ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste
Acties:
  • 82.182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:27:
[...]

er staat helemaal nergens dat je per se €175,- aan spullen krijgt in deze doos.
Pff, hebben jullie nou nog altijd niet de hele advertentie gelezen?
Van €175 voor €25 en dan nog beweren dat er niet staat dat er voor €175 (adviesprijs) in de box zou moeten zitten?
Volgens mij werk je er al ;)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:27:
er staat helemaal nergens dat je per se €175,- aan spullen krijgt in deze doos.
Pff, hebben jullie nou nog altijd niet de hele advertentie gelezen?

En bovenstaand plaatje is mooi, maar laat slechts 1/3de zien van de hele advertentie.
alles staat gewoon duidelijk uitgelegd hoor, dat jullie dit anders interpreteren kan, maar toch staat het er.
Als je dat plaatje daadwerkelijk niet "snapt" ben je mijns inziens inderdaad wel rijp om bij ze te gaan werken ja.

Edit: Hierboven: GMTA *;

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:59

krietjur

Where am I?

Sen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:25:
[...]

De gok was volgens mij dat je niet wist wat je kreeg. Maar de waarde zou 175 euro zijn. Als ik alleen maar dingen zou krijgen waar ik totaal niets mee kon maar wel 175 euro advies verkoop prijs waard zouden zijn zou je me niet horen.

Maar ik krijg iets wat de 25 euro advies verkoopprijs niet eens haalt.
Kan je dat laatste ook hard maken? Want bij alle pakketten die ik heb gezien lag de adviesprijs echt wel boven de 25 euro. Alleen al de LED strips die erin zaten, hadden bij C2B destijds een adviesprijs van 29,95. Dat ze dat niet waard zijn is een tweede, maar zo werkt dat met de adviesprijzen op al die dagaanbiedingssites. De poetshandschoen die erin zat stond bij een andere webshop te koop voor 9,95, dus de adviesprijs zal nog wat hoger liggen. Dat je iets soortgelijks bij de Action wellicht voor 1 of 2 euro is een ander verhaal, maar is niet hetzelfde product dus dat is dan ook appels en peren vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10-2024
En al haalt hij die 175 euro niet, want niet elke doos is hetzelfde.. Je kan geen uiterste maken tussen 175 euro en die troepboxen van 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

da_PSI schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:28:
[...]

Gaan we naar iets extreems toe, waarde 175 euro max...., jij maakt je doosje open en wat zit daarin.. 20 liter glijmiddel ter waarde van 175 euro. Wat ga je doen? Precies een risico, letterlijk en figuurlijk....

(Het gaat er niet om dat ik iemand wel of geen gelijk geef, ik zou het risico gewoon accepteren. En wat ze doen of het fair is of niet.)
Ja dat kunnen ze doen. Geen enkel probleem maar dan moeten ze niet gaan zeuren dat ze zwart gemaakt worden.En dat er boze mensen op de stoep staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sen op 30-11-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
krietjur schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:29:
[...]

Kan je dat laatste ook hard maken? Want bij alle pakketten die ik heb gezien lag de adviesprijs echt wel boven de 25 euro. Alleen al de LED strips die erin zaten, hadden bij C2B destijds een adviesprijs van 29,95. Dat ze dat niet waard zijn is een tweede, maar zo werkt dat met de adviesprijzen op al die dagaanbiedingssites. De poetshandschoen die erin zat stond bij een andere webshop te koop voor 9,95, dus de adviesprijs zal nog wat hoger liggen. Dat je iets soortgelijks bij de Action wellicht voor 1 of 2 euro is een ander verhaal, maar is niet hetzelfde product dus dat is dan ook appels en peren vergelijken ;)
Ach gelukkig hebben we daarnaast nog de niet waargemaakte belofte dat het spullen van eerdere acties zouden zijn ipv ingekochte troep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

BSTNjitRam schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:31:
[...]

Ach gelukkig hebben we daarnaast nog de niet waargemaakte belofte dat het spullen van eerdere acties zouden zijn ipv ingekochte troep ;)
Dat vind ik eigenlijk nog het meest kwalijke aan de hele actie inderdaad. Aan de andere kant: als ik zo hun oude acties bekijk zit daar ook heel veel meuk tussen, met te hoge adviesprijzen. Zoveel beter was de inhoud dan niet eens geweest gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 22:06
Sen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:30:
[...]

Ja dat kunnen ze doen. Geen enkel probleem maar dan moeten ze niet gaan zeuren dat ze zwart gemaakt worden.En dat er boze mensen op de stoep staan.
En daar heb je het.... Ze hebben zich aan het woord gehouden van 175 euro van goederen. 175 euro aan eieren, 175 euro aan glijmiddel, 175 euro aan water, 175 euro aan knakworsten..... Waarschijnlijk stond er gewoon in de voorwaarden minimaal 25 euro, waar ze gewoon aan gehouden hebben.

(Wederom, of het eerlijk is laat ik er buiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
da_PSI schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:36:
En daar heb je het.... Ze hebben zich aan het woord gehouden van 175 euro van goederen.
Hoe kom je hierbij? Pak eens een willekeurige meuk-box en specificeer de inhoud qua waarde eens. Kans is klein dat je aan de 175 Euro komt, ook niet als je bizarre adviesprijzen aan gaat houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:37:
[...]

Hoe kom je hierbij? Pak eens een willekeurige meuk-box en specificeer de inhoud qua waarde eens. Kans is klein dat je aan de 175 Euro komt, ook niet als je bizarre adviesprijzen aan gaat houden.
De waarde van de box verschilt, dat is logisch. Maar die meuk-box (zoals je het noemt) haalt nog lang niet eens de 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
YanboNL schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:39:
De waarde van de box verschilt, dat is logisch. Maar die meuk-box (zoals je het noemt) haalt nog lang niet eens de 100 euro.
Precies wat ik zeg. Enkel de dozen met de extra "goodies" er in halen het misschien, de rest echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

[...]

En daar heb je het.... Ze hebben zich aan het woord gehouden van 175 euro van goederen. 175 euro aan eieren, 175 euro aan glijmiddel, 175 euro aan water, 175 euro aan knakworsten..... Waarschijnlijk stond er gewoon in de voorwaarden minimaal 25 euro, waar ze gewoon aan gehouden hebben.

Als ze het bij mij hadden gedaan als ik voor 175 euro aan advies verkoop waarde had wat wel een beetje reeel is natuurlijk. Had je mij niet horen zeuren hoor. Ik kom met moeite aan advies verkoopwaarde 50 euro en action waarde 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Beerkeeper schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:00:
[...]

Ik heb er een besteld, maar die komt pas volgende week :)

En dat filmpje lijkt mij opzet, zoals eerder aangekaart:

- Vrachtwagen tegen de kade?
- Dozen bewegen wel heel erg en zijn niet gesealed
- Tuurlijk laat je een volle container los als er een onderdeel in het water valt 8)7
je vergeet nog te noemen dat die roze vent de kar UIT de wagen haalt... terwijl ze voor de deur aan het INLADEN zijn... (of is dit niet voor HUN deur?)... verder had de beste man alleen natte onderbenen, maar zie je later een foto van de man in een complete badjes... arme drommel... vooral zuur voor degene die eigenlijk een badjas in zijn pakket had moeten hebben :)

al met al een zeer treurige zaak... helemaal gezien de reacties achteraf van C2B... ik heb geen doos besteld (ook al zit er een tv in, wat moet ik met een tv, ik heb er al 2)... maar bij C2B zal ik nooit van mijn leven iets bestellen.. dat weet ik nu wel zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guultje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-07 17:09
* Een doos vol met echte mannen speeltjes!
Ik weet niet waar zij allemaal mee spelen, maar goed... de basketbal misschien

* Stoppen deze lekker vol met allereli spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy.
Ja? Welke topdeals waren dat dan allemaal?

* Ieder pakket zal anders zijn en sommige pakketten zullen zelfs AC Ryan Mediaplayers, Bose Oordopjes of zelfs een Toshiba TV bevatten!
Nog geen bose of tv gezien... en zeker veel dezelfde pakketten.

* jouw pakket zal sowiesoo zeer rijkelijk gevuld worden, dat beloven wij....
Tja... zeer rijkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:37:
[...]

Dan zou je dus ook moeten gaan zeuren over bijvoorbeeld iBood.... Heb 1x de mistery box gehad, daar zat ook niet echt iets speciaals in.... Ga ik erover zeuren, geen zin in. Ik heb het gewoon geaccepteerd, wat denk ik meerdere mensen moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

da_PSI schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:40:
[...]

Dan zou je dus ook moeten gaan zeuren over bijvoorbeeld iBood.... Heb 1x de mistery box gehad, daar zat ook niet echt iets speciaals in.... Ga ik erover zeuren, geen zin in. Ik heb het gewoon geaccepteerd, wat denk ik meerdere mensen moeten doen.
Ibood meld nooit wat de waarde is. En ook niet wat je bespaard met een box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Linkje naar de iBood site waarin staat hoeveel er aan minimale adviesprijswaarde in de mystery box zit please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Jemig, echt waar. Zielige mensen, geloof wat jullie zelf willen geloven en veel plezier met jullie volgende gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
da_PSI schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:43:
Jemig, echt waar. Zielige mensen, geloof wat jullie zelf willen geloven en veel plezier met jullie volgende gok.
Ofwel appels met peren vergelijken, niet jezelf kunnen verdedigen/verklaren en het maar over deze boeg gooien? Nog een (potentiële) werknemer van C2B zo te zien aan het (gebrek aan) "niveau" van de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:21

Quad

Doof

[...]

IBood heeft veelal stuff waar je niet veel mee kan of nodig hebt, echter haal je wel altijd je betaalde bedrag ermee uit als je het op marktplaats dumpt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Brad Pitt schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:44:
[...]

Ofwel appels met peren vergelijken, niet jezelf kunnen verdedigen/verklaren en het maar over deze boeg gooien? Nog een (potentiële) werknemer van C2B zo te zien aan het (gebrek aan) "niveau" van de antwoorden.
Brad Pitt, ga lekker acteren.
Ik ben aan het werk (en nee, niet aan C2B) en had ff een pauze. Gedraag je gewoon naar je leeftijd en zonder kinderachtig gedoe.... "Zeker een werknemen van C2B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nogmaals: waarde-uiteenzetting van een gemiddelde meuk-box, link naar iBood mystery box met een minimale adviesprijs waarde. Doe je alsnog wat nuttigs vandaag in plaats van vergelijkingen maken van het niveau van:

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/95/251542138_69a420316d.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 30-11-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

da_PSI schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:48:
[...]

Ik ben aan het werk (en nee, niet aan C2B) en had ff een pauze. Gedraag je gewoon naar je leeftijd en zonder kinderachtig gedoe.... "Zeker een werknemen van C2B)
Hmm..
Gevalletje pot en ketel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

[...]

Hij heeft volkomen gelijk. Wie is hier nu kinderachtig bezig |:( Lees je post aub nog eens door en oordeel dan weer.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Guys, zie de 'warning' en laat de aanvallen naar elkaar achterwege

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
Ik word onderhand wel een beetje simpel van C2B. Meerdere keren mijn besteldata verschoven. Nu schijnt hij eindelijk verzonden te zijn sinds gisterenmiddag, maar een T&T code wordt mij nog steeds niet verstrekt. Heel irritant.

Hoe goed de box ook zal zijn, hier koop ik nooit meer.

Edit: Oei, een hele stomme dt fout is nu verbeterd.

[ Voor 8% gewijzigd door friggler op 30-11-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Een normaal bedrijf zou zo'n actie gebruiken om echt van zijn overtallige voorraad af te komen en om een buzz te generen rond hun merk.

[ Voor 56% gewijzigd door Sen op 30-11-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 28-07 09:44
[...]

Als er iemand zich kinderachtig gedraagt dan is het wel c2b.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
......

[ Voor 98% gewijzigd door BSTNjitRam op 30-11-2012 14:25 . Reden: post verwijderd op verzoek van Sen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

---------

[ Voor 118% gewijzigd door Sen op 30-11-2012 16:10 . Reden: tja ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47
friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:54:
Ik wordt onderhand wel een beetje simpel van C2B. Meerdere keren mijn besteldata verschoven. Nu schijnt hij eindelijk verzonden te zijn sinds gisterenmiddag, maar een T&T code wordt mij nog steeds niet verstrekt. Heel irritant.

Hoe goed de box ook zal zijn, hier koop ik nooit meer.
Heb hier hetzelfde probleem. Kreeg netjes een email op woensdag dat het product verstuurd was. Staat nu al sindsdien op "Zending wordt voorbereid". Levering staat nu op zaterdag ochtend, hoewel ik gok dat het systeem dat gewoon automatisch opschuift naar dedagvanvadaag + 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Basekid schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:57:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem. Kreeg netjes een email op woensdag dat het product verstuurd was. Staat nu al sindsdien op "Zending wordt voorbereid". Levering staat nu op zaterdag ochtend, hoewel ik gok dat het systeem dat gewoon automatisch opschuift naar dedagvanvadaag + 1
Dat heb ik niet eens. Bij mij is er alleen een melding "Verstuurd" maar verder geen T&T code beschikbaar. Via Twitter geprobeerd C2B te benaderen, maar ook daar geen reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Vergelijkingen met iBood raken kant nog wal, want iBood beweert niet dat er een bepaalde minimale waarde in de boxen zit - ze verkopen het als een complete gok, dus daar is de opmerking 'gegokt en verloren' eventueel van toepassing. C2B verkocht hun box als een gok met minimale waarde van 175 euro. Dat was heel dom van ze. Nog dommer is het om de box met de tv vervolgens naar je eigen vriendinnetje te laten sturen en die domme doos (sic) dat vervolgens op Facebook te laten posten. En de dommigheid wordt alleen maar erger als je ziet hoe onprofessioneel ze communiceren en Calimerootje spelen. In dit geval zijn het niet de klanten die gegokt en verloren hebben, het is C2B zelf. Zij gokten na het eerste succes dat nog duizenden extra boxen volgooien met snel ingekochte goedkope meuk ze heel veel geld op zou leveren. Helaas: gegokt en verloren!

Mijn gok was overigens om van tevoren te gokken dat die dozen niet veel soeps zouden zijn, dus ik heb er geen besteld. Ik heb alleen 2x een iBood-box besteld, waarbij de laatste (begin dit jaar) een ReadyNAS Ultra 6 incl. drie 2TB HDD's bevatte, dus ik heb toen besloten dat ik mijn portie geluk bij verrassingsdozen voor de komende tijd wel verbruikt had.

Maar ondanks het feit dat ik niet besteld heb, begrijp ik prima waarom de bestellers op dit moment boos zijn. Daar hebben ze alle reden toe (hoewel het soms misschien wat overdreven is gezien het bedrag waar het om gaat). Wat ik niet begrijp is hoe mensen hier C2B nog steeds kunnen blijven verdedigen ondanks het feit dat die toko zelf iedere dag harder hun best doet om hun geloofwaardigheid nog verder in de Rijn te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 19:51
Het begint hier een beetje hetzelfde niveau als de "officiele" reactie van c2b aan te nemen, niet doen. ;)

Ik heb het pakket ook besteld, en als ik TNT mag geloven verwacht ik het vandaag te ontvangen.
De verwachtingen zijn natuurlijk hoog gespannen:
Het kan van alles zijn maar we verzekeren jou dat jij jouw 25.- euro er dik en dik en dik uit zult halen!
U betaalt hiervoor normaal: € 175,00
Ben benieuwd.

5564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47
friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:00:
[...]

Dat heb ik niet eens. Bij mij is er alleen een melding "Verstuurd" maar verder geen T&T code beschikbaar. Via Twitter geprobeerd C2B te benaderen, maar ook daar geen reactie op gehad.
Als ik direct naar de C2B website ga, heb ik precies hetzelfde als jij (geen T en T etc)

Waar ik op doel is een email die is verstuurd door "consumer care iShopZo B.V" uit naam van C2B waar staat dat mijn order uit hun magazijn heeft verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:00:
[...]

In de mail die je hebt gehad staat waarschijnlijk ook dat de zending pas vanaf 21:00 te volgen is. Ik vermoed dat "verstuurd" in hun systeem betekend dat het klaar staat voor TNT, maar dat er nog geen T&T code etc is, dat komt pas vanavond na 21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Basekid schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:04:
[...]

Als ik direct naar de C2B website ga, heb ik precies hetzelfde als jij (geen T en T etc)

Waar ik op doel is een email die is verstuurd door "consumer care iShopZo B.V" uit naam van C2B waar staat dat mijn order uit hun magazijn heeft verlaten.
Ok, duidelijk. Zelfs dat heb ik nog niet gehad. Ik heb alleen een e-mail gehad van C2B dat de bestelling verzonden is, met daarin een link naar mijn persoonlijke account voor het opvragen van de (nog steeds niet bestaande) T&T code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
krietjur schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:05:
[...]

In de mail die je hebt gehad staat waarschijnlijk ook dat de zending pas vanaf 21:00 te volgen is. Ik vermoed dat "verstuurd" in hun systeem betekend dat het klaar staat voor TNT, maar dat er nog geen T&T code etc is, dat komt pas vanavond na 21:00.
Ik had gisterenmiddag al de melding gekregen dat hij verstuurd was, dus zou ik de T&T gisterenavond moeten krijgen, maar da's niet gebeurt.

Edit: Oeps, ik dacht dat ik de edit knop had. Sorry voor de twee posts achter elkaar

[ Voor 7% gewijzigd door friggler op 30-11-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:53:
Gezien de grote (media) aandacht en het feit dat ik zelf gedupeerd ben, wil ik een oproep doen om er serieus werk van te gaan maken.
ik heb gisteren contact gehad met de producenten van de televisieprogramma's
  • kassa
  • radar
  • keuringdienst van waarde
Ik heb hen de materie uitgelegd met daarbij de mailing die ik heb gevoerd met click tobuy, waarin duidelijk wordt gesteld dat de verrassingdozen een waarde vertegenwoordigen van 175 euro.

Allen waren ze er van overtuigd dat clicktobuy valse voorwendselen hebben gecreerd, waarvan de consument de dupe is.

Om draagvak te creëen moet er een collectief ontstaat, waarbij we een front tegen clicktobuy vormen.

Ik wil dus bij deze een ieder, maar dan ook echt iedereen, oproepen om mij een mail te sturen met je naam en de inhoud van je pakket.
email: ikmaakerwerkvan@outlook.com

Het gaat er niet om of je wel of niet tevreden bent, ik wil inventariseren wat een ieder heeft ontvangen om zo een compleet beeld te creeren voor de programma makers.

Vooropgesteld dit is geen haatcampagne, maar een belangen campagne: Je moet doen wat je beloofd.
zodra me pakket binnen is..doe ben ik vd partije!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
Jongens, probeer het even bij het verhaal te houden. Vooral benieuwd wat mensen in hun box hebben en ieder zijn mening over of het wel of niet goed is wat C2B doet, maar blijf niet 10.000x je standpunt herhalen op een andere manier. Straks wordt deze topic weer gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guultje
Hoppa... ik heb een ban op hun facebook.
Ik vroeg alleen maar hoeveel speciale dozen ze hadden verstuurd.
Daarnaast verzocht ik om een overzichtje waarin het aantal mediaplayers, tv's, e.d. aangegeven zou zijn.
Geen kwetsende taal, geen wijzend vingertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Mijn superdoos :'( :
  • Blikjes energy drank
  • Lege basketbal
  • Fles axe anti roos shampoo
  • Quintezz led lampje
  • Ijskrabber (met hobbelig randje)
  • Bluetooth dongle(tje)
  • Led lampjes voor de auto
  • Reefs of riches (dvd)
  • Princess Ella (dvd)
  • Autowashandschoen
  • Kuchenprofi gasaansteker
Gaat nu via dhl retour, kost me 5,50

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Wobcat schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:10:
Mijn superdoos :'( :
  • Princess Ella (dvd)
_/-\o_

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guultje
toch wel een beetje een mannenpakket!
Ziet er best lekker uit... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:53:
Gezien de grote (media) aandacht en het feit dat ik zelf gedupeerd ben, wil ik een oproep doen om er serieus werk van te gaan maken.
ik heb gisteren contact gehad met de producenten van de televisieprogramma's
  • kassa
  • radar
  • keuringdienst van waarde
Ik heb hen de materie uitgelegd met daarbij de mailing die ik heb gevoerd met click tobuy, waarin duidelijk wordt gesteld dat de verrassingdozen een waarde vertegenwoordigen van 175 euro.

Allen waren ze er van overtuigd dat clicktobuy valse voorwendselen hebben gecreerd, waarvan de consument de dupe is.

Om draagvak te creëen moet er een collectief ontstaat, waarbij we een front tegen clicktobuy vormen.

Ik wil dus bij deze een ieder, maar dan ook echt iedereen, oproepen om mij een mail te sturen met je naam en de inhoud van je pakket.
email: ikmaakerwerkvan@outlook.com

Het gaat er niet om of je wel of niet tevreden bent, ik wil inventariseren wat een ieder heeft ontvangen om zo een compleet beeld te creeren voor de programma makers.

Vooropgesteld dit is geen haatcampagne, maar een belangen campagne: Je moet doen wat je beloofd.
zorg wel dat je de orginele deal heb (tekst ect) van CB2 voordat ze het gaan veranderen ;)
En desnoods screenshots van FB en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:23
Mijn eerste pakket, mijn 2de is verzonden maar alleen voor gemeld:
Ben eigenlijk niet eens ontevreden
  • Blikjes energie drank (atomic)
  • Translymania dvd
  • Class of 1984 DVD
  • Ijskrabber
  • Islice
  • Deoderant
  • Mr. Handsfree car kit
  • FM transmitter (Mister boom)
  • Bluetooth stick
Edit: Als iemand foto's wilt hebben kan ik er wel voor zorgen

[ Voor 9% gewijzigd door boombes op 30-11-2012 13:17 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 23:11
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:13:
[...]

zorg wel dat je de orginele deal heb (tekst ect) van CB2 voordat ze het gaan veranderen ;)
En misschien handig om van hun vorige dvd boxen deal er ook bij te gebruiken?
http://www.clicktobuy.nl/...e_tab=forum&fpage=5#forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guultje
Op facebook:
Karel Vanormelingen: bij mij moet er toch serieus iets misgelopen zijn,ik heb 6 blikjes energie drank,6 condooms,1 axe douche en 1 handschoen om de wagen te wassen ,verder niets ,dit kan toch echt de bedoeleing niet zijn ,ik zal normaal nooit reklameren maar dit is erover,men kan fouten maken maar dit moet rechtgezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjetor schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:17:
[...]

En misschien handig om van hun vorige dvd boxen deal er ook bij te gebruiken?
http://www.clicktobuy.nl/...e_tab=forum&fpage=5#forum
Die heb ik dus niet meegekregen dit is overigens de 1e en laatste keer dat ik wat bestel bij hun!

had het al wel gelezen ondertussen plus de praktijken in het verlede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:13:
[...]

Bedankt voor de tip, ik had mij echter al goed voorbereid.
vanaf vandaag kijken de redacties van de eerdergenoemde programma's mee, dus er wordt al aan dossieropbouw gedaan.
helaas is het wel zo dat ze er pas rugbaarheid aan geven als er echt een collectief van consumenten is.

En nogmaals de redacties zijn allen van mening dat clicktobuy niet juist gehandeld heeft, en wil ze graag uitnodigen voor een discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Guultje schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:20:
Op facebook:

[...]

Karel Vanormelingen: bij mij moet er toch serieus iets misgelopen zijn,ik heb 6 blikjes energie drank,6 condooms,1 axe douche en 1 handschoen om de wagen te wassen ,verder niets ,dit kan toch echt de bedoeleing niet zijn ,ik zal normaal nooit reklameren maar dit is erover,men kan fouten maken maar dit moet rechtgezet....
Waar klaagt die man over? Hij drinkt eerst 6 energiedrankjes, kan daarna de hele nacht lang neuken (6 condooms) en daarna zijn lul wassen met de handschoen en axe douche. Lijkt me een prima deal voor 25 euro. :9

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hetzelfde! Kreeg op woensdag ook een mail dat het product verstuurd was. Bij T&T stond dat het pakket op vrijdag tussen 10.30 en 12.30 geleverd zou worden.
Status is nu nog steeds "zending wordt voorbereid" en de leverdatum is inmiddels opgeschoven naar morgen.

Zending wordt voorbereid betekend dat het pakket wel is aangemeld om te verzenden, maar nog niet binnen is bij PostNL.

Beetje vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

@Wobcat en @boombes

Kunnen jullie ook het gewicht van het pakket erbij vermelden?
Alvast bedankt.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guultje
Ach... jullie hebben tenminste bericht gehad.
Bij mij staat er nog steeds "working on it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:31

Auredium

Informaticus Chaoticus

Los van het iBood verhaal. De actie van C2B is gewoon slecht in elkaar gezet van top to bottom. De advertentie laat weinig speelruimte voor C2B aan interpretatie. Dat is de directe oorzaak waarom dat dit topic bestaat. De 'aftersales' van C2B laat ook te wensen over en getuigd niet van professionaliteit wat feitelijk kolen op het vuur is. In die zin was C2B gewoon fout.

Schrik je van je pakket als koper van deze koopval dan annuleer je de koop voordat je hem ontvangt of stuur je hem terug. Mensen die een gokje besloten te wagen zullen vaak wel het pakket houden gewoon omdat het te proberen viel.

Ik begon dit topic te lezen puur vanwege de woende reacties van mensen. (Leedvermaak is ook vermaak immers) Zoals ik al eerder zei; Ondanks de misleiding is een deal waarbij je 175 euro voor 25 euro krijgt gewoon verdacht. Als ik plotseling goede kleding absurd goedkoop in de winkel zie liggen krijg ik ook argwaan naar de kwaliteit ervan.

Nogmaals; C2B heeft zichzelf danig in de vingers gesneden en zullen ze echt wel voelen. Maar ik krijg bij het zien van de 'deal' ook een 'dubbeltje op de eerste rij' gevoel.

Gezien sommige C2B uitspraken zou het goed kunnen dat sommige medewerkers ook hier rond lurken. Meh...wat je daar van zou moeten denken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Mijn doos is binnen, karigste doos tot nu toe?

klik voor fullsize:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e84JsO2n4Kwaran38M3ZJ9py/full.jpg

van links naar rechts:
Atomic energy drink
Mr handsfree Family Charger
Auto washand
Micro telefoon houder voor in de auto
Mr Handsfree bluetooth dongle
2 bagger dvd's
fm transmitter
ijskrabber
2.1A autolader met dubbele usb aansluiting

LOL, just LOL :D

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:22:
[...]

Bedankt voor de tip, ik had mij echter al goed voorbereid.
vanaf vandaag kijken de redacties van de eerdergenoemde programma's mee, dus er wordt al aan dossieropbouw gedaan.
helaas is het wel zo dat ze er pas rugbaarheid aan geven als er echt een collectief van consumenten is.

En nogmaals de redacties zijn allen van mening dat clicktobuy niet juist gehandeld heeft, en wil ze graag uitnodigen voor een discussie
Ok dat is super...Iemand poste al ergens op pagina of zo over dat CB2 wou onderhandelen met een klant omdat ze een basispakket had nu heb ik de screenshot opgeslagen want had er nl op gereageerd op fb waarom zei wel iets voor elkaar kon krijgen en andere niet en ineens was het bericht verwijderd

Ben benieuwd wat hier uit gaat komen
Goed dat er iemand het initatief heeft genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Kijk eens aan ze komen nu in 1x keer weer met die AC Ryan mediaspelers, nog even lekker stoken. Deze mensen zijn echt ongelooflijk onprofessioneel, kijk alleen al naar die reacties op Facebook. Ik plaatste gisteren een bericht dat je er beter nooit meer wat kan kopen, gaan ze mijn status een like geven. Echt belachelijk, ze genieten er volgens mij gewoon van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Staat er ook.

Je haalt de €25,- er dik uit.
Iedereen heeft die €25,- eruit gehald en heeft dus geen recht van klagen vind ik.

Net als de prijs van €175,- dat is uiteraard de hoogste prijs. Als je de tv krijgt, dan zit er ter waarde van €175,- in.
Bij tv's staat ook altijd een adviesprijs die je nooit in de winkel ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrogant schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:23:
@Wobcat en @boombes

Kunnen jullie ook het gewicht van het pakket erbij vermelden?
Alvast bedankt.
Mijn was 3820 en nu 3800 volgens tnt.....heb pakket nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:31:
[...]

Staat er ook.

Iedereen heeft die €25,- eruit gehald en heeft dus geen recht van klagen vind ik.

Net als de prijs van €175,- dat is uiteraard de hoogste prijs. Als je de tv krijgt, dan zit er ter waarde van €175,- in.
Leuk dat je ze nog steeds blijft verdedigen.
Kan je ze ook even verdedigen m.b.t. onderstaande reactie:
BSTNjitRam schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:31:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Staat er ook.

volgens mijn ben jij de slijmbal op FB!!!! je bent zowaar de enigste die CB2 daar in bescherming neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Laten we even rustig doen, anders zit het topic zo weer dicht en kunnen we het weer nergens over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adogterom
  • Laatst online: 28-08 19:51
BSTNjitRam schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:34:
[...]

Leuk dat je ze nog steeds blijft verdedigen.
Kan je ze ook even verdedigen m.b.t. onderstaande reactie:

[...]
nouja in principe zeggen ze dat ze ze lekker vol gaan stoppen met allerlei spul van eerdere topdeals.
Maar niet dat ze dit uitsluitend met allerlei spul van eerdere topdeals gaan doen.
en ik zie wel degelijk spullen van eerdere topdeals voorbij komen. volgens mij zelfs in iedere doos wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:36:
[...]

volgens mijn ben jij de slijmbal op FB!!!! je bent zowaar de enigste die CB2 daar in bescherming neemt
is dat een waardeoordeel? Vind dat iedereen zijn mening mag hebben over deze actie, ook als diegene vindt dat c2b hier niet echt iets verkeerd heeft gedaan.

(daarnaast, enigste? u srs?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door dit topic heeft Tweakers weer een paar pareltjes van nieuwe leden erbij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
[...]

Staat er ook.

Moet jij niet dozen inpakken en als de neten opsturen naar de klanten?

Ontopic: Doos terugsturen allen en klacht indienen.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:37:
Door dit topic heeft Tweakers weer een paar pareltjes van nieuwe leden erbij :')
Ja, voornamelijk medewerkers van c2b. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Mandrake466 op 30-11-2012 13:39 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
[...]

Wat iedereen zegt op een forum, Facebook, of waar dan ook is toch niet relevant. Als hij de behoefte voelt om C2B te verdedigen is dat zijn goed recht. Ik vind dat iemand dan niet direct aangevallen hoeft te worden en de term slijmbal om zijn oren krijgt. Ik had het niveau van Tweakers toch wat hoger ingeschat.

Misschien een idee om gewoon ontopic door te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierce
Zojuist ontvangen:
Atomic energy drink
Mr handsfree blauwe tanden headset
Iomega Superhero backup & charger for iPhone
Auto washand
2 bagger dvd's
fm transmitter
ijskrabber
Corvette gevarendriehoek
En een kaartje van c2b waarmee ze mij veel plezier met mijn bestelling wensen :')

edit: ik vergeet die superdeluxe deoderant van L'oreal *O*

Kortom, ik heb nog € 100,- tegoed ;)

Maar ach, het is sinterklaas en ik geef graag bagger dvd's weg 8)

[ Voor 6% gewijzigd door pierce op 30-11-2012 13:42 ]

5564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
pierce schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:39:
Zojuist ontvangen:
Atomic energy drink
Mr handsfree blauwe tanden headset
Iomega Superhero backup & charger for iPhone
Auto washand
2 bagger dvd's
fm transmitter
ijskrabber
Corvette gevarendriehoek
En een kaartje van c2b waarmee ze mij veel plezier met mijn bestelling wensen :')

Kortom, ik heb nog € 100,- tegoed ;)

Maar ach, het is sinterklaas en ik geef graag bagger dvd's weg 8)
Had je nou maar een Corvette erbij gekregen :)

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:38:
[...]

Wat iedereen zegt op een forum, Facebook, of waar dan ook is toch niet relevant. Als hij de behoefte voelt om C2B te verdedigen is dat zijn goed recht. Ik vind dat iemand dan niet direct aangevallen hoeft te worden en de term slijmbal om zijn oren krijgt. Ik had het niveau van Tweakers toch wat hoger ingeschat.

Misschien een idee om gewoon ontopic door te gaan?
Wij passen ons aan het nivo van c2b anders begrijpen die oplichters ons niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmies
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:09
Hier ook de doos binnengekregen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NJjQwl.jpg

Inhoud:
- Corvette gevarendriehoek
- Bluetooth dongle
- Bluetooth headset
- 2x DVD Stalingrad en Sahara
- Voice recorder
- 2m HDMI to DVI
- Washandschoen
- FM douche radio
- L'oreal deodorant
- 2x 2poorts 2.1a usb autostekker
- 6x energy drink
- De ijskrabber

Niet de slechtste dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 22:26
Lieverds, bekvechten heeft hier geen zin, tenzij het jullie bedoeling is om dit topic te laten sluiten. Mocht je je klacht willen rapporteren, lees deze post. En ja, we weten dat er pakketten nog verzonden worden. Graag niet telkens weer posten over klachten die we 100x gezien hebben, T&T codes, gewichten etc. Post gewoon de inhoud van je box met daarbij het gewicht. Keep this thread a bit clean =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Hemmies schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:40:
Hier ook de doos binnengekregen.

[afbeelding]

Inhoud:
- Corvette gevarendriehoek
- Bluetooth dongle
- Bluetooth headset
- 2x DVD Stalingrad en Sahara
- Voice recorder
- 2m HDMI to DVI
- Washandschoen
- FM douche radio
- L'oreal deodorant
- 2x 2poorts 2.1a usb autostekker
- 6x energy drink
- De ijskrabber

Niet de slechtste dus.
Als je dit vooraf had geweten had je hier waarschijnlijk geen 30 euro voor betaald. Maar ach, zo'n handschoen, headsetje, deo, usb meuk, kabeltje kan ik altijd wel gebruiken dus ik zou er tevreden mee zijn. In ieder geval niet de moeite van het terugsturen en je geld terug zien te krijgen waard. Mocht C2B door dit debacle over de kop gaan ben je in dat geval en je geld kwijt en je hebt geen spullen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik neem niemand in bescherming.
Vind het alleen echt in en in triest dat jullie een heel bedrijf afzeiken omdat je de tekst maar half hebt gelezen, of niet weet wat er eigenlijk staat.

Je weet dat die €175,- gebaseerd is op het duurste pakket. In de omschrijving staat dat je je €25,- eruit haalt.
Heb je dat niet, dan mag je klagen. Heb je dat wel en heb je een voor jou karig pakket heb je helaas misgegokt. Helaas, geen tv of dure dingen gekregen. Jammer, op naar de volgende actie.

Dat is mijn gedachte. Het enige wat ik ze kwalijk neem is dat ze er 6000 dozen van gemaakt hebben. Daardoor is je kans gewoon flink verkleind.
adogterom schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:37:
[...]
nouja in principe zeggen ze dat ze ze lekker vol gaan stoppen met allerlei spul van eerdere topdeals.
Maar niet dat ze dit uitsluitend met allerlei spul van eerdere topdeals gaan doen.
en ik zie wel degelijk spullen van eerdere topdeals voorbij komen. volgens mij zelfs in iedere doos wel wat.
Dat ook nog eens inderdaad. Als hebben sommige helemaal niks van eerdere deals in de doos zitten, dan gaat die zin niet meer op. Maar dat kan ook niet, als je berekend hebt op 1000 dozen en je verzesvoudigd dit?

En de mensen die nu direct slimbal gaan roepen. Is het zo moeilijk te begrijpen dat ik het er niet mee eens ben dat C2B alles fout heeft gedaan?
Ze hebben fouten gemaakt, dat staat vast. Maar het verhaal rondom de waarde staat gewoon in de advertentie beschreven, op welke manier jij dat leest is aan jou natuurlijk. Maar als ik zie dat sommige alleen naar de afbeelding erboven kijken? Jongens, dan ben je toch echt al vaak opgelicht!

Daarbij wacht ik nog steeds op mijn 2 pakketten en heb ik de tv nog nergens gezien. dus ik wacht gewoon vol spanning af.

@Hemmies
Naar mijn menig een leuke doos om te krijgen :)

Wat een negatieve spiraal zit dit land toch in. Vreselijk!
Die Rutte is de grootste oplichter van het land en daar kiezen jullie massaal voor. Maar een doosje van €25,- waar niet inzit wat je hoopte is reden om alles an te grijpen om te klagen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C2B is trouwens met geen mogelijkheid te benaderen. alle telefoonnummers hebben de een zogenaamde storing.
geen gehoor op Ishopzo, cosmeticadeals, ParfumDroom

Stuur je een mail, krijg je terug dat ze met 1-2 dagen antwoord geven en als je spoed hebt dat je ze moet bellen.

grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ze zijn nog steeds aan mijn 2 pakketten aan het werken. Waarschijnlijk krijgen ze die niet dicht omdat er in elke doos een TV moet! :+

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
thunder8 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:46:
Ze zijn nog steeds aan mijn 2 pakketten aan het werken. Waarschijnlijk krijgen ze die niet dicht omdat er in elke doos een TV moet! :+
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:17
Ik hoop maar dat er in mijn pakket, dat ik vanavond open ga doen, zo'n Iomega zit, dat is namelijk het enige dat ik hier heb zijn passeren waar ik ook effectief iets aan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:44:
[...]
Je weet dat die €175,- gebaseerd is op het duurste pakket. In de omschrijving staat dat je je €25,- eruit haalt.
Hoe kom je er bij dat €175 gebaseerd is op het duurste pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nikolas schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:49:
Ik hoop maar dat er in mijn pakket, dat ik vanavond open ga doen, zo'n Iomega zit, dat is namelijk het enige dat ik hier heb zijn passeren waar ik ook effectief iets aan heb :)
Ja die Iomega is alleen handig als je nog een oude iPhone hebt, hij werkt in ieder geval niet met de iPhone 5. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BSTNjitRam schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:51:
[...]
Hoe kom je er bij dat €175 gebaseerd is op het duurste pakket?
dat is toch altijd zo?
Dat soort prijzen zijn altijd op de hoogste prijs gebaseerd.

Kijk maar bij een tankstation, 10ct korting per liter. Toch zijn ze allemaal even duur.
Dit is ook berekend via de hoogste prijs.

het stata nergens, maar het gaat overal zo. Daarom ging ik er bij het bestellen al vanuit dat dit hier ook gewoon het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierce
NotSoSteady schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:52:
[...]

Ja die Iomega is alleen handig als je nog een oude iPhone hebt, hij werkt in ieder geval niet met de iPhone 5. ;w
Mijn 4S werkt gelukkig wel.
Alleen het backuppen van 8 hd foto's duurt een eeuwigheid, complete backup via itunes is sneller...

Ach, als lader is het best handig. Overige spullen geef ik wel weg met sinterklaas of kerst.

5564

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:53:
[...]

dat is toch altijd zo?

Kijk maar bij een tankstation, 10ct korting per liter. Toch zijn ze allemaal even duur.

het stata nergens, maar het gaat overal zo. Daarom ging ik er bij het bestellen al vanuit dat dit hier ook gewoon het geval was.
Wat betreft de adviesverkoopprijs; deze prijs is wellicht voor enkele pakketten iets te hoog gegrepen maar ook eerlijk gecalculeerd op basis van de adviesprijzen die wij zwart op wit hebben gekregen van alle fabrikanten en merken die mee hebben gewerkt aan deze actie.

Dan vraag ik me af hoeveel zij berekenen met " enkele pakketten"

[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 30-11-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Edit: laat maar, Lenni's reactie is gewijzigd.

[ Voor 78% gewijzigd door friggler op 30-11-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, de energy drink is best te drinken, al was € 4,16 best prijzig per blikje :+

De 10meter DVI->HDMI kabel werkt niet; signaal komt niet eens meer binnen, die spinbal loopt aan en draait amper 3-4 seconde, bluetooth dongle heeft een bereik van krap 1,5 meter (iig werkt 3 meter niet), die baksteenbal (:P) kan ik nog wel iets nuttig mee.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:17
friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:58:
Bij mij heeft het twee dagen geduurd voor ik een T&T had, ook al was het pakket verzonden. Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben tot hij in de mail komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:58:
Ik neem aan dat ik die plak tekst van hun zogenaamde "uitleg" overgekopieerd heb.

Waarom als iemand met een lap tekst komt dat direct van hun pagina af komt dat diegene meteen bij C2B moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Ienni1983 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:59:
[...]

Ik neem aan dat ik die plak tekst van hun zogenaamde "uitleg" overgekopieerd heb.

Waarom als iemand met een lap tekst komt dat direct van hun pagina af komt dat diegene meteen bij C2B moet werken.
Dat zei ik toch helemaal niet? Ik vroeg het me alleen af, omdat de tekst die je eerst typte erop leek dat het getypt was als medewerker van C2b. Nadat je de post had ge-edit en het onderste regeltje erbij tikte was het duidelijk dat dat niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:01:
[...]

Dat zei ik toch helemaal niet? Ik vroeg het me alleen af, omdat de tekst die je eerst typte erop leek dat het getypt was als medewerker van C2b. Nadat je de post had ge-edit en het onderste regeltje erbij tikte was het duidelijk dat dat niet zo was.
Oke zou best kunnen kloppen... maar als iemand bij C2B werkt en zit op tweakers.... dan gaat die al zeker niet in dit topic zitten aangezien er dan zoveel geflamed wordt dat de topic weer gesloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Maar ze zijn dus ook niet bereikbaar door een technische storing? Maar ze kunnen nog wel op facebook maar de chat aan zetten werkt niet meer ?

Denk dus dat ze maar gewoon geen klanten contact meer doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Sen op 30-11-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ienni1983 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:55:
[...]

Wat betreft de adviesverkoopprijs; deze prijs is wellicht voor enkele pakketten iets te hoog gegrepen maar ook eerlijk gecalculeerd op basis van de adviesprijzen die wij zwart op wit hebben gekregen van alle fabrikanten en merken die mee hebben gewerkt aan deze actie.

Dan vraag ik me af hoeveel zij berekenen met " enkele pakketten"
Daarom dachten sommige mensen (waaronder ik) dat. Volgende keer even in quote tags zetten dan is dat ook weer duidelijk.

Nu graag weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
janvanduschoten schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:04:
[...]

Daarom dachten sommige mensen (waaronder ik) dat. Volgende keer even in quote tags zetten dan is dat ook weer duidelijk.

Nu graag weer ontopic :)
Oke excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:53:
[...]

dat is toch altijd zo?

Wat je precies met je tankstation-vergelijking bedoelt is me niet helemaal duidelijk.
Waar krijg je 10ct korting op en wat kost allemaal hetzelfde?

Sowieso gaan die vergelijkingen allemaal mank want bij een tankstation weet je van te voren wat je krijgt.
Tankstation zegt: Hier 1 liter bezine, adviesprijs is 1,50 maar bij ons 1,40 dus 10ct korting <-- duidelijk

Zoals je zelf al zegt "het staat nergens".
Het enige wat er wél staat is: "U betaalt hiervoor normaal €175" + "86% korting" + "€150: Uw besparing"
Dit slaat allemaal op de aanbieding (de doos).

Nergens staat tot 86% korting of iets in die strekking.

Ik vind de aanname dat €175 slaat op de doos met de hoogste waarde dan ook op zijn minst discutabel (en op zijn hoogst totaal ongegrond aangezien helemaal niets op de pagina die indruk wekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Laatste waarschuwing: als de sfeer in dit topic niet verbetert gaat het op slot.

Stoppen dus met:
- Bekvechten (de toon die sommigen hier tegen elkaar aan slaan is beneden alle peil)
- Loze rants en geschreeuw over oplichting. Het is inmiddels echt wel duidelijk hoe sommigen over C2B denken. Het voegt verder niks aan de discussie toe om dat maar te blijven roepen.
- Lolligheden over wat er toch wel niet in de box zal zitten die je nog niet binnen hebt
- Aanvallen en afzeiken van individuele medewerkers. Prima dat er discussie is over de manier waarop C2B communiceert etc. Maar het herhalen van elke scheet die er op facebook etc. wordt gelaten en daar met z'n allen weer overheen vallen is allesbehalve constructief.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:56
BSTNjitRam schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:08:
[...]

Wat je precies met je tankstation-vergelijking bedoelt is me niet helemaal duidelijk.

Sowieso gaan die vergelijkingen allemaal mank want bij een tankstation weet je van te voren wat je krijgt.
Tankstation zegt: Hier 1 liter bezine, adviesprijs is 1,50 maar bij ons 1,40 dus 10ct korting <-- duidelijk

Het enige wat er wél staat is: "U betaalt hiervoor normaal €175" + "86% korting" + "€150: Uw besparing"

Bij de benzinepomp zou je dan krijgen dat je voor 25 euro tankt, maar je weet niet of je nou 10 of 100 liter krijgt. Dat is wat C2B nu gedaan heeft.
Terwijl je dus voor 25 euro 100 liter benzine had moeten krijgen en sommige nog meer met hun "superpakket"
Dit gezeur krijg je dus als je keihard neerzet dat je dit normaal 175 euro kost.

[ Voor 3% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 30-11-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BSTNjitRam schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:08:
[...]

Ik vind de aanname dat €175 slaat op de doos met de hoogste waarde dan ook op zijn minst discutabel (en op zijn hoogst totaal ongegrond aangezien helemaal niets op de pagina die indruk wekt)
Dan had er moeten staat TOT 150% korting en niet UW BESPARING 150 euro want hetgeen wat erin zit basispakket (heb ik het niet eens over de half gevulde pakketten) die zijn amper 25 a 30 euro!!
En dan hadden ze erbij moeten zetten KANS OP EEN BOX VAN 175 EURO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 13:45
Inhoud van mijn boxje:

- 6-pack Atomic energy drink
- el-cheapo Artic ijskrabber (met bramen op krabkant)
- CSF cleaning mitt
- Tentrit Vario3 massage douchekop (prul)
- Axe 2-in-1 Shampoo
- DVD Only Love (voor mannen?)
- DVD Cracker
- Mr. Handsfree Digi Voice Stick
- Quintezz Puck LED spotje
- Iomega Superhero Backup & Charger for iPhone

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Powder Toastman schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:18:
Inhoud van mijn boxje:

- el-cheapo Artic ijskrabber (met bramen op krabkant)
....
Lekker is dat. Mijn ouders hebben ooit in een verzekeringskwestie gelijk gekregen nadat de Hema krabbers verkochten die krassen maakte op de autoruit. Hierdoor moest de verzekering van de Hema uitbetalen. Stel nu dat je niet goed oplet en gewoon met deze krabber gaat krabben. Ik denk dat ze bij C2B dan van diverse mensen hier ook een claim voor kunnen verwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door friggler op 30-11-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:44:
[...]

Ik neem niemand in bescherming.
Vind het alleen echt in en in triest dat jullie een heel bedrijf afzeiken omdat je de tekst maar half hebt gelezen, of niet weet wat er eigenlijk staat.

Heb je dat niet, dan mag je klagen. Heb je dat wel en heb je een voor jou karig pakket heb je helaas misgegokt. Helaas, geen tv of dure dingen gekregen. Jammer, op naar de volgende actie.

Dat is mijn gedachte. Het enige wat ik ze kwalijk neem is dat ze er 6000 dozen van gemaakt hebben. Daardoor is je kans gewoon flink verkleind.

[...]

Dat ook nog eens inderdaad. Als hebben sommige helemaal niks van eerdere deals in de doos zitten, dan gaat die zin niet meer op. Maar dat kan ook niet, als je berekend hebt op 1000 dozen en je verzesvoudigd dit?

En de mensen die nu direct slimbal gaan roepen. Is het zo moeilijk te begrijpen dat ik het er niet mee eens ben dat C2B alles fout heeft gedaan?
Ze hebben fouten gemaakt, dat staat vast. Maar het verhaal rondom de waarde staat gewoon in de advertentie beschreven, op welke manier jij dat leest is aan jou natuurlijk. Maar als ik zie dat sommige alleen naar de afbeelding erboven kijken? Jongens, dan ben je toch echt al vaak opgelicht!

Daarbij wacht ik nog steeds op mijn 2 pakketten en heb ik de tv nog nergens gezien. dus ik wacht gewoon vol spanning af.

@Hemmies
Naar mijn menig een leuke doos om te krijgen :)

Wat een negatieve spiraal zit dit land toch in. Vreselijk!
Die Rutte is de grootste oplichter van het land en daar kiezen jullie massaal voor. Maar een doosje van €25,- waar niet inzit wat je hoopte is reden om alles an te grijpen om te klagen?
Neem me woorden terug...laat ik het netjes zeggen ben het niet met je eens :P
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.