The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Als iedereen gemiddeld genomen 4u per dag traint, leg je wel snel meer meters af.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nee maar als je in een uur 30 keer naar het bord moet of 80 keer maakt wel uit
Steady match van fast Vinny.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En pas de tweede, geplaatste speler die door is. Tevens de tweede Nederlander in de derde ronde.
Foutje
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
vanaf het begin van de avond naar uit te kijken! Beloofd een spannende partij te worden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Die hebben ze waarschijnlijk ter compensatie voor een pot met Dolan gezet.Quad schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:46:
Nou dat was 't snelste potje van de eerste ronde tot dusver.
Steady match van fast Vinny.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Edit: de rest hier ook al in slaap gevallen?
[ Voor 46% gewijzigd door Hippocampus op 16-12-2019 23:20 ]
Anderson scoort goed, maar finishes zijn minder.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Vooral jammer van/voor Lerchbacher, maar die heeft het niet verdient.Quad schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:58:
Ratajski ook door naar 3e ronde. Mooi voor hem, maar wel een saaie speler..
Statistisch gezien heeft hij veel dubbels gemist, dat heeft hem de partij gekost. Ratajski is veel beter daarin.Freee!! schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:04:
[...]
Vooral jammer van/voor Lerchbacher, maar die heeft het niet verdient.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Uiteindelijk wel, in het begin lag dat andersom.Quad schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:07:
[...]
Statistisch gezien heeft hij veel dubbels gemist, dat heeft hem de partij gekost. Ratajski is veel beter daarin.
Edit: Edhouse nog even zoenen met de official
Edit: Heta lijkt helemaal in z'n eigen wereldje te leven
Edit: oefff, net geen bullseye voor een setwinnende 170 check
Edit: Not sure if de zaal voor Sherrock is of gewoon tegen Evetts, nog geen pijl gegooid en al boe roepers.
Edit: Geen slechte pot tot nog toe
[ Voor 79% gewijzigd door Hippocampus op 17-12-2019 22:42 ]
Lekker gemiddelde.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Denk dat de 4e leg haar misschien zelfs de wedstrijd kost. Maar zeg nooit nooit! Dat is het leuke aan een WK.Gynnad schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:57:
Zonde zeg, ze laat de 5e leg nu toch liggen
Niveau gaat rap omlaag nu. Allebei rond de 90 gemiddeld.
Edit: En dan valt die d12 wel heel lekker! En direct door met een 180!
En er komt een 5e set!
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 17-12-2019 23:11 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wat een matige leg nu ineens van beide. Slaat de spanning bij beide toe?
[ Voor 66% gewijzigd door Gynnad op 17-12-2019 23:15 ]
Gaan we geschiedenis schrijven vanavond?
Pakt Evetts een primeur? Eentje die niet veel mannen willen?Gynnad schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:17:
Komende 3 legs hoeft ze er maar 1 van te pakken!
Gaan we geschiedenis schrijven vanavond?
Toch erg knap dat Evetts hem alsnog pakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 17-12-2019 23:19 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Geen last van zo te zien, wat knap!Hippocampus schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:18:
Of gaat ze alsnog bibberen?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En toch wel sneu voor die jongen
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mwoah, geen schande om zo te verliezen. Het is niet alsof hij hem weggegeven heeft.Pinobigbird schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:23:
Gaaf hoor!
En toch wel sneu voor die jongen
Daarna zag ik het ook best wel even somber voor haar in.Quad schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:00:
[...]
Denk dat de 4e leg haar misschien zelfs de wedstrijd kost. Maar zeg nooit nooit! Dat is het leuke aan een WK.
En die heeft ze gewonnen (3-1).Niveau gaat rap omlaag nu. Allebei rond de 90 gemiddeld.
Edit: En dan valt die d12 wel heel lekker! En direct door met een 180!
En er komt een 5e set!
Wat een toernooi dit. Gaan een hoop brackets door de shredder.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
2 achter elkaar zoals MvG een keer bijna deedQuad schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:28:
Naja, dan gaan de 2 negendarters door 1 speler dit WK ook wel vallen.
Wat een toernooi dit. Gaan een hoop brackets door de shredder.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Volgens mij is dat bij de PDC altijd al geweest. In de tijd bij de BDO was het publiek redelijk stil. PDC altijd veel publiek en uiterst rumoerig in de zaal. Daar moet je als darter maar gewoon mee om leren gaanik222 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:29:
Het valt me wel op dit toernooi dat het publiek steeds fluit als de tegenstander van de publiekslieveling een dubbel moet gooien. Vroeger was er toch wat meer respect voor de spelers.
Als super Ted uiteindelijk gewonnen had, hadden ze net zo hard gejuicht waarschijnlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Ulti23 op 17-12-2019 23:38 ]
I pitty the fools who took my game-station.....
Hij heeft net de eerste set met 3-1 verloren, ziet er niet goed uit.Hippocampus schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:38:
Kijken of er nog een Nederlander door gaat. Go Jeffrey
Edit: die Young lijkt erg op Rick Harrison van Pawnstars
[ Voor 28% gewijzigd door Hippocampus op 17-12-2019 23:56 ]
Lijkt hij gedaan te hebben, pakt tweede set met 3-0.Hippocampus schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:53:
@Freee!! nee, een beetje een valse start zo. Kijken of ie zich kan herpakken.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik weet niet of Young hier dan wint of dat de Zwaan hier dan verliest... tis niet best.Quad schreef op woensdag 18 december 2019 @ 00:24:
Young gaat stunten?
Ik moet toegeven dat ik ook met andere dingen bezig ben....MadDogMcCree schreef op woensdag 18 december 2019 @ 00:31:
Lekker typerend ook dat er geen kip meer in die zaal zit. Zouden ze weten dat er een match bezig is?
Nou toch nog een 5e set, kommop de Zwaan, even gas geven.
Gaf er in de 4de set weinig meer voor maar hij heeft het toch nog om weten te buigen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En door naar de volgende ronde (3-1).Quad schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:48:
Oioi, Kurz 8 perfecte darts, uiteindelijk een 10-darter.
Ik heb nog nooit een 9-darter live gezien, dus ik blijf erop hopen!Quad schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:48:
Oioi, Kurz 8 perfecte darts, uiteindelijk een 10-darter.
Ik heb ook wel eens op het verkeerde moment weggekeken.don_jorg schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:25:
[...]
Ik heb nog nooit een 9-darter live gezien, dus ik blijf erop hopen!
Deze ook niet?don_jorg schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:25:
[...]
Ik heb nog nooit een 9-darter live gezien, dus ik blijf erop hopen!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als ik er nog nooit één gezien heb, heb ik er ook nooit bijna twee gezien
True.don_jorg schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:29:
[...]
Als ik er nog nooit één gezien heb, heb ik er ook nooit bijna twee gezien![]()
Lees net ff terug in topic, 7 jaar terug, toen ik het topic begon, door Dean Winstanley tegen Vincent vd Voort:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De 9-darter wordt nog veel leuker door de reactie van Dean. Heerlijk!Quad schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:31:
[...]
True.
Lees net ff terug in topic, 7 jaar terug, toen ik het topic begon, door Dean Winstanley tegen Vincent vd Voort:
Levert dit toernooi pas wat op, als iemand er dit toernooi twee (of meer) gooit.tweakduke schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:41:
9 darters worden vaak gegooid in oefenruimtes of vloertoernooien. Op de TV toernooien is het een zeldzaam iets, hoop er wel 1 te zien dit WK.
Daarom we zien te weinig 9 darters. PDC is het met ons eensFreee!! schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:52:
[...]
Levert dit toernooi pas wat op, als iemand er dit toernooi twee (of meer) gooit.
Hopelijk kan van de Pas de 1ste ronde doorkomen. Ik heb hem en zijn tegenstander al lang niet zien gooien.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Benito heeft die eerste set niet verdiend gewonnen, Gabriel heeft hem wel verdiend verloren.Quad schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:12:
Foutenfestijn dit. Slechte pot tot nu toe.
Die Clemens dit jaar wel geregeld voorbij zien komen op de euro tour, ook wel op de german darts masterstweakduke schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:59:
[...]
Daarom we zien te weinig 9 darters. PDC is het met ons eens
Hopelijk kan van de Pas de 1ste ronde doorkomen. Ik heb hem en zijn tegenstander al lang niet zien gooien.
waarop die het ver schopte
[ Voor 87% gewijzigd door Jelte,89 op 18-12-2019 22:15 ]
Revive the guild!
Nu mooi ff Wade.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Denk toch dat deze partij minder spannend wordt, wade is niet gauw onder de indruk en zal denk ik net wat eerder uit zijn, 3-0 voor wade waarbij edhouse net tekort komt.Quad schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:14:
Was wel spannend ja. Maar toch 4 matchdarts overleefd, had niet gehoeven natuurlijk.
Nu mooi ff Wade.
Revive the guild!
Lekker ontspannen gewoon goed darts kijken.Jelte,89 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:16:
[...]
Denk toch dat deze partij minder spannend wordt, wade is niet gauw onder de indruk en zal denk ik net wat eerder uit zijn, 3-0 voor wade waarbij edhouse net tekort komt.
En inderdaad 3-0.
[ Voor 3% gewijzigd door Freee!! op 18-12-2019 23:59 ]
Edit: 2-1 voor Joyce.. en die mag beginnen om voor de wedstrijd te gooien.
Edit2: En Dekker stond dus gewoon 2-0 voor in sets.. tja..
Edit3: En dat waren de eerste 3 matchdarts voor Joyce
Edit4: Bam, 2-2 2-2
[ Voor 65% gewijzigd door St@m op 19-12-2019 16:15 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nou.. hij pakt die leg toch.St@m schreef op donderdag 19 december 2019 @ 16:10:
Au, Dekker raakt geen triple meer. Ziet er niet goed uit. op 2-2 1-1..
Edit: 2-1 voor Joyce.. en die mag beginnen om voor de wedstrijd te gooien.
Edit2: En Dekker stond dus gewoon 2-0 voor in sets.. tja..
ben benieuwd wie hem uiteindelijk gaat winnen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Chris Dobey v Ron Meulenkamp (Tweede ronde)
Danny Noppert v Callan Rydz (Tweede ronde)
Dave Chisnall v Vincent van der Voort (Tweede ronde)
Gerwyn Price v William O’Connor (Tweede ronde)
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ze zijn aan elkaar gewaagd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Meulenkamp met z'n vertragingstactieken mag lekker naar huis.
Noppert en van de Voort hoop ik dat ze verder komen, die hebben het wel in zich.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Idd, ondanks misser op single 9 toch bij de les gebleven.Hippocampus schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:23:
@Quad nou hij heeft er een mooie pot van gemaakt.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube