Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Like magic 😂Hackus schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:36:
Ze hebben de finale shakes. Komt wel goed
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat is 150ll roel j schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:15:
Vraag. Had Smith met T20, D20 en bull zijn 110 kunnen uitgooien? Ja toch.
Play every day
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:32
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
T20, bullseye =110
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sowieso fascinerend hoe ze soms triples missen in een beurt, maar vaak als ze op 170 bijv. Staan altijd wel 1 of 2 triples gooien, alsof ze dan toch geconcentreerder zijn.
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- tweakduke
Like a Bully Boy 😉
Do { Ping } while ( LOL )
- tweakduke
Ja het worden er echt teveel. Er zit een blok extra tussen volgens mij vergeleken met vorig jaar.Shadow_Agent schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:55:
Prfffff die reclame's zijn echt killing....
Ja kom er niet lekker in, ga de hele tijd wat anders doen en zet het geluid van de tv uit. Kom steeds te laat weer terug als er alweer een leg gespeeld is.Shadow_Agent schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:55:
Prfffff die reclame's zijn echt killing....
- tweakduke
Klopt dat is het effect er bij mij ook van. Volgens mij was afgelopen jaren na de eerste en tweede set, dan na de vierde en dan pas na de achtste set.mathy_ schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:02:
[...]
Ja kom er niet lekker in, ga de hele tijd wat anders doen en zet het geluid van de tv uit. Kom steeds te laat weer terug als er alweer een leg gespeeld is.
Nu zit er ook een blok na set 5 en dat is echt slopend voor de flow. De eerste en tweede set achter elkaar had ik min of meer wel geaccepteerd.
⏩ PVOutput☀️
Smith weer op voorsprong.
⏩ PVOutput☀️
Eens! Ik geloof het sowieso wel, tijd om naar bed te gaan. Morgen werken en kind dat mogelijk wakker wordt vannacht net als afgelopen nacht toen het ook al laat wasdanslo schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:09:
Bloedirritant dat gefluit.

@Shadow_Agent 9 darter!
[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 03-01-2022 23:13 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat vind ik sowieso wel sterk van Jacques. Die is nog van de oude stempel, gewoon je standaard rijtjes aframmen want dat geeft je gewoon de meeste kans.Quad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:10:
Oioi, heeft Jacques echt wel een punt mee, dat maakt je finish gewoon lastiger.
Smith weer op voorsprong.
Tegenwoordig zijn ze echter allemaal eigenwijs en gaan eigen favoriete finishpaden kiezen, maar dat is lang niet altijd slim.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door Jebus4life op 03-01-2022 23:19 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
⏩ PVOutput☀️
"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."
Smith begon na de 1e twee legs ook zeer zwak te gooien, geëindigd op 95 gemiddeld.ll roel j schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:21:
Wright heeft het momentum terug. Of het door de pijlen komt of mentaal sterker, ik weet het niet.
Sowieso zijn de laatste 3 sets minder geworden bij Smith.
⏩ PVOutput☀️
Hoop van niet maar Wright gaat als een malle.
[ Voor 20% gewijzigd door ll roel j op 03-01-2022 23:28 ]
Yep, zie Michael dit niet meer terugpakkenll roel j schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:27:
Einde verhaal voor Smith ben ik bang. Ik heb geen vertrouwen dat Wright dit nog laat wegglippen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Toen Wright die 170 wou checken ipv zich klaar te zetten dacht ik even dat het definitief richting Smith ging, en toch kapseist die (Wright speelt ook gewoon echt goed nu, maar Smith lijkt me toch nét wat weggezakt).ll roel j schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:27:
Einde verhaal voor Smith ben ik bang. Ik heb geen vertrouwen dat Wright dit nog laat wegglippen.
***EDIT***
Wright laat ook niks meer liggen nu, menselief...
[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 03-01-2022 23:31 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
YepPinobigbird schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:32:
Laatste leg?
Of juist niet, Wright legt de laatste sets zo'n extreem hoog niveau neer.Hippocampus schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:33:
Anticlimax en zo zonde dat Smith dit niet afgemaakt heeft.
⏩ PVOutput☀️
Wright wereldkampioen!

⏩ PVOutput☀️
PSN: xMaurice93
Hoe zeggen ze dat? Onder druk staan de groten op?
[ Voor 7% gewijzigd door Jebus4life op 03-01-2022 23:38 ]
- tweakduke
Wat dat betreft absoluut een van de mooiere finales van de afgelopen jaren
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jij kijkt vanuit de hoek van Wright, ik vanuit die van Smith. Hij had het echt in handen maar was niet thuis op het moment dat het moest. Natuurlijk allemaal heel knap van Wright maar die voorsprong had gaf Smith te makkelijk weg.Quad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:36:
[...]
Of juist niet, Wright legt de laatste sets zo'n extreem hoog niveau neer.
Ja, helemaal eens. Hij had op een gegeven moment gewoon legs waarin hij 40-80 punten te kort kwam. Ofwel, kakte teveel in.Hippocampus schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:39:
[...]
Jij kijkt vanuit de hoek van Wright, ik vanuit die van Smith. Hij had het echt in handen maar was niet thuis op het moment dat het moest. Natuurlijk allemaal heel knap van Wright maar die voorsprong had gaf Smith te makkelijk weg.
⏩ PVOutput☀️
Die staat nu echt te janken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hopelijk komt hij hier wel eroverheen. Staat nu voorlopig mooi 5e op de ranking.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat kan zomaar. Alhoewel hij toch echt verbetering heeft laten zien op mentaal gebied. Ook hij krijgt steeds meer ervaring dus zolang hij niet opgeeft zie ik hem echt nog wel een keer wereldkampioen worden.ll roel j schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:38:
Hoe gaat Smith hier over heen komen. Ben bang dit wel eens héél lang kan nadreunen bij hem.
We zullen zien, hij is nog jong, maar moet er wel een X 1 pakken
Stack Sats
- tweakduke
Ik hoop het niet, eigenlijk had hij de pech dat zijn tegenstander geen off-day had en dan is die finale toch pittig als je daar weinig ervaring in hebt.Hippocampus schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:46:
[...]
Ja dat kan zomaar. Alhoewel hij toch echt verbetering heeft laten zien op mentaal gebied. Ook hij krijgt steeds meer ervaring dus zolang hij niet opgeeft zie ik hem echt nog wel een keer wereldkampioen worden.
Hoe vaak is de finale niet in 7 - 4 of een dergelijke score geëindigd dat is een stuk eenvoudiger. Hij kan hier alleen maar van leren en nog beter worden
Hoop ook dat de verbetering op dat vlak zich nu uitbetaald. Hij verdient het om ook een major te winnen.Hippocampus schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:46:
[...]
Ja dat kan zomaar. Alhoewel hij toch echt verbetering heeft laten zien op mentaal gebied. Ook hij krijgt steeds meer ervaring dus zolang hij niet opgeeft zie ik hem echt nog wel een keer wereldkampioen worden.
Ja hij is zeker nog steeds een potentiële wereld kampioen.
Hij heeft wel een punt denk ik. Smith lijkt toch nog altijd mentaal een drempel over te moeten, heb je dan ooit een keer gehad en zit hij je niet meer in de weg dan kan het hard gaan. Blind de pijlen in de juiste vakjes rammen kan hij wel, dat hebben we al genoeg gezien.Martinusz schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:46:
Wel opvallende opmerking van Peter, als Bully Boy zijn eerste major pakt, dan gaat hij er meer pakken.
We zullen zien, hij is nog jong, maar moet er wel een X 1 pakken
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Notabene Peter Wright heeft ook héél lang met hetzelfde euvel gekampt waar hij er iedere keer in de finale af ging tegen MvG, na zijn eerste major kwamen er snel meerMartinusz schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:46:
Wel opvallende opmerking van Peter, als Bully Boy zijn eerste major pakt, dan gaat hij er meer pakken.
- tweakduke
Die drempel heeft Wright ook jaren gehad, hij weet precies hoe dat isGonadan schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:50:
[...]
Hij heeft wel een punt denk ik. Smith lijkt toch nog altijd mentaal een drempel over te moeten, heb je dan ooit een keer gehad en zit hij je niet meer in de weg dan kan het hard gaan. Blind de pijlen in de juiste vakjes rammen kan hij wel, dat hebben we al genoeg gezien.
Ik wil iedereen bedanken voor zijn of haar deelname, het gaf naar mijn idee een extra spelelement en boost voor de beleving van het WK in dit topic.
Van de voorspellers hebben @tweakduke @Nicap @Pino112 en @Quad de winnaar goed voorspelt.
Helaas kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is met 279 punten uiteindelijk geworden.... @Quad!

@Pino112 en @Nicap eindigen respectievelijk op de 2e en 3e plaats.
Eervolle vermelding voor @Verwijderd, heeft volgens mij bijna 90% van het toernooi bovenaan gestaan maar uiteindelijk gestrand in het zicht van de haven.
⏩ PVOutput☀️
Andere jaren was het na de WK finale altijd wel bekend.
Nu bij Arjan van der Giessen. Niks over bekend. Het is wachten op publiek dus.!mark schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 00:01:
Met het WK dat nu voorbij is nog geen definitieve line-up voor de Premier League zo te lezen.
Andere jaren was het na de WK finale altijd wel bekend.
En dat was dus RTL7darts. Einde van een tijdperk toch wel.
Op naar Viaplay vanaf maart!
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 04-01-2022 00:07 ]
⏩ PVOutput☀️
RTL7 darts bedankt!![]() |
En in de periode tussen nu en Maart gratis via het Youtube kanaal van ViaPlay; dit zal om de Masters en de eerste rondes Premier League gaan.
Anderson ook, die kon eerst ook niets winnen. Is uiteindelijk ook goed gekomentweakduke schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:52:
Die drempel heeft Wright ook jaren gehad, hij weet precies hoe dat is
En kijk naar een Adrian Lewis, die won opeens veel en daarna niets meer. Het kan verkeren.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 04-01-2022 01:01 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Man wat erger ik me aan die 2 commentatoren. Elke leg weten ze hoe het afgaat lopen en dan hebben ze het weer compleet mis.
Kunnen ze de wedstrijd niet gewoon beschouwen in plaats van steeds denken te weten wat er gaat gebeuren gebaseerd op nietzeggende statistiekjes?
Haha helaasQuad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 23:12:
En nu wordt het dus kielekiele voor Peter Wright.
@Shadow_Agent 9 darter!
spoiler:slaap lekker!
Hele dag geen nieuws en dartstopics gelezen. Net even de finale afgekeken, mooie overwinning van Snakebite. Weergaloze darter! Erg sneu voor Smith
𝗕𝗶𝗴 𝗣𝗿𝗲𝗺𝗶𝗲𝗿 𝗟𝗲𝗮𝗴𝘂𝗲 𝗮𝗻𝗻𝗼𝘂𝗻𝗰𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗮𝘁 𝟭𝟵𝟬𝟬 𝗚𝗠𝗧
— PDC Darts (@OfficialPDC) 14 januari 2022
All will be made clear this evening... 🧐 pic.twitter.com/ghBRhqqpLO
Dus om 20:00u Nederlandse tijd.
𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆. 𝗠𝗮𝘁𝗰𝗵. 𝗠𝗮𝘁𝘁𝗲𝗿𝘀.
— PDC Darts (@OfficialPDC) 14 januari 2022
Introducing the new format for the 2022 @CazooUK Premier League... The biggest shake up in the tournament's history!
8️⃣ Players
1️⃣ Winner each night
🗓 17 weeks
🏆 One champion
➡️ https://t.co/ZMuQNjsU8b pic.twitter.com/PTyp5DTJr1
Nieuw format, de namen worden nog bekendgemaakt.
⏩ PVOutput☀️
Ik snap het nog niet helemaal.A new development, though, will see the Premier League feature eight players in 2022, with the 16 league nights being individual events comprising the quarter-finals, semi-finals and a final over the best of 11 legs - with a £10,000 bonus to each night's winner.
Ranking points will also be awarded from each night - with five to the winner, three to the runner-up and two to the semi-finalists - to form the league table from which the top four players will progress to the Play-Offs.
Across the 16 weeks, players will face each other twice in a quarter-final tie to form the draw for 14 nights, with the additional two nights seeing the stars face off again.
Je positie op een avond geeft je punten en dat bepaald weer op het einde de ranking van de finales van de laatste speelronde.
⏩ PVOutput☀️
http://bit.ly/Rotterdam26TierGenSale
Verwijderd
Dus Price, Wright, van Gerwen, Wade, Smith, Anderson, de Sousa en Clayton.
En ook al te bestellen zie ik?Pinobigbird schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:10:
Rotterdam Ahoy is op 24 maart.
http://bit.ly/Rotterdam26TierGenSale
⏩ PVOutput☀️
Ik verwacht 7 en 1 plaats die rouleert met een andere speler/spelersVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:17:
Ik verwacht geen andere spelers in de selectie dan de huidige top 8, eerlijk gezegd.
Dat hebben ze al min of meer uitgesloten.ll roel j schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:21:
[...]
Ik verwacht 7 en 1 plaats die rouleert met een andere speler/spelers
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
https://www.pdc.tv/EveryMatchMattersQuad schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:02:
Oeh nieuw format, moet nog ff uitzoeken hoe het precies zit.
Post later had ik het al uitgetypt.
⏩ PVOutput☀️
Ah oké, dank. Dat had ik nog niet meegekregen.
'Probleem' wat ik altijd had met de Premier League was dat als ik vanwege andere bezigheden 2 avondjes aan het begin gemist had mijn algehele interesse in de PL afnam omdat je niet bij bent. Met die nieuwe format kun je prima zo nu en dan los een avondje kijken als zijnde mini-toernooi
Ik denk dat ze de Sousa laten zitten en gaan voor Rob Cross eigenlijk. De Sousa heeft dit jaar wel erg weinig laten zien terwijl Cross recent het EK darts gewonnen heeft bijv.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 20:17:
Ik verwacht geen andere spelers in de selectie dan de huidige top 8, eerlijk gezegd.
Maar goed, speculaas
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube