Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Autofan1985 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:58:
Zowel de actieve Brodithouder als de Noreve Case zijn binnen! De Brodithouder ga ik de 29e laten installeren, simpelweg omdat ik eerder geen tijd heb! De Noreve Case wil ik vanavond wat foto's van plaatsen.
Ik ben vanavond gebeld door DHL, morgen wagen ze een poging om de case op het werk af te gooien :) Ben benieuwd wat je ervan vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik ook. Na 3 cases met prijzen tussen 10 en 20 euro, die me niet bevallen qua handigheid, constructie en afwerking, overweeg ik ook een Noreve, en dan gaan die andere cases in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
partyondude schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:02:
[...]

Ik ben vanavond gebeld door DHL, morgen wagen ze een poging om de case op het werk af te gooien :) Ben benieuwd wat je ervan vindt :)
Mij bevalt hij prima! In het begin is hij wat stroef (uiteraard: het is leer), maar als hij eenmaal zit, zit hij als gegoten! Ook het open en dicht doen gaat al soepeler. Of ik wordt er gewoon handig in. De LED is nog zichtbaar, de camera kan je blijven gebruiken en ook bij de speaker is een opening!
Heb 7 grote foto's, dus voor de overzichtelijkheid hou ik ze achter deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:24
Heb een brando screenprotector op mijn nexus4 zitten maar hij is eigenlijk te groot, hierdoor zit hij er niet lekker op. Iemand ervaring met een andere protector. Die van zagg had ik op mijn LG Viewty en daar was hij top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 14:51
SuperKneus schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:13:
Heb een brando screenprotector op mijn nexus4 zitten maar hij is eigenlijk te groot, hierdoor zit hij er niet lekker op. Iemand ervaring met een andere protector. Die van zagg had ik op mijn LG Viewty en daar was hij top.
ik heb precies hetzelfde probleem gehad! zie een paar pagina's terug!
Heb Brando daarna wel gemailed en het probleem gemeld. Ook het geld terug geeist (ze zijn geen eurotje die dingen) en ook terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493145

Beste tweakers

Ik zoek nog een goede sleeve voor mijn nexus 4. Ik twijfel nog tussen deze twee:

http://www.amazon.com/exe...N/B008FX7PRA/nexus4acc-20
Is eigenlijk voor S3, maar past perfect met je nexus.

Of deze
http://www.igadgitz.com/p...smartph.html#.UUDIkBxLOc0
Die is eigenlijk voor galaxy nexus, maar heeft ook nagenoeg dezelfde afmetingen. Volgens andere mensen werkt hij ook heel goed.

Heeft iemand al één van deze twee sleeves in bezit en kan hij zijn ervaringen delen? Of heeft er nog iemand een betere sleeve?

Ik zoek ook nog een goede screenprotector en ik denk dat die van Zagg heel goed zijn. Of misschien zijn er betere voor een mindere prijs? Graag hulp gewenst.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 14:10
Anoniem: 493145 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:45:
Beste tweakers

Ik zoek nog een goede sleeve voor mijn nexus 4. Ik twijfel nog tussen deze twee:

http://www.amazon.com/exe...N/B008FX7PRA/nexus4acc-20
Is eigenlijk voor S3, maar past perfect met je nexus.

Of deze
http://www.igadgitz.com/p...smartph.html#.UUDIkBxLOc0
Die is eigenlijk voor galaxy nexus, maar heeft ook nagenoeg dezelfde afmetingen. Volgens andere mensen werkt hij ook heel goed.

Heeft iemand al één van deze twee sleeves in bezit en kan hij zijn ervaringen delen? Of heeft er nog iemand een betere sleeve?

Ik zoek ook nog een goede screenprotector en ik denk dat die van Zagg heel goed zijn. Of misschien zijn er betere voor een mindere prijs? Graag hulp gewenst.

Alvast bedankt :)
Ik vind zelf die van Bugatti wel mooi.

Heb zelf deze:
(toestel kan er van beide kanten in/uit geschoven worden)
Afbeeldingslocatie: http://www.bugatti-mobilecases.de/docs/size1_bugatti-twowaycase-liegend.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

agoNITE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:13:
[...]

Ik vind zelf die van Bugatti wel mooi.

Heb zelf deze:
(toestel kan er van beide kanten in/uit geschoven worden)
[afbeelding]
En past hij perfect? Vind hem ook wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:41
Xtremeguard heeft nu een 60% kortingsactie en gratis verzending. Een Full-Body protector (dus voor en achter) voor de Nexus 4 en een screenprotector voor de Nokia Lumia 610 kosten normaal $15, uiteindelijk maar $6 voor betaald, omgerekend €4,78! Ik ben benieuwd hoe mij deze protector gaat bevallen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:44
Goed nieuws denk ik voor de mensen die een Rearth slim case willen bestellen. Deze is nu te verkrijgen met gratis verzending.
dus enkel 10 dollar. Dat is zo'n 8€.
http://www.ebay.com/itm/R...&var=&hash=item3f1f8b1e47

Edit: Het is al terug met verzending
Had blijkbaar m'n land iets verder beneden niet ingevuld

[ Voor 13% gewijzigd door TheCeet op 13-03-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Autofan1985 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 00:35:
[...]

Mij bevalt hij prima! In het begin is hij wat stroef (uiteraard: het is leer), maar als hij eenmaal zit, zit hij als gegoten! Ook het open en dicht doen gaat al soepeler. Of ik wordt er gewoon handig in. De LED is nog zichtbaar, de camera kan je blijven gebruiken en ook bij de speaker is een opening!
Heb 7 grote foto's, dus voor de overzichtelijkheid hou ik ze achter deze link.
Heb de case ook binnen. Past perfect, flinke afstand speaker-case dus die hoor je nu ook eindelijk goed als het toestel op de achterkant ligt. Prijzige, maar fraaie case, geen spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Anoniem: 493145 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:15:
[...]

En past hij perfect? Vind hem ook wel mooi
Jep, in het begin wat stroef. Stroever dan de S3 van mijn vriendin, maar naar een tijdje is het leer wat soepeler en merk je daar niets meer van. Sleeve bedekt het toestel ook volledig aan de uiteinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

agoNITE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:04:
[...]

Jep, in het begin wat stroef. Stroever dan de S3 van mijn vriendin, maar naar een tijdje is het leer wat soepeler en merk je daar niets meer van. Sleeve bedekt het toestel ook volledig aan de uiteinden. :)
Zal dan voor deze gaan :) dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06 14:56
Anoniem: 493145 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:51:
[...]

Zal dan voor deze gaan :) dankjewel
Heb deze ook aangeschaft. Érg tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Jassy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:38:
Xtremeguard heeft nu een 60% kortingsactie en gratis verzending. Een Full-Body protector (dus voor en achter) voor de Nexus 4 en een screenprotector voor de Nokia Lumia 610 kosten normaal $15, uiteindelijk maar $6 voor betaald, omgerekend €4,78! Ik ben benieuwd hoe mij deze protector gaat bevallen.
thnx.. deze maar eens proberen dan.. zeer mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:55
Hier ook een 60% kortingscode voor de skinomi screenprotectors welke ik zelf gebruik en zeer tevreden over ben :) (zie een eerdere post van mij in dit topic)

Coupon Code: stpatrick60

voorwaarden:
Coupon code only valid at Skinomi.com. Coupon code may be used more than once. Coupon code is shareable. Coupon code ONLY valid from 3/13/2013 through 3/20/2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
Ik heb sinds gisteren de Xtreme Guard screenprotector op zowel de voor- als achterkant zitten. Het aanbrengen ging prima, maar over de protector zelf ben ik nog niet tevreden. Hij is niet helemaal glad, het is meer een sinaasappelhuid, hopelijk trekt dit in de komende dagen nog weg.

Daarnaast is het materiaal zelf erg zacht. Als je een luchtbel met je nagel weg wilt drukken moet je uitkijken dat je er niet in snijdt. Dit heb ik nog nooit gehad (voorheen altijd Brando screenprotectors gehad).

Meer mensen hier ervaring met de Xtreme Guard?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:03

shinchan03

Niels

@Schrammy89, bij welke stap en waar dien je de code in te vullen? Kan het zelf namelijk nu niet vinden.

Ow en zijn deze goed te gebruiken icm een case als deze:
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/300pixelp/rearth-ringke-fusion-case-for-the-google-nexus-4-p38000-300.jpg

Want bij de Xtremeguard had ik het probleem dat hij losliet aan de randen op het moment dat ik de case om het toestel deed.

[ Voor 60% gewijzigd door shinchan03 op 14-03-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:55
shinchan03 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:58:
@Schrammy89, bij welke stap en waar dien je de code in te vullen? Kan het zelf namelijk nu niet vinden.

Ow en zijn deze goed te gebruiken icm een case als deze:
[afbeelding]

Want bij de Xtremeguard had ik het probleem dat hij losliet aan de randen op het moment dat ik de case om het toestel deed.
Wanneer je op checkout hebt gedrukt (dit moet 2 keer) kom je op een gegeven moment bij een scherm waar je je adresgegevens moet invullen. Hier heb je ergens een kopje "other information" en daar kun je een coupon toepassen.

Ik durf niet te zeggen of deze werken met een case. Ik gebruik mijn nexus 4 enkel met de voor- en achter screenprotector van Skinomi zonder verdere case of hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Oke, dank je wel. Nu ben ik dus aan het twijfelen om deze te kopen, of dat ik een screenprotector moet kopen van bestskinever. Die laatste geeft namelijk aan dat ze een screenprotector hebben speciaal die werkt als je een case om je telefoon hebt.

/edit:

iemand die hier misschien wat zinnigs over kan zeggen.
Of iemand weet welke screenprotector goed gebruikt kan worden icm met een bovenstaande case (of met de Diztronic case.

[ Voor 36% gewijzigd door shinchan03 op 14-03-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
JunkO schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:03:
Ik heb sinds gisteren de Xtreme Guard screenprotector op zowel de voor- als achterkant zitten. Het aanbrengen ging prima, maar over de protector zelf ben ik nog niet tevreden. Hij is niet helemaal glad, het is meer een sinaasappelhuid, hopelijk trekt dit in de komende dagen nog weg.

Daarnaast is het materiaal zelf erg zacht. Als je een luchtbel met je nagel weg wilt drukken moet je uitkijken dat je er niet in snijdt. Dit heb ik nog nooit gehad (voorheen altijd Brando screenprotectors gehad).

Meer mensen hier ervaring met de Xtreme Guard?
Ik deel die ervaring inderdaad. Voor de achterkant natuurlijk perfect, want dan glijdt hij niet weg. Voor de voorkant wil ik denk ik toch een gladdere proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brammos85 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:37:
[...]

Heb deze ook aangeschaft. Érg tevreden mee :)
Heb nog twee vraagjes. Ik zal hem ook kopen, maar waar hebben jullie hem besteld? Want via de bugatti-site vind ik nergens waar je hem kan kopen. En hoeveel hebben jullie betaald inclusief verzending? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Ik heb hem hier vandaan:
http://www.mobielbereikba...amsung-i9300-galaxy-s-iii

€ 27,95 incl. verzending. Kan waarschijnlijk goedkoper, maar dit is een Nederlandse stop en dus snel in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

agoNITE schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 08:34:
Ik heb hem hier vandaan:
http://www.mobielbereikba...amsung-i9300-galaxy-s-iii

€ 27,95 incl. verzending. Kan waarschijnlijk goedkoper, maar dit is een Nederlandse stop en dus snel in huis :)
Dankje, ga ook een bugatti case nemen, maar dan wel de gewone XL Dessert. Niet de two-way case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:39
Ik ben ook in verwachting van een Nexus 4. :+
Voorlopig even deze cover met protector besteld.
Iemand toevallig ook besteld?

Zal wel niet veel zijn maar de Ringke Fusion is even niet snel in huis te krijgen, toch?
Ook lijkt me de Fusion best dik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bArAbAtsbB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
Heb nu de ringke fusion een aantal weken in gebruik

Hij past mooi, beschermt mn telefoon goed, en ik heb geen stress meer over krassen!!

nadeeltje....de doorgewerkte schakelaars hebben soms iets meer kracht nodig dan std!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-06 14:54
bArAbAtsbB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:09:
Heb nu de ringke fusion een aantal weken in gebruik

Hij past mooi, beschermt mn telefoon goed, en ik heb geen stress meer over krassen!!

nadeeltje....de doorgewerkte schakelaars hebben soms iets meer kracht nodig dan std!
Is te fixen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
MiBe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 04:00:
Als een hardcover je wat lijkt is dit echt een aanrader. Bevalt mij een stuk beter dan de flipcase die ik voorheen gebruikte en voelt (kwalitatief) een stuk beter aan. Hij sluit perfect aan en zit dus stevig om het toestel, ook geeft hij een stuk meer grip dan zonder case het geval is. In tegenstelling tot bovesntaande Nillkin wordt deze niet met screenprotector geleverd (wat ik per definitie ondingen vind). Mooie is weer dat hij omgerekend maar zo'n €1,50 kost inclusief verzending :D
Mag ik vragen hoelang het bij jouw heeft geduurd voordat je hem ontvangen hebt? Ik heb hem op 5 Maart besteld, maar ik heb nog steeds niets binnen.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Heb Brando ook ff gemailed en een mooi antwoord terug
Dear ,

We have made a new version (a bit smaller) for the Nexus 4. We will send you a replacement tomorrow. Sorry for the inconvenience.

Regards,
Nina
Brando Workshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

@SuperKneus.

Laat even weten hoe die nieuwe bevalt en of deze te gebruiken is met één van de twee cases die ik hierboven noem. Ben namelijk nog steeds zoekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462727

Iemand ervaring met de Nexus 4 en een sportarmband?
Zoja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
@shinchan03

Zodra ik hem binnen heb zal ik wat foto's posten. Ik heb alleen geen ervaring met de cases die jij op het oog hebt. Ik gebruik een Ringke Slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Oke, super bedankt SuperKneus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 07:21
Zojuist een Spigen Ultra Crystal dual screen protector besteld via eBay, gaat om een recente versie met juiste cutouts en die iets smaller gemaakt is zodat hij niet 'af pelt'. http://goo.gl/jJA6Y
Daarnaast voor tijdelijk gebruik ook een TPU gel skin uit China besteld (hoe ze dat voor die prijs voor elkaar krijgen...) http://goo.gl/4XFp8
Liefst koop ik later de officiele LG bumper case maar die is me nu nog te duur via eBay.

[ Voor 7% gewijzigd door VR46 op 20-03-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Nog steeds geen info over de officiële Orb van Lg :(
Wil die in Europa kopen zodat dit wat goedkoper is.

[ Voor 33% gewijzigd door TheCeet op 21-03-2013 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik zit te kijken naar deze backprotector en deze pouch... mensen deze al eens besteld? Niet duur en zien er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
StevoMark10 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:43:
Ik zit te kijken naar deze backprotector en deze pouch... mensen deze al eens besteld? Niet duur en zien er goed uit :)
Ik heb die pouch.
Nexus zit er in met Ringke Slim case. In het begin ging het wat moeilijk maar nu glijd hij er makkelijker in en uit. Zeker aanrader.

Edit: Na wat zoekwerk heb ik onderstaande pouch. Blijkbaar ziet het er lichtjes anders uit. Ik ga deze opnieuw kopen als reserve.
http://www.ebay.com/itm/N...ories&hash=item1c3131e83b

[ Voor 16% gewijzigd door TheCeet op 21-03-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
JunkO schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:27:
[...]

Mag ik vragen hoelang het bij jouw heeft geduurd voordat je hem ontvangen hebt? Ik heb hem op 5 Maart besteld, maar ik heb nog steeds niets binnen.
Nou hij is gisteren binnen gekomen. Een mooi ding, vooral voor het geld! Helaas is hij niet te gebruiken in combinatie met de Xtreme Guard screenprotector, deze druk je namelijk los van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 16:51
Ik zoek eigenlijk een pouch van leer, zonder gekke trekhendels en zo dun mogelijk. Zo iets http://imagethumbnails.mi...5340_42737040_trimmed.jpg
maar dan voor de N4. Het enige wat ik kon vinden was op amazon.com (amazon.co.uk) heeft em niet en ik vind het net iets te veel moeite op dat via moeilijke omwegen naar NL te krijgen. Weet iemand een mooi puch met deze beschrijving?

Dit is de pouch op amazon die ik bedoel: http://www.amazon.com/Ult...TF8&qid=1361289335&sr=1-1

Google geeft helaas geen resultaat voor een koopadres in Europa/NL

[ Voor 24% gewijzigd door Limbeckx op 21-03-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
bugatti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 23:15
Ik heb de Nexus 4 nog niet (dankzij Ralf is die snel onderweg :) ). Echter heb ik al wel vast een neoprene hoesje besteld.

Mocht iemand het nuttig vinden, deze:
http://www.ebay.nl/itm/Ne...2324f82acc#ht_2010wt_1397
ca € 1,07

Is als het goed is voor een Galaxy Nexus, en zover ik begrepen heb (en met online tool heb kunnen vergelijken) is die nagenoeg dezelfde grootte als de Nexus 4.
Ik zal weer berichten zodra beide (hoesje + Nexus) binnen zijn!

edit, Nexus en hoesje binnen. Precies zoals verwacht, een net zwart neoprene hoesje. Nexus 4 past er stevig in. Het enige wat ik liever had gezien is dat het hoesje -iets- hoger was geweest. Heb liever wat ruimte over aan de bovenkant, nu past het allemaal erg precies.

[ Voor 19% gewijzigd door RaptorRVL op 30-03-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06 07:01
Ik heb me net de LG WCP-300 draadloze lader gekocht op eBay

linkje:
http://www.ebay.com/itm/L...0?ssPageName=STRK:MESE:IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Best wel duur...
Vanaf welke prijs gaan deze? Ik zou graag eentje hebben met micro USB aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132868

Hi Cyclonist, ben je tevreden van deze case? Biedt deze betere grip op het toestel? En kan je de power button nog makkelijk bedienen?

Thanks!
Cyclonist schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:21:
Vanmiddag is m'n Diztronic TPU case aangekomen, zit perfect en is van mooie kwaliteit. Heeft een soort van soft-touch, en omdat hij niet zo dik is blijft de Nexus lekker slank. Kostte 12,50 dollar, was binnen een weekje hier.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik moet nog even kijken hoe de opstaande rand me gaat bevallen, ik vind het in ieder geval een dik pluspunt dat de voorkant zo ook beschermd is tegen vallen. Liever géén screenprotector erop, namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
cbernardini schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:35:
Zojuist een Spigen Ultra Crystal dual screen protector besteld via eBay, gaat om een recente versie met juiste cutouts en die iets smaller gemaakt is zodat hij niet 'af pelt'. http://goo.gl/jJA6Y
Daarnaast voor tijdelijk gebruik ook een TPU gel skin uit China besteld (hoe ze dat voor die prijs voor elkaar krijgen...) http://goo.gl/4XFp8
Liefst koop ik later de officiele LG bumper case maar die is me nu nog te duur via eBay.
Ook deze screenprotectors besteld.
En een Ringke Fusion.
Hoe lang duurt het voor ie uit Texas hier is?

[ Voor 4% gewijzigd door coob op 23-03-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor diegene die nog een goede bluetooth speaker zoeken. Ik heb me deze aangeschaft en wat een geluid! Zeer compact, maar hij presteert fantastisch. Hij gaat zeer luid dat het zelfs pijn kan doen aan je oren als je er te dichtbij staat. Volgens de reviews is hij ook beter dan de Jawbone Jambox en andere, maar dan voor de helft van de prijs! Hier de link. Je kan hem kopen in de winkels voor €129. Ik heb hem bij Vandenborre gekocht.

http://www.jbl.com/estore...BL-Flip/JBL%20FLIP_JBL_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Anoniem: 493145 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:24:
Voor diegene die nog een goede bluetooth speaker zoeken. Ik heb me deze aangeschaft en wat een geluid! Zeer compact, maar hij presteert fantastisch. Hij gaat zeer luid dat het zelfs pijn kan doen aan je oren als je er te dichtbij staat. Volgens de reviews is hij ook beter dan de Jawbone Jambox en andere, maar dan voor de helft van de prijs! Hier de link. Je kan hem kopen in de winkels voor €129. Ik heb hem bij Vandenborre gekocht.

http://www.jbl.com/estore...BL-Flip/JBL%20FLIP_JBL_US
Bedankt voor de tip! Dit zocht ik al tijdje.
Met herlaadbare batterijen. Perfect voor in de zomer in de tuin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430365

ECiftci schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:25:
Ik zoek eigenlijk een pouch van leer, zonder gekke trekhendels en zo dun mogelijk. Zo iets http://imagethumbnails.mi...5340_42737040_trimmed.jpg
maar dan voor de N4. Het enige wat ik kon vinden was op amazon.com (amazon.co.uk) heeft em niet en ik vind het net iets te veel moeite op dat via moeilijke omwegen naar NL te krijgen. Weet iemand een mooi puch met deze beschrijving?

Dit is de pouch op amazon die ik bedoel: http://www.amazon.com/Ult...TF8&qid=1361289335&sr=1-1

Google geeft helaas geen resultaat voor een koopadres in Europa/NL
Een pull-cord is best handig om je telefoon uit het hoesje te halen.. Ik heb deze op het oog. Ziet er erg chique en zakelijk uit en schijnt perfect om de Nexus 4 te passen. Enige is dat je vervolgens telkens met zo'n hoesje loopt te zeulen... Iemand die daar ervaringen mee heeft? Dat is mijn enige reden tot twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Vanmiddag is m'n Diztronic TPU case aangekomen, zit perfect en is van mooie kwaliteit. Heeft een soort van soft-touch, en omdat hij niet zo dik is blijft de Nexus lekker slank. Kostte 12,50 dollar, was binnen een weekje hier.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik moet nog even kijken hoe de opstaande rand me gaat bevallen, ik vind het in ieder geval een dik pluspunt dat de voorkant zo ook beschermd is tegen vallen. Liever géén screenprotector erop, namelijk :)
Zelf denk ik ook over deze case. Waar heb je hem besteld? Ik zie hem 1x op ebay, en bij Diztronic zelf, maar ik zou graag weten of er nog andere opties zijn.

edit: Ik heb een vergelijkbare TPU-case bij een collega gezien, maar dan voor de iPhone 5. Zo'n soort case bevalt me toch wel beter dan de flipcase die ik nu gebruik. Normaal heb ik nooit een case om mijn telefoon heen omdat ik dat lastig vind, maar ik vind de Nexus 4 te dun en te breekbaar aanvoelen. Ik durf hem niet zonder bescherming zomaar ergens neer te leggen.

Diztronic zelf heeft PayPal, dus ik heb de case maar direct daar besteld, voor de totaalprijs van $19.05, oftwel €14.85. De case van mijn collega (van Case Mate) kostte exclusief verzendkosten al €19.95, dus ik denk dat de prijs van deze Diztronic wel goed is.
Anoniem: 430365 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:42:
Een pull-cord is best handig om je telefoon uit het hoesje te halen.. Ik heb deze op het oog. Ziet er erg chique en zakelijk uit en schijnt perfect om de Nexus 4 te passen. Enige is dat je vervolgens telkens met zo'n hoesje loopt te zeulen... Iemand die daar ervaringen mee heeft? Dat is mijn enige reden tot twijfel.
Ik heb een Bugatti Perfect Velvety. Dat is zo'n hoes met een trekkoord, en de N4 past er precies in. De hoes is van echt leer, en hij is prachtig afgewerkt. De reden dat ik hem niet gebruik is dat ik nét wat te vaak word gebeld of zelf bellen moet, en dan is het in-uit-in-uit-in-uit-de-hoes na verloop van tijd voor mij te lastig.

Hoe minder je je telefoon gebruikt, hoe mooier een hoes als de Perfect Velvety is qua afwerking en bescherming. Als je van plan bent je telefoon vaak op te nemen of veel zelf te bellen dan zou ik het niet aanraden.

Als je zo'n hoes wilt proberen, kun je de mijne voor een leuk bedrag overnemen als je wil.

[ Voor 55% gewijzigd door Katsunami op 25-03-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:31
Had mijn pijlen gericht op de Ringke Fusion case voor de Nexus 4. Vond het toch teveel gedoe met bestellen via Amazon (geen PayPal of iets dergelijks mogelijk) en bij de enige Nederlandse shop waar ik hem kon vinden zou het totaal boven de €20,- uitkomen wat me toch iets te gortig werd. Heb dus via eBay een lichtblauwe hardcase (mat oppervlak) besteld die vandaag in de brievenbus lag. Had al zo'n zelfde in het zwart en die beviel erg goed, in mijn lievelingskleur bevalt hij dan uiteraard alleen maar beter :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68ghJ1nr4yT5IlmRlbCFXsDU/full.jpg

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
MiBe schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 01:11:
Had mijn pijlen gericht op de Ringke Fusion case voor de Nexus 4. Vond het toch teveel gedoe met bestellen via Amazon (geen PayPal of iets dergelijks mogelijk) en bij de enige Nederlandse shop waar ik hem kon vinden zou het totaal boven de €20,- uitkomen wat me toch iets te gortig werd. Heb dus via eBay een lichtblauwe hardcase (mat oppervlak) besteld die vandaag in de brievenbus lag. Had al zo'n zelfde in het zwart en die beviel erg goed, in mijn lievelingskleur bevalt hij dan uiteraard alleen maar beter :)

[afbeelding]
Dien Ringke Fusion kan je ook officieel kopen op ebay met paypal. Wel veel verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506822

[spam = weg]

[ Voor 93% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Thx! Dit wordt mijn nieuwe hoes *O*

[ Voor 27% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
TheCeet schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:03:
[...]

Dien Ringke Fusion kan je ook officieel kopen op ebay met paypal. Wel veel verzendkosten...
Klopt, maar dan krijg ik hetzelfde als wanneer ik hem in Nederland besteld; komt het totaal rond de 20 euro uit.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Afbeeldingslocatie: http://cloud3.faout.com/uploads/201303/heditor/201303111512184384.jpg
Ik zou graag de Metrans MWT02 willen bestellen. Op onderstaande site vind ik heb denk ik het goedkoopst tot zover ik gezocht heb. Heeft iemand deze soms toevallig?
Is deze site te betrouwen?
http://www.everbuying.com/product400307.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
MiBe schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:54:
[...]

Klopt, maar dan krijg ik hetzelfde als wanneer ik hem in Nederland besteld; komt het totaal rond de 20 euro uit.
Nog eens gekeken op Ebay.

hun verzending is zwaar gezakt naar 3.99 dollar. komt op totaal van +- 10,87€

Misschien ga ik de witte nu bestellen. Heb namelijk een witte cover besteld van deal extreme, maar deze is niet prettig om vast te houden. De Ringke Case wel.
Of is de Nillkin case vergelijkbaar met de Ringke Case? Even goed dus?

Ringke Slim case:
http://www.ebay.com/itm/R...&var=&hash=item3f1f8b1e47

En de Nillkin Slim Case:
http://www.ebay.com/itm/B...4-E960-Mako-/130807927352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Thnx voor de info, heb hem besteld :) Het totaal komt echter niet op 10,47 hoor, inclusief verzending is nu 18 dollar. Er werd 14,44 euro van mijn rekening geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Hebben jullie het niet over verschillende cases?

SLIM: ~€10,86
US $9,99
Ongeveer EUR 7,76
Verzending: US $3,99 (ongeveer EUR 3,10) - Standard Int'l Shipping
Fusion: ~€13,96
US $13,99
Ongeveer EUR 10,86
US $3,99 (ongeveer EUR 3,10) - Standard Int'l Shipping
Heb de Slim een weekje gebruikt, maar hij is me niet erg bevallen. De extra milimeters had ik onderschat en de speling in de case ter hoogte van de volumeknop (misschien een zeldzaam productiefoutje) was een doorn in het oog. Ben nu een tevreden gebruiker van een 'Titanium' dbrand cover. Net als de Slim maakt 't de Nexus 4 net iets minder glad waardoor 'ie minder snel wegglijdt, en blijft desondanks 'plakken' op de orb. Maar van die ene extra milimeter merk ik niets en de knoppen zijn stukken beter bereikbaar.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 17:34
en de speling in de case ter hoogte van de volumeknop (misschien een zeldzaam productiefoutje) was een door in het oog.
Dan heb je waarschijnlijk een 1st revisie model. Ik kreeg gratis een 2de toegestuurd toen ik dit meldde.
Deze heeft daar geen speling. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bwlian op 27-03-2013 03:02 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Volgens de verkoper (een UK reseller) betreft het een 'Version 2', aldus de advertentie. Dit was me niet eerder opgevallen, maar ik keek 't nog even na naar aanleiding van je post. Hoe dan ook, dank voor je tip, maar voor mij is 't geen probleem meer :) Misschien wel handig voor aspirant-kopers om daarop te letten.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
8088 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 02:59:

[...]

[...]

Heb de Slim een weekje gebruikt, maar hij is me niet erg bevallen. De extra milimeters had ik onderschat en de speling in de case ter hoogte van de volumeknop (misschien een zeldzaam productiefoutje) was een doorn in het oog. Ben nu een tevreden gebruiker van een 'Titanium' dbrand cover. Net als de Slim maakt 't de Nexus 4 net iets minder glad waardoor 'ie minder snel wegglijdt, en blijft desondanks 'plakken' op de orb. Maar van die ene extra milimeter merk ik niets en de knoppen zijn stukken beter bereikbaar.
Inderdaad, ik heb het op de Slim case en MiBe heeft het over de Fusion case.
Mijn fout, had verkeerd gelezen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Ah, op die manier :P Niet dat het uitmaakt, want bij allebei zijn de verzendkosten gelukkig fors naar beneden gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 07:21
coob schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:56:
[...]

Ook deze screenprotectors besteld.
En een Ringke Fusion.
Hoe lang duurt het voor ie uit Texas hier is?
De Spigen screenprotectors heb ik vandaag binnen gekregen vanuit Californië, een nette week dus. Helaas heb ik het voor elkaar gekregen de front protector te verprutsen... 8)7 Beetje oppassen dus! Dit is een handige instructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
cbernardini schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:50:
[...]

De Spigen screenprotectors heb ik vandaag binnen gekregen vanuit Californië, een nette week dus. Helaas heb ik het voor elkaar gekregen de front protector te verprutsen... 8)7 Beetje oppassen dus! Dit is een handige instructie.
Het ziet er zo simpel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
Ik heb dus dit (http://www.mobielbereikba...cket-pouch-malta-22-black) hoesje gekocht maar nu krijg ik mn telefoon er amper weer uit, is dat normaal? Dat het hoesje even moet vormen naar de telefoon ofzo? Heb tot nu toe nog nooit een hoesje gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
8088 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 02:59:

[...]

[...]

die extra speling in de case ter hoogte van de volumeknop heb ik bij m'n Ringke fusion, er zit een kleine 'bult' in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11-2024
Besteld bij ibood en nu al even aan het oriënteren op cases:

Iemand al bekend met de GENx Hybrid Bumper Case?

Blijft de vraag of een bumper de glazen achterkant voldoende beschermt voor vallen (krassen maakt me minder uit).

Anders wordt het toch Ringke Fusion Case (Ja: een eis is dat ik die mooie achterkant kan blijven zien..).

Of is de iBump Bumper RIM Case Edge Cover nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16
Gister de Nexus 4 gekocht op iBood, toevallig want ik had net besloten hem te laten komen uit duitsland.

Accessoires gekocht:
Poetic Borderline Bumper case for Google Nexus 4 Smart Phone E960 LG Black/Gray (€ 18,39 incl verzenden)
BestSkinsEver Google Nexus 4 Total Body Skin Case / Bumper Optimized (€ 9,69 incl verzenden)

Ben nog op zoek naar een Qi laadstation maar ik vind ze nog te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11-2024
Wat meer info over de ibump bumper: hier.

Denk dat ik deze maar eens ga proberen.

Nog geen 18 euro inclusief verzending. Over de Poetic lees ik zaken als slechte batches en uit elkaar vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-06 22:20
Dat ziet er goed uit! Die bumper lijkt me wel wat (extra bescherming voor op vakantie).

Verder gebruik ik sinds een week de SGP Dual screen protectors, achter zit die prachtig, voor kan ik niet wennen aan de dikke rand. Vanmiddag dus maar BestSkinsEver total body setje aangeschaft.

Qi station heb ik hier voorbesteld :

http://www.everbuying.com/product400307.html Met dank aan TheCeet

Voor 42 USD kon ik het niet laten:

Maar het meest ultieme accessoire is toch wel de Pioneer Appradio 2. Samen met de Slimport adapter en Arliberator app heb ik nu 1 op 1 mijn Nexus 4 op de autoradio:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-9e6BcvG108M/UVNPuWzlNxI/AAAAAAAAEbY/3Y__bjFWSrw/s600/_DSC9911.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Vin87 op 29-03-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Vin87 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:59:

Voor 42 USD kon ik het niet laten
Waarom heb je voor deze gekozen? Naast de gunstige prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb deze hoes, case of bumper (hoe je het dan ook mag noemen) op de 25ste besteld, en het is per direct mijn favoriete case. Ik heb hiervoor een Bugatti Perfect Velvety pouch gebruikt, en 2 flipcases via eBay, maar die bevielen me alle 3 niet. De pouch was te omslachtig, en de flipcases maakten de telefoon te groot.

Deze case past rond de achterkant van de N4, en de telefoon klikt er klemvast in. Hij zal er niet uitvallen. De uitsparingen voor de microfoon, lader, camera etcetera zijn prima afgewerkt. De knoppen zijn niet vrij, en eigenlijk vind ik dat wel mooi. Ze vallen "in" de rand van de case, en op de plek van de knoppen bevindt zich een minimale verhoging. Het indrukken van de knoppen gaat prima, en ze zijn goed op gevoel te vinden. De case is gemaakt van een soort kruising tussen rubber en kunststof.

Of hij goed beschermt tegen vallen weet ik niet. Dat doet er ook niet toe, want daarvoor heb ik hem niet gekocht. Ik heb hem gekocht om de N4 wat dikker en lomper te maken (geloof het of niet), want de dunheid, de spiegelgladde afwerking en de glazen achterkant wekten bij mij een te groot gevoel van fragielheid op. Ik durfde de telefoon nooit zomaar neer te leggen op een hardere ondergrond. Deze case lost dat prima op.

En hij past met deze case ook in al mijn broekzakken, behalve één, maar die broek heeft kleine zakken.

Bestellen via de Diztronic website gaat makkelijk met paypal, en de verzending is supersnel; hier dus 4 dagen.

[ Voor 7% gewijzigd door Katsunami op 29-03-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
X-plosive schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:18:
[...]

Waarom heb je voor deze gekozen? Naast de gunstige prijs?
-Het ontwerp vind ik erg mooi, compact
-Volgens een onderwerp op XDA piept hij niet, de verlichting is subtiel, perfect voor de slaapkamer
-In hetzelfde onderwerp zijn alle ervaringen met deze lader positief, dat kan voor de andere goedkope QI laders niet gezegd worden
-Voorzien van micro usb

Ik had hem alleen liever in het zwart gezien. De behuizing zal dan ook zwart gespoten worden met een 'Plasti Dip' rubber coating (die gewoon weer te verwijderen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 23:02
Katsunami schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:51:
[...]

Bestellen via de Diztronic website gaat makkelijk met paypal, en de verzending is supersnel; hier dus 4 dagen.
Thanks voor de tip, heb hem ook besteld. Voor degenen die ook geïnteresseerd zijn: ik vond dat de coupon code XDA 10% van de prijs afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Vin87 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:52:
[...]

-Volgens een onderwerp op XDA piept hij niet, de verlichting is subtiel, perfect voor de slaapkamer
-In hetzelfde onderwerp zijn alle ervaringen met deze lader positief, dat kan voor de andere goedkope QI laders niet gezegd worden
-Voorzien van micro usb

Ik had hem alleen liever in het zwart gezien. De behuizing zal dan ook zwart gespoten worden met een 'Plasti Dip' rubber coating (die gewoon weer te verwijderen is).
Als je heb binnen hebt. Wil je dan erna eens je bevindingen van geven? Ze verwachten hem pas 10 april terug in stock dus het zal eind april zijn dat je je lader zal ontvangen wrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Ik zit ook nog steeds te kijken naar zo'n Qi-lader. Nu ze de Nexus 4 op iBood hebben gehad mogen ze van mij ook wel met die Orb lader komen. Weet iemand toevallig of ze al bij onze oosterburen te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430365

DJ Hentai schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:01:
Wat meer info over de ibump bumper: hier.

Denk dat ik deze maar eens ga proberen.

Nog geen 18 euro inclusief verzending. Over de Poetic lees ik zaken als slechte batches en uit elkaar vallen..
Dit was alleen het geval met de eerste batch. Die van mij is na twee maanden intensief gebruik nog volledig intact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Zijn er hier mensen met een ringke hybrib fusion case? Ben wel benieuwd of die bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putifar
  • Laatst online: 06-06 10:25
twowheeler schreef op maandag 01 april 2013 @ 15:35:
Zijn er hier mensen met een ringke hybrib fusion case? Ben wel benieuwd of die bevalt
Ik heb er eentje een week in gebruik gehad, maar vond het geheel toch te bulky. De case sluit wel heel netjes af en de achterkant is prima zichtbaar. Ik had daar wel last van het 'wet spot effect', waar elders ook over wordt geklaagd. Ik heb 'm er weer af en heb nu een Bugatti Desert. Er gaat toch niets boven een blote Nexus 4. 8)

Dus als je interesse hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Vin87 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:52:
[...]

-Voorzien van micro usb

Ik heb de Metrans MWT02 ook besteld! Klinkt al een goede Qi lader, las ook een review op XDA (http://forum.xda-develope...p?p=38430657&postcount=56) en de eigenschappen van dit apparaat en de prijs zien er goed uit. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv

Maar het meest ultieme accessoire is toch wel de Pioneer Appradio 2. Samen met de Slimport adapter en Arliberator app heb ik nu 1 op 1 mijn Nexus 4 op de autoradio:
wow das netjes!! Heb je die Slimport adapter nog een beetje goedkoop kunnen halen ergens? Vind het ook wel mooi, maar de prijzen die ik zag (30,= +) is te duur voor mij. Is meer voor de fun dat ik zoiets wil hebben.. niet om dagelijks te gaan gebruiken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Ik had de Slimport adapter bij Amazon.de gekocht voor 30 euro inclusief verzending, ze hebben er nu nog maar één op voorraad, die moet 130 euro kosten (mafketels)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:08
Dat ziet er goed uit! Die bumper lijkt me wel wat (extra bescherming voor op vakantie).

Verder gebruik ik sinds een week de SGP Dual screen protectors, achter zit die prachtig, voor kan ik niet wennen aan de dikke rand. Vanmiddag dus maar BestSkinsEver total body setje aangeschaft.

Voor 42 USD kon ik het niet laten:

[afbeelding]
Jouw Celica? Nice..

En hoe gaat de bediening? Over de android compatibiliteit staat helaas nog geen filmpje bij Pioneer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-06 05:56
Om jullie eventjes te informeren, gisteravond is de officiële Nexus 4 headphones uitgekomen met mic en is handsfree. Het kost 20 dollar en lijkt verdacht veel op de LG QuadBeat die wordt meegeleverd met de LG Optimus G. Hier is de link Referrals zijn niet toegelaten. en in deze link zie je ook de headphones op eBay die wordt verkocht door LG zelf
en is eigenlijk precies dezelfde, alleen die heeft een LG logo erop staan.

[ Voor 6% gewijzigd door AmbroosV op 05-04-2013 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Mijn Poetic Borderline Bumper en BestSkinsEver Total Body Skin (Case / Bumper Optimized) zijn inmiddels binnen, nu nog wachten op mn Nexus 4 van iBood :> Vlotte levering van beide artikelen, de Poetic Bumper in 6 dagen (uit Engeland) en de BestSkinsEver 7 dagen (uit Amerika). Grappige tekst op de envelop van de BestSkinsEver "Made right here in the USA", wat nou right here...

Dit zou de final version moeten zijn van de Poetic Bumper, heb daar nog geen klachten over gelezen op internet. Bumper ziet er degelijk uit en ligt lekker in de hand:
Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/8687/img20130404wa00001.jpg

De front screen protector van BestSkinsEver past perfect binnen de Poetic Bumper:
Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/3973/img20130405073212.jpg

Ik laat nog even weten hoe het bevalt als het daadwerkelijk op de telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-05 23:59
Afgelopen maandag de Diztronic Matte Back Black TPU Case besteld via de site van Diztronic zelf (12,5 dollar) en vandaag (vrijdag) al bezorgd. BIj bestellen XDA invullen voor korting.
Past perfect, ben er heel tevreden mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Marbo op 05-04-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-06 14:23
Vandaag de Metrans MWT02 draadloze oplader ontvangen. Behoorlijke deceptie. Niet alleen nog even ruim EUR 25 moeten afrekenen bij DHL aan invoerkosten, ook de functionaliteit valt tegen. Het apparaat is niet helemaal vlak dus gaat het toestel glijden en stopt het met laden. Hij moet echte helemaal precies op de sweet spot liggen anders houdt hij ermee op. dan piept hij ook steeds als hij wel of geen contact heeft met de lader.
Ik hoop vd andere kopers dat dit een maandag ochtend produkt is en niet representatief vd normale kwaliteit. Mocht de situatie alsnog ten goed keren dan laat ik het hier nog weten.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Laatst online: 20:03
Bezit nu 2 weken mijn Nexus 4 toestel. Wat een verademing in vergelijking met mijn twee jaar oude Desire HD! Als ik het nu zo bekijk denk ik dat ik bij de Nexus experience zal blijven.

Uiteraard heb ik wat accessoires erbij gekocht. Eerst de Spigen ultra clear screenprotectors geprobeerd op te plakken. Hier heb ik met beide screenprotectors ernstig gefaald. Of dit aan de protectors ligt of mijn plak skills weet ik niet. Ik zal ze echter niet snel aanraden aan andere mensen. Erg veel geld voor wat het product waard is.

Maar samen met de Ringke Fusion case gebruik ik nu de bumper optimized screenprotector van Bestskinsever. Heb nog nooit een screen gehad die zo glad, makkelijk aan te brengen, waarop weinig vingerafdrukken te zien zijn en dat allemaal voor 7 dollar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Mijn SGP protector zit perfect, die op de Nexus 4 van mijn vriendin ook. Zowel de voor als achterkanten. Wel vind ik dat de protector voor te krap gesneden is, maar dat is logisch voor een 'droge' protector. Ik heb nu een 'full body' skin van The Best Skins Ever besteld, maar ook deze is wat krap gesneden (terwijl ik toch voor de niet case-optimized versie heb gekozen)..

Verder heb ik dit hoesje binnen gekregen, de Samsung S3 versie, maar die zit echt veel te strak. De Nexus kraakt gewoon als je hem erin propt én ik heb de hoes al met van alles ruimer proberen te maken:

Bugatti Twowaycase:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.idealo.com/folder/Product/3624/2/3624218/s1_produktbild_gross/bugatti-fashion-twowaycase-iphone-5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
[b][message=40056322,noline]

Verder heb ik dit hoesje binnen gekregen, de Samsung S3 versie, maar die zit echt veel te strak.
Dat heb ik ook met de Perfect Velvety. Niet zo strak dat de Nexus kraakt, maar strakker dan ik zelf handig vind. Hoe kan de S3 er dan in passen; die is net zo groot als de Nexus 4, hij is alleen een fractie dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Die fractie doet het hem, net een s3 en One X geprobeerd, die passen prima, de Nexus is net wat vierkanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023

Bulkzooi

Lexpert

X-plosive schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:24:
Gister de Nexus 4 gekocht op iBood, toevallig want ik had net besloten hem te laten komen uit duitsland.

Accessoires gekocht:
Poetic Borderline Bumper case for Google Nexus 4 Smart Phone E960 LG Black/Gray (€ 18,39 incl verzenden)
BestSkinsEver Google Nexus 4 Total Body Skin Case / Bumper Optimized (€ 9,69 incl verzenden)

Ben nog op zoek naar een Qi laadstation maar ik vind ze nog te duur.
Ik heb via Dld (via Google en een Duits vriend maar kan ook via saturn of mediamarkt of zo) een Nexus 4 besteld. Qua accessoires wil ik exact dezelfde bestelling doen met nog een houder voor in de auto voor €15,- (+ een losse dual 12v chager(3,1A), van €13,-).

Verder wil ik ook nog een Slimport adapter (€30) aanschaffen. Dit om m.b.v. XBMC (libstagefright) 1080P te streamen naar mijn tv. Al met al zo'n €215 aan accessoires (incl. JBL Flip bluetooth speaker van € 130)

[ Voor 24% gewijzigd door Bulkzooi op 08-04-2013 15:03 ]

MAGA :: Make Accountability Great Again ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 17:34
Lees ik meteen dat de MHL kabel die ik kocht voor de vorige Nexus niet gaat werken, bedankt. :)

Ook bedankt voor de eBay link voor de Ringke Fusion Premium Hybrid Hard Case Cover.
Sinds de 27ste onderweg en geen werkende tracking, nog even geduld dan maar?

[ Voor 46% gewijzigd door Bwlian op 07-04-2013 01:59 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Bulkzooi schreef op zondag 07 april 2013 @ 01:10:
[...]

Ik heb via Dld een Nexus 4 besteld. Qua accessoires wil ik exact dezelfde bestelling doen met nog een houder voor in de auto voor €15,- (+ een losse dual 12v chager(2v), ook van €15,-).

Verder wil ik ook nog een Slimport adapter (€30) aanschaffen. Dit om m.b.v. XBMC (libstagefright) 1080P te streamen naar mijn tv. Al met al zo'n €220 aan accessoires (incl. JBL Flip bluetooth speaker van € 130)
Ik lasoover de autoohouder dat het niet zo'n geweldig ding. Het zo op een gegeven moment residu achterlsaten op je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023

Bulkzooi

Lexpert

ECiftci schreef op zondag 07 april 2013 @ 09:28:
[...]

Ik lasoover de autoohouder dat het niet zo'n geweldig ding. Het zo op een gegeven moment residu achterlsaten op je telefoon...
thnx. ik zal eens wat meer research doen..

MAGA :: Make Accountability Great Again ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Vin87 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:49:
Verder heb ik dit hoesje binnen gekregen, de Samsung S3 versie, maar die zit echt veel te strak. De Nexus kraakt gewoon als je hem erin propt én ik heb de hoes al met van alles ruimer proberen te maken:

Bugatti Twowaycase:

[afbeelding]
Dat hoesje heb ik ook voor de Nexus 4, zat in het begin ook 'te' strak. Van kraken geen last gehad, en na een paar keer in/uit het hoesje past de Nexus 4 bij mij ook een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud1234
  • Laatst online: 15-06-2022
Voor iedereen met een Nexus 4 of ander Qi compatibel apparaat, kijk eens op deze site: http://www.cnectstore.com/index.php/nieuws/

Een draadloze inbouw oplader voor alle Qi apparaten. Er komen zelfs sleutelhangers om ook apparaten zonder Qi te kunnen opladen zoals bijvoorbeeld iphones etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 16-06 10:51
ruud1234 schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:39:
Voor iedereen met een Nexus 4 of ander Qi compatibel apparaat, kijk eens op deze site: http://www.cnectstore.com/index.php/nieuws/

Een draadloze inbouw oplader voor alle Qi apparaten. Er komen zelfs sleutelhangers om ook apparaten zonder Qi te kunnen opladen zoals bijvoorbeeld iphones etc.
Ziet er wel gaaf uit.
Misschien wat om in me nachtkastje in te bouwen.

Heeft er iemand al een Qi-autohouder gevonden voor de Nexus 4?
Ik wil graag draadloos opladen net als bij me Galaxy Nexus voor het behoudt van de
USB-poort.

Ik weet dat Nokia in Mei met een Qi-autohouder uitkomt.
Hier zit ook een NFC chip in.
Met apps kan je er dus voor zorgen dat de bluetooth word in geschakeld en de carmode (als deze uberhaupt zit ingebouwd). Dat vond ik namelijk een mooie feature van de GNex.

Het nadeel van een NFC chip toggle is dat hij elke keer schakeld als je het scherm aandrukt |:(

Iemand hier andere ideeen bij?

[ Voor 23% gewijzigd door Dubrillion op 08-04-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
peacelord schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 18:42:
Vandaag de Metrans MWT02 draadloze oplader ontvangen. Behoorlijke deceptie. Niet alleen nog even ruim EUR 25 moeten afrekenen bij DHL aan invoerkosten, ook de functionaliteit valt tegen. Het apparaat is niet helemaal vlak dus gaat het toestel glijden en stopt het met laden. Hij moet echte helemaal precies op de sweet spot liggen anders houdt hij ermee op. dan piept hij ook steeds als hij wel of geen contact heeft met de lader.
Ik hoop vd andere kopers dat dit een maandag ochtend produkt is en niet representatief vd normale kwaliteit. Mocht de situatie alsnog ten goed keren dan laat ik het hier nog weten.
Ik heb deze ook besteld maar voorlopig nog niet binnen, waar heb je hem vandaan? Zie je aan het uiterlijk van het apparaat dat hij anders is dan de afbeeldingen die er op internet van beschikbaar zijn? Het apparaat ziet er helemaal vlak uit op de afbeeldingen, hoe is hij niet vlak dan? Dat piepje is normaal volgens mij.

Vlakker dan dit kan het volgens mij niet:
Afbeeldingslocatie: http://s1.postimage.org/k3ci66gsv/IMG_20130224_191759.jpg

Balen van de invoerkosten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Dubrillion schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:24:
[...]

Ik weet dat Nokia in Mei met een Qi-autohouder uitkomt.
Hier zit ook een NFC chip in.
Met apps kan je er dus voor zorgen dat de bluetooth word in geschakeld en de carmode (als deze uberhaupt zit ingebouwd). Dat vond ik namelijk een mooie feature van de GNex.

Het nadeel van een NFC chip toggle is dat hij elke keer schakeld als je het scherm aandrukt |:(

Iemand hier andere ideeen bij?
Ik zou gewoon losse NFC tags kopen, kost bijna niks op eBay en dan gewoon 2 plakken in de auto, 1 voor 'in auto gaan', 1 voor 'uit auto gaan'. Je hoeft dan ofcoz niks te togglen maar je kunt gewoon alles uit/aan zetten wat je wilt. Let er even op dat Mifare tags niet 100% ondersteund worden. Je kunt wel het serienr lezen en sommige toggle apps werken op basis van serienr. Wil je echt NFC data in de tag dan moet je NFC tags kopen, bv deze http://www.ebay.nl/itm/5x...m4ac08f3081#ht_859wt_1397
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste