ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste
Acties:
  • 82.055 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat wil je bereiken met die klacht? Stuur het gewoon terug negeer die toko voortaan en steek er verder geen energie in. Het is altijd een beetje een gok wat je krijgt bij zo'n actie en onmogelijk om alle pakketten precies een waarde van 175 euro te geven. Je weet dat de ene een TV kan krijgen en de ander oordopjes. Ok, die energydrink en washandjes waren creatief ... die zag denk ik niemand aankomen maar wat denk je te bereiken met je klacht wat nu nog niet kan?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:58
Marzman schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:43:
Wat wil je bereiken met die klacht? Stuur het gewoon terug negeer die toko voortaan en steek er verder geen energie in. Het is altijd een beetje een gok wat je krijgt bij zo'n actie en onmogelijk om alle pakketten precies een waarde van 175 euro te geven. Je weet dat de ene een TV kan krijgen en de ander oordopjes. Ok, die energydrink en washandjes waren creatief ... die zag denk ik niemand aankomen maar wat denk je te bereiken met je klacht wat nu nog niet kan?
Ik zou het niet weten.

Aangezien ik de link enkel plaats en niet de klacht aangemaakt heb.

Maar als ik die link lees? wat jij dus ook zou moeten doen is het dus niet alleen vanwege de sinterklaas XL mannen actie

[ Voor 13% gewijzigd door Ienni1983 op 04-12-2012 10:47 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435874

Net telefonisch contact gehad met een dame van de "klantenservice"
Mijn pakket van cosmeticadeals staat al sinds donderdag 29-12 op "zending wordt voorbereid"

Deze dame van c2b/cosmeticadeals beweert heilig dat de pakketten bij hun uit het magazijn zijn vertrokken en dat het probleem bij TNT ligt, ze gaat een onderzoek instellen. Uiteindelijk op de vraag of er meer mensen gedupeerd zijn antwoord ze dat ik de enige ben met mijn collega. Ik heb haar verwezen naar dit topic.

Vervolgens TNT gebeld en die beweren stellig dat dit pakket nooit ontvangen is en dat dit wel degelijk bij C2B ligt. De dame aan de telefoon zegt dat dit vaker gebeurt bij webshops en dat het een zeer vervelende trent aan het worden is.

Kostenloos een nieuwe toezenden doen ze niet, want van service of klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord.

Al met al, ik heb de hoop opgegeven dat ik het pakket nog ooit zal ontvangen. Mocht ik het ontvangen dan zal het geweigerd worden.

Ik heb ze verder de ondergang van C2B en cosmetica deals toegewenst en een prettige dag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
Indirect spreekt ze ook de waarheid. De pakketten zijn voor de eerste maal uit het magazijn vertrokken. Ze wachten alleen tot ie weer terugkomt en dan kan jouw sticker erop. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Senor Sjon schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:58:
Indirect spreekt ze ook de waarheid. De pakketten zijn voor de eerste maal uit het magazijn vertrokken. Ze wachten alleen tot ie weer terugkomt en dan kan jouw sticker erop. :+
Zover zij weet zijn ze uit het magazijn vertrokken ja.

Ze mogen namelijk niks zeggen wat niets met hun afdeling te maken heeft.

kortom ze mogen alleen zeggen Ja het is weg, want nee wilt een klant niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485944

het versturen van pakketen tot ontvangst ligt bij de verkoper. indien er iets fout gegaan is met de levering zal de aanbieder het product nogmaals moeten versturen. Dit omdat de er in dit verhaal een geschil ontstaat tussen ctb en tnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anoniem: 435874 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:55:
Ik heb ze verder de ondergang van C2B en cosmetica deals toegewenst en een prettige dag verder.
Ik vind dit topic zo tweakers onwaardig. Wat mij betreft mag hier per direct een slotje op, wat een oeverloos gelul hier zeg, dacht dat mijn vrouw met haar vriendinnen konden kletsen over werkelijk niks, maar jullie overtreffen ze met gemak.

Mag je trots op zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:04:
[...]

Ik vind dit topic zo tweakers onwaardig. Wat mij betreft mag hier per direct een slotje op, wat een oeverloos gelul hier zeg, dacht dat mijn vrouw met haar vriendinnen konden kletsen over werkelijk niks, maar jullie overtreffen ze met gemak.

Daarom is dit ook general chat en als het je niet zint waarom ben je hier dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Gelukkig had ik de afgelopen jaren andere dingen te doen dan tweakers volgen. Ik kwam op dit forum via de site van c2b.
Hoe de sfeer op het forum is kan ik helaas niet oordelen.

mijn excuses als ik niet conform het tweakers protocol reageer, fijne dag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:03
[...]

Helemaal mee eens. Ook belachelijk dat mensen even een bezoekje wilden brengen bij de medewerkers thuis. Let wel; we hebben het hier over een doos van €25,- .Als je het nou hebt over een primaire levensbehoefte, dan zou ik snappen dat je zo boos kan worden.

Ja, clicktobuy maakt fouten, helemaal mee eens. Maar, hoe sommige mensen hiermee omgaan is echt te triest voor woorden. Ik ben ook van mening dat hier beter een slotje op kan.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:46

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

grannymark schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:09:
[...]

Helemaal mee eens. Ook belachelijk dat mensen even een bezoekje wilden brengen bij de medewerkers thuis. Let wel; we hebben het hier over een doos van €25,- .Als je het nou hebt over een primaire levensbehoefte, dan zou ik snappen dat je zo boos kan worden.

Ja, clicktobuy maakt fouten, helemaal mee eens. Maar, hoe sommige mensen hiermee omgaan is echt te triest voor woorden. Ik ben ook van mening dat hier beter een slotje op kan.
Mwoah, ik ben wel benieuwd of er nog wat tv-tjes opduiken hier en daar. Dit topic ging ook meer om de inhoud van de pakketten, maar ook op de manier hoe C2B klachten/etc afhandelt.

Mijn doos was helaas net zo gevuld als de meeste mensen hier, wat me erg tegenviel was dat er totaal geen opvulling of schuim materiaal in zat . Alles vloog lekker rond in de doos.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 486793

het gaat niet om die 25 euro,het gaat om de manier hoe je met de mensen omgaat,je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 16:02
Mijn pakket sinds gisteren ook binnen... echt mannenpakket.. .uhhh

Auto poets washand
IJskrabber
2 Hele oude DVD’s
Bluetooth dongel van mr. Handsfree
6 Blikjes energy drank
Oplader van mr. Handsfree
2 Papiermesje
Woordenboek NL voor niet-Nederlanders
GSM houder voor de auto

Allemaal hele oude meuk die 6 jaar geleden wellicht leuk was.
Rommelmarkt waarde! Zonde van mijn geld en ben klant-af bij deze tent! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Wat een ramp die telefoonlijn, super lang in de wacht gestaan, muziek die sneller en langzaam afspeelde en tot slot werd de verbinding verbroken. Dan maar een e-mail en hopen op het beste.

Ik kan het pakket niet zonder overleg van clicktobuy terug sturen neem ik aan? Heb dit nog nooit eerder gedaan en wordt er ook niet veel duidelijker op de site. Zeker niet zonder dat je ze kan bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
@ modernization

Ik heb de factuur uitgeprint en in de doos gestopt. Deze gaan zonder contact retour. Ik geloof erin dat ze dit correct zullen afhandelen.

Heb al teveel klachten gehoord over het telefonisch bereiken dat ik daar niet aan ga beginnen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Santo op 04-12-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

modernization schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:31:
Wat een ramp die telefoonlijn, super lang in de wacht gestaan, muziek die sneller en langzaam afspeelde en tot slot werd de verbinding verbroken. Dan maar een e-mail en hopen op het beste.

Ik kan het pakket niet zonder overleg van clicktobuy terug sturen neem ik aan? Heb dit nog nooit eerder gedaan en wordt er ook niet veel duidelijker op de site. Zeker niet zonder dat je ze kan bereiken.
Factuur afdrukken en daar de reden van retour opschrijven en vervolgens retour sturen.
Ik heb het via DHLforYou gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Dank voor jullie snelle antwoord, dan los ik het op door factuur met rede van retour terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Anoniem: 486793 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:12:
het gaat niet om die 25 euro,het gaat om de manier hoe je met de mensen omgaat,je klanten.
En je gaat dat bereiken door een bedrijf compleet 'zwart' te maken?

In het geval je bedrijfskunde gestudeerd hebt, adviseer ik je een sollicitatiebrief te sturen naar de afdeling personeelszaken van CTB waarin je aangeeft geïnteresseerd te zijn te komen werken op de communicatie afdeling.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we maken het bedrijf niet zwart dat doen ze zelf,zie hun reacties naar klanten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Anoniem: 486793 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:50:
we maken het bedrijf niet zwart dat doen ze zelf,zie hun reacties naar klanten toe.
Ik ben het met je eens dat het bedrijf een vreemde communicatie strategie hanteert. Ik snap daarom ook dat het moeilijk is om als klant je geduld te houden. Echter, dit is geen reden om hier het bedrijf zwart te maken, en, dat gebeurt hier wel degelijk.

Als je niet tevreden bent met het bedrijf, dan schrijf je een shoprevieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:28
Het heeft hier helemaal niks te maken met een winkel zwart te maken. Als er op dit moment ergens heel erg veel fouten worden gemaakt, is het wel in die winkel.

1. Ze zeggen dingen die ze niet waar maken. (leugens dus)

2. Communucatie loopt totaal niet goed naar buiten toe.

3. Ze gaan doodleuk met anderen dingen verder en doen alsaf er niks gebeurd is.

Trek hier zelf je conclusie. Van zwart maken is dus geen sprake, dit zijn gewoon feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:37

Dennisb1

VCDS 058

Contact gehad, mevrouw blijft stellig dat ze verzonden zijn maar heeft me met haar persoonlijke belofte *kuch* toegezegd dat ze vandaag of morgen zou mailen. Ik heb er ook sancties aan gezet en die zijn niet mis. Ze schrok hier van en begreep het ook en ze bevestigde nogmaals dat ze haar uiterste best ging doen (in hoeverre dat wat mag betekenen). Het gaat niet om de 25 euro + 6 euro ofzo aan verzendkosten maar in mijn geval gaat het al om 2 pakketten dit is dus al 50 euro + verzendkosten.
Daarbij zo ga je niet met klanten om zoals al eerder gezegd en het bedrijf moet de gevolgen maar leren, zowel persoonlijk als zakelijk. Dit soort mensen blijven bezig met dit soort praktijken en als je de KVK raadpleegt zul je ook zien dat ze een stuk of 10 van dit soort vage (malafide) bedrijfjes hebben onder hun adres en naam. Dit soort mensen moet je dus ook heel tactisch aanpakken en goed met dreigementen en juridische sancties aanvallen en in een hoek drijven wil je iets gaan bereiken. Hun telefoon is trouwens bagger en nauwelijks te verstaan maar na vele herhalingen was het maar al te goed duidelijk.
De wijze waarop ze de schuld proberen af te schuiven en de wijze waarop ze omgaan met klanten is gewoon not done. Ik heb haar omdat dit juridisch zo gespeeld moet worden haar ook de gelegenheid van 2 dagen die ze wou gegeven en heb dit gesprek ook opgenomen waardoor het een juridisch bewijslast is geworden. Mevrouw is hier ook van op de hoogte gebracht en ze weet hier van dus ze heeft nu straks geen poot om op te staan als ze wat gaat proberen om het weer langer uit te stellen. Juridisch gezien kan ze niks meer doen met dat webshops een bepaalde levertijd mogen hanteren gezien ze al aangegeven hebben het product, zowel zogenaamd als daadwerkelijk verstuurd te hebben.

Via onderstaande telefoonnummers heb je een wachttijd van ongeveer een kwartier en dit scheelt behoorlijk. Bij RC-Speelgoed nummer is het keuze nummer 9. Succes dus met deze nummers te bombardeeren.
RC-Speelgoed.nl
Koperweg 11-J
2401LH Alphen aan den Rijn

T: 0172 - 749 014
E: info@rc-speelgoed.nl

ThuisTesten.net
Koperweg 11-J
2401LH Alphen aan den Rijn

T: 0172 - 749 016
E: info@thuistesten.net

Zone Contact
Eveline Cosmetics B.V.
Eveline Cosmetics B.V.
@evelinecosmetics.nl
Koperweg 11-J
Alphen aan den Rijn, 2401LH, NL
phone: +31.172820227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

mvdklooster schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:11:
Het heeft hier helemaal niks te maken met een winkel zwart te maken. Als er op dit moment ergens heel erg veel fouten worden gemaakt, is het wel in die winkel.

Trek hier zelf je conclusie. Van zwart maken is dus geen sprake, dit zijn gewoon feiten.
Nja zoals ik nu zie lijkt alles weer plat te liggen. Vele pakketten die nog steeds niet uitgeleverd worden en steeds maar worden uitgesteld. PostNL claimt dat ze niks hebben aangeleverd, C2B laat gewoon helemaal niks horen. Ik krijg meer en meer het idee dat ze de retourtjes weer retour sturen. :/ Maar waarom zouden ze zoiets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
mvdklooster schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:11:

Alles wat jij hier stelt is subjectief, vanuit jouw beleving. Alles behalve feiten dus. Ik zeg niet dat ik het niet met je eens bent dat de communicatie te wensen overlaat, maar je toont geen enkel begrip richting het bedrijf. Zoals zij zelf beamen hebben zij in één keer gigantisch veel orders gekregen. Uiteraard is dit hun eigen verantwoordelijkheid en zullen zij bij een evaluatie, achteraf, zelf concluderen dat ze zich beter hadden moeten voorbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

master_viper schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:14:
[...]
Maar waarom zouden ze zoiets doen.
Kosten besparing, Zo blijven hun niet opgescheept met de hoeveelheid dozen die ze terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dennisb1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:20:
[...]

Kosten besparing, Zo blijven hun niet opgescheept met de hoeveelheid dozen die ze terug krijgen.
Dit heeft alleen maar nut als de ze uit te leveren pakketten aanvullen met wat retour is gekomen. Als ze daadwerkelijk de pakketten alleen gaan recyclen zonder de inhoud aan te passen, zullen ze deze alsnog weer retour krijgen. Vooral omdat men niet alleen teleurgesteld is over de inhoud, maar ook over de levertijd.

Zodoende zal je alle zooi terug krijgen en de klanten die nog beleverd moeten worden zullen dan hun geld retour vragen. Dan kan je beter een kleiner verlies nemen met de zooi die je er extra bij in drukt, dan met alle zooi blijven zitten en iedereen crediteren.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

thunder8 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:30:
[...]

Dit heeft alleen maar nut als de ze uit te leveren pakketten aanvullen met wat retour is gekomen. Als ze daadwerkelijk de pakketten alleen gaan recyclen zonder de inhoud aan te passen, zullen ze deze alsnog weer retour krijgen. Vooral omdat men niet alleen teleurgesteld is over de inhoud, maar ook over de levertijd.

Zodoende zal je alle zooi terug krijgen en de klanten die nog beleverd moeten worden zullen dan hun geld retour vragen. Dan kan je beter een kleiner verlies nemen met de zooi die je er extra bij in drukt, dan met alle zooi blijven zitten en iedereen crediteren.
Niet iedereen stuurt zijn pakket terug of zit er zo achteraan als wij. Dat is gewoon een risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
grannymark schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:19:
[...]

Alles wat jij hier stelt is subjectief, vanuit jouw beleving. Alles behalve feiten dus. Ik zeg niet dat ik het niet met je eens bent dat de communicatie te wensen overlaat, maar je toont geen enkel begrip richting het bedrijf. Zoals zij zelf beamen hebben zij in één keer gigantisch veel orders gekregen. Uiteraard is dit hun eigen verantwoordelijkheid en zullen zij bij een evaluatie, achteraf, zelf concluderen dat ze zich beter hadden moeten voorbereiden.
Ten eerste zouden ze in eerste instantie enkel 1000 dozen verzenden.

In een mum van tijd besloten ze er maar even 5000 dozen bij te doen om te verkopen.

Dus ze hebben niet in één keer gigantisch veel orders gekregen.

Dus hebben ze het zelf zo ernaar gemaakt.

Dus in eerste instantie hadden ze het gewoon bij de 1e 1000 dozen moeten houden en niet meteen 5000 erbij gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Ienni1983 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:34:
[...]
Dus in eerste instantie hadden ze het gewoon bij de 1e 1000 dozen moeten houden en niet meteen 5000 erbij gooien
Ze waren te hebberig en zagen hoeveel mensen ineens interesse hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485805

Misschien dit eens lezen?
https://www.reclamecode.n...ina.asp?paginaID=0&deel=2
paragraaf 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Dennisb1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:32:
[...]

Niet iedereen stuurt zijn pakket terug of zit er zo achteraan als wij. Dat is gewoon een risico
Klopt. Maar als de pakketten daadwerkelijk ook nog eens na sinterklaas gaan aankomen, is de kans op retour sturen veel groter dan als deze op tijd worden geleverd. Dat een aantal mensen al voor 5 december sinterklaas vieren, daar kan CTB dan weer niets aan doen.

Daarnaast hebben ze als het goed is 6000 pakketten gemaakt. Als er een zooi terugkomen en je gaat die recyclen, dan hou je alsnog de pakketten over die in eerste instantie voor klanten waren. Dan zou ik als CTB eieren voor me geld kiezen en de pakketten wat voller maken, zodat ze minder snel retour komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 21:13
als je paragraaf 8.2B leest is het inderdaad misleiding. Vooral voor de kopers van1e 1000 pakketten. Er word in dit geval in iedergeval over de beschikbaarheid en samenstelling (oude aanbiedingen...) onwaarheden verkondigd. Dat de levering die hier ook in staat nu al meerdere keren voor meerdere klanten verschoven is kan ik niks objectiefs over zeggen vanwege het wellus nietus spelletje

en 8.2 D de prijs. Lees het gaat om de gemiddelde consument. De gemiddelde persoon zal denken bij normaal:175 euro aan dat het normaal in de winkel 175 euro kost.

maarja wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat bedoel ik ook, de eerste 1000 pakketten daar ging het in eerste instantie over, later werd waarschijnlijk door hebzucht er 5000 extra pakketten aan toegevoegd en toen begon de ellende. Tot nu toe altijd vertrouwen in Clicktobuy gehad , maar nu ga ik toch ernstig twijfelen. Mijn rechtsbijstand advocaat heeft mij het advies gegeven deze week af te wachten en begin volgende week contact op te nemen om te zien of er iets ondernomen kan worden.
gj797 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:41:
[...]

als je paragraaf 8.2B leest is het inderdaad misleiding. Vooral voor de kopers van1e 1000 pakketten. Er word in dit geval in iedergeval over de beschikbaarheid en samenstelling (oude aanbiedingen...) onwaarheden verkondigd. Dat de levering die hier ook in staat nu al meerdere keren voor meerdere klanten verschoven is kan ik niks objectiefs over zeggen vanwege het wellus nietus spelletje

en 8.2 D de prijs. Lees het gaat om de gemiddelde consument. De gemiddelde persoon zal denken bij normaal:175 euro aan dat het normaal in de winkel 175 euro kost.

maarja wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:20
Eerst bellen met een bandje aan de lijn dat je moet mailen, bij mailen bericht dat je moet bellen. Op facebook geen reactie.
Vandaag met na veel moeite telefonisch contact gehad. Ik kan wel zien dat hij verstuurd is sinds vrijdag. Maar geen datum en t&t. Hij zou naar een Kiala punt gaan. Telefonisch kon ik niet meer annuleren omdat ze al weg zijn, volgens de medewerkster. Blijf het een vreemde gang van zaken vinden. Slechte communicatie en vraag me af of het pakket uberhaupt voor pakjesavond binnen is (dit was eigenlijk mijn sinterklaas cadeau.. :S. Ik vermoed dat ik hem weer retour ga sturen, een vriend van mij heeft ook zo'n pakket maar dat viel zwaar tegen. Hij neemt zijn verlies en kan de humor er ook wel weer van inzien. Ik weet in ieder geval wel waar ik nooit meer iets ga bestellen. Op deze manier raken ze best wat klanten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Waarschijnlijk zullen ze de retour dozen pimpen ja maar daar is niks mis mee als er maar geen dubbele items inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 18:03
Dennisb1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:58:
Waarschijnlijk zullen ze de retour dozen pimpen ja maar daar is niks mis mee als er maar geen dubbele items inzitten
Ik denk het ook, want bij mij zat er niet 1 sixpack Nep Bull in, maar maar liefst 2 sixpacks _/-\o_ .
Verder leek het erop dat ze nog vlug even ergens een zak spekjes gekocht hadden en zo was hij verstuurd aan me (overigens zonder noemenswaardig verpakkingsmateriaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

friggler schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:00:
[...]

Ik denk het ook, want bij mij zat er niet 1 sixpack Nep Bull in, maar maar liefst 2 sixpacks _/-\o_ .
Verder leek het erop dat ze nog vlug even ergens een zak spekjes gekocht hadden en zo was hij verstuurd aan me (overigens zonder noemenswaardig verpakkingsmateriaal).
Zo blijf je tenminste wakker na zon vermoeiend pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Cosmeticadeals pakket komt morgenavond dus er zit beweging in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue_Fear schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:22:
Cosmeticadeals pakket komt morgenavond dus er zit beweging in :P
Heb je al een gewicht bij T&T ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Marzman schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:53:
[...]

Het is Idd verdacht, post dat verhaal dan gewoon onder de naam click2buy. Er zijn meer van die 1 post users in dit topic die een positieve ervaring hadden met de actie. Eentje had zelfs een mediaspeler ontvangen.
Nee, zelfs een TV (waar de foto uit een review hier op T.net kwam :P).

Was wel iemand met een refurbished ding, dat was denk ik gewoon stukje mazzel (ding gaat nu 35 euro bij hun, laat wel duidelijk zien dat ze er maar een paar hebben verzonden en de rest nu met winst gaan verkopen).

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2012 13:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:53:
[...]

Het is Idd verdacht, post dat verhaal dan gewoon onder de naam click2buy. Er zijn meer van die 1 post users in dit topic die een positieve ervaring hadden met de actie. Eentje had zelfs een mediaspeler ontvangen.
Het is een masterclass in hoe NIET te handelen in een Social Media crisis. Ik vermaak me kostelijk en ik leer er ook nog eens van.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39

Wish

ingwell

Overigens, vandaag inderdaad het bedrag retour gevonden op mijn bankrekening. Gelukkig :)

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 23:41
Wish schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:56:
Overigens, vandaag inderdaad het bedrag retour gevonden op mijn bankrekening. Gelukkig :)
Na annulering of retour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis, ik denk dat het door deze link komt.
http://www.myoffice.nl/gids/Mooij_Development.html
Dennisb1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:00:
[...]

Daar lijkt het op kan in ieder geval niks meer vragen aan hun dus ja hoe kom ik er achter..

[...]

Nog geen reden zomaar iemand te blokkeren direct zonder enige opgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Alsnog geen reden om zoiets te doen.. Ik wist niet met zekerheid of ik die er op had gezet omdat na de enter ik een foutmelding al kreeg dat ik niks meer kon plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
We kregen het verhaal te horen dat alle dozen worden vervoerd door een extern vervoersbedrijf, en zij labelen en checken alle orders in bij TNT.
Wat een verhaal, ze hebben zelf een vrachtwagentje waar met koeienletters Click2Buy opstaat, en nu doen ze het door een extern bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeer zeker geen reden voor je te blokken, ze zijn waarschijnlijk er nog niet achter wie ik ben, anders zullen ze mij ook wel blokken op Facebook. Ze kunnen niet tegen kritiek, alles wat ze doen op Facebook is selectief wissen en blokken.
Dennisb1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:05:
[...]

Alsnog geen reden om zoiets te doen.. Ik wist niet met zekerheid of ik die er op had gezet omdat na de enter ik een foutmelding al kreeg dat ik niks meer kon plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-05 12:08
Mijn pakket staat nog steeds op niet verzonden... Hoop dat ik dit sinterklaas pakket nog wel voor sinterklaas ga krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sinterklaas 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

NotSoSteady schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:08:
[...]

Wat een verhaal, ze hebben zelf een vrachtwagentje waar met koeienletters Click2Buy opstaat, en nu doen ze het door een extern bedrijf?
Dat is op zich niet zo vreemd. Bij mij op het werk staat ook onze naam op de trailers, echter is de vervoerder een extern bedrijf. Kan me best voorstellen dat ze in dit geval een extern bedrijf hebben ingehuurd om het volume zsm de deur uit te werken.

Maar des te langer deze soap duurt, des te meer de zaak gaat stinken lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd er begint een luchtje aan te komen,geloof er ook niks van dat er 6000 paketten zijn.
volgens mij had je dan nog veel meer reactie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reactie van clicktobuy op Facebook, muhahaha

Voor alle PAUPERS op Tweakers! Ons eigen vrachtwagen-tje hebben we gebruikt om pakketten van magazijn A naar B te rijden. We hopen dat het forum gauw een slotje krijgt want zelfs mensen die hier aan de deur zijn geweest worden nu voor leugenaars uitgemaakt. Blijft u vooral speculeren! Bye Bye!
ongeveer een minuut geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Gezien ClickToBuy meeleest en ons paupers noemt.. Dit vind ik toch wel schandalig.
Graag zie ik het ook professioneel als mijn ban ongedaan wordt gemaakt. Dat er 1 link niet kon kon wel even persoonlijk worden gemeld. Is nog geen reden iemand zo te blokkeren of wat dan ook.
Tot nu toe ben ik vrijwel altijd positief geweest maar de rollen kunnen natuurlijk ook veranderen. Mensen hebben recht op de waarheid waar tot nu toe te kort in is. Dit is jammer en snap ook niet waarom ze dit keer op keer blijven uitstellen. Zolang de blokkade blijft gaat mijn pakket ook direct weer retour. Zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Anoniem: 485805 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:23:

Voor alle PAUPERS op Tweakers! Ons eigen vrachtwagen-tje hebben we gebruikt om pakketten van magazijn A naar B te rijden. We hopen dat het forum gauw een slotje krijgt want zelfs mensen die hier aan de deur zijn geweest worden nu voor leugenaars uitgemaakt. Blijft u vooral speculeren! Bye Bye!
Serieus. Dit kan toch niet meer zo? Het is net of je te maken hebt met een stel kinderen zonder enige ervaring en relevante opleiding. Potentiële klanten uitmaken voor paupers? Ik kan zo snel niet mijn kots-icoontje vinden, maar die is zeker van toepassing hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:23
Nou nou... klanten o.a. "paupers" gaan noemen.
Waarom heeft dit nog geen echt staartje gekregen?
Waar is Rutger ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Waarom is dat bericht niet terug te vinden op hun FB?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 19:28
LiquidT_NL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:26:
inderdaad

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"paupers" haha , gewoon je klanten uitschelden :D :D , het moet niet gekker worden !

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het voledige bericht
ClickToBuy Mark van Sinttruije ja die komt er zeker nog. Helaas kunnen we echt niet ingaan op alle geruchten hoe graag we ook zouden willen. Het is echt even niet anders, dat spijt ons echt enorm. Wij gaan er nog steeds vanuit dat iedereen hun pakket toch echt voor Pakjesavond binnen heeft.

5 minuten geleden · Vind ik leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 486793 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:20:
idd er begint een luchtje aan te komen,geloof er ook niks van dat er 6000 paketten zijn.
volgens mij had je dan nog veel meer reactie,
Dat vermoedde ik eerst ook, maar als je op internet een beetje rond zoekt naar ordernummers van clicktobuy, dan zie je dat ze de afgelopen paar weken echt rond de 6000 orders hebben verwerkt (daar zitten ongetwijfeld ook reguliere orders tussen, maar toch).

Het verhaal van die externe vervoerder, als in, tussen hun en PostNL in, klinkt echt bagger. Ze labelen de zendingen zelf, en laden het zelf in hun eigen vrachtwagen. Vraag me af wat die extra stap van een vervoerder naar PostNL dan nog voor zin heeft.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:43

Ik hoop dat C2B heel rap failliet gaat. De manier hoe ze hier met hun KLANTEN omgaan zijn geen woorden voor. Het is gewoon een groot schandaal.

Al helemaal hun houding tegenover hun klanten en het raar vinden dat we de enige positieve verhalen die van mensen afkomen die 1 dag op T.net zitten niet geloven. Ik voel me zwaar beledigd door C2B omdat ze blijkbaar ons niveau zo laag inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RYiI7TsW0CDzUGiNmfW87dCw/full.png

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 04-12-2012 14:29 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
Grappig dat ze zich zo druk maken over wat er in een topic hier gezegd wordt... iemand al Geenstijl een linktip gestuurd? :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 18:25
Ok, ik heb er niks besteld, maar dit soort taal kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groopy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
LiquidT_NL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:26:
Het zit onder dit bericht:
ClickToBuy
23 hours ago
UPDATE: voor degene die ons niet snel genoeg kunnen bereiken via de telefoon; dit komt omdat we qua personele bezetting het wel aan kunnen en onze systemen kunnen het ook makkelijk aan maar de bandbreedte op onze 2 verbindingen hier trekken de audio niet over de lijnen. Erg naar maar we proberen de......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 23:41
Hier een link: https://www.facebook.com/ClickToBuy/posts/480748078634399

En dan bijna onderaan dus, hun laatste bericht even uitklappen.

[ Voor 31% gewijzigd door echthard op 04-12-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:10

Ik volg dit topic ter leering ender (leed)vermaak, maar om klanten zo te noemen is echt ongelooflijk onprofessioneel. Een beetje fatsoenlijke webcare kan geen kwaad in tijden als deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 17:45
"we kunnen geen officiele verklaring uitbrengen over de vermiste pakketten maar we kunnen wel even de gebruikers op tweakers uitschelden" :+ Prioriteiten he ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ze hadden dat vrachtwagentje beter kunnen gebruiken om de pakketten naar PostNL te brengen ipv magazijn B...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die reactie :D
Meneer clicktobuy, wilt u zo vriendelijk zijn om uw klanten te helpen ipv zich bezig te houden wat er op andere fora's gebeurt? dan hebben we kans dat de telefoon wordt opgenomen of andere werkzaamheden doorgaan

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:39

Wish

ingwell

Na de retourzending.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp:

Clicktobuyrijdt van magazijn A naar Magazijn B met eigen vrachtauto.
Vervolgens haalt PostNL de goederen op in magazijn B
(klinkt accpetabel, als er geen ruimte is in eigen magazijn dit extern te doen)

Hebben de mensen die dit bedrijf bezocht hebben ook magazijn B gezien ??

Zo nee waarom is dit niet getoond ?

Blijven nog wel de vragen op vban hoeveel dozen er nu echt geleverd zijn ?
hoeveel komen er retour ?
wat gebeurt er met de retour goederen ?
hebben de bezoekers ook overpakkers/herinpakkers gezien ?? (foto's ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Ligt het aan mij of is de facebook pagina van clicktobuy verdwenen? nvm werkt weer :)

[ Voor 15% gewijzigd door soulcrusher op 04-12-2012 14:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 15:56

St@m

@ Your Service

edit: Hij is er al weer

Ze hebben wel e.e.a. verwijderd hoor van hun pagina.

[ Voor 158% gewijzigd door St@m op 04-12-2012 14:40 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Werkt hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gevalletje: "CE-Oh no he didn't!"

Klanten, in dit geval zelfs je grootste doelgroep, paupers noemen is natuurlijk echt not done. De C2B-soap wordt met de dag gekker. 8)7 Zelf zit ik al dagen op het mailtje te wachten dat ik mijn pakket kan komen halen op het Kiala-punt. Maar ik weet nu één ding zeker, als het een klein, licht doosje is waar de Kiala medewerker mee aankomt lopen weiger ik het pakket en eis ik mijn geld terug. Dan weet ik meer dan genoeg, en gun ik C2B echt geen cent meer. En hopelijk vele met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Misschien een idee om iedereen op blokkeren te laten drukken op hun FB? dan ligt hun FB er minimaal paar dagen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:08

weebl

YARR!

Het topic op FB waar bovenstaande comment van C2B in staat is wel verwijderd volgens mij. Wellicht dat iemand bij C2B doorheeft waar hun 'social media-expert' allemaal mee bezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:24
staat er gewoon hoor
https://www.facebook.com/ClickToBuy/posts/480748078634399

ik had een comment in hun stijl geplaatst, dat ze een pauper bedrijf zijn, gaan ze mijn comment liken?...
Like wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 15:56

St@m

@ Your Service

weebl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:40:
Het topic op FB waar bovenstaande comment van C2B in staat is wel verwijderd volgens mij. Wellicht dat iemand bij C2B doorheeft waar hun 'social media-expert' allemaal mee bezig is...
Topic staat er nog, bericht is bewerkt. Maar het leed is natuurlijk allang geschiedt aangezien dit een openbaar deel van het forum is.
Ze kunnen het niet meer aan, waarschijnlijk is de social media persoon in huilen uitgebarsten (dat verdiend een nieuwe fotoreportage) en nu is het gewoon keiharde censuur vanuit hun kant.

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 04-12-2012 14:44 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Volgens mij hebben ze mijn bericht wel verwijderd(lege verpakking in de doos :X), gelukkig heb ik een screenshot gemaakt want ze beloofden het alsnog op te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Rev! schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:43:
Volgens mij hebben ze mijn bericht wel verwijderd(lege verpakking in de doos :X), gelukkig heb ik een screenshot gemaakt want ze beloofden het alsnog op te sturen...
Heb je een eerder geretourneerde doos gekregen waar de eerste ontvanger de inhoud uit de dozen heeft gehaald :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Geen idee, lijkt me sterk gezien ik hem donderdag heb gekregen, maar het enige van waarde wat erin zat bleek een lege verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05 20:16
Keef schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:36:
[...]

Vanmorgen binnen gekomen:
1 x Quintezz Super bright led work light (puck spotje) - (€9,95)
1 x AXE secure 2in1 anti-roos - (€4.39)
1 x Mr handsfree Digi Voice Stick - (€24,99)
1 x CSF Cleaning Mitt (€9.95)
1x Dymond FM101 (FM MP3 transmitter) - (€14,95)
2 x DVD (De taxi can Palemu, Darfur Now) - (€5.00)
1 x ijskrabber (€0.80)
6 x energy drink - (€5.00)

En, de klapper van dit pakket:
1x PaddyTek - PaddyVibe (€38,80)
----------------------------------------
Totaal: € 113.83
----------------------------------------

Mag zeker niet ontevreden zijn.
(Maar had stiekem toch liever een mediaspeler of tv gehad)

[afbeelding]
Ik heb hetzelfde pakket gekregen als jij, maar heb ik een badhanddoek met ingebouwde speakers i.p.v. de Mr. Handsfree Digi Voice Stick.

Pakket stond sinds vorige week maandag op verzonden, echter zonder verzenddatum in "mijn bestellingen" op de C2B site. Op kiala.nl kon ik met iShopZo.nl als verzendende partij vinden dat het pakket afgelopen vrijdag daadwerkelijk ingecheckt was, en kon 'em gisteren zoals verwacht ophalen.

Ik ben inderdaad ook niet geheel ontevreden, vooral de PaddyVibe is erg grappig. Mijn grote houten bureau en de het houten stuk van een deur met glas gaven tot nu toe het beste resultaat. Probeer ook eens je hoofd/schedel, maar lijkt me niet gezond om lang te doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groopy
  • Laatst online: 05-04-2024
Zijn er eigenlijk op dit moment al meer mensen bekend die een TV hebben ontvangen? Tot zover staat de teller op 2 dacht ik? Een vriendinnetje van C2B en een slijmbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Yo, is dat C2B een grap? Hoe ze met klanten omgaan kan echt niet, lees maar eens op Tweakers :)

C2B
Dude dat is de grootste onzin van die mafkezen
Elke klant wordt te woord gestaan, alles is gewoon verzonden en alleen wat kleine problemen met wat pakketten

Ik:
Ook al word je als bedrijf uitgescholden, gewoon normaal blijven reageren me dunkt ;) Komt erg onprofessioneel over.

C2B:
wij reageren op iedereen heel netjes en normaal
helaas zitten er op tweakers gewoon mensen die a. geen klant zijn en b. nooit besteld hebben en c. geen ervaring meto ns hebben ;)

Ik:
Mensen PAUPERS noemen is niet normaal, ken geen enkel bedrijf die dat doet

C2B:
wij hebben niemand paupers genoemd.

Ik:
Screenshot zien?

C2B:
show me

Ik:
http://tweakers.net/ext/f/RYiI7TsW0CDzUGiNmfW87dCw/full.png

C2B:
hmm
wtf
dacht dat ik dat gewist had

Ik:
Daarbij ken ik mensen die wel bij jullie hebben besteld en die kwaad gereageerd hebben op jullie FB en eraf geflikkert werden door jullie. Erg onprofessioneel.

C2B:
tifus stagairs

Ik:
Stagairs? Rutger heeft al een slechte naam, niemand geloofd dat dit stagairs zijn

C2B:
Dude mensen die onredelijk zijn op FB trash ik idd gewoon
Iedereen die niet blji is kan zijn pakketje gewoon retour sturen en staat het geld er binnen 2 dagen weer terug op de rekening

Ik:
Maar er zijn ook mensen geweest die gewoon jullie service slecht vonden en die werden ook geweerd en dat is zeer onprofessioneel

C2B:
die mensen zijn niet zomaar geweerd. dan hebben ze er dingen bijgehaald die geen toepassing hadden of andere dingen gedaan die niet klopten
Verder kun je niet iedereen tevreden stellen en dat weet jij ook, je hebt zelf ook een webwinkel (gehad).

Ik:
Rutger heeft een zeer slechte naam dat weet je he, men gelooft geen fuck vcan wat jullie zeggen en ik snap dat je je baas wil verdedigen maar dat is onterecht. En die paar tv's maken het niet goed hoor ;)
Klopt heb zelfs nog steeds een webwinkel maar ik ga mensen niet uitschelden, nooit al schelden ze mijn bedrijf verrot. Altijd boven blijven staan.

C2B:
wie heeft rutger opgelicht dan?

Ik:
Ik zeg niet dat hij mensen oplicht maar als je op GeenStijl etc komt doe je toch wat fout, weet jij ook

C2B:
Geenstijl zijn gewoon haters die dingen uit hun verband trekken en opblazen

Ik:
Tuurlijk
Succes met C2B, iedereen liegt en C2B doet alles perfect en heeft geen fouten, wat een grap

C2B:
Rutger is door hun veroordeeld als viagra spam hoer terwijl hij GPTs rondstuurde via MSN invite
C2B maakt wel fouten natuurlijk wel, jij maakt toch ook fouten.. Fouten zijn natuurlijk maar omdat Rutger in 2008 op GeenStijl stond zijn ClickToBuy een stel oplichters en doen ze alles fout?
Volgens mij is er nog nooit iemand opgelicht

Ik:
Ik zeg toch niet dat ze de boel oplichten? Alleen advertenties maken met waarde 175 euro etc en dan troep leveren in een doosje etc etc kan allemaal niet he. En je klanten uitschelden kan al helemaal niet.

C2B:
Dat uitschelden heb ik ook gewist en ben ik ook boos om geworden
Verder is er een officieel statement gedaan en daar sta ik achter net als dat ik achter mijn personeel, bedrijf en ook mijn collega Rutger Mooij sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik geloof dat ik er 4 gezien heb,maar 28 nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Lol na het plaatsen van dit bericht word ik insta direct door de persoon waarmee ik gesproken heb, gebeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-06 16:24

R-B

Blokkert

Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:55:
Lol na het plaatsen van dit bericht word ik insta direct door de persoon waarmee ik gesproken heb, gebeld. :)
held.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 01:14
_/-\o_ _/-\o_

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Onder "aanbevelingen" zijn ook meldingen verdwenen op FB , ze hebben een clean up gehouden lijkt het ( hij swiept van een maand geleden naar 3 uur geleden , daar stonden veel meer berichten !

ook in andere onderdelen van hun FB zijn berichten weg. ..

ik mis ook nog +/- 27 tv's die vrijdag de deur uit waren , ;)

The Soap Continues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dus we moeten dit soort berichten posten om contact te krijgen? :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-02 21:13
ik heb er 2 gezien. 1 40'' en 1 22''. Dat meisje bleek er uiteindelijk geen te hebben. Reactie van CTB was dat het een individuele niet goedgekeurde actie was van een mederweker zonder medeweten van het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Dus ze kunnen wel bellen, ik probeer al tijden met ze in contact te komen om die doos terug te sturen, is gewoon niet mogelijk, mails wordt niet op gereageerd, telefoon doet het niet, wat klopt er eigenlijk wel aan dat bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik denk dat het tijd is dat dit topic wat meer over de boxen gaat dan over het bedrijf zelf. Wil je ervaringen met dit bedrijf delen dan kan dat in http://tweakers.net/shopreview/8888/click-to-buy.html Dit topic heeft inmiddels voldoende mededelingen hoe de afhandeling van C2B is gegaan en ik denk niet dat er nog nieuwe interessante feiten te bediscussieren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wanneer zijn de T.net nominaties? Xbox2go krijg mijn stem :P

Edit.. sorry mig :$

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:57:
[mbr]Ik denk dat het tijd is dat dit topic wat meer over de boxen gaat dan over het bedrijf zelf. Wil je ervaringen met dit bedrijf delen dan kan dat in http://tweakers.net/shopreview/8888/click-to-buy.html Dit topic heeft inmiddels voldoende mededelingen hoe de afhandeling van C2B is gegaan en ik denk niet dat er nog nieuwe interessante feiten te bediscussieren zijn.[/]
Er is niet veel over boxen te praten atm, want ze komen blijkbaar niet aan bij de klanten 8)7

Ik ga in ieder geval lekker uitgebreide shop ervaring schrijven. Al is het ook in 1 woord op te sommen.

Lol.

we doen onze uiterste best. Dat kan ik u verzekeren. Helaas is het moeilijk om als bedrijf rustig te blijven als er onwaarheden om forums verschijnen waar je geen invloed op hebt. Uiteraard was het niet slim van onze medewerker om haar emotie te laten spreken. Hiervoor onze excuses.

Een tip aan C2B. Je leest mee. Wees een vent en maak een account. Sta eens wat mensen te woord ipv via via mensen en andere fora te praten. Je hebt wel degelijk invloed hier, maar je lijkt de b*llen te missen om hier wat te posten.

[ Voor 27% gewijzigd door master_viper op 04-12-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
  • Laatst online: 06-10-2024
master_viper schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:58:
[...]

Er is niet veel over boxen te praten atm, want ze komen blijkbaar niet aan bij de klanten 8)7

Ik ga in ieder geval lekker uitgebreide shop ervaring schrijven. Al is het ook in 1 woord op te sommen.
Dat denk ik ook. We hebben het nog steeds over de boxen, maar omdat die niet meer komen gaat het over het bedrijf. Want zoals ik nu lees (heb mijn box al) zegt C2B dat ze het hebben verzonden, maar PostNL heeft niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482802

Ik zag net een reactie staan waarin stond dat Iris Potgieter een TV in haar box ontvangen had, toevallig de vriendin van Ruben Harms, werknemer bij Imailo, waarvan c2b een dochteronderneming van is.

iemand een goeie detective uitgehangen haha
Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.