ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:
  • 82.059 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Anoniem: 22659 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:57:
Ik denk dat het tijd is dat dit topic wat meer over de boxen gaat dan over het bedrijf zelf. Wil je ervaringen met dit bedrijf delen dan kan dat in http://tweakers.net/shopreview/8888/click-to-buy.html Dit topic heeft inmiddels voldoende mededelingen hoe de afhandeling van C2B is gegaan en ik denk niet dat er nog nieuwe interessante feiten te bediscussieren zijn.
We gaan er wel van uit dat mensen de voorwaarden voor het plaatsen van reviews in acht nemen. Dus geen persoonsgegevens, enkel je eigen ervaring, en alleen afgeronde ervaringen - want het is daar geen discussieplatform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 17:45
Anoniem: 482802 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:02:
Ik zag net een reactie staan waarin stond dat Iris Potgieter een TV in haar box ontvangen had, toevallig de vriendin van Ruben Harms, werknemer bij Imailo, waarvan c2b een dochteronderneming van is.

iemand een goeie detective uitgehangen haha
Doet me denken aan: "iedereen heeft iets met randstad" :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:44
Floppus, je wil hier de discussie sluiten over C2B, Mig29 verwijst naar de shopreview, maar jij geeft aan dat daar ook niet de plek is om te klagen.

Waar dan wel? Of wil je dit soort threads eigenlijk helemaal niet op je community?

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Vraag me af, of we met dit gedoe niet het bedrijf failliet helpen en we kunnen fluiten naar het geld van de retournering. Ik heb expres nog geen contact gezocht met ze. Ondanks dat het wel in de planning staat om te gaan retourneren.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:49

Dennisb1

VCDS 058

We hebben inhoud die je hebt geplaatst verwijderd
We hebben de volgende inhoud die je hebt geplaatst of waarvan je beheerder was verwijderd omdat deze de Verklaring van rechten en verantwoordelijkheden van Facebook schendt.
reactie
http://www.myoffice.nl/gids/Mooij_Development.html Hierbij het telefoonnummer van Rutger de eigenaar.

LOL Poging tot doen van verwijdering van me FB account? Succes daarmee.....Dit heeft niks met facebook regels te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
ik weet niet of ik dit nog mag posten:

"Helen Groen: Vanochtend ben ik samen met Emiel Groot bij click to buy geweest, om te kijken of we zelf onze pakketten konden ophalen. En anders dan verwacht werden we zeer netjes en professioneel opgevangen. We kregen uitleg over de stand van zaken, en daarna een rondleiding door het gehele pand. We kregen het verhaal te horen dat alle dozen worden vervoerd door een extern vervoersbedrijf, en zij labelen en checken alle orders in bij TNT. Deze vervoerder heeft de belofte alle pakketten in korte tijd bij TNT aan te bieden niet waar kunnen maken. Voor ons kwam het verhaal en het complete verhaal zeer plausibel over, en wij hebben (weer) vertrouwen in clicktobuy, al is het alleen al om de manier waarop wij behandeld zijn. Er zullen mensen zijn die twijfelen aan mijn verhaal, het enige wat ik kan zeggen: rijd zelf eens naar Alphen aan de rijn koperweg 11j, de deur staat open."

Dat is wel een hele ommekeer van hoe ze ervoor zaten te praten over clicktobuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:01
NightyNite schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:10:

"Helen Groen: Vanochtend ben ik samen met Emiel Groot bij click to buy geweest, om te kijken of we zelf onze pakketten konden ophalen. En anders dan verwacht werden we zeer netjes en professioneel opgevangen. We kregen uitleg over de stand van zaken, en daarna een rondleiding door het gehele pand. We kregen het verhaal te horen dat alle dozen worden vervoerd door een extern vervoersbedrijf, en zij labelen en checken alle orders in bij TNT. Deze vervoerder heeft de belofte alle pakketten in korte tijd bij TNT aan te bieden niet waar kunnen maken. Voor ons kwam het verhaal en het complete verhaal zeer plausibel over, en wij hebben (weer) vertrouwen in clicktobuy, al is het alleen al om de manier waarop wij behandeld zijn. Er zullen mensen zijn die twijfelen aan mijn verhaal, het enige wat ik kan zeggen: rijd zelf eens naar Alphen aan de rijn koperweg 11j, de deur staat open."

Mischien omgekocht met wat zoets of gegijzeld _O-
Niets is te gek meer met dat bedrijf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

C2B staat erom bekend (ik ken de eigenaar, zie mijn conversatie met hun hierboven) dat ze rozengeur en manenschijn spelen op het moment dat ze geconfronteerd worden. Dus het zegt helemaal niets. Natuurlijk doen ze poeslief en aardig als klanten ze gaan opzoeken, maar zo zijn ze in werkelijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 22:19
Jeetje mensen, ik begrijp wel dat de mods/admins deze discussie zat worden, mede omdat elke pagina een herhaling van een pagina of twee ervoor is. Ga niet blindelings berichten copy-pasten of zeggen 'ik las ergens dat...' terwijl dat echt al eerder die dag note bene in dezelfde thread is langsgekomen. Oftewel: lees meer, reageer minder (onzinnig). Dank!

[ Voor 5% gewijzigd door Frolow op 04-12-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 474894

Ik snap niet wat ze hiermee willen bereiken. Ze kunnen een mooi verhaal hebben en mensen op locatie goed behandelen. De klantenservice of communicatie is voor de rest ronduit bagger. Daarbij kan het mij als klant helemaal niet schelen dat het aan een extern vervoersbedrijf zou liggen, CTB is de verantwoordelijke en zij komen niet met een verontschuldiging, stand van zaken of iets anders om dit ook maar iets goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01

sprookje
Dit verhaal was door ene Grien hier gepost als eerste reactie. Daarna kwam (ben de nick alweer kwijt) langs die ernaar verwees en verdigede en het er zo dus sterk op leek dat het 1 persoon met twee accounts was, speciaal voor dit topic. Die zijn Shift-DEL in het ronde tweakersarchief verdwenen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Anoniem: 474894 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:19:
[...]

Ik snap niet wat ze hiermee willen bereiken. Ze kunnen een mooi verhaal hebben en mensen op locatie goed behandelen. De klantenservice of communicatie is voor de rest ronduit bagger. Daarbij kan het mij als klant helemaal niet schelen dat het aan een extern vervoersbedrijf zou liggen, CTB is de verantwoordelijke en zij komen niet met een verontschuldiging, stand van zaken of iets anders om dit ook maar iets goed te maken.
Het is een van de grootste fouten die je in een Helpdesk kan maken imho. De klant boeit het niet wat er precies mis is gegaan en wie zijn schuld het is, hij heeft een afspraak met het bedrijf waar hij het afneemt en wie er achter die overeenkomst precies schuil gaat en aan het prutsen is, is dan ook totaal niet relevant. Dat je het noemt, ok, maar geef bij je klanten ook aan wat dit specifiek voor hun gaat betekenen en hoe jij dit als bedrijf gaat oplossen.

CtB draait het volledig om.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:17
Hebben mensen trouwens al het Cosmetica pakket binnen? ik heb op 1 dec een Track & Trace nummer gekregen. maar als ik bij de pakket status kijk dan staat deze nog steeds op "Zending wordt voorbereid." en morgen is het al de grote dag van die oude man :)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Senor Sjon schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:21:
[...]

Dit verhaal was door ene Grien hier gepost als eerste reactie. Daarna kwam (ben de nick alweer kwijt) langs die ernaar verwees en verdigede en het er zo dus sterk op leek dat het 1 persoon met twee accounts was, speciaal voor dit topic. Die zijn Shift-DEL in het ronde tweakersarchief verdwenen.
Oh sorry, dat wist ik niet, zeker omdat nog maar zo'n 2 uur geleden is geweest. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groopy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
MrOizo2005 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:23:
Hebben mensen trouwens al het Cosmetica pakket binnen? ik heb op 1 dec een Track & Trace nummer gekregen. maar als ik bij de pakket status kijk dan staat deze nog steeds op "Zending wordt voorbereid." en morgen is het al de grote dag van die oude man :)
Ik ben al lange tijd aan het wachten op het cosmetica pakket. Kreeg vorige week reeds bericht dat het opgestuurd is, maar ik maak me over de lange levertijd niet echt zorgen, het zal uiteindelijk wel toekomen.

De mensen die dit pakket hebben gekocht waren over het algemeen tevreden lijkt me ook. Dus dit zal wel ok zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435874

Ik had mijn T&T al de 29e binnen en hij staat ook nogsteeds op "zending wordt voorbereid"
Maar naar zeggen van de dame bij de klanterservice, was ik de enige samen met mijn collega waarvan het pakket nog niet aangemeld was.
Ik heb ze naar dit forum verwezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 435874 op 04-12-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het is wel grappig dat nu het verhaal is dat een "externe vervoerder" de pakketten naar TNT vervoert. In het filmpje waarin de pakketten werden ingeladen in een vrachtwagen, waarbij ze ongelukkig in het water ernaast belandden, gebeurt het vervoer met een wagen waar ClickToBuy op staat. Kennelijk vervoert C2B het dus eerst nog even naar de externe vervoerder die het vervolgens vervoert naar TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Laatst online: 04-02 11:31
Nope ook nog steeds aan het wachten nadat ik 100+ emails met de Track en Trace code kreeg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groopy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
haribold schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:31:
Het is wel grappig dat nu het verhaal is dat een "externe vervoerder" de pakketten naar TNT vervoert. In het filmpje waarin de pakketten werden ingeladen in een vrachtwagen, waarbij ze ongelukkig in het water ernaast belandden, gebeurt het vervoer met een wagen waar ClickToBuy op staat. Kennelijk vervoert C2B het dus eerst nog even naar de externe vervoerder die het vervolgens vervoert naar TNT?
Graag wel alles lezen aub. Uitleg is dat ze dingen vervoerd hebben van warenhuis A naar B. Wat op zich zeker plausibel is. Zoiets in scene zetten zou imo echt geen steek houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ze doen is eigenlijk heel logisch. Ze stoppen hun busje vol met dozen en rijden naar het business center van PostNL, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
In het filmpje waren ze aan het uitladen. Ze zeggen dat ze die vrachtwagen gebruiken om de pakketten van magazijn A naar B te brengen waar de externe vervoerder alles bij magazijn B ophaalt.

C2B heeft trouwens ook alle "berichten over ClickToBuy" verwijderd, waar de meeste mensen dus hun inhoud van de box showden

[ Voor 8% gewijzigd door soulcrusher op 04-12-2012 15:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05 14:29

Sen

<-->

Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:33:
[...]

Wat ze doen is eigenlijk heel logisch. Ze stoppen hun busje vol met dozen en rijden naar het business center van PostNL, meer niet.
Ehmm mag ik vragen waarom je dat zou doen? Postnl komt bij een bepaald volume graag de pakketjes zelf ophalen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sen schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:35:
[...]

Ehmm mag ik vragen waarom je dat zou doen? Postnl komt bij een bepaald volume graag de pakketjes zelf ophalen hoor.
Ik heb zelf een contract gehad bij PostNL en de reden waarom je dat zou doen is omdat het GELD kost als PostNL het komt afhalen (ruim 200-500 euro extra + de prijs per pakket). Stel PostNL zit binnen 10 minuten dan kan je het net zo goed brengen, scheelt je ophaalkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:25
IMHO is het wel duidelijk hoe we over C2B denken.
En ook duidelijk hoe C2B handelt.

Nu kunnen we van iets 'negatiefs' ook nog iets semi-positiefs maken.
Was toevallig naar de radio aan het luisteren, en daar was iets van een Kerstpakket actie...
Dat ze cadeaus inzamelen voor mensen die het echt niet kunnen betalen...

http://www.q-music.nl/page/qkerstkado

Nu hebben wij de 'luxe' gehad om €25,- aan iets 'onbekends' uit te geven... dat wij er vervolgens ontevreden mee zijn ligt niet geheel aan ons maar dat wilt niet zeggen dat we andere mensen eventueel wel met deze meuk blij kunnen maken?

Zit er over te denken mijn pakket gewoon direct daarnaartoe te sluizen als de mijne ooit nog binnenkomt.
Bedoel, d'r zal vast wel iemand zijn die er wel blij van wordt.

Okay, de auto spullen zullen misschien iets minder geschikt zijn (uit het mannen pakket)
De tegenvallende Vrouwenpakketten zullen in zijn geheel wel geschikter zijn denk ik.
DVD's... tsja dat weet ik niet, ik behoor niet tot de 'doelgroep' waar deze actie zich op richt
Dus het is voor mij persoonlijk een beetje moeilijk in te schatten wat wel en of niet gewenst is.
Zal nog even kijken of ik contact kan opnemen met mensen van de organisatie of die wat meer uitsluitsel kunnen geven.

[ Voor 26% gewijzigd door LXSJason op 04-12-2012 15:50 . Reden: Link toegevoegd, nog wat meer tekst ]

Failure is the mother of success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-06 22:52
Ik heb vandaag wél het cosmetica pakket binnen gekregen ja. Veelal oude make-up, met afschuwelijke kleuren. Afgezien van die Crystal Ibuds niet veel soeps. Mijn vriendin zei ook direct dat ik het terug moest sturen. Ik denk dat ik het pakket in z'n geheel onder de kerstboom leg voor m'n zusje, die heeft iets lagere standaarden.. :+

Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/4408/img017thmb.jpg

Edit: Klik eens op de banner foto van ClicktoBuy op Facebook, heeft iemand die dikke met de bril als 'sukkel' getagged.. :+

[ Voor 6% gewijzigd door dubbeldekkert op 04-12-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 19:01
Kijk dat is een mooi initiatief! Heb je toevallig ook een naam of url opgevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Bockelaar schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:08:
Floppus, je wil hier de discussie sluiten over C2B, Mig29 verwijst naar de shopreview, maar jij geeft aan dat daar ook niet de plek is om te klagen.

Waar dan wel? Of wil je dit soort threads eigenlijk helemaal niet op je community?
De ShopReview is voor ervaringen, dus als jij een klacht hebt, dan kan je die daar best kwijt. Maar, je kan niet een oordeel gaan vellen over een ervaring die nog niet afgerond is, of gaan reageren op andere reviews. De achtergrond daarvan precies is op verschillende plekken uitgediept als je dat een rare insteek vindt.

Verder ben ik het met Mig29 eens dat het weinig toevoegt om telkens dezelfde molen door te gaan over hoe en waarom ze het proces hebben zoals ze het hebben. Het topic gaat over de doos en over het uitpakken ofwel wat erin zit. Je zou dan nog een mening kunnen hebben over of de inhoud eerlijk is ten opzichte van geadverteerd, en that's it.

Updates dat de verzending weer een dag is verzet, maar ook een hele historie over medewerkers en eigenaren heeft er gewoon allemaal niets mee te maken en lijkt alleen maar op een heksenjacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LXSJason schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:39:

Was toevallig naar de radio aan het luisteren, en daar was iets van een Kerstpakket actie...

Nu hebben wij de 'luxe' gehad om €25,- aan iets 'onbekends' uit te geven... dat wij er vervolgens ontevreden mee zijn ligt niet geheel aan ons maar dat wilt niet zeggen dat we andere mensen eventueel wel met deze meuk blij kunnen maken?

Zit er over te denken mijn pakket gewoon direct daarnaartoe te sluizen als de mijne ooit nog binnenkomt.
Heb je daar ook nog een URL van? Denk dat ik de mijne dan ook maar meteen (minus 6 energy drinks :P) richting zo'n actie stuur, die hebben er 10x meer aan dan ik :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023

Dat klinkt goed. Hoe, wie, wat en waar?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerm.. juist, zie hierboven :+
Ooh iets andere URL, dat was de 2011 versie :P

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2012 15:44 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

Edit:

Spuit11 :/

[ Voor 89% gewijzigd door Speedmaster op 04-12-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En na kerst klagende mensen over die rottige Q-Music pakketten met waardeloze zooi erin zeker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485805

Is goed bedoeld hoor en ik zou er ook voor te vinden zijn om hetzelfde te doen, maar als ik naar de inhoud van de meeste pakketten kijk denk ik dat die mensen er ook niet veel mee kunnen doen. Alleen die spekjes wel denk ik. Ijskrabber voor de auto, bleutooth dingen en webcams....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Senor Sjon schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:50:
En na kerst klagende mensen over die rottige Q-Music pakketten met waardeloze zooi erin zeker. :+
Die hun geld terug willen :p
Anoniem: 485805 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:50:
Is goed bedoeld hoor en ik zou er ook voor te vinden zijn om hetzelfde te doen, maar als ik naar de inhoud van de meeste pakketten kijk denk ik dat die mensen er ook niet veel mee kunnen doen. Alleen die spekjes wel denk ik. Ijskrabber voor de auto, bleutooth dingen en webcams....
[...]
Dat dacht ik eigenlijk ook.. Je kunt er toch niks mee :?

[ Voor 48% gewijzigd door soulcrusher op 04-12-2012 15:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Je kan ook gewoon even zelf naar de voedselbank...
Die van ons zit vrij vlakbij dus wellicht doe ik dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien beter terug sturen en die 30,- euro overmaken, zullen ze meer aan hebben. O-)
soulcrusher schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:51:
[...]

Die hun geld terug willen :p

[...]

Dat dacht ik eigenlijk ook.. Je kunt er toch niks mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-06 18:21
Even een update van mijn pakket: vandaag gebeld, morgen zou het toekomen in het Kialapunt (ondanks dat het nog niet te traceren is?). Als ik het daar weiger, kost mij dat een 7-tal euro volgens die mevrouw. Dan krijg ik van CD een mailtje met de vraag om mijn rekeninggegevens en dan heb ik het geld binnen de tien dagen terug op de rekening. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 486881

SinergyX schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:42:
[...]

Heb je daar ook nog een URL van? Denk dat ik de mijne dan ook maar meteen (minus 6 energy drinks :P) richting zo'n actie stuur, die hebben er 10x meer aan dan ik :)
Echt wel. Die negers in africa kunnen meteen gebruik maken van die ijskrabber. Ook de 2 b-films met nederlandse ondertitelingen zijn pareltjes! En dan nog maar te zwijgen over de handschoen waarmee je je auto mee kan poetsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:55
Anoniem: 486881 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:11:
Echt wel. Die negers in africa kunnen meteen gebruik maken van die ijskrabber. Ook de 2 b-films met nederlandse ondertitelingen zijn pareltjes! En dan nog maar te zwijgen over de handschoen waarmee je je auto mee kan poetsen!
Juist. Dus retour die meuk, C2B met de "kosten"/last laten zitten en het geld dat je terug krijgt eventueel overmaken naar een goed doel. Absoluut niet deze onzin naar een ander sturen, is geheel nutteloos imho.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friemeltje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2020
Bij deze plaats ik ook maar eens een bericht.
Ik persoonlijk ben iemand die de kat uit de boom kijkt en eerst even af wacht wat de menigte doet.

Mijn vriendin heeft de hele ochtend geprobeerd C2B te bellen en komt er zoals zovelen er niet door heen.
We hebben in een deuk gelegen de liedjes gingen sneller en langzamer en het "al onze lijnen" was af en toe niet te verstaan en werden we een beetje gek van na een tijdje.

Aangezien wij in de buurt wonen besloten we op de gok langs te gaan met het pakket.

Daar aangekomen belde mijn vriendin aan en er was gelijk iemand die door de luidspreker zei dat er iemand naar beneden kwam.

De deur werd netjes open gedaan en ons een hand gegeven, waarop wij vroegen of wij ons pakket terug konden brengen op deze wijze.
Het antwoord was ja.
Ik terug lopen naar de auto om de doos te halen, toen ik terug binnen was, was er nog een jongen die op de doos de referentie nr omcirkelde.
Die vervolgens even weg liep, en daarna vertelde dat wij asap een mailtje zouden krijgen met daarin vermeld dat ons pakket retour genomen was.
Daarop volgende een mailtje dat het geld zo snel mogelijk terug gestort zou worden.
Met de melding dat alle transacties om 17:00 verstuurd werden en als je x bank had kon het eerder of later op je rekening staan.
(met zelf in mijn gedachten dat het 2 a 3 dagen kan duren voor je geld terug hebt.)

Vervolgens even boodschappen gaan doen.
En nu ben ik terug heb ik 2 e-mailtjes.

De eerste:

Beste,

Jouw bestelling heeft zojuist een andere status gekregen, hieronder vindt je de huidige status van je bestelling. Tevens hebben wij vandaag de ELRO Draadloos Alarm Systeem als dagaanbieding, is dat ook iets voor jou? We hebben nog slechts enkele op voorraad.
Order informatie:
Bestelnummer: 107288
Besteldatum: 20-11-2012

Uw bestelling heeft de volgende status gekregen:

Bestelling retour ontvangen

En de 2de mail:

Beste,

Jouw bestelling heeft zojuist een andere status gekregen, hieronder vindt je de huidige status van je bestelling. Tevens hebben wij vandaag de ELRO Draadloos Alarm Systeem als dagaanbieding, is dat ook iets voor jou? We hebben nog slechts enkele op voorraad.
Order informatie:
Bestelnummer: 107288
Besteldatum: 20-11-2012

Uw bestelling heeft de volgende status gekregen:

Bestelling gecrediteerd

Er is 30,95 gecrediteerd op rekening nummer

Uiteraard op mijn bank gekeken en er was niets veranderd (logisch)

Mijn persoonlijke indruk van de 2 jongens was dat ze enigszins bang/terughoudend waren ik kan mij dit goed voorstellen omdat ze niet weten wat wat er voor de deur staat. (maar wij zien er hopelijk niet agressief uit :D)
Al met al snel en vriendelijk geholpen.

Ik had mijn camera bij me voor het geval dat, maar was niet nodig omdat wij binnen 5 min buiten stonden.

Ik ben 1 van de eerste 1000 pakketten, ben ook van mening dat dit niet goed gegaan is.
Had in mijn pakket:

1 6-pack energie drankjes
famely charger
bleu-tooth dongle II
z'n was handschoen
ijs krabber
music transmitter
Islice
2 dvd's (if you only knew, deep rising)
auto sigaretten 2x usb lader
Micro mob car houder

Wij hebben al vaker pakketten gekocht bij WAAT/Ibood etc en die zijn altijd zeer goed bevallen en daarom wilde ik dit graag hebben.
Ook bij WAAT zit er letterlijk troep in af en toe (na 2 pakketten op andere dagen gekocht te hebben zitten we met 3 wax pakketten, 9 flessen zonnebrand, echter dit nemen wij op de koop toe omdat de andere producten mascara, oogschaduw etc etc erg veel en goed was)
(Ibood pakket was ook een domper omdat het een rituals pakket was voor vrouwen EN mannen....nou ze kunnen hoog en laag springen maar er zat NIETS in voor de man....echter ook dit pakket gehouden want mijn vriendin kon veel gebruiken)

Het commentaar van sommige kan inderdaad niet door de beugel, maar dat houd niet in dat je terug kan gaan schelden.
C2B = een professioneel bedrijf en zal zich dan ook zo moeten opstellen wat helaas af en toe niet gebeurd.

Een tip en even reclame maken, vlak bij C2B zit een bedrijf AD-HOC, dit is een callcenter, schakel hun in voor 1 dag dan ben je waarschijnlijk van 80% van de bellers af, zoals het nu gaat ben je volgende week nog bezig en word iedereen alleen maar bozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 486881 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:11:
Voedselbank is ook gewoon voor Nederlanders he ;)

En die douchegel, basketbal, ledstrips, mischien kunnen ze daar nog wat mee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06 22:48

FaceDown

Storende factor.

@Friemeltje; Een enorm lang verhaal maar geen clou? Wat probeer je nu precies te vertellen? Je bent je pakket zelf gaan retourneren en ze storten het geld binnen een dag op je rekening? Dat had dus ook in 1 zin gekund.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
SinergyX schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:18:
[...]

Voedselbank is ook gewoon voor Nederlanders he ;)

En die douchegel, basketbal, ledstrips, mischien kunnen ze daar nog wat mee :X
Dat was ook wat ik dacht...
Die ijskrabber en dvd, tja dat kan ik begrijpen... maar goed...
er zit ook kracht in 'out of the box' denken... wellicht weten zij een andere toepassing voor een aantal van die producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
LXSJason schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:27:
[...]

er zit ook kracht in 'out of the box' denken... wellicht weten zij een andere toepassing voor een aantal van die producten.
Een poepkrabber en zo'n DVD gaat natuurlijk gewoon door de onderlip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dubbeldekkert schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:29:
Een poepkrabber en zo'n DVD gaat natuurlijk gewoon door de onderlip.
Echt ábnormaal foute opmerkingen natuurlijk maar moest er toch om lachen, kon niets aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friemeltje
  • Laatst online: 27-05-2020
@facedown

Klopt maar ik dacht dat het beter was dat ik mijn persoonlijk ervaring er bij zet.
Misschien motiveert het iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 486881

LXSJason schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:27:
[...]

Je zal inderdaad 'out of the box' moeten denken, want er zat helemaal niks bruikbaars in de box....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 486881 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:36:
Je zal inderdaad 'out of the box' moeten denken, want er zat helemaal niks bruikbaars in de box....
Sowieso toch wel 2 onderzetters. Je kan er ook eventueel zelfs een b-merk energy drank op zetten. Win-win.

Afbeeldingslocatie: http://flicksided.com/wp-content/uploads/2010/09/CD-coaster.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Brad Pitt schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:38:
[...]

Sowieso toch wel 2 onderzetters. Je kan er ook eventueel zelfs een b-merk energy drank op zetten. Win-win.

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.lachvandedag.com/2003/juli/african_CD-ROM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
Anoniem: 486881 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:36:
[...]

Kom op
Die bal, daar kunnen kids toch nog wel wat mee?
Shampo/deo, kunnen ze vast allemaal ook wel wat mee?
Snoep zal vast ook wel interessant zijn...

Auto-gerelateerde zooi kan ik begrijpen dat het meteen niks is, maar die ledstrips met wat prutswerk zal vast ergens anders nog bruikbaar zijn.
Ik bedoel, in China hebben sommigen het ook niet breed maar toch hebben ze wel een pc thuis en een mobieltje.
Hoe weet jij wat wel en of niet 'nuttig' is voor mensen die het maar "zo" breed hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LXSJason schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:41:
Kom op
Die bal, daar kunnen kids toch nog wel wat mee?
Shampo/deo, kunnen ze vast allemaal ook wel wat mee?
Snoep zal vast ook wel interessant zijn...
De kans is enorm groot dat ze veel en veel meer hebben aan een donatie van 25-30 Euro dan deze meuk. Plus heeft C2B dan tenminste nog die rotzooi terug en er niets aan verdiend, hetgeen ook een soort principe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Zal niet lang duren voor dit topic gesloten wordt, gezien de 'leuke' pics en opmerkingen...

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Even een update van mijn pakket, de status is zowaar na meer dan één week gewijzigd :

27/11/2012 11:35
Gegevens van uw bestelling ontvangen - pakket nog niet aangekomen op het sorteercentrum van Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.
04/12/2012 15:06
Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala

ps: heb vandaag wel telefonisch contact gehad, dus misschien hebben ze gewoon een andere gestuurd :p

[ Voor 14% gewijzigd door xenne op 04-12-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Hmm mijn pakket zou de 30e van november al richting PostNL zijn gegaan, netjes een track and trace code gekregen, alleen nu zie ik elke dag de aflever datum met +1 dag verschuiven. Status bij PostNL staat nogsteeds op 'zending wordt vorbereid'. De doos was tijdens alle drukte bij C2B besteld op dag 1.

Zowaar wordt het geen XL Sinterklaas doos maar een XS Kerst doos... :9

Zijn er meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 442878

xenne schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:45:
Even een update van mijn pakket, de status is zowaar na meer dan één week gewijzigd :

ps: heb vandaag wel telefonisch contact gehad, dus misschien hebben ze gewoon een andere gestuurd :p
Ga daar maar niet vanuit. Alhoewel ze wel wettelijk de verplichting hebben.
Wanneer het gaat om professionele verkopers (bv. webwinkels) die leveren aan consumenten, dan is de wet duidelijk: verzending is voor risico van de verkoper (art. 7:11BW). Komt het product niet aan, dan moet de verkoper het nog een keer versturen. Hij draagt het risico en moet dus ook de kosten voor herverzending dragen. En de bewijslast dat het pakket wel is aangekomen, ligt bij hem als verkoper.
http://blog.iusmentis.com...iet-ontvangen-bestelling/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyza
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-12-2021
J-D schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:43:
Hmm mijn pakket zou de 30e van november al richting PostNL zijn gegaan, netjes een track and trace code gekregen, alleen nu zie ik elke dag de aflever datum met +1 dag verschuiven. Status bij PostNL staat nogsteeds op 'zending wordt vorbereid'. De doos was tijdens alle drukte bij C2B besteld op dag 1.

Zowaar wordt het geen XL Sinterklaas doos maar een XS Kerst doos... :9

Zijn er meer die hier last van hebben?
Nee. Echt niemand verder 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door Lyza op 04-12-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Niet online

J-D

Lyza schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:51:
[...]

Nee. Echt niemand verder 8)7
Eerlijk? :+

Heb eerder al gewacht met de verzend datum die bij C2B al werd uit gesteld, maar lijkt mij dat na het ontvangen van een trackandtrace code het wat sneller mag verlopen..
Heb overigens ook zo'n vrouwen doos besteld (zelfde dag) en deze werd bij C2B ook uitgesteld. Maar toen ik de TNT code heb ontvangen (op de zelfde dag dat ik de code van de sint doos kreeg) werd deze de volgende dag netjes bezorgd...

Ah morgen weer de klantenservice proberen te bereiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je bent echt de eerste :F

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
Wow de vrouwendoos staat klaar voor verzending, slechts 920gram. Zal mij benieuwen.....

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380171

Omgwtfbbq ! Zending bevindt zich in het sorteercentrum gewicht 5240g.
Kan ik morgen de postbode blij maken door het pakket te weigeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gj797
  • Laatst online: 26-02 21:13
Anoniem: 380171 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:28:
Omgwtfbbq ! Zending bevindt zich in het sorteercentrum gewicht 5240g.
Kan ik morgen de postbode blij maken door het pakket te weigeren ;)
das meer dan de meeste dozen. Zal geen tv zijn maar misschien een ac ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:46
gj797 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:29:
[...]

das meer dan de meeste dozen. Zal geen tv zijn maar misschien een ac ryan
Het zal eerder een extra sixpack Nep Bull zijn en paar extra spekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijne 4420 gram, haha 6 pack vergeten zeker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

friggler schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:31:
[...]

Het zal eerder een extra sixpack Nep Bull zijn en paar extra spekjes.
zou me niks verbazen!

[ Voor 20% gewijzigd door Dennisb1 op 04-12-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:35

Quad

Doof

Zullen wij dit even achterwege laten?

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 04-12-2012 19:36 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Yay,

Het is toch echt zover! Hopelijk kan ik morgen ook mijn inhoud posten.

29-11-2012 10:24
Pakket is wel aangemeld bij Kiala maar nog niet ontvangen. Waarschijnlijk is het pakket onderweg naar Kiala.
04-12-2012 18:18
Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat wordt foto's maken morgen of misschien wel filmen wanneer we het XL PAKKET uitpakken. Met 4420 gram moet er wel iets moois inzitten. Niemand heeft nog zo een licht pakket gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 13:13
slayerrp schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:37:
Yay,

Het is toch echt zover! Hopelijk kan ik morgen ook mijn inhoud posten.

29-11-2012 10:24
Pakket is wel aangemeld bij Kiala maar nog niet ontvangen. Waarschijnlijk is het pakket onderweg naar Kiala.
04-12-2012 18:18
Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is.
Bij mij is de status nog steeds verstuurd, maar nog niet zichtbaar bij Kiala. Als er donderdag nog geen wijziging is ga ik bellen.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Helaas bij mij is de status nog bezig met voorbereiden..
Ook jammer dat ze wel zeggen me te hebben gedeblokkeerd op facebook maar dat dit niet het geval is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Niet online

J-D

Zal je altijd zien... Eindelijk aangekomen bij het sorteercentrum..
Met z'n 5100 gram zal het mij benieuwen wat er uit komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 04-06 17:58
Dennisb1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:52:
Helaas bij mij is de status nog bezig met voorbereiden..
Ook jammer dat ze wel zeggen me te hebben gedeblokkeerd op facebook maar dat dit niet het geval is :(
Zal dit jou echt aan je reet oxideren of ze je wel of niet geblokkeerd hebben?

Oh bij mij ook eindelijk gewicht ontvangen 5080 G

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Ienni1983 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:01:
[...]
Oh bij mij ook eindelijk gewicht ontvangen 5080 G
Ja, mede omdat het nu vals is toegezegd en wordt beweerd op facebook wel ja. En vooral omdat ik wel degelijk positief was op dat forum alleen omdat ik schijnbaar een telefoonnummer van de persoon van de directie er op had gezegt (ik meende gewoon kantoor) wordt je direct verwijderd.
Ik heb zon voorgevoel dat dit mijn doos ook gaat beinvloeden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Pakket staat nu op de track and trace met een gewicht van 4520 gram. Heeft iemand enig idee wat ik nou uiteindelijk kan verwachten?

Daarnaast, hoe zit het met die 28 tv's? Heb er pas 1 gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Lodo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:04:
Daarnaast, hoe zit het met die 28 tv's? Heb er pas 1 gezien...
Op je eerste vraag spekkies en een sixpack nep bull.
Op je tweede vraag, niet iedereen heeft natuurlijk facebook of komt hier.. blijft lastig na te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
@Lodo Het is een verrassingspakket, niemand weet precies wat de inhoud is ;-) Op basis van het gewicht valt er ook weinig te zeggen, behalve dat het geen TV bevat. Voor andere boxen met vergelijkbaar gewicht moet je gewoon het topic teruglezen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
@ Dennis: Zou ik dan misschien de spekkies kunnen ruilen voor 2 dvd's? Het is zo lullig als er mensen op bezoek komen en je maar 2 onderzetters hebt.

@ Frolow: Daar ben ik van op de hoogte, maar misschien zijn 2 ac ryans wel precies 4520g ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
Woensdag tussen 15.00 en 17.00 wordt de mijne gelevert.
Gewicht: 4900 g

We zullen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiKkieDIKnr1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-08-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door DiKkieDIKnr1 op 04-12-2012 20:18 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlexten
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09-2024
ze wegen steeds minder? het gewicht maakt mij niet vrolijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 14:28
Mijn zending word nog steeds voorbereid. Nog precies hetzelfde als Vrijdag. Lekker Sinterklaaspakket als hij na Sinterklaas pas binnenkomt. Je word er toch naar van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 17:10
Hier ook eindelijk bij TNT aangekomen, was al vanaf afgelopen vrijdag aangemeld.

Gewicht: 4080 g

Ik denk dat deze gelijk retour mag, maar je weet het natuurlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
Nou ja, gewicht zegt niet alles hè, het kan net zo goed een hele tray energydrink zijn ;-) Op FOK zijn er pakketten van 8 á 9 kilo, ook iets om in de gaten te houden... (http://forum.fok.nl/topic/1901910/5/25)

@Lodo Je vraag 'heeft iemand enig idee wat er in kan zitten?' kan nogal tot een slowchat leiden, en dat proberen we te voorkomen ;-) Verders leuk dat iedereen weer zijn pakketten in grammetjes doorgeeft, maar dit is, totdat ze uitgepakt zijn, niet heel informatief, en leidt ook weer tot andere mensen die hun pakketgewicht gaan posten, en dus wederom slowchat.

[ Voor 46% gewijzigd door Frolow op 04-12-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 04-06 17:58
Frolow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:17:
Nou ja, gewicht zegt niet alles hè, het kan net zo goed een hele tray energydrink zijn ;-) Op FOK zijn er pakketten van 8 á 9 kilo, ook iets om in de gaten te houden... (http://forum.fok.nl/topic/1901910/5/25)
Ik ga hem iig aannemen kijken wat erinzit en foto maken en terugsturen.

Tenzij de inhoud mij aanspreekt.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
Frolow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:17:
Bedankt voor de info.

Ik vraag me af wat een beetje leuk is om in die doos te stoppen als ik hem retour stuur...

EDIT: Frolow: Ja daar was ik al bang voor, was alleen zo enthousiast dat er eindelijk gang in komt..

[ Voor 10% gewijzigd door Lodo op 04-12-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Lodo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:20:
[...]

Ik vraag me af wat een beetje leuk is om in die doos te stoppen als ik hem retour stuur...
een nep drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor 30 euro mag je erin schijten. :+
Lodo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:20:
[...]

Bedankt voor de info.

EDIT: Frolow: Ja daar was ik al bang voor, was alleen zo enthousiast dat er eindelijk gang in komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
Ja daar dacht ik dus ook al aan, en dan onder het mom van, Oja ik was het vergeten te verpakken, net zoals jullie bij de spekkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10-2023
Volgens mij heb ik de eer het lichtste pakket in ontvangst te nemen ... 3940 gr 8)7 ... Zal mij benieuwen wat erin zit, zal wel geen sixpack zijn.. Iemand eerder dit lage gewicht gezien?
Cosmeticapakket ook bekend 920 gr ...

[ Voor 8% gewijzigd door bijsterboschje op 04-12-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Laatst online: 11-02-2024
bijsterboschje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:30:
Volgens mij heb ik de eer het lichtste pakket in ontvangst te nemen ... 3940 gr 8)7 ... Zal mij benieuwen wat voor troep erin zit. Iemand eerder dit lage gewicht gezien?
Ik win, 3840 gram..

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
bijsterboschje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:30:
Volgens mij heb ik de eer het lichtste pakket in ontvangst te nemen ... 3940 gr 8)7 ... Zal mij benieuwen wat voor troep erin zit. Iemand eerder dit lage gewicht gezien?
Ik had 3900 gram dus kan je zo vertellen wat erin zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiKkieDIKnr1
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-08-2024
knny schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:33:
[...]

Ik heb ook 3940 gram dus tell me :)

Ook ben ik in het bezit van een kleine van 18 maanden dus om 3940 gram aan luiers te produceren en die retour te sturen is aan deze kant geen enkel probleem. Het speelt door mijn hoofd op dit moment :)

[ Voor 32% gewijzigd door DiKkieDIKnr1 op 04-12-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10-2023
knny schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:33:
[...]

Haha wattan? Misschien goede reden voor mij om hem te weigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
knny schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:43:
Ik had:
6 blikjes energydrink
usb camera in vorm van dier
deo
zak drop, nouja wat je zak kan noemen. Die was er niet :'(
bt headset
lampjes voor in je zwembad
1 of andere houder voor in de auto

Vind het wel wat tegevallen :S

Mag hopen dat het vrouwenpakket beter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
@bijsterboschje: Nee hoor, mijn eerste pakket á 3785g gaat er nog net ff onder zitten. Bevatte een basketbal, 6x energydrinks, zak spekkies, een deofles, een krabbertje, een gsm-houder voor in de auto en het meest waardevolle was een bluetooth headset á €11,50.-

Ik hoop voor je dat ze de energydrank voor iets nuttigs hebben verruild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Eerste en laatste keer dat ik gebruik maak van Kiala, pakket is de 28ste verstuurd en nog steeds niks binnen. Meer mensen met dit probleem, pakjesavond is morgen al geweest en ik heb niks ontvangen. Beetje jammer, dan maar voor kerst gebruiken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

NeoMe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:41:
Eerste en laatste keer dat ik gebruik maak van Kiala, pakket is de 28ste verstuurd en nog steeds niks binnen. Meer mensen met dit probleem, pakjesavond is morgen al geweest en ik heb niks ontvangen. Beetje jammer, dan maar voor kerst gebruiken.
Als je het forum beter had gelezen wist je dat dit niet aan Kiala ligt maar aan ClickToBuy of hun post koerier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 486013

Zojuist ook T&T van PostNL bekeken. Pakket wordt morgen bezorgd en wat denk je .... 15.4 kg.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 486013 op 04-12-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Anoniem: 486013 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:49:
Zojuist ook T&T van PostNL. Pakket wordt morgen bezorgd en wat denk je .... 15.4 kg.
Meen je! Dat vraagt om een screenshot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485944

4140 gram , voor wie de afstand bediening mist
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.