Reiben schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:19:
[...]
Welk 'groot gedeelte' van de hieronder samengevatte klaagzang is nergens op gebaseerd volgens jou?
- 175 Euro aan beloofde waarde wordt bij lange na niet gehaald, nee ook met adviesprijzen niet
- Dozen blijken nauwelijks onverkochte ClickToBuy dag aanbiedingen te bevatten
- Merendeel van de producten is goedkope troep die bij de Action niet zou misstaan (zak spekjes, plastic ijskrabbertje, mobielhouder voor mobieltjes uit het jaar 0, budgetbak dvd's enz.)
- 1000 Pakketten werd ineens 6000 pakketten toen er veel animo bleek te zijn, er bleek opeens nog iets meer voorraad in het magazijn te staan wat ze over het hoofd hadden gezien ofzo?
- Vriendin van een ClickToBuy medewerker pronkt op Facebook met een tv die ze in haar pakket zou hebben gehad
- ClickToBuy kruipt in de slachtofferrol en doet alsof de klagende klanten 'rotte appels' zijn
- Iedereen die negatief over ze is wordt van hun Facebook gebanned
- ClickToBuy post een bijna slapstick-achtig filmpje van een paar dozen die onder de meest knullige omstandigheden te water gaan wordt gepost, niet serieus te nemen
- 28 Televisies worden onder de niet-klagende klanten verdeeld, hoe eerlijk is dat
- Directieleden blijken niet zo positief te boek te staan op internet
Enkel de 1e is misschien ergens op gebaseerd, de rest is enkel maar een klaagzang die niets maar dan ook niets met de order te maken heeft.
Vooral de laatste vind ik mooi, die directieleden stonden voor de actie ook al niet positief te boek, maar daar keek niemand naar om. Enkel nu het niet naar wens verlopen is, dan wordt er van alles uit de kast gehaald om toch maar je eigen gelijk te krijgen.
Let op : Ik zeg hier niet dat ctb een goed bedrijf is, of dat ze goed met de klanten / klachten omgaan. Enkel heeft de klaagzang niets met de order te maken en heeft de ene helft van de klaagzang weer met de andere helft te maken (bannen van FB als je mensen gaat uitmaken voor oplichters is niet echt ongewoon zeg maar)
FaceDown schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:04:
Dat van die 28 tv's is trouwens ook gewoon een leugen. 1 iemand beweert op hun FB pagina dat hij een tv heeft gekregen, en deze persoon was toevallig C2B aan het verdedigen? Dat is natuurlijk gewoon een account van C2B zelf.
En het bewijs voor deze uitspraak is waar precies te vinden?
Deze oplichters moeten aangepakt worden door justitie. Die tent moet gewoon op slot.
Zinloos. Het is maar zeer sterk de vraag of ze wel door justitie aangepakt kunnen worden. Tot die tijd is het enkel maar reputatie-schade en die zijn ze zo weer kwijt als ze een nieuwe bv oprichten.
Bedankt voor het vergelijk met een stelletje oplichters (want dat denk ik persoonlijk wel over hun)
Maar ik zou zeggen : blijf lekker je ononderbouwde gal spuien en koop gewoon volgend jaar weer exact zo'n doos bij de bv die ctb dan is geworden.
Dit is hier al een tijdje geen discussie meer, maar enkel een ononderbouwd galspui topic waar de groepsmentaliteit heerst.
[
Voor 10% gewijzigd door
Gomez12 op 02-12-2012 15:43
]