De scheids (Paul Hinks) riep ook gewoon om, dat hij op vier stond.
[ Voor 10% gewijzigd door Freee!! op 20-12-2019 00:35 ]
Verwijderd
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Niet zo raar met 2-2 in sets en 2-2 in legs dat ie een 2 op het bord ziet.Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 01:00:
Hij zag een 2 op het scorebord. Ja ja ja bijzonder ongeloofwaardig als je d2 mist aan de buitenzijde.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Aapie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:23:
Verkochte wedstrijd?
Hoe en wanneer moet dat afgesproken zijn dan?MarvinG schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:09:
Matchfixing?
Lijkt me heel onlogisch, als het van te voren afgesproken was had hij ook zijn best niet hoeven te doen om zo lang mee te doen.
Gebeurd wel eens vaker dat een darter zich vergist. Zeker met zulke spanningen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Double Dekker mag weer naar Drente (zal wel weer in de studio verschijnen)Hippocampus schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 16:23:
Nou de wedstrijd van Dekker was ook één grote ellende. Slow starten moet je ook niet overdrijven.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Was natuurlijk ook niet serieus bedoeldSt@m schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:21:
[...]
[...]
Hoe en wanneer moet dat afgesproken zijn dan?
Lijkt me heel onlogisch, als het van te voren afgesproken was had hij ook zijn best niet hoeven te doen om zo lang mee te doen.
Gebeurd wel eens vaker dat een darter zich vergist. Zeker met zulke spanningen.
Had er een smiley achter moeten zetten haha!
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
- tweakduke
Verwijderd
Ook in de Ziggo Go app is het beeld niet te volgen.
@Freee!! Ook RTL4 is blokkerig
[ Voor 20% gewijzigd door Pinobigbird op 20-12-2019 23:00 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ligt niet aan Ziggo, is het signaal uit Engeland (ik heb Telfort, geluid uit Nederland is geen probleem).Pinobigbird schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:57:
Lekker beeld Ziggo![]()
Ook in de Ziggo Go app is het beeld niet te volgen
Verwijderd
Neen alle rtl zenders zijn kapot. Slecht weer in luxembourg.Freee!! schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:58:
[...]
Ligt niet aan Ziggo, is het signaal uit Engeland (ik heb Telfort, geluid uit Nederland is geen probleem).
En ik heb geen Sky in het pakketVerwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:00:
[...]
Neen alle rtl zenders zijn kapot. Onweer in luxembourg.
En ik ga ook geen Videoland-abonnement afsluiten.
[ Voor 11% gewijzigd door Freee!! op 20-12-2019 23:02 ]
http://live.dartsdata.com
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wat zou er moeten gebeuren dan? Ik begrijp de vraag niet denk ik..Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:47:
Ik zit even naar de onofficiele opgeschoonde order of merrit te kijken. Nu vroeg ik mij af wat gebeurt er als sherrock genoeg geld binnen haalt om virtueel in de top 64 te komen??? Gezien zij niet voor de pdc speelt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Is die RTL Veronique-reden uit het jaar kruik nog steeds van toepassing? Heeft Jan de Hoop toch gelijk in de ochtend. Ik dacht dat alle zenders via de media gateway uitzonden.Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:00:
[...]
Neen alle rtl zenders zijn kapot. Onweer in luxembourg.
Verwijderd
Is ook zo. Rtl nederland heeft een glasvezel verbinding met luxembourg die het signaal de satteliet opgooien en vervolgens wordt het in nederland opgevangen en via de media gateway verspreid. Dat wil ziggo graag.PcDealer schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:06:
[...]
Is die RTL Veronique-reden uit het jaar kruik nog steeds van toepassing? Heeft Jan de Hoop toch gelijk in de ochtend. Ik dacht dat alle zenders via de media gateway uitzonden.
Het gebruik van de sateliet, het uitzenden op de dvb-t in Luxemburg en het uitzenden van het kuxemburgse nieuws zijn allemaal dingen om hun luxemburgse dna aan te tonen.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2019 23:26 . Reden: Graag niet gratis 8)7 ]
Verwijderd
Top 64 spelers hebben automatisch recht op een tourkaart, barry hearn heeft vorig jaar gezegd dat het wel of niet voor de pdc spelen geen invloed meer zou moeten hebben op deze regeling.St@m schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:03:
[...]
Wat zou er moeten gebeuren dan? Ik begrijp de vraag niet denk ik..
Oftewel volgens zijn voorstel zouden dus ook mensen zonder tourkaart die voor de bdo spelen(sherrock in dit geval) een tourkaart kunnen verdienen.(mits zij uiteraard overstappen. Het is niet en en.)
Zijn voorstel is het gebasseerd op het feit dat de bdo dames formeel wel op de order of merrit waren genoteerd maar dat ze hiermee niks kunnen en dat dit een snelle overstap aanbiedt.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2019 23:23 ]
TV-verslag loopt behoorlijk achter bij die link.TinusTegengas schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:03:
Scores volgen kan hier
http://live.dartsdata.com
- tweakduke
Klopt, RTL gebruikt wat vertraging, deze keer iets teveelFreee!! schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:14:
[...]
TV-verslag loopt behoorlijk achter bij die link.
Nou weer een Nederlander naar huis. Mvg, Noppert en de Zwaan nog over na de tweede ronde.
Kunnen ze het niet rechtstreeks in die media gateway inpluggenVerwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:08:
[...]
Is ook zo. Rtl nederland heeft een glasvezel verbinding met luxembourg die het signaal de satteliet opgooien en vervolgens wordt het in nederland opgevangen en via de media gateway verspreid. Dat wil ziggo gratis.
Het gebruik van de sateliet, het uitzenden op de dvb-t in Luxemburg en het uitzenden van het kuxemburgse nieuws zijn allemaal dingen om hun luxemburgse dna aan te tonen.
Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren
[ Voor 9% gewijzigd door Freee!! op 20-12-2019 23:20 ]
Verwijderd
Nee in de tijd van rtl-veronique en yorin zijn er heel veel rechtszaken gevoerd en rtl heeft zich in allerlei bochten gewrongen om hun luxemburgse dna aan te tonen.Freee!! schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:19:
[...]
Kunnen ze het niet rechtstreeks in die media gateway inpluggen![]()
Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat durenIk wil de partij van Wright graag zien, maar niet op deze manier.
In luxemburg hebben ze makkelijk een vergunning gekregen zonder toezicht in de praktijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2019 23:24 ]
Geen idee. Kijk hier allen als ik geen mogelijkheid heb op tv of een streamFreee!! schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:14:
[...]
TV-verslag loopt behoorlijk achter bij die link.
Edit valt wel mee als ik RTL 7 volg. Doet het weer ook nu
Edit 2 RTL loopt achter ja
[ Voor 14% gewijzigd door TinusTegengas op 20-12-2019 23:28 ]
Volgens je eigen redenering gebeurt er dus precies niksVerwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:12:
[...]
Top 64 spelers hebben automatisch recht op een tourkaart, barry hearn heeft vorig jaar gezegd dat het wel of niet voor de pdc spelen geen invloed meer zou moeten hebben op deze regeling.
Oftewel volgens zijn voorstel zouden dus ook mensen zonder tourkaart die voor de bdo spelen(sherrock in dit geval) een tourkaart kunnen verdienen.(mits zij uiteraard overstappen. Het is niet en en.)
Zijn voorstel is het gebasseerd op het feit dat de bdo dames formeel wel op de order of merrit waren genoteerd maar dat ze hiermee niks kunnen en dat dit een snelle overstap aanbiedt.
Verwijderd
Volgens zijn voorstel zouden alle speler(dus ook uitgenodigde spelers) recht hebben op een tourkaart mits ze in de top64 staan. Dus er is mogelijk iets mogelijk volgens mister hearn. Al blijft het een zeer lastige route richting de halve finale.St@m schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:29:
[...]
Volgens je eigen redenering gebeurt er dus precies niksen volgens mij is er niet iets officieel in de reglementen vastgelegd. Dus volgens mij gebeurd er dan ook niets.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2019 23:36 ]
Iedereen, die op dit WK de QF wint, staat dan automatisch in de top 64.Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:31:
[...]
Volgens zijn voorstel zouden alle speler(dus ook uitgenodigde spelers) recht hebben op een tourkaart mits ze in de top64 staan. Dus er is mogelijk iets mogelijk volgens mister hearn. Al blijft het een zeer lastige route richting de halve finale.
Verwijderd
Volgens de live opgeschoonde order of merrit heb je op dit moment 59k nodig. https://www.dartsrankings.comFreee!! schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:59:
[...]
Iedereen, die op dit WK de QF wint, staat dan automatisch in de top 64.
Edit: klopt helemaal wat je zegt!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2019 00:11 ]
Klopt en als je de QF wint, ga je over die grens (QF halen is 50K, winnen is 100K).Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 00:09:
[...]
Volgens de live opgeschoonde order of merrit heb je op dit moment 59k nodig. https://www.dartsrankings.com
Verwijderd
Klopt, niet goed gelezen. Lezen en kijken gaat niet samenFreee!! schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 00:11:
[...]
Klopt en als je de QF wint, ga je over die grens (QF halen is 50K, winnen is 100K).
Ik dacht dat je zei qf halen is voldoende.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2019 00:13 ]
Zal best, was die storing zat en ben wat anders gaan kijken.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik zit er ook van te genieten. Heta speelt helemaal niet zo slecht, maar wordt gewoon overklast.Quad schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:39:
Durrant gaat lekker, mooie 170 finish en 2-0 in sets.
Heta speelt wel matig vind ik hoor.. Durrant speelt vooral steady. 55% op de dubbels is prima.Freee!! schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:40:
[...]
Ik zit er ook van te genieten. Heta speelt helemaal niet zo slecht, maar wordt gewoon overklast.
En door naar ronde 3.
Gaat vervelend potje voor Suljovic worden. Publiek is de hele tijd al bezig met Sherrock eigenlijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 21-12-2019 22:05 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Heeft ze voordeel van, ze heeft de eerste set gewonnen.TinusTegengas schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:26:
Suljovic gooit snel voor zijn doen. Is niet zijn spel zo. Kan Sherrock nog wel eens voordeel van hebben
Sherrock met 1-0 voorsprong de 1e pauze in.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mensur heeft het er moeilijk mee, hij is gewend de publiekslieveling te zijn. Maar hij begint nu terug te vechten,
Publiek weet zich weer eens niet te gedragen, maar goed...
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 21-12-2019 22:40 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Exit. Andere partij klaar. Hier 2-1 Sherrock
[ Voor 31% gewijzigd door TinusTegengas op 21-12-2019 23:01 ]
Gelukkig wordt ze weer wakker.
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 21-12-2019 23:06 ]
[ Voor 79% gewijzigd door TinusTegengas op 21-12-2019 23:10 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Die moet nu toch ook wel op de PDC lijst stijgen..
En tour kaarten toegestopt krijgen ...
PSN: McMillan0984
- tweakduke
Leuke verrassing dit WK.
Van de Bergh en Payne lijken mij aan elkaar gewaagd.
Sherrock terecht door!
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube