ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste
Acties:
  • 82.183 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:10
friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:29:
[...]

Lekker is dat. Mijn ouders hebben ooit in een verzekeringskwestie gelijk gekregen nadat de Hema krabbers verkochten die krassen maakte op de autoruit. Hierdoor moest de verzekering van de Hema uitbetalen. Stel nu dat je niet goed oplet en gewoon met deze krabber gaat krabben. Ik denk dat ze bij C2B dan van diverse mensen hier ook een claim voor kunnen verwachten.
Ja, ik mieter dat ding gelijk in de kliko, heb toch al te veel ijskrabbers... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Mijn pakket vandaag ook binnengekregen. Contents:

- 6 blikjes Atomic Energy drink (sinterklaas)
- 2x L'oréal men expert deodorant (sinterklaas)
- een handschoen om de auto te poetsen (sinterklaas)

- USB bluetooth dongle (niet echt een doel voor)
- Bluetooth headset (mwa ook niet echt bruikbaar)

- een 'iSlice' snijmesje (oogt grappig, indien ook werkzaam)
- de gouden HDMI-dvi kabel, best bruikbaar, heb nu een gewone HDMI stekker plus omvormblok aan mn monitor hangen
- 2x36cm LED strips voor op de auto, oogt erg goedkoop en lijkt me vrij lastig aan te brengen
- de inmiddels beruchte ijskrabber (kliko!)
- een sigarettenaansteker plug met twee USB poorten
- 1x Dracula DVD
- 1x The Last Station DVD

Niet heel spectaculair, maar ter aanvulling van de vrolijke klaas zat er ten minste wat bruikbaars tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

Ik ga 'm na inzien gewoon terugsturen onder de wet koop of afstand (tenzij er echt iets waardevols in zit natuurlijk, maar die kans lijkt nihil). Heb eigenlijk geen zin om 25 euro voor rotzooi te betalen. Enige risico is wel dat ze binnen een paar dagen failliet zijn en je dan helemaal met lege handen zit.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:05:
Ik ga 'm na inzien gewoon terugsturen onder de wet koop of afstand (tenzij er echt iets waardevols in zit natuurlijk, maar die kans lijkt nihil). Heb eigenlijk geen zin om 25 euro voor rotzooi te betalen. Enige risico is wel dat ze binnen een paar dagen failliet zijn en je dan helemaal met lege handen zit.
Wie zit er met lege handen? Denk eerder hun na alle pakjes die retour gaan de betaling schijnt snel te gaan met terug storten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phAn schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:02:
Mijn pakket vandaag ook binnengekregen. Contents:

- 6 blikjes Atomic Energy drink (sinterklaas)
- 2x L'oréal men expert deodorant (sinterklaas)
- een handschoen om de auto te poetsen (sinterklaas)

- USB bluetooth dongle (niet echt een doel voor)
- Bluetooth headset (mwa ook niet echt bruikbaar)

- een 'iSlice' snijmesje (oogt grappig, indien ook werkzaam)
- de gouden HDMI-dvi kabel, best bruikbaar, heb nu een gewone HDMI stekker plus omvormblok aan mn monitor hangen
- 2x36cm LED strips voor op de auto, oogt erg goedkoop en lijkt me vrij lastig aan te brengen
- de inmiddels beruchte ijskrabber (kliko!)
- 1x Dracula DVD
- 1x The Last Station DVD

Niet heel spectaculair, maar ter aanvulling van de vrolijke klaas zat er ten minste wat bruikbaars tussen.
Wat was het gewicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:16:
[...]

Wie zit er met lege handen? Denk eerder hun na alle pakjes die retour gaan de betaling schijnt snel te gaan met terug storten
Moeite met lezen? Ik zeg; als ze failliet gaan zitten je met lege handen na een retour te hebben gestuurd. Als ze ineens 6000 x 30 euro moeten retourneren dan hebben ze een probleem hoor.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Hoe werkt dat retourneren eigenlijk? ik wil die bende van mij ook heel graag terugsturen. Maar aangezien hun hele klantenservice plat ligt..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Net onder de 3 kilo Nog even gedoppelchecked, spikaal voor jou: 3525g volgens TNT track & trace (vooral door die blikkies :p)

[ Voor 18% gewijzigd door phAn op 30-11-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:20:
[...]

Moeite met lezen? Ik zeg; als ze failliet gaan zitten je met lege handen na een retour te hebben gestuurd. Als ze ineens 6000 x 30 euro moeten retourneren dan hebben ze een probleem hoor.
En met de inkoopkosten van 6.000 x € 5,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Pakket ook binnen:

Mr Handsfree - Family charger station (gush, 3310 op de doos, zegt genoeg)
Mr Handsfree - Blue Dongle II (niet nodig)
6x Atomic energydrink (:r)
Auto washandschoen (geen auto)
Led strips (geen auto, rotzooi)
Sigarettenaansteker naar 2 USB poorten (1€ bij action)
Micro - The art of car integration --> Kan ook via ebay een telefoonhouder kopen
3 DVD's - bagger

Goes back to CTB. Normaal zou ik mijn verlies echt wel nemen, en dan had ik er ook echt wel wat voor gevonden, maar hoe kinderachtig CTB bezig is, kunnen ze het ook weer terug krijgen hoor.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
RickvN schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:33:
Pakket ook binnen:

Mr Handsfree - Family charger station (gush, 3310 op de doos, zegt genoeg)
Mr Handsfree - Blue Dongle II (niet nodig)
6x Atomic energydrink (:r)
Auto washandschoen (geen auto)
Led strips (geen auto, rotzooi)
Sigarettenaansteker naar 2 USB poorten (1€ bij action)
Micro - The art of car integration --> Kan ook via ebay een telefoonhouder kopen
3 DVD's - bagger

Goes back to CTB. Normaal zou ik mijn verlies echt wel nemen, en dan had ik er ook echt wel wat voor gevonden, maar hoe kinderachtig CTB bezig is, kunnen ze het ook weer terug krijgen hoor.
gewicht als ik vragen mag , ik verwacht hem ook de komende 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Denzis schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:21:
Hoe werkt dat retourneren eigenlijk? ik wil die bende van mij ook heel graag terugsturen. Maar aangezien hun hele klantenservice plat ligt..
Gewoon adres erop en terugsturen? Grote letters 'retour onder wet koop op afstand'? En misschien daarnaast een mailtje, lijkt me voldoende.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Saint_One schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:36:
[...]

gewicht als ik vragen mag , ik verwacht hem ook de komende 2 uur
Excuses, 4185 gram.

Ik stuur hem terug en mail ze even dat ze hem terug kunnen verwachten en via Paypal betaalt. Nog niks afgeschreven, dus kan niet anders dan snel goedkomen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:42:
[...]

Gewoon adres erop en terugsturen? Grote letters 'retour onder wet koop op afstand'? En misschien daarnaast een mailtje, lijkt me voldoende.
Meestal moet je eerst contact opnemen met het bedrijf waar je het gekocht hebt om vervolgens het retourtraject op te starten. Vaak krijg je bijvoorbeeld een retournummer en soms gebruiken ze een specifiek retouradres. Sowieso eerst melden bij het bedrijf. In dit soort gevallen is duidelijke communicatie belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 22:17
Op het andere forum zag ik een goeie tip, iedereen die niet tevreden is even hier reageren: http://www.trustpilot.nl/review/clicktobuy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:53:
Gezien de grote (media) aandacht en het feit dat ik zelf gedupeerd ben, wil ik een oproep doen om er serieus werk van te gaan maken.
ik heb gisteren contact gehad met de producenten van de televisieprogramma's
  • kassa
  • radar
  • keuringdienst van waarde
Ik heb hen de materie uitgelegd met daarbij de mailing die ik heb gevoerd met click tobuy, waarin duidelijk wordt gesteld dat de verrassingdozen een waarde vertegenwoordigen van 175 euro.

Allen waren ze er van overtuigd dat clicktobuy valse voorwendselen hebben gecreerd, waarvan de consument de dupe is.

Om draagvak te creëen moet er een collectief ontstaat, waarbij we een front tegen clicktobuy vormen.

Ik wil dus bij deze een ieder, maar dan ook echt iedereen, oproepen om mij een mail te sturen met je naam en de inhoud van je pakket.
email: ikmaakerwerkvan@outlook.com

Het gaat er niet om of je wel of niet tevreden bent, ik wil inventariseren wat een ieder heeft ontvangen om zo een compleet beeld te creeren voor de programma makers.

Vooropgesteld dit is geen haatcampagne, maar een belangen campagne: Je moet doen wat je beloofd.
Ik krijg al flink wat reacties binnen, ik heb besloten dat ik niet op iedereen ga reageren.

Dus wanneer je gehoor geeft aan mijn oproep, verwacht niet dat je een mail terug krijgt, ga er maar van uit dat de mail is aangekomen en dat hij mee wordt opgenomen in de inventarisatie, om uiteindelijk deel uit te maken van het bezwaardossier.

Voor diegene die al hebben en gaan reageren, bedankt voor de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:03:
[...]

Ik krijg al flink wat reacties binnen, ik heb besloten dat ik niet op iedereen ga reageren.

Dus wanneer je gehoor geeft aan mijn oproep, verwacht niet dat je een mail terug krijgt, ga er maar van uit dat de mail is aangekomen en dat hij mee wordt opgenomen in de inventarisatie, om uiteindelijk deel uit te maken van het bezwaardossier.

Voor diegene die al hebben en gaan reageren, bedankt voor de input.
*knip* op de man spelen is nergens voor nodig.
Wat wil je er nou mee bereiken? Je 25 euro kun je gewoon terugkrijgen hoor? Wat is je doel nu precies?

[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 30-11-2012 16:18 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 22:26
@Ikmaakerwerkvan Kan je geen auto-reply inschakelen met bovenstaand bericht? Aangezien ik vermoed dat een hoop niet vaste klanten van tweakers op je oproep willen reageren en deze houden waarschijnlijk niet continu het forum in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 21:46
FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:06:
[...]

Je kunt beter gaan werken voor je geld, ipv tientallen uren en bij behorende frustratie hierin te gaan stoppen. Wat wil je er nou mee bereiken? Je 25 euro kun je gewoon terugkrijgen hoor? Wat is je doel nu precies?
Idd het programma gaat over mensen die zijn opgelicht en het geld kwijt zijn. Clicktobuy doet verder niet lullig over de retournering en je krijgt dan ook gewoon je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

*knip*
Wat wil je er nou mee bereiken? Je 25 euro kun je gewoon terugkrijgen hoor? Wat is je doel nu precies?
*knip*

Mijn doel is even simpel als eenvoudig gerechtigheid, mensen horen te krijgen wat ze beloofd worden.
Dit soort misstanden gebeurt naar mijn idee te vaak, en waarom zou je dit toestaan, als je er ook wat aan kunt doen.

Ik wil wel eens op tv zien hoe clicktobuy deze actie rechtvaardigd, en elke kritisch antwoord die ze aan de schenen wordt gelegd wordt beantwoord.

Kortom een prinicipe kwestie.

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 30-11-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frolow schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:09:
@Ikmaakerwerkvan Kan je geen auto-reply inschakelen met bovenstaand bericht? Aangezien ik vermoed dat een hoop niet vaste klanten van tweakers op je oproep willen reageren en deze houden waarschijnlijk niet continu het forum in de gaten.
sorry ik ben een redelijke leek op dit gebied, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurice_thalen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:09:
[...]

Idd het programma gaat over mensen die zijn opgelicht en het geld kwijt zijn. Clicktobuy doet verder niet lullig over de retournering en je krijgt dan ook gewoon je geld terug.
Clicktobuy suggereert dat je een fantastische verrassingscadeau krijgt, en zadelt je vervolgens op met meuk.
Dat is niet helemaal netjes, en daarvoor mogen ze van mij op tv verantwoording afleggen.

niets meer niets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
ik vind het een goed initiatief van ikmaakerwerkvan, zal contact nemen van zodra ik mijn doos ontvangen heb, is sinds maandag opgestuurd maar zit nog steeds niet in het kiala netwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ikmaakerwerkvan
Kun je in het vervolg even je post editten in plaats van telkens een nieuw bericht te plaatsen na je eigen bericht? In elk geval zodat je niet triple post :), je hoeft dit natuurlijk niet te doen als er alweer verschillende mensen na je hebben gereageerd.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

Nou ik hou de zooi die ik gekregen heb maar want ben net in de stad wezen kijken maar het is me echt te druk om nu nog te gaan shoppen voor morgen. Ik pak alles in een sinterklaas papiertje en zeg wel tegen iedereen dat sinterklaas een beetje aan het prutsen was en dat ze nooit bij clicktobuy moeten kopen. Ga ik maandag wel weer bellen met clicktobuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 22:26
@ikmaakerwerkvan

In Outlook (programma): Bestand -> Info -> Automatische Antwoorden.
In Outlook (web na inloggen): Opties(rechtsboven) -> (E-mail ordernen ->) Automatische Antwoorden instellen.

Morgen krijg je ook bericht van mij m.b.t de twee pakketten die ik dan hopelijk toch eindelijk binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/189863_531967693498134_681361382_n.jpg

Mijn pakket bestaat uit:

- ijskrabber
- handschoen
- Mr handsfree dongle
- Mr handsfree bluetooth stick
- 2 DVD's waarvan 1 een chick movie is
- Dect telefoon
- LED strips
- Oplader voor auto met 2 usb poorten
- deoderant
- yo baby roze bord lijkt wel een slee ofzo of weet iemand wat dit moet zijn?

Al met al niet slecht vergeleken met anderen zeker omdat ik nog een nieuwe DECT telefoon nodig had toevallig :)

Gewicht: 2555 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guultje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-07 17:09
Ach... dan zul je ze eerst moeten kunnen bereiken...

* Telefonisch onbereikbaar
* Reageren niet op email
* Live support op site offline
* Facebookberichten worden verwijderd en ik heb een ban omdat ik naar de aantallen producten vroeg in alle pakketten...(dus hoeveel mediaspelers en tv's etc...).

Ik moet nog steeds twee pakketten ontvangen, staat op site nog steeds "working on it" terwijl ze eerst de 27e verzonden zouden worden.
Zullen wel twee dezelfde minimale pakketten zijn.

Dit bedrijf houdt zich niet aan eerder gedane beloftes, uitspraken.
Daarnaast staan ze je gewoonweg bot te woord, als je al te woord gestaan wordt.
Ze leveren niet op afgesproken datum.

De voorgeschiedenis van een aantal personen binnen dit bedrijf is dubieus te noemen.
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
Zal nog even posten wat ik er gister in had zitten:
-Autowashandschoen(Heb geen auto :( )
-Dragon Lance tekenfilm(ben 28 jaar oud helaassss)
-Gloria(film met Sharon Stone...Drama jakkie)
-Paddy Vibe(Vet ding gewoon een hebbe ding)
-Handsfree voice recorder(Note to myself hahaha)
-Atomic energie drink(is te doen)
-Axe shampoo(Ruik ik ook een keer lekker)

Wel meer als 25 euro idd en had er eigenlijk ook niks van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:17
Het probleem voor mij is dat het terugzenden mij alleen al €15,50 kost zonder extra moeite die ik ook nog eens moet doen. Als ik aan C2B vraag dat zij een ophaling regelen, kan dat dan? Zij kunnen dan die kosten (die minder zijn dan €15,50), nog afhouden, maar dat maakt me verder weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
Nikolas schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:25:
Het probleem voor mij is dat het terugzenden mij alleen al €15,50 kost zonder extra moeite die ik ook nog eens moet doen. Als ik aan C2B vraag dat zij een ophaling regelen, kan dat dan? Zij kunnen dan die kosten (die minder zijn dan €15,50), nog afhouden, maar dat maakt me verder weinig uit.
Volgens mij kun je bij postnl een pakket versturen tot 10 kg voor 6.95,-

[ Voor 15% gewijzigd door maurice_thalen op 30-11-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
maurice_thalen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:26:
[...]

Volgens mij kun je bij postnl een pakket versturen tot 10 kg voor 6.95,- wel ff naar de afmetingen kijken
Tarieven PostNL:
0-10 kg € 6,75
10-30 kg € 12,40

http://www.postnlpakketten.nl/consument/pakket-versturen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:21:

Al met al niet slecht vergeleken met anderen zeker omdat ik nog een nieuwe DECT telefoon nodig had toevallig :)
En wat voor een geweldige DECT telefoon! Een echte originele Ranex... ;w Die meuk vindt je ook wel eens bij de Gamma e.d.. Heb er ooit eens een geprobeerd, maar na twee maanden weggegooid en een voordelig Panasonic setje aangeschaft, vele malen beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
aan z'n avatar te zien is het een vlaming... via kiala dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enige die zich nu kapotlachen is postNL.
Eerst innen ze van C2B een hoop geld voor te verzenden, nu weer van jullie om het weer terug te brengen. In ieder geval 1 bedrijf welke profijt heeft van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powder Toastman schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:29:
[...]

En wat voor een geweldige DECT telefoon! Een echte originele Ranex... ;w Die meuk vindt je ook wel eens bij de Gamma e.d.. Heb er ooit eens een geprobeerd, maar na twee maanden weggegooid en een voordelig Panasonic setje aangeschaft, vele malen beter!
Jaren '90 design :') en aan de doos te zien is deze al een paar keer geretourneerd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:31:
Jaren '90 design :') en aan de doos te zien is deze al een paar keer geretourneerd :P.
Nou ja wees blij dat 'ie in ieder geval droog is :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guultje schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:21:
De voorgeschiedenis van een aantal personen binnen dit bedrijf is dubieus te noemen.
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken!
Werken er bekende oplichters dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:11:
[...]

[mbr]*knip*[/mbr]

Mijn doel is even simpel als eenvoudig gerechtigheid, mensen horen te krijgen wat ze beloofd worden.
Dit soort misstanden gebeurt naar mijn idee te vaak, en waarom zou je dit toestaan, als je er ook wat aan kunt doen.

Ik wil wel eens op tv zien hoe clicktobuy deze actie rechtvaardigd, en elke kritisch antwoord die ze aan de schenen wordt gelegd wordt beantwoord.

Kortom een prinicipe kwestie.
Nogmaals, wat is je doel? Je strijd tegen onrecht? Ze geven toch gewoon je geld terug als je niet tevreden bent?
Wanneer ben jij tevreden? Moeten ze 175 euro op ieders rekening overmaken (waardoor ze meteen failliet zijn en meer dan 10 mensen zonder werk komen te zitten)?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mijn bestelling is uitgesteld, lekker weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:35:
[...]

(waardoor ze meteen failliet zijn en meer dan 10 mensen zonder werk komen te zitten)?
Dat vind ik altijd zo'n non issue. Dus ze mogen alles want anders verliezen mensen hun baan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sen op 30-11-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Stop met bevechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop.
Kom op mensen, ga nu niet weer hetzelfde traject in, anders wordt het topic weer gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Sen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:37:
[...]

Dat vind ik altijd zo'n non issue. Dus ze mogen alles want anders verliezen mensen hun baan.
Nee ze mogen niet alles. Dit was gewoon een domme actie, maar ze nemen hun spullen terug en geven dan je geld terug. Wat moeten ze nog meer doen dan? Als er nou echt sprake was van keiharde oplichting dan was het nog tot daaraan toe, maar als je je geld terug hebt dan is het toch oke? Moet het hele bedrijf dan perse over de kop? Willen we bloed zien? Het lijkt wel een heksenjacht te worden hier.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groopy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb eventjes gezocht, maar onder €10 krijg ik die box niet teruggestuurd....
Echt wel hatelijk want deze keer voel ik me echt bedrogen. Is nog nooit gebeurd trouwens en heb al vééél aangekocht online hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

friggler schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:38:
[...]

Kom op mensen, ga nu niet weer hetzelfde traject in, anders wordt het topic weer gesloten.
Niks aan de hand. De vraag waarom iemand in dit stadium een actie met televisieprogramma's en dergelijke in touw wil zetten lijkt me een valide discussie.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
Ok de doos net binnen gewicht 4615 gram , mag niet klagen.

- dvd Transylmania (6,50)
- dvd Sonny (6,50)
- AC Ryan PlayOn HD Mini (refurb) (met hdmi kabel) (zelfde als nu bij C2B dus 35,-)
- Mr Handsfree Blue Twin (bluetooth headset)
- Mr Handsfree Blue Dongle II (usb stick)
- l'Oreal Deodorant
- Auto oplader met 2 usb poorten
- Ijs Krabber
- Atomic energy drink 6 pack
- I Slice (Mesje)
- Auto was handschoen
- Yo Baby Kick Flipper , Roze (YouTube: Yo Baby Kick Flipper - Garage Co. Toys, Inc.)

geen brief om een unpacking op facebook te doen ;)

geen tijd om de rest van de prijzen even op te zoeken doe ik straks wel

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/ws8eok.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/i5osyf.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Saint_One op 30-11-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:44:
[...]

Nee ze mogen niet alles. Dit was gewoon een domme actie, maar ze nemen hun spullen terug en geven dan je geld terug. Wat moeten ze nog meer doen dan? Als er nou echt sprake was van keiharde oplichting dan was het nog tot daaraan toe, maar als je je geld terug hebt dan is het toch oke? Moet het hele bedrijf dan perse over de kop? Willen we bloed zien? Het lijkt wel een heksenjacht te worden hier.
Jij maakt een cruciale fout. Ze moeten de spullen terugnemen omdat mensen zich beroepen op de Wet koop op afstand. Het is geen geste uit de kant van C2B maar een wettelijke verplichting. Ik vind dat je je op het standpunt kunt stellen dat C2B een verkeerde voorstelling van zaken heeft gegeven en daarom een wanprestatie heeft geleverd door niet na te komen, in andere woorden niet te leveren wat zij de klant hebben beloofd. In dat licht is het absurd dat je zelf voor de kosten van de retourzending moet opdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:16
Nou, mijn pakket ook net binnen. Ik ben redelijk tevreden, mag niet klagen denk ik zo, haha.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1328979/IMG_0845.JPG

Pakket was 5940 gram.

EDIT: lol, zie zelfs dat er een draadloze N adapter inzit van ACryan. Mooi meegenomen :).

[ Voor 20% gewijzigd door Hammetje op 30-11-2012 16:59 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
grannymark schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:57:
Nou, mijn pakket ook net binnen. Ik ben redelijk tevreden, mag niet klagen denk ik zo, haha.

Pakket was 5940 gram.
grappig precies hetzelfde maar die van mij weegt minder :o

4615 gramm

Edit: er zat toch nog iets meer in lees ik net na posten
Edit 2: mijne is een mini ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Saint_One op 30-11-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saint_One schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:59:
[...]

grappig precies hetzelfde maar die van mij weegt minder :o

4615 gramm
Jij hebt een mini :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:55
Saint_One schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:51:
Ok de doos net binnen gewicht 4615 gram , mag niet klagen.

- dvd Transylmania (6,50)
- dvd Sonny (6,50)
- AC Ryan PlayOn HD Mini (refurb) (met hdmi kabel) (zelfde als nu bij C2B dus 35,-)
- l'Oreal Deodorant
- Ijs Krabber
- I Slice (Mesje)
- Auto was handschoen
- Yo Baby Kick Flipper , Roze (YouTube: Yo Baby Kick Flipper - Garage Co. Toys, Inc.)

geen brief om een unpacking op facebook te doen ;)

geen tijd om de rest van de prijzen even op te zoeken doe ik straks wel
Hahahahahaha Ook echt een ROZE kickflipper. Mannelijker kan nie xD
Echt waar C2B krijgt echt een trophy voor deze prestatie. Meeste leugens in 1 aanbieding:
1. Waarde van €175
2. Oude aanbiedingen
3. XXL MANNENPAKKET (met roze kickflippers, chickflick dvd's and whatnot)
4. Rijkelijk gevuld :')

En wat betreft de akties richting kassa etc... is de moeite nie waard omdat ze nie moeilijk doen over geld terug dus gewoon Annuleren of retour, nooit meer wat bestellen bij C2B -> klaar.
(Alhoewel... Dankzij Ibood *die doet het vaak goed en soms ook wat minder met de boxen* denkt elke webshop nu dat zij dit ook kunnen en dan krijg je dit soort akties als C2B box, BO4U box en wie weet ook de cosmetica en Mplaats box. Als al deze boxen zo erg tegenvallen moet hier toch eens een kijkje naar gedaan worden door een belangenorganisatie vindt ik. Als je een box verkoopt doe het dan goed AUB en niet zo je Rotzooi dumpen.)

Of stuur Pownews ernaar toe, kun je nog meer lachen. Het nieuwe Dit is niet mijn winkel vriend ofzo. :') :') :') C2B heeft een beetje dat Dumpert/Powned niveau dus zo krijg je wel een grappig item bij pownews :p

[ Voor 18% gewijzigd door IseT op 30-11-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:55:
[...]

Jij maakt een cruciale fout. Ze moeten de spullen terugnemen omdat mensen zich beroepen op de Wet koop op afstand. Het is geen geste uit de kant van C2B maar een wettelijke verplichting. Ik vind dat je je op het standpunt kunt stellen dat C2B een verkeerde voorstelling van zaken heeft gegeven en daarom een wanprestatie heeft geleverd door niet na te komen, in andere woorden niet te leveren wat zij de klant hebben beloofd. In dat licht is het absurd dat je zelf voor de kosten van de retourzending moet opdraaien.
Het is maar net hoe druk je je wilt maken om 6,95. Ergens is het ook wel logisch dat je niet 175 euro aan goederen voor 25 euro kan verwachten. Dus gegokt en verloren?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doel van mijn actie is om de eigenaren / bedenkers van clicktobuy middels een nationaal podium ter verantwoording roepen.
Niet alleen voor de misleidende advertentie, de nasleep van de actie, maar vooral ook hoeveel tv's en echt waardevolle spullen er uit zijn gegaan.

In mijn ogen was de actie malafide, de uitspraak "je kan je geld terugkrijgen" rechtvaardigd dit niet.
Sterker nog je betaald 5 euro verzendkosten naar jouw huis, en 7 euro reourkosten , dus schiet je er 12 euro bij in.
Op een prijs van 30 euro is dat 40%.

Prima dat er mensen zijn die mij niet steunen in mijn actie, maar gezien het aantal reacties dat binnen stromen heb ik toch genoeg draagvlak.

En ik weet niet of julie ooit naar programma's als radar en kassa hebben gekeken, maar inhoudelijk worden zulke zaken behandeld.
Zij geven de consument een landelijk podium, iets wat ik nu graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:13:
[...]

Het is maar net hoe druk je je wilt maken om 6,95. Ergens is het ook wel logisch dat je niet 175 euro aan goederen voor 25 euro kan verwachten. Dus gegokt en verloren?
Dat jij je graag laat belazeren is aan jou, er zijn dus ook mensen die dat niet pikken en geef die gewoon de ruimte om daar iets mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 11:14
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:16:
Het doel van mijn actie is om de eigenaren / bedenkers van clicktobuy middels een nationaal podium ter verantwoording roepen.
Niet alleen voor de misleidende advertentie, de nasleep van de actie, maar vooral ook hoeveel tv's en echt waardevolle spullen er uit zijn gegaan.

In mijn ogen was de actie malafide, de uitspraak "je kan je geld terugkrijgen" rechtvaardigd dit niet.
Sterker nog je betaald 5 euro verzendkosten naar jouw huis, en 7 euro reourkosten , dus schiet je er 12 euro bij in.

Prima dat er mensen zijn die mij niet steunen in mijn actie, maar gezien het aantal reacties dat binnen stromen heb ik toch genoeg draagvlak.

En ik weet niet of julie ooit naar programma's als radar en kassa hebben gekeken, maar inhoudelijk worden zulke zaken behandeld.
Verzendkosten van ClicktoBuy naar jouw huis toe word vergoed conform wet koop op afstand.
Verzendkosten naar ClicktoBuy worden niet vergoed, echter is dit het risico wat je neemt met een suprisepakket, ach en € 5,50 (DHL) voor een beetje spanning wat je gaat krijgen? Leuk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:18:
[...]

Dat jij je graag laat belazeren is aan jou, er zijn dus ook mensen die dat niet pikken en geef die gewoon de ruimte om daar iets mee te doen.
Ik laat me niet graag belazeren, maar als ik iets koop en ik kan het terugsturen omdat ik niet tevreden ben (onder welke wet dan ook), waarbij het me uiteindelijk alleen 6,95 aan verzendkosten kost, dan is het me het niet waard om me daar pislink over te gaan gedragen, consumentenacties te gaan organiseren, tv-programma's aan te schrijven en oproer te veroorzaken op internet. Als ik me over elke verloren euro zo druk moest maken, dan was ik allang ergens in het gekkenhuis belandt van alle stress. :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat iedereen maar wat roept over de wer koop op afstand, zie hieronder de ins en outs en daaronder een voorbeeldbrief voor een retourzending:

http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand

http://www.consuwijzer.nl...dienst-tijdens-bedenktijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

En nu heb je nog steeds niet verteld wat je eigenlijke doel is. Wat wil je bereiken? C2B aan de schandpaal nagelen, dus wraak? Wil je je 7 euro verzendkosten terug? Of wil je 175 euro op je rekening gestort krijgen?
Voor iemand die een consumentenactie op touw wil zetten kun je je doel bijzonder slecht verwoorden (niet beledigend bedoeld).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Laat gaan joh, levert alleen maar stress op. Je hebt gegokt en verloren. Zij verliezen door reputatieschade veel en veel meer, laat dat een troost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:22:
omdat iedereen maar wat roept over de wer koop op afstand, zie hieronder de ins en outs en daaronder een voorbeeldbrief voor een retourzending:

http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand

http://www.consuwijzer.nl...dienst-tijdens-bedenktijd
Ga je nu ook al mensen helpen om hun product te retourneren onder 'wet koop op afstand'? Je weet dat wanneer je van die regeling gebruikt maakt, je de koopovereenkomst ontbindt en dat je dan geen enkele aanspraak meer kunt maken op wat voor genoegdoening dan ook, aangezien er geen koopovereenkomst is?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:22:
[...]

Ik laat me niet graag belazeren, maar als ik iets koop en ik kan het terugsturen omdat ik niet tevreden ben (onder welke wet dan ook), waarbij het me uiteindelijk alleen 6,95 aan verzendkosten kost, dan is het me het niet waard om me daar pislink over te gaan gedragen, consumentenacties te gaan organiseren, tv-programma's aan te schrijven en oproer te veroorzaken op internet. Als ik me over elke verloren euro zo druk moest maken, dan was ik allang ergens in het gekkenhuis belandt van alle stress. :D
Je gedraagt je dus niet pislink over 6,95 euro die je zeer wel mogelijk onterecht hebt betaald, maar je bent wel in alle staten omdat andere mensen wel een probleem hebben met de gang van zaken en daar iets tegen willen ondernemen? Ik kan er niks anders van maken als ik je posts over dit onderwerp zie.
[...]

[mbr]*knip* op de man spelen is nergens voor nodig.[/mbr]
FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:35:
[...]

Nogmaals, wat is je doel? Je strijd tegen onrecht? Ze geven toch gewoon je geld terug als je niet tevreden bent?
Wanneer ben jij tevreden? Moeten ze 175 euro op ieders rekening overmaken (waardoor ze meteen failliet zijn en meer dan 10 mensen zonder werk komen te zitten)?
FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:44:
[...]

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:25:
[...]

En nu heb je nog steeds niet verteld wat je eigenlijke doel is. Wat wil je bereiken? C2B aan de schandpaal nagelen, dus wraak? Wil je je 7 euro verzendkosten terug? Of wil je 175 euro op je rekening gestort krijgen?
Voor iemand die een consumentenactie op touw wil zetten kun je je doel bijzonder slecht verwoorden (niet beledigend bedoeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:25:
[...]

Wat begrijp je er niet aan dat ik de eigenaar van clicktobuy wil uitnodiging in een tv programma om uitleg te geven over de actie.
Ik praat nergens over geld of mensen of bedrijven kapot maken, je moet geen dingen insinueren.
Als ik genaaid wordt dan wil ik er graag bij gezoend worden.

Gezien het feit dat jij moeilijk van begrip ben wil ik jou ook graag uitnodigen deze man te begrijpen, waarschijnlijk krijgen we een boeiende discussie.

maar laten we ophouden te discusseren en elkaar in onze waarde laten, we houden er elk een ander standpunt op na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Nikolas schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:25:
Ik heb die doos via DHL teruggestuurd, kost €5,50.... https://www.dhlforyou.nl/

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:29:
[...]

Ga je nu ook al mensen helpen om hun product te retourneren onder 'wet koop op afstand'? Je weet dat wanneer je van die regeling gebruikt maakt, je de koopovereenkomst ontbindt en dat je dan geen enkele aanspraak meer kunt maken op wat voor genoegdoening dan ook, aangezien er geen koopovereenkomst is?
Als mensen hiervoor kiezen dat is dat hun keuze, maar aangezien niemand echt uitleg geeft over de wet koop op afstand reik ik hun gewoon enkele links uit.

Ik ben geen verbittert mannetje, ik help graag de medemens.

als iemand met mij de pers wil opzoeken dan graag.
Maar ik ben ook zeker niet te beroerd om iemand te helpen met het retourzenden van zijn/haar product.
En ik vind het helemaal geweldig als iemand blij is met zijn/haar doos.

noem mij maar nobel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

altayg schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:28:
[...]

Laat gaan joh, levert alleen maar stress op. Je hebt gegokt en verloren. Zij verliezen door reputatieschade veel en veel meer, laat dat een troost zijn.
Erm, zij hadden niets voor deze actie, zij zijn opeens rete populair door deze actie. Ja, daar zit mischien 60% negatieve reputatie tussen, maar dat is nog steeds 40% positief wat ze voor/na de actie erbij hebben gekregen. Ga nu zo'n bedrijf absoluut niet zielig vinden (immers, de eigenaar werkt al jaren in deze 'business', die weet wel hoe je zoiets doet - denk je dat zijn 'andere' bedrijven hier schade door hebben? amper).

Vergeet niet, winst is winst, 90% stuurt niets terug, gooit de helft weg. Maar dat is dus wel 90% verkoop-inkoop = winst, per saldo gaat het daarom.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Laat die ad hominems maar lekker zitten. :z

[ Voor 93% gewijzigd door NMe op 30-11-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:52

krietjur

Where am I?

Je krijgt aankoop van het pakket + verzendkosten terug, dus je betaald alleen de retourkosten (5,50 via DHL las ik hier net). Dus die 12 euro klopt in elk geval niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak: citeer het dan niet. ;)

[ Voor 88% gewijzigd door NMe op 30-11-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealAlcatraZ
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 22:17
Vul nou gewoon dit in in plaats van de Keuringsdienst van Waarde (die over héél andere dingen bericht) in te lichten. Hier hebben zij geen enkele invloed op en behoedt mensen voor eenzelfde vergissing:

http://www.trustpilot.nl/review/clicktobuy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Nieuw bericht op Facebook van ze.. er worden kennelijk 28 TV's verloot onder alle kopers van een pakket (waar ze naar eigen zeggen de rotte appels (lees: de klagers)) tussenuit hebben gehaald. Maar ook mensen die al een pakket hebben gehad, zouden dus als kans maken op een TV.

Ik gok dat deze actie hun ook wel weer op de nodige kritiek zal komen te staan, met name door het uitsluiten van wat zij dus rotte appels noemen ;)
Zo en daar gaan 28 vette vette Toshiba TV'S op weg het land in! Zoals we al hebben gezegd ook wij hebben de afgelopen dagen meegelezen en hebben verbaasd gestaan over het feit dat we oplichters genoemd worden, dat we dingen in scène zouden zetten etc etc u heeft het vast allemaal we gelezen of misschien zelf wel geschreven. Meerdere keren hebben we opgeroepen om eerst af te wachten en ons ons werk te laten doen, dat wij weten waar misschien wat beter gecommuniceerd had kunnen worden en dat we ons uiterste best doen. Deze tv's zijn op weg naar klanten die wellicht ook al een box gehad hebben. Dus het wordt we
er extra spannend voor iedereen! 1 ding moge duidelijk zijn een ieder die ons of onze directie de
dagen heeft afgeschilderd al oplichters hoeft morgen niet thuis te blijven! We hebben ons best gedaan om de rotte appels uit ons csv bestandje te halen en de tv's zijn vervolgens eerlijk verloot onder jullie allemaal! Wij willen iedereen bedanken die ons heeft gesteund! Fijn weekend C2B-ers!!

[ Voor 54% gewijzigd door krietjur op 30-11-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

krietjur schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:10:
Nieuw bericht op Facebook van ze.. er worden kennelijk 28 TV's verloot onder alle kopers van een pakket (waar ze naar eigen zeggen de rotte appels (lees: de klagers)) tussenuit hebben gehaald. Maar ook mensen die al een pakket hebben gehad, zouden dus als kans maken op een TV.

Ik gok dat deze actie hun ook wel weer op de nodige kritiek zal komen te staan, met name door het uitsluiten van wat zij dus rotte appels noemen ;)

[...]
dus het verrassingspakket is nu een loterij geworden. Het moet niet gekker worden.Nog steeds heb ik dus geen waarde gekregen en heb je nu dus een hele kleine kans dat je wel wat krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Sen op 30-11-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47

[...]
Behalve het feit dat ze de klagers uit hebben gesloten, vind ik het wel een nette actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Tja, het is ook wel wat om iemand maar zo een oplichter te noemen, wanneer je geen echte bewijzen hebt gaat het dan al vrij snel om smaad. Je weet dat je een risico loopt met een doos van 25 euro, ik begrijp dan ook werkelijk niet waarom mensen grote woorden in de mond moeten nemen. Let wel, ik verdedig C2B helemaal niet, ik vindt alleen wel dat kopers zelf ook een verantwoordelijk hebben.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zijn dit dan extra TV's? want er was al 1 "klant" met een TV, maar om klanten uit te sluiten is wel heel zielig gedrag

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Fietsbel schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:17:
Zijn dit dan extra TV's? want er was al 1 "klant" met een TV, maar om klanten uit te sluiten is wel heel zielig gedrag
De tv's die in de pakketten zaten zouden 22" tv's zijn volgens mij, dit gaat om 40 en 46" tv's volgens de foto's . 28 extra tv's dus kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Fietsbel schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:17:
Waarom? Wanneer jij als persoon een doos besteld hebt, hier niet te vreden over bent, de doos annuleerd en/of terug stuurt ben je technisch gezien geen klant meer die in mijn ogen recht heeft op een TV. Helemaal wanneer je internet ook nog eens vol spamt met negative berichten over C2B.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat zijn erg mooie prijzen, hopelijk verdwijnen ze nu niet bij personeelsleden/aanverwanten in de brievenbus.
Bullet NL schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:20:
[...]

Waarom? Wanneer jij als persoon een doos besteld hebt, hier niet te vreden over bent, de doos annuleerd en/of terug stuurt ben je technisch gezien geen klant meer die in mijn ogen recht heeft op een TV. Helemaal wanneer je internet ook nog eens vol spamt met negative berichten over C2B.
Ook al besluit je als bedrijf dat te doen is dat prima, maar om het wereldkundig te maken op zo'n manier komt mij over als (ex)klantje pesten.

[ Voor 72% gewijzigd door Fietsbel op 30-11-2012 18:22 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Bullet NL schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:20:
[...]

Als je hem terug gestuurd hebt niet nee. Maar waarom zou je dit als bedrijf in vredesnaam gaan melden van de rotte appels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Mijn pakket net ook binnengekregen. de inhoud:

- 6 blikjes Atomic Energy drink
- 1 x L'oréal men expert deodorant
- een handschoen om de auto te poetsen

- USB bluetooth dongle
- Bluetooth headset

- een 'iSlice' snijmesje
- LED strips
- ijskrabber
- 1x Dracula DVD

Nu is helaas alleen van de DVD de verpakking helemaal kapot, alsof er iets zwaars op gevallen is. Zo maar een contact met ze opnemen om deze schade te melden zodat ik er bij het retour zenden geen gezeur mee zal krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Sen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:23:
[...]

Als je hem terug gestuurd hebt niet nee. Maar waarom zou je dit als bedrijf in vredesnaam gaan melden van de rotte appels.
Omdat ze keer op keer niet bijster slim zijn in hun manier van communiceren ;) Dat ze intern de mensen eruit filteren die hun oplichter hebben genoemd.. moeten ze zelf weten (zou ik wellicht ook doen ;)) maar ik zou het in elk geval niet zo communiceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:50
Nou, beide pakketjes zijn verzonden. Zowel de vrouwe als 2 mannen dozen die ik besteld had. Ik ben erg benieuwd wat erin zal zitten. Ik heb redelijk vaak wat bij c2b besteld en tot nu toe altijd er tevreden over. Denk dat ze de dozen flink verbeterd hebben na alle negatieve reacties van de eerste dozen. Ben benieuwd wat ook in het vrouwenpakket zit. We zullen zien. Ik zal zodra ik het weet het gewicht van de dozen hier vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

ClickToBuy: Op Tweakers: Ook al besluit je als bedrijf dat te doen is dat prima, maar om het wereldkundig te maken op zo'n manier komt mij over als (ex)klantje pesten. (ClickToBuy: Inderdaad! Goed begrepen!). En wij zijn een bedrijf dat communiceert op onze eigen informele manier. Zijn we ooit 1,5 jaar mee begonnen en dat blijven we zo doen! BYE BYE!

op facebook comment :P

[ Voor 34% gewijzigd door Sen op 30-11-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
nu weten waarom ze vandaag niet te bereiken waren, ze waren tv's gaan kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 10:29

-tom-562

Oliesjeik

'Ter verantwoording roepen', alsof ze een misdaad begaan hebben 8)7

Wat betreft die verzendkosten, dat is je eigen keuze. Als je je spullen naar een fysieke winkel terug brengt ga je toch ook je brandstofkosten/treinkaartje/buskaartje declareren 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 blikjes Atomic Energy drink
-1 dvd

- USB bluetooth dongle
- Bluetooth headset
-een 'iSlice' snijmesje
-ijskrabber

en als klapper een roze yo baby ding een skate bord zonder wielen noem ik het maar

DIT MOET MINIMAAL 25 euro zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:51:
6 blikjes Atomic Energy drink
-1 dvd

- USB bluetooth dongle
- Bluetooth headset
-een 'iSlice' snijmesje
-ijskrabber

en als klapper een roze yo baby ding een skate bord zonder wielen noem ik het maar

Jij hebt geluk ja zullen we ruilen? Maar je mag niet klagen anders vind de winkel je niet lief. En dan krijg je geen Toshiba tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:42

Quad

Doof

Sen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:34:
ClickToBuy: Op Tweakers: Ook al besluit je als bedrijf dat te doen is dat prima, maar om het wereldkundig te maken op zo'n manier komt mij over als (ex)klantje pesten. (ClickToBuy: Inderdaad! Goed begrepen!). En wij zijn een bedrijf dat communiceert op onze eigen informele manier. Zijn we ooit 1,5 jaar mee begonnen en dat blijven we zo doen! BYE BYE!

op facebook comment :P
Ik zag het, ik vind dit echt onprofessioneel en zo ga je niet met klanten om. Zie ook bepaalde reacties van mensen die eerst beetje zaten te zeuren en nu oa roepen: yeah! Morgen dus hele dag voor de deur afwachten!!!111

Sorry maar dit vind ik echt raar.

Wat betreft oplichting of niet, nee het is geen oplichting dat is heel wat anders, ik zou dit willen stellen onder misleiding.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
Eidelijk heb ik de track&trace code. Jammer genoeg staat hij nog op verzending wordt voorbereid, dus nog geen gewicht bekend, maar bezorgdatum staat op morgen tussen 8 uur en 14 uur gepland. We wachten af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ik had 2 dozen besteld 1 op 19 november en 1 op 20 november. Ik dacht dat er wat mis was gegaan met bestellen. Heb van de 2de ook geen mail of T&T ontvangen, nog wel via mail gepobeert te annuleren. Gelukkig kwam hij toch nog.

Doos 1:
- Axe Energy shampoo
- Car Clean Handschoen
- Horror DVD
- Dit was het nieuws deel 1 DVD
- LED Lampje
- Basketbal
- Ijskrabber van waardeloze kwaliteit
- Mr Handsfree Voice recorder
- Atomic Energy Drink 6x

Doos 2:
- dvd Transylmania
- dvd Deep Rising
- Android 4.0 TV box (Cortex A9 1.2 Ghz, 512 MB DDR III, Wifi, HDMI, AV, SD card slot + 2 x USB)
- l'Oreal Deodorant
- Ijs Krabber
- I Slice (Mesje)
- Auto was handschoen
- Yo Baby Kick Flipper Geel

Erg jammer van box 1, volgens mij had ik echt de slechtste die er tussen zat (niet eens led strips....) en ook geen 25 euro aan waarde, mijns inziens. Box 2 maakte gelukkig een hoop goed..Al met al ben ik na de komst van box 2 wel tevreden. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Righteye op 30-11-2012 19:05 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Het is nu alleen maar positief wat betreft dit berichtgeving

En dat de pakket helemaal geweldig is en de rotte appels die niet zo moeten zeiken ect
Dit is gewoon weer een kanslose actie van CB2 om klanten te houden
nou 28 krijgen ze erbij want ze versturen er maar 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:51:
6 blikjes Atomic Energy drink 15 euro
- 1 x L'oréal men expert deodorant 5 euro
- een handschoen om de auto te poetsen 5 euro
-1 dvd 5 euro

- USB bluetooth dongle
- Bluetooth headset
-een 'iSlice' snijmesje
-ijskrabber

Voor de grap even wat lage adviesprijzen erbij gezet. En dan zit je met de 1e 4 artikelen al over de 30 euro heen.

Het gaat niet om de ebay / dx prijzen, het gaat om de adviesprijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47
Righteye schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:59:
Ik had 2 dozen besteld 1 op 19 november en 1 op 20 november. Ik dacht dat er wat mis was gegaan met bestellen. Heb van de 2de ook geen mail of T&T ontvangen, nog wel via mail gepobeert te annuleren. Gelukkig kwam hij toch nog.

Doos 1:

Doos 2:
- dvd Transylmania
- dvd Deep Rising
- Android 4.0 TV box (Cortex A9 1.2 Ghz, 512 MB DDR III, Wifi, HDMI, AV, SD card slot + 2 x USB)
- l'Oreal Deodorant
- Ijs Krabber
- I Slice (Mesje)
- Auto was handschoen
- Yo Baby Kick Flipper Geel
Gefeliciteerd met je TV box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:54:
[...]

Jij hebt geluk ja zullen we ruilen? Maar je mag niet klagen anders vind de winkel je niet lief. En dan krijg je geen Toshiba tv.
haha die krijg ik zowieso niet want heb op FB al waarschuwing en waarom? om helemaal niks tegen kritiek kunnen ze niet

Zou ban krijgen volgens mijn weten ze ook niet hoe dat werkt want kan er nog op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:28
Mijn pakket was nog niet verzonden, maar die zal ook wel niks inhouden nadat ik mij wat kritisch geuit heb op FB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Basekid schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:02:
[...]

Gefeliciteerd met je TV box :)
Hij was wel refurbished of retour gedaan door een ander o.i.d.. Ik kon zien dat hij al eens uitgepakt was. Hij werkt overigens wel prima :)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gomez12 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:01:
[...]

Voor de grap even wat lage adviesprijzen erbij gezet. En dan zit je met de 1e 4 artikelen al over de 30 euro heen.

Het gaat niet om de ebay / dx prijzen, het gaat om de adviesprijzen
Reken je die energy drink wel heel erg ruim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Rev! schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:14:
[...]

Reken je die energy drink wel heel erg ruim :P
2,50 per blikje? Dat is afaik niet zo'n rare adviesprijs hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:49
Ik ben wel erg benieuwd wat er in die "damesdoos" zit. Een lippenstiftje en een poederdoos zijn dan wel niet zo zwaar maar een pakket van 880 gram dat naar mij onderweg is zou ik toch geen "Girlz XL Sinterklaas Pakket" durven noemen. [...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tonger schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:30:
Ik ben wel erg benieuwd wat er in die "damesdoos" zit. Een lippenstiftje en een poederdoos zijn dan wel niet zo zwaar maar een pakket van 880 gram dat naar mij onderweg is zou ik toch geen "Girlz XL Sinterklaas Pakket" durven noemen. [...]
"Girlz XL Sinterklaas Pakket"

misschien is de XL sinterklaas wel iets anders in het Girlz pakket ;)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Laatst online: 11-09 20:17
maurice_thalen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:26:
[...]

Volgens mij kun je bij postnl een pakket versturen tot 10 kg voor 6.95,-
Allemaal goed en wel, maar bij mij is het pakket toegekomen in België en dat moet dus terug naar Nederland. En dan kom ik er niet vanaf met €7 :(
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.