Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Ik denk dat je voor het geld dat je aan een Lumia 620 uitgeeft, geen betere telefoon tegenkomt. Zowel de OS leent zich perfect voor de basis functies, de hardware die je krijgt laat het OS toch snappy aanvoelen.

Het is niet voor niets een budget phone. Als je 'minimaal' voor een 820 'moet' gaan, dan ben je al aan het kijken naar een mid-range phone. Dat is dus appels met peren vergelijken. 620 is gewoon voor een andere doelgroep bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:03
In de pricewatch staan er nu meerdere vermeldt. Belsimpel heeft de zwarte nu op voorraad volgens hun shop.
Ook andere kleuren beginnen leverbaar te worden en de prijs is al gezakt naar 240 euro. Niet echt duurder dan via Ebay.

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Temo44 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:45:
Ik denk dat je voor het geld dat je aan een Lumia 620 uitgeeft, geen betere telefoon tegenkomt. Zowel de OS leent zich perfect voor de basis functies, de hardware die je krijgt laat het OS toch snappy aanvoelen.
De Huawei Ascend W1 is misschien nog een leuk alternatief.

http://www.wpcentral.com/...be-released-germany-month

Mhhh, 20 maart is nog best ver weg ;)

[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 05-02-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:46
hjs schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:49:
[...]

De Huawei Ascend W1 is misschien nog een leuk alternatief.

http://www.wpcentral.com/...be-released-germany-month

Mhhh, 20 maart is nog best ver weg ;)
En ik denk ik de extra software van Nokia missen zoals Nokia Drive en Mix Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

coenox schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:08:
[...]

En ik denk ik de extra software van Nokia missen zoals Nokia Drive en Mix Music.
Denk ik ook, maar de W1 heeft wel een 1.2GHz cpu en een batterij van 1950 mAh (650 mAh meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:46
hjs schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:24:
[...]

Denk ik ook, maar de W1 heeft wel een 1.2GHz cpu en een batterij van 1950 mAh (650 mAh meer).
En iets grotere display. Hmmm, zoveel keuzes. Eerst maar eens afwachten wat de prijs in Nederland wordt en hoever de Nokia tegen die tijd gezakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
hjs schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:24:
[...]

Houdt er rekening mee dat de accu van de 620 vervangbaar is. Er komen dus vast nog grotere accu's op de markt om er los bij te kopen. Ook weer een overweging waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Mijn telefoon ligt ondertussen al meer dan een week op het internationale mail center van royalmail :(
Ik wacht dus maar ongeduldig af en als ie er over een week nog niet is, zou ik m'n geld terug moeten krijgen en bestel hem in Nederland.
storeman schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:46:
In de pricewatch staan er nu meerdere vermeldt. Belsimpel heeft de zwarte nu op voorraad volgens hun shop.
Ook andere kleuren beginnen leverbaar te worden en de prijs is al gezakt naar 240 euro. Niet echt duurder dan via Ebay.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heeft iemand al een witte op voorraad in de Benelux gezien? Of anders Duitsland? :) Ik zag op Marktplaats wel een advertentie van OMT telecom, voor 275. Maar dat klinkt een beetje als zo'n Libera-telecom-beunzaakje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Knowuse schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:53:
Mijn telefoon ligt ondertussen al meer dan een week op het internationale mail center van royalmail :(
Ik wacht dus maar ongeduldig af en als ie er over een week nog niet is, zou ik m'n geld terug moeten krijgen en bestel hem in Nederland.

[...]
Haha, die van mij ligt er nu ook twee dagen. Lang leve de track en trace. Ik snap niet hoe mensen zó ongeduldig kunnen zijn. Een week meer of minder maakt nou ook weer niet zoveel uit :X
Reb87 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:55:
Heeft iemand al een witte op voorraad in de Benelux gezien? Of anders Duitsland? :) Ik zag op Marktplaats wel een advertentie van OMT telecom, voor 275. Maar dat klinkt een beetje als zo'n Libera-telecom-beunzaakje :p
Ze hadden mij gemaild dat ze de blauwe niet hadden gekregen van de leverancier, dus nu krijg ik een witte! haha echt chill >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Temo44 op 05-02-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Net de blauwe variant voor mijn zusje besteld op flevowebwinkel.nl. Levertijd staat op 10-20 dagen, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekla
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-03 19:32
Ik heb, na veel interesse in de lumia 620, eventjes digitalrev een mailtje toegeschoten. Dit nadat ik meerdere positieve geluiden over ze gehoord had. Hierin de vraag of ze de blauwe lumia 620, die al op de site staat, konden leveren. Dit doen ze voor 270 euro, wat natuurlijk een wat duurdere grap is dan sommige websites. Hierbij hun antwoord.
Thank you for your e-mail.

The Nokia Lumia 620 in Blue is currently not in stock. It will come in stock by the end of this week approximately. We can dispatch it in 2-3 days
after you have placed an order today.

Please place an order online if you are interested. Thank you.

Best regards,
Cynthia

Customer Service

DigitalRev.com

[ Voor 12% gewijzigd door Thekla op 05-02-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Hmmmm blauw of wit. Ik kan niet kiezen. :'(
Welke kleur kopen jullie? :P

Of toch groen? }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Stravincy op 05-02-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Zwart of wit. een Windows Phone draait erg om kleur (van de tiles). Als ik een groene neem, dan wordt ik bijna gedwongen mijn tiles ook groen in te stellen (of een kleur die bij het groen past). Anders ziet het er IMO niet uit. Beter een neutrale kleur, dan zit je altijd goed. Bovendien kan je altijd nog losse covers kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
De blauwe besteld bij flevowebwinkel.nl.
Verwachte levertijd: 10 tot 20 werkdagen. :)
Reb87 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:31:
Zwart of wit. een Windows Phone draait erg om kleur (van de tiles). Als ik een groene neem, dan wordt ik bijna gedwongen mijn tiles ook groen in te stellen (of een kleur die bij het groen past). Anders ziet het er IMO niet uit. Beter een neutrale kleur, dan zit je altijd goed. Bovendien kan je altijd nog losse covers kopen. ;)
Vanaf de voorkant zie je het frontje amper, dus dat valt wel mee vind ik.

[ Voor 75% gewijzigd door Stravincy op 05-02-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Die tracking gaat nergens over, telefoon net afgeleverd door de koerier. Alleen was het envelope aan de onderkant open gescheurd en de zegels verbroken. Verder zit alles er wel in, zal dus wel goed komen.

Het lijkt er op dat deze versie uit Hong kong komt, aangezien er chinese karacters op de voorkant van de doos staan. Verder zit er ook geen bruikbare stekker of verloopstekkertje bij. Had gelukkig nog zo'n verloopstekkertje van mijn vorige telefoon.
Temo44 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:17:
[...]

Haha, die van mij ligt er nu ook twee dagen. Lang leve de track en trace. Ik snap niet hoe mensen zó ongeduldig kunnen zijn. Een week meer of minder maakt nou ook weer niet zoveel uit :X

[...]

Ze hadden mij gemaild dat ze de blauwe niet hadden gekregen van de leverancier, dus nu krijg ik een witte! haha echt chill >:)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497881

Ik heb een witte besteld in Engeland, nu hopen dat hij een beetje snel bezorgt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Knowuse schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:53:
Die tracking gaat nergens over, telefoon net afgeleverd door de koerier. Alleen was het envelope aan de onderkant open gescheurd en de zegels verbroken. Verder zit alles er wel in, zal dus wel goed komen.

Het lijkt er op dat deze versie uit Hong kong komt, aangezien er chinese karacters op de voorkant van de doos staan. Verder zit er ook geen bruikbare stekker of verloopstekkertje bij. Had gelukkig nog zo'n verloopstekkertje van mijn vorige telefoon.

[...]
Enig idee waar je hem besteld heb in UK? Dan kom ik namelijk ook zo'n verloop stukje aan het aanschaffen :P. Oja, hoe lang heeft het voor jou nu geduurd? Ik bedoel de levering in werkdagen dan ;)

EDIT: Weet iemand trouwens of je je windows Phone aan een laptop kunt opladen gewoon? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Temo44 op 06-02-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Temo44 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:05:
[...]
EDIT: Weet iemand trouwens of je je windows Phone aan een laptop kunt opladen gewoon? :)
Tuurlijk kan dat. Gaat over het algemeen alleen wat langzamer dan met een echte oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
De ebay verkoper was e_cell, dit is de verkoper die eerst 5 dagen neemt om je betaling te controlleren. Totaal duurde het twee weken todat ik de telefoon bezorgd kreeg.

Er zit gewoon een usb kabel bij die je in de stekker steek.
Temo44 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:05:
[...]

Enig idee waar je hem besteld heb in UK? Dan kom ik namelijk ook zo'n verloop stukje aan het aanschaffen :P. Oja, hoe lang heeft het voor jou nu geduurd? Ik bedoel de levering in werkdagen dan ;)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 23:56
Waar bestellen jullie de Lumia 620 dan? Ik zoek de witte versie, maar vind alleen op een enkele sites de zwarte die op voorraad is.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
De witte is in NL nog niet op voorraad. De enige opties die ik ken om aan de witte te komen is via E-Cell (ebay), of Expansys. De zwarte is verkrijgbaar in NL bij Belsimpel en 2call voor zover ik weet. ;) Of heb jij nog andere adressen gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Jaspur schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:06:
Waar bestellen jullie de Lumia 620 dan? Ik zoek de witte versie, maar vind alleen op een enkele sites de zwarte die op voorraad is.
http://www.flevowebwinkel...umia-620-wit-0023j00.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Ik heb hem via Expansys gedaan, maar die vraagt opeens om kopietjes van ID'kaarten, bankrekeningnummers, loonstrookjes en nog meer ongein. Voor de verzekering of iets dergelijks.
@Stravincy, daar ook niet op voorraad :)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 15:07
Jaspur schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:47:
Ik heb hem via Expansys gedaan, maar die vraagt opeens om kopietjes van ID'kaarten, bankrekeningnummers, loonstrookjes en nog meer ongein. Voor de verzekering of iets dergelijks.
De waarom moeten ze wel heel duidelijk maken, zie het CBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Knowuse schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:25:
De ebay verkoper was e_cell, dit is de verkoper die eerst 5 dagen neemt om je betaling te controlleren. Totaal duurde het twee weken todat ik de telefoon bezorgd kreeg.

Er zit gewoon een usb kabel bij die je in de stekker steek.

[...]
Ah ik heb hem ook bij e_cell besteld. Is het een engelse stekker die je erbij krijgt btw? Hebben we die er ook meteen bij voor op reis, bwuahaha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Jaspur schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:06:
Op de UK ebay waren ze vorige week te koop voor 204 pond. Echter, deze prijzen zijn nu opgekrikt naar 220 pond. Waarom? Geen flauw idee. Misschien de grote vraag. Ik krijg die van mij hopelijk begin volgende week :). De witte }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Jaspur schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:47:
@Stravincy, daar ook niet op voorraad :)
Nee, maar ze verwachten hem wel binnenkort.
De enige die in Nederland volgens mij op dit moment op voorraad is, is de zwarte voor 290 euro.
Beetje onzin om 290 te betalen als ze hem voor 240 aanbieden in een andere winkel.
Dan maar 10-20 dagen wachten. :)

Er staan nu een paar nieuwe bij in de Pricewatch.

[ Voor 6% gewijzigd door Stravincy op 06-02-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497881

ik heb mijne ook bij E-cell besteld, helaas na de prijverhoging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
fruitbakje schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:52:
[...]

De waarom moeten ze wel heel duidelijk maken, zie het CBP
Ja, daarom zoek ik een andere leverancier, Expansys kan me de pot op met die rare eisen.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Volgende week komt de Lumia 620 officieel uit in Duitsland, voor maar liefst 269 euro: http://www.wpcentral.com/...ing-germany-february-11th :/

En nog een mooie review van de Lumia 620: http://www.engadget.com/2013/02/07/nokia-lumia-620-review/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

En de W1 concurrent officieel gelanceerd in NL

http://www.wp7.nl/28771/h...ficieel-gelanceerd-in-nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 21-06 11:15
150 euro is toch wel een erg nette prijs, ik denk niet dat ik de Nokia apps 100 euro extra waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:15

B64

triesvan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:55:
[...]

150 euro is toch wel een erg nette prijs, ik denk niet dat ik de Nokia apps 100 euro extra waard vind.
Die 150 Euro is in combinatie met een Vodafone prepaid pakket, en wellicht simlocked (staat er niet bij). Om een eerlijke prijsvergelijking te maken moet je dan ook de prijs van de L620 in een prepaid pakket weten. Of van allebei de losse verkoopprijs. Gezien de specs zal de losse verkoopprijs van de W1 lager zijn dan die van de L620, maar 100 Euro gaat het niet schelen.

Persoonlijk vind ik de 4GB intern flash geheugen aan de krappe kant. Naast het operating systeem blijft daar iets van 2GB van over, maar aangezien WP8 geen apps op de SD kaart toestaat kan na verloop van tijd best een beperking opleveren. De lekkere ruime accu daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 14:09
Ik heb dit toestel gisteren gekregen en ben er erg blij mee. Mooi formaat, gewicht is perfect en het scherm is mooi.

Je kunt wel zien dat het scherm niet zo goed is als dat van de top modellen. Het zwart is minder diep en het scherm voelt ietsje plastic aan. De Nokia 800 die ik had was met een glazen scherm uitgerust en dat voelde beter.

Alles is lekker snel en de foto`s zijn van goede kwaliteit. Ik ben blij om te zien dat het basis idee onveranderd is ten opzichte van WP7. Het heeft echter een hoop kleine dingen die het een echte update maken.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Dit lijkt me best een leuke tel voor de prijs.

Iemand een idee hoe het zit met navigeren? Zit daar Nokia software voor op?
Het zou ook wel handig zijn als er voor in de auto een geschikte houder voor is, zijn daar al ervaringen mee?

Tot nu toe zie ik veel positieve reacties hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekla
dude88 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:41:
Dit lijkt me best een leuke tel voor de prijs.

Iemand een idee hoe het zit met navigeren? Zit daar Nokia software voor op?
Het zou ook wel handig zijn als er voor in de auto een geschikte houder voor is, zijn daar al ervaringen mee?

Tot nu toe zie ik veel positieve reacties hier ;)
Alle Nokia apps zit erop, en de navigation van Nokia is, volgens vele, de beste navigatie software die je op een telefoon kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Dan heb je kaarten voor de hele EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekla
dude88 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:49:
Yep, allemaal offline te downloaden. Weet niet zeker of je deze al op je SD kaart kan knallen, maar als je de telefoon voor, bijna, niks anders wil gebruiken is het zeker goed doenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414003

dude88 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:49:
iets meer dan de EU..

116 landen over de hele wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

En een universele houder voldoet prima. (althans bij mijn Lumia 800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Klinkt allemaal erg goed ;)

Het liefst verbruik ik geen mobile data, onderweg heb ik eigenlijk nooit iets nodig. Dus voor internet gebruik ik gewoon WiFi.
Gaat dat goed met deze tel? Mijn huidige maakt nog wel eens ongevraagd verbinding, dat is nog wel eens lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik kan op mijn Lumia 800 (met WP7.8 ipv WP8) met één schuifje het mobiele netwerk uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is het in de laatste update van WP8 ook zo dat je altijd Wifi aan kan houden. Dan kun je mobile data uitzetten.

Eerder en onder wp7.x gaat wifi uit zodra je de telefoon locked. (controleert dan nog eens op de x minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Dat zit op mijn huidige Windows Mobile 6.5 ook, alleen die staat dus soms ongevraagd aan... :(
WiFi en mobile data kan ik wel appart aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-06 15:41
Mentox schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:42:
Ik heb dit toestel gisteren gekregen en ben er erg blij mee. Mooi formaat, gewicht is perfect en het scherm is mooi.
...
Waar gekocht/besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Heb hem vandaag binnen gekregen :D. Wat een ongelooflijk sexy apparaat. Ben er blijer mee dan met mijn Galaxy s3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Lucky bastards :P Mijne komt de 22ste binnen als het goed is.

Heb er alvast maar een MicroSD kaartje bij besteld, Samsung 32GB Micro SDHC Class 10.
Beetje overkill misschien, maar dan zit ik tenminste goed. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Stravincy op 08-02-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat vergelijkingsfilmpjes tussen dit toestel en een wp7 of high end wp8 toestel.. Voornamelijk het verschil tussen 3rd party apps. Ik kan in alle YouTube reviews/Handson filmpjes daar niets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319105

Heb hem ook binnen :)
Zeker een mooie telefoon. Maar wat ik me afvraag: Zit er geen backlight achter de terug, windows en zoektoetsen?
Edit: Zit wel licht achter

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 319105 op 09-02-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-05 13:25
Klopt het nou dat er geen gorilla glas in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415735

JeMoederr schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:01:
Om mezelf te quoten:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

JeMoederr schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:01:
Klopt. Er zit overigens in mijn 820 ook geen gorilla glas.
Wel krasvast glas. En tot nu toe overleeft hij mijn broekzak prima.

EDIT: hieper was me voor. :)

[ Voor 5% gewijzigd door ImpaileR op 09-02-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat net nu ik hem de store er uit lijkt te liggen, hebben jullie hier ook last van?
Krijg de foutcode 805a0193 bij het downloaden van applicaties.
http://discussions.nokia....ode-805a0193/td-p/1697696

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 319105 op 09-02-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 21-06 11:15
Anoniem: 319105 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:29:
Jammer dat net nu ik hem de store er uit lijkt te liggen, hebben jullie hier ook last van?
Hier ook bij de Lumia 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Anoniem: 319105 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:29:
http://discussions.nokia....ode-805a0193/td-p/1697696
Windows Phone Store is momenteel down....

http://wmpoweruser.com/wi...down-with-error-805a0193/

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-05 13:25
Er zit dus merkloos gorilla glas in. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Laatst online: 29-05 15:07
JeMoederr schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:10:
Er zit dus merkloos gorilla glas in. Bedankt.
Er is een reden waarom die term gecopyright is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
Mochten er geïnteresseerden zijn in mijn bevindingen, heb een kleine thread geschreven ;).

Hier: http://forums.wpcentral.c...2-09%5D-finally-here.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Temo44 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:01:
Mochten er geïnteresseerden zijn in mijn bevindingen, heb een kleine thread geschreven ;).

Thanks, heb het doorgelezen. Veel plezier met het toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Temo44 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:01:

Net even gelezen. Klinkt erg goed allemaal. Twee weekjes wachten en dan heb ik de mijne ook. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Stravincy op 18-02-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Nee, de O2 Lumia 620 is niet simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belsimpel heeft de zwarte op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 11:42
Iemand al ergens de "covers" gevonden dat je van kleur kan wisselen. (dan bedoel ik niet een cover die er overheen gaat maar echt een vervangende cover. zodat je van zwart naar bv een groene gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funtek
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-03-2014
Heeft iemand de telefoon bij Belsimpel of Phoneshop gekocht?

En wanneer komt deze telefoon nu naar NL? Is daar al wat meer duidelijker over, aangezien ie vanaf deze week in Duitsland verkrijgbaar is.

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
funtek schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:42:
Heeft iemand de telefoon bij Belsimpel of Phoneshop gekocht?

En wanneer komt deze telefoon nu naar NL? Is daar al wat meer duidelijker over, aangezien ie vanaf deze week in Duitsland verkrijgbaar is.
Jep ik, had 'm de volgende dag. Was wel een spaanse versie maar de taal is zo omgezet.

Over de telefoon ben ik erg tevreden, alleen loop ik nog te kloten met de peoplehub en vind ik de muziek speler echt nog bagger. Het lukt me niet goed om mn iTunes te synchroniseren met Windows Phone App (preview 3). Nokia en Xbox music werken naar mijn mening nog niet snel en gemakkelijk, hopelijk is dat een kwestie van wennen want dat moet echt verbeteren.

• Stravincy
  • Niet online
funtek schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:42:
Ik heb hem bij flevowebwinkel.nl besteld en ik kreeg vorige week een mail dat hij de 22ste word verwacht.
Heb daar de blauwe versie gekocht voor 245 euro incl verzendkosten.

• ErikKam
ik zie dat flovowebwinkel een thuis kopie heffing heeft van 5 euro volgens mij hoort dat 2,50 te zijn. Bij 16gig of meer wordt het 5€

• Stravincy
  • Niet online
ErikKam schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:57:
ik zie dat flovowebwinkel een thuis kopie heffing heeft van 5 euro volgens mij hoort dat 2,50 te zijn. Bij 16gig of meer wordt het 5€
Vertel het ze zou ik zeggen. Ik denk niet dat ze hier meelezen. :)

• funtek
StefZ schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 07:41:
[...]

Jep ik, had 'm de volgende dag. Was wel een spaanse versie maar de taal is zo omgezet.
Aha..als het maar een EU toestel is dan is het goed. Zolang ie maar niet uit Azie komt.

Wel een nette prijs bij Flevowebwinkel..

Mensen die de telefoon reeds hebben, kunnen jullie iets vertellen over de batterij. Deze schijnt niet zo goed te zijn. Maar is 1 dag te redden met een volle batterij? Zelf ben ik geen heavy user, ik gebruik alleen maar whatsapp, email binnenhalen, NU.nl lezen _/-\o_ _/-\o_ en max 30 min per dag bellen. Één dag zou ik wel moeten redden lijkt me? 8)7 8)7 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door funtek op 14-02-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-06 16:22

Woembah

YNWA

Quote van Nokia NL op Facebook:
Mooi nieuws voor de liefhebbers van de Nokia Lumia 620, deze ligt vanaf maart in de Nederlandse winkels!
Ben benieuwd naar de officiële retailprijs :). En eventuele combinaties met abonnement.

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 12:23
Woembah schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:06:

[...]

Ben benieuwd naar de officiële retailprijs :). En eventuele combinaties met abonnement.
Zal wel eind maart zijn Nokia kennede

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Aan de naam te zien komt de mijne uit Hongkong :Y

Eerste dag ging mijn toestel 14 uur mee.

Daar alles wat ik niet nodig had uitgezet en nu gaat ie 1.5 to 2 dagen mee. Ben waarschijnlijk een lichte gebruiker.
funtek schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:52:
[...]

Aha..als het maar een EU toestel is dan is het goed. Zolang ie maar niet uit Azie komt.

Wel een nette prijs bij Flevowebwinkel..

Mensen die de telefoon reeds hebben, kunnen jullie iets vertellen over de batterij. Deze schijnt niet zo goed te zijn. Maar is 1 dag te redden met een volle batterij? Zelf ben ik geen heavy user, ik gebruik alleen maar whatsapp, email binnenhalen, NU.nl lezen _/-\o_ _/-\o_ en max 30 min per dag bellen. Één dag zou ik wel moeten redden lijkt me? 8)7 8)7 8)7
Ik ben trouwens niet echt tevreden met foto's die ik indoor van mensen maak. Heeft iemand anders dat ook?

[ Voor 5% gewijzigd door Knowuse op 15-02-2013 14:01 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funtek
Woembah schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:06:

[...]
Jeetje in maart pas? Moeten we nog langer wachten totdat ie naar NL komt :X :X :X :X

Nou na 25 feb weten we ook of er een Lumia 720 komt en als deze betaalbaar wordt dan wordt de keuze steeds lastiger!!!! :O :O :O :O Lumia 720 zal dan waarschijnlijk ook over half jaar geintroduceerd worden.. niet zo netjes van Nokia dat ze ons zo lang laten wachten 8)7 8)7 8)7

Heb trouwens contact gehad met Mediamarkt in Duitsland en daar verwachten ze de Lumia's 620 binnen 2 weken te krijgen. Dus hop nach Deutschland O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funtek
Knowuse schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:51:
Aan de naam te zien komt de mijne uit Hongkong :Y

Eerste dag ging mijn toestel 14 uur mee.

Daar alles wat ik niet nodig had uitgezet en nu gaat ie 1.5 to 2 dagen mee. Ben waarschijnlijk een lichte gebruiker.
Waar heb je je tel gekocht??

Wel netjes 1.5 tot 2 dagen..absoluut!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funtek
Op pdashop is de verwachte leverdatum aangepast naar 15-03-2013!!!!! Voor het eerst dat ze dit doen met een concrete datum!!! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
By een ebay dealer, ecell. Na je bestelling duurt ongeveer twee weken voor dat ie binnen komt.
funtek schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:34:
[...]

Waar heb je je tel gekocht??

Wel netjes 1.5 tot 2 dagen..absoluut!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:27
funtek schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:40:
Op pdashop is de verwachte leverdatum aangepast naar 15-03-2013!!!!! Voor het eerst dat ze dit doen met een concrete datum!!! :*) :*) :*)
Indien je dit serieus meent. Lees even mee in het prijzen en levertopic van de 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funtek
Insert12 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:59:
[...]

Indien je dit serieus meent. Lees even mee in het prijzen en levertopic van de 920.
hmm dan wordt het wellicht ergens in de herfst of zo!!!! :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:13
WPcentral heeft de review van de Lumia 620 online gezet.

Conclusie van WPcentral: "Nokia has a winner on hand with the Lumia 620. It has some high-end features in a compact, exciting and nimble body. Although it's an entry-level phone, it raises the bar for quality and could give Nokia a much needed boost. An excellent choice for teens, adults who want no fuss but quality or enthusiasts who want a 'weekend phone'.".

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funtek
hoe is trouwens whatsapp op w8? daar lees ik niet zulke goede ervaringen over. Denken jullie daar ook zo over? En die wifi hack of zoiets, wat is dat precies? Heb je daar alleen last van als je naar muziek of zo luistert of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
funtek schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:31:
[...]

Jeetje in maart pas? Moeten we nog langer wachten totdat ie naar NL komt :X :X :X :X

Nou na 25 feb weten we ook of er een Lumia 720 komt en als deze betaalbaar wordt dan wordt de keuze steeds lastiger!!!! :O :O :O :O Lumia 720 zal dan waarschijnlijk ook over half jaar geintroduceerd worden.. niet zo netjes van Nokia dat ze ons zo lang laten wachten 8)7 8)7 8)7

Heb trouwens contact gehad met Mediamarkt in Duitsland en daar verwachten ze de Lumia's 620 binnen 2 weken te krijgen. Dus hop nach Deutschland O-) O-) O-)
over 2 weken is het hier ook maart hoor (A)
Ben benieuwd waar we hem het eerst kunnen zien/ bewonderen/ kopen voor rond de 250€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:04
Zojuist officieel aangekondigd!

Hier :)

Edit: Niet aangekondigd maar officiële release datum voor Nederland 8)7 .

[ Voor 22% gewijzigd door Electromonkey op 18-02-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:20

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Phonehouse in Haaksbergen heeft hem al 2 weken liggen! Losse verkoop is hij 319,99
Super toestel!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thekla
dreameater schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:11:
Phonehouse in Haaksbergen heeft hem al 2 weken liggen! Losse verkoop is hij 319,99
Super toestel!
Dit is toch wel een stukje duurder dan de 240~260 waar ie op meeste plekken voor verkocht wordt..

Adviesprijs ligt trouwens op 260.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-02 07:57
De 620 zonder contract en simlockvrij bij Vodafone Duitsland voor 220 € (helaas alleen in het zwaart en ik neem aan met een VF opstart logo, maarja)

http://wparea.de/2013/02/...e-bei-vodafone-verfugbar/

Miss. handig voor diegene die vlak bij de grens wonen en even een duitse Vodafone winkel kunnen binnenlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 16:50
Interessant. Alleen zie ik nergens of/dat hij simlock vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
WhiskyPhreak schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:08:
Interessant. Alleen zie ik nergens of/dat hij simlock vrij is?
Staat bij 'Kommentare' ...onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad een heel mooi toestel :). Ik heb hem bij belsimpel gehaald - was de volgende dag binnen.

Heeft er iemand trouwens een idee welke autohouder ik het best kan halen? Voor zover ik weet is er nog geen autohouder die specifiek voor dit toestel is gemaakt.

Heb Brodit al gemaild maar die hebben helaas een plannen om er een te maken.
Hi,
Sorry but this is not a positive answer. We don’t have any solution for this Nokia.
And no plans for making one, Sorry.

If its ok with a Passive holder I recommend the following solutions.
http://www.brodit.se/nSea...intern%3aadjustableholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Simlockvrij of niet, ik zie wel wat in die Vodafone deal. Ik heb zelf ook Vodafone, dus lijkt me prima! :) Toevallig iemand die heel dichtbij de grens woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-06 16:50
Als hij inderdaad simlockvrij is wil ik denk ik wel even langs Emmerich rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 02:02
Hier in Spanje ook te krijgen in het zwart.

http://www.phonehouse.es/app/f/p-24451/ (even op het knopje Libre klikken dan krijg je 289 euro)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
WhiskyPhreak schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:40:
Als hij inderdaad simlockvrij is wil ik denk ik wel even langs Emmerich rijden.
Ik heb even voor je gecheckt bij 'Kommentare', kennelijk hebben mensen in een aantal fysieke VF winkels gecheckt (Munchen en andere), maar deze franchise winkels hebben het toestel nog niet op voorraad. Online bestellen lukt wel, maar dat is alleen voor Duitsers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Reb87 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:15:
Simlockvrij of niet, ik zie wel wat in die Vodafone deal. Ik heb zelf ook Vodafone, dus lijkt me prima! :) Toevallig iemand die heel dichtbij de grens woont?
Ervan uitgaand, dat je Vodafone NL hebt, zul je toch echt een simlockvrij toestel moeten hebben, telefoons met een simlock zijn n.l. gelockt op het netwerk en dus werkt een Vodafone NL simkaart niet in een op Vodafone Duitsland gelockt toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:41
wat is het voordeel van een lumia 620 tov van de 800?

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415735

JP_S schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:42:
wat is het voordeel van een lumia 620 tov van de 800?
Omdat je alleen naar de voordelen vraagt:
  • Verwisselbare batterij
  • WP8
@n_n: bedankt voor de aanvullingen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 415735 op 20-02-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415735 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:53:
[...]

Omdat je alleen naar de voordelen vraagt:
  • Verwisselbare batterij