hoppa jullie hadden gelijk post.nl heeft het nu wel doorgevoerd.. op T&T gewicht 4625 gram
T&T Gewicht: 3110 g, ben erg benieuwt. Volgens mij een van de lichtste boxen tot nu toe. Niemand die toevallig ook vandaag zo'n lichte box had toch?
Verwijderd
Volgens mij ben ik één van de enigen onder ons die zijn pakket nog als 'workin on it' heeft staan. Via mijnpakket.nl ook nog niet aangemeld, verzenddatum van 29-11 verschoven naar 30-11. Ik ben heel benieuwd, mag er twee ontvangen. Bevalt het niet, heb ik verloren. Geen zin om debacle aan te gaan met c2b. Daarnaast: wat kun je tegenwoordig nog verwachten voor 25 euro... Daar kun je amper een t-shirt van kopen. En dan wil je er wel een mediaspeler, tv, oid voor... Ach.
Oplichting
Oplichting is een vorm van bedrog, waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen (artikel 326 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht). Het is een misdrijf en een kunst tegelijk. Het is een groot risico voor een hoop mensen, maar de vindingrijkheid waarmee oplichters vaak te werk gaan wekt bij sommigen ook bewondering.
Gevonden op Wikipedia: Oplichting
Vind dit wel redelijk toepasselijk op het gedrag van Clicktobuy!
(zeker gezien de vindingrijkheid waarmee men het e.e.a. probeert goed te praten)
Oplichting is een vorm van bedrog, waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen (artikel 326 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht). Het is een misdrijf en een kunst tegelijk. Het is een groot risico voor een hoop mensen, maar de vindingrijkheid waarmee oplichters vaak te werk gaan wekt bij sommigen ook bewondering.
Gevonden op Wikipedia: Oplichting
Vind dit wel redelijk toepasselijk op het gedrag van Clicktobuy!
(zeker gezien de vindingrijkheid waarmee men het e.e.a. probeert goed te praten)
Wacht hier ook nog... datum is ook verschoven naar 30-11.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:10:
Volgens mij ben ik één van de enigen onder ons die zijn pakket nog als 'workin on it' heeft staan. Via mijnpakket.nl ook nog niet aangemeld, verzenddatum van 29-11 verschoven naar 30-11. Ik ben heel benieuwd, mag er twee ontvangen. Bevalt het niet, heb ik verloren. Geen zin om debacle aan te gaan met c2b. Daarnaast: wat kun je tegenwoordig nog verwachten voor 25 euro... Daar kun je amper een t-shirt van kopen. En dan wil je er wel een mediaspeler, tv, oid voor... Ach.
We zullen zien... zolang het voor 5 dec aankomt vind ik het best...
Is het echt prut dan kan ik het 5 december mee nemen naar mn (handboog)schietvereniging en dan hebben we wat om kapot te schieten.
Failure is the mother of success
Doos hier ook ontvangen, kon 'm net pas openmaken, net thuis.....
Gewicht was 3920 gram volgens tnt post
- Blikjes energy drank
- Lege basketbal
- Fles axe anti roos shampoo
- Quintezz led lampje
- Ijskrabber (met hobbelig randje)
- Bluetooth dongle(tje)
- Led lampjes voor de auto
- Reefs of riches (dvd)
- Princess Ella (dvd)
- Autowashandschoen
- Kuchenprofi gasaansteker
Gewicht was 3920 gram volgens tnt post
[ Voor 6% gewijzigd door Wobcat op 29-11-2012 23:15 ]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Verwijderd
mijn pakket staat verstuurd, maar nogsteeds niet aangemeld bij TNT
Zending wordt voorbereid staat er.
Te water gegaan?
Te water gegaan?

Mijn pakket komt morgen binnen 
Gewicht volgens postnl 5050 gram
Twijfel moment, aannemen of retour
Gewicht volgens postnl 5050 gram
Twijfel moment, aannemen of retour
Bij mij hetzelfde. Helaas geven ze via twitter ook geen antwoord op de vraag waar de t&t blijft, maar dat kan ik ze op dit tijdstip ook niet echt kwalijk nemen.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:15:
mijn pakket staat verstuurd, maar nogsteeds niet aangemeld bij TNT
Te water gegaan?
Verwijderd
morgen maar even afwachten.friggler schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:25:
[...]
Bij mij hetzelfde. Helaas geven ze via twitter ook geen antwoord op de vraag waar de t&t blijft, maar dat kan ik ze op dit tijdstip ook niet echt kwalijk nemen.
Heb nog even naar het smoelenboek van ze gekeken, maar dat geeft mij eerlijk gezegd geen gerust gevoel.
http://www.clicktobuy.nl/smoelenboek/

Mijn pakket nu wel via TNT aangemeld. Gewicht: 5935 g
Een van de zwaardere denk ik zo? Zal morgenavond na mijn werk de inhoud posten!
Een van de zwaardere denk ik zo? Zal morgenavond na mijn werk de inhoud posten!
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
4605g
Wat waren de gewichten van meukpakketen, ook zoiets toch? das nou wel weer jammer.
Wat waren de gewichten van meukpakketen, ook zoiets toch? das nou wel weer jammer.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
3955 gram de mijne. Ik denk dat in de mijne zit een ipad 3 64 gig. Een Samsung note 3 verder een 6x pack palm bier en 2 dvd's
Same here, ook nog steeds working on it en verzenddatum 30-11. Ik hoop maar dat ze het niet weer verschuiven. En baal ervan dat ze morgen dan versturen, pakketpost levert volgens mij hier niet op zaterdag (sowieso ben ik dan ook niet thuis trouwens), dus dan wordt het maandag geleverd, ben ik weer niet thuis, komt het uiteindelijk op het postkantoor terecht en moet ik maar hopen dat ik de tijd heb om het een keer na werktijd en voor sluiting van het postkantoor af te halen. Had nog wel zo gehoopt het dit weekend te hebbenLXSJason schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:12:
[...]
Wacht hier ook nog... datum is ook verschoven naar 30-11.
We zullen zien... zolang het voor 5 dec aankomt vind ik het best...
Is het echt prut dan kan ik het 5 december mee nemen naar mn (handboog)schietvereniging en dan hebben we wat om kapot te schieten.
Dat is een plaatje die iemand gemaakt heeft van het originele logo (inderdaad met middelvinger) en op facebook heeft gezet. Daar hebben ze vervolgens zelf dat sterretje weer overheen gezet.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:30:
Doen ze hier nu net alsof ze de klanten de middelvinger geven?
[afbeelding]
Alles bij elkaar tonen hun reacties wel steeds minder professionaliteit (en het was daarmee al zo droevig gesteld bij ze
[ Voor 12% gewijzigd door krietjur op 29-11-2012 23:34 ]
Verwijderd
het lijkt er wel op, hoge mate onprofessioneel gedrag.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:30:
Doen ze hier nu net alsof ze de klanten de middelvinger geven?
[afbeelding]
Ook die zelfmedelijden die ze hebben.
Laten we een dagaanbieding met een dag verlengen om zo meer omzet te genereren en dan daarna zeuren dat ze het te druk hebben.
Moet zeggen dat het een hoog amateuristisch gehalte heeft.
Alles wat er fout gaat hebben ze geheel aan zichzelf te danken en niet aan de klant. Hoge werkdruk? verkoop dan niet meer dan je aan capaciteit hebt.
Eerst de basisdozen verzenden en vervolgens vreemd vinden dat mensen daarover klagen.
Verwijderd
postNL bezorgt op zaterdag wel, maar niet op zondag en maandag (op maandag enkel 2e bezorgpogingen). Wachten tot dinsdag zoals ik duskrietjur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:32:
[...]
Same here, ook nog steeds working on it en verzenddatum 30-11. Ik hoop maar dat ze het niet weer verschuiven. En baal ervan dat ze morgen dan versturen, pakketpost levert volgens mij hier niet op zaterdag (sowieso ben ik dan ook niet thuis trouwens), dus dan wordt het maandag geleverd, ben ik weer niet thuis, komt het uiteindelijk op het postkantoor terecht en moet ik maar hopen dat ik de tijd heb om het een keer na werktijd en voor sluiting van het postkantoor af te halen. Had nog wel zo gehoopt het dit weekend te hebben
Verwijderd
De status `zending wordt voorbereid` houdt in dat de zending is aangekondigd bij PostNL door de verzender, maar het pakket nog niet door PostNL is ontvangen
dus toch wel te water gegaan
dus toch wel te water gegaan
Hier ook "zending wordt voorbereid"
Staat dat het pakket tussen 11.00 en 13.00 wordt bezorgd... we merken het wel
Staat dat het pakket tussen 11.00 en 13.00 wordt bezorgd... we merken het wel
Ik ontvang mijn pakketje met een gewicht van 5525 gram ook morgen..
Verwijderd
Bij mij staat ook nog steeds zending wordt voorbereid.
Zou morgen tussen 10.30 en 12.30 geleverd worden, ben benieuwd of dat nog gaat lukken!
Zou morgen tussen 10.30 en 12.30 geleverd worden, ben benieuwd of dat nog gaat lukken!

Verwijderd
volgens mij valt er helemaal niets te kopen als je site niets doetVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:04:
voor degene die geen mediaspeler gehad hebben, je kunt er nu 1tje kopen op c2b
Verwijderd
Hier ook sinds gisterenavond de melding dat de bestelling verzonden is.
Vanmorgen de T&T gekregen maar deze staat sindsdien nog op bestelling wordt voorbereid.
Aflevertijd tussen 08:00 en 15:30 uur dus dat is een beetje jammer.
Vanmorgen de T&T gekregen maar deze staat sindsdien nog op bestelling wordt voorbereid.
Aflevertijd tussen 08:00 en 15:30 uur dus dat is een beetje jammer.
Ik vind het ook bijzonder vreemd dat c2b hier zo zielig over doet. Ze hebben het grotendeels aan zichzelf te danken. Dat ze dan ook nog een beelden tonen dat ze door hun stommigheid nog wat pakketten gedumpt hebben in de rivier en vervolgens menen dat dit door toedoen van de boze menigte is, is ook best triest. 
En trouwens. Men kan ipv allemaal posten dat je pakket wel of niet onderweg is, ook wachten tot het pakket binnen is en dan vertellen wat de inhoud is en wat het gewicht was. De eerdere modbreak staat er niet voor niets...
En trouwens. Men kan ipv allemaal posten dat je pakket wel of niet onderweg is, ook wachten tot het pakket binnen is en dan vertellen wat de inhoud is en wat het gewicht was. De eerdere modbreak staat er niet voor niets...
Mijne ook eindelijk het gewicht bekend, 3960 gram ... lijkt net alsof ze steeds lichter worden?
Iets dat me zojuist opviel, het zal vast door alle klachten komen: C2B staat niet meer tussen het vaste rijtje aanbieders van JouwAanbieding.nl. Cosmeticadeals wel, maar daar moeten de verzendingen (maar hopelijk geen teleurstellingen aldaar) nog plaatsvinden
Die van mij was maar 1455 g. Dus gewicht zegt niet alles over de inhoud.Occy74 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:55:
Mijne ook eindelijk het gewicht bekend, 3960 gram ... lijkt net alsof ze steeds lichter worden?
Inhoud zie hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/39365584#39365584
Ook niet op dagaanbieding.net zag ik net.Frolow schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:56:
Iets dat me zojuist opviel, het zal vast door alle klachten komen: C2B staat niet meer tussen het vaste rijtje aanbieders van JouwAanbieding.nl. Cosmeticadeals wel, maar daar moeten de verzendingen (maar hopelijk geen teleurstellingen aldaar) nog plaatsvinden
[ Voor 36% gewijzigd door Keef op 30-11-2012 01:04 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:04:
voor degene die geen mediaspeler gehad hebben, je kunt er nu 1tje kopen op c2b
Dit ziet er ook niet al te professioneel uit..geen gerotzooi meer met converten omdat uw media player het bestand niet ondersteund
In en in triest die blogpost en de video...
Lege dozen drijven .. volle niet...
En dit bedrijf noemt zichzelf serieus en will succesvol doorgroeien?
Ha... vooral zo verder gaan.
Wie zijn billen verbrand moet op de blaren zitten.
Geen loze beloftes doen.....
nog steeds in (blijde?) verwachting van de cosmetica doos en een eerdere bestelling (HDMI kabels) die ook nog steeds niet geleverd zijn.
overigens grappig dat alle medewerkers vermeld staan behalve de directie...
hebben ze iets te verbergen?
Lege dozen drijven .. volle niet...
En dit bedrijf noemt zichzelf serieus en will succesvol doorgroeien?
Ha... vooral zo verder gaan.
Wie zijn billen verbrand moet op de blaren zitten.
Geen loze beloftes doen.....
nog steeds in (blijde?) verwachting van de cosmetica doos en een eerdere bestelling (HDMI kabels) die ook nog steeds niet geleverd zijn.
overigens grappig dat alle medewerkers vermeld staan behalve de directie...
hebben ze iets te verbergen?
[ Voor 11% gewijzigd door Security op 30-11-2012 02:03 ]
Die volle dozen zullen echt wel even drijven hoor. Zo zwaar zijn ze niet, redelijk volume en veel lucht erin.
Verwijderd
Hier nog minder 3820Occy74 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:55:
vanuit een basispakket gaan we naar een baggerpakket denk ik
Lieve ClickToBuy klanten,
Dat we onder vuur liggen dat weten we nu wel. Terecht of onterecht het verhaal heeft 2 kanten maar jullie maken hier onder het personeel wel heel wat los hoor! Vriendinnetjes van onze collega’s die de boel proberen te sussen, inpakkers die zich verwonden aan het tapepistool waarvoor zelfs de ambulance moet komen en nog veeeel meer.
Jammer dat CTB niet gewoon aangeeft dat ze terecht fout zijn. Zou sympathie winnen. Nu draaien ze er nog steeds om heen.
Als ik in een winkel een aanbieding zie van € 175,- voor € 25,- en vervolgens zie dat het bij de buren gewoon € 25,- kost weet ik wel dat de eerste winkel niet eerlijk is.
Waarom dat verhaal van medewerkers erbij die zich verwonden ??
Waarom dat verhaal van dat vriendinnetje ??
Waarom drijvende dozen ??
CTB, wees eerlijk vertel de waarheid, hou je bij de hoofdzaak, biedt je excuses aan en geef een redelijke vergoeding aan je klanten. Op die manier hou je je naam hoog. Niet door dit gedraai.
Dat we onder vuur liggen dat weten we nu wel. Terecht of onterecht het verhaal heeft 2 kanten maar jullie maken hier onder het personeel wel heel wat los hoor! Vriendinnetjes van onze collega’s die de boel proberen te sussen, inpakkers die zich verwonden aan het tapepistool waarvoor zelfs de ambulance moet komen en nog veeeel meer.
Jammer dat CTB niet gewoon aangeeft dat ze terecht fout zijn. Zou sympathie winnen. Nu draaien ze er nog steeds om heen.
Als ik in een winkel een aanbieding zie van € 175,- voor € 25,- en vervolgens zie dat het bij de buren gewoon € 25,- kost weet ik wel dat de eerste winkel niet eerlijk is.
CTB, wees eerlijk vertel de waarheid, hou je bij de hoofdzaak, biedt je excuses aan en geef een redelijke vergoeding aan je klanten. Op die manier hou je je naam hoog. Niet door dit gedraai.
Doos hier ook ontvangen,
Blikjes energy drank
Lege basketbal
Fles axe shampoo
Quintezz led lampje
Ijskrabber (met hobbelig randje)
Bluetooth dongle(tje)
Led lampjes voor de auto
ajax dvd uit 2005/06
een natuurfilm vermoedelijk uit het vhs tijdperk
Autowashandschoen
dvi kabel
conclusie.... tsja....
bij de action haal ik betere dingen
Blikjes energy drank
Lege basketbal
Fles axe shampoo
Quintezz led lampje
Ijskrabber (met hobbelig randje)
Bluetooth dongle(tje)
Led lampjes voor de auto
ajax dvd uit 2005/06
een natuurfilm vermoedelijk uit het vhs tijdperk
Autowashandschoen
dvi kabel
conclusie.... tsja....
bij de action haal ik betere dingen
[ Voor 4% gewijzigd door roelbb op 30-11-2012 08:23 ]
roelbb
Verwijderd
Volgens mijn is het hele verhaal van het zogenaamde ongeluk verzonnen om zo de schuld bij de klanten te leggenboomsma schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:16:
Lieve ClickToBuy klanten,
Voor een ongelukje met een tapepistool moet er heeeeel veel gebeuren wil er een ambulance voor komen!
Denk dat dit hele actie gebeuren nog wel een leuk onderwerp is voor TROS RADAR!!!
Eerst werd er nog een duidelijke afleverdatum voor vandaag gegeven, nu ineens is dat morgen.
Wordt dit hele gedoe meer dan spuugzat tbh. Vandaag maar ff annulering doorbellen.
Wordt dit hele gedoe meer dan spuugzat tbh. Vandaag maar ff annulering doorbellen.
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
omdat?ik vind nog altijd dat de enige fout is dat ze veel meer dozen gemaakt hebben. Dat hadden ze gewoon niet moeten doen.Brad Pitt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:38:
[...]
Ze zakken nu wel heel erg diep af hoor. Iedereen die ze nu nog beschermd vind ik nogal, ehhh, hmmm...
Lekker ding voor een develloperslayerrp schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:36:
Iris Potgieter is de vriendin van 1 van de programmeursnamelijk die van Ruben Harms.
Dus blijkbaar hebben ze inderdaad de tv's in de interne pakketten gedaan
Maar goed, het kan ook nog dat ze zelf gewoon echt zo stom is om dit erop te zetten.
Ik heb trouwens nog geen pakket? Ook nog geen verzendbevestiging.
1 ding weet ik wel, na al deze reacties en ophef ga ik zeer zeker wachten tot ik het pakket heb. De tv is nog steeds niet gesignleerd en de pakketten zijn al beter geworden.
Als met al erg zielig van de mensen die direct in de aanval gaan. en erg fout van C2B, hadden ze alles in 1x verstuurd was er bijna niks aan de hand geweest. Nu lijkt het alsof de pakketten van slechts naar beter gaan.
Mijn pakket is ook nog niet verstuurd, ook nog geen verzendbevestiging. We wachten rustig af.. meen trouwens dat er bij een van de boxen hier op GoT al wel een tv zat?
Verwijderd
Pakketten worden minder juist half gevuld ect !!Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:10:
[...]
omdat?ik vind nog altijd dat de enige fout is dat ze veel meer dozen gemaakt hebben. Dat hadden ze gewoon niet moeten doen.
[...]
Lekker ding voor een develloper![]()
Maar goed, het kan ook nog dat ze zelf gewoon echt zo stom is om dit erop te zetten.
Ik heb trouwens nog geen pakket? Ook nog geen verzendbevestiging.
1 ding weet ik wel, na al deze reacties en ophef ga ik zeer zeker wachten tot ik het pakket heb. De tv is nog steeds niet gesignleerd en de pakketten zijn al beter geworden.
Als met al erg zielig van de mensen die direct in de aanval gaan. en erg fout van C2B, hadden ze alles in 1x verstuurd was er bijna niks aan de hand geweest. Nu lijkt het alsof de pakketten van slechts naar beter gaan.
Verwijderd
gisteren zag ik mediaspelers, draadloze luidsprekers e.d.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:15:
[...]
Pakketten worden minder juist half gevuld ect !!
En uiteraard komt er dan minder in de doos, de spullen worden gewoon beter.
Wat een bagger zooi. De vrouwenpakket van me vrouw staat nog steeds zonder bezorgdatum (Sinds de 21e)
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Volgens de magazijnplanning gaan de paketten vandaag de deur uit.Xtr3me4me schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:20:
Wat een bagger zooi. De vrouwenpakket van me vrouw staat nog steeds zonder bezorgdatum (Sinds de 21e)
http://www.cosmeticadeals.nl/verzending
Verwijderd
Mijn pakket is met levertijd naar morgen verschoven, eerst stond op TNT dat het vandaag geleverd zou worden nu staat dat het zaterdag (morgen) pas wordt.
Meteen even met c2b gebeld en ze zeggen dat er nog pakketten in het magazijn staan die wel aangemeld zijn maar nog niet opgehaald door TNT. Naar hun zeggen wordt alles vandaag verstuurd.
Wat die dozen betreft die in het water zijn gevallen, dit zijn niet de Sinterklaas pakketten althans dat zegt de dame van de klantenservice.
morgen maar weer afwachten dus.
Meteen even met c2b gebeld en ze zeggen dat er nog pakketten in het magazijn staan die wel aangemeld zijn maar nog niet opgehaald door TNT. Naar hun zeggen wordt alles vandaag verstuurd.
Wat die dozen betreft die in het water zijn gevallen, dit zijn niet de Sinterklaas pakketten althans dat zegt de dame van de klantenservice.
morgen maar weer afwachten dus.
Ohh ben dan benieuwd!Tonger schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:36:
[...]
Volgens de magazijnplanning gaan de paketten vandaag de deur uit.
http://www.cosmeticadeals.nl/verzending
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Lol vooral die foto van de DirectieSecretaresse aka klantenservice en stagebegleiderVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:27:
[...]
morgen maar even afwachten.
Heb nog even naar het smoelenboek van ze gekeken, maar dat geeft mij eerlijk gezegd geen gerust gevoel.
http://www.clicktobuy.nl/smoelenboek/

is het ook echt nodig om de mensen persoonlijk te beledigen?
vind dat behoorlijk ver gaan hoor!
Ja ik vind ook dat ClickToBuy te ver gaat!adogterom schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:21:
Verwijderd
wie beledigd persoonlijk?adogterom schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:21:
Ik zie eerlijk gezegd nergens een belediging staan
Heb ook eens navraag gedaan omtrent het filmpje (ziet er nogal ongelukkig uit hoe hij te water komt). Zover ik kan achterhalen is het echt en zijn de dozen in het water sinterklaas pakketten. Het ...... (vul zelf in) eraan is dat ze al toegekend waren aan mensen, dus nu moeten ze alle T&T codes langs van welke er nou in het water liggen. Enkele ervan zijn ook namelijk naar de bodem gezonken..
Verwijderd
en mij hebben ze verteld dat het juist NIET de sinterklaas pakketten waren.YanboNL schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:23:
Heb ook eens navraag gedaan omtrent het filmpje (ziet er nogal ongelukkig uit hoe hij te water komt). Zover ik kan achterhalen is het echt en zijn de dozen in het water sinterklaas pakketten. Het ...... (vul zelf in) eraan is dat ze al toegekend waren aan mensen, dus nu moeten ze alle T&T codes langs van welke er nou in het water liggen. Enkele ervan zijn ook namelijk naar de bodem gezonken..
vreemd
Verwijderd
Maar je hebt zelf wel door dat het behoorlijk triest is om foto's van mensen erbij te gaan zoeken het pakketje van 20 euro niet bevalt?Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:23:
[...]
wie beledigd persoonlijk?
Ik zie eerlijk gezegd nergens een belediging staan
@Luckyjan @ Reiben
Kom op, dit is toch niet het niveau van GoT?
Wat de directie dan precies heeft besloten en of je het daar mee eens bent, dat is een ander verhaal. De medewerkers van ClicktoBuy zijn keihard aan het werk om alles in goede banen te leiden en verdienen geen belediging (zoals ik het ook opvatte!).
Wat de directie dan precies heeft besloten en of je het daar mee eens bent, dat is een ander verhaal. De medewerkers van ClicktoBuy zijn keihard aan het werk om alles in goede banen te leiden en verdienen geen belediging (zoals ik het ook opvatte!).
Maar het is al bijna aangetoond dat dit een hoax is. Het is bedoelt om mensen te misleiden. Blijkbaar hebben ze intern hun verhaaltje ook nog niet eens goed doorgesproken.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:24:
[...]
en mij hebben ze verteld dat het juist NIET de sinterklaas pakketten waren.
vreemd

Aan alle kanten laat dit bedrijf, zeker onder druk, steekjes vallen. Belachelijke reacties tov klanten, geen echte oplossing en rare filmpjes/acties op fb.
@hieronder. Inderdaad. Je wilt als bedrijf serieus genomen worden, maar dan kom je met dit soort foto's op je site? En de reacties op FB laten ook veel te wensen over. Nee, dit doen de GoT gebruikers niet fout, dit doet C2B fout.
[ Voor 17% gewijzigd door master_viper op 30-11-2012 10:29 ]
Het was niet bedoelt als een belediging maar gewoon dat als je als bedrijf serieus genomen wil worden niet een foto plaatst met de haren half in het gezicht en een blote schouder. Dus dat zegt idd iets over het bedrijf.Pepper92 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:25:
@Luckyjan @ Reiben
Ben even via sidn en kvk wezen kijken wie nu de directie achter clicktobuy is.
Ik ben inmiddels 6 bv's verder en kom bij zaken uit als iMailo (die geen goede reputatie hebben!) en namen als Denise Verhoef die ook geen goede naam hebben:
http://www.opgelichtopint...YaBB.pl?num=1309884700/30
Na de berichten op het forum, hun "professionale reactie op zaken" en fake berichten van gekregen TV's van vriendinnen van developers bij C2B is mijn vetrouwen in deze partij gezakt tot 0. Ik zal hier dus ook echt nooit iets bestellen en ben blij dat ik het pakket niet heb gekocht
Ik ben inmiddels 6 bv's verder en kom bij zaken uit als iMailo (die geen goede reputatie hebben!) en namen als Denise Verhoef die ook geen goede naam hebben:
http://www.opgelichtopint...YaBB.pl?num=1309884700/30
Na de berichten op het forum, hun "professionale reactie op zaken" en fake berichten van gekregen TV's van vriendinnen van developers bij C2B is mijn vetrouwen in deze partij gezakt tot 0. Ik zal hier dus ook echt nooit iets bestellen en ben blij dat ik het pakket niet heb gekocht
CISSP! Drop your encryption keys!
ik doelde nog niet eens specifiek op jouw reactie, alhoewel ik die ook niet echt gepast vind.luckyjan schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:27:
[...]
Het was niet bedoelt als een belediging maar gewoon dat als je als bedrijf serieus genomen wil worden niet een foto plaatst met de haren half in het gezicht en een blote schouder. Dus dat zegt idd iets over het bedrijf.
maar op de reactie waar jij op reageerde.
Deze zaak rammelt aan alle kanten.
De opsomming van alle gebeurtenissen wekt weinig vertrouwen.
Daarnaast leveren de achtergronden van de directie geen positieve bijdrage.
Dat C2B niet waar maakt wat ze beloven lijkt mij nu wel duidelijk (en dan heb ik het nog niet eens over de waarde van de dozen).
Er zouden elf verschillende pakketten zijn.
Blijkbaar bestaat iedere doos uit een basis aangevuld met een of twee andere dingen.
Hoeveel serieuze top dozen zijn er tot nu toe voorbij gekomen?
Volgens mij tot nu toe:
1 x RC autootje
8 x Mediaplayer (refurb)
2 x Boormachine
Ik vind dat op 6000 dozen nogal weinig.
Ok, ok... nog niet alle dozen zijn verzonden, maar dan nog.
Laten wij ervan uit gaan dat slechts de helft pas aangekomen is... nog niet veel!
De opsomming van alle gebeurtenissen wekt weinig vertrouwen.
Daarnaast leveren de achtergronden van de directie geen positieve bijdrage.
Dat C2B niet waar maakt wat ze beloven lijkt mij nu wel duidelijk (en dan heb ik het nog niet eens over de waarde van de dozen).
Er zouden elf verschillende pakketten zijn.
Blijkbaar bestaat iedere doos uit een basis aangevuld met een of twee andere dingen.
Hoeveel serieuze top dozen zijn er tot nu toe voorbij gekomen?
Volgens mij tot nu toe:
1 x RC autootje
8 x Mediaplayer (refurb)
2 x Boormachine
Ik vind dat op 6000 dozen nogal weinig.
Ok, ok... nog niet alle dozen zijn verzonden, maar dan nog.
Laten wij ervan uit gaan dat slechts de helft pas aangekomen is... nog niet veel!
Dit is natuurlijk puur speculatief en niet feitelijk onderbouwd. Lijkt me handiger als er een poll wordt aangemaakt zodat je weet hoeveel een mager pakket hebben en welke een extra-tje (en wat voor extra) Ik zou niet weten hoe, anders had ik het wel gedaanGuultje schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:41:
Een poll is natuurlijk totaal niet representatief. Veel mensen die bij C2B bestellen komen niet eens op Tweakers, laat staan in het forum en vooral niet in dit topic. Het enige dat je met zo'n poll krijgt is een overzicht van wat de Tweakers bezoekers ontvangen hebben en ik denk dat dit aantal nog geen procent is van het totaal aantal verzonden pakketten.
Wel vervelend, was gisteren te laat om nog te bellen dat mijn bestelling na eerdere communicatie niet geannuleerd was. Nu vanmorgen is er een 'technische storing' en is het niet mogelijk om contact op te nemen met C2B. Er wordt aangegeven dat ze wel bereikbaar zijn via email, maar daar ligt al een email sinds dinsdagavond.
Zojuist wel een sms gehad dat mijn bestelling ingepakt wordt en op de site staat deze verzonden. Ga even bedenken wat ik ga doen en sowieso later nog even proberen te bellen.
Zojuist wel een sms gehad dat mijn bestelling ingepakt wordt en op de site staat deze verzonden. Ga even bedenken wat ik ga doen en sowieso later nog even proberen te bellen.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Mijn box komt vandaag binnen en weegt maar 2555 gram dus ben heel benieuwd. Zal sowieso een foto plaatsen.
Na al die negatieve reacties verwacht ik er niet al teveel van, alleen dit gewicht ben ik nog nergens tegen gekomen.
Een televisie zal het in ieder geval niet zijn
Na al die negatieve reacties verwacht ik er niet al teveel van, alleen dit gewicht ben ik nog nergens tegen gekomen.
Die van mij stond ook tot de 30e op 'working on it' en ik heb een uur of wat geleden een verzonden email gehad. Kan 'm vanavond tracken. Ik verwacht dat de andere tweakers die op de 30e stonden ook een mail gaan ontvangen, gok dat ze richting de laatste batch gaan 
Ben erg benieuwd wat er in de pakketjes van vandaag komt. Pakket inhoud (en evt. gewicht
) lijkt mij enkel nog interessant. Posts over dat CTB het slecht heeft aangepakt beginnen in herhaling te vallen. Denk dat de algemene mening is dat het geen smooth proces was. Laten we hopen dat ze wat leren van dit debacle!
Ben erg benieuwd wat er in de pakketjes van vandaag komt. Pakket inhoud (en evt. gewicht
Ik zit even dat van die DVD Box mysterie terug te lezen, ging ook wel aardig eea fout bij hun.
Ook hier weer hetzelfde wij worden het slachtoffer van ons eigen klant:Uit navraag in ons magazijn blijkt er door een vulmachine vd pakketten een fout te zijn gemaakt (gisteren). Het betreft hier ook deels menselijke fout (verkeerde DVD's in de machine). Bij veel van de mensen die dus vandaag hun pakket gekregen hebben kan het zo zijn dat het pakket tegenvalt. Uiteraard willen wij onze klanten graag tevreden houden en zullen wij ieder specifiek geval bekijken om dit met u op te lossen. Ik verzoek u daarom ook een mail te sturen indien u zich aangesproken voelt naar justin@clicktobuy.nl. Vermeld aub duidelijk welke DVD's u gekregen heeft. Justin zal dan indien uw klacht gegrond is (lees: inderdaad het hele pakket bestaat uit lauter B-films) een compensatie aan u voorstellen.
Zeer triest van C2B.Ook al doen wij per jaar 364 deals naar uiterste tevredenheid... er hoeft maar 1 deal niet goed te gaan en klanten dreigen al direct met Tros Radar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit is toch geen manier van communiceren...... Ik begrijp echt niet hoe ze zich een volwassen en professioneel bedrijf kunnen noemen.Quad schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:16:
Ik zit even dat van die DVD Box mysterie terug te lezen, ging ook wel aardig eea fout bij hun.
[...]
Ook hier weer hetzelfde wij worden het slachtoffer van ons eigen klant:
[...]
Zeer triest van C2B.
Ach ja het zoveelste topic waarin mensen gouden bergen zijn beloofd en waarin het vervolgens op een deceptie uitloopt. Iedereen weet toch ondertussen wel dat je niet honderden euro's aan spullen hoeft te verwachten voor slechts 25 euro?
Als het niet bevalt, stuur de doos gewoon terug. Al dat gejank...
Groetjes, FaceDown.
AmenFaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:39:
Ach ja het zoveelste topic waarin mensen gouden bergen zijn beloofd en waarin het vervolgens op een deceptie uitloopt. Iedereen weet toch ondertussen wel dat je niet honderden euro's aan spullen hoeft te verwachten voor slechts 25 euro?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Daarom neem ik alleen de iBOOD boxen, als ze bij de grootste maar 1000 boxen vol kunnen krijgen, hoe zou dan bij deze kleintjes 6000 stuks mogelijk zijn.
Dat is wel een van de lichtste tot nu toe zeg! Ben benieuwd wat je erin hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:05:
Mijn box komt vandaag binnen en weegt maar 2555 gram dus ben heel benieuwd. Zal sowieso een foto plaatsen.
Zojuist een uitpakking van een man op facebook gelezen.
Niet van mij trouwens.
Niet van mij trouwens.
Gisteren kwam Sinterklaas aan de deur in een postbesteller-outfit. En daar was ie dan.
De Sinterklaasbox met een beloofde waarde van € 175.
Dus de doos (best zwaar) geopend en de inhoud bekeken .... Ik geloofde mijn ogen niet.
Setje met 6 blikjes Atomic energy drank.
Mijn hartje ging bij voorbaat al sneller kloppen en sloeg een aantal malen over toen ik zag, dat de blikjes al over de datum waren.
Daarna zag ik iets rood/zwart. Een ski-helm? Neen, een basketbal. Nou vooruit, dacht ik, het is een mannenpakket.
Ik ben 70+, maar ik vind wel ergens een basket in de buurt van een trapveldje. Daar hangen wel wat jongeren rond en een potje chiilen is ook nooit weg.
De volgende verrassing. Een zwarte ijskrabbber! Mijn vriendin heeft de cosmetica box besteld, dus die kan de krabber uitstekend gebruiken bij het make-up-plamuren-en-ander-gezichtsstucadoor-werk!
Volgende verrassing dus: een autopoetshandschoen! Ik wist niet dat die bestonden, maar ik ben er nu van overtuigd. Het bestaat! Helaas voor mijn bolide, maar die zal mijn strelende, masserende hand nooit voelen.
Ik doe de Max Car wash en race daar in een paar luttele minuten doorheen.
Op naar de volgende surprise dan maar! Mr Handsfree Family Charger Station. Whow! Meteen een hele rits familie gebeld met de vraag, of ze soms nog een mobieltje van 10 jaar oud hadden en of ze zin hadden om zich, in familie-verband, op te komen laden.
Inmiddels was ik tot tranen toe geroerd natuurlijk en het werd nog erger. Gelukkig was er nog genoeg keukenpapier in mijn Plenty.
Owww ..... een menthol shampoo van Axe uit de categorie anti-roos! Heerlijk, maar bij mij staan de rozen in de tuin en ik ben teveel romanticus om anti te zijn.
Ahhhh! De SuperHero Backup & Charger for iPhone. Eindelijk iets goeds. Alleen zo jammer, dat ik die een paar weken geleden bij C2B had gekocht en daar wist Sint natuurlijk niets van.
Op naar de laatste verrassing dan. Opnieuw een lichtpunt. Een ledlampje voor als je ooit de grotten van Han gaat bezoeken. Gelukkig zaten er geen batterijen bij. Dat zou ook teveel zijn geweest!
Maar ..... alle gekheid op een Sinterklaasstokje ... wat een afgang. Een pakket ter waarde van € 175 beloven en dan met zoiets komen. Ik ben al geruime tijd klant bij C2B en heb daar al heel veel dingen besteld. Tot mijn volle tevredenheid. En nu dit. Dag, geloofwaardigheid.
C2B ging al een keer vreemd met die zogenaamde secret-verkoop *ergens in het land*. Alla, dat kon het daglicht nog wel verdragen. Maar dit slaat echt alles.
En ik eis dan ook gewoon uitleg van C2B. Komt het niet, dan mag C2B uitleg geven over deze actie in Radar! Gratis tévé dus. Zie de maan schijnt door de bomen, maar C2B zal mij nooit meer zien komen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ik gok dat de blikjes energy drank op zijnYanboNL schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:50:
[...]
Dat is wel een van de lichtste tot nu toe zeg! Ben benieuwd wat je erin hebt.
Mijn pakket is inmiddels ook verzonden, kan vanavond als het goed is het gewicht zien.. ben zeer benieuwd. Hoop dat het morgen wordt afgeleverd als ik nog thuis ben..
Verwijderd
Gezien de grote (media) aandacht en het feit dat ik zelf gedupeerd ben, wil ik een oproep doen om er serieus werk van te gaan maken.
ik heb gisteren contact gehad met de producenten van de televisieprogramma's
Allen waren ze er van overtuigd dat clicktobuy valse voorwendselen hebben gecreerd, waarvan de consument de dupe is.
Om draagvak te creëen moet er een collectief ontstaat, waarbij we een front tegen clicktobuy vormen.
Ik wil dus bij deze een ieder, maar dan ook echt iedereen, oproepen om mij een mail te sturen met je naam en de inhoud van je pakket.
email: ikmaakerwerkvan@outlook.com
Het gaat er niet om of je wel of niet tevreden bent, ik wil inventariseren wat een ieder heeft ontvangen om zo een compleet beeld te creeren voor de programma makers.
Vooropgesteld dit is geen haatcampagne, maar een belangen campagne: Je moet doen wat je beloofd.
ik heb gisteren contact gehad met de producenten van de televisieprogramma's
- kassa
- radar
- keuringdienst van waarde
Allen waren ze er van overtuigd dat clicktobuy valse voorwendselen hebben gecreerd, waarvan de consument de dupe is.
Om draagvak te creëen moet er een collectief ontstaat, waarbij we een front tegen clicktobuy vormen.
Ik wil dus bij deze een ieder, maar dan ook echt iedereen, oproepen om mij een mail te sturen met je naam en de inhoud van je pakket.
Het gaat er niet om of je wel of niet tevreden bent, ik wil inventariseren wat een ieder heeft ontvangen om zo een compleet beeld te creeren voor de programma makers.
Vooropgesteld dit is geen haatcampagne, maar een belangen campagne: Je moet doen wat je beloofd.
Dus je maakt hiervoor speciaal een account aan?Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:53:
Gezien de grote (media) aandacht en het feit dat ik zelf gedupeerd ben, wil ik een oproep doen om er serieus werk van te gaan maken.
ik heb gisteren contact gehad met de producenten van de televisieprogramma'sIk heb hen de materie uitgelegd met daarbij de mailing die ik heb gevoerd met click tobuy, waarin duidelijk wordt gesteld dat de verrassingdozen een waarde vertegenwoordigen van 175 euro.
- kassa
- radar
http://tinyurl.com/5sdar8p
Goed initiatief imho. Ik ben van de partij mocht dit echt wat worden.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:53:
ik heb gisteren contact gehad met de producenten van de televisieprogramma'sIk heb hen de materie uitgelegd met daarbij de mailing die ik heb gevoerd met click tobuy, waarin duidelijk wordt gesteld dat de verrassingdozen een waarde vertegenwoordigen van 175 euro.
- kassa
- radar
Ach, ik ben blij dat ik er geen besteld heb. Heb wel bij Bestoffer4u mee besteld, heb mijn doos gewoon gehouden ondanks dat er eigenlijk rotzooi in zat.FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:39:
Gegokt en verloren thats it.
Dat mensen niet zo moeten zeuren heeft nu eigenlijk twee kanten, enerzijds het is gewoon de gok die ze genomen hebben, ze moeten het gewoon accepteren klaar, maar aan de andere kant lijkt het alsof C2B het met opzet heeft gedaan, en daar zijn best wel wat argumenten voor te vinden:
- Hun houding over hoe ze met statements naar buiten komen
- Klanten zijn de daders, C2B wordt in een kwaad daglicht gesteld
- Medewerkers die ontslag willen omdat ze gestresst raken van berichten op internet
- Dubieuze posts van een vrouw die beweert de TV te hebben ontvangen, maar blijkt dat ze de vriendin is van een programmeur bij C2B (althans zelfde adres)
- Filmpje van de dozen die te water zijn gegaan, lijkt enig opzet in het spel te zitten.
- Nogmaals melden dat C2B onschuldig is en dat ze nu de zwarte piet toegespeeld krijgen
Volgens mij mag je op basis van bovenstaande wel een aardig idee krijgen hoe de organisatie daar in elkaar steekt.
Edit: Vergeet ik ook nog dat, volgens de site, je iets besteld hebt wat een adviesprijs heeft van €175,- en daar nu €25,- voor betaald. Wat verderop in de advertentie staat is iets minder belangrijk maar ze waren stellig van mening dat je er dik dik en dik die €25,- eruit zou halen. (Later werd op Facebook door C2B nog vermeld hoeveel dik, dik en dik wel niet kon zijn, €30,-? €40,-?) Sorry maar als adviesprijs €175,- is mag je toch vanuit gaan dat je er wel meer als €40,- aan waardevolle spulletjes eruit kan halen.
Het grootste gedeelte haalt de €20,- nog niet eens volgens mij.
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 30-11-2012 12:02 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zijn er hier ook nog mensen die de marktplaats box besteld hebben? Daarvan zou de inhoud minstens 100 euro waard zijn...ben benieuwd of dat net zo'n fiasco wordt.
Laat maar..
Verwijderd
Dus je maakt hiervoor speciaal een account aan?
Ja ik maak hiervoor een account aan, dat was 2 minuten werk.
Dezelfde energie steek jij in het reageren op mijn bericht, dus ik snap je commentaar niet.
Ik doe dit niet voor mezelf.
Iedereen roept negatieve dingen over de actie, maar niemand doet er iets mee.
Daar komt nu verandering in
Dezelfde energie steek jij in het reageren op mijn bericht, dus ik snap je commentaar niet.
Ik heb er een besteld, maar die komt pas volgende weekmelk0r schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:57:
Zijn er hier ook nog mensen die de marktplaats box besteld hebben? Daarvan zou de inhoud minstens 100 euro waard zijn...ben benieuwd of dat net zo'n fiasco wordt.
En dat filmpje lijkt mij opzet, zoals eerder aangekaart:
- Vrachtwagen tegen de kade?
- Dozen bewegen wel heel erg en zijn niet gesealed
- Tuurlijk laat je een volle container los als er een onderdeel in het water valt

XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Heb gereageerd, ondanks dat ik redelijk positief kan zijn met mijn box.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:53:
- kassa
- radar
Maar waarom zouden "gedupeerden" jou moeten benaderen ipv kassa/radar e.d. zelf? Dit lijkt me niet de bedoeling.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:59:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Daar zit wat in. Ze hebben gedacht een slimme actie op te zetten waarmee ze veel omzet konden genereren. Waarschijnlijk gehoopt dat een hoop klanten vervolgens niet de moeite namen om de zooi terug te sturen. Ze hebben zich vergist in de hoop commotie die vervolgens zou ontstaan, en die mogelijkerwijs wel eens het einde van C2B zou kunnen gaan betekenen. In ieder geval gooien ze hun goede (?) naam te grabbel.Quad schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:56:
[...]
Ach, ik ben blij dat ik er geen besteld heb. Heb wel bij Bestoffer4u mee besteld, heb mijn doos gewoon gehouden ondanks dat er eigenlijk rotzooi in zat.
Gegokt en verloren thats it.
Dat mensen niet zo moeten zeuren heeft nu eigenlijk twee kanten, enerzijds het is gewoon de gok die ze genomen hebben, ze moeten het gewoon accepteren klaar, maar aan de andere kant lijkt het alsof C2B het met opzet heeft gedaan, en daar zijn best wel wat argumenten voor te vinden:
- Hun houding over hoe ze met statements naar buiten komen
- Klanten zijn de daders, C2B wordt in een kwaad daglicht gesteld
- Medewerkers die ontslag willen omdat ze gestresst raken van berichten op internet
- Dubieuze posts van een vrouw die beweert de TV te hebben ontvangen, maar blijkt dat ze de vriendin is van een programmeur bij C2B (althans zelfde adres)
- Filmpje van de dozen die te water zijn gegaan, lijkt enig opzet in het spel te zitten.
- Nogmaals melden dat C2B onschuldig is en dat ze nu de zwarte piet toegespeeld krijgen
Volgens mij mag je op basis van bovenstaande wel een aardig idee krijgen hoe de organisatie daar in elkaar steekt.
Aan de andere kant; Kassa, Radar, Consumentenbond en weet ik wat al niet meer inschakelen omdat je opgelicht zou zijn? Voor wat? 25 euro? Sommige mensen hebben echt tijd teveel. Sorry maar als je een Android tablet of Denon Receiver had verwacht voor 25 euro ben je echt niet goed bij je hoofd. Stuur de doos gewoon, terug dan krijg je je geld terug.
Denken mensen nu serieus dat wanneer ze er een zaak van gaan maken C2B iedere deelnemer 175 euro cash op hun rekening gaat overmaken ofzo? Dan is het bedrijfje waarschijnlijk ineens failliet, en krijgt niemand meer iets.
Ik vind mensen die zich opgelicht voelen behoorlijk naief en dom. En de mensen die dachten een gouden slag te slaan 3 of meer dozen besteld hebben zijn driedubbel dom. Ik heb zelf ook een doos besteld maar verwachtte er niet teveel van. Misschien heb ik geluk en zit er wat leuks in en anders gaat ie gewoon retour. Ik ga m'n tijd echt niet verspillen aan een nutteloze haatcampagne tegen C2B.
Groetjes, FaceDown.
Hier past maar een reactie:Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:59:
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik wil het collectief vertegenwoordig, maar een ieder is vij om zijn weg naar de genoemde producenten te vinden.janvanduschoten schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:02:
[...]
Maar waarom zouden "gedupeerden" jou moeten benaderen ipv kassa/radar e.d. zelf? Dit lijkt me niet de bedoeling.
hieronder de links naar hun contactformulieren:
http://kassa.vara.nl/secundair/contact/
http://www.kro.nl/overdekro/contact/ (keuringdienst van waarde)
http://www.trosradar.nl/paginas/contact/
- Vrachtwagen tegen de kade vind ik gezien de locatie niet heel vreemd. Dat is de plek om auto's te parkeren langs zo'n straat. Logischer zou wellicht zijn om het tegen het pand te zetten, maar daarmee blokkeren ze wellicht andere deuren. Midden op de weg zetten is weinig sociaal voor ander verkeer dat er langs wil.Beerkeeper schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:00:
[...]
Ik heb er een besteld, maar die komt pas volgende week
En dat filmpje lijkt mij opzet, zoals eerder aangekaart:
- Vrachtwagen tegen de kade?
- Dozen bewegen wel heel erg en zijn niet gesealed
- Tuurlijk laat je een volle container los als er een onderdeel in het water valt
- Ze geven aan dat ze de spullen bij een magazijn 3km verderop vandaan haalden. Voor zo'n kort ritje zou ik ook niet snel de moeite gaan doen om alles te sealen.
- Ik heb jarenlang magazijn werk gedaan, en je wilt niet weten hoe vaak er een container van de klep aflazert omdat iemand even afgeleid is (bijvoorbeeld omdat er iets valt) en daardoor zonder na te denken de container loslaat.
Wil niet zeggen dat het filmpje niet nep kan zijn, maar vooralsnog zie ik geen reden om te geloven dat het perse nep is. Zelfde als dat de dozen leeg zouden zijn "want ze drijven". Gooi maar zo'n doos met slechts 4 kilo erin in het water, ik heb toch sterk het vermoeden dat die wel even blijft drijven door het relatief lage gewicht ten op zichte van het volume. Denk dat de doos pas zinkt zodra hij volstroomt met water.
Maar los van of het filmpje nep is of niet, vind ik alle reacties van hun op facebook en hun site wel verre van professioneel
Wat een tering aso's zeg van C2B.
gewoon alles retour doen mensen! En de kop 'Dat krijg je er nou van' slaat nergens op. Het i sniet onze schuld dat je pruters in dienst hebt.
gewoon alles retour doen mensen! En de kop 'Dat krijg je er nou van' slaat nergens op. Het i sniet onze schuld dat je pruters in dienst hebt.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Zoiets heb ik ook, sowieso hebben we voor 25 euro flink wat leesplezier erbij gehadFaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:04:
[...]
Daar zit wat in. Ze hebben gedacht een slimme actie op te zetten waarmee ze veel omzet konden genereren. Waarschijnlijk gehoopt dat een hoop klanten vervolgens niet de moeite namen om de zooi terug te sturen. Ze hebben zich vergist in de hoop commotie die vervolgens zou ontstaan, en die mogelijkerwijs wel eens het einde van C2B zou kunnen gaan betekenen. In ieder geval gooien ze hun goede (?) naam te grabbel.
[...]
Ik vind mensen die zich opgelicht voelen behoorlijk naief en dom. En de mensen die dachten een gouden slag te slaan 3 of meer dozen besteld hebben zijn driedubbel dom. Ik heb zelf ook een doos besteld maar verwachtte er niet teveel van. Misschien heb ik geluk en zit er wat leuks in en anders gaat ie gewoon retour. Ik ga m'n tijd echt niet verspillen aan een nutteloze haatcampagne tegen C2B.
Wat heeft het programma van de Keuringsdienst van Waarde hiermee te maken?Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:07:
[...]
Ik wil het collectief vertegenwoordig, maar een ieder is vij om zijn weg naar de genoemde producenten te vinden.
hieronder de links naar hun contactformulieren:
http://kassa.vara.nl/secundair/contact/
http://www.kro.nl/overdekro/contact/ (keuringdienst van waarde)
http://www.trosradar.nl/paginas/contact/
Echt, het merendeel van de reacties hier, ik snap het niet... Take your loss.. Het is jammer dat C2B alle pakketten niet tegelijk heeft verzonden, dan was er veel minder commotie ontstaan.
Vaak bu'j te bang!
Dagion schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:08:
Zoiets heb ik ook, sowieso hebben we voor 25 euro 6.75 Euro flink wat leesplezier erbij gehad
Nickname does not reflect reality
Dat zeggen ze zelf ja, maar zijn de pakketten die daarna zijn verzonden zoveel beter dan? Ik heb eigenlijk nog niemand gezien die iets fatsoenlijks heeft ontvangen-tom-562 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:16:
[...]
Wat heeft het programma van de Keuringsdienst van Waarde hiermee te maken?
Echt, het merendeel van de reacties hier, ik snap het niet... Take your loss.. Het is jammer dat C2B alle pakketten niet tegelijk heeft verzonden, dan was er veel minder commotie ontstaan.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
dit zogenaamde gezamelijk er werk van maken vind ik echt veel te ver gaan.
Jullie doen net alsof je opgelicht bent.
Je weet dat je niet weet wat er in de doos zit. Je weet dat hij €25,- kost en je die kosten er dik uithaalt.
Is je pakket minder dan €25,- waard? Dan kun je klagen. Nu klaag je omdat je niet tevreden bent met je verassing?
als je toch bezig bent, klaag meteeen even over de postcode loterij. Ik doe al sinds oktober mee en heb alleen maar een chocolade reep gewonnen. \dat erwijl er duizende winnaars per keer zijn en ik al lang aan de beurt had moeten zijn
Ik ga denk ik bij C2B solliciteren. Gewoon om jullie dwars te zitten, gewoon omdat het kan.
@DA_psi hieronder
Precies. Wilens en wetens een gok nemen en dan keihard gaan klagen als je gok slecht uitpakt. Zegt ook heel veel over de persoon zelf vind ik.
Als het nu echt rotzooi was geweest, maar het zijn gewoon bruikbare spullen. Of JIJ er iets aan hebt is jou probleem. Ga naar buiten en ga de ruiten van de buurman zijn auto krabben als je zelf geen auto hebt!
Je weet dat je niet weet wat er in de doos zit. Je weet dat hij €25,- kost en je die kosten er dik uithaalt.
Is je pakket minder dan €25,- waard? Dan kun je klagen. Nu klaag je omdat je niet tevreden bent met je verassing?
als je toch bezig bent, klaag meteeen even over de postcode loterij. Ik doe al sinds oktober mee en heb alleen maar een chocolade reep gewonnen. \dat erwijl er duizende winnaars per keer zijn en ik al lang aan de beurt had moeten zijn

Ik ga denk ik bij C2B solliciteren. Gewoon om jullie dwars te zitten, gewoon omdat het kan.
@DA_psi hieronder
Precies. Wilens en wetens een gok nemen en dan keihard gaan klagen als je gok slecht uitpakt. Zegt ook heel veel over de persoon zelf vind ik.
Als het nu echt rotzooi was geweest, maar het zijn gewoon bruikbare spullen. Of JIJ er iets aan hebt is jou probleem. Ga naar buiten en ga de ruiten van de buurman zijn auto krabben als je zelf geen auto hebt!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 12:25 ]
Ik ben het niet echt eens met het merendeel van de reacties. Je neemt een gok en deze pakt verkeerd uit...., kan gebeuren toch? Hetzelfde met de iBood mistery box, dat is ook een gok......
Ga je naar de film, sneak preview... Komt er een film welke je echt niet wou zien, ga je dan ook je geld terug vragen? Lijkt mij niet.
Accepteer gewoon dat je geen geluk hebt gehad deze keer.
Ga je naar de film, sneak preview... Komt er een film welke je echt niet wou zien, ga je dan ook je geld terug vragen? Lijkt mij niet.
Weer die achterlijke irrelevante vergelijking met een loterij. Bij de loterij win je gegarandeerd niet een bepaald bedrag, je hebt er een káns op. Bij deze doos zou je spullen krijgen waar je normaal 175 Euro voor moet betalen. Is dat zo? Nou, neen. Is het dus hetzelfde? Nou, neen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:21:
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Vooral doen ik denk dat ze mensen van jouw intellect niveau goed kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:21:
dit zogenaamde gezamelijk er werk van maken vind ik echt veel te ver gaan.
als je toch bezig bent, klaag meteeen even over de postcode loterij. Ik doe al sinds oktober mee en heb alleen maar een chocolade reep gewonnen. \dat erwijl er duizende winnaars per keer zijn en ik al lang aan de beurt had moeten zijn![]()
Lezen is ook een vak, en heel knap hoe je appels met peren vergelijkt
De gok was volgens mij dat je niet wist wat je kreeg. Maar de waarde zou 175 euro zijn. Als ik alleen maar dingen zou krijgen waar ik totaal niets mee kon maar wel 175 euro advies verkoop prijs waard zouden zijn zou je me niet horen.da_PSI schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:21:
Ik ben het niet echt eens met het merendeel van de reacties. Je neemt een gok en deze pakt verkeerd uit...., kan gebeuren toch? Hetzelfde met de iBood mistery box, dat is ook een gok......
Maar ik krijg iets wat de 25 euro advies verkoopprijs niet eens haalt.
En dat is dus het probleem bij de meeste. Daarom snap ik de reacties ook niet van mensen die zeggen dat sommige niet mogen klagen hierover. Als jij een mannen XL pakket besteld en je krijgt een 12- DVD in je box voor vrouwen.. Dan heb je echt wel een reden om te klagen. Daarnaast als je alle adviesprijzen bij elkaar optelt halen sommige nog niet eens de 25 - 35 euro.. Dat is adviesprijs dus als je naar action oid gaat ben je dus onder die 25 euro kwijt!Sen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:25:
[...]
De gok was volgens mij dat je niet wist wat je kreeg. Maar de waarde zou 175 euro zijn. Als ik alleen maar dingen zou krijgen waar ik totaal niets mee kon maar wel 175 euro advies verkoop prijs waard zouden zijn zou je me niet horen.
Verwijderd
er staat helemaal nergens dat je per se €175,- aan spullen krijgt in deze doos.Brad Pitt schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:23:
[...]
Weer die achterlijke irrelevante vergelijking met een loterij. Bij de loterij win je gegarandeerd niet een bepaald bedrag, je hebt er een káns op. Bij deze doos zou je spullen krijgen waar je normaal 175 Euro voor moet betalen. Is dat zo? Nou, neen. Is het dus hetzelfde? Nou, neen.
Pff, hebben jullie nou nog altijd niet de hele advertentie gelezen?
Precies, lees eerst die advertentie eens.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:24:
Vooral doen ik denk dat ze mensen van jouw intellect niveau goed kunnen gebruiken.
Lezen is ook een vak, en heel knap hoe je appels met peren vergelijkt
En jij probeert mensen nog verder te duperen. snel een account en nep e-mail adres maken in de hoop dat iedereen adresgegevens e.d. gaat sturen. Dadelijk ga je nog oproepen om ergens af te spreken zodat jij de huizen kan leeghalen, goed bedacht maar jammer dan.
En bovenstaand plaatje is mooi, maar laat slechts 1/3de zien van de hele advertentie.
alles staat gewoon duidelijk uitgelegd hoor, dat jullie dit anders interpreteren kan, maar toch staat het er.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 12:29 ]
Gaan we naar iets extreems toe, waarde 175 euro max...., jij maakt je doosje open en wat zit daarin.. 20 liter glijmiddel ter waarde van 175 euro. Wat ga je doen? Precies een risico, letterlijk en figuurlijk....Sen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:25:
[...]
De gok was volgens mij dat je niet wist wat je kreeg. Maar de waarde zou 175 euro zijn. Als ik alleen maar dingen zou krijgen waar ik totaal niets mee kon maar wel 175 euro advies verkoop prijs waard zouden zijn zou je me niet horen.
(Het gaat er niet om dat ik iemand wel of geen gelijk geef, ik zou het risico gewoon accepteren. En wat ze doen of het fair is of niet.)
Verwijderd
De sneak preview beloofd je een film, vervolgens krijg je een film te zien, dan wordt de belofte gewoon waar gemaakt.da_PSI schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:21:
Hier wordt je een doos van 175 euro beloofd, die belofte wordt niet waar gemaakt.
#Mompelt iets over waar halen mensen toch al die appels en peren vandaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.
Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.
Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.
Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.
Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.