Ik neem niemand in bescherming.
Vind het alleen echt in en in triest dat jullie een heel bedrijf afzeiken omdat je de tekst maar half hebt gelezen, of niet weet wat er eigenlijk staat.
Je weet dat die €175,- gebaseerd is op het duurste pakket. In de omschrijving staat dat je je €25,- eruit haalt.
Heb je dat niet, dan mag je klagen. Heb je dat wel en heb je een voor jou karig pakket heb je helaas misgegokt. Helaas, geen tv of dure dingen gekregen. Jammer, op naar de volgende actie.
Dat is mijn gedachte. Het enige wat ik ze kwalijk neem is dat ze er 6000 dozen van gemaakt hebben. Daardoor is je kans gewoon flink verkleind.
adogterom schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:37:
[...]
nouja in principe zeggen ze dat ze ze lekker vol gaan stoppen met allerlei spul van eerdere topdeals.
Maar niet dat ze dit uitsluitend met allerlei spul van eerdere topdeals gaan doen.
en ik zie wel degelijk spullen van eerdere topdeals voorbij komen. volgens mij zelfs in iedere doos wel wat.
Dat ook nog eens inderdaad. Als hebben sommige helemaal niks van eerdere deals in de doos zitten, dan gaat die zin niet meer op. Maar dat kan ook niet, als je berekend hebt op 1000 dozen en je verzesvoudigd dit?
En de mensen die nu direct slimbal gaan roepen. Is het zo moeilijk te begrijpen dat ik het er niet mee eens ben dat C2B alles fout heeft gedaan?
Ze hebben fouten gemaakt, dat staat vast. Maar het verhaal rondom de waarde staat gewoon in de advertentie beschreven, op welke manier jij dat leest is aan jou natuurlijk. Maar als ik zie dat sommige alleen naar de afbeelding erboven kijken? Jongens, dan ben je toch echt al vaak opgelicht!
Daarbij wacht ik nog steeds op mijn 2 pakketten en heb ik de tv nog nergens gezien. dus ik wacht gewoon vol spanning af.
@Hemmies
Naar mijn menig een leuke doos om te krijgen
Wat een negatieve spiraal zit dit land toch in. Vreselijk!
Die Rutte is de grootste oplichter van het land en daar kiezen jullie massaal voor. Maar een doosje van €25,- waar niet inzit wat je hoopte is reden om alles an te grijpen om te klagen?
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 30-11-2012 13:47
]