ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste
Acties:
  • 82.196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:41:
[...]

Er zijn wel meerdere conclusies mogelijk (gemiddelde prijs, maximale prijs etc. etc) want de wet is hier heel erg onduidelijk in.
Er staat: "U betaalt hiervoor normaal 175 Euro"

Ik, als klant, betaal dus onder normale omstandigheden 175 Euro voor de inhoud van mijn pakket. Maar in dit bijzondere geval van het C2B XL Sinterklaas Pakket betaal ik maar 25 Euro. En dus bespaar ik 150 Euro en krijg ik een korting van 86% Daar zit geen woord chinees bij en is, mijns inziens, zeker niet multi-interpretabel. (mooi woord voor WF trouwens).

Maar goed .... als C2B het "zo'n grote onzin" vind dat klanten WEL een pakket met een waarde van 175 Euro verwachten, laat ze dan maar met hun interpretatie van hun eigen woorden komen. Ik ben benieuwd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://postimage.org/image/fmkp1kqgb/ ter ondersteuning.
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:44:
[...]

Ik, als klant, betaal dus onder normale omstandigheden 175 Euro voor de inhoud van mijn pakket. Maar in dit bijzondere geval van het C2B XL Sinterklaas Pakket betaal ik maar 25 Euro. En dus bespaar ik 150 Euro en krijg ik een korting van 86% Daar zit geen woord chinees bij en is, mijns inziens, zeker niet multi-interpretabel. (mooi woord voor WF trouwens).

Maar goed .... als C2B het "zo'n grote onzin" vind dat klanten WEL een pakket met een waarde van 175 Euro verwachten, laat ze dan maar met hun interpretatie van hun eigen woorden komen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Hans ! Maar dat is het screenshot van de mobiele site (volgens mij). Wat mij betreft geeft dat al voldoende informatie, maar wanneer je de link hieronder volgt zie je de letterlijke tekst: "U betaalt hiervoor normaal 175 Euro "
http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy

Maar goed ... misschien moet ik verder mijn mond houden. Mijn 2 pakketten staan nog steeds op "Zending wordt voorbereid". Ik kan nog steeds het gewicht van mijn pakket niet zien, maar (volgens T&T van PostNL) worden ze wel morgen afgeleverd. Kortom, ik ga er nog steeds vanuit dat ik 1 pakket heb met een 102 cm grote tv en 1 pakket met een dikke mediaplayer. :) :9~ ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk ;)
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:49:
[...]

Thanks Hans ! Maar dat is het screenshot van de mobiele site (volgens mij). Wat mij betreft geeft dat al voldoende informatie, maar wanneer je de link hieronder volgt zie je de letterlijke tekst: "U betaalt hiervoor normaal 175 Euro "
http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:44:
[...]

Ik, als klant, betaal dus onder normale omstandigheden 175 Euro voor de inhoud van mijn pakket. Maar in dit bijzondere geval van het C2B XL Sinterklaas Pakket betaal ik maar 25 Euro. En dus bespaar ik 150 Euro en krijg ik een korting van 86%.
Ik heb al gezegd dat ik die discussie liever niet voer, maar ctb wil blijkbaar via dm reageren op mijn posts in dit topic, dus dan copieer ik die wel compleet hierin :
de woorden "waar heeft dat gestaan" zijn indd verkeer gekozen. Wij weten dat dat er staat (en nog steeds staat) maar bedoelde het anders in onze DM naar jou. We bedoelde daarmee te zeggen dat de 175 een adviesprijs is geweest die geen betrekking had moeten hebben op ieder pakket. we dachten dit duidelijk in de omschrijving te hebben gezet door te zeggen dat ieder pakket kan verschillen. Dit is dus blijkbaar niet het geval geweest.
En het gedraai wordt maar erger, je kan dus de 175 niet halen omdat ieder pakket kan verschillen, terwijl op de site staat dat ieder pakket zal verschillen (alhoewel kijk eens naar de daadwerkelijke uitkomst en hoeveel verschil is er dan daadwerkelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Dat de pakketten anders zullen zijn heeft niets te maken met een uiteindelijk bedrag van 175,-

Je kunt verschillende pakketten hebben, maar alsnog op alle pakketten op 175,- uitkomen.

Wat een droeftoeters -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Beter reageert C2B op de discussie in dit topic, het zou ze sieren.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:52:
[...]

Ik heb al gezegd dat ik die discussie liever niet voer, maar ctb wil blijkbaar via dm reageren op mijn posts in dit topic, dus dan copieer ik die wel compleet hierin :

[...]

En het gedraai wordt maar erger, je kan dus de 175 niet halen omdat ieder pakket kan verschillen, terwijl op de site staat dat ieder pakket zal verschillen (alhoewel kijk eens naar de daadwerkelijke uitkomst en hoeveel verschil is er dan daadwerkelijk)
En jouw linkt met C2B is nu precies? Het is al wel duidelijk, en ik dacht dat jij zou stoppen met reageren, dat de advertentie pure misleiding is geweest. Op basis van deze advertentie hebben mensen, waaronder ik, de keuze tot koop gemaakt. C2B levert crap uit, totaal geen restpartijen, en zitten nu met de zooi. Deze zooi, want zo noem ik het onderhands, had beter opgelost kunnen worden.
Ik had het nog niet eens zo erg gevonden als C2B op een normale manier had gecommuniceerd met de klanten en rustig alles retour had genomen. Maar dat bleek helaas niet mogelijk. Willekeurig tv'tjes het land in sturen bleek ook niet de oplossing, als dit überhaupt al echt gebeurd is.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Tja uiteraard kan ieder pakket verschillen maar in de meeste pakketen die ik hier langs zie komen word de waarde van 25 euro geeneens gehaald.
Ik zie grotendeels dingen langskomen die je in de regel gratis krijgt of die je voor 1 of 2 euro koopt uit een grabbelbak.

Btw aangezien ze de moeite/tijd nemen iemand hier op het forum DMs te sturen krijg ik toch het gevoel dat hun nattigheid voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Quad schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:57:
Beter reageert C2B op de discussie in dit topic, het zou ze sieren.
Gaan ze niet doen. Wordt het een te grote shitstorm.
master_viper schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:57:
[...]
En jouw linkt met C2B is nu precies?
Lezen is moeilijk schijnbaar : Gomez12 in "ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing*"

Ik heb geen link met c2b maar zij begonnen te dm'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:52:
Ik heb al gezegd dat ik die discussie liever niet voer, maar ctb wil blijkbaar via dm reageren op mijn posts in dit topic, dus dan copieer ik die wel compleet hierin.
Ik begrijp het heel goed dat je je er niet prettig bij voelt dat C2B ervoor kiest om via jouw met ons te communiceren. Ik begrijp het dan ook heel goed als je verder niet meer inhoudelijk reageert. Je berichten in dit topic zijn echter zeer helder beargumenteerd, al ben ik het niet met al je argumenten eens. Ik vind het dan ook niet terecht dat anderen in dit topic op een negatieve manier reageren op jouw berichten. Verschil van mening is normaal en daarover kun je gewoon discussieren door middel van het uitwisselen van argumenten.

C2B schrijft dus:
We bedoelde daarmee te zeggen dat de 175 een adviesprijs is geweest die geen betrekking had moeten hebben op ieder pakket. we dachten dit duidelijk in de omschrijving te hebben gezet door te zeggen dat ieder pakket kan verschillen. Dit is dus blijkbaar niet het geval geweest.
Grappig, ik vond (en vind) de communicatie van C2B in hun advertentie namelijk zeer helder !!!
Ze hebben een adviesprijs gecommuniceerd van 175 Euro, een korting van 86 % en een besparing van 150 Euro. Voor ieder pakket, voor iedere klant. Verder hebben ze duidelijk gecommuniceerd dat elk pakket anders zou zijn. (dat was ook de reden dat ik 2 pakketten heb besteld).
Kortom, als ik 1 pakket zou krijgen met energiedrank ter waarde van 175 Euro (adviesprijs) en ik zou 1 pakket krijgen met bluetooth-meuk ter waarde van 175 Euro (adviesprijs) dan zou ik geen poot hebben om op te staan.
Maar in dit topic wordt vrij duidelijk dat de meeste pakketten de waarde van 25 euro (adviesprijs !!) waarschijnlijk wel overtreffen (als twijfel ik daar wel aan bij sommige pakketten) maar dat vrijwel geen pakket goederen bevat met een gezamelijke adviesprijs van 175 Euro. Bijna niemand heeft een korting ontvangen van 86%. Vrijwel geen enkele C2B klant heeft 150 Euro bespaart bij de aanschaf van hun pakket.
Dat is de basis van deze hele discussie. Dat het de bedoeling van C2B was om te communiceren dat die 175 Euro adviesprijs niet van toepassing was op ELK pakket is inmiddels wel helder. Maar dat was ZEKER NIET helder op het moment dat klanten hun bestelling deden.

Tot slot: ik heb het continu over adviesprijs. Zoals iemand (ik meen Gomez12) al eerder aangaf. Een kinder DVD van 5 jaar oud kan 5 jaar geleden best een adviesprijs hebben gehad van 9.95 Euro. Een FM-tranmitter die inmiddels niemand meer nodig heeft, kan best een adviesprijs hebben gehad van 19.95 Euro. Etc etc. Dus ik geloof best dat 25 Euro adviesprijs wordt gehaald. Echter 175 Euro advies prijs haalt vrijwel geen enkel pakket dat ik voorbij heb zien komen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ipv 1 persoon te DM-en konden ze zich beter bezig houden met de vragen op hun facebook pagina te beantwoorden, evenals emails. Kansloos gekronkel van c2b, eerst een pakket van 175 euro aanbieden voor 25, daarna is het weer een gemiddelde en komen er opeens tv's bij, waarvan er pas 1 bekend is en die HEEEEEEEEEL toevallig naar een overdreven aardige pro c2b user is gegaan etc. en nu is het weer dat ze wel dachten dat het allemaal goed gecommuniceerd hadden (jaja...)- het enige wat ze WEL duidelijk hebben gemaakt is dat klanten niet mogen klagen want dan krijg je minder dan waar je "recht" op hebt (uitsluiten van klanten voor de tv's)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Kunnen ze beter de tv's naar de "rotte appels" sturen in de hoop dat ze wat klanten terug winnen. De slijmers op facebook blijven toch wel klant dus daar heeft het niet veel baat bij om hun een tv te sturen :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:07:
[...]
Ik begrijp het heel goed dat je je er niet prettig voelt dat C2B er voor kiest om via jouw met ons te communiceren.
Kanttekening mijnerzijds : CTB kiest er niet voor om via mij te communiceren (1e dm staat zelfs expliciet in of ik die niet compleet wil quoten) met jullie.
Echter als CTB rechtstreeks op mijn posts in dit topic gaat reageren via dm dan vind ik het de moeite waard om die wel in het openbaar te zetten.
Ik bedoel, mijn posts zijn openbaar dus de reacties daarop mogen wmb ook openbaar.
Dat het de bedoeling van C2B was om te communiceren dat die 175 Euro adviesprijs niet van toepassing was op ELK pakket is inmiddels wel helder. Maar dat was ZEKER NIET helder op het moment dat klanten hun bestelling deden.
Is dat wel zo helder? Ik bedoel natuurlijk gaat niet elk pakket exact 175 euro waard zijn, maar ik zelf zou verwachten iets in de prijsrange 150 - 200 te krijgen en daarbovenop de superpakketen.
Dat het juridisch niet zo genoteerd staat geloof ik gelijk, maar dat het marketingtechnisch wel de bedoeling was dat het zo gelezen werd geloof ik ook gelijk.

Ik bedoel als het niet grofweg op elk pakket van toepassing is, waarop is het dan wel van toepassing? 1 pakket? 10 pakketten? Waarom die 175 gepakt en niet gelijk de prijs van de tv's?
Je vermeld het er alleen bij als het grofweg op elk pakket van toepassing is, dan kan je later alsnog in de kleine lettertjes verklaren dat de berekening speciaal was (gemiddeld bijv) maar dat die wel standhield. Wat ze nu zeggen is dat het gewoon nergens op sloeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groopy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Wat mij hier het meeste stoort aan de hele verkoop is dat CtB de schuld doorschuift naar de klanten en zichtzelf in een slachtofferpositie stelt.

In plaats van een beetje eerlijk te antwoorden dat er een grote fout is gemaakt door naar 6000 paketten te gaan en dat de inhoud toch wel minderwaardig is aan de beloofde waarde. Zodat ze hier een zware inschattingsfout hebben begaan.

In het hele verhaal is er maar
1 schuldige: ClicktoBuy
1 slachtoffer: De klant

Ik verwacht dan ook veel van hun mededeling maandag. Niet naar compensatie of dergelijke. Maar gewoon een duidelijke en eerlijke post. Dat zou echt al een héél verschil maken in deze zaak.

ps: laatste post want heb hier al genoeg gespammed. Mijn excuses hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Groopy schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:28:
In plaats van een beetje eerlijk te antwoorden dat er een grote fout is gemaakt door naar 6000 paketten te gaan en dat de inhoud toch wel minderwaardig is aan de beloofde waarde. Zodat ze hier een zware inschattingsfout hebben begaan.
Waarom denk je dat er een inschattingsfout gemaakt is, waarom zouden ze niet die 1e 1000 dozen ook zo bagger gevuld hebben?
Ik verwacht dan ook veel van hun mededeling maandag. Niet naar compensatie of dergelijke. Maar gewoon een duidelijke en eerlijke post. Dat zou echt al een héél verschil maken in deze zaak.
Let op : ik zei dat hun zeiden dat er een overleg zou plaatsvinden (waarschijnlijk intern) en ik zei niets over een daadwerkelijke mededeling aan hun klanten (voordat dit ook weer een eigen leven gaat leiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:36:

Waarom denk je dat er een inschattingsfout gemaakt is, waarom zouden ze niet die 1e 1000 dozen ook zo bagger gevuld hebben?
Omdat als ze die 1000 dozen WEL helemaal volgegooid hadden dan zouden ze wel aan de circa 175 euro gekomen zijn, en alleen aan die 1000 dozen gehouden hadden.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat ctb een DM stuurt naar een klant die over het algemeen niet zo heel ontevreden is met ze en de moeite neemt om ze op sommige punten te verdedigen. Waarom nou niet gewoon de vragen beantwoorden die klanten stellen?

Als een vraag wordt gesteld vol met beschuldigingen en woorden als oplichters etc. en deze wordt niet beantwoord snap ik dat nog. Maar ik heb niet beledigend / beschuldigend een vraag gesteld en deze wordt simpelweg niet beantwoord.

Mijn vraag is simpel, wanneer ontvang ik mijn pakketten?? ik heb er 2 besteld op de eerste dag plus nog 2 cosmeticadeals pakketten, nog niets ontvangen. Ik kijk op de site en krijg van de directie een middelvinger en een zielig verhaal dat er 30 dozen in het water zijn gevallen. Sneu, maar is dat de rede dat er inmiddels 5 dagen vertraging in de levering zit? of zijn inmiddels alle medewerkers van c2b met ernstig tapepistoolletsel in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis?

Ik was in eerste instantie niet heel erg verbaasd over de inhoud van de pakketten die al zijn ontvangen, en had mijn pakketten gehouden als die er zo uit zouden zien. Inmiddels is mijn mening door het zeer zwakke optreden van c2b omgeslagen en zal ik de pakketten alleen houden als er iets van waarde voor mij in zit. Alle 4 de pakketten gaan anders dus gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:26:
Kanttekening mijnerzijds : CTB kiest er niet voor om via mij te communiceren (1e dm staat zelfs expliciet in of ik die niet compleet wil quoten) met jullie.
Echter als CTB rechtstreeks op mijn posts in dit topic gaat reageren via dm dan vind ik het de moeite waard om die wel in het openbaar te zetten.
Ik bedoel, mijn posts zijn openbaar dus de reacties daarop mogen wmb ook openbaar.
Heldere kanttekening en terechte opmerking. En ik waardeer het dat je de specifieke delen van de DM's van C2T aan jou waarin men reageert op dit topic openbaar maakt.
Is dat wel zo helder? Ik bedoel natuurlijk gaat niet elk pakket exact 175 euro waard zijn, maar ik zelf zou verwachten iets in de prijsrange 150 - 200 te krijgen en daarbovenop de superpakketen.
Dat het juridisch niet zo genoteerd staat geloof ik gelijk, maar dat het marketingtechnisch wel de bedoeling was dat het zo gelezen werd geloof ik ook gelijk.
Ja zo helder is het wel volgens mij. Een totaalwaarde van 175 euro voor elke pakket op basis van de adviesprijzen van de inhoud.

Maar ik begrijp je punt wel hoor. In de praktijk zou C2B hooguit een minimale totaalwaarde van 175 Euro voor elk pakket op basis van adviesprijzen hebben kunnen realiseren omdat het ondoenlijk is om elk pakket op exact 175 Euro te laten uitkomen.

Ik denk dat menig klant ook nooit had geklaagd wanneer er in elk pakket minimaal 1 product had gezeten van enige serieuze waarde (denk aan 50 a 100 Euro adviesprijs) aangevuld met de producten die je thans voorbij ziet komen. Maar wanneer ik op FB een pakket zie met enkel een sixpack energie drank, een ijskrabber, 1dvd, een aansteker voor in de auto en een mesje, dan kan ik me goed voorstellen dat mensen met termen als "oplichting" en "misleiding" gaan schermen. Want met zo'n pakket haal je de betaalde waarde van 25 Euro niet eens. Laat staan dat je ook maar in de buurt komt van 150 Euro besparen of 86 % korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Ienni1983 schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:38:
[...]

Omdat als ze die 1000 dozen WEL helemaal volgegooid hadden dan zouden ze wel aan de circa 175 euro gekomen zijn, en alleen aan die 1000 dozen gehouden hadden.
Ik krijg toch niet echt het idee dat die goede 1000 dozen nou over 6000 zijn verspreid hoor, het komt op mij over als grofweg 6000x dezelfde bagger.

Ik denk niet echt dat er veel mensen vrolijk geworden zouden zijn van 6 ijskrabbertjes en 6 traytjes energy drink.

Zoals ik het nu zie is gewoon alle bagger tegelijk ingekocht en ik zie niet in waarom dat op een kleinere schaal tot betere producten had geleid.
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:41:
Ik snap niet dat ctb een DM stuurt naar een klant die over het algemeen niet zo heel ontevreden is met ze en de moeite neemt om ze op sommige punten te verdedigen.
Kanttekening : Ik ben geen klant
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:42:
Maar ik begrijp je punt wel hoor. In de praktijk zou C2B hooguit een minimale totaalwaarde van 175 Euro voor elk pakket op basis van adviesprijzen hebben kunnen realiseren omdat het ondoenlijk is om elk pakket op exact 175 Euro te laten uitkomen.
Nee, in de praktijk zit er wel iets meer speelruimte in zo'n bedrag noemen hoor. In de praktijk kan je gerust pakketten van 100 euro de deur uitgooien als je ook maar pakketten van 350 eruit gooit.
Maar wanneer ik op FB een pakket zie met enkel een sixpack energie drank, een ijskrabber, 1dvd, een aansteker voor in de auto en een mesje, dan kan ik me goed voorstellen dat mensen met termen als "oplichting" en "misleiding" gaan schermen. Want met zo'n pakket haal je de betaalde waarde van 25 Euro niet eens. Laat staan dat je ook maar in de buurt komt van 150 Euro besparen of 86 % korting.
Vergis je niet in de adviesprijs van dingen.
Die gaat veelal niet onder de 5 euro en zal bij dingen als ijskrabbers / aanstekers voor in de auto / mesjes etc al snel op 10 euro zitten.
Die 25 euro is zo gehaald met 5 producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:50:

Vergis je niet in de adviesprijs van dingen.
Die gaat veelal niet onder de 5 euro en zal bij dingen als ijskrabbers / aanstekers voor in de auto / mesjes etc al snel op 10 euro zitten.
Die 25 euro is zo gehaald met 5 producten.
Je betaald normaal ook niet de adviesprijs van artikelen. In de advertentie staat "u betaald hiervoor normaal € 175". Ik zie nergens staan dat ze met normaal de adviesprijs bedoelen, en de adviesprijs is vaak niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de praktijk kan je gerust pakketten van 100 euro de deur uitgooien als je ook maar pakketten van 350 eruit gooit.
Vergis je niet in de adviesprijs van dingen. Die gaat veelal niet onder de 5 euro en zal bij dingen als ijskrabbers / aanstekers voor in de auto / mesjes etc al snel op 10 euro zitten. Die 25 euro is zo gehaald met 5 producten.
Ok .. dan wil ik vwb die twee punten met je meegaan.

Dan blijven we nog altijd op de conslusie uitkomen dat elke klant minimaal een pakket had moeten ontvangen met 100 a 125 euro aan waarde gebaseerd op de adviesprijzen, maar dat er ook een significant aantal klanten hadden moeten zijn met pakketten met een veel hogere waarde. Terwijl in werkelijkheid de meeste pakketten de waarde van slechts ca 25 a 30 euro halen op basis van de adviesprijzen van de inhoud en de klanten hun geld er dus zeker niet "dik en dik en dik" uit zullen halen (wat C2B wel schrijft in hun advertentie).
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:58:
Je betaald normaal ook niet de adviesprijs van artikelen. In de advertentie staat "u betaald hiervoor normaal € 175". Ik zie nergens staan dat ze met normaal de adviesprijs bedoelen, en de adviesprijs is vaak niet normaal.
Op zich heb je wellicht een punt ... maar dat doen AL die dagaanbieders. Als je naar iBood kijkt zie je soms ook belachelijke adviesprijzen voorbijkomen. Althans ... op zich is die adviesprijs dan wel terecht, maar eenzelfde product koop je dan in bvb de Mediamarkt ook voor een lagere prijs. Dus dat kritiekpunt kun je niet specifiek voor C2B gebruiken en zeker niet specifiek voor deze actie. Kijk maar eens naar de iBood van vandaag. Adviesprijs 149,95 Euro volgens iBood. Echter Tweakers Price Watch zegt dat de gangbare prijs rond de 120 Euro ligt.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
[list]
• Energydrink
• Basketbal
• AXE douchegel
• Mr. Handsfree voicestick ding
• Autowashandschoen
• LED strips
• 2x DVD:"De schuilplaats van Anne Frank" & "Hatari"
• Mr. handsfree BT dongle
• LED zaklamp
  • En twee dingen die ik nog niet voorbij heb zien komen:
  • Microfoon
  • 3x condoom
Like, wauw!!

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Waarom maken jullie de zaak niet aanhankelijk bij de Reclame Codecommisie? Het lijkt er duidelijk op dat C2B niet helemaal helder is geweest in de tot standkoming van de waarde van de pakketen, ze geven aan dat je 86% bespaart op de 175 euro, dat elk pakket anders is kan, maar die 175 euro qua adviesprijzen zal wel gehaald moeten worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:21:
Waarom maken jullie de zaak niet aanhankelijk bij de Reclame Codecommisie?
Ik heb mijn pakketten nog niet binnen. Dus ik kan nog weinig zeggen over mijn eigen bestelling. En (zoals gezegd) ik ontvang ontgetwijfeld een 102 cm LCD tv en een dikke media-player. Mocht dat het geval zijn dan hoor je mij niet klagen, hahaha ;)

Oh en mocht C2B meelezen en alsnog willen voorkomen dat ik het advies van Bullet NL ga opvolgen, dan kunnen ze me een DM sturen en mij en leuke aanbieding doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 18:58:
[...]

Dat is oninteressant definitiegeneuzel.
Adviesprijzen zijn de prijzen waar de dagadvertenties mee werken en tegelijk zo ongeveer de enige vaste prijzen van een artikel

"Normale" prijzen bestaan er niet. Zo'n ijskrabbertje kan bij DX best 50 cent kosten terwijl hij bij de Esso langs de snelweg wellicht 15 euro kost als het vriest.
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:02:
[...]
Dan blijven we nog altijd op de conslusie uitkomen dat elke klant minimaal een pakket had moeten ontvangen met 100 a 125 euro aan waarde gebaseerd op de adviesprijzen, maar dat er ook een significant aantal klanten hadden moeten zijn met pakketten met een veel hogere waarde.
Daarom wilde ik dus ook al vanaf het begin wegblijven van die hele 175 euro discussie, die waarde zit er simpelweg niet in (of de directeur moet in zijn sinterklaasbox een bmw x5 ontvangen hebben om de rest te compenseren)
Terwijl in werkelijkheid de meeste pakketten de waarde van slechts ca 25 a 30 euro halen op basis van de adviesprijzen van de inhoud en de klanten hun geld er dus zeker niet "dik en dik en dik" uit zullen halen (wat C2B wel schrijft in hun advertentie).
Wederom een probleem, wat is "dik en dik en dik"? 50% extra lijkt mij al "dik en dik en dik" maar dan zit je nog maar op 37,50 en totaal niet op wat de klanten verwachten.

Daarom zeg ik ook al de hele tijd (uitgezonderd van die 175 euro) : Juridisch kan ctb best waargemaakt hebben wat ze beloofd hebben. Enkel schetsten ze een totaal ander plaatje (en reden ze mee op een ibood-box trein die totaal andere verwachtingen waarmaakte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je meent dit toch niet hoop ik, je zit hier toch niet te reageren in de hoop dat je pakket daardoor beter gevuld wordt. :'(
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:25:
[...]

Ik heb mijn pakketten nog niet binnen. Dus ik kan nog weinig zeggen over mijn eigen bestelling. En (zoals gezegd) ik ontvang ontgetwijfeld een 102 cm LCD tv en een dikke media-player. Mocht dat het geval zijn dan hoor je mij niet klagen, hahaha ;)

Oh en mocht C2B meelezen en alsnog willen voorkomen dat ik het advies van Bullet NL ga opvolgen, dan kunnen ze me een DM sturen en mij en leuke aanbieding doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:33:
Je meent dit toch niet hoop ik, je zit hier toch niet te reageren in de hoop dat je pakket daardoor beter gevuld wordt. :'(
[...]
:o
Hahahahahaha ... Nee natuurlijk niet.
O-)
En zelfs al zou dat mijn bedoeling zijn .. mijn pakketten zijn al bij PostNL en "worden verwerkt". Denk niet dat de directeur van C2B naar de het dichtsbijzijnde PostNL-distributiecentrum rijdt, mijn paketten opzoekt en er snel een paar supercoole gadgets aan toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:36
Heb mijn pakket ook binnengekregen (was bij buren bezorgt)

- Sixpack energy drink
- 'Micro' Telefoon houder auto
- Zak spek
- Gembird Bluetooth headset
- Usb toy webcam
- L'oreal Deoderant

Mening: Erg minimaal
edit:

ohja en een ijskrabber
--
ga het wel houden overigens. Telefoon houder had ik net nodig :)

[ Voor 19% gewijzigd door TimDJ op 02-12-2012 20:37 ]

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, ik had het eigenlijk niet verwacht ook hoor, mijn pakket staat ook in de wacht tot morgen, ben ook benieuwd wat er in zit. Ik hou m'n hart vast. _/-\o_
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:39:
[...]

:o
Hahahahahaha ... Nee natuurlijk niet.
O-)
En zelfs al zou dat mijn bedoeling zijn .. mijn pakketten zijn al bij PostNL en "worden verwerkt". Denk niet dat de directeur van C2B naar de het dichtsbijzijnde PostNL-distributiecentrum rijdt, mijn paketten opzoekt en er snel een paar supercoole gadgets aan toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:42:
Gelukkig, ik had het eigenlijk niet verwacht ook hoor, mijn pakket staat ook in de wacht tot morgen, ben ook benieuwd wat er in zit. Ik hou m'n hart vast. _/-\o_
Als jij nou 2 tv's hebt en ik heb 2 mediaplayers ... zullen we dan ruilen ? :)

Maar nou weer ff serieus. Kun jij gewicht/afmetingen al zien in de T&T bij PostNL ?

Ik heb vrijdag mail gehad van C2B dat mijn bestelling was verzonden. Kort daarna ontving ik T&T code. Sindsdien is de status bij PostNL "Zending wordt voorbereid". Het enige dat veranderd is, is dat de bezorgdatum is gewijzigd van zaterdag 9:00-11:00 uur naar morgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weten, geen probleem maar ik zou er maar niet op rekenen dat een van ons wel een fatsoenlijk pakket krijgt.
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:43:
[...]

Als jij nou 2 tv's hebt en ik heb 2 mediaplayers ... zullen we dan ruilen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:45:
Zeker weten, geen probleem maar ik zou er maar niet op rekenen dat een van ons wel een fatsoenlijk pakket krijgt.
[...]
Ach, zo onderhand moeten de pakketten die de huidige minimale moeten compenseren toch wel enigszins loskomen ;)

Ik zou zeggen wees niet verbaasd als je een zeecontainer aan energy drinks krijgt om gemiddeld op 175 euro per pakket uit te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proest. Als ze jou al privé in de discussie gaan betrekken om de boel te proberen te sussen, heb ik er geen goed gevoel bij dat dit opgelost gaat worden. |:(
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:47:
[...]

Ach, zo onderhand moeten de pakketten die de huidige minimale moeten compenseren toch wel enigszins loskomen ;)

Ik zou zeggen wees niet verbaasd als je een zeecontainer aan energy drinks krijgt om gemiddeld op 175 euro per pakket uit te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar zou ik nog redelijk tevreden mee zijn :)

.... en m'n tandarts ook.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een zeecontainer aan energy drinks
Dan organiseer ik een Project X feestje .... zorg ik voor energy drinks. Nemen jullie dan de bitterballen mee ? Wellicht heeft C2B nog een lege hal waar we dat feestje zouden kunnen houden. Die 6000 dozen moeten toch ergens hebben gestaan. Dus daar moet vast wel ruimte zijn om met z'n alleen een zeecontainer energy drink soldaat te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Btw, andere mogelijkheid is dat je een zeecontainer vol met ijskrabbers krijgt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:43:
[...]
Ik heb vrijdag mail gehad van C2B dat mijn bestelling was verzonden. Kort daarna ontving ik T&T code. Sindsdien is de status bij PostNL "Zending wordt voorbereid". Het enige dat veranderd is, is dat de bezorgdatum is gewijzigd van zaterdag 9:00-11:00 uur naar morgen.
Yep bij mij hetzelfde. Blijkbaar zijn er nog heel wat mensen die hem pas morgen gaan ontvangen.
Bij mij staat alleen maandag 3 dec en dat er getekend moet worden. Verder geen info.
Achja we zien wel wat erin zit. Ik heb er zelfs 2 besteld, maar er staat bij tracktrace dat het maar 1 item betreft. Zal vast wel beide dozen zijn.
Hopelijk zit er een beetje variatie in mijn pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijkt dat als je moet tekenen voor ontvangst er een inhoud inzit die een bepaalde waarde overstijgt, ik denk dat je een van de uitverkorenen bent. :D
D2FValinor schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:15:
[...]

Yep bij mij hetzelfde. Blijkbaar zijn er nog heel wat mensen die hem pas morgen gaan ontvangen.
Bij mij staat alleen maandag 3 dec en dat er getekend moet worden. Verder geen info.
Achja we zien wel wat erin zit. Ik heb er zelfs 2 besteld, maar er staat bij tracktrace dat het maar 1 item betreft. Zal vast wel beide dozen zijn.
Hopelijk zit er een beetje variatie in mijn pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:20:
Het blijkt dat als je moet tekenen voor ontvangst er een inhoud inzit die een bepaalde waarde overstijgt, ik denk dat je een van de uitverkorenen bent. :D
[...]
Ik heb ook 2 pakketten besteld en moet tekenen, waarschijnlijk moet je tekenen zodra de waarde van de bestelling € 40,- + is. Aangezien de waarde van de gemiddelde box € 20,- is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:15:
Bij mij staat alleen maandag 3 dec en dat er getekend moet worden. Verder geen info. Ik heb er zelfs 2 besteld, maar er staat bij tracktrace dat het maar 1 item betreft. Zal vast wel beide dozen zijn.
Bij mij exact hetzelfde .... ook ik moet tekenen. Ook in 2 paketten besteld en er staat ook maar 1 item bij T&T.
Ik heb ook ergens gelezen dat C2B aangeeft dat je bij een waarde boven een bepaald bedrag automatisch de melding krijgt dat je moet tekenen voor ontvangst. Ik vermoed echter dat de computer van C2B is ingesteld op bijvoorbeeld 40 Euro. Dus 1 pakket is < 40 Euro dus niet tekenenen en 2 pakketten is > 40 euro dus wel tekenen. Dus ik vermoed dat alle mensen die een bericht hebben dat ze moeten tekenen voor ontvangst de klanten zijn die 2 paketten hebben besteld. En dus niet de mensen die per se iets van waarde in hun pakket hebben. Ik maak mezelf in elk geval geen illusies.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
[...]
hahaha, na alle unboxing fotos die hier gepost zijn, durf ik niet meer te hopen.
Voor hetzelfde geld moet ik tekenen omdat het hier 2 dozen betreft ipv 1. :P
We zien het morgen wel, ik post hier wel een foto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 22:26
Ik had ook twee dozen hoor, hoefde niet te tekenen. Dus dat argument is niet per definitie geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zouden de pakketten aan elkaar geplakt moeten zijn en als een pakket verzonden worden.(is ook mogelijk) op Facebook zijn er enkele die ook moeten tekenen en die denken dat ze een tv hebben gewonnen. Zal ze zwaar tegenvallen dan. 8)7
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:22:
[...]

Ik heb ook 2 pakketten besteld en moet tekenen, waarschijnlijk moet je tekenen zodra de waarde van de bestelling € 40,- + is. Aangezien de waarde van de gemiddelde box € 20,- is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frolow schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:24:
Ik had ook twee dozen hoor, hoefde niet te tekenen. Dus dat argument is niet per definitie geldig.
Ah, mijn stelling is dan inderdaad niet correct..
hadden je 2 dozen dezelfde inhoud of was het verschillend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Had bij iemand gelezen dat er ook getekend moest worden volgens tracktrace maar dat helemaal neit hoefde.
Achja lage verwachtingen, vooral nu er blijkbaar veel meer mensen zijn met dezelfde status :P

Straks krijg je 1 doos met tv, kan je bellen om je 2e doos op te vragen :9

[ Voor 16% gewijzigd door Valinor op 02-12-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Tekenen kan nog steeds wel geselecteerd zijn bij T&T zonder dat de postbode zich eraan houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlexten
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09-2024
volg het voorgaande topic en dit topic al enkele dagen.
en heb me daarom ook aangemeld hier.

ik heb 2x het mannen pakket en 2x het vrouwen pakket besteld.
het mannen pakket stat al sinds donderdag bij mij in mijn pakket alleen bezorg datum niet bekend.
staat sinds dien ook al direct op Zending wordt voorbereid. (voor bijden pakketen heb ik het zelfde T&T code gekregen)
geen aflever datum niks of verdere info!

voor het vrouwen pakket kreeg ik vrijdag al een T&T code deze staat sinds vandaag in mijn pakketen (ook 1 code voor bijden pakketen)
deze zou morgen 3 december bezorgt moeten worden
helaas staat er geen gewicht en afmetingen bij!
Wel is er een handtekening vereist staat er!

Ben benieuwd en laat me verassen. al vind ik alles wel langduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet doen joh. Doet ongelofelijk veel pijn en geeft heel veel troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlexten
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:42:
[...]

Niet doen joh. Doet ongelofelijk veel pijn en geeft heel veel troep.
true maar eerst zien wat ik krijg dan pas klachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00

Sorbo

Uw hulp in huis!

nlexten schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:44:
[...]

true maar eerst zien wat ik krijg dan pas klagen!
De grap is dat je ver-assen, in plaats van ver-rassen schreef, en dus hoopt dat je gecremeerd wordt ;)

Mijn pakket is ook (gratis dus :+ ) binnengekomen, met ongeveer dezelfde "troep" als jullie:

-Mr. Handsfree laadstation
-Mr. Handsfree Bluetooth Dongle (2x)
-De infameuze ijskrabber
-6 maal Atomic Energy
-Pool lights
-Een autolader met 2 usb poorten (ok, credit, die is best handig)
-Een autohouder
-Een Basketball
-2 DVD's

Iets meer dan het gemiddelde pakket, heb ik het idee (ruim 5 kilo ook), maar nog steeds niet wat ik ervan gehoopt had. Sowieso morgen even contact opnemen met de klantenservice, want ik heb de box geannuleerd en mijn geld teruggekregen, maar op de een of andere manier hebben ze deze toch toegestuurd. Mochten ze m nog terug willen, dan kan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 21:13
Die gast die een 40 inch tv had had op zijn doos naar eigen zeggen nog een extra verzekering zitten. Dus tenzij je die hebt zou ik niet op teveel hopen. Al kan t natuurlijk altijd dat je een kleinere tv hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Wat een commotie over dit "minder fijn" bedrijf. Ik ben ook zeer ontevreden over mijn box (gaat ook retour) en de kinderachtige manier van reageren van dit bedrijf. Blijkbaar is het ook niet de eerstekeer, gezien een topic op tros radar uit 2011. Hierin valt te lezen dat ze vaker te dure dozen verkopen.

Deze oplichters (ander woord heb ik er niet voor) hebben nu een goede slag geslagen. De klagers worden geband op Facebook en ze laten alleen de positieve reacties staan. Ik hoop dat ze via mond op mond (negatieve) reclame de juiste naam krijgen. Ik denk ondanks de mensen die de doos terug sturen ze onder de streep toch een positief getal in de boeken kunnen zetten (helaas).

Maar ik had niet anders verwacht van deze mensen. Een groep jonkies (20-30?) die een goed idee jatten van Ibood wat ze niet kunnen waar maken. In paniek komen er rare filmpjes en reacties.
Net zoals Bestoffer4u blijven het waardeloze dozen en die sites zijn mij nooit meer terug komen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorbo schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:52:
[...]

De grap is dat je ver-assen, in plaats van ver-rassen schreef, en dus hoopt dat je gecremeerd wordt ;)

Mijn pakket is ook (gratis dus :+ ) binnengekomen, met ongeveer dezelfde "troep" als jullie:

-Mr. Handsfree laadstation
-Mr. Handsfree Bluetooth Dongle (2x)
-De infameuze ijskrabber
-6 maal Atomic Energy
-Pool lights
-Een autolader met 2 usb poorten (ok, credit, die is best handig)
-Een autohouder
-Een Basketball
-2 DVD's

Iets meer dan het gemiddelde pakket, heb ik het idee (ruim 5 kilo ook), maar nog steeds niet wat ik ervan gehoopt had. Sowieso morgen even contact opnemen met de klantenservice, want ik heb de box geannuleerd en mijn geld teruggekregen, maar op de een of andere manier hebben ze deze toch toegestuurd. Mochten ze m nog terug willen, dan kan dat :)
niet toevallig 5255gram? hoop het niet, want aan bovengenoemde heb ik niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4b!er
  • Laatst online: 11-09 18:27
Mijn bestelde pakket:

- mrHandsfree Family charger voor 3 telefoons (heb nog 2 Nokia 3310's liggen, dus komt goed van pas)
- Basketbal (is leuk als hij niet lek is)
- 6-pack energydrink (apart)
- Axe douchegel speciaal tegen roos (altijd handig)
- Ledlampje
- Autowashandschoen (aardige hint)
- Ijskrabber (past bij de collectie)
- Fm-transmitter
- 2 dvd's (waaronder pinocchio)
Als klap op de vuurpijl;
- dockingstation voor iphone 4

Niet helemaal naar verwachting in een Mannenpakket XL, maar kan het een en ander nog wel weggeven met Sinterklaas. Moet zeggen dat ik het die € 25,- bijna waard vind omdat ik zo gelachen heb om de reacties.

Heb daarnaast nog een lieve vriendin die als verassing ook een pakket voor me besteld had. Waarbij ik 1x € 25,- uitgeven aan zoiets wel grappig vond, maar € 50 me iets te ver ging. Maargoed het leed is geschied en wachten we de tweede doos nog even af. Gelukkig waren het allemaal verschillende dozen zodat ik geen energydrink en ijskrabbers meer krijg. Alleen had ze haar bestelling via een Kiala punt laten bezorgen. En het enige wat ze heeft gehad is een mailtje dat het verzonden is, Verder geen code voor de post en of op de website van C2B. Heeft iemand die het ook via een Kiala punt heeft laten bezorgen al meer gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:39
4b!er schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:51:
Alleen had ze haar bestelling via een Kiala punt laten bezorgen. En het enige wat ze heeft gehad is een mailtje dat het verzonden is, Verder geen code voor de post en of op de website van C2B. Heeft iemand die het ook via een Kiala punt heeft laten bezorgen al meer gehoord?
Bij mij hetzelfde verhaal. Net als bij een aantal anderen op het forum geloof ik.
Ik heb het idee dat Kiala alle dozen vanaf afgelopen maandag heeft opgespaard en ze straks in één keer de deur uit doet (kosten besparen o.i.d.).
Ik kan mijn pakket trouwens ook nog niet terugvinden op kiala.nl (iShopzo). Mijn pakket is overigens donderdag als 'verzonden' aangegeven door clicktobuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Dit is sinds vrijdagavond mijn status bij Kiala:

Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.

Terwijl de order al sinds woensdag bij c2b als verzonden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Lizard schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:42:
Dit is sinds vrijdagavond mijn status bij Kiala:

Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.

Terwijl de order al sinds woensdag bij c2b als verzonden staat.
Ik weet niet hoe het bij Kiala gaat.

Maar dit is wat PostNL zegt met zending wordt voorbereid.

"De status `zending wordt voorbereid` houdt in dat de zending is aangekondigd bij PostNL door de verzender, maar het pakket nog niet door PostNL is ontvangen. Pas als er een deel van de statusbalk groen is hebben wij fysiek de zending. "

Kortom het ligt allemaal nog steeds bij Click2Buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ienni1983 schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:58:
[...]

Ik weet niet hoe het bij Kiala gaat.

Maar dit is wat PostNL zegt met zending wordt voorbereid.

"De status `zending wordt voorbereid` houdt in dat de zending is aangekondigd bij PostNL door de verzender, maar het pakket nog niet door PostNL is ontvangen. Pas als er een deel van de statusbalk groen is hebben wij fysiek de zending. "

Kortom het ligt allemaal nog steeds bij Click2Buy
Want het lijkt mij sterk dat 6000 pakketjes nog niet gescand is voor die tijd...

Ik bedoel hoe lang duurt het nog om 1 pakje te scannen bij TNTPOST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:37
Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 00:02:

Want het lijkt mij sterk dat 6000 pakketjes nog niet gescand is voor die tijd...

Ik bedoel hoe lang duurt het nog om 1 pakje te scannen bij TNTPOST
Mwoah, ik denk dat je je niet moet vergissen qua drukte bij PostNL (of welke bezorgdienst dan ook). Als ik op het nieuws hoor dat winkeliers een extra omzet van circa 500 miljoen verwachten dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat het gekkenhuis is bij de pakketbezorgers.

Het komt op mij over dat C2B een soort van geautomatiseerd "mail/verzend systeem" heeft en ze alle pakbonnen tegelijk hebben geprint om vervolgens "random" pakketjes te versturen (waarbij na printen van een pakbon automatisch een mail de deur uitgaat met uw pakket is verstuurd). 6000 dozen inpakken is bovendien niet snel gebeurd denk ik (weet niet wat er normaal de deur uitgaat bij een actie van C2B).

Mijn pakket staat al sinds dinsdag op verzonden bij C2B maar ik kreeg vrijdag pas een bericht dat deze is aangekomen in het sorteercentrum bij Kiala bijvoorbeeld. Overigens vind ik de info bij PostNL fijner dan de info bij Kiala.

Over alle heisa die is ontstaan, ach, ik zie het wel. Zelf heb ik geen hoge verwachtingen, er zal vast wel iets bruikbaars inzitten. Dat het allemaal niet slim is gegaan, daar ben ik het wel mee eens, maar het komt op mij over als een van de eerste echt grote acties van C2B. Ik wacht rustig af wat er nog allemaal gaat gebeuren. Ben niet zo'n fan van de stijl van communiceren, maar misschien begin ik ook wel gewoon oud te worden. Overigens vind ik snoep in zo'n box wel slim (had ik al aangegeven), maar spekjes heb ik dan weer weinig mee ;)

Edit: Jammer overigens dat Gomez zich terugtrekt, had wel goede punten. Sowieso is de definitie mannenpakket lastig natuurlijk, ik ken genoeg mannen die stiekem wel weg zijn van "Sex and the City" achtige DVD's. Princess Ella wat minder, Pinokkio ook maar goed, dat schaar ik maar onder "foutje wegens omvang van deze actie".

[ Voor 8% gewijzigd door Dagion op 03-12-2012 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Dagion, je kan je wel voorstellen dat iedereen die die dag een box heeft gekocht bij zichzelf dacht, normaal zou ik dus €175,- betalen, nu maar €25,00 dus doen!!11!

Als je dan met een paar Dvd's, een ijskrabber een iphonedock en wat energydrank wordt opgescheept, is het natuurlijk logisch dat je er niet tevreden mee bent.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:37
@Quad: Tja, dat is nog maar de vraag of ik me dat kan voorstellen ;). Eigenlijk niet, want zoals al eerder aangehaald in dit topic adverteren dit soort sites nu eenmaal altijd met (te) hoge (advies)prijzen. Zelf zag ik het meer als: ik betaal 25 euro voor wat random dingen, afwachten of er iets bruikbaars bijzit en die 175 neem ik maar met een flinke korrel zout. Je weet immers (tenminste mag ik aannemen) hoe marketing werkt over het algemeen.

Volgens mij doen supermarkten hier zelfs vrolijk aan mee; zag onlangs een reclame van C1000 waarbij twee zakken Crokychips aangeboden werden voor 1 euro ipv de "gebruikelijke" 2,62. Mijn vriendin en ik denken allebei dat ze normaal goedkoper zijn. Als ik dan even snel bij de AH kijk zie ik een zak Croky voor 1,05. Nu kun je me veel wijsmaken maar niet dat een zak chips bij de C1000 normaal 26 cent duurder is dan bij de Appie.

Vooruit, ik had wel actuelere/modernere zaken verwacht in de boxen zoals ik die zie verschijnen op Facebook, maar dat was omdat ik er (onterecht wellicht) van uit was gegaan dat er enkel oude aanbiedingen gebruikt zouden worden. Maar zoals Gomez al opmerkte, eigenlijk voldoet C2B al aan die "eis" door wellicht twee oude aanbiedingen of meer te gebruiken. Voor de meeste mensen was dit gewoon een impulsaankoop (aangezien vrijwel iedereen gevoelig is voor dit soort marketingtrucs, inclusief ikzelf).

Zoals ik al zei: oude DVD's (Ajax seizoen 2005/2006), kinderDVD's etc. vind ik dan wel een flinke misser, aangezien er wel duidelijk omschreven stond mannenspeeltjes. Nu zijn er veel verschillende soorten mannen maar zelfs al trek je de lijn ver voorbij een fanatieke metroseksueel dan betwijfel ik of die kan genieten van Pinokkio of Princess Ella. Dit was het nieuws vind ik persoonlijk bijvoorbeeld wel weer leuk. Dus vooruit, daar hadden ze nog wel wat beter hun best kunnen doen.

Dit alles kan in mijn ogen ook met de onverwachte omvang van de operatie te maken hebben gehad. Natuurlijk zagen ze bij C2B de spreekwoordelijke dollartekens toen deze box populair bleek. Begrijpelijk toch? Denk dat ze zich behoorlijk vergist hebben in hun mogelijkheden om snel ergens 10.000 extra DVD's vandaan te toveren bijvoorbeeld, want natuurlijk hebben ze die niet liggen.

Er zijn ook nog karigere dozen voorbij gekomen, maar ik kan me ook weer voorstellen dat een ingehuurde uitzendkracht niet al te wakker meer is bij doos #350 van die dag en de helft er naast gooit of gewoon vergeet.

Geef ze in ieder geval de kans om dit op te lossen denk ik dan, zonder als een malle te gaan flamen/trollen op Facebook en er van alles bij te halen dat er weinig mee te maken heeft (overigens is dit niet op jou gericht Quad). Mocht er geen oplossing/handreiking komen naar jouw wens dan stuur je het hele zaakje terug en ben je 5,50 armer, een ervaring rijker, heb je flink je frustraties kunnen botvieren in dit topic en regel je een koopscriptje voor een iBood box ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Ik verwachte bar weinig van het pakket maar ik vind dit zelfs tegenvallen. Had wel nuttigere dingen verwacht en dan rond een waarde van 50 euro ofzo. Als ze me een paar pakken wc papier hadden gegeven was ik tevreden geweest (wel page papier natuurlijk :P)
Maar als je zegt XL pakket en dan ook speciaal voor mannen (aangezien er ook een vrouwenpakket werd aangeboden) dan verwacht ik wel iets beters dan wat foute budgetbak dvds en wat spulletjes die je bij de aktion kan kopen.
Het probleem is niet zozeer dat het goedkope producten zijn.... Maar dat het eigenlijk troep is wat in de meeste winkels in een budget bak ligt omdat ze er maar niet vanaf komen. En dat hebben ze gebruikt om 5000 extra dozen op te vullen.
1 van de redenen dat ik bestelde was namelijk dat ik zag staan dat er maar 1000 beschikbaar waren.

[ Voor 31% gewijzigd door Valinor op 03-12-2012 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Dagion ik snap je wel, je ziet het ook wel luchtig in. Ben niet in staat om uitgebreid op je te reageren, hoeft ook niet denk ik want er zijn de afgelopen dagen genoeg discussies geweest.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat deze boxen wel meer waarde cq inhoud hebben dan de bestoffer4u boxen :+
Maar men struikelt over de €175,- €25,- wat bij bestoffer4u weer niet was. Wat ik ook gewoon hun goed recht vind.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Mijn pakket is een mooie trip door Nederland aan het maken heb ik zo het idee. Aanvankelijk zou hij op 30 november aankomen. Dit werd verschoven naar 1 december, toen naar 3 december en vanochtend is de afleverdatum versprongen naar 4 december. Daarnaast geeft hij nog steeds geen gewicht aan op mijnpakket.nl. Ben benieuwd naar de inhoud, ik houd hem waarschijnlijk sowieso, kan ik mooi alle troep in de schoenen van mijn huisgenoten dumpen! Die 25 euro is de pret er omheen mij wel waard :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

microoo schreef op maandag 03 december 2012 @ 08:55:
Mijn pakket is een mooie trip door Nederland aan het maken heb ik zo het idee. Aanvankelijk zou hij op 30 november aankomen. Dit werd verschoven naar 1 december, toen naar 3 december en vanochtend is de afleverdatum versprongen naar 4 december. Daarnaast geeft hij nog steeds geen gewicht aan op mijnpakket.nl. Ben benieuwd naar de inhoud, ik houd hem waarschijnlijk sowieso, kan ik mooi alle troep in de schoenen van mijn huisgenoten dumpen! Die 25 euro is de pret er omheen mij wel waard :+.
Zelfde crap. Heb al meerdere malen getracht met C2B te communiceren over waar het blijft, ik krijg totaal geen reactie. Verwachtte het vorige week donderdag al, woensdag kreeg ik een SMS met de verzendmelding. Tot op heden nog steeds niks.
Zal wel in het water gevallen zijn. :X

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
master_viper schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:07:
[...]

Zelfde crap. Heb al meerdere malen getracht met C2B te communiceren over waar het blijft, ik krijg totaal geen reactie. Verwachtte het vorige week donderdag al, woensdag kreeg ik een SMS met de verzendmelding. Tot op heden nog steeds niks.
Zal wel in het water gevallen zijn. :X
Ook dan had je hem gewoon ontvangen ;(. Wel schandalig dat ze nu al een week over levertijd zitten. Hoezo we kunnen het niet aan :w

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Sinds 30 november een verzendbevestiging ontvangen... Nog 2 dagen en het is een kerstmisbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:14:
Sinds 30 november een verzendbevestiging ontvangen... Nog 2 dagen en het is een kerstmisbox
En de "verrassing" is er ook wel vanaf nu :F

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RickvN schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:15:
[...]

En de "verrassing" is er ook wel vanaf nu :F
Mja best wel.... nou ja het is nog altijd zo'n situatie.

*maakt doos open*
"Oh kijk nou wat een rotzooi"
"WAT EEN VERASSING"
*belt CTB voor retour

8)

[ Voor 3% gewijzigd door Ienni1983 op 03-12-2012 09:21 . Reden: *fixed* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:17:
[...]

Mja best wel.... nou ja het is nog altijd zo'n situatie.

*maakt doos open*
"Oh kijk nou wat een rotzooi"
"WAT EEN VERASSING"

8)
Je vergeet nog: *En belt CTB voor retour*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RickvN schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:18:
[...]

Je vergeet nog: *En belt CTB voor retour*.
true en fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bezorgdatum blijft maar opschuiven... Vrijdag heb ik de code gekregen met als bezorgdatum zaterdag, toen maandag en nu dinsdag. Hij staat op zending voorbereid wat normaal wil zeggen dat de post hem nog niet gescand heeft.
Ook staat er bij mij geen gewicht bij en aantal pakketten 1, terwijl ik er 2 besteld heb.
Even gemailed an afwachten dus.

Handtekening vereist gebeurt automatisch als het pakket en bepaalde waarde bereikt volgens C2B. Dat hoeft dus niet per se een tv te zijn.
Zending voorbereid wilt zeggen dat C2B het postlabel heeft afgedrukt, de vooraanmelding naar postnl heeft verstuurd maar postnl het pakket zelf nog niet gescand heeft.
Dit doen ze normaal nadat ze het hebben afgehaald als eerste, daarna wordt het pas verder gelaten in het proces.
Maar aangezien de track info zelden tot nooit klopt wacht ik wel even wat C2B zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 13:46
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:21:
Mijn bezorgdatum blijft maar opschuiven... Vrijdag heb ik de code gekregen met als bezorgdatum zaterdag, toen maandag en nu dinsdag. Hij staat op zending voorbereid wat normaal wil zeggen dat de post hem nog niet gescand heeft.
Ook staat er bij mij geen gewicht bij en aantal pakketten 1, terwijl ik er 2 besteld heb.
Even gemailed an afwachten dus.

Handtekening vereist gebeurt automatisch als het pakket en bepaalde waarde bereikt volgens C2B. Dat hoeft dus niet per se een tv te zijn.
Zending voorbereid wilt zeggen dat C2B het postlabel heeft afgedrukt, de vooraanmelding naar postnl heeft verstuurd maar postnl het pakket zelf nog niet gescand heeft.
Dit doen ze normaal nadat ze het hebben afgehaald als eerste, daarna wordt het pas verder gelaten in het proces.
Maar aangezien de track info zelden tot nooit klopt wacht ik wel even wat C2B zegt :)
Precies hetzelfde hier bij mij. Vrijdag code ontvangen, zaterdag bezorging. Toch niet, nou dan maar maandag. Toch weer niet. Nu staat er zelfs "Bezorgdatum onbekend". 8)7 . Kijken wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik bestelde ook bij CtB een doos
en hoopte op een grote spullen hoos
Alleen werd de hoop de grond ingeslagen
Door alle mensen die na ontvangst klagen
Zelf wordt in vanmiddag verblijd
maar denk ook, na alles wat nu wordt verspreid:
De doos gaat weer naar Alphen retour
Het enige wat het leverde was een hoop ge-ouwehoer
Het was eens maar nooit weer
Gewoon een iBood doos de volgende keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ik ga dadelijk ook maar eens bellen O-)

[ Voor 10% gewijzigd door RickvN op 03-12-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Misschien de dozen teruggehaald, alle zooi eruitgehaald en normale interessante dingen erin gedaan.

Want A ik hoef geen spekjes.. (niet bepaald sinterklaas spul)
en B Ik hoef geen DVD films die voor vrouwen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:26:
Want A ik hoef geen spekjes.. (niet bepaald sinterklaas spul)
Spekjes horen wel bij sinterklaas, zie bijvoorbeeld:
http://www.ikgatrakteren.nl/nl/product/sinterklaas-spek/
wij krijgen elk jaar van Frisia, de spekjesfabriek bij ons in de buurt sinterklaasspekjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:30:
[...]

Spekjes horen wel bij sinterklaas, zie bijvoorbeeld:
http://www.ikgatrakteren.nl/nl/product/sinterklaas-spek/
wij krijgen elk jaar van Frisia, de spekjesfabriek bij ons in de buurt sinterklaasspekjes :9
Ja dat is dan gevormd naar sinterklaas dingen.

Maar de spekjes die men erbij kreeg waren simpele spekkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Volgens mij hebben er heel veel mensen vragen over hun bestelling!
En wat is die verbinding slecht zeg met CTB, hoor echt een heel vaag geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvdb
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
Zo net contact gehad bij CTB en mijn 2 lopende orders ter waarde van 75 euro gecanseld en zoals gezegd ik heb mijn waardeloze doos (sinterklaas xxl pakket) gewoon gehouden vanaf nu geen Click to buy meer voor mij.

Ik denk en stiekem hoop dat ze er van op de fles gaan een Exklant. :)

Wat een ballen tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farid_A schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:24:
[...]

Precies hetzelfde hier bij mij. Vrijdag code ontvangen, zaterdag bezorging. Toch niet, nou dan maar maandag. Toch weer niet. Nu staat er zelfs "Bezorgdatum onbekend". 8)7 . Kijken wat er gaat gebeuren.
"Gelukkig", Dan ben ik niet de enige.
RickvN schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:40:
Volgens mij hebben er heel veel mensen vragen over hun bestelling!
En wat is die verbinding slecht zeg met CTB, hoor echt een heel vaag geluid.
Ze hadden vorige ook gewoon echt storing aan hun telefoonsysteem. dat was niet gefabriceerd of iets, maar gewoon echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Nou, ook mijn ontvangstdatum is wederom opgeschoven naar morgen. De vrouwendoos that is, want de mannendoos staat doodleuk nog op 'vandaag'. Maar dat stond hij vrijdag ook al. Beide zendingen 'worden voorbereid', dus ik heb een vermoeden dat ze inderdaad nog niet eens binnen zijn bij PostNL. Ben benieuwd of ik alles überhaupt nog voor Sinterklaas avond ontvang.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:44:
[...]

Ze hadden vorige ook gewoon echt storing aan hun telefoonsysteem. dat was niet gefabriceerd of iets, maar gewoon echt een probleem.
Hang ook al 10 min in de wacht, en met een storende lijn is dat ook zeer storend :/

EDIT: 20 minuten :/

[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 03-12-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Laatst online: 01-09 23:11
RickvN schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:45:
[...]

Hang ook al 10 min in de wacht, en met een storende lijn is dat ook zeer storend :/

EDIT: 20 minuten :/
Facebook: De telefoon zal vanaf maandag 10:00 weer bereikbaar zijn voor support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Pjetor schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:00:
[...]

Wat een bullshit. Staat op de site gewoon 9:00 en iemand hier had al geannuleerd?
Naja, dan ben ik misschien de eerste om 10:00? *O*

Ook grappig dat ik dan al vanaf half 10 te horen krijg dat ze allemaal bezet zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door RickvN op 03-12-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RickvN schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:02:
[...]

Wat een bullshit. Staat op de site gewoon 9:00 en iemand hier had al geannuleerd?
Naja, dan ben ik misschien de eerste om 10:00? *O*

Ook grappig dat ik dan al vanaf half 10 te horen krijg dat ze allemaal bezet zijn?
Dat is omdat ze om 09.00 uur een vergadering hadden over iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:04:
[...]

Dat is omdat ze om 09.00 uur een vergadering hadden over iets.
*Hangt na 29 minuten op en belt weer*

[ Voor 11% gewijzigd door RickvN op 03-12-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvdb
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-01-2022
quote:
Pjetor schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:00:
[...]

Gewoon om half 10 contact met ze gehad waren om negen uur gewoon bemand aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

RickvN schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:05:
[...]

*Hangt na 29 minuten op en belt weer*
had je beter aan de lijn kunnen blijven naar 22 minuten had ik iemand aan de lijn en dat was net. ik heb gelijk een bericht geplaatst toen ik heb opgehangen

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisb1 op 03-12-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:12:
[...]

had je beter aan de lijn kunnen blijven naar 22 minuten had ik iemand aan de lijn en dat was net. ik heb gelijk een bericht geplaatst toen ik heb opgehangen
So be it dan hoor, ik heb ze gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02:02
Misschien kan iedereen even afwachten met retour zenden, nu krijgen wij die nog wachten op het pakket de geretourneerde pakket van iemand anders..... hahaha.

Mijn order zou geleverd worden op zaterdag, toen maandag, en nu staat ie op morgen. Volgens mij verschuift het iedere dag.

Ik ben benieuwd of het nog een xxl sinterklaas pakket is als ie op 6 dec, dus na sinterklaas geleverd wordt.

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Salvatore.NL schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:22:
Misschien kan iedereen even afwachten met retour zenden, nu krijgen wij die nog wachten op het pakket de geretourneerde pakket van iemand anders..... hahaha.

Mijn order zou geleverd worden op zaterdag, toen maandag, en nu staat ie op morgen. Volgens mij verschuift het iedere dag.

Ik ben benieuwd of het nog een xxl sinterklaas pakket is als ie op 6 dec, dus na sinterklaas geleverd wordt.
Bij mij staat er helemaal geen datum dus heb je nog geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Mij werd verteld dat het allemaal aan PostNL lag en dat PostNL had toegezegd dat de pakketten morgen gegarandeerd geleverd worden. Nou ben benieuwd.. heb er weinig vertrouwen in maar ik ga niet eerder lagen dan ik het pakket in handen heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:26:
Mij werd verteld dat het allemaal aan PostNL lag en dat PostNL had toegezegd dat de pakketten morgen gegarandeerd geleverd worden. Nou ben benieuwd.. heb er weinig vertrouwen in maar ik ga niet eerder lagen dan ik het pakket in handen heb gehad.
Vreemdgenoeg ligt het voor ClicktoBuy altijd aan een ander. Nooit aan hunzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Ik wacht ook al een paar dagen tot de T&T code gaat werken. Afgelopen vrijdag al een code ontvangen, maar tot op heden doet die niks op de postnl site, dus of bij C2B of bij postnl gaat iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:27:
[...]

Viel mij ook al op.
Ze lacht dom op het moment dat ik me persoonlijk voel aangetrokken tot het bericht dat krijg je er nou van..
Ja dat is niet persoonlijk enzo ja ik er staat toch duidelijk Beste klanten, ja blablablablabla
Bah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:27:
[...]

Vreemd dat die ene extra tv wel gewoon binnen een dag geleverd werd aan die voor c2b positieve klant. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu moet geloven, postnl zegt namelijk de pakketten nog niet binnen te hebben terwijl c2b zegt dat de transporteur ze wel heeft opgehaald.. nog maar een (aantal) dag(en) wachten dus. Begin mijn geduld wel te verliezen onderhand, T&T verschuift rustig op iedere dag

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn leverdatum is ook weer verschoven van vandaag naar Dinsdag 08:30-11:30.
Status zending wordt voorbereid.

Heb een donkerbruin vermoeden dat de trackingcodes wel aangemaakt waren maar het spul nooit aan post nl
is overgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:44:
Mijn leverdatum is ook weer verschoven van vandaag naar Dinsdag 08:30-11:30.
Status zending wordt voorbereid.

Heb een donkerbruin vermoeden dat de trackingcodes wel aangemaakt waren maar het spul nooit aan post nl
is overgedragen.
Hier hetzelfde, alleen staat de levertijd op de middag.
Best apart, normaal staat er bij mij nooit een levertijd.

Maar postnl heeft ook het pakket nog niet dan, dat betekend die melding. Ook het gewicht zal nog niet bekend zijn.
Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.