Nessuno:
Matrox drivers zijn zo te downloaden van hun site! Voodoo2 drivers vind je op diverse fan sites. En voor de rest nog geen specefieke dingen nodig gehad. Oja de drievrs van mijn promise kaartjes zijn ook zo te downloaden.
auto660:
Industry Giant 2 ziet er grappig uit een soort railroad tycoon!

Een celeron zonder koelblok laten draaien? de laatste cpu die ik zonder koelblok heb laten draaien was een 486 dx2 66mhz. Ik weet wel dat je slot p2 en p3 met passief koelblok + 1 grote case fan passief kan laten koelen.
Dograver:
Bedankt voor het aanbod maar denk niet dat ik RCT 1 weer opnieuw ga spelen. Heb het vroeger al teveel gespeeld

Wat voor mij goed werkte aan vrienden vragen of ze nog specefieke onderdelen hadden liggen. Zo heb ik mijn systeem bijelkaar gezocht. En natuurlijk op tweakers een gevraagt plaatsen! en soms op marktplaats vind je wel leuke dingen. Maar vaak denken ze dat ze goud in handen hebben. Ik ga geen 12.5 euro ex verzendkosten voor een awe64 (non gold) betalen bijv. Maar het leuke van zulke builds is dat het geen geld hoeft te kosten
Ballebek:
OMG die link met celerons!!!!!!!!!!!!!!!!

Vooral deze regel
Exact dual operation. RC5-64 client program for BeOS works in dual mode. The key rate is double.
Vroeger was ik zeer actief met RC5! TeamBVD FTW

je mag 1x raden waar de V voorstaat

(Blimmel VictorB DSmarty)
Beos heb ik ook nog weleens mee gespeeld
Ik heb een BP6 liggen met 2x celeron 433. Ik ga deze recappen en dan ook een retro build van maken. (het bord post gelukkig nog wel)
Ik heb in 1998 1999 gewerkt bij een computer winkel die ook veel dual cpu workstations bouwde. Daar heb ik heel veel over de asus P2B-D P2B-DS gedroomt

Aan einde van de dag ging ik altijd kijken bij de jongens die de dual's aan het bouwen en instaleren waren. En dan leerde ze mij er dingen over.
Wat veel voor komende configuratie was:
Asus P2B-DS
2x p2 350-450
128mb of soms wel 256mb mem
Matrox G200
isa soundblaster 16/64
teles isdn isa kaart
plextor scsi cdrom en cd brander
Vaak nog een voodoo2, mpeg kaart, tv kaart, capture kaart, extra io kaart.
En dan met windows NT4.0 en heel soms Redhat 6.2
Vooral de met pci kaarten afgeladen systemen met onderandere teles isdn kaarten waren een ramp. Der zijn maar beperkt aantal irq's beschikbaar op een BX platform. Ik heb daar veel geleerd over hardware scsi irq's etc. Ik bouwde vooral de budget P2 266 met 32mb systemen en windows 98

We deden wel altijd een register tweak zodat het windows98 start menu geen delay meer had! Waardoor de systemen super snel aan voelde voor de klant
Een dual cpu workstation kon ik als 16/17 jarige nooit betalen. Maar na 2 maanden in de supermarkt na de mavo kon ik een p3 450 asus p3b-f met 128mb en een 8mb riva tnt kopen! met kast enzo erbij voor 1700 gulden. in 2003 heb ik mijn dual cpu systeem eindelijk kunnen bouwen. Asus a7m-266d met 2x athlon xp 2400+
Door de multicore cpu's is een dual minder van belang geworden maar ooit ga ik er weer 1 bouwen!! Helaas nog niet dit jaar want heb de staatsloterij helaas niet gewonnen
Whoow nette dual celeron had je gebouwd! de celeron 266 zonder l2 cache was dat niet een zwaar nadeel qua performance?(daardoor kon je hem wel natuurlijk flink overklokken

)
Toffe dual p2 650 heb je staan
Damic:
Ik kan wel een keer een benchmark video maken maar voorlopig nog niet
Oja nog een leuk detail op het linustechtips forum heeft Slick (De sidekick van linus (linustechtips is een groot youtube kanaal)) gereageerd op mijn build.
100% inspired, will start collecting hardware asap! VERY cool build!

Echt zo gaaf

dus ik had al tegen hem gezegt maak er wel een video van! Ze maken ongeveer een video per dag soms wel meer.