Ik denk dat jij 'm eerder retour zult willen sturenSorbo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:20:
als ze m retour willen mogen ze m op komen halen.
[ Voor 15% gewijzigd door Jolly_Jumper op 01-12-2012 09:57 ]
Ik denk dat jij 'm eerder retour zult willen sturenSorbo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:20:
als ze m retour willen mogen ze m op komen halen.
[ Voor 15% gewijzigd door Jolly_Jumper op 01-12-2012 09:57 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Lol, laat ze dan ook even het bedrag noemen waarboven getekend moet worden, want ik vermoed dat dat iets van 5 euro inkoop oid.gj797 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:49:
Je hoort t op fb. Als de prijs van een pakket boven een bepaald bedrag is moet je ervoor tekenen. Betekend dus niet perse een tv maar in ieder geval dat je wat goodies hebt
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
[ Voor 10% gewijzigd door Eypo op 01-12-2012 11:24 ]
iemand die ik ken heeft zo'n ac ryan gekregen en hoefde er ook niet voor te tekenen. Inkoop is geen 500 euro maar zeker wel meer dan 5Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:58:
[...]
Lol, laat ze dan ook even het bedrag noemen waarboven getekend moet worden, want ik vermoed dat dat iets van 5 euro inkoop oid.
Verwijderd
gj797 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:41:
[...]
iemand die ik ken heeft zo'n ac ryan gekregen en hoefde er ook niet voor te tekenen. Inkoop is geen 500 euro maar zeker wel meer dan 5We kunnen met zn allen hier wel lekker negatief doen om t negatief doen (en omdat we nederlanders zijn
) maar schiet je niks mee op. En nee ik verdedig CTB nu niet want vind idd ook dat ze fouten hebben gemaakt. vriendinnetjes,statement,filmpje,rotte appels,eerste dozen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
en even laterClickToBuyhahahahah, we zitten met meerdere mensen hoor. Tv's zijn gisteren ruim op tijd weg gegaan en ik zag al een aantal mensen op Tweakers die handtekening voor ontvangst hadden dus ze zouden vandaag bezorgd moeten worden. Echter heb ik ze nog niet allemaal gezien dus we zijn zelf ook benieuwd
. Hou ons maar op de hoogte als de eerste gesignaleerd zijn!
handtekening voor ontvangst betekent niet per definitie een TV helaas. Als de waarde van het pakket boven de XX euro is dan doet ons systeem automatisch handtekening voor ontvangst. Uiteraard hoop ik het wel voor jullie!
[ Voor 25% gewijzigd door Ienni1983 op 01-12-2012 12:45 ]
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Als het voor die mensen een verassing is...krijgen ze denk ik geen T&TNoenie schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:45:
Over die TV's, hebben mensen daar een T&T voor gekregen, of weten we het pas aan het eind van de dag?
Lolz... WhizzkidsDenk je dat wij na het akkefietje van afgelopen week met 1 van onze medewerkers het risico willen lopen dat de Whizzkids van Tweakers ons weer onderuit halen met dat wij een TV naar een vriendje, familie of anderszins aan ons verbonden persoon zouden sturen?
Wat hadden zij ook al weer beloofd? Waarde 200 euro hm.arnold1987 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:47:
Het Girlz XL Sinterklaas Pakket is hier net bezorgd. Heb weinig verstand van de prijzen, maar de waarde van 25 euro is er in ieder geval wel uit. Of ze alles zal waarderen is dan weer een ander verhaalMaar dat merken we 5 december wel
![]()
Het pakket was 1080 gram.
[afbeelding]
Met onder meer:
Oordopjes: http://tweakers.net/price...b-990p%29-%28roze%29.html
Zonnebrand
Oogcreme
en nog andere spullen, zie foto
Zal best wat nuttige spulltjes voor haar inzitten, maar ook dit haalt bij lange niet de geadverteerde waarde.arnold1987 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:47:
Het Girlz XL Sinterklaas Pakket is hier net bezorgd. Heb weinig verstand van de prijzen, maar de waarde van 25 euro is er in ieder geval wel uit. Of ze alles zal waarderen is dan weer een ander verhaalMaar dat merken we 5 december wel
![]()
Het pakket was 1080 gram.
[afbeelding]
Met onder meer:
Oordopjes: http://tweakers.net/price...b-990p%29-%28roze%29.html
Zonnebrand
Oogcreme
en nog andere spullen, zie foto
Die televisie is via tweakers al 256 euroSecurity schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:31:
en de 1e tv is gespot op facebook
[afbeelding]
Verwijderd
En de begeleidende tekst zegt het volgende:Security schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:31:
en de 1e tv is gespot op facebook
De 40" en 46" Toshiba TV's worden nageleverd, ook voor mensen die al hun pakket eerder hebben ontvangen. In het oorspronkelijke pakket was het al mogelijk om een 22" TV te krijgen. Deze man heeft dus een TV van de oorspronkelijke actie. Niet van de latere 28 x Toshiba TV's van grotere formaten.mvdklooster schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:47:
Dit is altijd nog een 22 inch tv en geen 40 en 46 inch zoals op hun foto stond. Dat maakt natuurlijk niks uit, want een tv is een tv. Wel grappig, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Mijn pakketten komen ook pas Maandag. Voor de vrouwenbox zit er toch best wel leuk spul in. Denk dat mijn vriendin het wel leuk vind.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ja maar er is niet vermeld wat voor een formaat de 28 tv's hebben.... ze hebben enkel een foto getoond van 2 tv's en niet de rest. dus dat kan ook nog verschillen in formaatmvdklooster schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:47:
Dit is altijd nog een 22 inch tv en geen 40 en 46 inch zoals op hun foto stond. Dat maakt natuurlijk niks uit, want een tv is een tv. Wel grappig, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Mijn pakketten komen ook pas Maandag. Voor de vrouwenbox zit er toch best wel leuk spul in. Denk dat mijn vriendin het wel leuk vind.
[ Voor 19% gewijzigd door NeoMe op 01-12-2012 13:56 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
[ Voor 39% gewijzigd door RickvN op 01-12-2012 14:09 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hun hebben mij gisteren al een T&T code gestuurd... na 21.00 uur niets... na 24.00 uur niets.RickvN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:03:
Gosh wat een heissa om die doos zeg. Die T&T komt na 21:00 de dag voor verzending. Ik had ook mijn pakket eerder gereed gemeld, maar geen T&T, gewoon wachten.
Ik heb nog wel even een vraagje. Ik heb mijn pakket ontvangen. Via Paypal betaald (geld is nog niet afgeschreven), ik kijk nu in mijn paypal account via paypal.nl en kan ook niets vinden dat dit nog afgeschreven gaat worden?
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Ik denk inderdaad dat in de XL dozen alleen de 22" TVs zitten (bovenste in de lijst), maar er zijn waarschijnlijk meerdere formaten die ze nu opsturen, zoals Lenni ook zei.grannymark schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:53:De 40" en 46" Toshiba TV's worden nageleverd, ook voor mensen die al hun pakket eerder hebben ontvangen. In het oorspronkelijke pakket was het al mogelijk om een 22" TV te krijgen. Deze man heeft dus een TV van de oorspronkelijke actie. Niet van de latere 28 x Toshiba TV's van grotere formaten.
Volgens mij heb jij gelijk. Zie hieronder een opsomming van alle TVs die ze het afgelopen jaar in de aanbieding hebben gehad, waarvan ze waarschijnlijk de overgebleven TVs nu opsturen.Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:53:Ja maar er is niet vermeld wat voor een formaat de 28 tv's hebben.... ze hebben enkel een foto getoond van 2 tv's en niet de rest. dus dat kan ook nog verschillen in formaat
[ Voor 12% gewijzigd door Keef op 01-12-2012 14:17 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Security op 01-12-2012 14:15 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik zeg toch ook, dat kan meerdere dagen duren. Wanneer is de dag van afgifte? Bij mij was dat vrijdag, ik had woensdag al een T&T maar donderdag na 21:00 pas gewicht. Omdat die vrijdag bezorgd werdIenni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:10:
[...]
Hun hebben mij gisteren al een T&T code gestuurd... na 21.00 uur niets... na 24.00 uur niets.
vandaag na 12.00 uur nog niets.
En paypal schrijft het meestal meteen dezelfde dag af... maar met je rekening wordt het iets van 5 dagen later verrekend.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
De dag van afgifte??? Als je bezorgdatum bedoelt dat is vandaag... oorspronkelijk was de 27e... toen de 29e en toen de 30eRickvN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:23:
[...]
Ik zeg toch ook, dat kan meerdere dagen duren. Wanneer is de dag van afgifte? Bij mij was dat vrijdag, ik had woensdag al een T&T maar donderdag na 21:00 pas gewicht. Omdat die vrijdag bezorgd werd
Daarnaast, dat vrouwenpakket ziet er wel leuk uit ja, jammer genoeg daarnaast gegerepen.
Apart, maar dan heeft het waarschijnlijk al wel een T&T code gekregen, maar heeft CTB het nog niet verzonden. Want als het eenmaal bij PostNL ligt, blijft dat niet liggen.Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:27:
[...]
De dag van afgifte??? Als je bezorgdatum bedoelt dat is vandaag... oorspronkelijk was de 27e... toen de 29e en toen de 30e
Die van mij gaat ook naar een Kiala punt, heb ook nog niks gehoord terwijl het pakket gisteren is verstuurd.NeoMe schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:54:
Mijn pakket gaat naar een Kiala punt, heeft iemand het daar al op kunnen halen..? Ik ben net geweest omdat ik er toch langs kwam maar heb nog geen ontvangst e-mail gekregen en er was dus nog geen pakket. Duurt dus wel langer als je via Kiala doet schijnbaar. Zou het ook iets uitmaken qua pakketen en inhoud haha ik ben al blij als er maar iets groters in zit. Zo'n speakertje, mediaplayer, boormachine vind alles best.
Aap!
C2B beweert dat het op diverse palets naar PostNL gestuurd is... samen met cosmeticadeals items... maar dan nog hadden ze net zo goed kunnen wachten tot x aantal pakketjes de tracktrace code van actief wasRickvN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:31:
[...]
Apart, maar dan heeft het waarschijnlijk al wel een T&T code gekregen, maar heeft CTB het nog niet verzonden. Want als het eenmaal bij PostNL ligt, blijft dat niet liggen.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 14:39 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Security op 01-12-2012 14:37 ]
Ze beweren van wel op hun facebook pagina:RickvN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:31:
[...]
Apart, maar dan heeft het waarschijnlijk al wel een T&T code gekregen, maar heeft CTB het nog niet verzonden. Want als het eenmaal bij PostNL ligt, blijft dat niet liggen.
...
Gisterenavond zijn alle pakketten waar labels voor uitgedraaid waren opgehaald door de transporteur en zijn fysiek aanwezig in het sorteecentrum van PostNL. Zoals we al eerder aangaven heeft ook PostNL het erg druk en bestaat de kans dus dat er pakketten zijn blijven hangen in het sorteercentrum in Waddinxveen...
Klopt.soulcrusher schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:40:
[...]
Ze beweren van wel op hun facebook pagina:
[...]
Dat is omdat het er eerst een 1000tal dozen zouden zijn...Mythx schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:44:
Wat mij aan dit alles opvalt is dat ze toch echt de indruk wekte dat er aardig wat mensen zouden zijn die een goed pakket zouden krijgen. Adviesprijs van 175 euro. Mensen die zeggen dat die 175 euro voor het duurste pakket geld zijn niet goed wijs, want een tv in je pakket en je zit al op een adviesprijs van meer dan 250 euro.
Als je kijkt naar de ibood box dan zie je op internet veel pakketten langskomen die echt goed gevuld zijn. Altijd met een waarde ver boven dat wat jij er voor betaald heb. Bij dit CTB pakket zie je HEEL af en toe een foto langskomen met een pakket waarbij de 175 euro gehaald wordt.
Dat vind ik het slechte aan hun hele actie. Dat het gewoon ontzettend veel op misleiding lijkt.
[ Voor 47% gewijzigd door Ienni1983 op 01-12-2012 14:45 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Frolow op 01-12-2012 14:48 ]
Daar gaan ze weer....ClickToBuy Helaas moeten we nu weer stoppen met het geven van "inside" information want onze meelees vrienden van Tweakers schijnen het weer beter te weten. Dus vanaf nu helaas geen info meer over hoe het er aan toe gaat en kunnen we alleen maar zeggen dat we vanaf maandag de support op gaan pakken om individuele klachten op te lossen. Sorry C2B-ers.
[ Voor 8% gewijzigd door Ienni1983 op 01-12-2012 14:48 ]
Ja ik zag het. C2B is snel met schuld afschuiven op anderenIenni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:45:
[...]
Klopt.
Maar nu is iemand nog slimmer geweest en is naar de bron gegaan.
@PostNLWebcare gister is een pakket verstuurd en zou vandaag aankomen maar ineens wordt het maandag.. Pakket staat op voorbereiden??..:(
@persoon De zending is nog niet bij ons binnen. De zending is wel voorgemeld maar nog niet aangeleverd door de afzender. ^SM
Ik verbaas me steeds meer over het gedrag van C2B. Als iemand al de minste kritiek heeft gaan ze zich meteen aanstellen. "Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten"Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:48:
[...]
Daar gaan ze weer....
Ze moeten blij zijn dat Geenstijl er nog geen wind van gekregen heeft
[ Voor 27% gewijzigd door soulcrusher op 01-12-2012 14:51 ]
Waar kan ik bovenstaande terugvinden?Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:48:
[...]
Daar gaan ze weer....
Ze moeten blij zijn dat Geenstijl er nog geen wind van gekregen heeft
Bij de 28 televisies
Verwijderd
Kids... ze vragen er ook echt om he...e Whizzkids van Tweakers ons weer onderuit halen met dat wij een TV naar een vriendje, familie of anderszins aan ons verbonden persoon zouden sturen?
[ Voor 9% gewijzigd door NightyNite op 01-12-2012 15:09 . Reden: ijskrabber (a.k.a. kontkrabber) toegevoegd EDIT2: toelichting contact C2B ]
[ Voor 10% gewijzigd door Goozer op 01-12-2012 15:03 ]
Ik snap niet eens dat ze dit aanbieden voor 25 euro... en dan durven te beweren dat dit een aankoopwaarde van 175 euro omvatGoozer schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:57:
Net is de pakketbezorger hier ook langsgekomen.
[afbeelding]
1 spuitbus L'Oreal deo
1 USB toy webcam (in de vorm van een hond)
6-pack Atomic Energy
1 Gembird bluetooth headset
1 Dymond handsfree music transmitter voor in de auto
1 mobielhouder voor in de auto
1 zak snoep
en de beruchte ijskrabber
Het gewicht van dit alles was 3365 gram.
Op de eerste dag heb ik slechtere pakketten gezien in dit topic maar indrukwekkend kan ik dit pakket toch niet echt vinden (maar misschien ben ik niet helemaal objectief omdat ik geen auto heb).
Die belofte van 175 euro hebben ze allang uit het raam geflikkerdIenni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:59:
[...]
Ik snap niet eens dat ze dit aanbieden voor 25 euro... en dan durven te beweren dat dit een aankoopwaarde van 175 euro omvat
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
linkje?Security schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:05:
en 2e tv op fb.
zelfde formaat / type geloof ik? (geen kenner)
[ Voor 5% gewijzigd door friggler op 01-12-2012 15:15 ]
Zelfs 2 keer energy drink! Lucky one.friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:15:
Mijn pakket
[afbeelding]
Wat zie je:
- 2x 6-pack energydrink (jammer, want dat lust ik totaal niet en dan krijg je er ineens 2 pakken van)
- Zak spek
- L'oreal Men Expert deo
- Dymond handsfree music transmitter voor in de auto
- Webcam in de vorm van een hond
- GSM houder voor in de auto
- Bluetooth headset van Gembird
- IJskrabber
Het gewicht was 5060 gram.
-= Very annoying forum person =-
Dat was het extra gewichtmaster_viper schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:16:
[...]
Zelfs 2 keer energy drink! Lucky one.
Dat was inderdaad het extraatje. Nou ja, die bluetooth headset staat op internet voor zo'n 15 euro te koop, dus die 25 euro aan waarde haal je er wel uit. Jammer dat ik eigenlijk vrij weinig er van kan gebruiken en ik zit er serieus over te denken om het terug te sturen.
Die van ons was ook bijna 5000 gram en toch maar een keer energy drink. Waarschijnlijk kom het door dat woordenboek
Verwijderd
Ben ik het mee eens en gisteren zag je ook vele leuke pakketten met o.a mediaspelers.krietjur schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:58:
Er zijn een aantal pakketten geweest dat ik dacht.. mwah.. die kunnen er wel mee door... maar als ik zo de pakketten zie die nu binnenkomen zijn sommige nog erger dan de eerste pakketten. Maargoed, we wachten af.. pakket komt hier tussen nu en 18:00 aan als het goed is.. 3285 gram, dus een lichtgewichtje
Kun je aansluiten op bijvoorbeeld je telefoon om zo muziek te streamen naar je autoradio.Jeroen10 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:19:
Mijn box
3 handsfree + music transmitter (geen idee wat dit doet)
friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:21:
[...]
Kun je aansluiten op bijvoorbeeld je telefoon om zo muziek te streamen naar je autoradio.
Nou maar hopen dat ik die niet ontvang... mijn autoradio heeft al bluetoothJeroen10 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:24:
LOL en ik luister geen muziek op mijn telefoon hahahahaha.
[...]
Je kunt het ook aansluiten op je mp3 speler.Jeroen10 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:24:
LOL en ik luister geen muziek op mijn telefoon hahahahaha.
[...]
friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:25:
[...]
Je kunt het ook aansluiten op je mp3 speler.
maar ff gevraagd of hij een foto wou plaatsen.box van mij is dus nu binnen en wat ik al dacht, 1 van de gene dus die in het water lag , door en door nat........
[ Voor 13% gewijzigd door Ienni1983 op 01-12-2012 15:35 ]
Dirk de Jong @Vincent, nee want dat schijnt geheim te zijn ? Wel hier reageren, waarschuwen, dreigen, beloven en zelfs tijd vinden om tussendoor even zogezegd 28 tv's weg te sturen en dit enorm op te blazen in een poging de schade te beperken en dan voor de lopende bestellingen geen tijd hebben en geen support kunnen geven. Ze zitten wel hier te reageren maar reageren op betalende klanten die tevergeefs zitten te wachten op pakketten hebben ze geen tijd voor. En maandag krijgen ze een mooie in gesprekstoon te horenPrioriteiten he, maar je moet dit snel lezen want waarschijnlijk is dit straks verdwenen en 'mag' ik van de heren niet meer reageren op hun (a)social media pagina....
Wow, ik had dit niet verwacht, maar CTB maakt hier de afgelopen dagen toch een aantal uitschieters?Dirk de Jong en maar speculeren....... Dit is onze Facebook pagina en niet onze klantenservice. Tevens ben ik ook niet goed genoeg getraind om jullie inhoudelijk goed te kunnen helpen dus dat laat ik liever over aan mijn collega's van de klantenservice. Dit bericht zal ik nog niet verwijderen omdat ik je deze afgang publiekelijk gun. Maar je zit wel tegen een ban aan dirk.
Ja... maar heb je gezien met wat voor personeel je te maken hebt???RickvN schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:41:
[...]
[...]
Wow, ik had dit niet verwacht, maar CTB maakt hier de afgelopen dagen toch een aantal uitschieters?
Net als dat Tweakers. Ik zal maandag eens bellen en eens even mijn verhaal doen. Kinderachtige organisatie.
Doet er niet toe? Ik ben 21, maar zou met deze situatie beter om kunnen gaan, dan juist de afnemers te beledigen en de schuld te geven.Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:43:
[...]
Ja... maar heb je gezien met wat voor personeel je te maken hebt???
Het personeel van Clicktobuy zit rond de 28 30 jaar als ik hun foto's zo bekijk.
Hoe kon jij dat gemist hebben...Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:43:
[...]
Ja... maar heb je gezien met wat voor personeel je te maken hebt???
Het personeel van Clicktobuy zit rond de 28 30 jaar als ik hun foto's zo bekijk.
Zoals al bekend is de directie er een met een behoorlijk bizarre achtergrond. Deze laten ze dan ook liever achterwege, want deze mensen zijn al ronduit bekend bij diverse instanties.Security schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:44:
[...]
Hoe kon jij dat gemist hebben...
fotoo van het groepje staat breed uit facebook...
wat daarin wel ontbreekt is de directie... hebben ze nog meer te verbergen?
ben iig heel benieuwd wat hun reactie is...
-= Very annoying forum person =-
En nu ten onder gaatmaster_viper schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:49:
[...]
Maar, zoals al vele keren aangehaald, is hun gedrag t.o.v. klanten bizar. Klagend of niet, zo ga je niet met je doelgroep om, de mensen waarom het bedrijf juist nog bestaat.
[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 01-12-2012 15:54 ]
Verwijderd
friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:52:
Zoek maar eens op Rutger Mooij, dan kom je aardig wat artikelen tegen.
Zijn de reacties van CTB geen nabeschouwing? Denk dat dit ook geëvalueerd mag worden?Ienni1983 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:54:
Maar goed mensen back ontopic.
Dit gaat over het unboxen en nabeschouwing.
TNT werkt van di -> za, dus je zal minimaal nog tot dinsdag moeten wachten... Die van mij zou vandaag aan moeten komen -- maar hij staat nog steeds op "verwerken" en er staat nog geen gewicht bijNightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:54:
Voor mensen die nog een pakket verwachten op maandag, maar nog geen gewicht hebben. Waarschijnlijk zal deze maandag komen dan, ik neem aan dat er in het weekend geen pakketten gestuurd worden, dus zullen deze maandag overgedragen worden. Ik heb hier uiteraard geen bron voor, maar lijkt me op zich logisch. Met andere woorden, het pakket zal dus waarschijnlijk na maandag onderweg zijn.
Dat is denk ik de slechtste box die ik tot nu toe gezien heb...
[ Voor 13% gewijzigd door Bas_De_Beer op 01-12-2012 16:06 ]
Jammer dit, vol vertrouwen er tegen aan nu mij wordt toegezegd dat er naar mijn order wordt gekeken en dan hoor ik er erna niks meer van..net eens even op tweakers gekeken en tjonge wat zeuren die mensen daar... omg wist niet dat er naast fok nog zon zeur forum bestond..
[ Voor 20% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-12-2012 16:08 ]
Als er geen gewicht bij staat, is de kans groot dat de afleverdatum aangepast gaat worden, staat er ook bij "zending wordt voorbereid"? Als je al verder bent, kan het zijn dat hij vanavond in het depot komt (met gewicht) en dat je hem dan, zoals je zelf aangeeft, dinsdag kan verwachten. Bij mij staat hij nu op maandag, dus wellicht dat ze in sommige gebieden wel op maandag bezorgen?Bas_De_Beer schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:05:
[...]
TNT werkt van di -> za, dus je zal minimaal nog tot dinsdag moeten wachten... Die van mij zou vandaag aan moeten komen -- maar hij staat nog steeds op "verwerken" en er staat nog geen gewicht bij
[...]
TNT werkt zeker op maandag. Alleen worden er op zaterdag weinig pakketten verzonden. Op mijn Track&Trace staat dat het maandag geleverd zal worden (mits c2b het daadwerkelijk verzonden heeft).Bas_De_Beer schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:05:
[...]
TNT werkt van di -> za, dus je zal minimaal nog tot dinsdag moeten wachten... Die van mij zou vandaag aan moeten komen -- maar hij staat nog steeds op "verwerken" en er staat nog geen gewicht bij
[...]
ehm Dat is alleen AC Ryan Europe.TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:09:
Het lollige hieraan is dan ook dat die mediaplayers ook WAARDELOOS zijn en ze ingekocht zijn ruim onder de 25 euro. Die toko is niet voor niets failliet.
Ik deed het dan ook niet voor de mediaplayers of de tv's ik deed het in de hoop ongeveer 50 euro aan C2B producten te krijgen want normaal hebben ze wel leuke spullen.
[ Voor 8% gewijzigd door Ienni1983 op 01-12-2012 16:10 ]
[ Voor 33% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 01-12-2012 16:13 ]
Niet hard, maar wel te smerig voor woorden. Ze liggen al in de kliko.NeutraleTeun schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:07:
Maar hoe hadden hun ooit kunnen denken weg te komen met een inhoud van paar blikjes energy en een zak spekjes!?? Liggen voor 80 cent bij de Wibra.
Zijn deze ook oud en hard?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq