Test de nieuwe tracker!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

crisp schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:00:
[...]

Had je dat al ergens gemeld? Wellicht hadden wij daar iets aan kunnen doen?
/ja, die staat wel ergens gemeldt, maar het is niet erg, ik heb de tabellen gewoon wat breder gemaakt (en het lijkt me niet dat je die weer kleiner gaat maken :P).

En anders voeg ik die borders weer toe (ook al kost me dat weer 25K karma zoals nu :P

Bovendien is de manier waarop het er nu uitziet toch mooier :P

[ Voor 6% gewijzigd door TERW_DAN op 08-12-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

25k karma eraf voor het fixen van layout issues in reviews dat door een bug van deze site veroorzaakt lijkt te worden? Dat lijkt mij dan niet echt terecht, of wel?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:34:
25k karma eraf voor het fixen van layout issues in reviews dat door een bug van deze site veroorzaakt lijkt te worden? Dat lijkt mij dan niet echt terecht, of wel?
De karmaberekening is dusdanige fuzzy logic dat dat soort dingen zomaar kunnen gebeuren... Sommige dingen worden pas weer na een update meegenomen; het is geen perfect systeem wat dat betreft..

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, ik zie wel wanneer die karma terugkomt :P
Ik was sowieso al 5K kwijt met die nieuwe layout, dat zal vast ook nog wel ergens liggen.

Het was niet m'n bedoeling om opzettelijk alles in die nieuwe tracker te rammen (vroeger was dit ook niet zo als ik me niet vergis, daarbij was het alleen zo dat als je daadwerkelijk een flink stuk tekst updatete dat het ding er weer in kwam te staan, en dat is nu niet bij iedere review het geval geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De nieuwe tracker is mooi en handig in gebruik, al moet je er idd weet van hebben om het te vinden en in te schakelen. Dat is jammer, maar daar is zo te lezen al genoeg over geklaagd. Wat mij het meeste stoort is dat de content zoveel 'moet' opschuiven om de tracker weer te geven, waarom niet gewoon de boel als het ware als 1 geheel weer laten geven, zoals T6 dat had? :) Ben je gelijk een boel whitespace kwijt ook.

Maar ja, zal wel komen omdat "JS schuif effecten met jQuery (UI))" zo hip zijn, de "omdat het kan" factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

CptChaos schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:33:
[...]
Maar ja, zal wel komen omdat "JS schuif effecten met jQuery (UI))" zo hip zijn, de "omdat het kan" factor.
Het is een CSS3 transition :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ah oke, maar dan nog blijft mijn punt staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-12-2024

Zarif

Professional Commenter

Is er trouwens een shortcut om de tracker te openen? Ik heb de 'T' van Tracker geprobeerd maar dat lukte niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:26

Herman

FP ProMod
Een vlugge blik zegt me dat deze nog niet is gemeld:

-'drag & drop' bij 'Instellingen' werkt hier niet lekker. Het slepen is te gevoelig en lastig te bedienen.

(IE9 W7)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ben1985 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:29:
Klein puntje van kritiek (zag het nog niet zo snel langskomen): de tekst voor de opties "scroll" en "fixeer" zijn net ff wat verwarrend neergezet, ik zou eerder verwachten dat als je op "fixeer" klikt, dat ie dan gefixeerd wordt en niet juist gaat scrollen. Eigenlijk zou het imo zo moeten zijn als de knopjes "links" en "rechts".

Voor de rest is de tracker op deze manier zeer goed, goed werk!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Deze gewoon omdraaien lijkt mij een optie, waarom (zoals crisp aanbeveelt) nieuwe labels verzinnen. Als je op scroll klikt komt er een scrollbar, als je op fixeer klikt gaat de scrollbar weg en staat hij vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 19:43

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Heren devvers,

Ik wilde even zeggen dat ik met de nieuwe opties wel heel blij ben.
Ik heb nu de tracker gefixeerd aan de linker kant met de optie "scroll" aan.

Ik vind het geweldig om te zien dat de tracker nu blijft staan terwijl ik door het forum of front page heen scroll. Ook de optie om door de tracker zelf heen te scrollen kan mijn goed keuring weg dragen.

Ik gebruik om nu FF 16.0.2 op een windows 7 machine., just voor de info.
Ik zal thuis eens kijken hoe dit er op Opera uit ziet.

Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
ligt het aan mij of blijft de tracker bij andere ook helemaal leeg? Ik heb geen adblock aanstaan...

Hij maakt trouwens ook allemaal rare bewegingen als ik op scroll/fixeer klik....

[ Voor 29% gewijzigd door Appel105 op 11-12-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 09:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Herman schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:09:
Een vlugge blik zegt me dat deze nog niet is gemeld:

-'drag & drop' bij 'Instellingen' werkt hier niet lekker. Het slepen is te gevoelig en lastig te bedienen.

(IE9 W7)
Zo te zien specifiek in IE, ik zal er een ticket voor aanmaken :)

Intentionally left blank

Pagina: 1 2 3 Laatste