• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Voor de G3T was ik op zoek naar een (4.4.x) ROM.. maar ik zie op needrom.com het model er niet tussen staan.. wel is er de G3C, G3N en G3S.. is één van die modellen overeenkomend met de T?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsacrawler
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-02 03:36
GS88 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:10:
Voor de G3T was ik op zoek naar een (4.4.x) ROM.. maar ik zie op needrom.com het model er niet tussen staan.. wel is er de G3C, G3N en G3S.. is één van die modellen overeenkomend met de T?
De jiayu G3T is exact hetzelfde als de G3S alleen een andere kloksnelheid.
Ik draai zelf een G3S rom op de G3T dus het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-06 14:10
Furiousz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:49:
Ik heb hier nog een Jiayu G3 in de la liggen die ik aan iemand (zoontje van kennissen) wil weggeven. De G3 was eerst van mijn vriendin, heb er weinig mee gedaan, alleen geroot en TWRP recovery er op gezet.

Wat is op dit moment de best werkende custom ROM voor de G3?
Zit hier met dezelfde vraag. Er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie, gebruikerservaringen worden op prijs gesteld :)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 14:08
Ik heb de Jiayu ondertussen al weggegeven. Helaas geen goede custom ROM kunnen vinden.

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Ik gebruik m'n G3 inmiddels bijna 2 jaar, grootste deel van die tijd gedaan met de Android 4.2.2 ROM van Vredniiy (V3.0). Beetje tweaken (onnodige meuk verwijderen, wat init-scripts en Xposed erop) en het loopt niet onaardig, vind ik zelf :) Daarvoor draaide ik de officiele ROMs, die bevielen me ook best goed. Ik heb geen ervaring met MIUI ROMs e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678555

ik heb een probleem mijn JY-G3 geeft de volgende melding en blokkeert dan het proces com.android.Phone is gestopt. ik heb getracht om de telefoon van andere software te voorzien via Flash how to maar mijn pc herkent hem niet of als MT65xxx preloader herkend maar als ik dan de software zoals beschreven wil aanpassen zegt hij geen handtekening. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678555

Misschien is er iemand die weet waarom de dropbox er niet meer is? Waar vind ik andere de downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik neem aan dat het JiaYu G3 gebruik aardig is doodgebloed, dus heb ook ik gisteren vrijwel alle mijn uploads(uit startpost) uit mijn dropbox verwijderd om ruimte te maken voor andere dingen.
Mocht iemand onverhoopt een download mislopen stuur mij dan even een PM, dan gooi ik wat nodig is weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:01
Ik heb mij Jiayu G3 een tijdje geleden helemaal verkloot met een flash die verkeerd is gegaan (Niets gemerkt).

Toestel is helemaal dood, geen recovery, geen lichtje als hij aan de lader hangt, geen melding over drivers als hij aan de pc hangt.

Niets !

Iemand nog een goeie tip om deze weer levend te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:20
Noppesnada schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:15:
Ik heb mij Jiayu G3 een tijdje geleden helemaal verkloot met een flash die verkeerd is gegaan (Niets gemerkt).

Toestel is helemaal dood, geen recovery, geen lichtje als hij aan de lader hangt, geen melding over drivers als hij aan de pc hangt.

Niets !

Iemand nog een goeie tip om deze weer levend te krijgen ?
Opnieuw proberen te flashen maar dan:
- Flashprogramma opstaren en runnen
- Telefoon aanpluggen en na enkele seconden batterij er in doen (dit is proberen.. soms duurt het een seconde soms meer, en gewoon 20x proberen).
- Flash laten finishen (hopelijk met succes)

Heb bij meerdere telefoons gedaan die helemaal dood leken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

RobertowNL

For your gear!

Mocht bovenstaande niet lukken dan heb je nog een manier, daarmee omzijl je de preloader:
YouTube: How to Unbrick every MTK China Phone ! Preloader / SP Flashtool Fix [HD]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 00:28:
Ik neem aan dat het JiaYu G3 gebruik aardig is doodgebloed, dus heb ook ik gisteren vrijwel alle mijn uploads(uit startpost) uit mijn dropbox verwijderd om ruimte te maken voor andere dingen.
Mocht iemand onverhoopt een download mislopen stuur mij dan even een PM, dan gooi ik wat nodig is weer online.
Ach, ik neem nog steeds aan dat het eigenlijk niet meer nodig is. Maar vanuit nostalgie (de uurtjes werk die ik eraan heb gehad, en wat ik ervan heb geleerd) heb ik m'n uploads (uit startpost) weer online gezet voor wie het ooit nog nodig heeft.

link

[ Voor 21% gewijzigd door Chris.nl op 18-10-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:01
RobertowNL schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:34:
Mocht bovenstaande niet lukken dan heb je nog een manier, daarmee omzijl je de preloader:
YouTube: How to Unbrick every MTK China Phone ! Preloader / SP Flashtool Fix [HD]
Ik wil dit morgen eens gaan proberen met mijn compleet dode G3.

Iemand een idee waar ik GND en het testpunt kan vinden op het Mobo ?

Deze tutorial is een van de duidelijkste die ik gezien heb om dit probleem op te lossen.

Ik heb toch niets te verliezen en als het lukt heb ik weer iets geleerd !

Edit 5/10:

Gelukt ! Als de G3 ingeplugd werd in de USB poort ga hij nog WEL een geluidje (op de PC). Blijkbaar was dat toch nog een teken dat hij niet helemaal dood was. Verschillende Flash programma's geprobeerd. Uiteindelijk vers begonnen op de laptop van mijn dochter.

Zeer belangrijk dat je de Windows 8 drivers installeert (als je windows 10 hebt).

Nu nog helaas een keer open maken omdat de volume down knop het niet doet (wellicht een beetje scheef er in gezet). :(

Kan nu niet in de recovery.

[ Voor 28% gewijzigd door Noppesnada op 05-10-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Laatst online: 04-06 13:13
Keiharde necro, maar dit ding werkt nog altijd prachtig. Wil hem als backup gebruiken, heeft iemand toevallig deze ROM nog ergens staan of soortgelijke ROM die prima werkt? Ze zijn nauwelijks meer te vinden online.

https://www.needrom.com/download/jiayu-g3-lewa-emir/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-04 08:38
Jij hebt een gewone G3?
Ik heb nog wel een aantal roms hier op de backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 16:41
Je kunt die ROM toch gewoon downloaden als je dat wilt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
De genoemde link is leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
MEN-O schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:10:
Je kunt die ROM toch gewoon downloaden als je dat wilt ?
Helaas werken de links niet meer en is de uploader niet te bereiken. De Jiayu G3 heeft eigenlijk ook wel zijn tijd een beetje gehad, maar het blijft een prima gsm.
Mehari72 schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:10:
Jij hebt een gewone G3?
Ik heb nog wel een aantal roms hier op de backup.
Ja, de originele G3 in de tijden van groupbuys etc. gekocht. Weet niet precies welke roms je hebt maar zou fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Flashtool roms of via recovery.
Via Dropbox moet wel iets mogelijk zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
Mehari72 schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:04:
Flashtool roms of via recovery.
Via Dropbox moet wel iets mogelijk zijn toch?
Welke G3 roms heb je nog op je backup staan? Of welke raad je aan om te gebruiken?
Als je ze zou willen uploaden zou ik het zeer waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
In ieder geval een rom van 23mar2013 als SD en FL, en een MIUI versie, nooit geprobeerd.
Zelf geen G3 meer, die heb ik een paar jaar geleden weggegeven.
Nog wel een aantal G4 en G4S en een aantal S3.

[ Voor 39% gewijzigd door Mehari72 op 10-12-2017 22:56 ]

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste