ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste
Acties:
  • 82.192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne staat ook nog op in voorbereiding kan ik het mooi annuleren morgen , normaal had ik me verlies wel gepakt maar dit is net te dramatisch.

Dat het aan post nl zou liggen is natuurlijk onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Bij postNL zijn geen problemen overigens.
Zondag pakketje besteld voor kerstavond en zal morgen al per postNL / pakketdienst geleverd worden.
Ben wel heel benieuwd waar het probleem dan wel ligt volgens CTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-08 10:55
Security schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:03:
Bij postNL zijn geen problemen overigens.
Zondag pakketje besteld voor kerstavond en zal morgen al per postNL / pakketdienst geleverd worden.
Ben wel heel benieuwd waar het probleem dan wel ligt volgens CTB.
Helaas verwacht ik nu dat ze gewoon de retour-pakketjes zullen sturen naar de mensen die nog wachten...

Fingers crossed! slecht nieuws in het spel is hopelijk goed nieuws in de liefde ;)

Failure is the mother of success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ienni1983 schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:34:
[...]

Of het ligt allang bij PostNL maar nog niet gescand
Nope, een paar doosjes kan bij PostNL bij drukte nog wel eens een dag duren om gescand te worden. Maar in deze periode werkt PostNL ook gewoon in het weekend door en gaat het echt niet om dit soort aantallen.

Meest simpele verklaring is simpelweg dat CTB een gaatje in het systeem van TNT misbruikt door wel de pakketten van te voren aan te melden (zodat ze getracked kunnen worden) maar ze daarna niet direct naar TNT brengt om zo weer een paar dagen de schuld ergens anders te kunnen leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

Gomez12 schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:13:
[...]
Meest simpele verklaring is simpelweg dat CTB een gaatje in het systeem van TNT misbruikt door wel de pakketten van te voren aan te melden (zodat ze getracked kunnen worden) maar ze daarna niet direct naar TNT brengt om zo weer een paar dagen de schuld ergens anders te kunnen leggen.
Woont er iemand in de buurt die even een kijkje kan nemen en dit kan bevestigen? We weten waar 2 van hun locaties zitten dus even door het raam kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:28:
[...]
Woont er iemand in de buurt die even een kijkje kan nemen en dit kan bevestigen? We weten waar 2 van hun locaties zitten dus even door het raam kijken?
Lol, dat zegt niets of ze moeten echt giga-stickers met "Sinterklaasboxen nog niet versturen" op de pallets geplakt hebben.

Het magazijn kan leeg zijn (wachten op retour gestuurde dozen of toch alles verzonden)
Het magazijn kan halfvol/vol zijn (kan reguliere handel zijn, kan ook retour gestuurde boxen zijn terwijl hun wel alles afgegeven hebben, maar kan ook de nog wachtende partij zijn)

Overal valt wel een verhaaltje van te maken net naar gelang wat je wilt horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:31:
Toevallig vandaag van een andere leverancier een T&T ontvangen. Email om 17:15 van het bedrijf en op postnl site nog grijs met melding "zending wordt voorbereid". Nu weer gekeken en de pakketten van Ctb en cosmeticadeals staan nog altijd op "zending wordt voorbereid" terwijl bij de zending van de leverancier die vandaag het pakket heeft verstuur inmiddels op "zending bevind zich in het sorteercentrum van postNL" staat. De pakketten zijn gewoon nog steeds niet door ctb verstuurd...
Die van mij is ook helaas nog niet gestuurd, ik wacht geduldig af! Ik neem aan dat ze hem nog wel gaan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Gomez12 schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:45:
[...]

Het magazijn kan leeg zijn (wachten op retour gestuurde dozen of toch alles verzonden)
Het magazijn kan halfvol/vol zijn (kan reguliere handel zijn, kan ook retour gestuurde boxen zijn terwijl hun wel alles afgegeven hebben, maar kan ook de nog wachtende partij zijn)

Overal valt wel een verhaaltje van te maken net naar gelang wat je wilt horen.
Kan je een punt hebben ja. Ja het blijft een gok was maar een idee om even te proberen. Er zouden toch labels op moeten zitten lijkt me maargoed inderdaad dat wordt niks..
Tja afwachten dan maar.. Dan krijgen ze 2x de zelfde doos door de postbode in hun handen gedrukt.. Maakt mij niet uit ik neem voor 5 euro de gok om toch even te gluren in de doos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Als mijn status morgen naar 5 december verandert, annuleer ik. Heb het idee dat alle "goede" pakketten al zijn verstuurd en dat de pakketten die teruggestuurd zijn, naar mensen gaan die nog aan het wachten zijn....
De hele discussie over de pakketten is nu voorbij, geen reden voor hun om mensen nog blij te maken met betere producten.

[ Voor 33% gewijzigd door Valinor op 03-12-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Mooie verhalen kunnen ze bij C2B vertellen, nee meneer, postnl heeft ons beloofd ze vandaag allemaal in te scannen en te versturen, na 21.00 weet u meer over de bezorgdatum/tijdstip.

Nou mooi niet dus, nog steeds "zending wordt voorbereid".

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
navlim schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:41:
Mooie verhalen kunnen ze bij C2B vertellen, nee meneer, postnl heeft ons beloofd ze vandaag allemaal in te scannen en te versturen, na 21.00 weet u meer over de bezorgdatum/tijdstip.

Deze melding heb ik helaas ook nog. Wie weet verandert de status morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

D2FValinor schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:39:
Als mijn status morgen naar 5 december verandert, annuleer ik. Heb het idee dat alle "goede" pakketten al zijn verstuurd en dat de pakketten die teruggestuurd zijn, naar mensen gaan die nog aan het wachten zijn....
Goed punt, wel een goede manier om de "schade" te beperken, ten koste van je klant.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Fietsbel schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:42:
[...]

Goed punt, wel een goede manier om de "schade" te beperken, ten koste van je klant.
Idd, ik zie namelijk niet in waarom ze zolang willen wachten met het versturen van de wat duurdere cadeaus.
Ze zijn al beschuldigd van alles en nog wat. Ergere schade kunnen ze al niet meer oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Heb mijn schandalige pakket nog eens bekeken. Beschadigde doosjes en de verpakking zelf is een lachertje . Zit totaal geen opvul materiaal in een doos die zon 6 keer te groot is voor de inhoud. Het geheel Zit dicht met dun plakband en had ook zo door een willekeurig persoon geopend kunnen zijn. Hoe meer ik ernaar kijk hoe meer ik spijt heb van deze actie, gelukkig gaat ie morgen terug.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Fietsbel schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:42:
[...]

Ik zie de schadebeperking zo snel even niet, er zal toch voor 6000 dozen zijn ingekocht en of je het restant nou terugkrijgt in dozen of dat je het al in je magazijn hebt staan zal toch niet zo veel uitmaken?

Het gaat mij ietwat te ver om te gaan speculeren dat ctb wellicht maar voor 4000 dozen spul heeft ingekocht en rekende op 2000 dozen retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

D2FValinor schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:39:
De hele discussie over de pakketten is nu voorbij, geen reden voor hun om mensen nog blij te maken met betere producten.
Dan krijg je toch te horen dat dat pas kan nadat het pakket is ontvangen...
navlim schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:41:

Bij mij zeiden ze juist dat ze een opsporingsverzoek bij PostNL zouden neerleggen.

[ Voor 29% gewijzigd door Dennisb1 op 03-12-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Gomez12 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:46:
[...]

Ik zie de schadebeperking zo snel even niet, er zal toch voor 6000 dozen zijn ingekocht en of je het restant nou terugkrijgt in dozen of dat je het al in je magazijn hebt staan zal toch niet zo veel uitmaken?

Het gaat mij ietwat te ver om te gaan speculeren dat ctb wellicht maar voor 4000 dozen spul heeft ingekocht en rekende op 2000 dozen retour.
Kan zijn dat ze hun eigen inkoopbestellingen geannuleerd hebben nadat ze erachter kwamen dan veel mensen gingen terugsturen. Nu kijken ze wat terugkomt en wat ze nog bij moeten bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:47:
[...]

Dan krijg je toch te horen dat dat pas kan nadat het pakket is ontvangen...

[...]

Bij mij zeiden ze juist dat ze een opsporingsverzoek bij PostNL zouden neerleggen.
Weigeren aan de deur dan maar. Is een optie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe ik het terug kan sturen??
CB2 reageert niet

Had geen factuur erbij of een ander papier..
Is het dus de bedoeling dat ik de factuur uitprint en die er gooi en dan retour naar CB2 of eerst contact opnemen zodat ze de betaling sneller kunnen regelen?

als er nu een hoop pakketten daar nog liggen hoelang blijven de retourpakketten dan wel niet liggen en word er wel naar gekeken...hoop zsm die doos hier weg te hebben en me geld terug te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

D2FValinor schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:49:
[...]

Weigeren aan de deur dan maar. Is een optie toch?
Absoluut, scheelt je nog uren bellen ook

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisb1 op 03-12-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:17
ik heb via Paypal betaald, zit er aan te denken om gewoon via Paypal te cancelen. dat kan toch ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

kanem0chi schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:50:
ik heb via Paypal betaald, zit er aan te denken om gewoon via Paypal te cancelen. dat kan toch ook gewoon?
Kan weken duren waar ondertussen je nog het pakket kan ontvangen en paypal niks doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
D2FValinor schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:48:
[...]
Kan zijn dat ze hun eigen inkoopbestellingen geannuleerd hebben nadat ze erachter kwamen dan veel mensen gingen terugsturen. Nu kijken ze wat terugkomt en wat ze nog bij moeten bestellen.
Als ze dat doen dan moet ik ze 1 ding nageven, hun logistiek hebben ze dan wel tot in de puntjes in de vingers. Meeste van deze meuk zal rechtstreeks uit china komen en iets van minimaal 3 weken levertijd hebben (zeecontainer), dat krijg je niet zomaar meer geannuleerd een week voor geplande versturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

D2FValinor schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:48:
[...]

Tja dit zou heel goed kunnen maar zo blijft de doos heen en weer gaan hooguit een x aantal houden hem maar ze komen wel terug.. hooguit pimpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Gomez12 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:51:
[...]

Als ze dat doen dan moet ik ze 1 ding nageven, hun logistiek hebben ze dan wel tot in de puntjes in de vingers. Meeste van deze meuk zal rechtstreeks uit china komen en iets van minimaal 3 weken levertijd hebben (zeecontainer), dat krijg je niet zomaar meer geannuleerd een week voor geplande versturing.
Lijkt me toch meer lokale meuk. Spekjes, dvds, 6000 ijskrabbers moet ook gewoon in nederland te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Dus die box waar de spekjes los in lagen was van een eerdere koper die aan de spekjes was begonnen maar zich toen bedacht en de doos toch retour stuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Dennisb1 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:50:
[...]

Absoluut, scheelt je nog uren bellen ook
Ik kijk wel naar het gewicht van de doos en als dat niet online staat dan vraag ik wel aan de postbode of het een zware doos is. Zo nee, dan weiger ik wel.

Moet ik nog een mailtje sturen naar clicktobuy of annuleren ze automatisch wanneer het pakketje terugkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Nou nou, inmiddels is mijn vrouwendoos gesorteerd bij PostNL. Morgen tussen 08:00 en 10:00 bezorgt, 1,02 kg en zal ongetwijfeld vol zitten met spullen waar ik mijn vriendin een plezier mee zal doen.

Dan mijn mannenbox, die staat doodleuk nog steeds op vandaag als lever datum.
Dit bevestigt mijn vermoeden dat ClicktoBuy inderdaad alle geretourneerde pakketten afwacht, voorziet van een nieuw labeltje en gewoon weer naar de volgende stuurt. Als het gewicht ongeveer hetzelfde is als voorgaande prut boxen weiger ik hem en kan hij mooi retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 23:11
dubbeldekkert schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:00:
Nou nou, inmiddels is mijn vrouwendoos gesorteerd bij PostNL. Morgen tussen 08:00 en 10:00 bezorgt, 1,02 kg en zal ongetwijfeld vol zitten met spullen waar ik mijn vriendin een plezier mee zal doen.

Dan mijn mannenbox, die staat doodleuk nog steeds op vandaag als lever datum.
Dit bevestigt mijn vermoeden dat ClicktoBuy inderdaad alle geretourneerde pakketten afwacht, voorziet van een nieuw labeltje en gewoon weer naar de volgende stuurt. Als het gewicht ongeveer hetzelfde is als voorgaande prut boxen weiger ik hem en kan hij mooi retour!
offtopic: misschien dat de echte sint hem nog gaat langsbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Pjetor schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:26:
[...]

offtopic: misschien dat de echte sint hem nog gaat langsbrengen?
Laat hem dan ook meteen mijn pakket meenemen. Ik vraag me af of ze nog voor Sinterklaas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
NightyNite schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:31:
[...]
Laat hem dan ook meteen mijn pakket meenemen. Ik vraag me af of ze nog voor Sinterklaas komen.
Stond er een jaartal in de advertentie of is voor sinterklaar 2013 ook 100% correct volgens de advertentie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Gomez12 schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:38:
[...]

Stond er een jaartal in de advertentie of is voor sinterklaar 2013 ook 100% correct volgens de advertentie ;)
Haha precies, zat ik ook te denken. Volgens mij zijn de levertijden die ze geven wel in 2012 :P dus ik neem aan dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog veel mensen die nog niets binnen hebben? één van de twee dozen die ik heb besteld staat al 5 dagen vooraangemeld op mijnpakket, maar een bezorgdatum is er nog niet. Ook geen gewicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:31:
Zijn er nog veel mensen die nog niets binnen hebben? één van de twee dozen die ik heb besteld staat al 5 dagen vooraangemeld op mijnpakket, maar een bezorgdatum is er nog niet. Ook geen gewicht...
Ik had het al gepost, maar ik ben het in ieder geval en zover ik kan lezen zijn er nog zo'n stuk of 4-5 o.i.d. op facebook die nog niets hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Laatst online: 01-09 23:11
Sinds vrijdag al een T&T nummer en nog steeds in zending wordt voorbereid. Daarnaast heb ik ook twee dozen ingeslagen.
Helaas was het lekker te laat aangezien ik afgelopen zaterdag al sint avond heb gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 22:26
Ook ik heb er last van, pakket wel een code maar onbekende ontvangstdatum. Enige wat ik kan zeggen is rustig blijven en wachten, C2B en PostNL kunnen momenteel alleen maar naar elkaar wijzen. Mocht iemands pakket wél in ene veranderen van status, gaarne melden!

*maar hopelijk is het nu zo'n beetje klaar met 'ik wacht ook nog en track en trace dit en track en trace dat', want we hebben zo te lezen allemaal hetzelfde probleem*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
NightyNite schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:34:
[...]
Ik had het al gepost, maar ik ben het in ieder geval en zover ik kan lezen zijn er nog zo'n stuk of 4-5 o.i.d. op facebook die nog niets hebben gehad.
De pest van inet is dat niet iedereen erop reageert, ik zou zeggen dat je dat aantal rustig x50 kan doen qua mensen die nog geen box gehad hebben.
Zeker met grappen als vooraangemelde pakketten die automatisch een dag doorschuiven zolang ze niet bij TNT gebracht zijn verwacht ik redelijk wat mensen die elke dag hopen dat de box morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
ja, het werd een week geleden verzonden en tot op heden blijkbaar nog steeds niet in het kiala netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Same here

di 4 dec 2012
12:30 - 14:30

Geloof er geen zak meer van.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisb1 op 03-12-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook nog niks ontvangen datum blijft maar opschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tonger schreef op maandag 03 december 2012 @ 18:31:
[...]

Dan zou ik gelijk deze erbij nemen: http://www.dealsforwomen.nl/
Kun je het er gelijk in flikkeren.
Ik heb bij hetzelfde bedrijf een verrassingspakket gekocht. Ook voor 25 euris. Het bevatte, naast 5 mappen met een 3 gaats systeem (in plaats van de in Nederland normale 2 of 4) ook een zestal kaarsen, een fraaie toilettas en een, je gelooft het zelf niet, webcam-fotcamera, met een usb-dichtheid van 640x480. Uit het jaar blok. Werkt tot en met windows xp. Drama dus, En, als klap op de vuurpijl een vijfde staatslot twv 3 euro. Eigenlijk zal ik het moeten terugsturen, maar je zult net zien dat de jackpot op dit nummer valt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 23:50
Mijn pakketten staan ook al verzonden sinds vrijdag. Het word elke dag een dag opgeschoven en het staat nog steeds op word voorbereid. Ik beg8n steeds meer t3 denken dat wij de rommel krijgen die door ander3n zijn terug gestuurd. Als dat zo is krijgen ze van mij die troep ieder geval terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier en heb ook zo'n pareltje van een pakket gekocht.
Mijn pakket is alweer opgeschoven naar woensdag.

Hij zou eerst zaterdag komen, toen maandag daarna dinsdag.... En nu staat hij klaar voor de woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bijsterboschje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-07 18:23
Ik heb sinds zaterdag dat mijn box een t&t nummer heeft. Cosmeticabox van mijn vriendin had zelfs een verzendtijd op zaterdag. Vervolgens werd dit maandag, toen dinsdag en nu is het dus al woensdag 5 december geworden.
Weet wel bijna zeker dat die pakketten nog niet fysiek bij het post nl sorteercentrum aanwezig zijn.. volgens mij worden wij hier echt aan het lijntje gehouden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Morgen zal er vast iemand blij worden gemaakt met een pakket, gezien het feit ik deze gisteren heb teruggestuurd :+

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het uitgesteld wordt omdat alle pakketten die afbesteld zijn en worden, nagekeken moeten worden.
Alle dozen die klaar stonden voor verzending waren al bestickert en moeten nu opnieuw ingescand worden daar ze anders alsnog naar de klanten gestuurd worden. Ik wacht ook nog en mijn status staat nu op 5 december, maar is nog niet opgehaald door Postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:53:
Ik denk dat het uitgesteld wordt omdat alle pakketten die afbesteld zijn en worden, nagekeken moeten worden.
Alle dozen die klaar stonden voor verzending waren al bestickert en moeten nu opnieuw ingescand worden daar ze anders alsnog naar de klanten gestuurd worden. Ik wacht ook nog en mijn status staat nu op 5 december, maar is nog niet opgehaald door Postnl.
Mijn status staat op onbekend....

En hoezo moeten ze nog nagekeken worden???

[ Voor 4% gewijzigd door Ienni1983 op 04-12-2012 08:54 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal het wel een Kerstpakket worden. >:)
De dozen nakijken die klaar stonden voor verzending waar al een adres sticker opzat. Als mensen aangeven dat ze hun pakket niet meer willen hebben, moet die dozen eruit gevist worden anders zouden diegenen hun centen terug krijgen en een doos thuis krijgen. Dit is een vermoeden hoor.
Ienni1983 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:54:
[...]

Mijn status staat op onbekend....

En hoezo moeten ze nog nagekeken worden???

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:20
Ik heb donderdag ook een mail gekregen dat mijn pakket verzonden zou zijn.
Destijds gekozen om het pakket zelf op te halen bij een Kiala-punt, maar tot op heden nog geen
mail gehad dat het pakket ook daadwerkelijk voor me klaar ligt..
Beetje vaag dus allemaal. Tussen verzenden en bezorgen hoeft mijn inziens toch geen 5 dagen te zitten?
Betaling heb ik trouwens via PayPall gedaan maar dat zou geen bal uit hoeven te maken.

Heb ze zojuist maar even een mailtje gestuurd.
En het pakket moet toch ECHT de moeite waard zijn anders gaat het linea recta retour!

[ Voor 4% gewijzigd door Mich007 op 04-12-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:56:

[mbr]Dit is even een steekproef van het type berichten waarom ik het vorige topic sloot. Lees de berichten even door en zoek de toegevoegde waarde voor de meelezende mod. [Goed bedoeld maar het komt zo rot mijn strot uit] Het zal mij aan mijn derriere oxideren wanneer je denkt het pakket binnen te gaan krijgen en wat T&T zegt dat het weegt.\[/rot uit mijn strot] De discussie erboven en statusupdates als de pakketten binnen zijn gekomen (met beschrijving van inhoud) is wel nuttig.

Ik hoop dat bovenstaande toelichting wat meer duidelijkheid geeft en ook voor jullie logisch is. Evt discussie hierover/commentaar op deze post/etc. mag in het feedback topic. Bvd.
Kan mij nog herinneren, dat dit topic trouwens niet was gemaakt voor T&T's en gewichten. Dus voor ook deze op slot gaat, omdat het eigenlijk verder nergens meer over gaat.
En alle antwoorden op iedere vraag al 5x in het topic staan?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga zodadelijk die kant op...
ik ben er nu klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
RickvN schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:59:
[...]

Kan mij nog herinneren, dat dit topic trouwens niet was gemaakt voor T&T's en gewichten. Dus voor ook deze op slot gaat, omdat het eigenlijk verder nergens meer over gaat.
En alle antwoorden op iedere vraag al 5x in het topic staan?
Ik neem aan dat voor veel mensen gewicht en T&T's een goede vorm van nabeschouwing is, gezien zij niet verder komen dat deze stappen. Het levert een verwachting op. Tuurlijk is het niet dat dit topic gaat over deze onderwerpen, maar zijn onderweg gekomen door de loop van omstandigheden. In mijn opzicht hoort dat dan wel bij nabeschouwing. Daarbij doel ik niet op de herhalende meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:02:
ik ben er nu klaar mee
Wat wilde u precies doen dan? Ik denk dat we niet veel meer kunnen doen dan wachten, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightyNite schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:04:
[...]

Wat wilde u precies doen dan? Ik denk dat we niet veel meer kunnen doen dan wachten, helaas.
ik ga gewoon mijn bestelling ophalen, en voor hun neus open maken.

27 november verwachtte ik mijn doos, 4 december ligt ie nog in hun magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mich007 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:56:
Ik heb donderdag ook een mail gekregen dat mijn pakket verzonden zou zijn.
Destijds gekozen om het pakket zelf op te halen bij een Kiala-punt, maar tot op heden nog geen
mail gehad dat het pakket ook daadwerkelijk voor me klaar ligt..
Beetje vaag dus allemaal. Tussen verzenden en bezorgen hoeft mijn inziens toch geen 5 dagen te zitten?
Betaling heb ik trouwens via PayPall gedaan maar dat zou geen bal uit hoeven te maken.

Heb ze zojuist maar even een mailtje gestuurd.
En het pakket moet toch ECHT de moeite waard zijn anders gaat het linea recta retour!
Ik heb exact hetzelfde gedaan: via Paypal betaald, en via Kiala laten leveren naar België.
Ik kreeg woensdag reeds een mail dat m'n pakket verstuurd was. Echter als ik de track en trace nakijk via kiala.be (Als winkel Ishopzo.nl kiezen) krijg ik het volgende te zien: https://skydrive.live.com...&authkey=!AOM1CzVYZ88PUmA

Het pakket is dus niet verzonden op woensdag, ze hebben de zending zelfs pas op donderdag aangemeld bij Kiala, en tot op heden hebben ze bij Kiala nog niks ontvangen. Mijn doos die zogezegd al sinds woensdag verzonden is ligt dus nog steeds bij Clicktobuy in het magazijn. (Hoop ik dan maar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:06:
[...]

Ik vraag me af of ze dat toelaten, het blijft immers privéterrein (van een bedrijf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightyNite schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:07:
[...]

Ik vraag me af of ze dat toelaten, het blijft immers privéterrein (van een bedrijf).
ja daarom heb ik gevraagd of ik mag komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:08:
[...]

ja daarom heb ik gevraagd of ik mag komen
En dat mag?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:02:
ik ben er nu klaar mee
Gefeliciteerd.... dat je richting A a/d Rijn rijdt.

Denk alleen dat je er weinig mee opschiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
NightyNite schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:07:
[...]

Kijk de profielnaam + profiel. Volgens mij op het forum op te naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
NightyNite schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:04:
[...]

Ik neem aan dat voor veel mensen gewicht en T&T's een goede vorm van nabeschouwing is, gezien zij niet verder komen dat deze stappen. Het levert een verwachting op. Tuurlijk is het niet dat dit topic gaat over deze onderwerpen, maar zijn onderweg gekomen door de loop van omstandigheden. In mijn opzicht hoort dat dan wel bij nabeschouwing. Daarbij doel ik niet op de herhalende meningen.
Heb je ook gelijk in. Maar ik zie ook wel héél vaak dezelfde vragen, dat het pakket nog niet is gereedgemeld bij PostNL, maar wel een T&T....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RickvN schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:09:
[...]

Kijk de profielnaam + profiel. Volgens mij op het forum op te naaien.
Ja hij was hier ook al om alle namen op te nemen van de mensen die een probleem hadden met het bedrijf.

vandaar zijn naam ikmaakerwerkvan.

waarschijnlijk ook degene die het bij radar aangemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
[...]

Ik heb exact hetzelfde gedaan: via Paypal betaald, en via Kiala laten leveren naar België.
Ik kreeg woensdag reeds een mail dat m'n pakket verstuurd was. Echter als ik de track en trace nakijk via kiala.be (Als winkel Ishopzo.nl kiezen) krijg ik het volgende te zien: https://skydrive.live.com...&authkey=!AOM1CzVYZ88PUmA

Het pakket is dus niet verzonden op woensdag, ze hebben de zending zelfs pas op donderdag aangemeld bij Kiala, en tot op heden hebben ze bij Kiala nog niks ontvangen. Mijn doos die zogezegd al sinds woensdag verzonden is ligt dus nog steeds bij Clicktobuy in het magazijn. (Hoop ik dan maar.)
Je pakket is waarschijnlijk eerst nog op de weg terug van een vorige klant. Dan pas wordt ie verzonden. Zij zullen geen 6.000 klaar maken om er 3.000 weer terug te krijgen. Dus ze gaan gewoon dozen schuiven en desnoods aanvullen om er vanaf te zijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je mijn pakket ook niet meenemen,en dan versturen via tnt komt ie morgen in iedergeval,haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
RickvN schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:10:
[...]

Heb je ook gelijk in. Maar ik zie ook wel héél vaak dezelfde vragen, dat het pakket nog niet is gereedgemeld bij PostNL, maar wel een T&T....
Eens, ik snap waar je op de doelt en dat is ook het gedeelte waar ik naar verwees, waar we mee zonder kunnen. Maar we kunnen wel iets toevoegen. We zijn weer een dag verder en het is weer niet aangemeld. Ik benieuwd wat vandaag zal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:10:
[...]

Ja hij was hier ook al om alle namen op te nemen van de mensen die een probleem hadden met het bedrijf.

Voor de duidelijkheid ik heb een oproep gedaan om er werk van te maken, geheel vrijblijvend.
Ik doe niet aan stemmingmakerij..
Ik wil een collectief van benadeelden vormen, en dit collectief groeit nog steeds.
ik heb een kleine 200 emails ontvangen met mensen die mij steunen.

omdat mijn eigen bestelling op zich laat wachten heb ik mezelf uitgenodigd bij c2b.
Lijkt mij een nette manier van handelen, ik ga niet zomaar heen, ik probeer dit gewoon op een nette manier op te lossen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ienni1983 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:10:
[...]

Mooi kak dat ik daar dan dus wel ben ingeluisd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:13:
[...]

Voor de duidelijkheid ik heb een oproep gedaan om er werk van te maken, geheel vrijblijvend.

omdat mijn eigen bestelling op zich laat wachten heb ik mezelf uitgenodigd bij c2b.
Lijkt mij een nette manier van handelen, ik ga niet zomaar heen, ik probeer dit gewoon op een nette manier op te lossen
Hebben ze toestemming gegeven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
[...]

een nette manier van oplossen?

"ik ben er nu klaar mee"

Die zin klinkt niet een nette manier van oplossen

klinkt meer alsof je de zooi wilt uitschelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:16:
[...]

een nette manier van oplossen?

"ik ben er nu klaar mee"

Die zin klinkt niet een nette manier van oplossen

klinkt meer alsof je de zooi wilt uitschelden
Dat is maar net hoe je het intepreteerd.
Ik ben er inderdaad klaar mee, maar ik ben verstandig genoeg om dit op een nette volwassen manier op te lossen.

Na een week wachten is het toch logisch dat je er een keer klaar mee bent.
En als je in de gelegenheid bent er naar toe te gaan, dan ben ik toch vrij om mezelf uit te nodigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

[...]

Ik hoop dat ze daar ook een filmpje van maken en online zetten, lijkt me hilarisch.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met post.nl

30-10 bericht van ClickToBuy dat mijn bestelling verzonden is. ;)
01-11 10:00uur bericht dat mijn bestelling 01-11 bezorgd zal worden. :/
01-11 12:00uur bericht dat mijn bestelling ? bezorgd zal worden. :?
02-11 13:00uur bericht dat mijn bestelling 03-11 bezorgd zal worden. :?
03-11 10:00uur bericht dat mijn bestelling 04-11 bezorgd zal worden. 8)7
04-11 09:00uur bericht dat mijn bestelling 05-11 bezorgd zal worden. :X

Hoe lang gaat dit door? Is mijn pakket zoekgeraakt? :(

Hoe betrouwbaar is Post.nl.
Ben ook weg bij ClickToBuy zolang ze post.nl gebruiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:17:
[...]

Dat is maar net hoe je het intepreteerd.
Ik ben er inderdaad klaar mee, maar ik ben verstandig genoeg om dit op een nette volwassen manier op te lossen.

Na een week wachten is het toch logisch dat je er een keer klaar mee bent.
En als je in de gelegenheid bent er naar toe te gaan, dan ben ik toch vrij om mezelf uit te nodigen?
Maar het enige wat jij er nu in mijn ogen voor bevestigd hebt is het volgende.

Dat de pakketjes dus nog steeds bij hun liggen.

Tenzij hun dan zeggen van "maar de pakketjes liggen hier niet meer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

[...]
Omdat mijn eigen bestelling op zich laat wachten heb ik mezelf uitgenodigd bij c2b.
Het helpt wel dat je eruit ziet als een freefighter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YanboNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:23:
Mijn ervaring met post.nl

30-10 bericht van ClickToBuy dat mijn bestelling verzonden is. ;)
01-11 10:00uur bericht dat mijn bestelling 01-11 bezorgd zal worden. :/
01-11 12:00uur bericht dat mijn bestelling ? bezorgd zal worden. :?
02-11 13:00uur bericht dat mijn bestelling 03-11 bezorgd zal worden. :?
03-11 10:00uur bericht dat mijn bestelling 04-11 bezorgd zal worden. 8)7
04-11 09:00uur bericht dat mijn bestelling 05-11 bezorgd zal worden. :X

Hoe lang gaat dit door? Is mijn pakket zoekgeraakt? :(

Hoe betrouwbaar is Post.nl.
Ben ook weg bij ClickToBuy zolang ze post.nl gebruiken. :(
Zoekgeraakt? Soort van, ligt op de bodem van de Rijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:23:
[...]

Maar het enige wat jij er nu in mijn ogen voor bevestigd hebt is het volgende.

Dat de pakketjes dus nog steeds bij hun liggen.

Tenzij hun dan zeggen van "maar de pakketjes liggen hier niet meer"
Ik heb van beide partijen bevestigd gekregen dat de dozen nog bij c2b staan.
c2b heeft zelf toegegeven dat ze het logistieke proces moeten "herpakken

Daarbij is de TNT ook zeer duidelijk de status van een pakket.
Zolang de status op pakket wordt voorbereid staat is het fysiek nog niet aanwezig bij een tnt depot.
pakket wordt aan de voorkant gescand en krijgt direct de status pakket ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:29:
[...]

Ik heb van beide partijen bevestigd gekregen dat de dozen nog bij c2b staan.
c2b heeft zelf toegegeven dat ze het logistieke proces moeten "herpakken

Daarbij is de TNT ook zeer duidelijk de status van een pakket.
Zolang de status op pakket wordt voorbereid staat is het fysiek nog niet aanwezig bij een tnt depot.
pakket wordt aan de voorkant gescand en krijgt direct de status pakket ontvangen.
Dan is het de vraag waarom zouden ze het moeten "herpakken"

Gaan ze nu er wel goed spul in stoppen dan?

of meer zooi zodat het de 175 euro behaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn... Koop je een Sinterklaaspakket, krijg je hem na 5 december.
Want ik durf bijna te wedden dat ze hem morgen opschuiven naar donderdag.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34
Nou, da's mooi. Ik heb 30/11 bericht gekregen dat mijn Girlz XL Sinterklaas pakket verstuurd is, echter zit deze nog niet in het Kialasysteem, dat heb ik dus nooit tegen donderdag. Dan ga ik dus vanmiddag maar bellen om dat pakket te annuleren en creditering te vragen.

Is het telefoonnummer van iShopZo / Cosmeticadeals (0172 820 218) een betaalnummer? Ik ken nl. niets van Nederlandse telefoonnummers.

EDIT: het pakket zit zelfs niet in het systeem dus, terwijl dat normaal gzeien al vanaf de bestelling zo is? Oh god...ik voel een hoop gezeur aankomen :(

[ Voor 17% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 04-12-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightyNite
Nikolas schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:33:
Nou, da's mooi. Ik heb 30/11 bericht gekregen dat mijn Girlz XL Sinterklaas pakket verstuurd is, echter zit deze nog niet in het Kialasysteem, dat heb ik dus nooit tegen donderdag. Dan ga ik dus vanmiddag maar bellen om dat pakket te annuleren en creditering te vragen.

Is het telefoonnummer van iShopZo / Cosmeticadeals (0172 820 218) een betaalnummer? Ik ken nl. niets van Nederlandse telefoonnummers.

EDIT: het pakket zit zelfs niet in het systeem dus, terwijl dat normaal gzeien al vanaf de bestelling zo is? Oh god...ik voel een hoop gezeur aankomen :(
Bij ClicktoBuy is een lokaal telefoonnummer (standaard huistelefoonnummer, zeg maar). Zo te zien is dat hetzelfde bij CosmeticaDeals. Zelfde plaats trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:20
[...]

Bij jou wordt er tenminste nog een pakket herkent bij Kiala.
Ik krijg deze melding: Afbeeldingslocatie: http://www.imgdump.nl/upload/37e4c31c9f9181a296d1f44cac06bbf8.jpg

Dat geeft eerlijk gezegd nog minder hoop op een goede (snelle) afhandeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34
Oké, hartelijk bedankt voor de informatie :) Daar ga ik dus vanmiddag even achteraan. Ik koop wel ergens anders mijn Sinterklaascadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Ik heb ook nog niets ontvangen, Wel een track and trace, maar nog steeds op "zending wordt voorbereid"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Mich007 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:42:
[...]

Bij jou wordt er tenminste nog een pakket herkent bij Kiala.
Ik krijg deze melding: [afbeelding]

Dat geeft eerlijk gezegd nog minder hoop op een goede (snelle) afhandeling!
op 26/11 mail gekregen dat pakket verzonden was, tot op heden niet in het kiala-netwerk, denk dat ik ook nog even ga bellen in de loop vd dag...

27/11/2012 11:35
Gegevens van uw bestelling ontvangen - pakket nog niet aangekomen op het sorteercentrum van Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Gister zouden mijn pakketten aankomen. Echter nog steeds in voorbereiding bij PostNL en nu is de leverdatum veranderd in Niet bekend. Gaat erg lekker. D'r mag ondertussen zeker wel een TV bij zitten, alleen al voor de wachttijd......

Ik heb tot op heden aangegeven dat ik de pakketten hou, maar ik zit er nu meer en meer over na te denken de pakketten terug te sturen als het tegenvalt. Dit gaat shop nr2 worden waar ik nooit weer bestel, heb ook nog een order openstaan bij Superdagdeals die al meer dan een maand na bestelling niet is geleverd......

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Probeer de updates a.u.b. een beetje zinvol te houden. Continu herhalen dat er nog niks binnen is voegt bijzonder weinig toe. Thanks :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ik heb net een bericht op hun facebook gezet dat ze zelf aangaven slecht gecommuniceerd te hebben maar dat ze zich alsnog niet verbeteren. En of ze met een verklaring konden komen waarom de pakketten er nog niet zijn want Postnl heeft het echt niet te druk om een hoop pakketten die vrijdag zogenaamd al verstuurd zijn nog niet te bezorgen.

Enkele minuten later is mijn bericht verwijderd :( Vind het wel bizar dat ze deze berichten gewoon negeren (of zelfs verwijderen)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoonlijnen zijn nu ook helemaal dood. worden ook niet meer beantwoord

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:14:
telefoonlijnen zijn nu ook helemaal dood.
Waarvoor zou je blijven bellen.... je zei zelf dat je al gebeld had om je pakket op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Wellicht kan je je beter even verdiepen in de werkwijze.

- C2B meldt online een pakket aan bij PostNL.
- C2B krijgt een T&T code van deze vooraanmelding.
- C2B geeft alvast de code door aan de klant.
- PostNL wacht tot het pakket bij hen binnen komt of totdat ze een afhaalopdracht krijgen van C2B.
- T&T zal pas van status veranderen als de barcode gescand is.
- Tot die tijd zal er geen verandering van status optreden.
- Zolang PostNL niets van C2B ontvangt, zal er geen wijziging in de status optreden.
- De bezorgdag zal elke keer een dag opschuiven, omdat PostNL verwacht het pakket te ontvangen voor bezorging de volgende dag. Dat kan tot vrij laat, zie de "voor 22.00 besteld, volgende dag in huis" slogans van de diverse sites. Die werken ook met PostNL en dat gaat gewoon goed.

Zoals in de Modbreak vermeld, hoeft dit stroomschema niet dagelijks gemeld te worden. Een feitelijke bezorging is veel interessanter, vooral als er barcodes over elkaar geplakt zijn of de oude klant nog zichtbaar is >:)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hoe zit dat met het koala-afhaalpuntgedoe. Ik heb nergens nog een bericht ontvangen dat ik het pakket mag afhalen? Pakket is afgelopen vrijdag al verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
FiXeR.nl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:22:
Hoe zit dat met het koala-afhaalpuntgedoe. Ik heb nergens nog een bericht ontvangen dat ik het pakket mag afhalen? Pakket is afgelopen vrijdag al verzonden.
Nee dat is het niet. Ze hebben de zending aangemeld maar het pakket niet verzonden, iets wat een hoop mensen hebben. We zullen moeten wachten tot c2b retourzendingen binnen heeft om door te sturen. Ik zou anders ook niet weten wat er aan de hand is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Ik heb net een email gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren. Als ze alsnog opsturen dan weiger ik gewoon aan de deur. En ik eis de verzendkosten ook op aangezien ik heb geprobeerd te bellen om snel te annuleren maar wachten duurde extreem lang, dus heb opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
D2FValinor schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:27:
Ik heb net een email gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren. Als ze alsnog opsturen dan weiger ik gewoon aan de deur. En ik eis de verzendkosten ook op aangezien ik heb geprobeerd te bellen om snel te annuleren maar wachten duurde extreem lang, dus heb opgehangen.
Gewoon weigeren aan de deur dan storten ze het ook terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt volgens mij wel aan CTB als ik de site van PostNL moet geloven.

http://tinypic.com/r/svs121/6

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Ik heb even een paar berichten verwijderd waarin werd opgeroepen om met z'n allen langs te gaan.

De manier waarop je de discussie met C2B aan wilt gaan is je eigen keuze, maar voor dergelijke oproepjes is hier geen plek.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Orion84 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:34:
[modbreak]Ik heb even een paar berichten verwijderd waarin werd opgeroepen om met z'n allen langs te gaan.

De manier waarop je de discussie met C2B aan wilt gaan is je eigen keuze, maar voor dergelijke oproepjes is hier geen plek.[/modbreak]
Groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:33:
Het ligt volgens mij wel aan CTB als ik de site van PostNL moet geloven.

http://tinypic.com/r/svs121/6
Ja maar dit is nou onderhand wel bevestigd.

Keer op keer.

Dus om dit nou steeds te herhalen heeft geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Mensen hebben een topic geopend op de site genaamd klacht.nl

http://www.klacht.nl/clicktobuy/?m=list&t=complaint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:36:
[...]

Ja maar dit is nou onderhand wel bevestigd.

Keer op keer.

Dus om dit nou steeds te herhalen heeft geen toegevoegde waarde.
Dat is het nadeel van de slowchat hier. Je moet zoveel pagina's teruglezen.

Excuses.
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.