Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik gebruik de Nillkin case voor de Nexus 4 nu een aantal weken en ik kan niet anders zeggen dan dat het echt een topproduct is. Voor nog geen zeven euro incl. verzendkosten is het gewoon een heel mooi stukje plastic dat stevig is en perfect om het toestel past. De bijgeleverde screenprotector gebruik ik ook, die heeft de nodige inkepingen voor de camera en sensoren en is verder wel okay, maar misschien wel wat aan de dikke kant en goed te zien. Maar het ging mij in eerste instantie om de case, en die bevalt me tot nu toe boven verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:10
Putifar schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:49:
[...]

Ik heb er eentje een week in gebruik gehad, maar vond het geheel toch te bulky. De case sluit wel heel netjes af en de achterkant is prima zichtbaar. Ik had daar wel last van het 'wet spot effect', waar elders ook over wordt geklaagd. Ik heb 'm er weer af en heb nu een Bugatti Desert. Er gaat toch niets boven een blote Nexus 4. 8)

Dus als je interesse hebt...
Bedankt voor je reactie. Denk dat die case wel sexy is, alleen ben ik een schijterd qua schade. toch zie je massa's telefoons die zo beschermd zijn
Heb nu een bookcase van nillkin, daar zit een aluminium plaat voor het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar:

Ik verwacht morgen mijn Nexus 4 binnen te krijgen die een vriend vanuit England opstuurde. Daar zit natuurlijk zo'n gare Engelse stekker bij de oplader. Waar kan ik een geschikte, normale oplader vinden en is er nog iets waar ik op moet letten? Of is het voldoende als aan de ene kant een stekker zit en aan de andere een micro-usb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:14
Heb je een PM gestuurd. Heb namelijk een HTC TC E250 lader over. Had er reeds een in bezit (de originele zit standaard in mijn stopcontact dus gebruik een tweede lader) dus had een nieuwe besteld. Toen die onderweg was vond ik de vorige terug dus nu heb ik hem over. De lader lader is in de praktijk hetzelfde als de originele en laadt tevens met 1A.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 14:51
Mijn lader (originele) is 1,2A/5Vdc. 1A werkt ook gewoon (gebruik ik op mn werk ook) maar zal iets trager zijn met t opladen dan de originele.Gewoon micro usb idd.

Edit: kijk uit met van die goedkope 'ebay' laders. Had ik er ook 1 van en als die zat op te laden reageerde t touchscreen heel slecht (overal random aanslagen)

[ Voor 32% gewijzigd door elpino.rv op 10-04-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:50

IkWilbert

Het is mij!

Een draadloze oplader, je legt je nexus hierop met de rug naar beneden en dan laadt deze op.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
Voor € 0,76, en dan inclusief verzending :p ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023

Bulkzooi

Lexpert

Bulkzooi schreef op zondag 07 april 2013 @ 01:10:
[...]

Ik heb via Dld (via Google en een Duits vriend maar kan ook via saturn of mediamarkt of zo) een Nexus 4 besteld. Qua accessoires wil ik exact dezelfde bestelling doen met nog een houder voor in de auto voor €15,- (+ een losse dual 12v chager(3,1A dual en 2,1 single), van €13,-).

Verder wil ik ook nog een Slimport adapter (€30) aanschaffen. Dit om m.b.v. XBMC (libstagefright) 1080P te streamen naar mijn tv. Al met al zo'n €215 aan accessoires (incl. JBL Flip bluetooth speaker van € 130; de prijs zal binnenkort wel dalen)
Meeste spul is binnen. Vooral die JBL bevalt enorm! Thanks for the ip Matisse92! Probleemloos 5 meter bluetooth streaming, op batterijen (volgens de specs meer dan 5 uur ) en op 220V (3 uur volgeladen met bijgeleverde kabel) en een prima geluid. Heerlijke portable speaker!

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img832/6230/jblflip.png

[ Voor 16% gewijzigd door Bulkzooi op 11-04-2013 17:12 ]

MAGA :: Make Accountability Great Again ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 07:21
Weer een nieuwe QI charger van LG, veel te duur maar hij is wel mooi, vind ik

http://www.ebay.com/itm/L...-8x-Genuine-/251249851188

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-06 00:01
cbernardini schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:24:
Weer een nieuwe QI charger van LG, veel te duur maar hij is wel mooi, vind ik

http://www.ebay.com/itm/L...-8x-Genuine-/251249851188
Hij is mooi maar het is inderdaad wel de hoofdprijs!

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Gekkenhuis, zojuist met de pakketbezorging mijn nexus 4 EN Metrans Qi laadstation binnengekregen
Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/3576/img20130413140113.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-06 22:44
X-plosive schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:08:
Gekkenhuis, zojuist met de pakketbezorging mijn nexus 4 EN Metrans Qi laadstation binnengekregen
[afbeelding]
Wil je je bevindingen even zeggen over die draadloze lader? Waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Ik heb de metrans gekocht op everbuying, er stond dat hij pas weer geleverd kon worden vanaf 10 april maar kreeg hem vandaag al binnen. De metrans voelt degelijk aan, zwaarder dan ik me had voorgesteld. Het plaatsen van de telefoon op de lader is erg simpel, er klinkt een duidelijke piep als hij begint met opladen, misschien wel wat te luid voor naast mijn bed. Als mijn vriendin al ligt te slapen is de piep niet zo prettig verwacht ik...

Heb hem nog niet volledig op kunnen laden want moest weg. Ik heb de lader gekocht voor $ 42. De plastic seal was open van de verpakking maar er ontbrak niets. De lader wordt geleverd met een buitenlandse stekker zonder converter. Aangesloten op de pc werkte hij direct, evenals met een iPad adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
X-plosive schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:08:
[afbeelding]
En of hij nu wel plat is of niet :?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
X-plosive schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:14:
Ik heb de metrans gekocht op everbuying, er stond dat hij pas weer geleverd kon worden vanaf 10 april maar kreeg hem vandaag al binnen. De metrans voelt degelijk aan, zwaarder dan ik me had voorgesteld. Het plaatsen van de telefoon op de lader is erg simpel, er klinkt een duidelijke piep als hij begint met opladen, misschien wel wat te luid voor naast mijn bed. Als mijn vriendin al ligt te slapen is de piep niet zo prettig verwacht ik...

Heb hem nog niet volledig op kunnen laden want moest weg. Ik heb de lader gekocht voor $ 42. De plastic seal was open van de verpakking maar er ontbrak niets. De lader wordt geleverd met een buitenlandse stekker zonder converter. Aangesloten op de pc werkte hij direct, evenals met een iPad adapter.
Ik twijfel hard om hem te kopen...
Voor zo'n 32€ heb je deze oplader. Ik maak me alleen zorgen omtrent douanekosten enzo... Moest je iets betalen aan je postbode? Ik woon wel in België dus ik weet niet hoe het hier zit met extra kosten...

Ik zou graag nog de snelheid van het laden willen weten, ik weet dat je dit nog niet vollop hebt kunnen testen maar laat zeker iets weten in de nabije toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
De lader is helemaal plat. Ik zou niet weten hoe je telefoon hier vanaf kan glijden... De lader werkt in combinatie met mijn poetic borderline bumper.

Ik heb niets hoeven te betalen aan de douane of postbode.

Als ik de lader een paar keer gebruikt heb zal ik mijn verdere ervaringen delen en de laadsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
X-plosive schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 20:20:
De lader is helemaal plat. Ik zou niet weten hoe je telefoon hier vanaf kan glijden... De lader werkt in combinatie met mijn poetic borderline bumper.

Ik heb niets hoeven te betalen aan de douane of postbode.

Als ik de lader een paar keer gebruikt heb zal ik mijn verdere ervaringen delen en de laadsnelheid.
Alvast bedankt met de info!

Omtrent de laadsnelheid. Bij beschrijving van product staat er: "High efficiency and quick charging speed" maarja, wat is snel in hun ogen. Even snel al je hem met officiële lader via kabel oplaad? Hier zou ik graag antwoord op hebben uit de echte ervaringen :)

En hij zou naar het schijnt ook erg warm worden...

[ Voor 3% gewijzigd door TheCeet op 13-04-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Heeft er iemand ervaring met qi-opladers in combinatie met de Ballistic Shell Gel Case? De case lijkt me nogal dik (HTC Desire en Galaxy Nexus altijd in een Otterbox gehad, ik kan soms wat onhandig zijn :P), en wil eigenlijk toch wel graag een draadloze oplader...

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putifar
  • Laatst online: 06-06 10:25
Ik gebruik deze. In eerste instantie functioneerde de lader niet lekker. Ik heb vervolgens een mail gestuurd naar de supportafdeling van Zens. Ik werd nog dezelfde middag gebeld door een medewerker. Hij boodt me aan de lader kosteloos te vervangen voor een exemplaar met vernieuwde software. Erg netjes. Het laden verloopt nu probleemloos. Binnen drie uur is mijn Nexus weer opgeladen. De lader schakelt zichzelf dan automatisch uit en schakelt weer aan als mijn accu is gezakt naar 97% (ongeveer). Temperatuur blijft onder de 40 graden Celsius. En oh ja, de Nexus zit dan in de Bugatti :*) Kortom: ik ben inmiddels erg blij met m'n lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
TheCeet schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 20:24:
Omtrent de laadsnelheid. Bij beschrijving van product staat er: "High efficiency and quick charging speed" maarja, wat is snel in hun ogen. Even snel al je hem met officiële lader via kabel oplaad? Hier zou ik graag antwoord op hebben uit de echte ervaringen :)

En hij zou naar het schijnt ook erg warm worden...
Ik heb de Metrans Qi charger afgelopen nacht gebruikt, de batterij was niet leeg bij het begin van het opladen maar op 46%. Ik heb met een battery monitor tool de percentages, tijdstippen en temperatuur bijgehouden met een interval van 5 minuten, het opladen gaat over de gehele duur ongeveer met dezelfde snelheid. Om 23:39 was de batterij op 46% en om 01:19 werd de 100% bereikt. Dat is dus in 1 uur en 40 minuten 54% van de accu opgeladen, ik verwacht dan dat het grofweg 3 uur duur voor een volledige charge van 0 tot 100%.

De temperatuur van de telefoon is bij het begin van het laden 31 graden, na een klein uurtje laden bereikt deze de 42 graden en neemt de lader even gas terug (door te pauzeren dacht ik gelezen te hebben op XDA).
De temperatuur daalt in de 10 minuten daarna tot 40 graden, gaat weer laden en bereikt 10 minuten daarna weer de 42, we zitten op dat moment op 90% acculading. Vanaf dat moment neemt de temperatuur heel langzaam af tot de 100% acculading is bereikt. De rest van de nacht is de acculading op de meetmomenten 99% of 100% met een temperatuur rond de 20 graden.

Toen ik het pakketje van de draadloze lader wilde weggooien vond ik toch nog de converter :) Ik vind de logheid van de converter + adapter reuze meevallen, dus die gebruik ik gewoon, ga niet op zoek naar een andere 2A/5V adapter:

Afbeeldingslocatie: http://img822.imageshack.us/img822/9906/img20130415wa0000.jpgAfbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/9766/img20130415wa0001n.jpg

Volgens mij is dit ongeveer evensnel als opladen via de kabel. Ik lees ook dat als de Nexus 4 accu een beetje ingewerkt is deze een stuk sneller oplaadt, dat is die van mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:42
Dubrillion schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:24:
[...]

Heeft er iemand al een Qi-autohouder gevonden voor de Nexus 4?
Ik wil graag draadloos opladen net als bij me Galaxy Nexus voor het behoudt van de
USB-poort.

Ik weet dat Nokia in Mei met een Qi-autohouder uitkomt.
Hier zit ook een NFC chip in.
Met apps kan je er dus voor zorgen dat de bluetooth word in geschakeld en de carmode (als deze uberhaupt zit ingebouwd). Dat vond ik namelijk een mooie feature van de GNex.
http://www.nokia.com/be-nl/producten/accessory/cr-200/

Ik zeg laat maar komen. Op de één of andere manier begeven mijn telefoons het altijd op deze connector binnen 1,5 á 2 jaar, van het weekend nog, maar nu voor de verandering ligt het aan de lader zelf 8)7

YouTube: Nokia Wireless Car Charger with NFC Hands On [MWC 2013] werkt zo te zien met de nexus 4.

[ Voor 10% gewijzigd door Morpheusk op 15-04-2013 11:33 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 11:47
Morpheusk schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:29:
[...]

http://www.nokia.com/be-nl/producten/accessory/cr-200/

Ik zeg laat maar komen. Op de één of andere manier begeven mijn telefoons het altijd op deze connector binnen 1,5 á 2 jaar, van het weekend nog, maar nu voor de verandering ligt het aan de lader zelf 8)7
Deze had ik ook gevonden.
Vind de prijs wel aan de hoge kant (+/- 70 euro geloof ik)
Ik zie wel dat de NFC functie te bedienen is met een knop.
Tik op het NFC-logo en start vooraf een gedefinieerde app, zoals HERE Drive.
Dit vind ik wel erg handig.

EDIT: Het staat er niet echt handig, maar dit is dus een toggle in W8 |:(
Tik eenvoudig op het NFC-logo op je toestel om te navigeren met Nokia Drive.

Je stelt een NFC sticker in dat de bluetooth aangaat als die verbinding maakt.
Maar elke keer als de telefoon van zijn lockscreen afgaat zet hij bluetooth opnieuw aan |:(
Toen heb ik een app gedownload die de Bluetooth automatisch aanzet in Carmodus.

Dus deze carhouder gaat er denk ik wel komen.
Even wat Hands-on en reviews lezen als het zover is :D

[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 15-04-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:42
Vraag me alleen wel af of het nog werkt als je deze case gebruikt. Diztronic Matte Back Black TPU Case

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
MiBe schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 02:24:
Thnx voor de info, heb hem besteld :) Het totaal komt echter niet op 10,47 hoor, inclusief verzending is nu 18 dollar. Er werd 14,44 euro van mijn rekening geschreven.
Inmiddels bijna 3 weken later en nog steeds geen Ringke Fusion te bekennen. Hoe lang duurde de levering bij jullie van de Slim en Fusion cases die direct bij Ringke zelf zijn besteld? Meestal zijn mijn orders vanuit de VS toch wel binnen twee weken binnen, alleen vanuit Azië duurt het vaak langer.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
iemand al iets gekocht van volgende site?
http://www.londonmagicstore.co.uk/

lijkt allemaal vrij goedkoop, maar wat is de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
MiBe schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:53:
[...]

Inmiddels bijna 3 weken later en nog steeds geen Ringke Fusion te bekennen. Hoe lang duurde de levering bij jullie van de Slim en Fusion cases die direct bij Ringke zelf zijn besteld? Meestal zijn mijn orders vanuit de VS toch wel binnen twee weken binnen, alleen vanuit Azië duurt het vaak langer.
Via ebay besteld.
26 maart aangekocht en 11 april ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 14:51
cplatinck schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:04:
iemand al iets gekocht van volgende site?
http://www.londonmagicstore.co.uk/

lijkt allemaal vrij goedkoop, maar wat is de kwaliteit?
via eBay een docking station (neem aan dat eBay gebruiker londonmagicstore-usa hetzelfde is, logo is iig wel hetzelfde). Kwaliteit was gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
Hoi allemaal,

Nogmaals mijn vraag:

Een draadloze lader voor 1$, hoe kan dit: http://www.ebay.nl/itm/281041712695#ht_2976wt_1163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
kevinspui schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:29:
Hoi allemaal,

Nogmaals mijn vraag:

Een draadloze lader voor 1$, hoe kan dit: http://www.ebay.nl/itm/281041712695#ht_2976wt_1163
Er staat:
"Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd omdat het object niet langer beschikbaar is."
Dus die prijs zal gewoon niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-06 15:51
Autofan1985 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 00:35:
[...]

Mij bevalt hij prima! In het begin is hij wat stroef (uiteraard: het is leer), maar als hij eenmaal zit, zit hij als gegoten! Ook het open en dicht doen gaat al soepeler. Of ik wordt er gewoon handig in. De LED is nog zichtbaar, de camera kan je blijven gebruiken en ook bij de speaker is een opening!
Heb 7 grote foto's, dus voor de overzichtelijkheid hou ik ze achter deze link.
Ik zoek ook zo'n hoesje. Alleen dat in het zwart en dat ie zijwaarts ipv de onderkant opengaat. Iemand die snapt wat ik bedoel en waar ik het kan vinden? Ik prefereer een (namaak)leren hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Ik heb mijn full body skin van bestskinsever gister aangebracht. Goeie kwaliteit skin, maar dat aanbrengen met water en zeep voelde een beetje vreemd. Toch bang dat er een druppel precies ergens inloopt waar het vervolgens kortsluiting veroorzaakt (na de geadviseerde opdroogperiode van 24 uur). Het aanbrengen ging goed, past perfect in combinatie met mijn poetic borderline bumper. Het enige waar ik achterkwam toen ik hem weer aanzette is dat er wat pluisjes/stof onder de (front) screen protector zat... Balen!

Berichtje gestuurd naar bestskinsever, ze sturen me gratis een nieuwe :D nette service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 20:51
Weet iemand nog een goedkope headset (rond 20 EUR)? Ik heb nu de headset van mijn oude Galaxy S maar de microfoon en button werken niet in combinatie met de Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat dit product:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...ageName=ADME:L:OU:NL:3160

in Nederland is? Ik heb hem op 5 april besteld en volgens de Track & Trace is op 9 april 'PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN', wat dat ook mag betekenen. Daarna niets meer van vernomen. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
LUH-3417 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:21:

in Nederland is? Ik heb hem op 5 april besteld en volgens de Track & Trace is op 9 april 'PROCESSING COMPLETED AT ORIGIN', wat dat ook mag betekenen. Daarna niets meer van vernomen. Iemand ervaring hiermee?
Idd, was ook zo bij mij. Normaal moet hij deze week geleverd worden. Verzending duurt ong 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
TheCeet schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:07:
[...]

Via ebay besteld.
26 maart aangekocht en 11 april ontvangen.
Thnx voor de info, dan zal ik hem binnenkort wel binnenkrijgen hoop ik.
LUH-3417 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:21:

Ik heb precies dezelfde case besteld op 27 maart (zie hierboven) en mijne is dus ook nog niet binnen. Bij mij staat precies hetzelfde op de Track&Trace, al sinds 4 april. Beetje tevreden met de HTC lader i.c.m. de Nexus 4 trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Hm. Dan moeten we maar geduld hebben. :)

Lader nog niet gebruikt, maar dat zal wel goed gaan. M'n nieuwe abbonement gaat pas de 29e in, dus ik doe nu nog weinig met de Nexus. Wel jammer dat mijn oude abbo morgen al afloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Mijne is zojuist binnengekomen :) Precies 3 weken na de bestelling, ben sneller gewend van DHL vanuit de VS. Case zelf bevalt erg goed. Had gelezen dat de knoppen niet zo responsesive meer waren met de Fusion eromheen maar vind het zelf reuze meevallen. Het plastic op de achterzijde is wel een vingerafdruk-magneet, verder louter positief tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
MiBe schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:48:
Mijne is zojuist binnengekomen :) Precies 3 weken na de bestelling, ben sneller gewend van DHL vanuit de VS. Case zelf bevalt erg goed. Had gelezen dat de knoppen niet zo responsesive meer waren met de Fusion eromheen maar vind het zelf reuze meevallen. Het plastic op de achterzijde is wel een vingerafdruk-magneet, verder louter positief tot nog toe.
Je hebt waarschijnlijk de niewe revisie van de case ontvangen.

[ Voor 0% gewijzigd door Ansenyi op 18-04-2013 09:46 . Reden: typo ]

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 10-06 14:10
Voor de liefhebber lag er zojuist bij de Saturn in Groningen nog een Philips Qi lader voor € 19,-.
Op de eerste verdieping hebben ze een koopjeshoek ingericht. Er lagen 2 waarvan ik de ongeopende mee heb genomen, van die er nu nog ligt was overduidelijk de doos geopend geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Nadat ik mijn eerste Spigen screen protector had verprutst, heb ik vandaag mijn twee nieuwe Spigen's ontvangen.
Ik kan niet anders zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. De uitsparingen voor de sensors zijn in orde en ik kan de protectors gewoon met mijn case (TPU case van $1.50) gebruiken.
Wat betreft de stroefheid: iemand anders merkte eerder op dat de protector erg stroef zou zijn. In de eerste instantie is dat inderdaad zo, maar na een paar uur gebruik is dat weer weg. Ik vermoed dat dit komt door het plakfilm dat er op zit wanneer je hem uitpakt. Helemaal geen last van iig.
Enige minpuntje dat ik zou kunnen bedenken is dat het stof dat erop komt beter zichtbaar is en er sneller stof langs de randjes van de protector ophoopt.

Ik gebruik nu: 1x Spigen front protector, 1x Spigen back protector en een TPU case (die me overigens ook erg goed bevalt, aanrader! Simpel, maar spotgoedkoop en gewoon prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
Taab schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:32:
Bezit nu 2 weken mijn Nexus 4 toestel. Wat een verademing in vergelijking met mijn twee jaar oude Desire HD! Als ik het nu zo bekijk denk ik dat ik bij de Nexus experience zal blijven.

Uiteraard heb ik wat accessoires erbij gekocht. Eerst de Spigen ultra clear screenprotectors geprobeerd op te plakken. Hier heb ik met beide screenprotectors ernstig gefaald. Of dit aan de protectors ligt of mijn plak skills weet ik niet. Ik zal ze echter niet snel aanraden aan andere mensen. Erg veel geld voor wat het product waard is.

Maar samen met de Ringke Fusion case gebruik ik nu de bumper optimized screenprotector van Bestskinsever. Heb nog nooit een screen gehad die zo glad, makkelijk aan te brengen, waarop weinig vingerafdrukken te zien zijn en dat allemaal voor 7 dollar!
Heb je met de Rinke Fusion echt die bumper optimized versie van Bestskinsever nodig of zal het ook lukken met hun normale screenprotector?

Zou je een foto willen maken van de N4 met deze protector+case en één zonder de Fusion?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
MiBe schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:48:
Mijne is zojuist binnengekomen :) [...]
Ha, die van mij was er vandaag ook. Ze hebben vast in hetzelfde vliegtuig gezeten. Hij past goed en ziet er ook mooi uit. Beter dan dat stugge, loeizware condoom dat ik om mijn HTC Desire HD heb geprakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 20:39
Ik gebruik ook een Spigen front en back screenprotector en een Ringke Fusion.
Gaat prima en de knoppen werken goed met de Fusion bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-06 17:13
coob schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:44:
Ik gebruik ook een Spigen front en back screenprotector en een Ringke Fusion.
Gaat prima en de knoppen werken goed met de Fusion bumper.
Waar heb je de spigen protector vandaan gehaald?
Kan hem alleen via hun eigen site bestellen zo te zien, en heb helaas geen creditcard of Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 20:39
Heb hem via Ebay besteld en idd betaald met Paypal.

Fotootje.

Afbeeldingslocatie: http://i268.photobucket.com/albums/jj12/Cobus74/th_P1040252_zpseaca45e6.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door coob op 21-04-2013 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
Jelmar1990 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:52:
[...]

Waar heb je de spigen protector vandaan gehaald?
Kan hem alleen via hun eigen site bestellen zo te zien, en heb helaas geen creditcard of Paypal.
EBay kan ook maar ook daar zul je een cc of PayPal moeten hebben. Je kan ook even een virtuele cc maken of een nieuw PayPal account en die aan je bankrekening koppelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
Inmiddels een week verder met mijn Nexus, en ondertussen toch besloten eens te gaan kijken voor een draadloze Qi-lader. Op Ebay is het aanbod aardig groot.

Iemand tips voor een betaalbare lader die zijn werk goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
kevinspui schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:47:
Inmiddels een week verder met mijn Nexus, en ondertussen toch besloten eens te gaan kijken voor een draadloze Qi-lader. Op Ebay is het aanbod aardig groot.

Iemand tips voor een betaalbare lader die zijn werk goed doet?
Hier zijn veel mensen over te spreken.
Meer info kun je lezen op het XDA-forum

Zelf ga ik nog eventjes wachten om een draadloze oplader aan te schaffen :)

[ Voor 6% gewijzigd door TheCeet op 22-04-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
Tnx voor de links!

Qua prijs, zijn er nog flink goedkopere laders in de aanbieding, of is dit wel een beetje het minimum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
kevinspui schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:14:
Tnx voor de links!

Qua prijs, zijn er nog flink goedkopere laders in de aanbieding, of is dit wel een beetje het minimum?
Je hebt natuurlijk altijd goekopere ja. Deze zien er dan ook simpeler uit.
De lader die ik voorstelde is anders omdat die een mirco USB uitgang heeft. Dus je kan hem ook aan je PC hangen bevoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
Oke, dat klinkt wel als een usp inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb deze qi-lader:
http://www.fasttech.com/products/1154/10001946/1141700
Kost met vernzenden 27 euro of zoiets, maar doet zijn werk erg goed.
Laat tot 97%, zodat hij niet overlaad. Werkt met een TPU Case.
Dan moet je wel even een ''sweetspot'' vinden, maar dan laat ik hem toch heel de nacht liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
Even mezelf quoten uit het reguliere Nexus 4 topic:
JunkO schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:49:
[...]

Ik zal mijn bevindingen wel even plaatsen hier (en in het accessoire topic).
Ik heb inmiddels de screenprotector van Best Skins Ever binnen ter vervanging van die van Xtreme Guard. Dit is duidelijk een verbetering! Die van Xtreme Guard is voor de voorzijde te zacht en stroef en heeft een zeer duidelijk sinaasappelhuid structuur. Ook is hij wat aan de brede kant zodat je geen case kan gebruiken (deze drukt de protector los).

Niks van dat alles met die van Best Skin Ever; deze is een stuk gladder, harder en heeft een betere pasvorm. Daarnaast is de sinaasappelhuid zo goed als niet aanwezig.

Ik ben een tevreden mens en kan ‘m dan ook van harte aanraden!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:41

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Ik probeer via een amerikaanse proxy server de LG Orb oplader voor de Nexus 4 te bestellen, en dat gaat goed totdat ik in t winkelwagentje kom en me moet inloggen met mijn google account, hierna loopt t vast...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen (ik heb een amerikaans adres/contact persoon), of is het gewoon niet mogelijk ???

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Vandaag de knoop maar eens doorgehakt en een Qi lader besteld.
Bij gebrek aan creditcard gebonden aan de lokale webshops, dus het is de Nokia DT-900 geworden.

Vrij duur (~€50) maar wellicht heb ik nog meer plezier aan mijn toestel als ik Daydream kan gebruiken als hij op kantoor voor me ligt. En hopelijk kan ik een 3D "orb" laten printen waar hij inpast, zodat het er nog beter uitziet :)

Weet iemand of ik een NFC-sticker op een Qi-lader kan plakken, of gaat dat elkaar ontzettend storen?

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 22-04-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Ik heb wel gelezen dat die nokia laders niet perfect werken met onze n4.
Omdat de Nokia's de sweet spot onderaan het toestel hebben, maar die van ons in het midden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
Bestskinsever geeft van 22 - 24 April 22% korting op al hun skins.
Earth Day Sale starts today! 22% Discount on all Skins. April 22 - 24, 2013. Some Skins available in Matte. Shop at http://ow.ly/kfQTe
(Van hun Facebook Page)

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Vandaag mijn vervangende front screen protector van bestskinsever ontvangen. De beste luitjes van bestskinsever leefden mee met mijn verhaal hoe er stofjes onder de protector zijn gekomen tijdens het aanbrengen en stuurde gratis een nieuwe. Je bestelling is ongeveer een week onderweg vanuit amerika.

Ik kan de skin zeer aanbevelen, geen overdreven stroefheid zoals ik meer lees over de xtreme guard. De pasvorm is uitstekend, een bumper past er precies omheen.

Pas op met het bevestigen van de front screen protector, voor je het weet zit er een vuiltje tussen en dat zie je heel goed op een verlicht scherm. Ik ga de protector er nu op plakken in een met stoom gevulde ruimte, de badkamer dus. Volgens de instructie voorkom je op die manier de stofjes die er tussen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Peter91 schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:55:
Ik heb wel gelezen dat die nokia laders niet perfect werken met onze n4.
Omdat de Nokia's de sweet spot onderaan het toestel hebben, maar die van ons in het midden..
Heb begrepen omdat de Nexus zo glad is en blijft bewegen. Zodra je er een stukje rubber of vilt tussen stopt, waardoor hij echt stil ligt, zou het geen probleem meer moeten zijn.

Ook is in de 4.2.2 update schijnbaar een generiek probleem opgelost waardoor andere laders het beter zouden moeten doen.

Dus ik hoop maar gewoon dat ik hem morgen binnen heb, en hij werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 22-04-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 22:13

TTC

Ik heb vorige week 1 minuut de kans gehad om die Nokia DT900 even te testen.
Hoewel hij begon op te laden, ben ik uiteraard niet zeker of die charge/discharge cycle bug er nu volledig uit is met 4.2.2.

Het heeft mij wel overtuigd om een QI lader te kopen. En dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb voor een iets te hoge prijs een Nexus 4 Charging Orb gekocht in Duitsland op ebay. Omdat de telefoon al zo goedkoop was voor zijn specificities, kon dat er nu nog wel af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
TTC schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:41:
Ik heb vorige week 1 minuut de kans gehad om die Nokia DT900 even te testen.
Hoewel hij begon op te laden, ben ik uiteraard niet zeker of die charge/discharge cycle bug er nu volledig uit is met 4.2.2.

Het heeft mij wel overtuigd om een QI lader te kopen. En dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb voor een iets te hoge prijs een Nexus 4 Charging Orb gekocht in Duitsland op ebay. Omdat de telefoon al zo goedkoop was voor zijn specificities, kon dat er nu nog wel af. :)
Ik ben helemaal blij met mijn Qi-lader.
Gewoon merkloos ding via Fasttech.com voor +/-25 euro.

Wat is die cycle bug waar je het over hebt?
Ik heb nog niet echt een probleem ontdekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 22:13

TTC

Dubrillion schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:18:
[...]

Ik ben helemaal blij met mijn Qi-lader.
Gewoon merkloos ding via Fasttech.com voor +/-25 euro.

Wat is die cycle bug waar je het over hebt?
Ik heb nog niet echt een probleem ontdekt :)
Die cycle bug vindt alleen plaats bij de Nokia Qi-laders, DT900 & DT910 dus.
Het probleem is dat het laden continu onderbroken wordt met als resultaat dat je telefoon meer energie verliest dan oplaad.

Hier zijn 3 mogelijke verklaringen voor:
1. Door de extra gladde achterkant van de Nexus 4 is hij constant aan het verschuiven, waardoor het opladen niet stabiel is.
2. Bij de Lumia 920 zit het Qi gedeelte vanonder aan het toestel, en bij de Nexus 4 vanboven, dus moet de Nexus 4 op redelijke preciese wijze op de lader gelegd worden.
3. De Nokia oplader heeft 3 spoelen en de LG Orb heeft er maar 1. Het kan dus zijn dat de Nexus 4 niet goed weet aan welke spoel hij moet "hangen" om op te laden en ook continu wisselt.

Nu ja dit is deels speculatie, mogelijke oplossingen zijn:
-De Nexus 4 met de onderkant ongeveer 3 centimer verder dan de onderkant van de lader leggen.
-En laag tussen de lader en de Nexus 4 schijnt ook te helpen. (muismatje, een aantal speelkaarten, rekjes, ...)

Nuja, ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar dat heeft me wel een beetje afgeschrikt om een Nokia lader te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Weet iemand toevallig of die Qi-laders ook nog werken bij het gebruik van een Ringke Fusion Hybrid case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik weet in ieder geval van 1 iemand die een muismat tussen zijn DT900 en Nexus4 heeft, en waarmee hij goed oplaad. Dus zo een case moet ook geen issue zijn.
Het zal mogelijk wel per lader verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb het getest met een TPU case en ik leg er zelf een klein stofdoekje tussen, zodat
je niet helemaal de pestpokken schrikt als hij trilt. Het is even zoeken, maar hij laad gewoon op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Mijn Philips Qi-lader doet het ook prima met de Ringke Fusion Hybrid

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Is er een webshop in NL waar de officiële bumper te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:17
Even wachten tot iedereen die de Nexus in NL koopt z'n bumper op MP zet ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
speedyjules07 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:01:
Mijn Philips Qi-lader doet het ook prima met de Ringke Fusion Hybrid
Thnx voor de info. Ik twijfelde omdat de afstand naast de case ook nog eens wordt vergroot door de pootjes die eronder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:12
Heb zelf naar aanleiding van de positieve ervaringen ook de skins van BestSkinsEver gekocht. Nu zie ik er alleen een beetje tegenop om een water/zeep oplossing te maken en hiermee de skin aan te brengen. Is dit echt aan te raden of zijn er hier ook gebruikers die het zonder de water/zeep oplossing hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
1107972 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:49:
Heb zelf naar aanleiding van de positieve ervaringen ook de skins van BestSkinsEver gekocht. Nu zie ik er alleen een beetje tegenop om een water/zeep oplossing te maken en hiermee de skin aan te brengen. Is dit echt aan te raden of zijn er hier ook gebruikers die het zonder de water/zeep oplossing hebben gedaan?
Ja dat is absoluut aan te raden, zonder die water/zeep oplossing krijg je hem er nooit mooi strak op. Ik vond het ook een beetje eng om dat op mijn telefoon aan te brengen maar als je de grote druppels goed van de skin af schudt is er weinig aan de hand. Daarnaast gewoon een wc papiertje of doek aan de rand van de skin houden terwijl je de oplossing er onder vandaan duwt, dan kan er weinig gebeuren.

Ik heb trouwens gister mijn vervangende front skin van bestskinsever aangebracht. Dit keer in de badkamer gedaan met de hete kraan open. 't is net alsof je in een sauna zit, maar het resultaat mag er zijn, geen stofjes onder de skin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Maar wel water in je telefoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Vanmorgen mijn Haicom autohouder gekregen.
Solide sterke bouwkwaliteit. Ziet er erg goed uit en voelt stevig aan.
De N4 past er pefect in. Enige nadeel. Ik heb aan de voor en achterkant een skin van BestSkinEver waardoor de telefoon wat stroever is op de achterkant. Hierdoor gaat de telefoon er niet echt makkelijk in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Heb de DT900 Qi-lader nu in gebruik, en lijkt prima te werken.
Als ik het toestel er op legt cycled hij 3 of 4 keer, en laad dan continue door.
Het lijkt ook niet veel uit te maken hoe ik het toestel precies neer leg, wat hoger of lager of gedraaid werkt tot nu toe allemaal.

Direct ClockPlus daydream geinstalleerd, en ben er blij mee.
Enige wat nu nog stoort is dat Daydream nu start "When charging". Dus ook als ik hem vannacht bij het bed op laad met de oude vertrouwde USB-stekker.
Ik wil eigenlijk dat Daydream alleen draait als ik hem op de Qi-lader heb liggen.

Iemand enig idee hoe ik mijn toestel uitleg dat hij de Qi-lader moet zien als dock, zodat ik in Daydream de optie "When docked" kan gebruiken?
Kan dat alleen met een NFC sticker? Of eenvoudiger?

//Edit
Geprobeerd met Tasker, maar daarmee kan ik mijn toestel niet wijsmaken dat hij in een Dock staat, waarop Daydream automatisch zou starten. Ik kan wel een Car Dock faken, maar daar reageert Daydream weer niet
op.
Kan dus wel een profiel maken voor "wireless power", maar heb nog geen nuttige action gevonden.
Het domweg starten van de Daydream app doet ook niets.

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 24-04-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Zojuist een "single" lader van Zens besteld op bol.com.
Kost wel wat meer(lees €60), maar ik kon €60 aan cadeaubonnen bij elkaar sprokkelen :)

Laat mijn bevindingen wel weten!

Edit:
Uur of 14 later en het ding is al binnen ook!
De sweetspot is vrij groot, dat is wel lekker. Apparaat zelf is iets breder, maar minder lang dan de telefoon.
Led is niet te fel, maar je kan ook je telefoon er overheen leggen! Dus snacht's geen vervelende lichtjes..
Op hoeveel procent batterij de telefoon in de ochtend zal zijn, moet ik nog even testen.

Edit 2:
De telefoon was vannochtend op 95%. Voor mij ruim voldoende als die er dagelijks op ligt.
Enige hekelpuntje wat ik nog niet had vermeld is dat die niet via micro usb word gevoed, maar daar eigen type adapter.

Het gaat om deze versie:
Afbeeldingslocatie: http://store.wpcentral.com/images/product_images/accessories/additional_images/14193/large/1.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Peter91 op 27-04-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:41

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Helemaal niemand die mij verder kan helpen ???
robotjoek schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:02:
Ik probeer via een amerikaanse proxy server de LG Orb oplader voor de Nexus 4 te bestellen, en dat gaat goed totdat ik in t winkelwagentje kom en me moet inloggen met mijn google account, hierna loopt t vast...
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen (ik heb een amerikaans adres/contact persoon), of is het gewoon niet mogelijk ???

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514045

Heeft iemand ervaring met een flip-cover voor de Nexus? Hoe bevalt dat, en welke raden jullie mij aan? Wordt de telefoon er echt veel groter van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Heb er zelf één gebruikt en had het na één dag al gehad met dat ding. Is onhandig, je zit altijd met zo'n nare flap aan je telefoon. Als je een foto wil maken bungelt hij eronder omdat je hem niet achter de telefoon kan vouwen, dan zit hij immers voor je lens. Verder maakt hij de telefoon inderdaad ook aardig fors, nog forser dan bij mijn huidige Ringke Fusion Hybrid. Om nog maar niet te spreken over hoe ergerlijk het is om bij iedere handeling op je telefoon dat ding open te moeten vouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Anoniem: 514045 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 22:21:
Heeft iemand ervaring met een flip-cover voor de Nexus? Hoe bevalt dat, en welke raden jullie mij aan? Wordt de telefoon er echt veel groter van?
Ik heb deze nu ongeveer 2 maanden en tot op heden bevalt mij deze prima.
Maar smaken verschillen, ik gebruik zelf geen beschermingen voor het glas.

En ja de telefoon word er heel iets groter van. (maar ik vind het zelf wel mee vallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
Iemand toevallig ervaring met deze docking station?

Afbeeldingslocatie: http://my.frooition.com/120006/images/PRC-DD-MICRO-LC-VUF-01.jpg

* http://www.ebay.nl/itm/US...53f80b714e#ht_1452wt_1397

Ziet er naar mijn mening goed uit en niet al te prijzig (+/- 17 Euro).

*edit, verkeerde link

[ Voor 35% gewijzigd door JunkO op 29-04-2013 16:56 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
JunkO schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:06:
Iemand toevallig ervaring met deze docking station?

[afbeelding]

http://www.gadgets4geeks....cover_mate_desktop_cradle

Ziet er naar mijn mening goed uit en niet al te prijzig (+/- 17 Euro).
Geen ervaring mee. Maar je hebt verkeerde link gezet. Dit is de link die bij de afbeelding past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:01
ik heb de zens dual qi charger aangeschaft voor zo'n 60 euro. Werkt prima, laadt op met zo'n 2-3 % per minuut, redelijke sweet spot. Die extra plek is helaas wel ruimte verspil, maar die ruimte had ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongstra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-06 13:17
>knip verkeerd forum<

[ Voor 95% gewijzigd door dongstra op 29-04-2013 22:01 . Reden: verkeerd forum ]

computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1 II en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-06 05:56
Bijna een maand geleden heb ik de LG versie van de officiele Nexus 4 oordopjes gekocht voor 20 dollar op eBay van LG.
(zie hier de link http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649 )
Het werd snel verzonden en kwam ook aardig snel aan in Nederland, maar toen stond die weken lang in "Arrival at inward office of exchange".
En dan zie ik dat het vandaag terug wordt gestuurd naar LG.
Bij XDA-Developers forums zie ik dat zij daar het snel thuis kregen.
Kan iemand mij hiermee misschien helpen of tips geven?
Hier zijn de verzend statussen:

15:36 04-Apr-2013 Posting/Collection SL.GASANDONG
Posting office zip code : 153023
Destination country : NETHERLANDS
22:38 04-Apr-2013 Arrival at outward office of exchange INTERNATIONAL POST OFFICE
14:06 06-Apr-2013 Departure from outward office of exchange INTERNATIONAL POST OFFICE
Dispatch number : 79
15:23 06-Apr-2013 Handed over to Air carrier INCHEON
08:07 10-Apr-2013 Arrival at inward office of exchange NLAMSA
14:35 02-May-2013 Return to the sender 국제우편물류센터

Berichtje gestuurd naar LG en ze zeiden dat ze mijn pakketje kwijt zijn geraakt |:(
Geld terug gekregen en nu maar weer eens zoeken waar ik die oordopjes weer kan kopen. :/

[ Voor 7% gewijzigd door DieGozerDaar op 03-05-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:51
Keep it Cool schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:02:
[...]

Ik heb deze nu ongeveer 2 maanden en tot op heden bevalt mij deze prima.
Maar smaken verschillen, ik gebruik zelf geen beschermingen voor het glas.

En ja de telefoon word er heel iets groter van. (maar ik vind het zelf wel mee vallen)
Ik heb hem ook besteld. Ben benieuwd naar de lever termijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Laatst online: 01-06 22:20
Ik heb in de eerste week van april de Metrans lader besteld bij Everbuying.com voor $42 USD. Vandaag kwam de lader binnen, helaas wel met een rekening van 20 euro aan invoerkosten, maar die kans is er altijd. De lader is mijn inziens elke dollar waard. Hij ziet er mooi uit, het lichtje is niet te fel, en de Nexus laat zich makkelijk plaatsen. Wel had ik de lader liever in het zwart gezien. Ik heb niets tegen wit, mijn vorige X10 en HTC One X waren wit, maar bij een zwarte telefoon horen, vind ik, zwarte accessoires.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-mMvZHfg6IMY/UYOqbjOACtI/AAAAAAAAEqA/XO-QuyARip8/w975-h651/_DSC2730.jpg

De lader ligt zo uit elkaar, er zitten vier schroefjes onder de pootjes. Zo ziet de lader er van binnen uit:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-CCB1IxxBpa4/UYOq8PRWOcI/AAAAAAAAEqQ/sjs8y98qcIw/w975-h651/_DSC2734.jpg

De gebruikte verf is Plastidip, je spuit een rubber laagje. Dit wordt ook gebruikt om bijvoorbeeld bij auto's de emblemen de verfen. Een voordeel van Plastidip is dat het zich makkelijk laat verwijderen.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-eL5RPQ68Bjw/UYOrTSO8i8I/AAAAAAAAEqY/aCNVuoZzUIE/w977-h651/_DSC2755.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-VDCg8MYo24A/UYOrv5x0dqI/AAAAAAAAEqg/1wi7-kPDMDM/w977-h651/_DSC2756.jpg

Na een uurtje klussen: Een zwarte Metrans lader voor een zwarte Nexus 4. Mocht iemand het willen weten, ik draai op de Nexus Rootbox met Nova Launcher en Mianogen icons.De wallpaper is van Chrome OS en zit onder andere bij het Transparant Holo CM10 theme. De batterij widget is Battery Widget Beta.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-XWDPzERiDEQ/UYOr8TxnCNI/AAAAAAAAEqo/dLiE5cbf9Gk/w977-h651/_DSC2761.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik wil graag deze twee artikelen bestellen: screenprotector van bestskinsever en de flip case van ebay.

http://www.bestskinsever.com/google-nexus-4-skin-glossy
http://www.ebay.com/itm/K...gle-Nexus-4-/251212516380

Is bestskinsever ook gevestigd in amerika? En hoe zit het dan met de levertijd en de shippingscosts? Of betaal ik alleen voor de artikelen en is shipping gratis?

[ Voor 124% gewijzigd door GrazendeKoe op 04-05-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:51
GrazendeKoe schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 20:08:
Ik wil graag deze twee artikelen bestellen: screenprotector van bestskinsever en de flip case van ebay.

http://www.bestskinsever.com/google-nexus-4-skin-glossy
http://www.ebay.com/itm/K...gle-Nexus-4-/251212516380

Is bestskinsever ook gevestigd in amerika? En hoe zit het dan met de levertijd en de shippingscosts? Of betaal ik alleen voor de artikelen en is shipping gratis?
KLD England side flip cover is gratis levering,( klik op see details)
bestskinsever is gevestigd in colorado (us)
Gewoon even googelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
GrazendeKoe schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 20:08:
Delevertijd is al een keer genoemd door mij in dit topic, 6 a 7 dagen. Ze zitten in Amerika en verzendkosten zijn $ 3,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
De skin van BestSkinEver is wel aan te raden... Echter vind ik zelf alleen voor de achterkant.
Hij is wat stroef. Voor de achterkant is dit PERFECT. Hij glijd minder snel uit je hand of van oppervlakten.
Voor het scherm verlies je echter een hoop ''smoothness''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Vandeweek de qi-oplader van Nokia gekocht (link), blijkt bij mij gewoon goed te werken met de Seidio Converter Case (link).

Puntje van de afdekdop voor de camera komt precies overeen met de bovenkant van de lader waardoor ie eigenlijk vanzelf op de sweetspot ligt, en zelfs naast me op de bank schuft ie niet van de lader.

ik ben tevreden :)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aran
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 20:12
Ik heb inmiddels mijn oog laten vallen op de cases van Poetic. Zowel de bumper (borderline) als de slimcase (palette) lijken me interessant.

Echter ik kan geen shop vinden die ze levert voor een concurrerende prijs, en ze tevens naar Nederland kan sturen voor een geschikte portokosten.

Amazon.co.uk is erg interessant qua prijs (5 pond), echter daar kost de verzending ineens 13 pond...
verder zijn er op Ebay wel enkele aanbieders, echter die versturen niet naar Nederland.

Iemand enig idee? Of misschien iemand die me op andere gedachten kan brengen qua slim case en bumper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
aran schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:54:
Ik heb inmiddels mijn oog laten vallen op de cases van Poetic. Zowel de bumper (borderline) als de slimcase (palette) lijken me interessant.

Echter ik kan geen shop vinden die ze levert voor een concurrerende prijs, en ze tevens naar Nederland kan sturen voor een geschikte portokosten.
Ik heb de Poetic Bumper en ben er zeer tevreden mee, ik heb hem een maand geleden voor 9,95 pond en 5 pond verzendkosten (€ 18,39). Nu is hij zelfs maar 6,95 pond en 5 pond verzendkosten (€ 14,74) (Ebay Link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aran
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 20:12
Inderdaad X-plosive. Ik had dat ook gevonden. 5 pond verzenden is. Acceptabel.

Het gekke is wel dat als ik daar de poetic palette slim case wil bestellen, dan is het ineens 13 pond verzendkosten. En wil ik ze samen bestellen, dan is het zelfs 18 Pond verzendkosten. Waarschijnlijk zal het liggen aan een grotere verpakking, en/of een andere verzendlocatie, maar toch, jammer.

In ieder geval bedankt voor je info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 10:52
Voor de users die ook de Metrans MWT02 QI lader gekocht hebben bij everbuying.com:
- Ik heb de lader op 19 april gekocht, volgens de track and trace op de site van everbuying.com is het product op de 23e verzonden en op de 25e aangekomen in Amsterdam.
De laatste update op 25 april in de track en trace geeft aan 'Parcel items in transit at next postal exchange'.
Het product ligt dus al vanaf de 25e in Amsterdam, maar is nog steeds niet bij mij aangekomen.

Duurde dit bij jullie ook zo lang?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
-EvoLution- schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:40:
Voor de users die ook de Metrans MWT02 QI lader gekocht hebben bij everbuying.com:
- Ik heb de lader op 19 april gekocht, volgens de track and trace op de site van everbuying.com is het product op de 23e verzonden en op de 25e aangekomen in Amsterdam.
De laatste update op 25 april in de track en trace geeft aan 'Parcel items in transit at next postal exchange'.
Het product ligt dus al vanaf de 25e in Amsterdam, maar is nog steeds niet bij mij aangekomen.

Duurde dit bij jullie ook zo lang?

Alvast bedankt.
Ik ontving mijn Metrans 5 dagen nadat deze in Amsterdam was aangekomen, zonder extra invoerkosten. Bij Vin87 duurde het ook lang nadat deze in Amsterdam was aangekomen, hij moest € 20 invoerkosten betalen. Ik ben bang dat je pakketje ook onderschept is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Laatst online: 01-06 22:20
Ik heb twee Metrans MWT02 QI laders gekocht bij Everbuying:

1) Verzonden op 31-03-2012, aangekomen in Amsterdam op 6 april. Deze is op 8 mei afgeleverd, 20 euro invoer.

2) Verzonden op 14-04-2012, aangekomen in Amsterdam op 21 april. Afgeleverd op vrijdag 3 mei. 20 euro invoer (7 euro btw en 13 euro administratiekosten).

Het vreemde is dat in beide gevallen Post NL het pakket op de aangegeven data nog niet in het systeem kon vinden. De zending die 6 april in Nederland aangekomen zou zijn werd voor Post NL pas vorige week zichtbaar. De 2e zending was volgens hun gegevens veel eerder binnen gekomen. Ik heb zo het idee dat die 'Freipost' Tracking van Everbuying gewoon na 7 dagen aangeeft dat het pakket in Amsterdam is, terwijl dit niet het geval is...

[ Voor 41% gewijzigd door Vin87 op 09-05-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
andremichel schreef op zondag 05 mei 2013 @ 08:14:
[...]

KLD England side flip cover is gratis levering,( klik op see details)
bestskinsever is gevestigd in colorado (us)
Gewoon even googelen. ;)
Er staat inderdaad "free shipping" echter, ik was niet helemaal zeker of dat voor alle landen gold.

Nu zie ik ook deze screenprotector: http://www.ebay.com/itm/X...D5%26sd%3D251212516380%26 Om die maar even als voorbeeld te nemen, zijn hier de shipping costs $2,99 voor?

Misschien domme vragen, maar ik heb nog nooit gewerkt met ebay en ik ben een beetje paranoide :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

't Zijn geen domme vragen, maar wel een beetje overbodig :) Begin om 't duidelijker te krijgen eens op de Nederlandse site: http://www.ebay.nl/itm/Xt...ctors&hash=item51a450677c
Verzending: US $2,99(ongeveer EUR 2,29)
En klik op Alle verzendgegevens bekijken.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste