The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:56
Lewis komt helemaal niet op gang met 91 gemiddelde en 20% op zijn dubbels.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Waar ik me echter wel over verbaast heb is dat Lewis en MvG elkaar in de kwartfinale alweer troffen; terwijl ze tijdens de poelfase in dezelfde poel zaten. Idem voor Smith en Durrant gister.
Beetje raar als beide uit dezelfde poel één wedstrijdje doorkomen ze meteen alweer tegen elkaar moeten in de qFinale. Dat hebben ze bij andere sporten (naar mijn mening dan
Dat is al jaren zo bij de Grand Slam en daar is ook al minstens net zo lang commentaar op. Het zou inderdaad beter zijn, als alle nummers twee uit de poelfase naar de andere helft van het speelschema verhuisden en dan bij voorkeur op een dusdanige manier, dat ze de nummer één uit hun poel pas in de finale weer tegen kunnen komen (als ze beiden al zover komen). Ik herinner me nog dat in 1988 Nederland in de poelfase en de finale tegen Rusland (Sovjet Unie!mark schreef op zondag 17 november 2019 @ 00:24:
Vrij eenzijdig avondje geweest dit.
Waar ik me echter wel over verbaast heb is dat Lewis en MvG elkaar in de kwartfinale alweer troffen; terwijl ze tijdens de poelfase in dezelfde poel zaten. Idem voor Smith en Durrant gister.
Beetje raar als beide uit dezelfde poel één wedstrijdje doorkomen ze meteen alweer tegen elkaar moeten in de qFinale. Dat hebben ze bij andere sporten (naar mijn mening dan) toch beter geregeld dat ze elkaar bijv. pas in de halve finale weer tegen kunnen komen.
Anyway, saaie pot tot nu toe. Ik kijk via de videoland app, casten naar tv, werkt prima
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Gemiddelde van 95.5 is zachtjes gezegd niet best.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nergens last van hier. Kijk al sinds 14:00 zonder problemen, en ook Expeditie Robinson En The Handmaids tale werken altijd prima. (Verder kijk ik geen videoland)ik222 schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:10:
Wat is dat Videoland waardeloos zeg, net als MvG begint klapt het er maar weer eens uit. Heb om die reden mijn abbo ook opgezegd vanaf de volgende periode...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Price wint een prima pot van MvG.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat is dus een finale Wright - Price (nee, niet gekeken, geen videoland hier).
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
https://www.sportvideos.t...ast-nights-quarter-final/
- tweakduke
Mensur Suljovic v Kim Huybrechts
Daryl Gurney v Luke Woodhouse
Michael van Gerwen v Luke Humphries
Peter Wright v James Wilson
Nathan Aspinall v Raymond van Barneveld
Waar Suljovic - Huybrechts 3-5 staat.
Edit: Suljovic met 6-5 gewonnen
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 22-11-2019 22:22 ]
- tweakduke
MvG en Noppert door. Kijken of RvB dat ook lukt.
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 22-11-2019 23:49 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeker nu Peter Wright eruit ligt.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zou wel een stunt zijn, als hij dit (of nog beter het WK) zou winnenQuad schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:39:
Fijn om Barney zo te zien gooien. Steady pot en goede overwinning!
Van mij mag hij beide.Freee!! schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:46:
[...]
Zou wel een stunt zijn, als hij dit (of nog beter het WK) zou winnen
Of zal hij dan nog doorgaan? Dan liever niet..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Onwaarschijnlijk, hij heeft zijn afscheid al aangekondigd (maar Johan Cruijff heeft ook drie keer afscheid genomenQuad schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 00:47:
[...]
Van mij mag hij beide.
Of zal hij dan nog doorgaan? Dan liever niet..
- tweakduke
Mooi dat Rvb door is, van de Voort trouwens ook door.
Hopelijk houden ze vanmiddag een beetje stand
Huybrechts begint te zakken op de order of merit. Het wordt steeds moeilijker voor hem. Dimitri van den Bergh laat het ook afweten de laatste tijd.
Vergeet Danny Noppert niet.tweakduke schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 12:16:
Ik ben in slaap gevallen tijdens Wright VS Wilson![]()
Mooi dat Rvb door is, van de Voort trouwens ook door.
AMEN!Hopelijk houden ze vanmiddag een beetje stand
En Ronny Huybrechts raakt waarschijnlijk zijn tour-kaart kwijt.Huybrechts begint te zakken op de order of merit. Het wordt steeds moeilijker voor hem. Dimitri van den Bergh laat het ook afweten de laatste tijd.
3x t20, 2x tr20 + tr19, 2x tr20 + d12. En daarna 5x tr20 en de volgende ging via de wire in de tr5. (5-3)
Maar daarna laat MvG Lewis terugkomen tot 5-5 door meerdere matchdarts te missen.
en op het nippertje toch MvG.
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 23-11-2019 16:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
Voor dit toernooi zeker, WK is altijd afwachten hoe hij dan presteert. Andere setting en sets in plaats van legs.Quad schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:43:
RvB gooit meer dan uitstekend, lang geleden dat hij 2 partijen achtereen zo lekker gooide.
Price is in absolute topvorm, kanshebber als aanstaand WK?
MvG pakt mooi de break op Wade en bijna weer een 9-darter
van der Voort en Noppert scheelde echt heel weinig vanmiddag. Als die 2 ook mee kunnen komen op het WK, dat zou erg welkom zijn.
Edit: bijna 9 darter Durrant
[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 23-11-2019 22:16 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
- tweakduke
Duzza heeft geen best gemiddelde en zijn ogen lijken wel erg klein/ dichtgeknepen. Dat had hij eerder niet meende ik.
10-3 is een beetje geflatteerde uitslag, maar de winst is verdiend.tweakduke schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 22:22:
Tjonge Barney is stabiel zeg, fijn om hem zo te zien spelen.
Duzza heeft geen best gemiddelde en zijn ogen lijken wel erg klein/ dichtgeknepen. Dat had hij eerder niet meende ik.
- tweakduke
Cross is nog niet in vorm voor het WK
Ik denk zelfs dat price deze ook wint
Revive the guild!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Interview MvG na de wedstrijd net liegt er niet om. Hij zei weer dat King slecht voor de sport is. Hij was echt geïrriteerd zeg.
Als Barney afgaat, gaat hij wel erg hard af de laatste jaren. Dit was dus geen uitzondering.krissie100 schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:50:
Onder de 9% op de dubbels, dat heb ik zelden gezien... Barney toch niet zo stabiel als we dachten
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
White gooide echt niet slecht, de vorm is wel goed van MvG.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Edit: Waar heeft Price last van? Al 2x dat hij bij z'n 3e dart een stap terug doet.
De caller vind ik nu ook irritant. Hoe hij de 180 omroept, prima, maar zelfs andere scores roept hij vreemd om.
[ Voor 66% gewijzigd door Quad op 24-11-2019 23:06 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Price 6/20. Zonder leg 1 iets van 6/10... MvG heeft al 3-4 breakkansen gemist en nu verliest ie zijn eigen leg.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Die gaan elkaar nog wel vaker tegenkomen
We gaan het meemaken.Martinusz schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:38:
Wordt dit ook de finale van het wk?
Mooie sportieve sneer naar Price: Hopelijk was dit de eerste winst van de komende 19 tegen Price.
Ik vind Price echt een fantastische darter. Laatste jaren steeds sportiever geworden en ook steeds beter. Goede tegenstander voor MvG komende tijd. Ook fijn vanwege z'n vlotte speelstijl.
Is er een mogelijkheid tot een Tweakers WK bracket?
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 24-11-2019 23:45 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij is nog nummer drie van de wereld (Cross op twee).Martinusz schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:51:
Price speelt gewoon rete goed al maanden, op dit moment een goede nummer 2.
Als je een WK geschoonde lijst gebruikt niet. Dan verliest Cross 400k, MvG en Price veel minderFreee!! schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:58:
[...]
Hij is nog nummer drie van de wereld (Cross op twee).
300k toch? En als we cross zn niveau doortrekken harkt ie ook niet veel binnen op het wk, ik zeg ook, price nr 2 na 1 januari...Señor Sjon schreef op maandag 25 november 2019 @ 00:18:
[...]
Als je een WK geschoonde lijst gebruikt niet. Dan verliest Cross 400k, MvG en Price veel minder
@Quad, tweakers bracket zou mooi zijn, ik zit iig klaar voor de loting morgenavond 👌
Revive the guild!
Daarom gebruik ik ook "nog", het WK is nog niet begonnen.Señor Sjon schreef op maandag 25 november 2019 @ 00:18:
[...]
Als je een WK geschoonde lijst gebruikt niet. Dan verliest Cross 400k, MvG en Price veel minder
Ik bedoelde gewoon op dit momentFreee!! schreef op zondag 24 november 2019 @ 23:58:
[...]
Hij is nog nummer drie van de wereld (Cross op twee).
http://www.dartsdatabase.co.uk/Rankings.aspxJelte,89 schreef op maandag 25 november 2019 @ 00:33:
[...]
300k toch? En als we cross zn niveau doortrekken harkt ie ook niet veel binnen op het wk, ik zeg ook, price nr 2 na 1 januari...
@Quad, tweakers bracket zou mooi zijn, ik zit iig klaar voor de loting morgenavond 👌
Nope 400k van zijn eerste WK-tiel. In zijn rating een behoorlijke aderlating. MvG heeft zelfs 500k staan van afgelopen WK. Het WK 2 jaar geleden verloor ie de halve finale van Cross. Voor het verschil moet je ~4 ranked majors winnen. Eigenlijk is het verschil in prijzengeld tussen WK en ander toernooien wel extreem geworden. Zou je alleen al het afgelopen WK winnen, dan sta je 2 jaar in de top 10.
- tweakduke
En pro tour qualifiers die in ronde 1 mogen beginnen.
Dan mis ik er nog 32.tweakduke schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:12:
De aanloop naar het WK is begonnen. De spelers die in de tweede ronde mogen beginnen
[Afbeelding]
En pro tour qualifiers die in ronde 1 mogen beginnen.
[Afbeelding]
EDIT:
Glen Durrant heeft het niet slecht gedaan, direct in zijn eerste jaar bij de PDC gekwalificeerdplaatst voor het WK.
[ Voor 12% gewijzigd door Freee!! op 25-11-2019 19:23 ]
- tweakduke
Klopt even rondneuzen en daar zijn de laatste. Paul Lim is er weer bij!Freee!! schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:19:
[...]
Dan mis ik er nog 32.
EDIT:
Glen Durrant heeft het niet slecht gedaan, direct in zijn eerste jaar bij de PDC gekwalificeerd voor het WK.
En Mikuru Suzuki als enige dame (voor zover ik kan zien).tweakduke schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:25:
[...]
Klopt even rondneuzen en daar zijn de laatste. Paul Lim is er weer bij!![]()
[Afbeelding]
Plus een "UK & IRELAND WOMAN'S QUALIFIER (TBC)" ;-)Freee!! schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:28:
[...]
En Mikuru Suzuki als enige dame (voor zover ik kan zien).
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
De andere beide heren zijn:
Kevin Burness en Matthew Edgar
Straks dus nog 1 dame en dan is't veld compleet!
Edit: ook al gespeeld dus: Fallon Sherrock
[ Voor 135% gewijzigd door Jelte,89 op 25-11-2019 20:16 ]
Revive the guild!
| (1) Michael van Gerwen Jelle Klaasen / Kevin Burness | (2) Rob Cross Kim Huybrechts / Geert Nentjes | |||
| (32) Ricky Evans Mark McGeeney / Matt Campbell | (31) Danny Noppert Steve Lennon / Callan Rydz | |||
| (16) Jonny Clayton Ryan Joyce / Jan Dekker | (15) Joe Cullen James Wilson / Nico Kurz | |||
| (17) Stephen Bunting Arron Monk / Jose Justicia | (18) Jermaine Wattimena Luke Humphries / Devon Petersen | |||
| (8) James Wade Ritchie Edhouse / Boris Koltsov | (7) Peter Wright Rowby-John Rodriguez / Noel Malicdem | |||
| (25) Steve Beaton Kyle Anderson / Xiaochen Zong | (26) Keegan Brown Mickey Mansell / Seigo Asada | |||
| (9) Ian White Darius Labanauskas / Matthew Edgar | (10) Dave Chisnall Vincent van der Voort / Keane Barry | |||
| (24) Max Hopp Gabriel Clemens / Benito van de Pas | (23) Jeffrey de Zwaan Raymond van Barneveld / Darin Young | |||
| (5) Gary Anderson Brendan Dolan / Nitin Kumar | (6) Daryl Gurney Justin Pipe / Benjamin Pratnemer | |||
| (28) Steve West Ryan Searle / Robbie King | (27) Glen Durrant Jose de Sousa / Damon Heta | |||
| (12) Nathan Aspinall Andy Boulton / Danny Baggish | (11) Mensur Suljovic Ted Evetts / Fallon Sherrock | |||
| (21) Krzysztof Ratajski Jamie Hughes / Zoran Lerchbacher | (22) Chris Dobey Ron Meulenkamp / Ben Robb | |||
| (4) Michael Smith Luke Woodhouse / Paul Lim | (3) Gerwyn Price William O’Connor / Marko Kantele | |||
| (29) Dimitri van den Bergh Josh Payne / Diogo Portela | (30) John Henderson James Richardson / Mikuru Suzuki | |||
| (13) Adrian Lewis Cristo Reyes / Lourence Ilagan | (14) Simon Whitlock Harry Ward / Madars Razma | |||
| (20) Darren Webster Ryan Meikle / Yuki Yamada | (19) Mervyn King Ross Smith / Ciaran Teehan |
[ Voor 181% gewijzigd door Pinobigbird op 25-11-2019 21:37 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
@Pinobigbird, maak Jelle Klaasen ook nog even bold.
- tweakduke
Maar als De Zwaan tegen van Barneveld moet dat is me dan wel een partij zeg.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
Maar het WK is in dat opzicht vrij onvoorspelbaar gelukkig, als ik zo kijk zijn de top 10 spelers van the order of merit goed verdeeld.
Die kunnen elkaar tegen komen vanaf de kwartfinales. Geeft ruimte voor verrassingen
Klaassen is al 2 jaar AWOL.tweakduke schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:43:
Klaasen kan dus weer snel commentaar geven
Maar als De Zwaan tegen van Barneveld moet dat is me dan wel een partij zeg.
De Zwaan was vorig jaar beter, hij stagneert een beetje lijkt wel. Had hem al verder verwacht dan dat ie nu is.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
- tweakduke
TweeDrie Nederlanders moeten vanavond spelen:
LAST 96
Jelle Klaasen 0 - 0
13-12-2019
Kevin Burness
Kim Huybrechts 0 - 0
13-12-2019
Geert Nentjes
Luke Humphries 0 - 0
13-12-2019
Devon Petersen
LAST 64
Michael van Gerwen 0 - 0
13-12-2019
Klaasen / Burness
Wat voorpret van de RTL7 darts site:
Quiz: https://www.rtl7darts.nl/.../rtl7_darts_wk_2019_quiz/
Grote bracket weergave: https://www.rtl7darts.nl/...et_wk_darts_2020_bracket/
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 13-12-2019 21:12 ]
Bracket: Ingevuld
Zin an: Check
Vanavond kijken: Helaasch
Mentaal voorbereiden op @jaapstobbe die er na 3 legs vanuit gaat dat het niet meer goed komt: Check
Grapje he @jaapstobbe
[ Voor 46% gewijzigd door St@m op 13-12-2019 13:49 ]
http://www.tungstenanalys...s-world-championship.html
(Ik weet niet of dit mag, zag dit op een ander forum, anders moeten de mods dit maar verwijderen)
Tussen de 5 en 12 spelers kiezen. Budget = 180
Punten krijg je door:
Winning a set - 5 points
Winning a leg in a set you lose - 1 point
180 - 2 points
Checking out 121-160 - 2 points
Checking out 161-170 - 3 points
Nine dart finish - 9 points
(new for 2019-20) Beating a seed as an unseeded player - 5 points
(new for 2019-20) Beating a top 8 seed as either an unseeded player, or as a seed from 17 to 32 inclusive - 5 points
Overzicht spelers:
Inschrijven kan tot 6 uur
St@m schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:48:
Quiz: 4/7
Bracket: Ingevuld
Zin an: Check
Vanavond kijken: Helaasch
Mentaal voorbereiden op @jaapstobbe die er na 3 legs vanuit gaat dat het niet meer goed komt: Check
Grapje he @jaapstobbe
- tweakduke
Goed finish percentage voor Klaasen 52%
Nentjes naar huis. Geen hoogstaande partij aan gemiddeldes, maar gut wat moesten ze er allebei hard voor werken
Toch een oude Kim Huybrechts moet toch een partij als deze makkelijk winnen, gaat moeizaam bij hem.
[ Voor 42% gewijzigd door tweakduke op 13-12-2019 22:18 ]
- tweakduke
Mejor así
Is anders zo ongeveer zijn specialiteit, hij zet hem ook geregeld bewust weg op 170.Barbas schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:44:
Holy moly, die finish verwachte ik niet.
Klopt, maar zat/zit niet echt lekker in de wedstrijd, vandaarFreee!! schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:46:
[...]
Is anders zo ongeveer zijn specialiteit, hij zet hem ook geregeld bewust weg op 170.
Mejor así
De beurt ervoor was al zichtbaar, dat het eraan kwam.Barbas schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:47:
[...]
Klopt, maar zat/zit niet echt lekker in de wedstrijd, vandaar
Dat is juist de kracht van MvG en de andere echt grote spelers, zelfs in wedstrijden waarin het helemaal niet loopt kunnen ze alsnog dit soort dingen doen en wedstrijden winnen.Barbas schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:47:
Klopt, maar zat/zit niet echt lekker in de wedstrijd, vandaar
--
Wat is er eigenlijk aan de hand tussen MvG en Klaasen? Aan het begin van de partij geen eens elkaar een hand schudden. Na afloop kan ik nog inkomen als er dingen voorvallen tijdens de wedstrijd maar aan het begin al?
Ik weet niet zo goed wat ik daar van vind. Sportiviteit zou bij mij denk ik de boventoon voeren. Gewoon een hand geven dus.
[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 14-12-2019 02:08 ]
Dit is de reden, ik wist er ook niet van...!mark schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 00:19:
[...]
Dat is juist de kracht van MvG en de andere echt grote spelers, zelfs in wedstrijden waarin het helemaal niet loopt kunnen ze alsnog dit soort dingen doen en wedstrijden winnen.
--
Wat is er eigenlijk aan de hand tussen MvG en Klaasen? Aan het begin van de partij geen eens elkaar een hand schudden. Na afloop kan ik nog inkomen als er dingen voorvallen tijdens de wedstrijd maar aan het begin al?
https://www.nu.nl/darts/6...rom-hij-klaasen-haat.html
Maar goed, dit is tweakers en geen shownieuws. Laten we on op de sportiviteiten richten.
MvG ging er niet beter door gooien in ieder geval, hopelijk is dat uit zijn systeem nu.
Geen idee, ik vind het ook heel vreemd. Wist wel dat Klaassen dickpics stuurde naar minderjarige gehandicapte meisjes, dat is hier ook wel besproken. Hebben ze in de afgelopen 7 jaar niet tegen elkaar gegooidHippocampus schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:52:
Maar dat voorval stamt uit 2012, waarom is het nu ineens zo'n probleem? (of ik heb het totaal gemist natuurlijk)
MvG ging er niet beter door gooien in ieder geval, hopelijk is dat uit zijn systeem nu.
Raar dat die Meikle niet even wacht tot de Japanner gewoon weg is. Ja, die moet wat korter afslaan, maar ik vind het minimaal.
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 14-12-2019 14:56 ]
- tweakduke
Wattimena kan ik misschien zien, RvB ga ik zeker kijken vanavond.
Zo, eerste set makkelijk naar de Nederlander.
[ Voor 23% gewijzigd door Hippocampus op 14-12-2019 16:48 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube