AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
Dat is trouwens heel goed mogelijk. Ik kreeg vrijdag een mailtje van een totaal andere leverancier dat een pakketje naar me onderweg was. Dit zou dus zaterdag binnen moeten komen. Op zaterdag kijk ik op de Track & Trace site en staat dat het pakket vandaag zou worden bezorgd. Zojuist gekeken en nu staat er ineens morgen. Het lijkt er inderdaad op dat er bij PostNL iets aan de hand is.Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:26:
Mij werd verteld dat het allemaal aan PostNL lag en dat PostNL had toegezegd dat de pakketten morgen gegarandeerd geleverd worden. Nou ben benieuwd.. heb er weinig vertrouwen in maar ik ga niet eerder lagen dan ik het pakket in handen heb gehad.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Op twitter heeft PostNL mij gemeld dat Pakket wordt voorbereid puur betekend dat hun het pakket nog moeten ontvangen. Op het moment dat een koerier het meeneemt of wordt ingeleverd op een kantoor deze status veranderd naar Pakket is ontvangen en wordt voorbereid oid.Vozze schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:10:
[...]
Dat is trouwens heel goed mogelijk. Ik kreeg vrijdag een mailtje van een totaal andere leverancier dat een pakketje naar me onderweg was. Dit zou dus zaterdag binnen moeten komen. Op zaterdag kijk ik op de Track & Trace site en staat dat het pakket vandaag zou worden bezorgd. Zojuist gekeken en nu staat er ineens morgen. Het lijkt er inderdaad op dat er bij PostNL iets aan de hand is.
[ Voor 10% gewijzigd door Dennisb1 op 03-12-2012 11:14 ]
Klopt.Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:13:
[...]
Op twitter heeft PostNL mij gemeld dat Pakket wordt voorbereid puur betekend dat hun het pakket nog moeten ontvangen. Op het moment dat een koerier het meeneemt of wordt ingeleverd op een kantoor deze status veranderd naar Pakket is ontvangen en wordt voorbereid oid.
Kan best zijn dat Click2Buy gewoon zoiets had van nu laten we iedereen gewoon wachten op hun pakket.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
precies ditzelfde zeg ik toch al 2 keer?Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:13:
[...]
Op twitter heeft PostNL mij gemeld dat Pakket wordt voorbereid puur betekend dat hun het pakket nog moeten ontvangen. Op het moment dat een koerier het meeneemt of wordt ingeleverd op een kantoor deze status veranderd naar Pakket is ontvangen en wordt voorbereid oid.
Dit hoeft niet perse door C2B te komen, ik verwachtte zelf een pakketje van een andere webshop, hiervan werd de lever datum op de site van Post nl ook iedere dag weer opgeschoven naar de volgende dag.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:44:
Mijn leverdatum is ook weer verschoven van vandaag naar Dinsdag 08:30-11:30.
Status zending wordt voorbereid.
Heb een donkerbruin vermoeden dat de trackingcodes wel aangemaakt waren maar het spul nooit aan post nl
is overgedragen.
Ik heb toen vrijdag met Post nl gebeld en er werd mij verteld dat als dit het geval was dat het pakketje nog niet aangeleverd was door de verstuurde partij. Echter toen ik vrijdag thuiskwam was het pakketje al afgeleverd.
Als ik nu op de website mijn track en trace code invoer staat er nog steeds dat heb pakket nog geleverd moet worden. De fout kan dus bij Post NL zitten.
@soulcrusher
De kans dat dit bij iedereen het geval is is inderdaad "niet zo groot" .
[ Voor 4% gewijzigd door Laank op 03-12-2012 11:24 ]
Het zou kunnen, maar dat lijkt me wel sterk aangezien er een aantal mensen hiermee zittenLaank schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:18:
[...]
Dit hoeft niet perse door C2B te komen, ik verwachtte zelf een pakketje van een andere webshop, hiervan werd de lever datum op de site van Post nl ook iedere dag weer opgeschoven naar de volgende dag.
Ik heb toen vrijdag met Post nl gebeld en er werd mij verteld dat als dit het geval was dat het pakketje nog niet aangeleverd was door de verstuurde partij. Echter toen ik vrijdag thuiskwam was het pakketje al afgeleverd.
Als ik nu op de website mijn track en trace code invoer staat er nog steeds dat heb pakket nog geleverd moet worden. De fout kan dus bij Post NL zitten.
Het lijkt me aannemelijk bij dit bedrijf dat ze in afwachting zijn van geweigerde en geretourneerde pakketten. Deze kunnen ze zo doorsturen naar degene die nog een pakket moeten krijgen.
De spullen zijn nl onverkoopbaar. Dus het lijkt mij dat ze niet zitten te wachten op honderden pakketten waar ze niks mee kunnen.
Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!
Wij wel dan?Salvatore.NL schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:21:
De spullen zijn nl onverkoopbaar. Dus het lijkt mij dat ze niet zitten te wachten op honderden pakketten waar ze niks mee kunnen.
Pakket gaat bij mij net zo snel weer terug, ik heb 2 dozen dus dan gaan ze beide weer retour...Salvatore.NL schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:21:
Het lijkt me aannemelijk bij dit bedrijf dat ze in afwachting zijn van geweigerde en geretourneerde pakketten. Deze kunnen ze zo doorsturen naar degene die nog een pakket moeten krijgen.
[ Voor 30% gewijzigd door Dennisb1 op 03-12-2012 11:24 ]
Hier ben ik ook bang voor, mocht dit zo zijn gaat ook bij mij het pakket linea recta retour. Het duurt me nou toch echt te lang en m'n vertrouwen is na alle berichten van ClicktoBuy ook als sneeuw voor de zon verdwenen.Salvatore.NL schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:21:
...
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
No drama
Ook al geld ontvangen? Ben hier juist bang voor dat dit weken duurt en dan failliet zijn ofzoWish schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:28:
Overigens afgelopen woensdag mijn XXL-doos ontvangen en dezelfde dag weer (teleurgesteld) retour gedaan. Vandaag bevestiging dat het bedrag is gecrediteerd. Yay!
Verwijderd
http://www.clicktobuy.nl/retourSanto schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:32:
Wat moet je precies doen om hem retour te sturen? Moet je eerst telefonisch contact opnemen?
ik zou even bellen op mail wordt vrijwel niet gereageerd.Santo schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:32:
Wat moet je precies doen om hem retour te sturen? Moet je eerst telefonisch contact opnemen?
creditering ging overigens wel snel
Waar lees je dat?Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:44:
Tot nu toe 2 mensen krijgen hun geld terug en de doos krijgen ze ook nog eens toegestuurd. Kijk dat klinkt interessant!
[ Voor 11% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-12-2012 11:52 ]
Jah maar dat is niet de bedoeling geweest als ik die tekst daar leesDennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:51:
[...]
https://www.facebook.com/...eater¬if_t=photo_reply
zie laatste bericht
"De status van mijn pakket is nu "gecrediteert" (wat je overigens met een -d schrijft) en heb een mail gehad dat mijn bestelling retour is, ik heb mijn pakket echter nog ontvangen! Heeft iemand anders dit ook?"
Ik zeg ook nergens dat dit de bedoeling is, kan je me ook niet voorstellen dat ClickToBuy dit wil gezien deze dan wel het meld maar iemand die niks zegt heeft dus een gratis pakket.Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:53:
[...]
Jah maar dat is niet de bedoeling geweest als ik die tekst daar lees
Excuses ik kreeg dat idee omdat je zei "kijk dat klinkt interessant"Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:54:
[...]
Ik zeg ook nergens dat dit de bedoeling is, kan je me ook niet voorstellen dat ClickToBuy dit wil gezien deze dan wel het meld maar iemand die niks zegt heeft dus een gratis pakket.
"Kijk dat klinkt interessant!" doet wat anders vermoeden imho. Handiger was als je gewoon even de hele tekst er meteen bij had gezet in plaats van dat mensen zelf moeten gaan zoeken op een brakke sociale media site.Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:54:
Ik zeg ook nergens dat dit de bedoeling is
[Edit] Eens met hierboven dus
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 03-12-2012 11:57 ]
Nickname does not reflect reality
Leuk bericht maar het doet niets af van het feit dat de pakketten geen € 175,- waard zijn.Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:51:
[...]
https://www.facebook.com/...eater¬if_t=photo_reply
zie laatste bericht
28 TV's verdelen over 6000 afnemers (-100 klagers) maakt de pakketten nog geen € 175,- waard.
28 x € 400,- (stelprijs TV) = € 11.200,- / 6.000 = € 1,87 per besteller.
snap je wel waarvoor die link geplaatst werd?boomsma schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:58:
[...]
Leuk bericht maar het doet niets af van het feit dat de pakketten geen € 175,- waard zijn.
16 TV's verdelen over 6000 afnemers (-100 klagers) maakt de pakketten nog geen € 175,- waard.
16 x € 400,- (stelprijs TV) = € 6.400,- / 6.000 = € 1,- per besteller.
Bij het retour sturen van een pakket kan je toch gewoon naar postkantoor en zeggen dat dit pakket retour kan omdat het ongevraagd is en op die manier kosteloos retour gaat?
Vroeger was dit althans zo..
VroegerDennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:00:
Even iets heel anders en absoluut gerelateerd aan dit verhaal..
Bij het retour sturen van een pakket kan je toch gewoon naar postkantoor en zeggen dat dit pakket retour kan omdat het ongevraagd is en op die manier kosteloos retour gaat?
Vroeger was dit althans zo..
Vandaar mijn vraag, is er iemand bekend of dit nog steeds zo is
Ik heb ook een vraagje. Ik heb 2 dozen besteld.
Als ik deze retour wil doen, moet ik dan 2x verzendkosten betalen of telt dit als 1 verzending dus 1x verzendkosten?
Anders stop ik alles wel in 1 doos en dan de spullen van doos 1 en 2 gescheiden.
EDIT: volgens mij kan wat jij zegt nog steeds alleen het betreft hier geen ongevraagde doos he
[ Voor 14% gewijzigd door Valinor op 03-12-2012 12:05 ]
Denk dat dit je beste idee is. Alleen mensen met contracten bij PostNL lukt dit volgens mij.. Zoiezo als je DHL neemt om te versturen voor 5,50 kan je beter 1 doos doen... Zoveel zit waarschijnlijk toch niet in de doos dus gewoon 2 plastic zakken erin doen in 1 doosD2FValinor schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:03:
Anders stop ik alles wel in 1 doos en dan de spullen van doos 1 en 2 gescheiden.
Of weigeren aan de deur.D2FValinor schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:03:
Yep tegenwoordig moet je gewoon betalen.
Ik heb ook een vraagje. Ik heb 2 dozen besteld.
Als ik deze retour wil doen, moet ik dan 2x verzendkosten betalen of telt dit als 1 verzending dus 1x verzendkosten?
Of inhoud bekijken en 2x doos retourneren.
Dit is geen gegeven hoor dat dat zomaar "mag" dan wel kan. Meestal moet je een pakket aanmelden bij de verkopende partij dat je deze gaat terug sturen. Dat moet dan ook bij pakket nummer twee. Als de verkopende partij dan gewoon twee pakketten terug verwacht kan je niet zomaar even de inhouden samen gaan voegen.Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:05:
Denk dat dit je beste idee is. Alleen mensen met contracten bij PostNL lukt dit volgens mij.. Zoiezo als je DHL neemt om te versturen voor 5,50 kan je beter 1 doos doen... Zoveel zit waarschijnlijk toch niet in de doos dus gewoon 2 plastic zakken erin doen in 1 doos
Klopt dat moet je uiteraard wel even overleggen..Brad Pitt schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:08:
[...]
Dit is geen gegeven hoor dat dat zomaar "mag" dan wel kan. Meestal moet je een pakket aanmelden bij de verkopende partij dat je deze gaat terug sturen. Dat moet dan ook bij pakket nummer twee. Als de verkopende partij dan gewoon twee pakketten terug verwacht kan je niet zomaar even de inhouden samen gaan voegen.
Lijkt me niet dat ze moeilijk gaan doen.
Maar even over het verhaal weigeren bij de deur.. Kan wel maar dan zie je de inhoud niet want de postbode geeft je die tijd niet en tevens dan kan je ook nog problemen krijgen want ClickToBuy hoeft dit niet als retour te accepteren en je hierna het geld terug te geven
-= Very annoying forum person =-
Geen idee wie dat gedaan heeft maar zelf ik zie dat er al een onenigheid in die topic staat.
"YouTube film waarop zij claimen dat een vrachtwagen vol met dozen in een kanaal is beland"
[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 03-12-2012 12:22 ]
C2B heeft zelf aangegeven dat je op deze manier de bestelling kan weigeren om zelf geen kosten te hoeven maken met terug zendenDennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:11:
[...]
Klopt dat moet je uiteraard wel even overleggen..
Lijkt me niet dat ze moeilijk gaan doen.
Maar even over het verhaal weigeren bij de deur.. Kan wel maar dan zie je de inhoud niet want de postbode geeft je die tijd niet en tevens dan kan je ook nog problemen krijgen want ClickToBuy hoeft dit niet als retour te accepteren en je hierna het geld terug te geven
Zolang dit niet algemeen ergens staat doe ik dit niet, ben hier vaker ingetrapt namelijk en dan krijg je geen geld terug of je kan extra keer verzendkosten betalen om het pakket alsnog te krijgen en dan pas retour te sturen.soulcrusher schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:22:
[...]
C2B heeft zelf aangegeven dat je op deze manier de bestelling kan weigeren om zelf geen kosten te hoeven maken met terug zenden
Iemand is bij de tros een petitie gestart
http://www.trosradar.nl/l...Detail&boardDetailId=3615
[ Voor 11% gewijzigd door Dennisb1 op 03-12-2012 12:37 ]
Dat stond hierboven ook alDennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:34:
Iemand is bij de tros een petitie gestart
http://www.trosradar.nl/l...Detail&boardDetailId=3615
Zodra men ontevreden is en ze sturen het terug krijgt iedereen toch ook terug wat er terug te krijgen valt? Ik vind dat C2B hier erg netjes mee omspringt!
Bol.Com geeft aan hoelang het duurt om iets terug te betalen.Stekeltje schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:41:
Ik vind de pagina van TROS niet correct, het bedrijf heeft inderdaad iets anders beloofd dan de meeste hebben gekregen, maar ze houden mensen niet aan het lijntje en betalen zeer snel (ga maar eens met bol.com in de terug betalings procedure) terug.
Zodra men ontevreden is en ze sturen het terug krijgt iedereen toch ook terug wat er terug te krijgen valt? Ik vind dat C2B hier erg netjes mee omspringt!
De termijn van de terugstorting is afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft:
5 werkdagen als u betaald heeft met acceptgiro of iDEAL
10 werkdagen als u betaald heeft met Maestro of Bancontact/Mister Cash
3 weken als u betaald heeft met creditcard
Dan vind ik het van bol.com wat prettiger.
[ Voor 18% gewijzigd door Ienni1983 op 03-12-2012 12:44 ]
Wat je nu doet is gewoon zeuren om te kunnen zeuren. Mensen die hun order hebben terug gestuurd, hebben binnen enkele dagen het bedrag ontvangen als ik het zo lees. De mensen die hebben geannuleerd hadden het binnen 2 dagen. Dit vind ik echt erg netjes en dat zie je bij bijna geen enkele internet onderneming zo terug.Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:43:
[...]
Bol.Com geeft aan hoelang het duurt om iets terug te betalen.
Dus vind ik het van bol.com wat prettiger.
Geef ik je ongleijk dan???Stekeltje schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:45:
[...]
Wat je nu doet is gewoon zeuren om te kunnen zeuren. Mensen die hun order hebben terug gestuurd, hebben binnen enkele dagen het bedrag ontvangen als ik het zo lees. De mensen die hebben geannuleerd hadden het binnen 2 dagen. Dit vind ik echt erg netjes en dat zie je bij bijna geen enkele internet onderneming zo terug.
Ik geef enkel de aantal dagen door dat men hun geld terug krijgt van Bol.com
Als jij dat al zeuren vind... dan moet je niet naar mijn man is klusser kijken.
Daar wordt er pas gezeurd
Op de site van C2B staat dat ze dit binnen 14 dagen terug storten. Op facebook hebben ze aangegeven de terugbetalingen met spoedoverboeking te voldoen.Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:43:
[...]
Bol.Com geeft aan hoelang het duurt om iets terug te betalen.
De termijn van de terugstorting is afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft:
5 werkdagen als u betaald heeft met acceptgiro of iDEAL
10 werkdagen als u betaald heeft met Maestro of Bancontact/Mister Cash
3 weken als u betaald heeft met creditcard
Dan vind ik het van bol.com wat prettiger.
vanwege dat er zoveel mensen geklaagd hebben over het pakket doen ze de spoedoverboeking ja.soulcrusher schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:50:
[...]
Op de site van C2B staat dat ze dit binnen 14 dagen terug storten. Op facebook hebben ze aangegeven de terugbetalingen met spoedoverboeking te voldoen.
persoonlijk vind ik dat niet nodig/nuttig. ik heb ook echt het idee dat het allang niet meer gaat om het gelijk halen, maar meer om gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen in de hoop er iets voor terug te krijgen.
+1, Ik verwacht mijn box morgen, hij zal waarschijnlijk wel teleurstellend zijn maar voor 25 euro kan je ook weinig verwachten. Het geld boeit me eerlijk gezegd niet bijzonder veel en het is soms leuk om te gokken ik vind het sneu dat mensen waarschijnlijk alles er aan gaan doen om C2B kapot te maken, niemand kan voor 1 duppie op de eerste rang zitten.adogterom schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:52:
Het lijkt een beetje een trend te worden, om bedrijven die een foutje maken of zoals hier wellicht in de ogen van sommigen niet geheel voldoen aan de verwachting, aan te moeten pakken/terug te moeten pakken.
persoonlijk vind ik dat niet nodig/nuttig. ik heb ook echt het idee dat het allang niet meer gaat om het gelijk halen, maar meer om gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen in de hoop er iets voor terug te krijgen.
Nogmaals ik praat het niet goed voor C2B maar ik vind de reactie nogal overtrokken, mensen met te veel tijd die elkaar continue lopen opnaaien..
+1 het gaat wat tever, meeste mensen die klagen die hebben de doos nog niet eens..Stekeltje schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:56:
[...]
Nogmaals ik praat het niet goed voor C2B maar ik vind de reactie nogal overtrokken, mensen met te veel tijd die elkaar continue lopen opnaaien..
We willen eerder dat C2B hun manier van reageren en doen gewoon veranderen.
Bedoel je kan moeilijk zeggen dat hun correct hebben gehandeld met deze sinterklaasbox.
Kan het nu eerder de Sinterklaagbox gaan noemen.
Ikzelf zie wel wanneer de box binnenkomt... Vandaag en morgen denk ik het namelijk niet.
Daarentegen is alles dat C2B doet natuurlijk wel netjes en mogen ze aan deze actie gerust bakken met centjes verdienen en er gewoon verder mee weg komen zonder kleerscheuren whatsoever. Ja, da's waar.Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:58:
+1 het gaat wat tever, meeste mensen die klagen die hebben de doos nog niet eens..
+1Brad Pitt schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:59:
[...]
Daarentegen is alles dat C2B doet natuurlijk wel netjes en mogen ze aan deze actie gerust bakken met centjes verdienen en er gewoon verder mee weg komen zonder kleerscheuren whatsoever. Ja, da's waar.
Ik zeg nergens dat ik hun verhaal goed wil praten want hun zijn ook fout bezig. Kan wel janken om hoe ze praten aan de telefoon.Brad Pitt schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:59:
[...]
Daarentegen is alles dat C2B doet natuurlijk wel netjes en mogen ze aan deze actie gerust bakken met centjes verdienen en er gewoon verder mee weg komen zonder kleerscheuren whatsoever. Ja, da's waar.
Nee dat zeg ik ook niet, daarom moet je als je zo super ontevreden bent gewoon je box terug sturen en stoppen met klagen. Je bent het niet eens met wat je ontvangt, helaas pindakaas, stuur het binnen 7 werkdagen terug onder de wet"Kopen op afstand". Klaar is kees...?Brad Pitt schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:59:
[...]
Jij je geld terug en de spullen zijn weer terug? Waarom zou een bedrijf buiten het verlies van (in het ergste geval 6000*5,95) extra moeten boeten?
14 dagen volgens hun siteStekeltje schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:03:
[...]
Nee dat zeg ik ook niet, daarom moet je als je zo super ontevreden bent gewoon je box terug sturen en stoppen met klagen. Je bent het niet eens met wat je ontvangt, helaas pindakaas, stuur het binnen 7 werkdagen terug onder de wet"Kopen op afstand". Klaar is kees...?
Alleen met ongeopende verpakking staat daar bij. Klopt niet echt wat daar staat
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Dit geldt volgens mij alleen voor fysieke winkels omdat je daar het product zou moeten kunnen uitproberen. Bij een webshop is dat niet en dus mag het gewoon geopend geretourneerd worden.wesleytjuh schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:18:
Staat vrijwel altijd bij de voorwaarden betreffende de "koop op afstand wet". Echter nog nooit een webshop gehad die moeilijk deed over een geopende doos.
Je moet een doos openen voordat je de inhoud checked toch, bevalt het niet kan de doos weer terug, zolang je de producten maar niet opent?wesleytjuh schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:18:
Staat vrijwel altijd bij de voorwaarden betreffende de "koop op afstand wet". Echter nog nooit een webshop gehad die moeilijk deed over een geopende doos.
Dat betekend dat je een defect product (mocht het niet werken) en dat je recht hebt op reparatie of een vervangend exemplaar. Wezelijk verschil..soulcrusher schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:19:
[...]
Dit geldt volgens mij alleen voor fysieke winkels omdat je daar het product zou moeten kunnen uitproberen. Bij een webshop is dat niet en dus mag het gewoon geopend geretourneerd worden.
[ Voor 36% gewijzigd door Stekeltje op 03-12-2012 13:20 ]
Als ik iets verkeerd doe en ik zeg erna sorry kom ik er alsnog vaak niet "zomaar" mee weg. Waarom zij wel?Stekeltje schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:03:
Waarom zou een bedrijf buiten het verlies van (in het ergste geval 6000*5,95) extra moeten boeten?
1 persoon geeft niet op
maar C2B wacht even de retourzendingen af om deze direct naar u door te kunnen sturen. Ze gaan namelijk geen nieuwe dozen meer vullen met onverkoopbare artikelen als er nog zo veel ongebruikt terug komen. Het kan hierdoor voorkomen dat uw doos beschadigd is.
99/100 keer kom je daar wel mee weg, waarom wil je er iets extra's uithalen als het niet nodig is? Vraag desnoods de verzendkosten die het jou gekost heeft terug? Nergens staat dat je recht heb op wat je besteld hebt + extra?Brad Pitt schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:20:
[...]
Als ik iets verkeerd doe en ik zeg erna sorry kom ik er alsnog vaak niet "zomaar" mee weg. Waarom zij wel?
Omdat de manier van "zaken" doen grenst aan misleiding en daarom daartegen moet worden opgetreden. Ik verkoop zelf auto's. Mag ik bijv. kilometerstanden terugdraaien, niets zeggen en als men er achter komt dan maar weer gewoon de stand goed zetten en het daarbij laten? Dat zou een fijne wereld worden dan.Stekeltje schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:21:
99/100 keer kom je daar wel mee weg, waarom wil je er iets extra's uithalen als het niet nodig is?
Als je daarentegen aangeeft wel eens met kilometerstanden te sjoemelen maar dat er kans op is dat de kilometerstand wel klopt, en de klant gokt het daarop, wat doe je (buiten dat je de stand niet mag veranderen) dan als verkoper nog verkeerd?Brad Pitt schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:24:
[...]
Omdat de manier van "zaken" doen grenst aan misleiding en daarom daartegen moet worden opgetreden. Ik verkoop zelf auto's. Mag ik bijv. kilometerstanden terugdraaien, niets zeggen en als men er achter komt dan maar weer gewoon de stand goed zetten en het daarbij laten? Dat zou een fijne wereld worden dan.
Dat is net zoiets als de vrouw die een vergoeding van de loterij wou hebben omdat zij niet meedeed en de mensen in de buurt hadden gewonnen.
Ik hoop dat C2B hier mee leest en begrijpt dat deze manier van omgaan met klanten echt niet kan.
Ok okay dan zeg ik wel kilometerstand was maximaal 175.000. Als het dan alsnog achteraf 325.000 was spring ik wel even in een rivier en trek een badjas aan en zeg dat de klant het mij aandeed en all is well.jbdeiman schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:30:
Als je daarentegen aangeeft wel eens met kilometerstanden te sjoemelen maar dat er kans op is dat de kilometerstand wel klopt, en de klant gokt het daarop, wat doe je (buiten dat je de stand niet mag veranderen) dan als verkoper nog verkeerd?
Mee eens, ook slechte kritiek moet je nemen verder zullen mensen met een beetje common sense de overtrokken of overdrijvende reacties anders lezen.master_viper schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:32:
Ik moet eerlijk zeggen dat de snelheid waarmee reacties worden verwijderd en hoe snel je een ban krijgt omdat je iets zegt wat niet eens ongepast is, werkelijk te triest voor woorden is.
Ik hoop dat C2B hier mee leest en begrijpt dat deze manier van omgaan met klanten echt niet kan.
Ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen verbaasd zijn over de inhoud, het is geen 175 euro wat ik krijg? Goh.. Zelfde gebeurd elke dag weer op iBood/1dayfly of andere aanbiedingen van bijvoorbeeld de MediaMarkt. Bijvoorbeeld een TV: Van 699€ voor 149€, maar als je dan de echte prijs gaat opzoeken in de pricewatch zie je dat het product eigenlijk helemaal niet zo scherp geprijsd is in de aanbieding. Dat zie je toch bij zoveel webwinkels? Erg sneu hoe hierop gereageerd wordt.
Maar inderdaad, de communicatie bij C2B is echt om te huilen, als je berichten zoals nu op je website gaat zetten kan je wat mij betreft beter stoppen met je zaak. Veel minder professioneel wordt het niet. Jammer dat je pakketjes in het water vallen, maar hoe heeft dit iets te maken met de klant? En hoe is dit een geldig excuus?
[ Voor 14% gewijzigd door wesleytjuh op 03-12-2012 13:40 ]
Uiteenzetting van de gemiddelde meuk-box waaruit blijkt dat de "normale prijs" 175 Euro is please?wesleytjuh schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:35:
Ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen verbaasd zijn over de inhoud, het is geen 175 euro wat ik krijg. Goh.. Zelfde gebeurd elke dag weer op iBood/1dayfly of andere aanbiedingen van bijvoorbeeld de MediaMarkt. Bijvoorbeeld een TV: Van 699€ voor 149€, maar als je dan de echte prijs gaat opzoeken in de pricewatch zie je dat het product eigenlijk helemaal niet zo scherp geprijsd is in de aanbieding. Dat zie je toch bij zoveel webwinkels? Erg sneu hoe hierop gereageerd wordt.
Voor gokken heb je andere sites natuurlijk.Stekeltje schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:56:
[...]
+1, Ik verwacht mijn box morgen, hij zal waarschijnlijk wel teleurstellend zijn maar voor 25 euro kan je ook weinig verwachten. Het geld boeit me eerlijk gezegd niet bijzonder veel en het is soms leuk om te gokken ik vind het sneu dat mensen waarschijnlijk alles er aan gaan doen om C2B kapot te maken, niemand kan voor 1 duppie op de eerste rang zitten.
Ik bestel zelf daarom al nooit van dit soort boxen, maar als ook nog de voorgestelde waarde er bij lange na niet inzit ben ik daar weer blij om.
Ze zijn pas anderhalf jaar bezig, maar de zooi die erin zit is soms 10+ jaar oud. Waar halen ze het vandaan zou je zeggen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat soort meuk koop je op tijdens bijvoorbeeld verzamel veilingen waar je bijvoorbeeld 50 cent per item betaald.Senor Sjon schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:39:
[...]
Voor gokken heb je andere sites natuurlijk.
Ik bestel zelf daarom al nooit van dit soort boxen, maar als ook nog de voorgestelde waarde er bij lange na niet inzit ben ik daar weer blij om.
Ze zijn pas anderhalf jaar bezig, maar de zooi die erin zit is soms 10+ jaar oud. Waar halen ze het vandaan zou je zeggen.
waar moet je de grens trekken wat je van klanten/ex-klanten moet accepteren.
- personeel word persoonlijk belachelijk gemaakt
- er word gegooid met woorden als oplichters
- er word een nette oplossing geboden door het pak zonder problemen te mogen retourneren, het geld word zelfs met een spoed-overboeking teruggestort.
- het advies word gegeven om het pakket te weigeren zodat de verzendkosten niet betaald hoeft te worden.
ik zou het persoonlijk op een gegeven moment ook beu zijn. Je hebt uiteraard klanten nodig, maar sommige kun je zeker missen!
mee eens hoor.wesleytjuh schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:44:
Maargoed, de manier waarop er gereageerd wordt is wel de perfecte manier om de trolls lekker te voeden.. Ookal wordt je inderdaad persoonlijk belachelijk gemaakt, blijf gewoon professioneel. Zeker via het internet heb je inderdaad sneue mensen die er absoluut geen moeite mee hebben om je belachelijk te maken. Maar als je als bedrijf zijnde dit soort berichten gaat verkondigen treft je ook de mensen die wel gewoon redelijk naar het geheel kijken, en niet in een positieve zien..
Zelf zou ik het ook anders doen, maar begrijp ze wel.
ik denk dat wanneer de boxen allemaal tegelijk waren verstuurd deze discussies er heel anders hadden uit gezien.
maar helaas was de toon gezet door de eerste lading, die wat tegen is gevallen.
ik weet niet hoe vaak jij geld terug heb moeten krijgen van bedrijven, maar geloof me spoed-overboekingen zijn niet de standaardmaster_viper schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:46:
Juist als professioneel bedrijf moet je deze negatieve reacties kunnen negeren en omdraaien tot iets goeds. Wat denk je dat de klantenservice van bedrijven als KPN etc. dagelijks meemaken.... Hoewel ik gruwel om naar zulke bedrijven te bellen word ik altijd beter geholpen daar dan dat ik tot nu toe heb meegemaakt bij C2B. Hoe noem je zoiets? Oja, respect voor je klanten.
Het gaat me niet om het geld. Het gaat om de toon waarop zij reageren tov mensen. De manier waarop is fout. Al moest ik maanden wachten, het moet gewoon op een normale manier gaan waarbij je nog een beetje het gevoel hebt dat je klant bent ipv een last voor ze.adogterom schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:48:
[...]
ik weet niet hoe vaak jij geld terug heb moeten krijgen van bedrijven, maar geloof me spoed-overboekingen zijn niet de standaard
Dit was allemaal makkelijk te voorkomen geweest:adogterom schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:41:
ik snap de reactie van Ctb en hun manier van reageren goed hoor.
waar moet je de grens trekken wat je van klanten/ex-klanten moet accepteren.
- personeel word persoonlijk belachelijk gemaakt
- er word gegooid met woorden als oplichters
- er word een nette oplossing geboden door het pak zonder problemen te mogen retourneren, het geld word zelfs met een spoed-overboeking teruggestort.
- het advies word gegeven om het pakket te weigeren zodat de verzendkosten niet betaald hoeft te worden.
ik zou het persoonlijk op een gegeven moment ook beu zijn. Je hebt uiteraard klanten nodig, maar sommige kun je zeker missen!
- Minder hard in je advertentie schreeuwen wat de waarde zou zijn en hoeveel korting je als klant zou hebben.
- Geen belachelijk slechte pakketten versturen
- Als je dat wel doet, gewoon realistisch het boetekleed aantrekken en eerlijk naar je klanten communiceren dat het pakket toch niet zo goed was als voorgesteld en dat je het als klant zonder problemen mag terugsturen cq weigeren aan de deur.
- Geen medewerkers zogenaamde dure pakketten laten posten op je facebook. Al is de leugen nog zo snel, allerlei digitale rechercheurs achterhalen hem wel.
- Vooral je klanten niet op infantiele wijze van repliek dienen, ook al is de klant een zeikerd 1ste klas.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Hoeveel goede boxen heb jij tot nu toe gezien dan? Ze hebben ze nu toch wel voor 3/4 verstuurd. Ik heb er pas een paar gezien met een media player, waarvan er 1 refurbished was. Met tv heb ik er nu 2 gezien, waarvan er 1 blijkbaar het vriendinnetje van de devver was.adogterom schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:47:
[...]
mee eens hoor.
Zelf zou ik het ook anders doen, maar begrijp ze wel.
ik denk dat wanneer de boxen allemaal tegelijk waren verstuurd deze discussies er heel anders hadden uit gezien.
maar helaas was de toon gezet door de eerste lading, die wat tegen is gevallen.
[ Voor 3% gewijzigd door friggler op 03-12-2012 14:02 ]
toegegeven vanaf een bepaald moment zijn de reacties wat verandert (ik neem aan door de shit die ze over zich heen kregen). maar nog steeds vind ik dat ze iedereen goed proberen te helpen.master_viper schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:53:
[...]
Het gaat me niet om het geld. Het gaat om de toon waarop zij reageren tov mensen. De manier waarop is fout. Al moest ik maanden wachten, het moet gewoon op een normale manier gaan waarbij je nog een beetje het gevoel hebt dat je klant bent ipv een last voor ze.
de meeste bedrijven hadden moeilijker gedaan over het retourneren, en hadden zeker niet de moeite genomen om op facebook mensen te woord te staan.
Ik snap dat het leuker/fijner/makkelijker is om enkel de negatieve kanten te benadrukken (en die zijn er natuurlijk ook), maar het is volgens mij echt niet zo slecht als een aantal dat nu doen laten voorkomen.
Blijkbaar heb je de lange wachttijden en zomaar verdwenen pakketten nog niet meegekregen. Ik heb ze sinds vrijdag ook al 3 keer gemailed geen reactie. Ik heb ze op FB een bericht gestuurd, ook niks. Bellen ......na 40 min de wacht had ik het wel gehad. Nee volgens mij wordt het er alleen maar minder op.adogterom schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:02:
[...]
toegegeven vanaf een bepaald moment zijn de reacties wat verandert (ik neem aan door de shit die ze over zich heen kregen). maar nog steeds vind ik dat ze iedereen goed proberen te helpen.
de meeste bedrijven hadden moeilijker gedaan over het retourneren, en hadden zeker niet de moeite genomen om op facebook mensen te woord te staan.
Ik snap dat het leuker/fijner/makkelijker is om enkel de negatieve kanten te benadrukken (en die zijn er natuurlijk ook), maar het is volgens mij echt niet zo slecht als een aantal dat nu doen laten voorkomen.
Volgens mij ben je niet de enige..? Het topic staat vol met mensen die gaan bellen vandaag..master_viper schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:05:
[...]
Blijkbaar heb je de lange wachttijden en zomaar verdwenen pakketten nog niet meegekregen. Ik heb ze sinds vrijdag ook al 3 keer gemailed geen reactie. Ik heb ze op FB een bericht gestuurd, ook niks. Bellen ......na 40 min de wacht had ik het wel gehad. Nee volgens mij wordt het er alleen maar minder op.
En dat is juist het punt waardoor ze van mijn kant geen enkel respect meer krijgen. Best dat je niet wist dat het zo'n succes was, best dat je 'adviesprijzen' hanteert, maar dan de boel gewoon flessen door nepreacties, dat is gewoon zielig.thunder8 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:01:
- Geen medewerkers zogenaamde dure pakketten laten posten op je facebook. Al is de leugen nog zo snel, allerlei digitale rechercheurs achterhalen hem wel.
(en ja, diverse bedrijven doen dat, maar die zitten in precies hetzelfde grijze straatje als zij zitten)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zou dat de reden zijn dat hun helpdesksysteem er nu uit ligt? De drukte?Stekeltje schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:06:
[...]
Volgens mij ben je niet de enige..? Het topic staat vol met mensen die gaan bellen vandaag..
de drukte helpt denk ik inderdaad niet mee. Jammer dat het bij jou en wat anderen niet goed gaat, al lees ik ook dat heel veel mensen het snel geregeld krijgen.master_viper schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:05:
[...]
Blijkbaar heb je de lange wachttijden en zomaar verdwenen pakketten nog niet meegekregen. Ik heb ze sinds vrijdag ook al 3 keer gemailed geen reactie. Ik heb ze op FB een bericht gestuurd, ook niks. Bellen ......na 40 min de wacht had ik het wel gehad. Nee volgens mij wordt het er alleen maar minder op.
Lijkt me ook zwaar hoor, en ik bedoelde meer dat hun systeem er niet op berekend kon zijn, als de lijnen vol zijn, dan zijn de lijnen vol, sommige systemen kunnen het dan af laten weten. En ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om continu niet zo blije mensen aan de lijn te hebben.wesleytjuh schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:18:
Lijkt me aannemelijk, al dan niet bewust. Als je kijkt hoeveel negatieve reacties het afgelopen weekend gepost zijn kan ik me voorstellen dat er flink wat mensen vanochtend aan de telefoon hingen, en een groot helpdeskteam zullen ze vast niet hebben.
Ach daar krijgen ze fors geld voor, dan lach je vanzelf wel weer..NightyNite schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:20:
[...]
Lijkt me ook zwaar hoor, en ik bedoelde meer dat hun systeem er niet op berekend kon zijn, als de lijnen vol zijn, dan zijn de lijnen vol, sommige systemen kunnen het dan af laten weten. En ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om continu niet zo blije mensen aan de lijn te hebben.
Ligt eraan hoe ze werven uiteraard. Maar dan nog blijft het callaanbod hoger dan normaal, het zal moeilijk zijn om daar op korte termijn zo op in te spelen.altayg schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:20:
[...]
Ach daar krijgen ze fors geld voor, dan lach je vanzelf wel weer..
Men moet even een feature request doen voor een puntensysteem wat betreft forum posts...
En ik quote deze persoon overigens alleen als voorbeeld, maar zie het 3x op 1 pagina terugkomen.
Verder is mijn pakket nog steeds niet aangemeld, al heb ik sinds vrijdag al een T&T nummertje.
[ Voor 13% gewijzigd door BLACKfm op 03-12-2012 14:27 ]
Dit topic is gesloten.
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.
Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.
Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.