The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:56
Edit
Nu toch gedaan
[ Voor 28% gewijzigd door Pinobigbird op 12-10-2019 22:34 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wel is gezien hoe van duivenbode opkomt?tweakduke schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:59:
Maar hij wint hem tochKlasse hoe hij het afmaakt. Nu kijken wat Wattimena er van maakt
edit:
Had de walk-on muziek van Wattimena nog niet gehoord, verfrissend voor de dart wereld
Revive the guild!
"Champions League of Darts: How well do you know your darts nicknames?"
8/8 natuurlijk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ook 8/8 (hoewel ik moet toegeven, dat ik blij was met multiple choice).gambieter schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:17:
https://www.bbc.co.uk/sport/darts/50084710
"Champions League of Darts: How well do you know your darts nicknames?"
8/8 natuurlijk
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Allebei.ArthurMorgan schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 18:38:
Ze waren nou ook niet bijster moeilijk (of kijk ik nu gewoon te veel?)
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
I'm out
Float like a butterfly, sting like a bee.
En dat terwijl die nickname al plusminus 25 jaar bestaat, foei
Morgenmiddag direct al van de partij! (Y)
Revive the guild!
ArthurMorgan schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 07:47:
De live streams, zitten die nu echt op videoland, of nog steeds in rtlxl? Het gaat me dus echt om de omgeving. Als je het nu gewoon via de videoland smart tv app kunt bekijken neem ik dat wel even weer, rtlxl vind ik gewoon irritant om daarvoor te gebruiken :-)
En 8/8 uiteraardRTL7 zal uitgebreid verslag doen van de Champions League of Darts. Alle wedstrijden zullen LIVE te zien zijn via Videoland. Alle avondsessies zijn ook live te zien op RTL7. Informatie over de uitzendingen rondom het darts op RTL7 kunt u vinden in de TV-Gids op onze website.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vorig jaar had ik een videoland abonnement en kon ik die wedstrijden wel zien, maar dus niet in Videoland zelf.
Geen idee, ik werk niet bij RTL 7ArthurMorgan schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:15:
Ja, maar is dat echt in de videoland omgeving, of op een website van RTL waar je in moet loggen met je videoland gegevens?
Vorig jaar had ik een videoland abonnement en kon ik die wedstrijden wel zien, maar dus niet in Videoland zelf.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gewoon inloggen bij RTLdarts.nl of account aanmaken bij de PDC(TV) https://video.pdc.tv/?lang=enArthurMorgan schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:15:
Ja, maar is dat echt in de videoland omgeving, of op een website van RTL waar je in moet loggen met je videoland gegevens?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
En de wedstrijden worden ook live op BBC2 uitgezonden
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
- tweakduke
Wright heeft nu net gewonnen van Price, wel een mooie pot.tweakduke schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:26:
Cross al uitgeschakeld. Wright gewonnen van Gurney. Goed gemiddelde van beide, was mooie pot
- tweakduke
Freee!! schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:33:
[...]
Wright heeft nu net gewonnen van Price, wel een mooie pot.
Die bedoelde ik.
Had wel 8/8 bij de quiz van @gambieter. Het zal de naweeën wel zijn van de griep
Wade VS Anderson nu, straks Smith VS MvG
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Alhoewel Wright nu even een slechte leg heeft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- tweakduke
Wat ik begreep was hij teruggegaan naar een oude setup darts/flights.
104 gemiddeld en 52% op de dubbels is goed
Joh, Peter Wright is nog erger dan Barney, is continu bezig met zijn flights en zo. Die speelt nooit met hetzelfde materiaaltweakduke schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:25:
Wat ik begreep was hij teruggegaan naar een oude setup darts/flights.
- tweakduke
Dat klopt, ik hoop voor hem dat hij het bij deze setup houdt, minstens tot en met het WKgambieter schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:28:
[...]
Joh, Peter Wright is nog erger dan Barney, is continu bezig met zijn flights en zo. Die speelt nooit met hetzelfde materiaal
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nee, opnemende omroep, in dit geval dus BBC (en een keer niet Sky).Quad schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:55:
Volgens mij verschilt dat per toernooi.
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Deze had hij ook gewoon 'weer' ruim moeten pakken maar hij blokkeerd gewoon volledig als hij aan de overwinning gaat denken. En dan hebben we het hier over de top 5 van de wereld. Je weet gewoon als je in een beslissende leg niet komt opdagen tegen MvG, je het onderspit gaat delven ... Wel zonde, hoe had het eruit gezien bij Wright als hij destijds de PL had gewonnen ...ik222 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 07:11:
Wright had volgens mij in het weglopen na het interview gezegd dat MvG de zege niet verdiend had.
Niet lullig bedoelt voor Wright, maar eerder in de partij heeft MvG genoeg kansen laten liggen.Dhrax schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:20:
[...]
Deze had hij ook gewoon 'weer' ruim moeten pakken maar hij blokkeerd gewoon volledig als hij aan de overwinning gaat denken. En dan hebben we het hier over de top 5 van de wereld. Je weet gewoon als je in een beslissende leg niet komt opdagen tegen MvG, je het onderspit gaat delven ... Wel zonde, hoe had het eruit gezien bij Wright als hij destijds de PL had gewonnen ...
Leg 6 mist MvG met 3 pijlen op tops, Wright maakt 3-3.
Leg 8 mist MvG 2x op tops, Wright maakt 3-5
Leg 13, Wright mist 1 pijl, MvG 2x waarna het 5-8 wordt.
Andersom.
Leg 14 verliest Wright met 3 pijlen in de hand. Wordt 6-8.
Leg 18 idem, daarna geen kans meer op een dubbel gehad.
Alleen bij Wright was het moment van missen dramatischer.
En MvG liet het niet liggen, toen hij de partij af kon maken.Señor Sjon schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:37:
[...]
Niet lullig bedoelt voor Wright, maar eerder in de partij heeft MvG genoeg kansen laten liggen.
Leg 6 mist MvG met 3 pijlen op tops, Wright maakt 3-3.
Leg 8 mist MvG 2x op tops, Wright maakt 3-5
Leg 13, Wright mist 1 pijl, MvG 2x waarna het 5-8 wordt.
Andersom.
Leg 14 verliest Wright met 3 pijlen in de hand. Wordt 6-8.
Leg 18 idem, daarna geen kans meer op een dubbel gehad.
Alleen bij Wright was het moment van missen dramatischer.
- tweakduke
https://www.rtl7darts.nl/...nibet_european_champions/
Revive the guild!
Revive the guild!
- tweakduke
Nu Wattimena tegen de Zwaan.
Edit: Valt beetje tegen, weinig echt vuurwerk en gemiddelden met ~89 is matig.
Wel fantastisch gegooid in de laatste 5 legs door De Zwaan! Hij wint overtuigend van Wattimena.
[ Voor 94% gewijzigd door Quad op 26-10-2019 22:33 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
James Wade v Jonny Clayton
Damon Heta v Mensur Suljovic
Daryl Gurney v Krzysztof Ratajski
Michael van Gerwen v Gerwyn Price
Peter Wright v Ian White
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Jermaine Wattimena
Rob Cross v Dave Chisnall
MvG tegen wederom Price is interessant. RvB tegen Wattimena kan voor RvB zijn laatste optreden zijn voor het WK begint.
En toch op weg naar een finaleplek! Billenknijpen.Freee!! schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:33:
Noppy is lekker bezig tegen Chizzy.
EDIT:
Helaas toch weer minder
Gaat richting een laatste 21e leg toe. Noppert krijgt last van zenuwen?
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 03-11-2019 22:01 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nederlandse finale!Quad schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:05:
Wat een finish van Noppert!! 102 en uit!
All Dutch!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
EDIT:
Maak dat maar 11-2.
Spijtig voor Noppy, maar die heeft nu wel zijn ticket voor de Grand Slam of Darts.
[ Voor 56% gewijzigd door Freee!! op 03-11-2019 23:18 ]
Gewonnen van de Zwaan, Anderson, White én Chizzy, dat zijn niet de minste namen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
- tweakduke
Vanavond mogen Wesley Harms en van Gerwen spelen.
Heb net Price zien winnen van Suzuki, niet helemaal verdiend (maar zij heeft wel verdiend verloren).tweakduke schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:26:
Vandaag is de Grand Slam of Darts begonnen, het toernooi waar ook spelers van de BDO mee mogen doen. Een week lang darts plezier.
Vanavond mogen Wesley Harms en van Gerwen spelen.
- tweakduke
Dat is toch al jaren het geval.tweakduke schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:19:
Tja de BDO'ers komen tekort voor het PDC niveau en Harms is daar geen uitzondering op.
- tweakduke
Niks nieuws nee, wel teleurstellend om het grote verschil in niveau wederom te zien.
Revive the guild!
MvG ging wel heel hard gooien na leg 3. Denk dat ie ook wel een beetje tegenstand nodig heeft. Was een old skool MvG die alles binnen 4-5 beurten uitgooit en na 12 pijlen op een dubbel staat.Freee!! schreef op zondag 10 november 2019 @ 23:45:
Adrian Lewis gooide goed, maar niet goed genoeg om van MvG te winnen.
Had leuk geweest tegen Smith gisteren, na leg 3 goodie hij:Señor Sjon schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:40:
[...]
MvG ging wel heel hard gooien na leg 3. Denk dat ie ook wel een beetje tegenstand nodig heeft. Was een old skool MvG die alles binnen 4-5 beurten uitgooit en na 12 pijlen op een dubbel staat.
180
140
99
180
180
180
134
137
140
140
85
128
Maar meestal lukt dat niet tegen Michael.
Hij liep na afloop ook nog wat te bespreken met de referee. Ik denk dat 'ie wel dat hoge gemiddelde in het achterhoofd had, want hij liep ook een keer te schreeuwen toen 'ie een paar keer een dubbel mistte (volgens mij in de 5e leg, waarin Ross Smith uiteindelijk 3-1 maakt). En met Bull's Eye uit scheelt toch weer een pijltje.Pinobigbird schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:21:
Lol, MvG stond na 9 pijlen op 50, met de tegenstander niet op een finish. Dus wat doe je dan: dan probeert je gewoon een 10-darter door voor de bull te gaan
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 12-11-2019 22:07 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Twee, moest daarna 25 uitgooien (9 - D8).Jaap-Jan schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:57:
[...]
En met Bull's Eye uit scheelt toch weer een pijltje.
Ik bedoelde ten opzichte van de geijkte manier om 50 uit te gooien met zoiets als S18 D16, dus met 2 pijlen i.p.v. 1 voor de Bull. Maar doordat die gok niet goed uitpakte kostte het hem inderdaad nog een extra pijl.Freee!! schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 23:09:
[...]
Twee, moest daarna 25 uitgooien (9 - D8).
- tweakduke
Duzza toch gewonnen met 9-10
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 13-11-2019 22:00 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maar Lewis heeft het wel netjes gedaan tegen Wade (die dacht al gewonnen te hebben).Quad schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:27:
Arme Webster, 5-0 achter tegen Price, en hij is nog niet klaar.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
[ Voor 25% gewijzigd door LA-384 op 14-11-2019 22:21 ]
- tweakduke
Als White dit volhoudt moet MvG echt even aan de bak.
De 12e leg was bepalend. Het was een mindere avond van MvG, maar op naar de kwartfinale
[ Voor 30% gewijzigd door tweakduke op 14-11-2019 22:41 ]
EDIT:
Price heeft verdiend gewonnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Freee!! op 16-11-2019 22:20 ]
- tweakduke
Anderson dus nog niet in de oude vorm en Price doet het dit toernooi goedFreee!! schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 21:29:
Price is lekker bezig tegen Anderson (zou het graag anders zien, maar ere wie ere toekomt).
EDIT:
Price heeft verdiend gewonnen.
Eens kijken hoe Lewis het doet in een lang format tegen MvG
Op dit moment 4-1 voor MvG.tweakduke schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:39:
[...]
Anderson dus nog niet in de oude vorm en Price doet het dit toernooi goed
Eens kijken hoe Lewis het doet in een lang format tegen MvG
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube