ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste
Acties:
  • 82.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveman2
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Voor een ieder die zin heeft in z'n blikje energy, let er op dat deze over de houdbaarheidsdatum zijn. Althans bij mij wel...t.h.t. 5-11-2012...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:36

krietjur

Where am I?

aveman2 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:15:
Voor een ieder die zin heeft in z'n blikje energy, let er op dat deze over de houdbaarheidsdatum zijn. Althans bij mij wel...t.h.t. 5-11-2012...
Waarschijnlijk is dat, zoals bij iedereen (en vaker gemeld ;) ) de productiedatum. Er staat een productie datum en een Best before datum op als het goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 23:43
aveman2 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:15:
Goed kijken, waarschijnlijk staat er achter BBE (Best Before End): 05-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen hier zonder aandacht in de media echt niet ongestraft mee wegkomen lijkt mij.

- blikjes energy
- zak snoep
- strandmat
- Bluetooth headset
- webcam hond
- mobiele autohouder
- Deo
- ijskrabber

Inkoopprijs tussen 10 en 15 euro en normale waarde is net 25 euro maar het ergste is dit is,
totaal geen mannen xl pakket

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Mensen er staan twee verschillende datums onder het blikje.
P en BBE

P = productiedatum
BBE Best Before End.

En als er in mijn doos een zak spekjes zit... gaat deze of de vuilnisbak in(ligt aan de waarde van de rest) of hij gaat terug.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de Atomic Energydrink staat wel even in het Can Museum: http://www.canmuseum.com/Detail.aspx?CanID=20301

en het is nog redelijk te drinken ook.

[ Voor 13% gewijzigd door friggler op 01-12-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

country made for: belgium
country made in: belgium

had er tot nu toe nog nooit van gehoord....

[ Voor 31% gewijzigd door Security op 01-12-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:30:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de Atomic Energydrink staat wel even in het Can Museum: http://www.canmuseum.com/Detail.aspx?CanID=20301

en het is nog redelijk te drinken ook.
....en? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
En helemaal niks :) Ik kwam er toevallig op toen ik aan het zoeken was naar de waarde van deze Nep Bull. Nadat ik de barcode invoerde kwam ik op die site uit.

Overigens heb ik de waarde nog nergens kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.clicktobuy.nl/...rink-feel-the-power-actie
:+
friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:35:
[...]

En helemaal niks :) Ik kwam er toevallig op toen ik aan het zoeken was naar de waarde van deze Nep Bull. Nadat ik de barcode invoerde kwam ik op die site uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekjeerbij? schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:03:
[afbeelding]

- Welkom in 1995: Een telefoon met draad. (Heb niet eens een vast telefoon abonnement)
- Gembird Bluetooth Headset
- Een of andere auto houder voor telefoon (Misschien dat ik daar de telefoon met draad in kan proppen)
- Zak spekjes
- Bus deo
- De energy drink
- De befaamde ruitenkrabber

Kan niet zeggen dat ik een gat in de lucht spring van blijdschap, maar wellicht levert die telefoon nog iets op op de antiekmarkt
Ik heb precies hetzelfde pakket.. hoe ze nog aan die telefoon met draad komen??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
kortom dus gewoon 50 eurocent per blikje...

"u betaalt hiervoor normaal 49,95"

lol ik ga geen 25 euro betalen voor 24 blikjes energy drink.... volgens mij niemand in zijn correcte geest doet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeerbij?
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-12-2012
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/250s13n.jpg

volgens de atomic website 25 euro voor 24 blikjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:35:
[...]

Voor 29,52 ml betaal je $0,12 gevonden op http://energy-drinks.find.../16/Atomic-X-Energy-Drink

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Dan ben je niet goed bij je paasei (zoals v/d Gijp zou zeggen) als je 1 euro per blikje Nep Bull gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:01
Nope, deze zijn veel te lekker (en zacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:40:
[...]

Ik heb precies hetzelfde pakket.. hoe ze nog aan die telefoon met draad komen??? :?
wat was jullie gewicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:09:

Ik deed het dan ook niet voor de mediaplayers of de tv's ik deed het in de hoop ongeveer 50 euro aan C2B producten te krijgen want normaal hebben ze wel leuke spullen.
Die mag je nu in de kelderverkoop kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:40:
[...]

kortom dus gewoon 50 eurocent per blikje...

"u betaalt hiervoor normaal 49,95"

lol ik ga geen 25 euro betalen voor 24 blikjes energy drink.... volgens mij niemand in zijn correcte geest doet dat.
Nope, zoals ik eerder al zei, ongeveer 2,50 per blikje.

In "grootverpakking" zijn ze rond de 1 euro het stuk, in kleinverpakking gaat dat hard omhoog. (en als je het per stuk gaat bekijken heb je de absolute premium prijs)
Is het hele begrip adviesprijsnou echt zo onbekend dat iedereen maar met winkelprijzen blijft komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik heb een ringmap van Fokke en Sukke (stickertje van de bijenkorf zit er op met de prijs van 8,95)
Jammer genoeg is deze stuk, het ring gedeelte zit in de binnenkant niet vast. Dit lijkt er dus op alsof ze kapotte troep wat weg gedumpt is nu aan ons hebben verkocht.

Ook de Umbro basketbal is waarschijnlijk zo oud, dat het zo lang in die halve maan houding heeft gelegen dat de hoeken gescheurd en dus lek zijn.

Ik heb dus TROEP gekregen, maar deze troep is ook nog eens STUK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Pakket is hier zojuist binnengekomen (3285 gram):

- Energy drank
- zak spekjes
- ijskrabber
- bus deo
- knuffel-webcam
- telefoonhouder voor in de auto

Toppakket dus! [/sarcasme-off]

[ Voor 3% gewijzigd door krietjur op 01-12-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4085 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:01
4160 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
dhhdante schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:48:
Ik heb een ringmap van Fokke en Sukke (stickertje van de bijenkorf zit er op met de prijs van 8,95)
Jammer genoeg is deze stuk, het ring gedeelte zit in de binnenkant niet vast. Dit lijkt er dus op alsof ze kapotte troep wat weg gedumpt is nu aan ons hebben verkocht.

Ook de Umbro basketbal is waarschijnlijk zo oud, dat het zo lang in die halve maan houding heeft gelegen dat de hoeken gescheurd en dus lek zijn.

Ik heb dus TROEP gekregen, maar deze troep is ook nog een STUK!
Mijn vriendin en ik hadden helaas een bekraste DVD en dubbele artikelen (buiten de energy drink om dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34
Mijn god, de pakket worden steeds sneuer? Ik dacht dat de ergste pakket eerst uitgezonden waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gewicht van mijn pakket is 5255gram heb die nog niet voorbij zien komen jammer genoeg.
zou vandaag komen, maar was ergens anders.
iemand dit gewicht gezien?
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
4960 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:47:
[...]

Nope, zoals ik eerder al zei, ongeveer 2,50 per blikje.

In "grootverpakking" zijn ze rond de 1 euro het stuk, in kleinverpakking gaat dat hard omhoog. (en als je het per stuk gaat bekijken heb je de absolute premium prijs)
Is het hele begrip adviesprijsnou echt zo onbekend dat iedereen maar met winkelprijzen blijft komen?
2 trays ala 24 stuks... kortom 48 stuks... te koop voor 24 euro

Waarbij er staat u betaalt hiervoor normaal 50 euro.

Hoe kom jij dan aan 2,50 euro per stuk als ik ze bijv. in een tray zou kopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Staar je niet blind op gewicht, ook waardeloze shit is zwaar (6 blikjes energy bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee snap ik, maar ik zie vaak dezelfde gewichten voorbij komen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:51:
[...]
2 trays ala 24 stuks... kortom 48 stuks... te koop voor 24 euro

Waarbij er staat u betaalt hiervoor normaal 50 euro.
Oftewel adviesprijs voor een tray is 24 euro, 1 euro per blikje in een tray.
Hoe kom jij dan aan 2,50 euro per stuk als ik ze bijv. in een tray zou kopen???
Heb jij dan een tray gehad?

Ik bedoel als je een zeecontainer van die bagger koopt dan is het ook geen 24 euro per 24 stuks meer.

Heb je een tray gekregen (wat prijstechnisch weer iets anders is als 4 sixpacks) dan kan je vergelijken met de tray-prijs. Heb je geen tray gekregen dan moet je kijken naar een hoger prijsnivo. En als je een beetje de markt kent dan zal je zien dat er bijna geen losse adviesprijzen zijn voor sixpacks, het is of tray of los (niemand wil sixpacks verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:58:
[...]

Oftewel adviesprijs voor een tray is 24 euro, 1 euro per blikje in een tray.

[...]

Heb jij dan een tray gehad?

Ik bedoel als je een zeecontainer van die bagger koopt dan is het ook geen 24 euro per 24 stuks meer.

Heb je een tray gekregen (wat prijstechnisch weer iets anders is als 4 sixpacks) dan kan je vergelijken met de tray-prijs. Heb je geen tray gekregen dan moet je kijken naar een hoger prijsnivo. En als je een beetje de markt kent dan zal je zien dat er bijna geen losse adviesprijzen zijn voor sixpacks, het is of tray of los (niemand wil sixpacks verkopen)
Nee op het moment van posten ging het over een tray van Atomic Energydrink.

Die hadden ze ook in hun assortiment zitten.... dus het kan zijn dat ze gewoon een x tal trays achterwege gehouden hebben om dat in de box te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:00:
[...]
Nee op het moment van posten ging het over een tray van Atomic Energydrink.

Die hadden ze ook in hun assortiment zitten.... dus het kan zijn dat ze gewoon een x tal trays achterwege gehouden hebben om dat in de box te stoppen.
Ik vind het best als jij zo wilt redeneren. Maar zo redeneren al die dagelijkse actie-sites niet.

Die redeneren simpelweg : Wat is de hoogste adviesverkoopprijs die ik kan koppelen aan mijn artikel en daaroverheen geef ik de verbazingwekkende kortingen etc.
Dat is ook waarop de uitspraken gedaan worden, niet op jouw prijzen.

Dus dat jij met jouw prijsberekening niet aan de 25 euro komt dat is totaal niet relevant, want dat is ook niet wat hun zeggen dat je krijgt. (In de laatste versie van hun aanbieding) zeggen zij dat je minimaal 25 euro aan spullen krijgt en dan wel volgens hun berekening.

Zoals ik al eerder zei, ik blijf weg van die 175 euro. Want die heb ik nog nergens gezien (of je moet voor die bedrade telefoon opeens een antiekwaarde oid gaan rekenen :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Gomez12 op 01-12-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveman2
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-01-2021
Voor de geinteresseerden mijn pakket:

- 6 blikjes atomic energy
- Mr. Handsfree Family Charger Station
- Mr. Handsfree Blue Dongle
- Autowashand
- IJskrabber
- DVD Deep Rising
- DVD Class of 1984
- ISlice (Mesje om blisterverpakkingen makkelijk te kunnen openen, verpakt in een blisterverpakking)
- Auto telefoonhouder
- USB to Autoaansteker
- Quintez Led Strip

Gewicht: 4.265 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:12:
[...]

Ik vind het best als jij zo wilt redeneren. Maar zo redeneren al die dagelijkse actie-sites niet.

Die redeneren simpelweg : Wat is de hoogste adviesverkoopprijs die ik kan koppelen aan mijn artikel en daaroverheen geef ik de verbazingwekkende kortingen etc.

Dus dat jij met jouw prijsberekening niet aan de 25 euro komt dat is totaal niet relevant, want dat is ook niet wat hun zeggen dat je krijgt. (In de laatste versie van hun aanbieding) zeggen zij dat je minimaal 25 euro aan spullen krijgt en dan wel volgens hun berekening.

Zoals ik al eerder zei, ik blijf weg van die 175 euro. Want die heb ik nog nergens gezien (of je moet voor die bedrade telefoon opeens een antiekwaarde oid gaan rekenen :) )
Welke prijsberekening :S jij zit dingen door mekaar te halen...

Ik zag dat hanscg een link plaatste...http://www.clicktobuy.nl/...rink-feel-the-power-actie

Hopelijk snap je nu waar ik het over heb.

Deze beredening is dus half ontopic en half offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij mij uitlegt hoe ik hier een foto kan plaatsen zal ik een screenschot plaatsen zodat je kunt zien dat ze 175,- euro aan waarde hebben belooft.
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:12:
[...]

[

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:22:
Als jij mij uitlegt hoe ik hier een foto kan plaatsen zal ik een screenschot plaatsen zodat je kunt zien dat ze 175,- euro aan waarde hebben belooft.

[...]

[
hans wat gomez zegt is dat ze wel die 175 euro aan waarde beloven.... maar niet nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mijn fout. :(
Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:24:
[...]

hans wat gomez zegt is dat ze wel die 175 euro aan waarde beloven.... maar niet nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:22:
Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, van die 175 euro discussie blijf ik weg. De pakketten halen die waarde niet (en kunnen het ook niet halen zonder de ergste bagger inkopen zolang het maar de hoogste adviesverkoopprijs heeft)

Maar laat ik het eens andersom vragen : Had jij daadwerkelijk gedacht dat je 175 euro aan spullen ging krijgen voor 25 euro? Of dacht je dat je iets zou krijgen en dat je daar wel blij mee zou zijn?

Ik zag namelijk in het begin van dit topic ook mensen die het hadden over dat hun dachten dat die 175 enkel gebaseerd zou zijn op de gemiddelde pakketprijs die opgerekt zou worden door de tv's etc.

Imho vertroebelt de fixatie op de 175 euro achteraf de hele discussie, ik denk dat niemand van te voren dacht daadwerkelijk 175 euro aan spullen te krijgen, met 75 tot 100 euro aan leuke spullen was denk ik iedereen heel erg blij geweest. Enkel nu is het alleen maar troep en wordt er van alles met de haren bijgehaald (175 euro)

Die 175 euro die is zeg maar zacht uitgedrukt nog wel aan enige puntjes onderhevig (en als ctb bijv die schitterende ijskrabber speciaal heeft laten maken en er dan een adviesprijs van 170 euro op heeft laten zetten dan voldoen ze ook aan die 175 euro)

Ik vind het een trieste streek van ctb, maar ik denk dat hier opzich weinig meer van te maken valt dan simpelweg gegokt en verloren en nu maar gewoon terugsturen om je verlies te beperken.
Ik denk wel dat CTB volgende keer zich er niet aan waagt om weer een bedrag erbij te vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:24:
[...]

Om het iets preciezer te zeggen : Ik zeg niet dat ze die 175 euro aan waarde beloven, ik zeg enkel dat ze die niet halen en dat ik me voor de rest buiten die discussie wil houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal met je eens, mijn pakket moet nog bezorgd worden, maar ik kan nu al zeggen dat ze nog niet klaar zijn met mij, als blijkt dat ze me ook naaien. >:)
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:35:
[...]

Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, van die 175 euro discussie blijf ik weg. De pakketten halen die waarde niet (en kunnen het ook niet halen zonder de ergste bagger inkopen zolang het maar de hoogste adviesverkoopprijs heeft)

Maar laat ik het eens andersom vragen : Had jij daadwerkelijk gedacht dat je 175 euro aan spullen ging krijgen voor 25 euro? Of dacht je dat je iets zou krijgen en dat je daar wel blij mee zou zijn?

Ik zag namelijk in het begin van dit topic ook mensen die het hadden over dat hun dachten dat die 175 enkel gebaseerd zou zijn op de gemiddelde pakketprijs die opgerekt zou worden door de tv's etc.

Imho vertroebelt de fixatie op de 175 euro achteraf de hele discussie, ik denk dat niemand van te voren dacht daadwerkelijk 175 euro aan spullen te krijgen, met 75 tot 100 euro aan leuke spullen was denk ik iedereen heel erg blij geweest. Enkel nu is het alleen maar troep en wordt er van alles met de haren bijgehaald (175 euro)

Die 175 euro die is zeg maar zacht uitgedrukt nog wel aan enige puntjes onderhevig (en als ctb bijv die schitterende ijskrabber speciaal heeft laten maken en er dan een adviesprijs van 170 euro op heeft laten zetten dan voldoen ze ook aan die 175 euro)

Ik vind het een trieste streek van ctb, maar ik denk dat hier opzich weinig meer van te maken valt dan simpelweg gegokt en verloren en nu maar gewoon terugsturen om je verlies te beperken.
Ik denk wel dat CTB volgende keer zich er niet aan waagt om weer een bedrag erbij te vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:43:
Helemaal met je eens, mijn pakket moet nog bezorgd worden, maar ik kan nu al zeggen dat ze nog niet klaar zijn met mij, als blijkt dat ze me ook naaien. >:)
[...]
Als de latere pakketten alleen maar slechter worden, houd ik mijn hart vast voor het pakket, dat nog niet eens bij PostNL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als directie moet je maar lef hebben (of dom zijn) om je bedrijf door hebzucht naar de donder te laten gaan.
NightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:44:
[...]

Als de latere pakketten alleen maar slechter worden, houd ik mijn hart vast voor het pakket, dat nog niet eens bij PostNL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:48:
Als directie moet je maar lef hebben (of dom zijn) om je bedrijf door hebzucht naar de donder te laten gaan.
[...]
Weet niet wat hun gedachten waren, ik kan me zeker voorstellen op dag 1, waarop ik ook beide pakketten besteld heb, de intentie en het gevoel hierbij ook heel anders was. Hoe dan ook, zou ik zeggen dat de waarde van het pakket dat ik al binnen heb niet heel hoog is, maar wel boven de 25 euro, denk ik. Hoewel ik mij dus ook niet aan de discussie waag, zou ik zeggen dat ik in ieder geval dat het wat aanschafkosten betreft er uit is. Dat is overigens voornamelijk door het woordenboek "Nederlands als tweede taal". Het is dan wel jammer dat er defecte onderdelen in zit. Maar goed, dat meldt ik gewoon netjes bij C2B, ik vindt wel dat ze de kans moeten krijgen om met iets te komen voor de defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, je bent tevreden of niet, dat is aan jou, alleen ze moeten het niet te gek gaan maken nu blijkt dat ze er ook al snoepjes in stoppen om de zaak op te vullen.
NightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:53:
[...]

Weet niet wat hun gedachten waren, ik kan me zeker voorstellen op dag 1, waarop ik ook beide pakketten besteld heb, de intentie en het gevoel hierbij ook heel anders was. Hoe dan ook, zou ik zeggen dat de waarde van het pakket dat ik al binnen heb niet heel hoog is, maar wel boven de 25 euro, denk ik. Hoewel ik mij dus ook niet aan de discussie waag, zou ik zeggen dat ik in ieder geval dat het wat aanschafkosten betreft er uit is. Dat is overigens voornamelijk door het woordenboek "Nederlands als tweede taal". Het is dan wel jammer dat er defecte onderdelen in zit. Maar goed, dat meldt ik gewoon netjes bij C2B, ik vindt wel dat ze de kans moeten krijgen om met iets te komen voor de defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:55:
Je hebt gelijk, je bent tevreden of niet, dat is aan jou, alleen ze moeten het niet te gek gaan maken nu blijkt dat ze er ook al snoepjes in stoppen om de zaak op te vullen.
[...]
Ik vind het moeilijk om in termen van tevredenheid te spreken. Tuurlijk ben ik niet tevreden over het pakket, maar het was bekend dat er onderscheid zou zijn tussen pakket, kwaliteit daargelaten (onderdeel van de discussie waar ik me niet aan waag), dus dit is dan een van de verrassingspakketten zonder een artikel van (extra) hoge waarde. Dus in die zin is de actie verlopen zoals ik het in de eerste instantie opvatte. De vraag is dan voor mij ook wel hoe ze zullen reageren op de defecten. Ik hoorde dat er meerderen waren met defecte artikelen. Dat zullen we echter pas maandag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We wachten af en zullen maar goede hoop houden. Het heeft CtB zeker geen goed gedaan en ik denk dat het nog wel een staartje zal hebben. :'(
NightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:59:
[...]

Ik vind het moeilijk om in termen van tevredenheid te spreken. Tuurlijk ben ik niet tevreden over het pakket, maar het was bekend dat er onderscheid zou zijn tussen pakket, kwaliteit daargelaten (onderdeel van de discussie waar ik me niet aan waag), dus dit is dan een van de verrassingspakketten zonder een artikel van (extra) hoge waarde. Dus in die zin is de actie verlopen zoals ik het in de eerste instantie opvatte. De vraag is dan voor mij ook wel hoe ze zullen reageren op de defecten. Ik hoorde dat er meerderen waren met defecte artikelen. Dat zullen we echter pas maandag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:48:
[...]

Daar gaan ze weer....

Ze moeten blij zijn dat Geenstijl er nog geen wind van gekregen heeft :/
Net even een berichtje gestuurd naar powned, leuk item in Pownews voor Rutger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps zal Rutger Mooij niet zo blij mee zijn, muhahaha. ;)
Henk- schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:02:
[...]

Net even een berichtje gestuurd naar powned, leuk item voor Rutger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Mijn pakket vandaag ook ontvangen:

De inhoud:
1 spuitbus L'Oreal deo | bruikbaar
1 USB toy webcam (in de vorm van een hond) | bruikbaar en nog wel grappig ook
1 6-pack Atomic Energy | drinkbaar
1 Gembird bluetooth headset | Leuk om een keer weg te geven
1 mobielhouder voor in de auto | Onbruikbaar wanneer je geen auto hebt :+
2 DVI kabels van 2 meter (waarom dubbel :? ) | Welicht nog bruikbaar
1 beruchte ijskrabber | Kon m'n pa wel gebruiken
1 zak spekjes | goed te eten

Tevreden?
Het zal de 25 euro wel waard zijn als ik alles zo bij elkaar optel maar het is bij lange na niet het pakket dat C2B heeft doen beloven met hun mooie uitspraken.
Goede leer voor een volgende keer: alleen ibood dozen kopen. :+

[ Voor 51% gewijzigd door Ryudo op 01-12-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Ryudo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:04:
Mijn pakket ook binnen:

De inhoud:
1 spuitbus L'Oreal deo
1 USB toy webcam (in de vorm van een hond)
1 6-pack Atomic Energy
1 Gembird bluetooth headset
1 mobielhouder voor in de auto
2 DVI kabels van 2 meter (waarom dubbel :? )
1 zak spekjes
en de beruchte ijskrabber
Wij kregen ook al dubbele items, is alles wel heel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Ryudo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:04:
Mijn pakket ook binnen:

De inhoud:
1 spuitbus L'Oreal deo
1 USB toy webcam (in de vorm van een hond)
1 6-pack Atomic Energy
1 Gembird bluetooth headset
1 mobielhouder voor in de auto
2 DVI kabels van 2 meter (waarom dubbel :? )
1 zak spekjes
en de beruchte ijskrabber
1 ervan had er bij mij in moeten zitten denk ik ;) Ik heb jouw inhoud, maar zonder DVI kabel en headset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar een wijntje drinken en de berichtjes maar niet meer lezen, wordt er gewoon droevig van haha. 8)7
NightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:05:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders de verzend bevestigings mail 20 keer ontvangen ?
Wist dat dit een gokje was maar dit is wel heel tragisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:06:
Ik ga maar een wijntje drinken en de berichtjes maar niet meer lezen, wordt er gewoon droevig van haha. 8)7
[...]
Dan drink ik dadelijk er nog een lekker biertje bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:06:
Heeft iemand anders de verzend bevestigings mail 20 keer ontvangen ?
Wist dat dit een gokje was maar dit is wel heel tragisch.
Ik kreeg hem (maar) 5 keer, dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:55:
[...]
Snoepjes krikken echter makkelijk de waarde en de "volheid" van de doos op.
Er zijn hier ook al klachten geweest dat de doos te leeg was, dus je douwt er een zak spekkies in en de doos is "gevulder".
NightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:59:
[...]
Het probleem (ik heb geen pakket besteld, dus ik zie het enkel als buitenstaander) is imho dat er simpelweg zo goed als geen goede pakketten de deur uit zijn gegaan.
5 slechte pakketten vs 1 redelijk pakket viel nog enigszins te verklaren dat het van 1000 naar 6000 is gegaan en dat er ergens troep vandaan gehaald moest worden.

Maar de verhouding lijkt nu meer 1 redelijke op 20 slechte te zijn en dan komen de redelijke pakketten pas een beetje los na de hoos van slechte pakketten (wat bij mij weer de nasmaak geeft dat er naderhand met de inhoud gerommeld is omdat er te veel klachten kwamen)
Als ik ook hun verklaring lees dat de 1e batch enkel maar 100% slechte pakketten waren, dan doet mij dit toch vermoeden dat ze die 1e batch als proef eruit gegooid hebben en als er niemand geklaagd had dat alles zo eruit was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 23:50
Jongens, ff geen slowchat, want dadelijk gaat de boel weer dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 01:58
Vanavond in het Pownews, Ruther gaat op bezoek bij.. Rutger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:07:
[...]

Snoepjes krikken echter makkelijk de waarde en de "volheid" van de doos op.
Er zijn hier ook al klachten geweest dat de doos te leeg was, dus je douwt er een zak spekkies in en de doos is "gevulder".

[...]

Het probleem (ik heb geen pakket besteld, dus ik zie het enkel als buitenstaander) is imho dat er simpelweg zo goed als geen goede pakketten de deur uit zijn gegaan.
5 slechte pakketten vs 1 redelijk pakket viel nog enigszins te verklaren dat het van 1000 naar 6000 is gegaan en dat er ergens troep vandaan gehaald moest worden.

Maar de verhouding lijkt nu meer 1 redelijke op 20 slechte te zijn en dan komen de redelijke pakketten pas een beetje los na de hoos van slechte pakketten (wat bij mij weer de nasmaak geeft dat er naderhand met de inhoud gerommeld is omdat er te veel klachten kwamen)
Als ik ook hun verklaring lees dat de 1e batch enkel maar 100% slechte pakketten waren, dan doet mij dit toch vermoeden dat ze die 1e batch als proef eruit gegooid hebben en als er niemand geklaagd had dat alles zo eruit was gegaan.
Dat zou goed kunnen, maar volgens mij was de 2e batch beter dan de 1e en de 3e, waar ik dus in zit, weer nog minder. Het is nog maar afwachten wat er met de allerlaatsten gebeurd, die nog niet bij PostNL zijn, de mijne is er in elk geval niet bekend (alleen T&T code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ben een :+ 65 + en nieuw hier op het forum, wat betekent slow-chat?
mvdklooster schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:07:
Jongens, ff geen slowchat, want dadelijk gaat de boel weer dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Het moet geen chatten worden in een topic, maar het moet waarde hebben om wat te posten. Mensen lezen dit forum voor nuttige input en niet om te lezen wat iemand zometeen gaat drinken. :) Duidelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:15:
[...]
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze berichten.

in mijn ogen omgekeerde wereld maar goed. Dat zou ik eerder fast-chat noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:15:
[...]
Het betekent dat je aan het chatten bent op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) okay begrepen, vond het al een beetje op msn gaan lijken, hihi.
mvdklooster schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:18:
Het moet geen chatten worden in een topic, maar het moet waarde hebben om wat te posten. Mensen lezen dit forum voor nuttige input en niet om te lezen wat iemand zometeen gaat drinken. :) Duidelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:58
Mijn pakket was een stukje beter gevuld.
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/IMG-20121201-WA0002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:46:
Mijn pakket was een stukje beter gevuld.
[afbeelding]
Dat ding linksbovenin, is dat een soort Pritt correct-it (alias Blanco Roller)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Nee, een iSlice. Daarmee kun je van alles open snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Volgens C2B zouden vandaag mensen die een tv hadden gewonnen deze krijgen. Is er naast die 1ne gelukkige nog iemand anders van deze kant die er 1 gewonnen heeft? Lijkt me toch logisch dat als je er 1 gewonnen hebt je dit wilt melden op hun FB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groopy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Ze hebben duidelijk de inhoud van de boxen verbeterd na al de (terecht) verwoestende commentaren. Daar koop je natuurlijk niets mee als je zo'n brolbox had zoals de mijne... Maarja €15 om vanuit Belgie terug te sturen is natuurlijk de moeite niet.

Wel mijn lesje geleerd ivm ClicktoBuy. Ik ben alvast klant af. Hopelijk komt er toch nog wat meer reactie/pers op zodat ze deze truukjes in de toekomst maar best achterwege laten. Want dit is echt wel een grote schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik struin FB en Fok af om te zien wat er zoal geplaatst wordt en er is nog nergens een 40inch tv gemeld.
mvdklooster schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:08:
Volgens C2B zouden vandaag mensen die een tv hadden gewonnen deze krijgen. Is er naast die 1ne gelukkige nog iemand anders van deze kant die er 1 gewonnen heeft? Lijkt me toch logisch dat als je er 1 gewonnen hebt je dit wilt melden op hun FB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
  • Laatst online: 06-10-2024
FaceDown schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:08:
Wat een gezeur over afmetingen en gewichten.. Let's face it, iedereen krijgt rommel. Ik heb nog niemand gezien met ook maar iets van waarde. En een flutmediaspeler die elders 30 euro kost vind ik daar ook niet onder vallen. Sterker nog; ik geloof niet dat er ook maar 1 tv, boormachine of navigatiesysteem is verstuurd. Zelfs dat fabeltje van die Toshiba's geloof ik niet. Eerst schofferen ze publiekelijk hun klanten, en dan gaan ze opeens gratis tv's uitdelen. Yeah right.
Ik heb wel een boormachine ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Jawel. Er is 1 40 inch gemeld, ik heb ergens ook een foto gezien. Ben alleen wel benieuwd naar de rest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

NightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:05:
[...]
Ja, alles is verder wel heel, zat op zich wel stevig verpakt.
krietjur schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:05:
[...]
1 ervan had er bij mij in moeten zitten denk ik ;) Ik heb jouw inhoud, maar zonder DVI kabel en headset...
Het is dat Hengelo wat uit de richting is voor mij, anders mocht je er gerust eentje van hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, ik dacht dat het een 22 inch was maar het is een 40 inch. Dus 1 van de 28.
mvdklooster schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:16:
Jawel. Er is 1 40 inch gemeld, ik heb ergens ook een foto gezien. Ben alleen wel benieuwd naar de rest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Ryudo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:17:
[...]

Ja, alles is verder wel heel, zat op zich wel stevig verpakt.

[...]

Het is dat Hengelo wat uit de richting is voor mij, anders mocht je er gerust eentje van hebben. ;)
Bij ons zat ook alles wel stevig verpakt. Waardoor het lijkt dat het voor het versturen de DVD al flink bekrast was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groopy
  • Laatst online: 05-04-2024
1) Dirk de Jong Hahaha, toeval bestaat niet . Neem nou bijvoorbeeld Marco van Weel die met hand en tand C2B hier heeft zitten verdedigen is ' toevallig ' 1 van de gelukkigen van de 6000 klanten met een 40 inch tv :D Een beetje doorzichtig hoor C2B....

2) 1 ding moge duidelijk zijn een ieder die ons of onze directie de afgelopen dagen heeft afgeschilderd als oplichters hoeft morgen niet thuis te blijven! We hebben ons best gedaan om de rotte appels uit ons csv bestandje te halen en de tv's zijn vervolgens eerlijk verloot onder jullie allemaal! Wij willen iedereen bedanken die ons heeft gesteund! Fijn weekend C2B-ers!!

Maw, al diegene die commentaar gaven de voorbije dagen zijn uit het bestand gehaald en de helft gaat naar "goede vriendjes" van clicktobuy.

Echt, hoe meer ik lees, hoe walgelijker ik hun vind :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
NightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:21:
[...]

Bij ons zat ook alles wel stevig verpakt. Waardoor het lijkt dat het voor het versturen de DVD al flink bekrast was. :(
Bij mij zat er net 1 reepje opvulkarton in. Al het materiaal kon dus elke kant opvliegen. Wat dat betreft sta ik er van te kijken dat er niets beschadigd is geraakt. Ik weet wel dat ik daar nooit meer iets bestel, omdat ze niet eens de moeite nemen om mijn spullen goed te verpakken. Stel dat er bijvoorbeeld een externe HDD in zat, dan zou deze nu zeker kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 19:28:
[...]

Bij mij zat er net 1 reepje opvulkarton in. Al het materiaal kon dus elke kant opvliegen. Wat dat betreft sta ik er van te kijken dat er niets beschadigd is geraakt. Ik weet wel dat ik daar nooit meer iets bestel, omdat ze niet eens de moeite nemen om mijn spullen goed te verpakken. Stel dat er bijvoorbeeld een externe HDD in zat, dan zou deze nu zeker kapot zijn.
Same here. 1 stukje opvulkarton, paar spulletjes en verder heel veel lucht. Al gok ik dat de waarde van de lucht en het karton hoger was dan de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn c2b pakket vanavond binnen gehad....

Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p116/RudiGw/20121201_1859161.jpg

Moet zeggen dat ik op meer gehoopt had.

Inhoud:0
- Blikjes energy drank (Die komen wel op) (3,-)
- Deodorant L'Oréal (Die zal ook wel gebruikt worden) (1,50)
- Zak spekkies (Geen idee wat de houdbaarheid is en of ze wel lekker zijn) (1,)
- Bluetooth headset (Had ik anderhalve week geleden nodig heb er nu al 1 gehaald) (10,-)
- Usb toy webcam (Hond met ingebouwde webcam handig om amateur films mee op te nemen ;) (5,-)
- Een telefoon houder (Heb ik niet veel aan, geen auto) (5,-)
- DVI to DVI kabel (Heb ik niks aan) (2,50)
- IJs krabber ( Heb ik niks aan. wederom geen auto) (0,50)

Bij elkaar zal het ongeveer €28,50 waard zijn.

Dus ja niet echt spectaculair... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Wonderbaarlijk hoe C2B naar klanten toe communiceert, die zaak kan je toch nooit meer serieus nemen?
En dan ook nog dat filmpje met die roze knakker die allemaal dozen in het water laat vallen, hilarisch doch uiterst triest.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Die tv's zijn natuurlijk nooit verstuurd. De mensen die melden dat ze een tv hebben ontvangen zijn natuurlijk gewoon accounts van c2b zelf. Overduidelijk.

Ik kan zelf de gevarendriehoek, handschoen, bluetooth headset en deo van mijn pakket wel gebruiken. Slice mesje en ijskrabber liggen al in de vuilnisbak. Terugsturen doe ik niet omdat het me teveel moeite is en ze wellicht failliet zijn voordat ik mn geld terug heb.

[ Voor 46% gewijzigd door FaceDown op 01-12-2012 20:03 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

FaceDown schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:01:
Die tv's zijn natuurlijk nooit verstuurd. De mensen die melden dat ze een tv hebben ontvangen zijn natuurlijk gewoon accounts van c2b zelf. Overduidelijk.

Ik kan zelf de gevarendriehoek, handschoen, bluetooth headset en deo van mijn pakket wel gebruiken. Slice mesje en ijskrabber liggen al in de vuilnisbak. Terugsturen doe ik niet omdat het me teveel moeite is en ze wellicht failliet zijn voordat ik mn geld terug heb.
Mocht dat waar zijn, dan is het echt een ubertriest bedrijf. Maar zoiets is niet aan te tonen helaas. Tenzij er dus toevallig 1 op tweakers op duikt. En mij stond bij dat er een aantal tweakers waren met handtekening melding op hun T&T.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamemaniak
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 09:43
Het eerste wat mij opviel was dat het bijzonder slecht verpakt was en er een soort kartonnetje in zat om te zorgen dat de boel niet al te veel heen en weer kon schuiven. Totaal kom ik op een waarde en ik heb even snel naar het goedkoopste gezocht van alles op zo'n €137. Uiteindelijk mag ik niet klagen, maar het meeste kan ik niet gebruiken (Yo Baby Kick Flipper Board?).

Even alles op een rijtje gezet van wat er in mijn box zat:
1,00 iSlice(plastic ding om dozen te openen)
1,50 Deodorant L'Oreal Paris Men Expert
3,00 Atomic Energy Drink (6 stuks)
4,00 Duo USB Car Charger
6,50 Transylmania
8,00 Sonny DVD
10,00 Washmitt
10,00 Yo Baby Kick Flipper Board
25,00 Blue Twin mr Handsfree bluetooth headset
47,00 Mr Handsfree Stereo Boomm!
20,00 Mr Handsfree Blue Dongle II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
FaceDown schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:01:
Je begrijpt dat dit gewoon 100% zwartmakerij is die nergens op gebaseerd is...

Eerlijk gezegd vermoed ik best dat ze die tv's verstuurd hebben. Ik bedoel ze geven openlijk toe te strepen uit de mededingers. We hebben al een vriendin van een medewerker gehad die zei een tv gewonnen te hebben.
Oftewel ze kunnen blijven strepen in het klantenbestand totdat enkel medewerkers overblijven en dan hebben ze ze nog steeds verstuurd.

Al zouden er niet enkel medewerkers overblijven, de loting is al niet eerlijk meer verlopen door het uitsluiten van groepen. En persoonlijk als ik een tv had gekregen zou ik het ook niet meer melden omdat je dan alle amateurspeurders over je heenkrijgt die gaan uitzoeken waarom jij wel een tv hebt gehad, en daar wordt je ook niet echt vrolijk van.

[ Voor 0% gewijzigd door Gomez12 op 01-12-2012 20:22 . Reden: @lenni : bolding is all mine ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:15:
[...]

Eerlijk gezegd vermoed ik best dat ze die tv's verstuurd hebben. Ik bedoel ze geven openlijk toe te strepen uit de mededingers. We hebben al een vriendin van een medewerker gehad die zei een tv gewonnen te hebben.
Oftewel ze kunnen blijven strepen in het klantenbestand totdat enkel medewerkers overblijven en dan hebben ze ze nog steeds verstuurd.

Al zouden er niet enkel medewerkers overblijven, de loting is al niet eerlijk meer verlopen door het uitsluiten van groepen. En persoonlijk als ik een tv had gekregen zou ik het ook niet meer melden omdat je dan alle amateurspeurders over je heenkrijgt die gaan uitzoeken waarom jij wel een tv hebt gehad, en daar wordt je ook niet echt vrolijk van.
Nvm dat had je er al idd ingezet.

[ Voor 5% gewijzigd door Ienni1983 op 01-12-2012 20:21 . Reden: nvm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CocoLoco
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04-2024
Om 12 uur 's nachts stond hij er voor het eerst op de website en om 1:10 die nacht zag ik hem, een box ter waarde van 175 euro en slechts 1000 stuks te vergeven.....wowie!

Met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i1299.photobucket.com/albums/ag74/LocoCocoLoco/th_IMAG0232.jpg

- Basketbal
- IJskrabber
- Energydrank
- Telefoonhouder
- Snoep
- Bluetooth headset
- Deodorant

Zijn ze iets vergeten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:10:
[...]
. En mij stond bij dat er een aantal tweakers waren met handtekening melding op hun T&T.
Yup ... ikke en mvdklooster.
Maar mijn zending wordt nog altijd voorbereid volgens T&T van PostNL en ik kan dus geen gewicht zien. Heb ergens gelezen dat de zendingen met tv 10 kg wogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
CocoLoco schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:31:
Om 12 uur 's nachts stond hij er voor het eerst op de website en om 1:10 die nacht zag ik hem, een box ter waarde van 175 euro en slechts 1000 stuks te vergeven.....wowie!

Met dit als resultaat:
[afbeelding]

- Basketbal
- IJskrabber
- Energydrank
- Telefoonhouder
- Snoep
- Bluetooth headset
- Deodorant

Ja een 2e 6pack energydrank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12

Met dit als resultaat:
[afbeelding]

- Basketbal
- IJskrabber
- Energydrank
- Telefoonhouder
- Snoep
- Bluetooth headset
- Deodorant

Pas maar op, straks sturen ze een briefje dat het snoep niet voor jou bestemd was en of je dat even wilt retourneren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

Met dit als resultaat:
[afbeelding]

- Basketbal
- IJskrabber
- Energydrank
- Telefoonhouder
- Snoep
- Bluetooth headset
- Deodorant

Hoe durf jij ze iets te verwijten. Nu kom je dus ook op hun zwarte lijst en moeten ze volwassen mensen gaan troosten omdat er zoveel lelijks op fora staat. Tevens ben je nu schuldig aan het in het water laten vallen van een x aantal pakketten in een rivier. Echt hoe durf je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:15:
[...]

Zwartmakerij? Nee hoor, na alle ervaringen en hun eigen commentaar gelezen te hebben, hebben ze behoorlijk de schijn tegen zich. En nou moet ik hun op hun blauwe ogen geloven dat ze even 26 tv's verloot hebben? Ik weet bijna zeker dat het weer een leugen van c2b is.
En bovendien, al hadden ze een Ferrari verloot, dan nog is dat een volkomen foute manier om een dergelijke actie met duizenden ontvreden klanten recht te zetten. Ze zouden moeten zeggen, iedereen krijgt een tegoedbon van 25 euro, of 25 euro cash. Dat zou een oplossing zijn.
Als een bank 10.000 mensen een veel te dure hypotheek aansmeert, en ze verloten dan 20 keer duizend euro, is het probleem dan ook opgelost?

Kijk mij persoonlijk maken die 3 tientjes me niks uit, maar als je dit op zo'n grote schaal flikt dan krijgt een een staartje. C2b heeft duidelijk geen enkele kaas gegeten van wat ze juridisch wel en niet kunnen beloven, moeten waarmaken en kunnen zeggen. Dit gaat zeker gevolgen krijgen door justitie of een andere instantie. Mensen voor 1,5 ton oplichten is niet niks.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

FaceDown schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:05:
[...]

Zwartmakerij? Nee hoor, na alle ervaringen en hun eigen commentaar gelezen te hebben, hebben ze behoorlijk de schijn tegen zich. En nou moet ik hun op hun blauwe ogen geloven dat ze even 26 tv's verloot hebben? Ik weet bijna zeker dat het weer een leugen van c2b is.
En bovendien, al hadden ze een Ferrari verloot, dan nog is dat een volkomen foute manier om een dergelijke actie met duizenden ontvreden klanten recht te zetten. Ze zouden moeten zeggen, iedereen krijgt een tegoedbon van 25 euro, of 25 euro cash. Dat zou een oplossing zijn.
Als een bank 10.000 mensen een veel te dure hypotheek aansmeert, en ze verloten dan 20 keer duizend euro, is het probleem dan ook opgelost?

Kijk mij persoonlijk maken die 3 tientjes me niks uit, maar als je dit op zo'n grote schaal flikt dan krijgt een een staartje. C2b heeft duidelijk geen enkele kaas gegeten van wat ze juridisch wel en niet kunnen beloven, moeten waarmaken en kunnen zeggen. Dit gaat zeker gevolgen krijgen door justitie of een andere instantie. Mensen voor 1,5 ton oplichten is niet niks.
8)7
leg eens uit waarom dit oplichting is met duidelijke argumenten en geen vermoedens

vroeger stonden er op de braderie altijd van die gasten met dozen die ingepakt waren, was altijd een raadsel wat er in die dozen zat, je kocht ze toch omdat ze er een show van maakten. was het niks, tjah jammer dan. nu met de internet generatie heb je van die mensen die elke aanbieding moeten hebben en uit hun slof schieten als het toch niet was wat ze hadden verwacht ... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Kenzi schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:16:
[...]

8)7
leg eens uit waarom dit oplichting is met duidelijke argumenten en geen vermoedens

vroeger stonden er op de braderie altijd van die gasten met dozen die ingepakt waren, was altijd een raadsel wat er in die dozen zat, je kocht ze toch omdat ze er een show van maakten. was het niks, tjah jammer dan. nu met de internet generatie heb je van die mensen die elke aanbieding moeten hebben en uit hun slof schieten als het toch niet was wat ze hadden verwacht ... :z
Omdat je daar nog kon raden wat voor object het was... ook al was het met een krant ingepakt.

En dat was 50 cent of een gulden.

niet echt een vergelijking die je kan maken he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:18:
[...]

Omdat je daar nog kon raden wat voor object het was... ook al was het met een krant ingepakt.

En dat was 50 cent of een gulden.

niet echt een vergelijking die je kan maken he?
weet niet welke braderie jij heen ging maar hier waren er vaak dozen van 25 gulden te koop waar dan weer kleinere doosjes in zaten, precies hetzelfde als hier gebeurd. ze zijn alleen van de markt verdwenen en verkopen nu via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Wat ik mij nu afvraag. Kan ik dit wangedrocht van een surprisedoos onder non-conformiteit terugsturen op hun kosten? Ik heb een mannenpakket besteld waarin twee keer dezelfde DVD zit van een kinderserie en een snijdingetje voor kranten. De rest is nog enigszins mannelijk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamemaniak schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:14:
Het eerste wat mij opviel was dat het bijzonder slecht verpakt was en er een soort kartonnetje in zat om te zorgen dat de boel niet al te veel heen en weer kon schuiven. Totaal kom ik op een waarde en ik heb even snel naar het goedkoopste gezocht van alles op zo'n €137. Uiteindelijk mag ik niet klagen, maar het meeste kan ik niet gebruiken (Yo Baby Kick Flipper Board?).

Even alles op een rijtje gezet van wat er in mijn box zat:
1,00 iSlice(plastic ding om dozen te openen)
1,50 Deodorant L'Oreal Paris Men Expert
3,00 Atomic Energy Drink (6 stuks)
4,00 Duo USB Car Charger
6,50 Transylmania
8,00 Sonny DVD
10,00 Washmitt
10,00 Yo Baby Kick Flipper Board
25,00 Blue Twin mr Handsfree bluetooth headset
47,00 Mr Handsfree Stereo Boomm!
20,00 Mr Handsfree Blue Dongle II
Ik heb een soortgelijk pakket ontvangen, maar de waarde die je opgeeft voor die Stereo Boomm is wel erg aan de hoge kant. Ik kom hem namelijk tegen voor nog geen 12,-
http://www.hardwarewebwin...tereo-boomm-p-992784.html

Waardeloos ding trouwens, want je moet je bestaande autoradio uitbouwen en dat gaat lastig bij een af fabriek radio.
in ieder geval mijn pakket gaat retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Mythx schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:22:
Wat ik mij nu afvraag. Kan ik dit wangedrocht van een surprisedoos onder non-conformiteit terugsturen op hun kosten? Ik heb een mannenpakket besteld waarin twee keer dezelfde DVD zit van een kinderserie en een snijdingetje voor kranten. De rest is nog enigszins mannelijk te noemen.
Non-confirmiteit van een surprise box?

Wanneer was deze wel conform geweest volgens jou?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:22:
[...]
Ik heb een soortgelijk pakket ontvangen, maar de waarde die je opgeeft voor die Stereo Boomm is wel erg aan de hoge kant. Ik kom hem namelijk tegen voor nog geen 12,-
http://www.hardwarewebwin...tereo-boomm-p-992784.html
Ik heb het pas tig keer gezegd, maar winkelprijs (en zeker internet-prijs) is totaal niet relevant, het gaat om de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gemiddelde waarde zou ( buitensporig hoge advies verkoop van de fabrikant weliswaar ) 175 Euro zijn en die kon je kopen voor slechts 25 euro, en die 25 Euro verkoop prijs zou er dik en dik en dik uitgehaald worden. Een besparing van 86 % en BOVENOP DEZE SUPERKORTING VAN 150 EURO WAS ER EEN KANS OP EEN SUPER PAKKET Daarom!
Kenzi schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:16:
[...]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:24:
De gemiddelde waarde zou ( buitensporig hoge advies verkoop van de fabrikant weliswaar ) 175 Euro zijn en die kon je kopen voor slechts 25 euro, en die 25 Euro verkoop prijs zou er dik en dik en dik uitgehaald worden. Een besparing van 86 % en BOVENOP DEZE SUPERKORTING VAN 150 EURO WAS ER EEN KANS OP EEN SUPER PAKKET Daarom!
[...]
Ok.

- De gemiddelde waarde wens ik je veel succes met bewijzen. Dan gaat het over 6000 pakketten.
- Die 25 euro wordt er als ik hier de pakketten zie ook dik en dik uitgehaald (ik neem tenminste aan dat 50% van de prijs wel onder dik en dik valt te verstaan)

En dat is alleen dan nog maar op basis van jouw interpretatie van de advertentie, niet per definitie op basis van de juridische uitleg van de advertentie.

Oftewel veel succes met het aanzetten van de juridische molen, ik geef je niet veel kans (daarom zijn consumenten programma's ook zo'n succes die hebben niets te maken met recht).
Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.