The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Zolang Anderson Wright niet nog een keer breekt is het kat in 't bakkie voor Wright, en Anderson heeft daar nog maximaal 2 kansen voor. Deze set en de 10e.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Denk het niet aangezien hij niet op de D9 mikte maar op de single 2?
Do { Ping } while ( LOL )
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In de statistiek wordt volgens mij een potentiele dubbel altijd gerekend.
Zelfs een speler wie vanaf 50 voor de gebruikelijke 18+D16 gaat wordt één gemiste dubbel voor gerekend.
Zo ging het altijd wel in de statistiek welke je tijdens de uitzending ziet, Jaques telt ze als commentator terecht niet.
[ Voor 15% gewijzigd door !mark op 03-01-2022 00:13 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:18
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Redelijk aardig dartertje inderdaadQuad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:12:
Wat een knappe leg was dit zeg van Wright.
Yes maar goed, stel dat hij via een WK wesp/vlieg van d9 naar single 2 was gekaatst was het ook een gemiste dubbel.Shadow_Agent schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:11:
[...]
Denk het niet aangezien hij niet op de D9 mikte maar op de single 2?
Dus volgens mij rekenen ze m als een dubbel.
⏩ PVOutput☀️
Nee ik ook niet meer helaas. Maar Wright is echt een geweldige darter! Heb alleen een zwak voor Gary Andersonll roel j schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:13:
Ik zie Anderson dit niet meer winnen. Wright doet het simpelweg beter.
⏩ PVOutput☀️
Ja, het scheelt niet veel. Maar Wright heeft minder vaak een slechte beurt.ll roel j schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:13:
Ik zie Anderson dit niet meer winnen. Wright doet het simpelweg beter.
[ Voor 28% gewijzigd door Shadow_Agent op 03-01-2022 00:18 ]
Klopt, maar de beurten onder de 100 gaan dan bijna allemaal in 2 pijlen uit. Beide zo'n 45% op de dubbel, dat is gewoon erg goed en zorgt mede voor hoge gemiddelden.Shadow_Agent schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:17:
Dat staatje net van 100+ finishes was niet zo denderend dan. Wright maar 1, Anderson 3 meen ik
Daarnaast scoren ze in de 1e 3 beurten vrij hoog en komen ze na 3 of 4 beurten bijna altijd onder de 100 maar boven de 70.
⏩ PVOutput☀️
Wright komt ook net iets minder vaak in de situatie dat ie het uberhaupt kan proberen.Shadow_Agent schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:17:
Dat staatje net van 100+ finishes was niet zo denderend dan. Wright maar 1, Anderson 3 meen ik. Smith gooit vaker 100+ uit, dus wat mij betreft iets meer kans op de titel
Hij gooit best vaak komende vanaf ~171-240 een beurt met 2 of 3 triples en daarmee onder de 100
Er is maar precies één stand onder de 100, die niet in twee pijlen uit kan.Quad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:20:
[...]
Klopt, maar de beurten onder de 100 gaan dan bijna allemaal in 2 pijlen uit.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Hippocampus schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:41:
Goed van Anderson. Nog maar een setje erbij.
Ja, 5-5 zou mooi zijn.danslo schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:23:
Wat een geweldige pot krijgen we voorgeschoteld zeg
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Toch wel spannend dus
[ Voor 73% gewijzigd door NotSoSteady op 03-01-2022 00:25 ]
Edit: niks gezegd
[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 03-01-2022 00:29 ]
[ Voor 7% gewijzigd door !mark op 03-01-2022 00:30 ]
Maar verrekte knap van Anderson.
⏩ PVOutput☀️

*EDIT* Kan hij over een kwartiertje gaan doen
[ Voor 21% gewijzigd door Jebus4life op 03-01-2022 00:32 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Recordbreaking inmiddels.Hippocampus schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:31:
Die Wright gooit wel erg veel maximums vanavond zeg.
En cameraman is ook toe aan z'n slaap.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Geweldig afgemaakt ook, geen zenuwen matchdarts, gewoon koud afmaken.
En heerlijk commentaar zo de laatste leg.
⏩ PVOutput☀️
Genieten man, erg benieuwd naar de finale vanavond.
Nog 1 partij.. hopelijk all the way
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
- tweakduke
Dat wordt hopelijk een hele mooie finale
Maandag 3 januari
avond:
Michael Smith 🏴 v Peter Wright 🏴
Bijna klaar
Moet mogelijk zijn met Smith en Wright, mits er voldoende sets gespeeld worden; bij voorkeur graag 13 stuks
FeliQuad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:38:
Finale begint pas om 21u10 als het goed is.
Edit: Volgens mij is het Tweakers bracket ook wel gespeeld.
En de prijs:
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 03-01-2022 07:58 ]
Ik kan nog tweede worden dus voor het bracket hup Wright maar persoonlijk ben ik voor SmithQuad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 00:38:
Finale begint pas om 21u10 als het goed is.
Edit: Volgens mij is het Tweakers bracket ook wel gespeeld.
Verwijderd
Hoe kan ik het verder onderbouwen dan? Darts is niet enkel statistieken. Het moet op de juiste momenten raak zijn. MvG zijn vorm is al een tijd niet top. Of vind jij van wel? Jij denkt dat hij het WK had gewonnen zonder corona, omdat hij 'normaal' 95-105 gemiddeld gooit.St@m schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:37:
[...]
Tja, onderbouw het dan op zn minst. Ik hoef niet perse MvG te verdedigen, maar het is gewoon onzin. MvG is niet in bloedvorm maar gooit gewoon tussen de 95 en de 105 gemiddeld, exact wat deze heren ook allemaal gooien, en dan draait het om de vorm van de dag en is het gewoon niet te zeggen of MvG het wel of niet had gered.
Dat doet het halve speelveld, dus dat vind ik onzin.
Nja het punt is dus dat ze allemaal vergelijkbaar gooien en gooiden afgelopen weken. Ook Wright, Anderson, Price etc. hadden matige / slechte eerste rondes. Waarom zou een MvG niet een zelfde toernooiontwikkeling hebben meegemaakt?Verwijderd schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:14:
[...]
Hoe kan ik het verder onderbouwen dan? Darts is niet enkel statistieken. Het moet op de juiste momenten raak zijn. MvG zijn vorm is al een tijd niet top. Of vind jij van wel? Jij denkt dat hij het WK had gewonnen zonder corona, omdat hij 'normaal' 95-105 gemiddeld gooit.
Dat doet het halve speelveld, dus dat vind ik onzin.
Het gaat op dit moment tussen deze mannen, de 'echte' top, per dag erom hoe het uitvalt. Achteraf lullen "MvG had hiervan kunnen winnen" of "MvG had hier niet van kunnen winnen" slaat verder ook nergens op, het is alleen jammer dat MvG die kans niet heeft gekregen.
Ben iig benieuwd naar de pot van vanavond! Ben er alleen echt bang voor dat de sfeer overstemd wordt door Boe-geroep bij Wright zoals we het tot nu toe iedere partij hebben gezien wanneer een Engelse darter tegen een 'buitenlander' moet.
PS4 PSN: Dazzler2120
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Q-School begint straks, maar wel goed om in de gaten te houden denk ik.
Ik begin steeds meer te denken dat Michael Smith een Amish is.
[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 03-01-2022 21:11 ]
⏩ PVOutput☀️

Hoop op een mooie kraker die uiteindelijk door Smith gewonnen wordt. Die heeft voor mij de grootste gunfactor
Iedereen heel veel plezier!! 🎯
⏩ PVOutput☀️
Niks mis met Koert, die overanalyseert tenminste niet zo veel.Quad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:17:
@Pino112 Juich maar niet te vroeg.
Koert Westerman hoopt dat Viaplay ook nog met hem in zee wil.
Mooie walkon en aankondiging ook gisteren
- tweakduke
Nou we gaan beginnen veel plezier allemaal
🎯
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
⏩ PVOutput☀️
Ik stel voor om het wk volgend jaar in Duitsland te houdenQuad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:22:
Publiek reageert niet op Wrigth z'n walkon song, en boegeroep was al goed te horen. Die gaat een vervelend avondje hebben.
Dat boegeroep is relatief nieuw toch? Kan het me niet herinneren van eerdere wk’s. Toch beetje afbreuk aan de sfeer.Quad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:22:
Publiek reageert niet op Wrigth z'n walkon song, en boegeroep was al goed te horen. Die gaat een vervelend avondje hebben.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

(dubbel percentage zal met zekerheid geen records brengen vandaag
[ Voor 63% gewijzigd door Jebus4life op 03-01-2022 21:30 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ja inderdaad, qua scores staat hij goed te gooien. Maar op de dubbels laat hij het liggen.Quad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:43:
Smith moet onderhand nu wel die dubbel gaan raken.
Smith lijkt niet bij de les te zijn, in ieder geval niet zo scherp als eerdere games. Wright gaat dit winnen.Quad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:43:
Smith moet onderhand nu wel die dubbel gaan raken.
Als Smith niet snel komt opdagen gaat dit een appeltje-eitje voor Wright worden. Wat jammer zou zijn gezien hun voorgaande partijen.dr.lowtune schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:46:
[...]
Smith lijkt niet bij de les te zijn, in ieder geval niet zo scherp als eerdere games. Wright gaat dit winnen.
Als het zo doorgaat wel, maar al genoeg partijen zijn met 2-0 start alsnog een lange pot gewordendr.lowtune schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:46:
[...]
Smith lijkt niet bij de les te zijn, in ieder geval niet zo scherp als eerdere games. Wright gaat dit winnen.
Dodelijk als een cobra
Maar toch iets met de lucht, Wright nu alweer gebaren

⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
⏩ PVOutput☀️
Alle drie tegelijk 😂😋Quad schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:00:
Smith snapt tenminste wel hoe je 80 uitgooit met 3 darts in de hand.
⏩ PVOutput☀️
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube