@Quad: Tja, dat is nog maar de vraag of ik me dat kan voorstellen

. Eigenlijk niet, want zoals al eerder aangehaald in dit topic adverteren dit soort sites nu eenmaal altijd met (te) hoge (advies)prijzen. Zelf zag ik het meer als: ik betaal 25 euro voor wat random dingen, afwachten of er iets bruikbaars bijzit en die 175 neem ik maar met een flinke korrel zout. Je weet immers (tenminste mag ik aannemen) hoe marketing werkt over het algemeen.
Volgens mij doen supermarkten hier zelfs vrolijk aan mee; zag onlangs een reclame van C1000 waarbij twee zakken Crokychips aangeboden werden voor 1 euro ipv de "gebruikelijke" 2,62. Mijn vriendin en ik denken allebei dat ze normaal goedkoper zijn. Als ik dan even snel bij de AH kijk zie ik een zak Croky voor 1,05. Nu kun je me veel wijsmaken maar niet dat een zak chips bij de C1000 normaal 26 cent duurder is dan bij de Appie.
Vooruit, ik had wel actuelere/modernere zaken verwacht in de boxen zoals ik die zie verschijnen op Facebook, maar dat was omdat ik er (onterecht wellicht) van uit was gegaan dat er
enkel oude aanbiedingen gebruikt zouden worden. Maar zoals Gomez al opmerkte, eigenlijk voldoet C2B al aan die "eis" door wellicht twee oude aanbiedingen of meer te gebruiken. Voor de meeste mensen was dit gewoon een impulsaankoop (aangezien vrijwel iedereen gevoelig is voor dit soort marketingtrucs, inclusief ikzelf).
Zoals ik al zei: oude DVD's (Ajax seizoen 2005/2006), kinderDVD's etc. vind ik dan wel een flinke misser, aangezien er wel duidelijk omschreven stond mannenspeeltjes. Nu zijn er veel verschillende soorten mannen maar zelfs al trek je de lijn ver voorbij een fanatieke metroseksueel dan betwijfel ik of die kan genieten van Pinokkio of Princess Ella. Dit was het nieuws vind ik persoonlijk bijvoorbeeld wel weer leuk. Dus vooruit, daar hadden ze nog wel wat beter hun best kunnen doen.
Dit alles kan in mijn ogen ook met de onverwachte omvang van de operatie te maken hebben gehad. Natuurlijk zagen ze bij C2B de spreekwoordelijke dollartekens toen deze box populair bleek. Begrijpelijk toch? Denk dat ze zich behoorlijk vergist hebben in hun mogelijkheden om snel ergens 10.000 extra DVD's vandaan te toveren bijvoorbeeld, want natuurlijk hebben ze die niet liggen.
Er zijn ook nog karigere dozen voorbij gekomen, maar ik kan me ook weer voorstellen dat een ingehuurde uitzendkracht niet al te wakker meer is bij doos #350 van die dag en de helft er naast gooit of gewoon vergeet.
Geef ze in ieder geval de kans om dit op te lossen denk ik dan, zonder als een malle te gaan flamen/trollen op Facebook en er van alles bij te halen dat er weinig mee te maken heeft (overigens is dit niet op jou gericht Quad). Mocht er geen oplossing/handreiking komen naar jouw wens dan stuur je het hele zaakje terug en ben je 5,50 armer, een ervaring rijker, heb je flink je frustraties kunnen botvieren in dit topic en regel je een koopscriptje voor een iBood box