Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:45
Na veel reviews en berichten in dit topic heb ik de volgende case besteld, de Rearth Ringke Fusion Case voor de Google Nexus 4:

http://www.mobilefun.nl/3...oor-de-google-nexus-4.htm

Ben benieuwd!

Zal hier updaten als ik heb binnen heb hoe hij bevalt

[ Voor 10% gewijzigd door Ruvetuve op 09-05-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik heb net op de LiveChat van Portenzo gevraagd of ze ook Nexus 4 cases gaan maken.
''Portenzo ?? wie zijn dat ??
http://shop.portenzo.com/alano-for-nexus-7/

http://shop.portenzo.com/alano-bookcase-for-iphone-5/ (jaja iPhone ik weet het, maar dit zijn de Alano voor telefoons)

De mensen van z'n beetje de gaafste cases die er zijn ;)

Ze zeiden dat als er genoeg request kwamen dat ze het zouden overwegen.
Dus iedereen die ook geinteresseerd is in een prachtige Alano case voor ze N4 zou
even een mailtje moeten sturen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 15-05-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Laatst online: 09:58
Philips draadloze lader en Nexus 4 bumper aangeschaft, toch heel leuk speelgoed. De bumper ziet er echt strak uit:) enige nadeel dat ik nu beide kanten schoon moet maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 15:04
Mag ik vragen waar je de Philips lader nog hebt kunnen vinden?
Omdat het naar mijn weten overal uitverkocht was. :>

[ Voor 30% gewijzigd door Bwlian op 15-05-2013 17:58 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Laatst online: 09:58
Marktplaats ;) 25 euro voor betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
Ruvetuve schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:54:
Na veel reviews en berichten in dit topic heb ik de volgende case besteld, de Rearth Ringke Fusion Case voor de Google Nexus 4:

http://www.mobilefun.nl/3...oor-de-google-nexus-4.htm

Ben benieuwd!

Zal hier updaten als ik heb binnen heb hoe hij bevalt
Inmiddels binnen en hij bevalt prima.
  • Netjes verpakt
  • Sluit goed aan op de telefoon
  • Niet heel stroef op bijv. een tafel. Maar hij glijdt minder als zonder bumpercase
  • Niet extreem dik, mooie slanke bumper
  • Knoppen prima in te drukken
  • Tip: maak de achterkant van je telefoon goed schoon, plastic van bumpercase is helder en volledig doorzichtig, wil je geen vuil tussen dus :p
Goede keus dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:13
andremichel schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:23:
[...]

Ik heb hem ook besteld. Ben benieuwd naar de lever termijn. :)
Besteld op 2/5 en geleverd op 13/5 in keurige verpakking. Alleen, ik kan moeilijk aan de power en de
volume knop. Die flap vind ik ook maar hinderlijk. Ik gebruik nu opnieuw mijn grip S line wave gel case.
Jammer want de KLD Enland is zeer mooi afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

vhal

ಠ_ಠ

Ruvetuve schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:34:
[...]

Inmiddels binnen en hij bevalt prima.
  • Netjes verpakt
  • Sluit goed aan op de telefoon
  • Niet heel stroef op bijv. een tafel. Maar hij glijdt minder als zonder bumpercase
  • Niet extreem dik, mooie slanke bumper
  • Knoppen prima in te drukken
  • Tip: maak de achterkant van je telefoon goed schoon, plastic van bumpercase is helder en volledig doorzichtig, wil je geen vuil tussen dus :p
Goede keus dus :)
Ik zit ook te kijken maar hoe is de dikte van het plexiglas aan de achterzijde? Op de stockplaatjes ziet dit er vrij dik uit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
vhal schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:26:
[...]

Ik zit ook te kijken maar hoe is de dikte van het plexiglas aan de achterzijde? Op de stockplaatjes ziet dit er vrij dik uit.
Is goed dik inderdaad, misschien als meetgraad: mijn LG Nexus 4 met bumper is even dik als mijn Samsung Galaxy S1 zonder bumper :p hoop dat je daar wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Mijn Wireless QI Charger (draadloze lader) gebruik ik nu ruim een week. Ben er erg goed over te spreken. Heb hem hier besteld via eBay voor 22 GBP (ongeveer 25 euro). Hij wordt gratis verzonden vanuit Hongkong. Ik heb er ongeveer 3 weken op moeten wachten. Het laden gaat ongeveer net zo snel als via USB aan de computer. Het laden is wel langzamer dan met een stopcontact lader. Aan het lampje op de wireless charger kan je zien of hij oplaad. (deze brand dan blauw). Als hij vol is stopt het opladen en wordt het lampje groen. Zodra je de telefoon op de lader legd, hoor je ook een harde pieptoon. Deze heb ik 'uitgeschakeld' door de lader open te schroeven en de bovenkant van de speaker eraf te halen. Nu zie je alleen aan het lampje en aan je telefoon dat hij aan het opladen is.
Een goede oplader voor weinig geld!

Afbeeldingslocatie: http://www.opel-leds.com/Wireless_Charger_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.opel-leds.com/Wireless_Charger_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.opel-leds.com/Wireless_Charger_3.jpg

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Via V&A een Metrans Qi lader gekocht.

Eerste indrukken zijn wel goed. Wel viel het op dat de temperatuur binnen no-time opliep naar 40-41 graden. Vervolgens daalde hij weer een paar graden, ging weer verder laden om weer te stoppen rond de 40-41 graden. En dit ging zo een tijdje door. Rond de 90% daalde de temperatuur v/d accu aanzienlijk en kwam vervolgens niet hoger dan 22-23 graden. Maar zeker in het begin werd de lader (en daarmee ook de telefoon) vrij warm.

De lader heeft wel een kritieke sweetspot maar na een paar keer plaatsen weet je wel hoe je hem neer moet leggen. Je hoort dan vervolgens een pieptoon. Verder is hij mooi plat waardoor de telefoon er niet vanaf glijdt.

Klein OT vraagje: ik zie hierboven en elders een mooie batterij% indicator op het lockscreen (?). Is dit een algemene instelling of een app?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:36
Dat is de indicator van "Battery Widget Reborn":

Google Play: Battery Widget Reborn (BETA)..

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Nu online
De Metrans lader lijkt het bij mij niet goed te doen, als ik de Nexus er op leg gaat hij wel heel even laden, maar vrijwel gelijk weer uit. Dit herhaalt zich dan nog 1 of 2 keer, maar tot echt constant laden komt het niet. Er zat een 1000mA lader aan de Metrans, gezien het feit dat hij geleverd werd met een chinese plug. De meegeleverde lader was echter wel 2000mA, is dat wellicht het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Gisteren de Rearth Ringke Slim binnen gekregen. Eerst had ik een spotgoedkope Chinese plastic bumper die me prima beviel hoewel hij een beetje dik was (viel erg mee). Moet zeggen dat de Ringke me een beetje tegenvalt: hij is heel erg dun en vraag me af of hij uberhaupt bescherming biedt bij een val. Ik vermoed nauwelijks. Mijn Chinese case deed dat iig wel goed aangezien ik 'm daarin al eens heb laten vallen: niks aan het handje. De Ringke biedt iig minimale bescherming denk ik. Mooi is hij wel, hij zit er als een dun schilletje omheen en valt weinig op.

[ Voor 12% gewijzigd door VR46 op 24-05-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aran
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 21:32
Ik heb inmiddels via Amazon 2 cases besteld, beide van poetic. De bumper: borderline (7 pond]. En de slim case: palette (5 pond). Over beide cases ben ik erg te spreken.

Als je een totale order plaats van minimaal 25 pond bij bepaalde aanbieders dan is verzenden gratis.

Ook heb ik screenprotectors gekocht op Amazon: vividshield HD crystal clear. 3 stuks voor 8 pond. Aanbrengen ging makkelijk en het plastic voelt erg goed. Niet rubberachtig, glijdt erg goed met de vingers.

Met andere woorden. Alle drie aanraders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Ik heb de Rearth Ringke Slim nu enkele weken in gebruik.

Het is mijn eerste bescherming/accessoire voor een telefoon ooit, ik vind dat soort dingen een telefoon oerlelijk maken namelijk en ik ga vergeleken met anderen zeer voorzichtig met mijn telefoons om dus ook nooit nodig gehad. Echter de Nexus 4 vind ik zo fragiel op de hoeken, je zou bijna zeggen, ze hebben het zo gebouwd dat het glas de impact wel op moet vangen... Bovendien ging ik van 3,7 naar 4,7 inch, dus al een grote telefoon zou nog lomper worden, dus een minimalistisch ontwerp vond ik erg belangrijk bij de keuze.

Na inlezen werd het dus de Rearth Ringke Slim.Dit voor 14 dollar incl verzending, duurde iets van 10 dagen. Valt enorm mee! De ervaring is tot nu toe geweldig! Het is echt minimalistisch, voegt nauwelijks volume toe, maar ik vind de bescherming ruim voldoende, de hoeken worden overlapt en bij een impact hoeft alleen de kracht van de eerste impact verdeeld te worden en dat zal het doen zegt mijn logica mij nu het van dichtbij kunnen inspecteren van de case. De tijd zal leren of dit waar is.

Nog een belangrijk punt vond ik de enorme gladheid van de achterkant van de Nexus 4. Hij glijdt echt alle kanten op, op bed, van je kussen, spontaan draaien op een gladde tafel omdat de (externe) muziek enige resonantie teweeg brengt. De case bracht dat ook allemaal ten einde. Zeker niet stroef, maar het is geen ijs meer. Hij blijft gelukkig overal weer liggen. :) Ik ben erg blij mee en ben positief verrast!

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
The_Admin schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:06:
De Metrans lader lijkt het bij mij niet goed te doen, als ik de Nexus er op leg gaat hij wel heel even laden, maar vrijwel gelijk weer uit. Dit herhaalt zich dan nog 1 of 2 keer, maar tot echt constant laden komt het niet. Er zat een 1000mA lader aan de Metrans, gezien het feit dat hij geleverd werd met een chinese plug. De meegeleverde lader was echter wel 2000mA, is dat wellicht het probleem?
Ja, de Metrans doet het alleen op een 1800mA of 2A lader, met een 1A lader weigert hij dienst. De bijgeleverde 2A lader heeft een USA plug en is met een simpel verloopje (bijvoorbeeld reisadapter) te gebruiken in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Gisteravond een glossy bodyskin geplaatst van Bestskinsever. De applicatie met een zeepoplossing heeft niet mijn voorkeur maar biedt wel het gewenste resultaat. Zoals bij elke screenprotector zou ik dit wel aanbrengen in de badkamer (na een flinke douche) om stof te beperken. Het aanbrengen is wel makkelijk. Door de zeepoplossing kan je screen goed positioneren om uiteindelijk het overtollige water met een kaartje weg te duwen. Let dan wel even op de speaker.

Wel lijkt de screen net een fractie te groot. De zijkanten van de nexus lopen iets schuin af waardoor het lijkt alsof de screen daar niet helemaal mooi loopt. Maar dit kan ook aan mijn plakskils liggen ;) Er is ook een variant die een stuk kleiner is en ook icm een bumber te gebruiken is.

Vanavond moet ik de achterkant nog plakken, hopelijk is de voorkant dan al droog. Verder twijfel ik nog of ik de zijkanten ook nog aanbreng. Ik zie er persoonlijk niet zo heel veel meerwaarde in en ik ben bang dat de telefoon dan heel erg shiny wordt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Laatst online: 15-07 10:32
Voor iedereen die nog een headset zoekt voor de Nexus 4, kan ik de Noisehush NX80 aanraden. Heeft een ingebouwde microfoon en een button om oproepen te beantwoorden of om muziek af te spelen. Geluidskwaliteit is echt verrassend goed, vooral de bass is een stuk beter dan die van mijn oude Apple oortjes. Ik zat eerst te twijfelen tussen de originele Nexus 4 oordopjes uit de Play Store, maar heb toch voor deze gekozen en ik ben er dik tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
tonyto_tp schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:10:
Voor iedereen die nog een headset zoekt voor de Nexus 4, kan ik de Noisehush NX80 aanraden. Heeft een ingebouwde microfoon en een button om oproepen te beantwoorden of om muziek af te spelen. Geluidskwaliteit is echt verrassend goed, vooral de bass is een stuk beter dan die van mijn oude Apple oortjes. Ik zat eerst te twijfelen tussen de originele Nexus 4 oordopjes uit de Play Store, maar heb toch voor deze gekozen en ik ben er dik tevreden mee!
Na jou ervaring en een review te hebben gelezen ben ik ook voor de Noishush gegaan.
Hoelang duurde het bij jou voor ze binnen waren? Welke kleur heb je? :)
Ik was nog opzoek naar een setje die niet te gek duur is. Ik luister vaak muziek tijdens het sporten buiten.
Het hoeft geen top kwaliteit te zijn, maar een beetje beter dan de standaard die met telefoons word meegeleverd mag wel :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 30-05-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Laatst online: 15-07 10:32
Dubrillion schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:22:
[...]

Na jou ervaring en een review te hebben gelezen ben ik ook voor de Noishush gegaan.
Hoelang duurde het bij jou voor ze binnen waren? Welke kleur heb je? :)
Ik was nog opzoek naar een setje die niet te gek duur is. Ik luister vaak muziek tijdens het sporten buiten.
Het hoeft geen top kwaliteit te zijn, maar een beetje beter dan de standaard die met telefoons word meegeleverd mag wel :*)
Ik heb de blauw-zwarte :P. Het duurde bij mij ongeveer een week voordat ze binnen waren; ik had ze de 22e besteld en gisteren kwamen ze binnen. Voor €15 zijn wat mij betreft dit de beste oordopjes die je kunt krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mijn vrouw zag deze oordopjes naar aanleiding van deze post en die wilde ze ook hebben, dus zojuist de blauw-zwarte variant gekocht.

Vorige week ook al de nodige dingen besteld voor de Nexus-en (zowel voor mijn vrouw als voor mij) zoals hoesjes, autohouders en draadloze laders.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
Thanks, gisteravond laat besteld en vanmorgen al een trackingnummer. Ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Pino112 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:32:
[...]

Thanks, gisteravond laat besteld en vanmorgen al een trackingnummer. Ben benieuwd :).
Ik kreeg ook direct een tracknummer, maar waar kan ik deze invoeren :$

Ik heb het al gevonden O-)
Kon na 48u pas aanklikken

[ Voor 10% gewijzigd door Dubrillion op 03-06-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Op zoek naar een wallet/book case voor de Nexus. Het moet een vervanger worden voor mijn portemonnee :).
Het moet eigenlijk zoiets worden:
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/758809606/New-Mobile-font-b-Phone-b-font-Leather-Case-for-font-b-Google-b-font-Nexus.jpg

Zoiets als dit.
Heeft iemand ervaringen met een dergelijke case? Zoja, welke?

[ Voor 12% gewijzigd door the-edge op 03-06-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
the-edge schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:25:
Op zoek naar een wallet/book case voor de Nexus. Het moet een vervanger worden voor mijn portemonnee :).
[afbeelding]

Zoiets als dit.
Van het weekend ben ik jarig en krijg ik deze:
http://www.mobilefun.nl/3...-nexus-4---bruinterra.htm

Lijkt me erg makkelijk als je op vakantie bent. Dan hoef je je portomonee niet meer mee te nemen.
Misschien vindt je deze ook mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Die is ook wel mooi inderdaad, ik had deze nog gevonden:
http://www.boxwave.com/lg...us-4-case/bwpdd/mmp-zmfz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Die is ook erg mooi.
Als je nou echt iets stoers wilt (kost wel wat) moet je even op Portenzo de vraag stellen
of er ook een Nexus 4 bookcase komt. Hoe meer vragen hoe meer kans dat ze het gaan doen.
Als ze dat doorzetten koop ik er zeker 1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Dubrillion schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:30:
[...]

Die is ook erg mooi.
Als je nou echt iets stoers wilt (kost wel wat) moet je even op Portenzo de vraag stellen
of er ook een Nexus 4 bookcase komt. Hoe meer vragen hoe meer kans dat ze het gaan doen.
Als ze dat doorzetten koop ik er zeker 1 _/-\o_
De cases van Portenzo zijn erg mooi, echter geen vervanger voor mijn portemonnee. Daar was ik naar op zoek en dat is de Boxwave mij inziens meer. Over de prijs nog niet gesproken, feit is dat Portenzo erg duur is :')

[ Voor 6% gewijzigd door the-edge op 04-06-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Het lijkt mij overigens niet fijn bellen met zo'n flap. Voor een tablet kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
vhal schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:35:
Het lijkt mij overigens niet fijn bellen met zo'n flap. Voor een tablet kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen.
Vaak kosten deze hoesjes niet gek veel (*die ik linkte kost 23euro).
Het lijkt me gewoon handig als je op vakantie je portomonee in je appartement kan laten
en wat geld en belangrijke pasjes bij je telefoon kan doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Geprobeerd de Boxwave classic te bestellen via boxwave.com - is mijn creditcard geblokkeerd door de Rabobank :| ... Wegens veiligheidsredenen permanent geblokkeerd en er is een nieuwe pas onderweg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
Weet iemand waar ik ook goede maar toch goedkope screen protectors kan bestellen? Heb er nu twee verknald van BestSkinsEver. Opzich goede skins maar kwam er later achter dat ik de NIET-bumper-optimized had. Dus laten alle randen elke keer los.

Nu wou ik de bumper-optimized bestellen maar helaas die hebben ze nu dus niet meer.

Dus mijn vraag was weet iemand voor maximaal €10 euro screen protectors met wel een beetje kwaliteit? Heb er nu een simpele TPU case omheen maar krijg binnenkort de Ringke Fusion Hybrid case binnen dus daar moet die wel goed in passen. Mag ook een twin pack zijn voor iets meer, omdat mijn vriendin ook er 1 nodig heeft.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Martino-s schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:19:
Mijn Wireless QI Charger (draadloze lader) gebruik ik nu ruim een week. Ben er erg goed over te spreken. Heb hem hier besteld via eBay voor 22 GBP (ongeveer 25 euro).
n.a.v. jouw info ook bij dezelfde aanbieder deze lader gekocht in mijn geval duurde het 12 dagen en werkt volgens verwachting.
Het laden duurt nagenoeg net zo lang als met de USB cable van uit de PC (voor mij snel genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:38

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

the-edge schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:25:
[afbeelding]

Zoiets als dit.
Klik even rond op Ebay, vind je genoeg:
http://www.ebay.com/sch/i...r+case&_sacat=0&_from=R40

Ik had een Nilkin, maar ik vond dat flapje niet fijn bellen en heb die verkocht.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Dubrillion schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:03:
[...]

Ik kreeg ook direct een tracknummer, maar waar kan ik deze invoeren :$

Ik heb het al gevonden O-)
Kon na 48u pas aanklikken
En ik heb ze binnen :)

Beste nummer om ze mee te testen qua bass is natuurlijk Limit to your Love, boh wat klinken ze goed _O_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Pino112 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:11:
[...]

En ik heb ze binnen :)

Beste nummer om ze mee te testen qua bass is natuurlijk Limit to your Love, boh wat klinken ze goed _O_ :9
Mijn vrouw is er ook goed over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Zo, deze maar eens besteld. Ben zeer benieuwd.

Hiermee zeg ik mijn traditionele portemonnee vaarwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Ik heb van het weekend de Ringke Discover in gebruik genomen.
http://www.mobilefun.nl/3...-nexus-4---bruinterra.htm
Erg mooie case waar de N4 perfect in past. Ook zijn alle poorten nog vrij.
Enige nadeel is dat me Qi lader niet meer werkt....

De NoiseHush headset bevalt erg goed. Een aanrader voor wie ze nog niet besteld heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, dus weg.

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 25-06-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
  • Laatst online: 12-08 22:35
Hey allen,
Ik ben zelf gefascineerd door het gebruik van 3D printen om (custom) accessoires voor gadgets (smartphones) te produceren. Ik heb sinds kort een Nexus 4, dus vanzelfsprekend werd mijn project een 3D printable case voor de Nexus 4 ontwerpen. Uiteindelijk ben ik tot een lichte bumper, doch stevige bumper gekomen die bescherming biedt op de belangrijkste punten.

Meer over het process kun je op mijn weblog lezen, en de uiteindelijke bumper kun je kopen via Shapeways, voor dezelfde prijs als een "normale" bumper. Het materiaal wat shapeways aanbiedt is vele malen steviger dan wat je uit een "hobby" printer kunt krijgen. Bovendien zijn de prijzen per cm3 materiaal erg laag, vanwege de batch printing processen die ze toepassen om de kosten te drukken.

Afbeeldingslocatie: http://blog.pepf.nl/wp-content/uploads/2013/05/nexusbumpers-310x174.png

Voordeel van deze bumper is de mogelijkheid tot customisen. De huidige versie heeft nog geen variaties, maar ik wil in de toekomst graag een aantal customisations aanbieden; zoals het printen van een tekst of naam in het frame. Ook lijkt het me interessant om verschillende patronen aan te bieden die fragiele achterkant van de telefoon kunnen bedekken.

Wat denken jullie er van? Feedback is welkom ;)

Pepf's Blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Hé pepF wat gaaf joh :D
Als je alle kleuren kan doen en wat tekst erop kan printen heb je hier al een klant.
Ik hou echter niet wat bumpers die me telefoon te ''dik'' maken. Maar zo te zien valt dit wel mee.

Ik ga je blog in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vandaag de QI laders binnen gekregen en ze werken perfect. Geen gedoe meer met kabeltjes inprikken om op te laden.
pepF schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:22:
Hey allen,
Ik ben zelf gefascineerd door het gebruik van 3D printen om (custom) accessoires voor gadgets (smartphones) te produceren. Ik heb sinds kort een Nexus 4, dus vanzelfsprekend werd mijn project een 3D printable case voor de Nexus 4 ontwerpen. Uiteindelijk ben ik tot een lichte bumper, doch stevige bumper gekomen die bescherming biedt op de belangrijkste punten.

Meer over het process kun je op mijn weblog lezen, en de uiteindelijke bumper kun je kopen via Shapeways, voor dezelfde prijs als een "normale" bumper. Het materiaal wat shapeways aanbiedt is vele malen steviger dan wat je uit een "hobby" printer kunt krijgen. Bovendien zijn de prijzen per cm3 materiaal erg laag, vanwege de batch printing processen die ze toepassen om de kosten te drukken.

[afbeelding]

Voordeel van deze bumper is de mogelijkheid tot customisen. De huidige versie heeft nog geen variaties, maar ik wil in de toekomst graag een aantal customisations aanbieden; zoals het printen van een tekst of naam in het frame. Ook lijkt het me interessant om verschillende patronen aan te bieden die fragiele achterkant van de telefoon kunnen bedekken.

Wat denken jullie er van? Feedback is welkom ;)
Leuke toepassing voor 3D printen. d:)b

[ Voor 87% gewijzigd door MegaTronics op 12-06-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
  • Laatst online: 12-08 22:35
Thanks voor de feedback! Voor het huidige ontwerp kan ik de volgende kleuren kleuren printen:
-Wit (leuk voor de witte nexus ;) )
-Zwart
-Rood
-Paars
-Roze
-Blauw
Zie deze pagina voor meer info.

Het lijkt me een tof idee om de belettering alleen binnen de uitsparingen aan de zijkant te doen ( in de "open" gedeelten) omdat de bumper zelf dan licht van gewicht blijft, en de tekst zelf niet té erg op valt.. Wat denken jullie ervan?..

Pepf's Blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 21:25
Mijn Wireless QI Charger (draadloze lader) gebruik ik nu ruim een week........
Heb hem vandaag ook binnen gekregen en hij laadt inderdaad netjes en snel op. Heerlijke gadget... gewoon op m'n buro naast me leggen (wat ik altijd doe als ik thuis werk) maar dan op de oplader. Ideaal!

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 10:13
Ik wacht nog steeds op de Orb.
Hij wil maar neit naar Europa komen... :( Iemand die hier toevallig meer info over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:50
Net bij Ibood een Nexus 4 gehaald voor 300 euro. Aangezien de voor-en achterkant volledig van glas is, voldoet zo'n case: http://www.ebay.com/itm/Y...Cases&hash=item41738e61d1 of wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 07:01
Deezers schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:14:
Net bij Ibood een Nexus 4 gehaald voor 300 euro. Aangezien de voor-en achterkant volledig van glas is, voldoet zo'n case: http://www.ebay.com/itm/Y...Cases&hash=item41738e61d1 of wat raden jullie aan?
Dit hele topic staat vol met ervaringen met goede en minder goede cases en screen/body protectors, doe er je voordeel mee. Voor $ 1,19 verwacht ik niet dat deze je telefoon erg goed gaat beschermen, beter dan niets natuurlijk maar deze beschermt de boven en onderkant niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Bij gebrek aan originele car dock zit ik qua autohouder + lader te twijfelen tussen twee varianten:
- Brodit http://www.pdashop.nl/pro...ve-holder-lg-nexus-4.html
- Mobilefun autohouder http://www.mobilefun.nl/3...-dock-voor-lg-nexus-4.htm

Is er iemand die deze afweging ook heeft gemaakt? Ik zie enkel eerder in deze thread staan dat iemand voor de Brodit is gegaan, maar ik mis wat ervaringen. Ben benieuwd naar ervaringen, andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom (kwam bijv. ook dit tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2010495 )

[ Voor 9% gewijzigd door M1ch op 21-06-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denyo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 21:19
Heb al jaren goede ervaringen met Brodit, dus nu ook met de Nexus 4 weer een Brodit active houder gekocht bij broditcenter.nl incl. Proclip voor nette montage in de wagen......
De telefoon past prima in de houder, voor mensen met een bumpercase is er een variant die iets groter is. De sigaretten lader levert max. 1A dus hij zal iets minder snel laden dan de 1,2A USB lader die LG meelevert.

Model Y LR 2023, 11kWp ☀️.O/W. Zappi 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
  • Laatst online: 07:58
pepF schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:56:
Thanks voor de feedback! Voor het huidige ontwerp kan ik de volgende kleuren kleuren printen:
-Zwart
-Rood
-Paars
-Roze
-Blauw

Het lijkt me een tof idee om de belettering alleen binnen de uitsparingen aan de zijkant te doen ( in de "open" gedeelten) omdat de bumper zelf dan licht van gewicht blijft, en de tekst zelf niet té erg op valt.. Wat denken jullie ervan?..
Ik heb zojuist een N4 gekocht voor m'n vrouw en ze is zot van je roze bumber!
Gepersonaliseerde bumpers zouden idd cool zijn, ook cases zoals voor de iphone reeks zouden welkom zijn (clockworks en mazes en die shizzle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Op dbrand.com zijn mooie skins te vinden voor je achterkant. Heb er 2 besteld, zal binnenkort wel wat foto's maken. Levertijd zal wel zo'n 14 dagen duren.

Ben trouwens op zoek naar de originele OEM bumper. Ze zijn volgens mij nog te vinden @ amazon.com maar niet op de uk site. (.com verzendt blijkbaar niet naar Nederland)

Iemand een idee hoe ik ze als nog kan bemachtigen?... :)

Edit: Al door het topic gebladert en waarschijnlijk 1 kunnen vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door murphylee op 22-06-2013 21:47 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Wat is nou echt een goede screen protector voor de Nexus 4 (makkelijk te plaatsen, goede bescherming, amper zichtbaar)? Ik lees op XDA veel goede verhalen maar ook veel negatieve ervaringen. Ik denk dat ik mijn Nexus 4 in een Rearth Fusion of Rearth Slim case ga stoppen om hem te beschermen tegen stoten en vallen, maar welke screen protector past hier nu bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Heb mijn skin van dbrand binnen. Mooie spul! Stevig materiaal, goede plaklaag en inderdaad perfecte pasvorm.

Heb hem besteld om het gebroken glas van mijn achterkant te verhullen. Helaas zitten hierdoor wel wat kleine dubbeltjes (door glasscherfjes) in het vinyl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Word de Nexus daar dikker van of is het millimeter werk? Zo'n skin is leuk, maar hij moet nog wel in de autohouder passen. En hoe krasgevoelig is die skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

MegaTronics schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:14:
Word de Nexus daar dikker van of is het millimeter werk?
"Less than a millimeter."
En hoe krasgevoelig is die skin?
Niet.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nice, mijn vrouw wil een paarse variant op haar nexus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:05
M1ch schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:37:
Bij gebrek aan originele car dock zit ik qua autohouder + lader te twijfelen tussen twee varianten:
- Brodit http://www.pdashop.nl/pro...ve-holder-lg-nexus-4.html
- Mobilefun autohouder http://www.mobilefun.nl/3...-dock-voor-lg-nexus-4.htm

Is er iemand die deze afweging ook heeft gemaakt? Ik zie enkel eerder in deze thread staan dat iemand voor de Brodit is gegaan, maar ik mis wat ervaringen. Ben benieuwd naar ervaringen, andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom (kwam bijv. ook dit tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2010495 )
Dacht ff dat die 2e een QI lader was, maar helaas!

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:50
Met de Iboodactie ook een nexus 4 aangeschaft (nog even wachten tot ongeveer 5 juli), meteen ook maar Noisehush NX80 besteld aangezien mijn andere oortjes gesneuveld zijn en ook een skin/protector van bestskinsever, can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
Is dit een beetje fijn? Ik ken dit soort oordopjes niet echt, ben de platte gewent en vraag me af of je deze in je oor kanaal moet drukken :P Gezien ik een beetje vreemde oren heb lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 18:11
Kleine tip voor mensen die nog een QI charger zoeken: blijf weg van *deze* :http://www.fasttech.com/products/0/10001946/1197505-qi-inductive-wireless-charger-large

Indicatieve lampje dat de telefoon aan het laden was ging al naar een paar dagen op standje *spaarlamp*. Ongeveer een maand later begon hij te knetteren en herrie te maken. Direct ontkoppeld en weggegooid. Toch zonde van het geld, daar ik echt de moeite niet ga nemen dit (op eigen kosten) retour te zenden naar Hong Kong om vervolgens een zelfde ding te krijgen met hoogstwaarschijnlijk een zelfde brandgevaar als retour.

Iemand nog een idee voor een alternatieve QI lader? Vind het systeem namelijk wel érg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

ik heb zelf deze QI lader, mede doordat een andere Tweaker deze ook had. Ondertussen zijn er nog 2 exemplaren onderweg voor op het werk (kan ik daar ook draadloos laden en mijn vrouw op haar werkplek). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Brammos85 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:24:
Iemand nog een idee voor een alternatieve QI lader?
Ja, plenty.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
Cubic X schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:46:
Wat is nou echt een goede screen protector voor de Nexus 4 (makkelijk te plaatsen, goede bescherming, amper zichtbaar)? Ik lees op XDA veel goede verhalen maar ook veel negatieve ervaringen. Ik denk dat ik mijn Nexus 4 in een Rearth Fusion of Rearth Slim case ga stoppen om hem te beschermen tegen stoten en vallen, maar welke screen protector past hier nu bij?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Bhudda schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:51:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar..
Ik volg dit topic al een tijdje en ik geloof dat de protector van BestSkinsEver goed in de smaak valt.
Ik overweeg er ook een aan te schaffen. Incl verzendkosten is iets van 11 euro geloof ik, dus dat valt nog wel mee.

Zojuist de carbon fiber black skin van dBrand besteld voor 9 euro (incl verzending). Ben erg benieuwd, de reviews zijn bijna alleen maar positief.

http://dbrand.com/submodels/nexus-4/

[ Voor 20% gewijzigd door wouter03 op 28-06-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
wouter03 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Ik volg dit topic al een tijdje en ik geloof dat de protector van BestSkinsEver goed in de smaak valt.
Ik overweeg er ook een aan te schaffen. Incl verzendkosten is iets van 11 euro geloof ik, dus dat valt nog wel mee.

Zojuist de carbon fiber black skin van dBrand besteld voor 9 euro (incl verzending). Ben erg benieuwd, de reviews zijn bijna alleen maar positief.

http://dbrand.com/submodels/nexus-4/
Waar heb je die case besteld dan? Ik vind die titanium black wel nice. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:38

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Voor degenen die op zoek zijn naar een autolader heeft DX die inmiddels opgeplakt:
http://dx.com/p/suction-c...nexus-4-e960-black-216876
http://dx.com/p/270-degre...nexus-4-e960-black-215143

Ik zoek nu zelf nog een fatsoenlijk hoesje, de pulltab van 48 euro uit de startpost is inmiddels vanbinnen versleten en de randjes aan de buitenkant laten los. Jammer.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Bhudda schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:48:
[...]

Waar heb je die case besteld dan? Ik vind die titanium black wel nice. :+
Gewoon van diezelfde site, dbrand.com dus. Voor 3 dollar versturen ze hem over heel de wereld. Bezorging kan natuurlijk ook gewoon via de post. Ik vond die titanium ook mooi, maar het lijkt me dat die zo glad is. En dat is juist waarom ik er iets op wil hebben. Vandaar dat ik voor de carbon ben gegaan, die vond ik ook erg vet en die heeft een wat stroevere textuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
wouter03 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:38:
[...]

Gewoon van diezelfde site, dbrand.com dus. Voor 3 dollar versturen ze hem over heel de wereld. Bezorging kan natuurlijk ook gewoon via de post. Ik vond die titanium ook mooi, maar het lijkt me dat die zo glad is. En dat is juist waarom ik er iets op wil hebben. Vandaar dat ik voor de carbon ben gegaan, die vond ik ook erg vet en die heeft een wat stroevere textuur.
Ah oke, maar ik zie nu pas dat het een skin is 8)7 Dacht dat het een case was.
Zat te denken aan Rearth Ringke Fusion Case, maar weet niet waar ik deze het beste kan halen.. Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

wouter03 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:38:
Ik vond die titanium ook mooi, maar het lijkt me dat die zo glad is.
Valt erg mee. De mijne is tot nu toe nergens meer vanaf gegleden.
Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidler
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 13:53
Bhudda schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:09:
[...]

Zat te denken aan Rearth Ringke Fusion Case, maar weet niet waar ik deze het beste kan halen.. Iemand een idee? :)
Ik heb deze via Amazon gekocht, wel opletten dat je de optie neemt die geen gebruik maakt van "fulfillment by Amazon" anders kan er niet naar Nederland verzonden worden.
(http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00B7QGT6U/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new)

Ipsa scientia potestas est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Zelf heb ik deze QI charger gekocht. Ik merk wel dat de telefoon behoorlijk heet wordt bij het opladen. Nu na een half uurtje al 40 graden. Is dat normaal, of zou het kwaad kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:06
pjottum schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:27:
Voor degenen die op zoek zijn naar een autolader heeft DX die inmiddels opgeplakt:
http://dx.com/p/suction-c...nexus-4-e960-black-216876
http://dx.com/p/270-degre...nexus-4-e960-black-215143

Ik zoek nu zelf nog een fatsoenlijk hoesje, de pulltab van 48 euro uit de startpost is inmiddels vanbinnen versleten en de randjes aan de buitenkant laten los. Jammer.
Ik heb deze ook besteld via ebay. Maar daar gaat de telefoon heel erg strak in, niet gemakkelijk om "even snel" de telefoon eruit te pakken. Verder is dit geen autolader, maar een houder ;-)

Ik gebruik nu een Brodit met cig plug, werkt altijd, kost wel wat maar past perfect. Je zet m er altijd goed in en opladen gaat goed. In combinatie met bluetooth on power (app automatic bluetooth toggle) maakt ie dan automatisch verbinding met de carkit. Dus vrijwel geen gedonder mee. (zit vaak ik de auto waardoor ik dit absoluut een gemak vind, en kan er altijd op rekenen dat de verbinding is opgezet met bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zodra je de telefoon op de lader legd, hoor je ook een harde pieptoon. Deze heb ik 'uitgeschakeld' door de lader open te schroeven en de bovenkant van de speaker eraf te halen.
Vraagje over het openmaken. Ik vermoed dat er schroeven onder de pootjes zitten waarmee je hem open krijgt, klopt dat?

Niet dat ik alles er af sloop en dan zit er niets onder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDubbink
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03 22:49
Hallohallo,
Ik heb laatst mijn N4 laten vallen zonder hoesje/case, met als gevolg dat er een aantal barsten in het scherm zaten en het scherm niet meer reageerde... :'( Hij wordt momenteel gerepareerd en wil dus graag een hoesje, waarbij je de achterkantpatroontje wel blijft zien. Iemand een goed idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Na een paar pogingen is het gelukt een dock op een 3D-printer te maken waar mijn Qi-charger in past.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Tfj9OGrVBGraFEQ986tSi0lr/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/176MtzWxmNWMgaY85f9kTk5X/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DiVwO1TyJWmsLeqb6q811lwU/thumb.jpg
Download

Geinspireerrd op de echte charging orb maar wat groter omdat de lader (Nokia DT-900) moest passen

Nu nog iets verzinnen hoe ik voorkomt dat mijn telefoon er af glijd. Nu zit er dubbelzijdig plakband tussen.
En ergens een NFC-sticker scoren zodat de Nexus hem als dock ziet en Daydream automatisch kan starten.

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 05-07-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

sanook

_/-\o_

Heeft iemand ervaring met de HAICOM carhouder voor de Nexus 4 ?

http://www.mytrendyphone.nl/shop/lg-nexus-4-102210p.html

Ik heb voor mijn oude SE Arc S ook een haicom en ben daar best tevreden over.

Oh, je hebt ook nog de zuignap nodig natuurlijk om het compleet te maken

http://www.mytrendyphone....iversele-auto-82516p.html

maar bij elkaar kost het nog niet de helft van de Brodit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekos
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 15:09
X-plosive schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:39:
Vandaag mijn vervangende front screen protector van bestskinsever ontvangen. De beste luitjes van bestskinsever leefden mee met mijn verhaal hoe er stofjes onder de protector zijn gekomen tijdens het aanbrengen en stuurde gratis een nieuwe. Je bestelling is ongeveer een week onderweg vanuit amerika.
Ik heb hetzelfde aan de hand en ik hoop van dezelfde service gebruik te kunnen maken. Had je aangegeven dat je graag een nieuwe zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Bekos schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:47:
[...]

Ik heb hetzelfde aan de hand en ik hoop van dezelfde service gebruik te kunnen maken. Had je aangegeven dat je graag een nieuwe zou hebben?
Ik vroeg bescheiden om een kortingcode om een vervangende te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:41
Inmiddels ook maar een Qi-lader besteld. Voor omgerekend zo'n 14 euro inclusief verzendkosten kan ik er niet echt een buil aan vallen lijkt me. Vrees alleen dat het enkele weken zal duren voor hij binnen is, heb hem rechtstreeks bij de Chinees besteld (niet die om de hoek helaas).

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekos
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 15:09
X-plosive schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:09:
[...]

Ik vroeg bescheiden om een kortingcode om een vervangende te bestellen.
Had zelf gewoon gevraagd om tips om het in de toekomst te vermijden en ze sturen mij een nieuwe skin op. Top service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannen
  • Laatst online: 07:58
pepF schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:56:
-Zwart
-Rood
-Paars
-Roze
-Blauw

Ik heb net de roze gekregen voor mijn vrouw haar N4.
Het is een mooi kleurtje, maar:

Niet echt een perfecte aansluiting in de hoeken, openstaande kantjes, zwakke zijdes (worden samengenepen als je hem met 1 hand vasthoud) , en hier en daar nog een ruw kantje van het printen (had nochtans flexible polished aangegeven).

Mooie cover, maar nog wat verfijning gewenst! ;)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/5zpoqf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/radi4z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/vras6p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

MegaTronics schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:44:
[...]

Vraagje over het openmaken. Ik vermoed dat er schroeven onder de pootjes zitten waarmee je hem open krijgt, klopt dat?

Niet dat ik alles er af sloop en dan zit er niets onder. :+
Ondertussen het ding zelf maar opengemaakt en gekeken. Onder de vier rubberen pootjes zitten inderdaad schroeven en als die verwijderd zijn kan de lader open. De luidspreker is het vierkante 'ding' rechtsboven. Het klepje kun je er van afhalen en dan de twee metalen plaatjes er uit halen, waardoor je de luidspreker het zwijgen oplegd. Vergeet bij het in elkaar zetten niet het plastic lipje voor de LED goed te plaatsen, anders kun je hem weer open maken (been there, done that, restored it :p).

Nu kan die weer op mijn nachtkast liggen en zal die mij niet meer wakker piepen. *O*

[ Voor 10% gewijzigd door MegaTronics op 15-07-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
sanook schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:20:
Heeft iemand ervaring met de HAICOM carhouder voor de Nexus 4 ?

http://www.mytrendyphone.nl/shop/lg-nexus-4-102210p.html

Ik heb voor mijn oude SE Arc S ook een haicom en ben daar best tevreden over.

Oh, je hebt ook nog de zuignap nodig natuurlijk om het compleet te maken

http://www.mytrendyphone....iversele-auto-82516p.html

maar bij elkaar kost het nog niet de helft van de Brodit.
Ja ik heb deze houder. Persoonlijk vind ik hem ook goed. Hiervoor had ik echter een actieve houder voor mijn Galaxy Nexus wat duizendmaal beter werkt, maar als je een simpele goede houder wilt is deze goed.
Ik heb alleen wel het veertje aan de bovenkant er af geklikt. Want die staat erg strak. Op zich niet erg, maar mijn telefoon staat altijd rechtop en door de screenprotector is hij ietswat stroef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
MegaTronics schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:34:
[...]

Ondertussen het ding zelf maar opengemaakt en gekeken. Onder de vier rubberen pootjes zitten inderdaad schroeven en als die verwijderd zijn kan de lader open. De luidspreker is het vierkante 'ding' rechtsboven...
Ik had geen zin om terug te lezen over welke Qi lader jullie het hadden maar het had best over mijne kunnen gaan. Dus rubberen pootjes los, schroeven eruit, vierkante ding rechts boven, check check check. Dus ik zet mn schroevendraaier in de opening van de speaker en wrik hem open, kraak. Nou dat was geen klepje. Heb de bovenkant van de luidspreker eraf gesloopt en de metalen plaatjes eruit gehaald, klaar :) Geen piep meer. Ik blij, vriendin blij.

Ik heb de Metrans MWT02 Qi lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

X-plosive schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:26:
[...]

Ik had geen zin om terug te lezen over welke Qi lader jullie het hadden maar het had best over mijne kunnen gaan. Dus rubberen pootjes los, schroeven eruit, vierkante ding rechts boven, check check check. Dus ik zet mn schroevendraaier in de opening van de speaker en wrik hem open, kraak. Nou dat was geen klepje. Heb de bovenkant van de luidspreker eraf gesloopt en de metalen plaatjes eruit gehaald, klaar :) Geen piep meer. Ik blij, vriendin blij.

Ik heb de Metrans MWT02 Qi lader.
Ik heb deze:

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/qi-Wireless-Charger-Pad-for-Nexus-4-Lumia-920-HTC-Galaxy-S4-S3-Black-EU-cnf-/00/s/NTIxWDU4MA==/z/K5QAAMXQWlFRoy3M/$T2eC16NHJF4FFlDJ2G2mBRoy3MBb6!~~60_12.JPG

klik voor ebay link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Meh, haal de telefoon uit m'n pouche.. Zagg Screenprotector losgelaten/opgerold vanaf de linker bovenhoek. :{ Zal ook wel door de warmte komen, was buiten.
Meteen replacement aangevraagd bij Zagg, wil hem nog wel voor m'n vakantie binnen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 22:53
Vandaag is mijn bestelling aangekomen:
- LG WCP-300 Qi lader + LG 1.8A lader
- Diztronic TPU case

Werkt top die lader, laad zelfs door mijn ACase heen (type Otterbox).
Helaas zorgt de Diztronic case wel voor wat peel-up bij mijn Gadgetshieldz screenprotector (case - optimized). De Gadgetshieldz voelen lekker glad aan, jammer van het peelen 1mm rondom minder zou denk ik al voldoende zijn.

Ik zie dat Best Skins Ever (BSE) nu geen case-optimized meer heeft, iemand toevallig gelezen of daar een reden voor is? Andere opties, Spigen met oleophobic coating wellicht, alleen wel prijzig voor 2 stuks. Er komt nog wel eens stof onder bij het plakken :F

[ Voor 10% gewijzigd door maniac2003 op 16-07-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:19
Iemand ervaring met deze Autohouder? Hij ziet er wel ok uit en de prijs valt me ook niet tegen...
http://www.mobilefun.nl/3...JDmy9z-tLgCFUgV3godq3MAuA

Als jullie andere tips hebben....!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
BvZwolle schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:49:
Iemand ervaring met deze Autohouder? Hij ziet er wel ok uit en de prijs valt me ook niet tegen...
http://www.mobilefun.nl/3...JDmy9z-tLgCFUgV3godq3MAuA

Als jullie andere tips hebben....!!
Ja deze heb ik ook. Over het algemeen bevalt hij erg goed, de bevestiging aan het raam voelt een stuk steviger als mijn voorgaande autohouders. Het is alleen jammer dat mijn telefoon niet goed past met de hoes om de telefoon (Ringke Fusion). Er zit wel een inzet stuk bij voor als je géén hoes gebruikt. Zonder inzetstuk zou het dan met veel hoezen waarschijnlijk wel moeten passen, maar met de Ringke Fusion niet.

Ten tweede heb ik toevallig deze week het probleem gehad dat het rubber stuk waar je de telefoon mee vast klemt, heeft losgelaten (derde foto, bovenste deel). Dit even met goede lijm weer vastgezet en het werkt weer zoals het zou moeten.

Over het algemeen een prima autohouder, al helemaal voor dat geld. Ik heb hem zelf cadeau gehad, dus verder eigenlijk niet echt verdiept in wat er nog meer op de markt is.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik mijn nexus 4 heb laten vallen en deze zelf (uiteraard) weer ga repareren :) , lijkt het me verstandig om een hoesje aan te schaffen.
Zijn er hoesjes voor de Nexus 4 te koop in Nederlandse winkels ( MediaMarkt bijvoorbeeld )? Iets zegt mij dat ik hiervoor online moet bestellen, maar ga net zo liever even naar de winkel toe!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2013 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

In de winkel vond ik geen passend hoesje, dus uiteindelijk deze besteld bij Amazon.co.uk:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61JZH%2B-Wq2L._SL1000_.jpg

De Nexus 4 past er perfect in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:24
Ik heb net deze Qi lader besteld
http://www.ahappydeal.com/product-137289.html

Geen idee of hij werkt maar voor $25 wil ik het wel gokken.

Zodra hij binnen is horen jullie het van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

maniac2003 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:43:
Vandaag is mijn bestelling aangekomen:
- LG WCP-300 Qi lader + LG 1.8A lader
- Diztronic TPU case
Heb je geen linkje of informatie voor me waar ik deze kan kopen? :)
Wellicht via pm

Edit: Zat net op xda en kwam deze LG-WCP-300 tegen.
SuperKneus schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:30:

Ben zeer benieuwd naar je ervaring.

Ben namelijk ook op zoek naar een draadloze charger.. Liefst de originele maar ja daar is lastig aan te komen. :(

[ Voor 14% gewijzigd door murphylee op 19-07-2013 20:22 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die PowerQI van eBay is ook een goede goedkope keuze. De link staat hierboven wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Ik ben ook op zoek naar een wireless charger, maar helaas heb ik niet een goedkope kunnen vinden in een Nederlandse webshop. Alle buitenlandse webshops vragen om een creditcard en die heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ook geen PayPal voor eBay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Ach ja natuurlijk, Paypal! Bedankt. Zijn er Qi opladers die jullie aanraden? Ik heb deze gevonden.

EDIT:

Deze is goedkoper én free shipping

[ Voor 69% gewijzigd door Zarif op 20-07-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Van die PowerQI heb ik er in totaal al 4 van liggen, dus je zou kunnen zeggen dat die mij wel bevalt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:24
SuperKneus schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:30:

Geen idee of hij werkt maar voor $25 wil ik het wel gokken.

Update vandaag een track&trace nummer ontvangen. Lijkt dus goed en snel te gaan.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste