Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
En dan nu uit het niets een 10 darter.Hippocampus schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:56:
meh, Wright komt er niet aan te pas. Raakt geen pepernoot.
nggyu nglyd
Ja, maar daarna weer terug naar meh. Het lijkt bedtijd voor hem. Price moet het niveau helemaal zelf omhoog houden, wat ie ook knap doet trouwens.
Jammer, had meer gehoopt van de finale.
Volledig op conto van Price, speelt erg goed.
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 21-11-2021 21:16 ]
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Toch niet, verprutst het alsnog.Hippocampus schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:22:
Ja kijk maar, nu krijgt Wright er weer zin in.
Price is een goede kampioen.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Price nu wel gewonnen, maar als iemand anders ook de topvorm tegen hem kan bieden dan geeft dat geen zekerheid. Van Gerwen veel te wisselvallig die zet ik op deze manier niet eens op de lijst van kanshebbers.
Nog 1 toernooi voor het WK mag beginnen
Deze dus: https://www.pdc.tv/tourna...ers-championship-finals-1
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 21-11-2021 21:33 ]
Spelers die mij aangenaam verrast hebben dit toernooi zijn:
* Fallon Sherrock,dat ze kon gooien was al bekend maar dat ze het ook op langere wedstrijden kan heeft ze nu ook laten zien
* Michael Smith, als hij zijn koppie er bij kan blijven houden kan die heel gevaarlijk zijn, laat die zijn koppie hangen dan is het gedaan
* Gary Anderson, ja die heeft mij verrast aangezien hij zo wisselvallig kan zijn, vooral zijn wedstrijd tegen RvB was hij uitstekend op dreef. Als hij dat kan op het WK en dan een heel toernooi lang dan is hij zo ineens titelkandidaat
* Peter Wright, hij wisselde niet zo veel van pijlen als hij normaal doet
* Gerwyn Price, hij heeft zijn emoties richting publiek beter onder controle weten te houden. Ik heb hem wel eens anders zien reageren als er "boe" geroepen werd terwijl hij stond te gooien. En of het emotie controle is geweest of er geen aandacht aan geschonken weet ik niet maar hij heeft dat "boe" geroep om weten te zetten in goede dingen
Spelers die in mijn ogen zichzelf een schop onder de kont moeten geven:
* Michael van Gerwen, hij is bij vlagen goed, geeft niet op maar moet (puur afgaande op de wedstrijd tegen Michael Smith) zich meer oppeppen en die dubbels gaan raken
* Raymond van Barneveld, bij vlagen goed maar hij moet opletten dat als de tegenstander goed is dat hij zijn koppie niet naar beneden laat hangen
* Jose de Sousa, heel makkelijk gezegd maar die kerel moet eens leren tellen of anders gewoon standaarden inbouwen voor finishes
Zo dat alles met alles wat ik nog in gedachten heb van het toernooi, waarbij ik de kanttekening plaats dat in sommige gevallen mijn analyse misschien wat te veel gebaseerd is op de laatste wedstrijden die ik van ze heb gezien
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
In: Noppert, van de Voort, van Barneveld
Uit: Wattimena, Klaassen, Kleermaker, Meulenkamp, Kuivenhoven
De Sousa gaat met 48 naar d16 en d8.
Mooi gedaan, maar wel tricky.
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 26-11-2021 21:48 ]
nggyu nglyd
Nu is het wel voor Price.
nggyu nglyd
Valt wel mee toch? Als ie hem aan de binnenkant mikt, pakt ie 16 en dan dubbel 16Quad schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:42:
Wattimena hoef je ook geen tientje op te zetten voor een WK titel. Speelde niet best.
De Sousa gaat met 48 naar d16 en d8.
Mooi gedaan, maar wel tricky.
Float like a butterfly, sting like a bee.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alleen via Videoland.Han schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:23:
Wordt de partij tussen van Gerwen en van Barneveld nog ergens uitgezonden? Of alleen live via een betaalde dienst?
Via de website kan je komend half jaar nog een basic abo nemen voor 2,99/maaand.
Of probeer het 14 dagen gratis.
nggyu nglyd
Quad schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:06:
Wright - Lewis was een hele matige partij. Na de winst van Wright was Lewis woest! Leek alsof hij heel geïrriteerd was over het terugstappen.
Jammer, ik heb alles gemist. Had Lewis graag gezien. Wat was de uitslag eigenlijk?Het duel tussen Adrian Lewis en Peter Wright eindigde zaterdagmiddag op bizarre wijze. De heren kregen woorden met elkaar en een beveiliger moest eraan te pas komen om ze uit elkaar te krijgen.
Reden van dit alles zou een losliggende plaat zijn onder het podium al moest Wright er na afloop niets van weten.
Winst voor Wright die 3-0 achter heeft gestaan.Hippocampus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:32:
[...]
[...]
Jammer, ik heb alles gemist. Had Lewis graag gezien. Wat was de uitslag eigenlijk?
Van Gerwen OK pot en dus door.
Price had een trainingspartijtje. In 7 legs 5x 180 en bijna 107 gemiddeld.
Noppert mag vanavond weer terugkomen, tegen Vincent van der Voort helaas.
Michael van Gerwen gaat spelen tegen Anderson.
[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 27-11-2021 18:29 ]
nggyu nglyd
Zag net de herhaling. Het was met vlagen echt slecht en dan weer goed.Quad schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:34:
[...]
Winst voor Wright die 3-0 achter heeft gestaan.
Lewis heb ik al eens vaker 'verhaal zien halen' a.k.a. ruzie zoeken.
Zo jammer, die jongen kon zo goed darten, twee maal wereldkampioen en nu is ie niet eens meer top 32.
Ja en zo zijn er meer ex wereldkampioenen die geen schim meer zijn van hun top periode, zoals Anderson. Barneveld heeft er nu vrede mee zo te zien en van Gerwen is nog aan het worstelen.Hippocampus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 19:37:
[...]
Zag net de herhaling. Het was met vlagen echt slecht en dan weer goed.
Lewis heb ik al eens vaker 'verhaal zien halen' a.k.a. ruzie zoeken.
Zo jammer, die jongen kon zo goed darten, twee maal wereldkampioen en nu is ie niet eens meer top 32.
Het is denk ik een periode dat alles goed samenvalt. Privé, zakelijk en je sportieve prestaties komen dan op een piek en heb je de kans om wereld kampioen te worden.
Wat dat betreft blijft Taylor dan ook wel echt een uitzondering om zo lang stabiel te presteren, ondanks dat het veld destijds minder competitief was.
Adrian is nog geen 40. MvG nog jonger maar die staat er in ieder geval nog goed bij in de ranking.
En tja, Taylor was echt een klasse apart. Ook in zijn latere jaren nog steeds competitief.
Ik hoor in het kamp van liefhebbers die zitten te wachten op een comeback van Lewis... any day now
van Gerwen heeft wel kans om terug te komen en Lewis ook wel, alleen die klungelt helaas teveel. Dat lijkt mij ook mooi als die terugkomt. Zijn stijl van gooien is zo makkelijk, Smith heeft dat ook.Hippocampus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:12:
@tweakduke Ja ok, maar bij de meeste begint de leeftijd ook mee te tellen denk ik.
Adrian is nog geen 40. MvG nog jonger maar die staat er in ieder geval nog goed bij in de ranking.
En tja, Taylor was echt een klasse apart. Ook in zijn latere jaren nog steeds competitief.
Ik hoor in het kamp van liefhebbers die zitten te wachten op een comeback van Lewis... any day now
De anderen als Barneveld en Anderson daar zal de leeftijd eerder meetellen inderdaad.
nggyu nglyd
Lekker die 130 check van Wright.Quad schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 20:37:
Heta is wat constanter dan Wright. Staat prima te spelen.
Beide staan er wel een beetje verlept bij eigenlijk.
Edit: ik zou toch zweren dat ik net een utube filmpje voorbij zag komen...
ben je je modtools aan het testen @tweakduke Tweakduke?
[ Voor 21% gewijzigd door Hippocampus op 27-11-2021 21:17 ]
Heta kakt wel snel in hoor, scoort steeds slechter. Wright is erop en erover.Hippocampus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 21:03:
[...]
Lekker die 130 check van Wright.
nggyu nglyd
Heta had het al opgegeven. Maar inderdaad Wright doet dat goed.tweakduke schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 21:11:
Hier laat Wright wel zien waarom hij bij de top hoort, toch die partij naar je toe trekken en afmaken. Op het andere podium heeft Searle gewonnen van Cross
Searle door, das leuk.
Heeft iemand het toch gezienHippocampus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 21:03:
[...]
Lekker die 130 check van Wright.
Edit: ik zou toch zweren dat ik net een utube filmpje voorbij zag komen...
ben je je modtools aan het testen @tweakduke Tweakduke?
Hopelijk een nieuwe winst voor Michael van Gerwen.
nggyu nglyd
Anderson is nog een beetje roestig. 3-0 MvG
nggyu nglyd
van Gerwen nu wel op een nette 100 gemiddeld en 50% op de dubbels. Niet echt een moeilijke pot voor hem zo.
[ Voor 43% gewijzigd door tweakduke op 27-11-2021 21:49 ]
nggyu nglyd
Straks rond 22u30 de wedstrijd van der Voort tegen Noppert, lijkt erop dat deze partij op baan 2 wordt gespeeld.
nggyu nglyd
Vraag me af of daar nog wat feedback op komt vanuit de PDC.
Verder vooral een opwarmertje nog natuurlijk voor het WK, niet echt een favoriet in mijn ogen. Gun Searle wel een keer een leuke toernooiwinst, maar Gurney trekt er al twee potjes uit op het tandvlees lijkt het dus dat wordt al lastig. Kan morgen weinig zien jammer genoeg
20 op rij gemist door Price.Hippocampus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:33:
Had erger kunnen zijn voor Dolan. Kan nog een leuke pot worden.
nggyu nglyd
Leuke pot, maar dat komt niet door het niveau. Overigens is Dolan al een tijdje prima te pruimen om te zien qua tempo. Mag nog iets sneller zijn voor en na de drie pijlen maar soit, je kunt niet alles hebbenHippocampus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 22:33:
Had erger kunnen zijn voor Dolan. Kan nog een leuke pot worden.
Maar verder mag Price deze wel winnen hoor, ik ben gewoon geen liefhebber van de Ier.
(Ben ook geen liefhebber van Wright overigens ook al kan die heel goed gooien.)
Ach, ik heb ook geen hekel aan spelers, enkel zie ik soms liever de ene winnen dan de andere
nggyu nglyd
Haha, idem dito. Scheelt ook net wat een speler al heeft laten zien in een toernooi of jaar. Zo gun ik van Barneveld ook wel een mooie run, heb ik met MvG minder op het moment. Maar toen die goed was, pfoeh, lekker hoorHippocampus schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:01:
Tuurlijk. Als spelers mooi spel laten zien dan kan ik daar wel van genieten. Misschien heeft ie het in het verleden gewoon al wat verpest voor me. Mede door zijn houding en trage spel.
(Ben ook geen liefhebber van Wright overigens ook al kan die heel goed gooien.)
Ach, ik heb ook geen hekel aan spelers, enkel zie ik soms liever de ene winnen dan de andere
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Anyway, cudos voor Dolan, als ie nu maar niet de volgende pot verkloot. (doet ie nogwel eens)
(Hippocampus zoekt nieuwe favoriet
@Dagion Ondertussen is Van Gerwen wel een van de sterkste die nog over is..
nggyu nglyd
Tja, Barney had ook wat kansen tegen Michael en zo matig als Clayton dat eerste potje gooide gaat hem ook niet meer gebeuren denk ik. En misschien Wright die nog wat beter gaat spelen als ie dat plankje vastspijkert? Gaat denk ik vooral de vorm van de dag worden.Quad schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:14:
Op naar The Ferret vs Cool Hand Luke.
@Dagion Ondertussen is Van Gerwen wel een van de sterkste die nog over is..
nggyu nglyd
Clayton dacht de buit binnen te hebben, moest er toch even voor vechten!
nggyu nglyd
Spannende laatste 19e leg, uiteindelijk winst voor Searle met een mooie 104 finish terwijl Gurney op 40 stond.
Sportieve partij ook verder, kan mij niet herinneren dat Searle ook maar ooit onsportief zou zijn qua gedrag of maniertjes. Gurney kennen we wel wat beter daarin.
nggyu nglyd
Pech ook dat Wright iets beter staat te spelen dan gisteren. Gemiddelden enz zijn gewoon prima.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 28-11-2021 16:43 ]
nggyu nglyd
Juist vandaag Wright dat scherp op de dubbels is..
nggyu nglyd
Gaat ook sowieso geen wereldkampioen worden, genoeg anderen die op dit moment (veel) beter zijn.
nggyu nglyd
Dan maar een 10 darter.
Lekker sportief ook weer van Searle.
nggyu nglyd
En dan kans op een break in 12 darts, maar toch uiteindelijk nog de d1 missen en dus de leg met Searle mee.tweakduke schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:28:
Bijna een 9 darter van Dolan. Op zijn finishes na staat hij bijzonder goed te gooien. Searle doet het ook niet verkeerd, maar Dolan gaat maar door.
nggyu nglyd
Dat is toch een vreemde keuze als je nog niet riant voor staat tegen Wright.
Searle knalt lekker door zeg.
nggyu nglyd
Daar had Clayton wel veel geluk dat zijn tegenstander niet thuis gaf want hij had ook veel moeite met uitgooien.tweakduke schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:41:
Jammer dat van de Voort ook ineens niet thuis geeft, maar ja dat weten we wel van hem
Overigens kwam de oude van der Voort ook weer tevoorschijn, pijlen klakkeloos weggooien vanwege de frustratie.
Edit: Clayton zal echt uit een ander vaatje moeten tappen anders is het snel klaar tegen Wright.
[ Voor 10% gewijzigd door Hippocampus op 28-11-2021 21:00 ]
Searle finalist, mooi voor hem.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Daar heb je toch even te vroeg gejuichttweakduke schreef op zondag 28 november 2021 @ 21:37:
Nou dit gaat Clayton niet meer goedmaken lijkt mij. Het voordeel is wel dat de finale eerder begint.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Wright dacht dat die er al was, beginnersfoutje
Wint uiteindelijk ook de pot.
Finale gaat nu beginnen, ik hoop dat Searle hem pakt.
[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 28-11-2021 22:50 ]
nggyu nglyd
Komt met name door Wright zelf, Searle laat niet z'n beste spel zien.Hippocampus schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:19:
Searle kan het nog aardig bijhouden.
nggyu nglyd
Searle moet wel een klein tandje bijzetten qua score en finishes.
nggyu nglyd
Knotsgekke laatste fase.
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 28-11-2021 23:44 ]
nggyu nglyd
Nog een hoop lol van 10 euro haha!
[ Voor 30% gewijzigd door Dagion op 28-11-2021 23:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Bracket is vast live!
In te vullen tot en met 15 december 19.00 uur.
https://challonge.com/nl/WKDarts2023
Ook in dit topic, net als op het hele forum, geldt dat het vragen naar en bespreken van illegale streams niet toegestaan is.
Real-time scores bij PDC-toernooien: http://live.dartsdata.com
Live Rankings:
https://www.dartsrankings.com
PDC YouTube kanaal:
YouTube: YouTube