Als ik dit zo zie vind ik het jammer dat Phil stopt, maar zo stoppen is misschien wel beter.
Wat zat Phil nu te leuteren over MvG en Whitlock?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
MVG gooide gewoon als een krant. Vaak ernaast, vooral vlak voor de dubbel en op de dubbels ook handenvol pijlen missen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Realistische analyse van hem. Ook netjes alleen zichzelf de schuld gegeven. Publiek ed niet. Jammer maar terecht voor Phil!
Op RTL is een interview met van Gerwen, jij kijkt Sky zekergambieter schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:08:
Wat zat Phil nu te leuteren over MvG en Whitlock?
Yep, ik woon in Engeland dus Sky it is
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heb even teruggespoeld. Volgens Taylor heeft MvG tijdens een pauze in zijn wedstrijd tegen Whitlock (bij 8-2) een SMSje naar Vincent vd Voort gestuurd met "Whitlock is out" (in het Nederlands neem ik aan
). Dat vind Phil niet kunnen en hij gaat een preek houden tegen MvG.
Ja, Phil was altijd een lieve jongen toen hij aan de top stond. Eikel.
Ja, Phil was altijd een lieve jongen toen hij aan de top stond. Eikel.
Inderdaad, pot en ketel verhaal. Als er iemand is die tegenstanders het bloed onder de nagels uit haalde is het Taylor wel. Bovendien moet hij zich er niet mee bemoeien (op tv nota bene) hoe andere spelers met elkaar omgaan, laat die het lekker zelf uitzoeken. Pappa Taylor moet nog even invloed hebben?
Wat een gezeik van Phil zeg.
Alsof hij altijd een lieverdje was tijdens de wedstrijden.
Kon het bijvoorbeeld nooit hebben dat zijn tegenstander rare streken uithaalde en wat doet meneer nu zelf aan het eind van zijn loopbaan
Alsof hij altijd een lieverdje was tijdens de wedstrijden.
Kon het bijvoorbeeld nooit hebben dat zijn tegenstander rare streken uithaalde en wat doet meneer nu zelf aan het eind van zijn loopbaan

2250 WP Zuid PVoutput
Waar kan ik het interview van Taylor terugvinden?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Blijf het een eng mannetje vinden die Phil, maar hij was goed vanavond
Float like a butterfly, sting like a bee.
Boehoe!
Echt verschrikkelijk! M'n vriendin zei het ook al. Ze zei "Ik wil een pijl in z'n oog gooien!"Martinusz schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:54:
Blijf het een eng mannetje vinden die Phil, maar hij was goed vanavond

Een grote baby is het met dat geniepige lachje elke keer. Ook zei ie dat Van Gerwen verwaand is. En dat boe-groep was idd ook diep en diep triest, maar schijnt wraak te zijn voor boe-geroep in Ahoy of zo? Wel jammer voor de partij zelf. Had echt vuurwerk verwacht, maar Mighty Mike totale off-day. Jammer!
Jammer, Phil heeft dat helemaal niet nodig.
Geen video, maar dit is een goed transcript: http://www.skysports.com/...ylor-tells-mvg-to-grow-upHackus schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 23:40:
Waar kan ik het interview van Taylor terugvinden?
Thanks, Ik kon de video wel bekijken.gambieter schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 17:19:
[...]
Geen video, maar dit is een goed transcript: http://www.skysports.com/...ylor-tells-mvg-to-grow-up
Zag niks verkeerds eigenlijk van Taylor, hij heeft MvG gewoon een shop onder z'n kont verkocht.
Ik denk zelf ook dat MvG meer spanning heeft, omdat hij papa wordt en het darten nu ff teveel is van het goede.
MvG zijn vorige potjes waren ook niet zo best, zegt ie zelf al. Taylor is van de oudere generatie en snapt niet dat er in de pauze geappt wordt.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Op Facebook van rtl7darts staat het interview met Taylor
Hopelijk Gurney & Lewis door maar iets zegt me dat dat iets te optimistisch is.
(ik heb Lewis niet zien spelen, hopelijk is ie goed)
(ik heb Lewis niet zien spelen, hopelijk is ie goed)
Wright maakt een onzekere indruk in dat interview. Ik zeg Gurney.
Oja, nog ff zeiken natuurlijk, dat opkomst muziekje van Gurney is erg slecht gekozen imho veel te traag.
Edit: Beetje tam begin maar als Wright al na 2/3 legs een ander setje pijlen pakt zie ik kansen voor Gurney.
Edit: Beetje tam begin maar als Wright al na 2/3 legs een ander setje pijlen pakt zie ik kansen voor Gurney.
[ Voor 35% gewijzigd door Hippocampus op 29-07-2017 20:36 ]
Helpt wel blijkbaar, van 3-0 naar 4-3 achterstand
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gurney kakt hard in nu. Moet weer even een legje pakken voor inspiratie misschien.
Toch leuk potje zo
9-11, best spannend aan het worden.
⏩ PVOutput☀️
Het kan nog voor Gurney 
Edit: Oh die was wel lekker hoor die 118 finish
Edit: Mooi ook om te zien bloed fanatiek vrienden en familie zijn

Edit: Oh die was wel lekker hoor die 118 finish
Edit: Mooi ook om te zien bloed fanatiek vrienden en familie zijn
[ Voor 79% gewijzigd door Hippocampus op 29-07-2017 21:54 ]
Kijk, die was vol vertrouwen, twee pijlen finish van Wright.
Wright in mindere doen, laat Gurney denken dat hij kan winnen.93avg en net 30% op de dubbel beide, is niet het niveau van Wright normaal. Blij dat Wright wint en nu kijken wat Taylor v Lewis wordt
Taylor onder boegeroep naar het bord 
Ben benieuwd hoe het publiek zich houdt. Vorige pot was zeer vermakelijk, vind Wright toch wel sympathiek overkomen
Ben benieuwd hoe het publiek zich houdt. Vorige pot was zeer vermakelijk, vind Wright toch wel sympathiek overkomen
Ik gun het Lewis vele malen meer dan Taylor.
Zo, dit is een versnelling hoger darten
Hopelijk houden de heren dat nog ff vol.
Vind die pauze om de 5 legs behoorlijk irritant eigenlijk.
Kan ik lekker een biertje pakkenMartinusz schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 22:32:
Vind die pauze om de 5 legs behoorlijk irritant eigenlijk.
Volgens mij is dit mooier dan de finale morgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Arjantje72 op 29-07-2017 22:39 ]
Beetje de oude Taylor, stiekem wel mooi om te zien.
De winnaar van de finale is bekend
De winnaar van de finale is bekend
[ Voor 28% gewijzigd door Arjantje72 op 29-07-2017 23:21 ]
105+ gemiddeld in zo'n lang format, toch wel knap.
Nu Taylor goed gooit staan zíjn pijlen weer recht in het bord.
Vorige keren hingen ze allemaal omlaag.
Vorige keren hingen ze allemaal omlaag.
Ok, Taylor wel echt weer goed, maar toch ook waren Lewis en vGerwen niet op de toppen van hun kunnen bezig.
Nou mag Taylor het morgen nog een keer herhalen tegen Wright en dan toch dik verdiend de titel pakken.
Nou mag Taylor het morgen nog een keer herhalen tegen Wright en dan toch dik verdiend de titel pakken.
Klopt, maar met deze vorm is het echt moeilijk om te winnen van Taylor.Hippocampus schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:36:
Ok, Taylor wel echt weer goed, maar toch ook waren Lewis en vGerwen niet op de toppen van hun kunnen bezig.
Even als Wright, dus Taylor maakt een goede kans im Finale morgenHippocampus schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 23:36:
Ben benieuwd naar MvG straks tijdens de uitzending en wat hij allemaal te zeggen heeft.
Ik ben zelf van mening dat Vincent nooit iets op tv had moeten zeggen over dat Whatsappje "doei doei Whitlock". Daarnaast geeft mij dit wel een ander beeld betreft MvG dan ik eigenlijk had. Een hoop ophef over het gezwets tussen Taylor en MvG op social media in ieder geval.
Mijn aanzien richting Taylor is ook de laatste jaren gedaald, na al die gekke streken van hem toen die minder ging spelen. Dit toernooi is de man weer ouderwets goed. Daar kan ik dan wel weer va genieten.
Ik ben zelf van mening dat Vincent nooit iets op tv had moeten zeggen over dat Whatsappje "doei doei Whitlock". Daarnaast geeft mij dit wel een ander beeld betreft MvG dan ik eigenlijk had. Een hoop ophef over het gezwets tussen Taylor en MvG op social media in ieder geval.
Mijn aanzien richting Taylor is ook de laatste jaren gedaald, na al die gekke streken van hem toen die minder ging spelen. Dit toernooi is de man weer ouderwets goed. Daar kan ik dan wel weer va genieten.
Zo'n smsje is MVG ten voeten uit. Maar zo erg is het toch allemaal niet. Veel ophef over niets. Het was alleen niet zo handig van Vincent om het op tv voor te lezen.GovertNL schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:40:
Ben benieuwd naar MvG straks tijdens de uitzending en wat hij allemaal te zeggen heeft.
Wie denken jullie wie de titel pakt zo ?
Ik denk Taylor, die is van de week in beter vorm als Snakebite
Onderling resultaat is de laatste 2 jaar in het voordeel van Snakebite. Alleen speelt hij deze week niet bijzonder sterk, maar dat kan vanavond zomaar ineens anders zijn.Hackus schreef op zondag 30 juli 2017 @ 18:50:
Wie denken jullie wie de titel pakt zo ?
Klopt wel hoor maar Wright heeft nog zo weinig ervaring met het winnen van majors. Taylor daarentegenoutlandos schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:00:
[...]
Onderling resultaat is de laatste 2 jaar in het voordeel van Snakebite. Alleen speelt hij deze week niet bijzonder sterk, maar dat kan vanavond zomaar ineens anders zijn.
Vond de afgelopen dagen Taylor het beste spel hebben. Wright zit niet op zijn normale niveau dus zelf denk ik dat Taylor gaat winnen.
Taylor veegt de vloer aan met wright verwacht ik.
Taylor heeft gewoon tegen iedereen gezegd dat als hij geen waardig afscheid krijgt hij toch nog even door gaat. Denk maar niet dat iemand hem gaat verslaan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ik het zo hoor zijn het allemaal backstabbers daar in de dartsport
WoW wat een opkomst!
Die Wright loopt er rond of die voor eerst op het podium staat. Erg ongemakkelijk.
Zo, 140,140,140,t7,20 tops klaar pauze
Ik heb het gevoel (wellicht geheel onterecht) dat Wright niet helemaal in de wedstrijd zit.
2250 WP Zuid PVoutput
Hmm, die had Wright toch niet mogen verliezen.
Al heel de week niet, jammer.MdO82 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:50:
Ik heb het gevoel (wellicht geheel onterecht) dat Wright niet helemaal in de wedstrijd zit.
Ik met mijn grote mond
[ Voor 6% gewijzigd door Arjantje72 op 30-07-2017 21:01 ]
Hij wordt wakkerArjantje72 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:57:
[...]
Al heel de week niet, jammer.
Ik met mijn grote mond
2250 WP Zuid PVoutput
Ik zie Wright dit niet meer winnen. (niet onverwacht) Leuk voor Taylor.
Nee 11 legs winnen van Taylor zie ik nu ook niet gebeuren.
Dit dusMartinusz schreef op zondag 30 juli 2017 @ 19:18:
Taylor veegt de vloer aan met wright verwacht ik.
Verdient gewonnen, als hij zo blijft spelen is het jammer dat hij gaat stoppen.
En anders ook wel, je bent toch altijd nieuwsgierig hoe hij het gaat doen
Er wordt vaak genoeg gezegd dat je op het hoogtepunt moet stoppen en Phil Taylor lijkt nu wel op weg naar een volgend hoogtepunt in plaats van zachtjes uit te doven tijdens zijn afscheidsjaar. En de PDC lijkt zijn naam weer waar te maken:Arjantje72 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:10:
Verdient gewonnen, als hij zo blijft spelen is het jammer dat hij gaat stoppen.
spoiler:
Phil Darts Champion 
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Man man man. Het is dat het nergens over gaat, maar wat gedraagt die Taylor zich als een kleuter.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat is er dan nu weer gebeurt?
Hij speelde tegen een enigszins vadsige (duh) Australiër, Cadby, die steeds aan zijn shirt plukte en een handdoek nodig had om droog te blijven. Taylor vond dat irritant en ging het na doen en stiekem de handdoek langs z'n achterste halen e.d.
Mentale oorlog ok, maar dit was gewoon sneu.
Natuurlijk viert zo'n jong joch veel punten enthousiast, maar dat spelletje is wel standaard geworden onderhand. Tijd dat opa stopt.
Mentale oorlog ok, maar dit was gewoon sneu.
Natuurlijk viert zo'n jong joch veel punten enthousiast, maar dat spelletje is wel standaard geworden onderhand. Tijd dat opa stopt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ah, ja. Dat is de oude Taylor weer, wint een toernooi en de oude streken komen weer boven.
Corey Cadby won in de halve finale en struikelde over Kyle Anderson in de finale.gambieter schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 23:41:
Ah, ja. Dat is de oude Taylor weer, wint een toernooi en de oude streken komen weer boven.
Uitgebreide samenvatting teruggekeken, manman, wat een mafkees die Taylor.. Heel bijzonder, en dat siert hem totaal niet.
⏩ PVOutput☀️
Wat ik echt "zielig" vind. Dat als van Verwen niet speelt we ineens naar samenvatting zitten te kijken, al 2 weken.
Dat heeft meer te maken met de tijdzone waarin gespeeld wordt. Op het moment dat er life uitgezonden zou kunnen worden, zit er geen mens te kijken in Europa.Arjantje72 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:40:
Wat ik echt "zielig" vind. Dat als van Verwen niet speelt we ineens naar samenvatting zitten te kijken, al 2 weken.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Kijk nu de world grand prix, Henderson v Barney waar Barney klopt lijkt te krijgen.
Uit eindelijk eraf gegaan idd.. De top staat niet in de halve finales, Whitlock, Henderson, Suljovic en Gurney. Als ik mijn geld op iemand zou moeten zetten dan zou ik het op Suljovic zettenHackus schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:42:
Kijk nu de world grand prix, Henderson v Barney waar Barney klopt lijkt te krijgen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Na die partij tegen Wright zeker (hoewel Snakebite ook behoorlijk onder zijn normale niveau gooide).Gynnad schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:11:
[...]
Uit eindelijk eraf gegaan idd.. De top staat niet in de halve finales, Whitlock, Henderson, Suljovic en Gurney. Als ik mijn geld op iemand zou moeten zetten dan zou ik het op Suljovic zetten
Wie gaan er morgen allemaal kaarten kopen voor Ahoy? Ik heb vorige week als PDCTV-HD annual subscriber al front table-kaarten kunnen bemachtigen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
We gaan het proberen.Pinobigbird schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 20:21:
Wie gaan er morgen allemaal kaarten kopen voor Ahoy? Ik heb vorige week als PDCTV-HD annual subscriber al front table-kaarten kunnen bemachtigen.
Dit jaar een dusdanig mooi feest dat het zeker een herhaling waard is.
Hm leuk.. Verkoop zou 10u starten, is nu 11u geworden.

We hebben tickets, vloertribune rij 5.
Maar ik kan nergens op een plattegrond de vloertribune vinden, dat zal wel achteraan zijn, gok ik zo.
[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 09-10-2017 11:46 ]
⏩ PVOutput☀️
@Quad Mooi! Er was weer een run op de kaarten las ik.
http://www.rtl7darts.nl/n...terdam_binnen_5_minuten_/
Met vloerkaarten kan je redelijk eenvoudig even naar voren lopen voor de walk-on. Altijd gezellig.
Met vloerkaarten kan je redelijk eenvoudig even naar voren lopen voor de walk-on. Altijd gezellig.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Maar is dat niet een tribune achteraan in de zaal?Pinobigbird schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:25:
@Quad Mooi! Er was weer een run op de kaarten las ik.
⏩ PVOutput☀️
Nee (vorige jaren niet ten minste). De "vloertribune" is een wat rare benaming voor de "tables" of de "vloer".Quad schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:57:
[...]
Maar is dat niet een tribune achteraan in de zaal?
De vloer is gewoon 1 gedeelte waar iedereen vrij rond kan lopen tussen de tafels. Enige uitzondering is het afgesloten familie-/vip-vak links vooraan. Wel zijn de "front tables" alleen voor de PDCTV-HD annual subscribers verkrijgbaar. Daar vind je dus voornamelijk Britten, en mij
Leuke Finale. [YouTube: https://youtu.be/csQ6RRjLvM8]
Weet iemand of er nog mogelijkheden zijn om de middag wedstrijden te kijken ?
Ik gebruikte voorheen de website van Itv4, maar die hebben inmiddels ook een regio begrenzing ingesteld.
Ik gebruikte voorheen de website van Itv4, maar die hebben inmiddels ook een regio begrenzing ingesteld.
2250 WP Zuid PVoutput
Tijd om wat aan zijn fysieke gestel te doen
Je bedoelt de helft minder vreten?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet dat de gemiddelde top darter nou mooie reclame is voor sport, redelijk snel afvallen kan de performance beïnvloeden. Iets met gewenning dacht ik. Van de andere kant moet men het ook niet zo ver laten komen als Andy Fordham.
Het schiet ook niet op dat op de dartcultuur vergeven is van bier & bitterballen. (ook al hebben ze dat laatste niet in Engeland)
Het schiet ook niet op dat op de dartcultuur vergeven is van bier & bitterballen. (ook al hebben ze dat laatste niet in Engeland)
Komend weekend De GrandSlam of Darts met mix van BDO en PDC spelers
Dat is een erg leuk toernooi.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, maar wanneer was de laatste keer dat een BDO'er het toernooi won
BDO is ook erg gemarginaliseerd. Ook iemand als RvB heeft al jaren niet meer in een finale gestaan. Ik zie alleen de 'dubbel' finales van de World Cup of Darts voor landenteams op zijn palmares, die won hij 2017 en 2014 met een finale in 2016. De premier league in 2014 was zijn laatste grote overwinning. Hij glijdt eigenlijk sneller af dan Taylor, die hogere pieken kent dit jaar.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De beste spelers van de BDO gaan naar de PDC, niet gek dat dat iets minder is. BDO'ers werken bijna allemaal naast het darten.
Zit nu na Taylor, MvG te kijken.
Zijn er meer kijkers hier ?
* Freee!! meldt zich, heeft net Barney zien winnen.Hackus schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:19:
Zit nu na Taylor, MvG te kijken.
Barney was goed net en zo Danny Noppert
Ik wens hem sterkte tegen Gurney.Hackus schreef op zondag 12 november 2017 @ 00:08:
Barney was goed net en zo Danny Noppert
vandaag op het programma
vanaf 14u
Jeffrey de Zwaan v Scott Mitchell
James Wilson v Mark McGeeney
Peter Wright v Corey Cadby
Simon Whitlock v Cameron Menzies
Mensur Suljovic v Michael Smith
Gary Anderson v Berry van Peer
Alan Norris v Glen Durrant
Dave Chisnall v Stephen Bunting
vanaf 20u
Joe Murnan v Ross Montgomery
Darren Webster v Danny Noppert
Steve Lennon v Jamie Hughes
James Wade v Peter Machin
Daryl Gurney v Mark Webster
Phil Taylor v Robbie Green
Michael van Gerwen v Rob Cross
Raymond van Barneveld v Gerwyn Price
vanaf 14u
Jeffrey de Zwaan v Scott Mitchell
James Wilson v Mark McGeeney
Peter Wright v Corey Cadby
Simon Whitlock v Cameron Menzies
Mensur Suljovic v Michael Smith
Gary Anderson v Berry van Peer
Alan Norris v Glen Durrant
Dave Chisnall v Stephen Bunting
vanaf 20u
Joe Murnan v Ross Montgomery
Darren Webster v Danny Noppert
Steve Lennon v Jamie Hughes
James Wade v Peter Machin
Daryl Gurney v Mark Webster
Phil Taylor v Robbie Green
Michael van Gerwen v Rob Cross
Raymond van Barneveld v Gerwyn Price
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube