Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 23:00
Ik heb de licentie gekocht en die zit gewoon op je Microsoft account.
Erg handig aangezien ik nu de 630 ga aanschaffen en de licentie niet nog een keer aan moet schaffen. :)

Overigens vandaag voor het eerst dat mijn 520 niet reageert op de power knop (dev. Windows 8.1) en ik zelfs de accu eruit moest trekken omdat ie niet meer reageerde.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-04 15:53
dude88 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:16:
Oké ;)

Ik wil toch echt wel + hebben, anders heb je alleen Benelux. In Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, etc... wil ik ook gewoon kunnen navigeren.
Vanaf WP8.1 wordt elk toestel standaard met Here Drive + geleverd (correct me if I am wrong) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Sonny7 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:38:
[...]

Vanaf WP8.1 wordt elk toestel standaard met Here Drive + geleverd (correct me if I am wrong) ;)
Dat meen ik ook ergens gelezen te hebben :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:12

FCC

Sonny7 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:38:
[...]

Op mijn 625 heb ik sinds de 8.1 update inderdaad de volledige Here Drive + (was alleen Benelux op 8.0). Op de 620 had ik sowieso al de hele versie.

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Mooie toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:42
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat ik niks hoor tijdens telefoongesprekken.
Op speaker werkt het allemaal naar behoren.
Een soft reset lijkt het euvel tijdelijk op te lossen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 23:58
Nog niet voorgehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
nee komt mij ook niet bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
w-dev schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:41:
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat ik niks hoor tijdens telefoongesprekken.
Ja, ik kreeg dat probleem met mijn oude hoesje. Ik denk dat de connectie tussen de headphone connector en de telefoon het niet meer zo goed deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:33
w-dev schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:41:
Ik heb een tijdje gehad dat het geluid erg vervormde. Had te maken met het goed plaatsen en aandrukken van de back cover. Het is nu goed, maar blijft een beetje een zwak punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
Het probleem lijkt een beetje te komen en gaan.
Het huidige hoesje is ondertussen mijn derde, de vorige 2 hadden problemen met de knopjes.
Beetje jammer van de bouwkwaliteit zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb een herinstallatie gedaan en nu blijkt Facebook de stekker uit Whatsapp te hebben getrokken...

Ik heb nooit de behoefte gehad om de tralies te verwijderen, maar nu zal ik dat wellicht toch wel moeten doen om Whatsapp te kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
Trommelrem schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:45:
Ik heb een herinstallatie gedaan en nu blijkt Facebook de stekker uit Whatsapp te hebben getrokken...

Ik heb nooit de behoefte gehad om de tralies te verwijderen, maar nu zal ik dat wellicht toch wel moeten doen om Whatsapp te kunnen installeren.
nee ze zijn bezig met een grote pdate daarom is hij tijdelijk offline.
wellicht kan je ergens nog de beta versie vinden en die gebruiken tot hij offcieel weer online komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-05 07:22
Whatsapp is er inmiddels weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Daar zijn ze dan wel laat mee. Ik heb Whatsapp laten gaan en ik gebruik weer SMS.
Hoe kun je je Whatsapp account eigenlijk verwijderen zonder dat je Whatsapp op je telefoon hebt?

[ Voor 13% gewijzigd door Trommelrem op 02-06-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05 23:12
Sinds een paar weken heb ik mezelf en m'n Lumia620 geregistreerd om Developer updates te krijgen. Geen idee of mijn probleem hiermee samenhangt, maar sinds kort werkt Nokia Drive + niet meer. De applicatie start wel, maar na 'n paar seconden 'klapt 'ie er uit'.
Heeft iemand dit probleem ook?
Opnieuw opstarten van de foon biedt geen soelaas.

Besturingssysteem: 8.10.12393.890
Revisienummer firmware: 3056.40000.1404.0005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Mijn Drive + klapt er tijdens het navigeren regelmatig uit.
Soms binnen enkele minuten, maar soms gaat het ook meer als een uur goed.

Daarbij trekt het ook erg zwaar aan de batterij. Zelfs aan de autolader laad die amper bij, ik heb het idee dat die soms zelfs terug loopt terwijl die aan de lader hangt.
Wordt ook aardig warm tijdens het navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-03 15:18
Ik heb een probleem met m'n Lumia 620. Gisteren een dikke regenbui gehad tijdens Pinkpop. Lumia is een klein beetje nat geworden, maar volgens mij niet té nat. Ik start 'm op en er is niks aan de hand. Even later raakte hij leeg.
Drie uren later hang ik m'n telefoon aan de auto-oplader: so far, so good. Op een gegeven moment heb ik m'n navigatiesysteem niet meer nodig, en trek ik de lader uit m'n telefoon en m'n sigarettenaansteker van de auto. Ik dacht: Wow, wat is die oplader heet.
Ik ben thuis en wil m'n telefoon aan een normale oplader hangen, maar de telefoon laadt niet meer op. Ik pak de telefoon op en brand me zowat aan de onderkant van m'n telefoon. Ook het micro-USB stekkertje van m'n oplader is gloeiend heet.

Mijn telefoon laad dus niet meer op en hij wordt aan de onderkant (bij de aansluiting) gloeiend heet. Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-04 19:46
Niet meer laden + gloeiend heet + water klinkt als kortsluiting. Cover eraf, eventueel openschroeven, kijken of er nog restvocht in zit en eventuele corrosie eraf krabben is het eerste wat ik zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
dude88 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:46:
Mijn Drive + klapt er tijdens het navigeren regelmatig uit.
Soms binnen enkele minuten, maar soms gaat het ook meer als een uur goed.

Daarbij trekt het ook erg zwaar aan de batterij. Zelfs aan de autolader laad die amper bij, ik heb het idee dat die soms zelfs terug loopt terwijl die aan de lader hangt.
Wordt ook aardig warm tijdens het navigeren.
Ik heb dezelfde ervaring. Voor de 8.1 update had ik dat niet zo, toen kon ik een uur navigeren zonder bijladen en toch nog een behoorlijk deel van mijn batterijvermogen over houden. Gisteren een uur genavigeerd en het batterijniveau is ondanks dat hij aan de lader hing afgenomen tot 4%, ik begon met ongeveer 30% met navigeren, had verwacht dat het in ieder geval niet zou afnemen.

Zal het vandaag nog eens testen. Niveau voor en na navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
HooksForFeet schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:32:
Niet meer laden + gloeiend heet + water klinkt als kortsluiting. Cover eraf, eventueel openschroeven, kijken of er nog restvocht in zit en eventuele corrosie eraf krabben is het eerste wat ik zou doen.
Na twee dagen de batterij d'r uit te hebben gehad, en de aansluiting geprobeerd schoon te maken, laadt m'n telefoon nog niet op, maar wordt de micro-USB stekker niet meer abnormaal warm. Ik heb geen andere batterij om te testen of het aan de batterij ligt, maar ik denk ook niet dat dit het probleem is.

Ik heb 'm nu weer aan de oplader hangen. Volgens Nokia moet eerst worden getest of de batterij nog steeds niet oplaad na 20 minuten, dus ik heb 'm nu aan de lader hangen.

I'll keep you up to date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Cranberry schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:31:
... maar sinds kort werkt Nokia Drive + niet meer. De applicatie start wel, maar na 'n paar seconden 'klapt 'ie er uit'.
Heeft iemand dit probleem ook?...
Liep ik vandaag ook tegen aan ('gewoon' met 8.0 black). Zowel Maps als Drive+.
Een googletocht suggereert dat het door gedownloade maps komt, daar is een paar weken terug een update voor gekomen die schijnbaar problemen geeft.

Ik heb alle maps eraf geknikkerd en voorlopig alleen Nederland terug gezet. So far so good!

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187971

Mijn Nokia Lumia 620 bevalt prima, maar er zijn toch 2 dingetjes die niet gaan zo als ze moeten. Ik verneem graag of er meer mensen zijn die hier last van hebben en eventueel wat er aan te doen valt.
1. als ik een filmpje opneem, bijvoorbeeld van een concert, dan blijkt bij het afsprelen dat het tempo varieert. Af en toe neemt de muziek een tussensprintje zeg maar. Ik neem de filmpjes op op een geheugenkaart (van voldoende hoge snelheidsklasse, 10 volgens mij).
2. Ik heb mijn camera album gesynchroniseerd met OneDrive, maar niet altijd verschijnen de foto's en filmpjes in mijn OneDrive. Bij de instellingen heb ik synchroniseren met Wif (beste kwaliteit) gekozen, maar hij synchroniseert soms ook als ik geen Wifi heb en soms niet als ik wel Wifi heb. Ik kan er geen lijn in ontdekken.

Nogmaals: wie herkent dit en heeft oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
Anoniem: 187971 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:09:
Mijn Nokia Lumia 620 bevalt prima, maar er zijn toch 2 dingetjes die niet gaan zo als ze moeten. Ik verneem graag of er meer mensen zijn die hier last van hebben en eventueel wat er aan te doen valt.
1. als ik een filmpje opneem, bijvoorbeeld van een concert, dan blijkt bij het afsprelen dat het tempo varieert. Af en toe neemt de muziek een tussensprintje zeg maar. Ik neem de filmpjes op op een geheugenkaart (van voldoende hoge snelheidsklasse, 10 volgens mij).
2. Ik heb mijn camera album gesynchroniseerd met OneDrive, maar niet altijd verschijnen de foto's en filmpjes in mijn OneDrive. Bij de instellingen heb ik synchroniseren met Wif (beste kwaliteit) gekozen, maar hij synchroniseert soms ook als ik geen Wifi heb en soms niet als ik wel Wifi heb. Ik kan er geen lijn in ontdekken.

Nogmaals: wie herkent dit en heeft oplossingen?
Ik heb net een filmpje gemaakt maar had er geen last van.
En ik controleer mijn onedrive niet vaak dus het valt me nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmmk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04 23:34
Hallo, heb inmiddels m'n 620 een maand of twee, en ik heb last van een matige gesprekskwaliteit (gesprek valt soms na enige tijd weg of wordt zodanig vervormd dat het niet meer te doen is).
Dit vindt vooral plaats als ik met een Bluetooth oortje bel. Dat is een Plantronics, en die is goed. Ik heb n.l. hetzelfde probleem met een andere Plantronics headset terwijl beide headsets het met een andere telefoon uitstekend doen, het zijn echt top-headsetjes.

Terzijde: Verder bevalt het hele Windows Phone me maar matig, ben overgestapt van Symbian. Dat was een hoop geklik door menu's, maar fundamentele zaken (telefoonboek, sneltoetsen, gesprekskwaliteit) waren veel beter geregeld. In twee maanden tijd nog geen behoefte aan een extra app gehad (store wel eens bekeken), dus dat boeit kennelijk niet voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
Eergisteren heb ik een Nokia 620 (RM-846) geupdate, nu kan de telefoon geen enkele app meer openen - ook niet standaard apps zoals bellen, store, etc.

Via de Nokia Software Recovery Tool heb ik de telefoon meerdere keren geprobeerd te herstellen, dat kan naar 3056.40000.1404.0002 maar het probleem is dat juist die versie van WP het probleem lijkt te zijn icm deze 620.

Kan ik ergens een oudere versie van WP vinden om daarmee te proberen deze telefoon weer aan de praat te krijgen? Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeHa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 14:30
Na een laatste update is auto aanvullen van Nederlands in Engels gewijzigd. :'(
Weet iemand hoe ik dit weer op Nederlands kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Laatst online: 12:12

FCC

JeHa schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:43:
Na een laatste update is auto aanvullen van Nederlands in Engels gewijzigd. :'(
Weet iemand hoe ik dit weer op Nederlands kan krijgen?
Ik kan met een 'knopje' naast de spatieblak kiezen tussen Engels of Nederlands en volgens mij switch daar ook de auto aanvulling mee. Misschien bij jou ook het geval?
screenshot

[ Voor 5% gewijzigd door FCC op 09-08-2014 12:05 ]

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:19
Zojuist WP 8.1 ontvangen. Alles werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tupolev141
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07-2023

tupolev141

Vlaams rund

Wenzel schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:15:
Zojuist WP 8.1 ontvangen. Alles werkt zonder problemen.
Hmm. Ik heb ook een L620 maar nog geen bericht ontvangen over een update. Komt wel dichterbij zo. Heb nooit de behoefte gehad om de previews te installeren, dus lees al maanden over de nieuwe features.

* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlinderPuck
  • Laatst online: 27-07-2021
Sinds deze week heb ik een Lumia 620. Bij het aan de praat krijgen van dit toestel had ik in eerste instantie Glimp (bij Lumia Amber). Dus alvast het tijdstip van de nachtmodus ingesteld... Toen ik eenmaal mijn nieuwe simkaart had, heb ik Lumia Black geïnstalleerd. Tot mijn grote verbazing is hierbij Glimp totaal van het toneel verdwenen. Ik heb geen idee hoe ik dit goed moet krijgen. Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
VlinderPuck schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 18:31:
Sinds deze week heb ik een Lumia 620. Bij het aan de praat krijgen van dit toestel had ik in eerste instantie Glimp (bij Lumia Amber). Dus alvast het tijdstip van de nachtmodus ingesteld... Toen ik eenmaal mijn nieuwe simkaart had, heb ik Lumia Black geïnstalleerd. Tot mijn grote verbazing is hierbij Glimp totaal van het toneel verdwenen. Ik heb geen idee hoe ik dit goed moet krijgen. Iemand anders wel?
Sysapppusher installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlinderPuck
  • Laatst online: 27-07-2021
Gelukt! Bedankt voor de goede tip :-)

• Dryhte
  • Laatst online: 02-05 07:34
Zijn er hier nog gebruikers die sinds update naar 8.1 regelmatig een sim-kaart fout krijgen?

Ik had daar vroeger nooit last van, en nu bijna dagelijks - en de simkaart is echt nog niet zo oud (jaartje of zo, terwijl ik daarvoor jarenlang met dezelfde simkaart gedaan heb).

Herstarten lost het probleem (tijdelijk) op.

Iemand een idee wat ik zou kunnen problemen om hiervan af te raken?

• jodeltje
  • Niet online
Misschien dat het contact niet helemaal lekker is, maar hem eens schoon met alcohol o.i.d.
Daarnaast is me opgevallen dat mijn simkaart er behoorlijk goed klem in zit, je moet best duwen om hem er in te krijgen. Dacht toen direct "dit moet ik niet heel vaak gaan doen", dus misschien dat de contactpuntjes na verloop van tijd wat minder hard duwen/goed contact maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Mijn toestel is plotseling begonnen met een update. Dat zal vast wel de 8.1 update zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Mooi!

Hier zojuist nog even laten checken. Voor mij nog niet beschikbaar.
Het viel me al wel op dat op de lijst van Nokia begin van de week nog 5 of 6 modellen under testing waren en dat in de loop van de week alleen nog met deze update getest wordt op de 620 en 1520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Trommelrem schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:18:
Mijn toestel is plotseling begonnen met een update. Dat zal vast wel de 8.1 update zijn?
Klopt, ik heb hem er al opstaan. Mijn toestel begon al steeds trager te worden dus ik overwoog al een reset, nu is hij sowieso weer lekker snel. Bij mij reageerde aan het einde van de installatie (na de herstart) het beeldscherm niet meer op aanraken, dus dan blijf je vastzitten in het scherm waar je je pincode voor het netwerk in moet voeren. De hardware knoppen deden het nog wel. Batterij eruit gehaald en na een herstart deed alles het weer gewoon goed, en in mijn geval dus ook weer wat vlotter. Of dat laatste iets is van 8.1 of gewoon komt door de 'flinke' reset die het met zich meebrengt durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Waarom duurt het nu zolang voor de CV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Niet online
Dragunov schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:45:
Waarom duurt het nu zolang voor de CV?
Ik heb de country variant, hij zal wel gefaseerd uitgerold worden.

Eerste indruk is erg positief. Notificatie centrum spreekt wel voor zich lijkt me. Ik heb wat grote games naar de SD verplaatst via het nieuwe 'Storage Sense' . Het nieuwe 'flow' toetsenbord is indrukwekkend nauwkeurig. En de extra rijen tiles die je aan kan zetten zien er op het kleine scherm niet eens heel slecht uit, maar ik heb het niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Ik heb maar twee woorden voor deze update:

Wauw. Wauw.

Prachtige update. Je merkt dat Microsoft echt luistert naar hun gebruikers en dat ze de feedback daadwerkelijk in hun software verwerken.

Ik heb iOS gehad toen het nog goed was (iOS 4), daarna Android toen dat het beste platform was en nu Windows Phone het beste platform is, zit ik op WP8(.1). Microsoft heeft altijd wat opstartproblemen, maar zij weten feedback altijd uitstekend te verwerken in hun producten.

[ Voor 71% gewijzigd door Trommelrem op 31-08-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Allemaal Nederlandse CV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Iedereen zit nu wss wel op Cyan, me vrouw haar GSM eerst terug op WP 8.0 gezet (vond niks op de preview --> was tijdlang mijn gsm) en dan gewoon OTA geupdate naar WP 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Dryhte schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:23:
Zijn er hier nog gebruikers die sinds update naar 8.1 regelmatig een sim-kaart fout krijgen?

Ik had daar vroeger nooit last van, en nu bijna dagelijks - en de simkaart is echt nog niet zo oud (jaartje of zo, terwijl ik daarvoor jarenlang met dezelfde simkaart gedaan heb).

Herstarten lost het probleem (tijdelijk) op.

Iemand een idee wat ik zou kunnen problemen om hiervan af te raken?
Voor wie het wil weten, dit was vals alarm ;) het was een geknipte simkaart; 'k heb een nieuwe simkaart gekregen en het probleem is helemaal opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik zal ook nieuwe SIM moeten halen, want mijn krijgt soms ook een SIM-kaart fout en die van me vrouw ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Als je T-Mobile hebt, dan wordt in sommige gevallen je simkaart binnen 4 uur na melding thuisbezorgd. Ook 's avonds en 's nachts. Scheelt weer een bezoek aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
Zijn er mensen met preview for developes die de cyan update al gehad hebben?
Of moet je daarvoor alsnog downgraden? Google is er nogal tegenstrijdig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
w-dev schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:20:
Zijn er mensen met preview for developes die de cyan update al gehad hebben?
Of moet je daarvoor alsnog downgraden? Google is er nogal tegenstrijdig over...
Ik krijg 'm in elk geval niet binnen (al is hij reeds available).

Wat zit er nog meer in cyan dan de WP update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Hier ook nog geen Cyan met Preview for Developers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Bij mij ook geen Cyan. Over een paar dagen maar downgraden (zie WP 8.1 topic) als het nog niet mogelijk is Cyan te installeren. Hoop dat daarmee het aantal freezes (alleen batterij verwijderen helpt) vermindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
Dryhte schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:25:
[...]

Ik krijg 'm in elk geval niet binnen (al is hij reeds available).

Wat zit er nog meer in cyan dan de WP update?
Cyan is ook een firmware update.
Volgens Nokia is de nieuwste firmware versie 3058.50000.1425.0005, ik heb nog 3056.40000.1404.0005.
Terwijl de os versie wel de laatste is volgens Microsoft: 8.10.14157.200

• Cranberry
Het lijkt er inderdaad op dat je met gebruik van de Preview for Developers de update naar Cyan blokkeert.
Met de Nokia Software Recovery Tool heb ik geprobeerd te upgraden naar bovengenoemde firmware, maar dat werkt niet, ook niet na een factory reset :(

Nog even verder prutsen.....

• Rutje!
  • Niet online
Cranberry schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:15:
Het lijkt er inderdaad op dat je met gebruik van de Preview for Developers de update naar Cyan blokkeert.
Met de Nokia Software Recovery Tool heb ik geprobeerd te upgraden naar bovengenoemde firmware, maar dat werkt niet, ook niet na een factory reset :(

Nog even verder prutsen.....
Ja, dat heeft ook wel op de hoofdpagina gestaan toch? Microsoft blokkeert Cyan bewust voor die toestellen vanwege die bug met betrekking tot BitLocker. Je moet eerst downgraden voordat je de update aangeboden krijgt, zie ook:
http://www.wpcentral.com/...need-downgrade-lumia-cyan

• Cranberry
Klopt, maar downgraden van m'n L620 werkt niet. 'k Krijg het niet voor elkaar.

• w-dev
Downgraden lijkt hier goed te zijn gegaan.
Heb deze tool gebruikt: http://download.fds-ncom....RecoveryToolInstaller.exe
Als OS heb ik Windows 8.1 pro met alle updates.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pe8lsa5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Dezelfde tool heb ik ook gebruikt:

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/6mjryllap/WP1.png

Als de tool wil gaan installeren, verschijnt in grote letters op de L620 de tekst "NOKIA". De tool kan vervolgens geen connectie krijgen met de telefoon. De tool geeft de keus 'Annuleren' of 'Herstellen'. Als ik op herstellen klik, verschijnt na enige tijd dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/s1bj3aejz/WP2.png

Als ik dan volume down + power down ingedrukt houd, gebeurt er niets.
Sowieso reboot de telefoon na ongeveer een minuut uit zichtzelf.

Vreemd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
Heb je je firewall en antivirus al uit gezet?
Verbind je via een usb-hub?
Al eens met een andere micro-usb kabel geprobeerd?
Gebruik je windows 7? (dit zou eigenlijk niks uit mogen maken...)

Je bent niet alleen met het probleem: https://www.google.nl/sea...site:forums.wpcentral.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Thx voor je reply. FW en AV al gedisbled idd. Vanavond thuis maar eens andere kabel + laptop proberen.

Gebruik idd Win7 (x64 Pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Inmiddels is het wel gelukt. Thuis heb ik een andere micro-USB-kabel gebruikt. Echter, ik heb ook een andere USB port op dezelfde laptop gebruikt. Vrijdag had ik een high powered USB port gebruikt en nu een gewone USB-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
Mooi dat het gelukt is :)
Mijn batterijduur is tweemaal zo lang geworden met de nieuwe firmware.
Wel vrij vervelend om alles opnieuw in te moeten stellen.
Geluk bij een ongeluk is dat de integratie van google calendar/google contacts is verbeterd.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 09:29
w-dev schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:49:
Mooi dat het gelukt is :)
Mijn batterijduur is tweemaal zo lang geworden met de nieuwe firmware.
Wel vrij vervelend om alles opnieuw in te moeten stellen.
Het is dus gewoon een keiharde reset to factory defaults begrijp ik?

Ik zit ook nog op die developers versie, maar als dat inderdaad het geval is dan laat ik die er fijn op staan.

:)

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
vosss schreef op woensdag 10 september 2014 @ 07:30:
[...]

Het is dus gewoon een keiharde reset to factory defaults begrijp ik?

Ik zit ook nog op die developers versie, maar als dat inderdaad het geval is dan laat ik die er fijn op staan.

:)
Het enige dat je echt opnieuw moet instellen, is je startscherm. Als je daar screenshots van maakt, is dat toch zo gepiept :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 09:29
PinokkioTV schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:42:
[...]

Het enige dat je echt opnieuw moet instellen, is je startscherm. Als je daar screenshots van maakt, is dat toch zo gepiept :)
En hoe zit dat dan met alle apps die ik heb en al mn contacten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496045

Ik heb hier alles gewoon via wifi binnengetrokken. Het duurt wel wat langer maar alles is perfect verlopen. Startscherm was nog identiek en geen apps of contacten verloren gegaan. Het ziet er allemaal heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ik heb m'n startscherm wel weer helemaal nieuw moeten opzetten - maar da's wel alles.

Ben benieuwd of ik ook die verbeterde batterijduur opmerk, het was wel erg matig met die dev preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-04 19:46
De Deense CV van Cyan zou inmiddels al een paar dagen uit moeten zijn, maar ik zie nog altijd niets. Wordt dat ding nog steeds geblockt voor DP-gebruikers? Ook als je geen bitlocker gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
Vandaag mijn 620 ter reparatie opgestuurd met waarschijnlijk een defecte speaker. Ik kon mensen niet horen bij zowel ingaande als uitgaande gesprekken. Op luidspreker was er wel geluid, maar dan is de privacy ver te zoeken. Het rare was dat het soms na een reboot of soft-reset wel weer even werkte... Eens kijken wat ze er van gaan maken en hoe lang het duurt voor dat ik hem terug heb.

• Dryhte
HooksForFeet schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:34:
De Deense CV van Cyan zou inmiddels al een paar dagen uit moeten zijn, maar ik zie nog altijd niets. Wordt dat ding nog steeds geblockt voor DP-gebruikers? Ook als je geen bitlocker gebruikt?
Ik denk het wel. Ik heb er in elk geval niet op gewacht en heb 'm met behulp van de Nokia Software Recovery Tool terug naar stock geflasht.

• Paulus73
Ook ik heb hem toevallig gisteren met de Recovery Tool naar Cyan geflasht. Het downloaden van de software ging langzaam, en het opnieuw installeren van de apps duurde ook even. Maar verder was het niet zo moeilijk. Wel jammer dat je apps als ING, Simyo en dergelijke weer opnieuw moet instellen, evenals je startscherm. Maar ik was de onstabiele versie van de DP beu. Ben benieuwd of het het gewenste resultaat oplevert (het was nu ook weer niet dagelijks dat ik de batterij moest verwijderen vanwege een vastloper, ik weet dus niet of het geholpen heeft).

[ Voor 3% gewijzigd door Paulus73 op 24-09-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-05 17:25
Heeft iemand toevallig de lumia 620 te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Isane schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:11:
Heeft iemand toevallig de lumia 620 te koop?
Ja, ik. Ik heb je een bericht gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 22:39
w-dev schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:22:
Vandaag mijn 620 ter reparatie opgestuurd met waarschijnlijk een defecte speaker. Ik kon mensen niet horen bij zowel ingaande als uitgaande gesprekken. Op luidspreker was er wel geluid
Ik had dit ook toen ik mijn 620 een paar maanden had, ruim een jaar geleden. Ik heb hem 3x (!) moeten laten repareren door Nokia voordat ie het eindelijk weer goed deed. Hij heeft het daarna prima gedaan 9 maanden lang, maar sinds een maand weer hetzelfde probleem.
Na bijna een jaar dit topic niet te hebben gevolgd, is het een pak van m'n hart dat mijn lijden hier ook door anderen wordt gedeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
fruitbakje schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:20:
[...]

Ik had dit ook toen ik mijn 620 een paar maanden had, ruim een jaar geleden. Ik heb hem 3x (!) moeten laten repareren door Nokia voordat ie het eindelijk weer goed deed. Hij heeft het daarna prima gedaan 9 maanden lang, maar sinds een maand weer hetzelfde probleem.
Na bijna een jaar dit topic niet te hebben gevolgd, is het een pak van m'n hart dat mijn lijden hier ook door anderen wordt gedeeld ;)
Mijn 620 is terug gekomen van reparatie met melding dat de backcover is vervangen. Dit is ondertussen al de 4de (!) backcover, de eerste twee hadden problemen met de knopjes. Ik heb geen zin om mijn telefoon nog eens kwijt te zijn, dus ik bel voorlopig maar met de luidspreker, zonder privacy. Het begint tijd te worden voor een vervanger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Kan zo'n backcover ook gewoon los worden besteld? Dat doe ik dan liever in plaats van wachten op reparatie.

Ik heb ook al enkele maanden het luidsprekerprobleem, maar het is nooit hinderlijk geweest omdat ik vrijwel alle gesprekken met headsetje voer. De paar keer dat ik zonder headset bel, blaas ik eerst even in de luidspreker voordat ik opneem.

Omdat ik er niet echt hinder van ondervind blijf ik liever doorbellen dan dat ik hem opstuur. Als ik in een winkel een andere 620 zou tegenkomen, dan koop ik die wel. Het formaat van de 620 vind ik namelijk perfect.

[ Voor 23% gewijzigd door Trommelrem op 16-12-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
Het euvel is dus niet de backcover aangezien het probleem blijft bestaan, zelfs met een nieuwe cover. De vervangende covers voor de slechte knoppen zijn gratis naar mij opgestuurd door Nokia. Je kan ze vast ook via Ebay o.i.d. los bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Wat is de Denim Update?
Die heb ik zojuist blijkbaar gedaan. Wat is er dan precies veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Trommelrem schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:21:
Kan zo'n backcover ook gewoon los worden besteld? Dat doe ik dan liever in plaats van wachten op reparatie.

Ik heb ook al enkele maanden het luidsprekerprobleem, maar het is nooit hinderlijk geweest omdat ik vrijwel alle gesprekken met headsetje voer. De paar keer dat ik zonder headset bel, blaas ik eerst even in de luidspreker voordat ik opneem.

Omdat ik er niet echt hinder van ondervind blijf ik liever doorbellen dan dat ik hem opstuur. Als ik in een winkel een andere 620 zou tegenkomen, dan koop ik die wel. Het formaat van de 620 vind ik namelijk perfect.
Mijn telefoon is ook 4x gerepareerd. Ik heb zelf gezien dat het niet de backcover is die het probleem veroorzaakt, maar het 'knopje' op de body (heet dat zo) waar je vanuit de backcover, via een soort rubberen doordrukknopje drukt.

Ik heb inmiddels een 735, dus ik heb nog een 620 (wit) over..... ;) ...... (Maar dat hoort geloof ik niet in dit topic). Overigens was het ruim een week wennen, je kunt inderdaad niet meer makkelijk overal bij, maar de ruimte op het scherm is wel weer prettig.

[ Voor 8% gewijzigd door Paulus73 op 24-12-2014 09:34 ]

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 22:39
Hoe kan de backcover het luidsprekerprobleem veroorzaken? Mijn shell is nooit meegestuurd, dus dat was het probleem nooit.
Trommelrem schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:21:
Blazen is toch alleen nuttig om mogelijk stof voor de proximity sensor weg te blazen? Dat zou toch geen invloed moeten hebben of je luidsprekertje het wel of niet doet?
Trommelrem schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:53:
Wat is de Denim Update?
Zie linkjes in dit bericht voor meer info.

• Dragunov
Trommelrem schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:53:
Wat is de Denim Update?
http://lumiaconversations...09/04/lumia-denim-update/

• jodeltje
  • Niet online
Blazen is toch alleen nuttig om mogelijk stof voor de proximity sensor weg te blazen? Dat zou toch geen invloed moeten hebben of je luidsprekertje het wel of niet doet?
Vrij veel voorkomend tijdelijke oplossing voor speakers hoor, even blazen. Kleine fragiele speakers willen nog wel eens binnenstebuiten klappen oid. Even blazen gefixt. Speaker nat? Even blazen, gefixt. Enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmmk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04 23:34
Ik heb 'n 620, met Preview for Developers, momenteel:
firmware 3058.50000.1425.0008
os 8.10.14219.341
hmmm - bij 'extra's en info' zegt-ie dat ik nog op Cyan zit.

Hebben meer mensen er last van dat updates van apps niet meer downloaden? Ik heb er nu 4 'in de wacht' staat. Steeds staat er eerst 'in behandeling', dan bijv. '4MB downloaden' en vervolgens 'attentie, klik hier'.
Als ik dat doe, dan zegt-ie steeds 'Er kan nu geen verbinding worden gemaakt met de store. Probeer het later opnieuw.'
Hij klaagt wel vaker dat-ie geen verbinding met internet heeft. Terwijl-ie keurig met m'n wifi is verbonden?!?
Het rare is, dat ik wel gewoon een nieuwe app kan installeren. Ik heb m'n mobiele data uitstaan (alleen wifi), maar als ik die aanzet, gebeurt er nog niks (heb 'm uitstaan omdat sommige apps stug mobiele data blijven gebruiken, op niks af).

Iemand enig idee wat die haperende dataverbinding over wifi kan zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door jmmk op 01-01-2015 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 20:16
FYI. Ik heb de denim update teruggerold en zit nu weer op Cyan. Denim zorgde er voor dat ik exact deze update nog maar tot rond het middaguur batterij had. Oftewel, enorme battery-drain. Na het terugrollen geen problemen meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Heb je eerst geprobeerd hoe de batterij het deed na een hard reset? Zo ja, zuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
@jmmk: ik heb geen preview for developers en mijn firmware nummer zoals weergegeven onder 'extras + info' eindigt op 10479 i.p.v. 0008. Onder 'about' zijn de OS en firmware versie identiek aan de jouwe. Lijkt mij het handigste om van preview for developers af te stappen en je firmware te restoren zoals aangegeven in deze post van mij: w-dev in "[WP8] Ervaringen met de Nokia Lumia 620 - Deel 1".

@Tomino: niet even met battery saver gekeken of er eventueel een app verantwoordelijk was voor de battery-drain? Ik heb namelijk nergens last van qua batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 20:16
Ja, ik heb een herstel naar fabrieksinstellingen uitgevoerd (i.e. een hard reset).
En W-dev, ik heb die tool ook geprobeerd terwijl ik op de Denim versie zat, maar de tool begon exact dezelfde firmware versie te downloaden die al op mijn telefoon stond. Vond ik erg vreemd aangezien de tool wel toonde dat er een "nieuwe beschikbaar" was.
En ja, alle apps waren uit in de battery saver..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-04 14:57
Weet iemand hoe de S4 Chipset van de L620 zich gedraagt tgo de Snapdragon 200 (L435,L532 en L535) of de Snapdragon 400 (L735).

Mijn 620 begint toch wat kuren te vertonen, en ben aan het overwegen evt over te stappen, waarbij mijn voorkeur feitelijk uitgaat naar de nog te verschijnen L532 (hoofdzakelijk voor het 4" formaat), al vind ik het zonde dat er geen flash op zit.

De met zijn 4,7" grotere L735 is ook een kandidaat.

Ik heb evenwel geen zin om veel aan snelheid in te boeten, want als we eerlijk zijn, een snelheidsmonster is onze Lumia 620 niet. Volgens sommige tests veegt de S4Plus chipset de vloer aan met zowel de Snap 200 als de 400, maar in de L620 zit bij mijn weten een gewone S4, geen plus.

Gebruikerservaringen of technische uitleg lees ik met veel plezier.

Dank,
Edwin

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Edwin_VH schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:29:
Weet iemand hoe de S4 Chipset van de L620 zich gedraagt tgo de Snapdragon 200 (L435,L532 en L535) of de Snapdragon 400 (L735).

Mijn 620 begint toch wat kuren te vertonen, en ben aan het overwegen evt over te stappen, waarbij mijn voorkeur feitelijk uitgaat naar de nog te verschijnen L532 (hoofdzakelijk voor het 4" formaat), al vind ik het zonde dat er geen flash op zit.

Ik heb evenwel geen zin om veel aan snelheid in te boeten, want als we eerlijk zijn, een snelheidsmonster is onze Lumia 620 niet. Volgens sommige tests veegt de S4Plus chipset de vloer aan met zowel de Snap 200 als de 400, maar in de L620 zit bij mijn weten een gewone S4, geen plus.

Dank,
Edwin
Ik kan toevallig binnenkort wat testjes uitvoeren met de Lumia 620, 535 (en eventueel 925) naast elkaar.
Ik zal laten weten hoe groot, of hoe klein het verschil in snelheid is tussen die modellen.

Later (2-4 dagen) meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Ik heb voor mijn huidige L735 een 620 gehad. Ik heb het gevoel dat alles net even wat lekkerder/soepeler werkt. In het begin was het wel wennen om hem met 1 hand te bedienen, met name bij de bovenhoeken kom ik er niet makkelijk bij. Merk daar nu niets meer van. Het scherm is nog wat fijner dan de 620, al was dat ook al prima voor mij.

Grootste voordeel tov. de 620 vind ik de batterij. Die van de 620 was niet goed, deze is echt prima. Met vergelijkbaar gebruik gaat ie zeker een dag en soms 2 dagen mee (als ik mijn telefoon wat rust heb gegund of mijn zoontje er niet mee heeft mogen spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Dank,
Edwin
Heb de Lumia 620 (8.1 cyan) en Lumia 535 (8.1 denim) direct met elkaar kunnen vergelijken in een aantal testen.
Hier mijn bevindingen:

Om de browser test eerlijk te maken heb ik er voor gezorgd dat alle instellingen precies hetzelfde waren op beide toestellen.
Vervolgens alle openstaande tabs gesloten en geschiedenis verwijderd.
Ik heb vervolgens sites als tweakers, fok, geenstijl, youtube en nog wat geopend en wat links lopen klikken etc.

De Lumia 535 was op elke site veel sneller dan de Lumia 620.
Echt een groot verschil. Browsen gaat sowieso veel lekkerder op de Lumia 535 vanwege het grotere scherm.

De volgende testen gingen om de snelheid van het openen van apps/games.
Sommige apps/games openen/laden een beetje sneller op de Lumia 535, terwijl bij andere apps/games het verschil een stuk groter was. Weer wint de Lumia 535 met gemak dus.

Vervolgens heb ik ook de snelheid van het installeren van apps getest.
Hier zat geen groot verschil in, maar toch was het wel weer duidelijk dat de Lumia 535 sneller was.

Het opstarten van de Lumia 535 gaat overigens ook een stuk sneller.
Maar goed, dit is voor de meeste mensen niet iets dat ze dagelijks doen.

Zijn er dan geen minpunten?
Zeker wel!

- het scherm is duidelijk minder mooi
- minder PPI
- geen clearblack (zwart is niet echt zwart op de Lumia 535)
- geen camera knop op de telefoon zelf

Maar deze testen gingen mij puur om de snelheid te testen, niet de telefoon in het algemeen en dan kan ik makkelijk zeggen dat de Lumia 535 een stuk sneller is dan de Lumia 620 (en Lumia 520 + 720 aangezien die dezelfde CPU en aantal RAM hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-04 14:57
vergelijking L620 - L535

Dank je.

Snelheid zit blijkbaar wel ok.

Ik ga even in de winkel kijken of ik met het (grotere, minder PPI) scherm van de 535 kan leven, en wie weet koop ik hem wel. :)

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
De batterij van m'n Lumia 620 loopt tegenwoordig ontzettend snel leeg. Ik vroeg me daarom af of er ook een (eventueel third-party) accu is die een grotere inhoud dan de standaard accu (1300mAh) heeft. Zo hoef ik geen nieuwe telefoon te kopen en kan ik langer op een volle accu werken. Ik hoor graag of jullie iets weten. Uiteraard wil ik wel een betrouwbare accu, niet één die elk moment kan exploderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb wel eens gelezen dat L620 gebruikers de batterij uit de 520 (BL-5J) gebruiken in een 620 (BL-4J). De batterij van de 520 is iets dikker, maar schijnt te passen en heeft een grotere capaciteit. Als je iemand kent met een 520 zou je kunnen checken of het echt goed past. De capaciteit is 1430 mAh vs 1300, dus toch 10% meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Moet je wel die mousse van achterklep verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
Ik heb uiteindelijk een nieuwe telefoon besteld, een Lumia 830 :)
Die heeft een batterij van 2200mAh, dus daar moet ik wel even mee toe kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Dippie94 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:31:
Ik heb uiteindelijk een nieuwe telefoon besteld, een Lumia 830 :)
Die heeft een batterij van 2200mAh, dus daar moet ik wel een mee toe kunnen :P
Kan je uit ervaring vertellen dat die batterij een stuk langer mee gaat dan die van de 620 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:19
Mijn Lumia 620 staat te koop: V&A aangeboden: Nokia Lumia 620 Geel

De prijs is onderhandelbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-02 07:57
Ik heb net een Lumia 620 (2e hands, maar als nieuw) gekocht. Woohoo :)
De update(s) van 8.0 naar 8.1 duren wel even, in totaal 5 versies.

Ben ik blij weer een kleine phone te mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Haha, dat iemand nog blij kan zijn met een 620. Veel plezier er mee!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-02 07:57
Bedankt, PaT :)

Ik ben er dolgelukkig mee. Klein, snel, geen a-sociale meuk, geen duizenden diensten in de achtergrond, een GUI die iederen begrijpt, geen appstore met miljoen malware apps.

Is wel grappig, ik ben een 100% Linux gebruiker op de desktop en notebook, sat-receiver etc, al meer dan 17 jaar nu, maar voor en mobielje - Microsoft. Ik begrijp MS gewoon niet dat ze zoiets niet hebben door ontwikkelt.

Als er over een paar jaren t-mobile met 3g (Lumia 620 kan alleen maar 3G-H+) stopt, hoop ik dat KaiOS volwassen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ik vond dat ook een geweldige telefoon. Jammer van het gebrek aan support door banken.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste