Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik heb er ook 1 besteld. Met een 42,50 abbo erbij. Dus wat dat betreft is het nog wel een goede aanbieding, maar absoluut geen situatie van een hdtv van 50 euro. Niet dat ik een eventuele annulering zou aanvechten, maar ik denk wel dat ik een been heb om op te staan.

Ik heb met deze bestelling wel direct de nummerbehoud dienst gebruikt. Ik hoop niet dat ze met een geannuleerde bestelling wel mijn oude abbo opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 489680

triesvan schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:12:
@mikienator

Wanneer heb jij de Lumia besteld?
Woensdag maar ik had ook nog Nummerbehoud en dan kan het langer duren.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 489680 op 20-01-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 13:52
Anoniem: 489680 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:49:
[...]

Vrijdag maar ik had ook nog Nummerbehoud en dan kan het langer duren.
Ik heb ook nummerbehoud, hoop dat de telefoon deze week nog komt!

Als die niet geannuleerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

triesvan schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:51:
[...]

Ik heb ook nummerbehoud, hoop dat de telefoon deze week nog komt!

Als die niet geannuleerd wordt
Ik schat de kans klein dat hij wordt geannuleerd Vodapone verdient erg veel per jaar en die paar 100 euro haalt dan ook niks meer uit.

Maar het kan altijd nog gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458160

Transacties per winkel
Winkel BV GG VG AG BE Totaal
Vodafone €25,00 €0,00 €0,00 €0,00 €0,00 €25,00

Spaarwinkelen werkt dus prima , half uurtje geleden bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mooi, werkt dat ook goed met mozilla firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Anoniem: 458160 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:09:
Transacties per winkel
Winkel BV GG VG AG BE Totaal
Vodafone €25,00 €0,00 €0,00 €0,00 €0,00 €25,00

Spaarwinkelen werkt dus prima , half uurtje geleden bestelt.
Dus toch? Dat die affiliatie link wegvalt als je op Particulier drukt maakt dus niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Bij mij ging hij wel gelijk naar particulier, maar zodra ik een toestel aanklik ben ik ook de link in de balk kwijt. Dat zal dus wel met een cookie op de achtergrond werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-07 12:58
Ik heb +-2 uur geleden via bestelwinkel bij vodafone besteld, maar tot nu toe nog geen geld terug gekregen. Hoe lang duurde het bij jullie? :'(

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo denken jullie dat je binnen een dag je refund krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freakster86 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:30:
[...]

Dus toch? Dat die affiliatie link wegvalt als je op Particulier drukt maakt dus niks uit?
Je moet eerst alle geschiedenis , cookies verwijderen. Ik heb een andere browser gebruikt zodat alles al leeg was. Zodra je wordt doorverbonden heb ik geklikt op --> "Mobiel Bellen" -->"Alle telefoons"

Dan selecteer je op Nokia , en pak je de 820. Daarna alleen nog het goede abbo aanklikken en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookaburra76
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb eerst de 920 geselecteerd. Daarna krijg je dan bovenin te zien dat het toestel geselecteerd is en dat je een abonnement kunt kiezen. Je kunt dan ook nog de keuze van het toestel aanpassen. Als je daarop klikt en aanklikt dat je de Nokia toestellen wil zien staat de 820 er wel bij.

Zo heb ik het gedaan :)
Thanx, vanmiddag ook maar een verlenging gedaan. Benieuwd wanneer (en of) die komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraag,

Waarom staat er.. Als je naar details van je abbo gaat. (Ik heb hem al gekocht maar voor de zekerheid :))
€ 0,23
Prijs per belminuut/sms binnen tegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Anoniem: 458160 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:24:
[...]

Je moet eerst alle geschiedenis , cookies verwijderen. Ik heb een andere browser gebruikt zodat alles al leeg was. Zodra je wordt doorverbonden heb ik geklikt op --> "Mobiel Bellen" -->"Alle telefoons"

Dan selecteer je op Nokia , en pak je de 820. Daarna alleen nog het goede abbo aanklikken en het werkt.
Omdat de vodafone site niet goed weergegeven werd, heb ik op F5 gedrukt waarna ik op de beginpagina uitkwam. Ik heb toen het tabblad gesloten en opnieuw via spaarwinkelen de vodafone site geopend. Betekent dat dat het nu niet gelukt is? Ik zie hem namelijk nog niet bij mijn transacties staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:16
heb hetzelfde gedaan en opnieuw naar de site gegaan en heb het er ook niet op staan, jammer maar als het lukt zonder de cashback ben ik ook tevreden :*)

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:26

Bolletje

Moderator Harde Waren
Anoniem: 489680 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:34:
Ik heb een vraag,

Waarom staat er.. Als je naar details van je abbo gaat. (Ik heb hem al gekocht maar voor de zekerheid :))
€ 0,23
Prijs per belminuut/sms binnen tegoed
Nou, dat is gewoon die 15 euro delen door 65. :)

Zo kan je onderling goed abonnementen vergelijken zonder de rekenmachine erbij te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Update, alle orders worden niet geleverd en actie is van de site af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-07 21:15
alwaysleft schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:12:
Update, alle orders worden niet geleverd en actie is van de site af
Ik kan hem nog steeds bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dewaterweg schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:14:
[...]

Ik kan hem nog steeds bestellen ;)
Ja, maar geen enkele order wordt geleverd. Dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
alwaysleft schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:14:
[...]

Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:27
alwaysleft schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:14:
[...]

Hoe weet je dat? Ik heb nog niks gehoord, dus ik ga er gewoon van uit dat ze leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Insert12 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:21:
[...]

Hoe weet je dat? Ik heb nog niks gehoord, dus ik ga er gewoon van uit dat ze leveren :)
Op twitter al gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Geen officiële communicatiebron lijkt me. Daarbij hebben ze me al twee keer telefonisch bevestigd dat ze uitleveren en dat ik hem dinsdag of woensdag kan ontvangen. Daarbij heb ik ze er op de eerste dag al telefonisch op geattendeerd, dat was afgelopen dinsdag. M'n abonnement is ook al op die dag omgezet, dus ik ben benieuwd wat ze willen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-07 13:52
Insert12 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:37:
[...]

Geen officiële communicatiebron lijkt me. Daarbij hebben ze me al twee keer telefonisch bevestigd dat ze uitleveren en dat ik hem dinsdag of woensdag kan ontvangen. Daarbij heb ik ze er op de eerste dag al telefonisch op geattendeerd, dat was afgelopen dinsdag. M'n abonnement is ook al op die dag omgezet, dus ik ben benieuwd wat ze willen gaan doen.
https://twitter.com/vodafoneNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Ik heb het gezien ja, maar ik volg ze niet op twitter. Dus voor ze een mail gaan sturen heb ik officieel nog geen bericht ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
https://twitter.com/vodafoneNL/status/293095404545929216

Dus geen lumia 820 voor iedereen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik had em een kwartiertje geleden nog in me winkelmandje staan. Toen stond er nog €0,- bij toestelprijs. (1j abonnement, eerste 6 maanden €11,25) Toen ik doorklikte naar persoonlijke gegevens kwam ik op een blanko pagina terecht, toen ik refreshte stond bij de prijs ineens €394,- :s

Heeft het nog zin als ik de bestelling niet heb af kunnen ronden? Ik had em namelijk al in mijn winkelmandje toen ie nog op €0,- extra kosten stond. En nu zit er zelfs niks meer in mijn winkelmandje.
Ben benieuwd iig naar anderen of ze de telefoon zullen ontvangen. Dit topic gaat erover, maar is momenteel (tijdelijk?) op slot.

[ Voor 10% gewijzigd door GS88 op 20-01-2013 22:15 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk niet dat het nog gaat lukken prijzen zijn aangepast.

Off: waarom is het andere topic dicht voor onderhoud ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Ik denk dat je pech hebt nu. Als je vanmorgen besteld had, had je mazzel gehad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen met de verlengers! Mijn abonnement is meteen ingegaan dus al me bundels waren opeens weg en had opeens nog een klein bundeltje over. Dus ben benieuwd of ik me bundel terug krijg bij een annulering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-07 17:01
Dewaterweg schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:16:
Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen met de verlengers! Mijn abonnement is meteen ingegaan dus al me bundels waren opeens weg en had opeens nog een klein bundeltje over. Dus ben benieuwd of ik me bundel terug krijg bij een annulering!
Hier het zelfde geval. Heb wel iets meer kans dat het door gaat denk ik.
En anders natuurlijk wel oude bundel terug.
Geen telefoon leveren maar wel aan het abbo vast zitten, zou een mooie zijn:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tsja, Vodafone maakt weer geen vrienden. Maar ze weten dat niemand de moeite en het geld gaat investeren om een procedure op te starten, dus het is altijd prijs voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
twiFight schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:19:
Tsja, Vodafone maakt weer geen vrienden. Maar ze weten dat niemand de moeite en het geld gaat investeren om een procedure op te starten, dus het is altijd prijs voor ze.
Ik zal als het echt geannuleerd wordt eens mijn rechtsbijstand aanspreken ;). @de persoon die hier de Lumia820 wel heeft gekregen. Zou jij ons de bevestiging van de order kunnen sturen (uiteraard wat censuur hier en daar) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik vraag me ook af of er nog voorwaarden aan zitten bij het annuleren. Een nieuwe Lumia 820 voor <200 euro is wat anders dan eentje voor 450 euro. Weliswaar met een abo er bij, maar 5 jaar geleden was het nog heel normaal dat je zo'n deal had. Maar ik gok dat ze alles annuleren waar ze meer aan denken te kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ze hebben alle recht om het te annuleren. Je kunt er redelijkerwijs vanuit gaan dat de aanbieding een fout is.

Ik heb er zelf 3 besteld, hopen dat ze niet annuleren.

@twiFight: 5 jaar geleden was het het echt niet normaal, overdrijven is ook een vak :/ Hoewel het jaren geleden een stuk beter was is het nog nooit zo geweest dat een provider minder geld verdiende dan de telefoon kost, op zeldzame uitzonderingen na. Voor dit abonnement betaal je 187 euro en je krijgt een toestel van 460 euro. Zo leuk was het vroeger niet.

[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 21-01-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach 2,5 jaar geleden had de Phonehouse ook zoiets op hun site met de toen net nieuwe HTC Desire. Ook totaal incl. 1 jarig abbo voor 3x niks. Top deal en Phonehouse heeft ze toen allemaal netjes uitgeleverd.

Dat toestel heb ik nog. Draait prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op maandag 21 januari 2013 @ 00:42:
Ze hebben alle recht om het te annuleren. Je kunt er redelijkerwijs vanuit gaan dat de aanbieding een fout is.

Ik heb er zelf 3 besteld, hopen dat ze niet annuleren.

@twiFight: 5 jaar geleden was het het echt niet normaal, overdrijven is ook een vak :/ Hoewel het jaren geleden een stuk beter was is het nog nooit zo geweest dat een provider minder geld verdiende dan de telefoon kost, op zeldzame uitzonderingen na. Voor dit abonnement betaal je 187 euro en je krijgt een toestel van 460 euro. Zo leuk was het vroeger niet.
Hopelijk heeft Hans Anders ook zo'n goede deal, want je kunt blijkbaar niet lezen. Lees alstublieft mijn posts nog eens en dan goed kijken wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

:/ Ga huilen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Insert12 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 00:30:
[...]

Ze hebben mij vanmiddag aan de telefoon bevestigd dat ze dinsdag of woensdag het toestel komen afleveren, dus annuleren doen ze denk ik niet.
Anoniem: 489680 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:11:
[...]

Dit is inderdaad correct, ik heb zelf al een belletje gehad dat ze hem woensdag komen brengen.
Hebben jullie dit gesprek toevallig op kunnen nemen?

[ Voor 27% gewijzigd door Snoop op 21-01-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Nee, ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
callrecorder

gelijk installeren! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Krijg net een mailtje van Vodafone. Lumia 820 is niet meer op voorraad, zodra er voorraad binnen komt word ik gebeld voor een leverafspraak. Er is (nog) geen sprake van annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:46
Wat is jouw order nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dat wil je weten omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06:46
Kijken hoeveel verschil er tussen jou en mij is. Want ik heb geen mailtje ontvangen over dat er geen voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Sorry, maar met ordernummer+emailadres kun je al mijn persoonlijke gegevens zien. Niks persoonlijks hoor, maar liever niet :)

[ Voor 24% gewijzigd door HollovVpo1nt op 21-01-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:55

migros

Nooit meer een Samsung

Ik heb mijn mail over dat de levering is vertraagd al gisteren avond rond achten binnen. MIjn bevestingsmail had ik al op vrijdagavond. Daarna nog niets gehoord. Komt wel goed denk ik.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Disnsdag besteld, zowel woensdag als zaterdag een statusupdate gehad dat het toestel niet op voorraad is en dat er tzt een afspraak word gemaakt.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noonkief
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12-2022
Net een annulering ontvangen,

Beste klant,

Door foutieve informatie op onze website betreffende de Nokia Lumia 820 kon dit toestel besteld worden voor € 0,- bij alle abonnementen. Dit was uiteraard een schrijffout en om deze reden annuleren we dan ook je bestelling. Hiervoor verwijzen we naar onze disclaimer.

http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf

Onze excuses voor de gemaakte fout en het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
LOL,

die heb ik ook, heb direct laten weten hiermee niet accoord te gaan, als ze mij een mail sturen met daarin een vertraging met uitlevering en ik word gebeld als het toestel op voorraad is, ga ik ervan uit dat ik gewoon dit toestel ontvang. vervolgens niet met een flutmailtje de overeenkomst opzeggen.
noonkief schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:39:
Net een annulering ontvangen,

Beste klant,

Door foutieve informatie op onze website betreffende de Nokia Lumia 820 kon dit toestel besteld worden voor € 0,- bij alle abonnementen. Dit was uiteraard een schrijffout en om deze reden annuleren we dan ook je bestelling. Hiervoor verwijzen we naar onze disclaimer.

http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf

Onze excuses voor de gemaakte fout en het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Same here, zat er al op te wachten. Ach ja, was voor hun de enige manier dat ik klant van ze zou worden, dat gaat dan ook voorbij. Zou nu volgens hetzelfde abo 250 euro moeten bijbetalen, mooi niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Ook mijn bestelling is geannuleerd. Had deze al besteld voordat ik zag op dit forum dat de 820 bij alle abonnementen op 0 stond. Vond het een mooie aanbieding bij het 42,50 abonnement maar geen onrealistische prijs. Gezien de navraag die door meerdere mensen hier gedaan is als ik me niet vergis lijkt het me dat Vodafone weinig tot geen grond heeft om de orders te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
THID schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:52:
Ook mijn bestelling is geannuleerd. Had deze al besteld voordat ik zag op dit forum dat de 820 bij alle abonnementen op 0 stond. Vond het een mooie aanbieding bij het 42,50 abonnement maar geen onrealistische prijs. Gezien de navraag die door meerdere mensen hier gedaan is als ik me niet vergis lijkt het me dat Vodafone weinig tot geen grond heeft om de orders te annuleren.
Ik heb hetzelfde abonnement als jij genomen met een verlenging, maar de mijne is nog niet geannuleerd. Vandaag zou de mijne verstuurd worden, dus morgen of overmorgen moet ik hem in huis hebben.

Als ik hem bezorgd krijg, heeft Vodafone vrijwel geen poot meer om op te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Insert12 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:56:
[...]

Ik heb hetzelfde abonnement als jij genomen met een verlenging, maar de mijne is nog niet geannuleerd. Vandaag zou de mijne verstuurd worden, dus morgen of overmorgen moet ik hem in huis hebben.

Als ik hem bezorgd krijg, heeft Vodafone vrijwel geen poot meer om op te staan :)
Hoe weet jij wanneer die verstuurd zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Zaterdag met de klantenservice gebeld via 1201. Daar vertelden ze me dat hij vandaag werd verstuurd en ik hem dinsdag of woensdag in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Insert12 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:56:
[...]

ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noonkief
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12-2022
prutsers story continues zal ik maar zeggen,
nadat ik vanmiddag een cancel mail heb ontvangen, ontving een uur gelden een mail van Vodafone :

Je hebt op 20-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-xxxxxxxxxxxxx.

Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382855

Een abbonement van Ben.nl + naar de winkel gaan (Mediamarkt.. iets met btw vrijedagen.. 412 euro voor een Lumia 820 enzo) is het voordeligst mensen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Anoniem: 382855 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:01:
Een abbonement van Ben.nl + naar de winkel gaan (Mediamarkt.. iets met btw vrijedagen.. 412 euro voor een Lumia 820 enzo) is het voordeligst mensen ;-)
De mediamarkt heeft de Lumia 820 en 920 uitgesloten van de btw-actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:55

migros

Nooit meer een Samsung

Viezerikken van Vodafone hebben mij ook een annuleringsmail gestuurd. Mijn order stond er al sinds vrijdag op.

Ik ga niet akkoord met een lullig mailtje, ik ga toch echt wel stennis schoppen bij dat zooitje ongeregld daar, laat me niet afschepen met een standaard mailtje.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
Vodafone Nederland
Hoi , ik kan niet aangeven of het toestel wel/niet op voorraad is! Als je toestel op voorraad is dan ontvang je hem binnen 10 werkdagen. Mocht je dan nog niets ontvangen hebben dan kun je uiteraard altijd even informeren bij ons. Groetjes, Melanie
Lijkt er dus op alsof ze verlengingen wel gaan uitleveren

[ Voor 9% gewijzigd door Dewaterweg op 22-01-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kannibaal!?
  • Laatst online: 10-05-2022
Dewaterweg schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:27:
[...]

Lijkt er dus op alsof ze verlengingen wel gaan uitleveren
Ik vrees van niet:

https://twitter.com/PietjePuk0123/status/293503566876925953

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:48
Helaas, had nog enige hoop dat mijn verlenging wel door zou gaan. Had er 2 besteld (eentje nieuw = geannuleerd, eentje verlenging = status unknown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-07 09:08
edit: foutje

[ Voor 93% gewijzigd door Laank op 22-01-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
Die pietje puk verpest het voor iedereen. Wie is dat eigenlijk hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
noonkief schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:38:
prutsers story continues zal ik maar zeggen,
nadat ik vanmiddag een cancel mail heb ontvangen, ontving een uur gelden een mail van Vodafone :

Je hebt op 20-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-xxxxxxxxxxxxx.

Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.
Ik ontving 'm net ook nog, meer dan een dag nadat de mail voor de annulering binnenkwam. Nu heb ik alsnog weinig hoop dat ze willen leveren, het zal wel een bestellingssysteem zijn dat ruzie met zichzelf heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
zo, Vodafone heeft zijn zaakjes goed voor elkaar, not.

Reactie:
Beste klant,

Onlangs heeft u op vodafone.nl een Nokia Lumia 820 besteld. Helaas werd deze telefoon voor een onjuiste prijs op de website aangeboden. In plaats van een eenmalige bijbetaling van €394,99, werd het toestel namelijk voor € 0,- aangeboden in combinatie met een 1-jarig abonnement. Dit is ver onder de werkelijke waarde van dit Nokia toestel, welke op de pagina van toestel informatie werd weergegeven.

Wij betreuren deze vergissing. Omdat het onmiskenbaar was dat hier sprake is van een onjuiste prijs en u ook redelijkerwijs had moeten kunnen begrijpen dat het hier een vergissing betrof, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Zoals ook is aangegeven in onze disclaimer (http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/disclaimer.pdf), zijn wij voor de gevolgen van deze schrijffout niet aansprakelijk.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice
De prijs die Vodafone op dit moment echter weergeeft op de website bij het betreffende abonnement (1 jaar, 140min, 500MB) is €239,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik heb 'm vanmorgen binnen gekregen via vodafone..gratis bij een jaarcontract 37, 50 per maand 1ste 6 maanden 25% korting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Laatst online: 28-07 14:04
LukaKian schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:58:
Ik heb 'm vanmorgen binnen gekregen via vodafone..gratis bij een jaarcontract 37, 50 per maand 1ste 6 maanden 25% korting..
Ik heb de 15e hetzelfde abonnement afgesloten.
Mag ik je vragen wanneer jij het abonnement hebt afgesloten, of je een annuleringsmail hebt ontvangen, of je gebeld hebt met de klantenservice, en of er contact met je opgenomen is voor de levering?

Wellicht is er nog hoop voor mij. Twijfel of ik zal bellen naar de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukaKian
  • Laatst online: 22-05-2021
Ik heb ook de 15e besteld met nummerbehoud. Gisteren een mail gekregen dat ik een afspraak kon maken met dynalogic voor de levering. Vandaag geleverd
bartelsrobert schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:37:
[...]

Ik heb de 15e hetzelfde abonnement afgesloten.
Mag ik je vragen wanneer jij het abonnement hebt afgesloten, of je een annuleringsmail hebt ontvangen, of je gebeld hebt met de klantenservice, en of er contact met je opgenomen is voor de levering?

Wellicht is er nog hoop voor mij. Twijfel of ik zal bellen naar de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rips10 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:14:
[...]

De mediamarkt heeft de Lumia 820 en 920 uitgesloten van de btw-actie
Ehm, ik heb hem nu voor 412 euro vriend ;-)
Dus tip voor iemand: SIMONLY + telefoon van mediamarkt kopen!
Ik heb zelf Ben en ben er best tevreden mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Anoniem: 382855 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:15:
[...]

Ehm, ik heb hem nu voor 412 euro vriend ;-)
Dus tip voor iemand: SIMONLY + telefoon van mediamarkt kopen!
Ik heb zelf Ben en ben er best tevreden mee :-)
Hij staat wel degelijk uitgezonderd van de actie!
Zie deze link: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij verschillende webshops dat de Lumia 820 simlockvrij goedkoper wordt aangeboden onder de noemer 'Nokia Lumia 820 black Vodafone', zie:
http://www.phoneshop.nl/winkelwagen/T11651/
http://www.2call.nl/telefoon/11651/?ref=8902&ref=8902

Wat houdt dat in? Staat er dan een Vodafone logo op de telefoon en/of Vodafone meuk voorgeïnstalleerd op het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twiFight schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:11:
[...]

Hij staat wel degelijk uitgezonderd van de actie!
Zie deze link: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
In de winkel weten ze er niets van ;-)
De website hanteert andere regels en andere prijzen dan in de winkel mocht je dat nog niet weten. Net als filialen dat van elkaar doen. Mocht je me niet geloven; ik heb er vandaag één gekocht.. een witte want zwart was op en die andere kleuren vind ik maar lelijk.. :P
BELANGRIJK: Draadloos opladen komt bij de versie van de mediamarkt! (Zonder draadloze oplader)

En @LoCa:
De telefoon zou als behoren moeten werken, simlock vrij. Ik ben zelf een aanhanger van schoon zonder intro van een providor die ik niet heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:47:
Ik zie bij verschillende webshops dat de Lumia 820 simlockvrij goedkoper wordt aangeboden onder de noemer 'Nokia Lumia 820 black Vodafone', zie:
http://www.phoneshop.nl/winkelwagen/T11651/
http://www.2call.nl/telefoon/11651/?ref=8902&ref=8902

Wat houdt dat in? Staat er dan een Vodafone logo op de telefoon en/of Vodafone meuk voorgeïnstalleerd op het toestel?
Da's vreemd. Op de business2business van PhoneShop rekenen ze meer voor de Vodafone versie t.o.v. de normale voorraad.

Maar als ze al onderscheid maken, zal de VF versie wel een opstartlogo hebben ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookaburra76
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-06-2024
zondag besteld bij Vodafone. 1 jaar € 37,50 en Lumia 820. Nog geen bericht gehad dus vandaag maar eens gebeld met 1201. Kreeg bericht dat ze niet op voorraad zijn en dat ie uitgeleverd wordt zodra er weer voorraad is. Kijk het nog een weekje aan en anders moeten ze de boel maar weer terugdraaien (verlenging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Anoniem: 382855 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:58:
[...]

In de winkel weten ze er niets van ;-)
De website hanteert andere regels en andere prijzen dan in de winkel mocht je dat nog niet weten. Net als filialen dat van elkaar doen. Mocht je me niet geloven; ik heb er vandaag één gekocht.. een witte want zwart was op en die andere kleuren vind ik maar lelijk.. :P
Mediamarkt op Utrecht CS gaf geen korting in ieder geval. Tevens waren ze zo te zien op. Waren wel Lumia 900's te koop voor iets van 362 euro, ook een zeer goede deal!

[edit]
En wéér een mailtje van Vodafone dat het artikel niet op voorraad is, maar dat ik gebeld wordt zodra hij dat wel is. Ik zou er zeker blij mee zijn hoor, maar het is me nu niet meer duidelijk hoe het zit. De 'score' is nu, op volgorde:
  • Mail met orderbevestiging
  • Mail met orderannulering
  • Mail dat artikel niet op voorraad is, maar dat hij z.s.m. geleverd wordt
  • Nog een mail dat artikel niet op voorraad is, maar dat hij z.s.m. geleverd wordt

[ Voor 28% gewijzigd door twiFight op 24-01-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@twiFight

Ah das rot man, moet je misschien een andere mediamarkt proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Heeft iemand wiens order niet gecancelled was bij VF al bericht dat ze weer op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
twiFight schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:34:
Heeft iemand wiens order niet gecancelled was bij VF al bericht dat ze weer op voorraad zijn?
Vanmiddag met ze gebeld en ze zijn waren niet op voorraad. Wanneer er weer een voorraad binnenkomt wisten ze ook niet, maar dan zou mijne in ieder geval verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
Voor de belgen die niet ver van de Franse grens wonen en het zien zitten om naar Auchan te karren: op de site staat dat ze hem hebben voor 439 euro en dat in rood, wit en geel: http://www.auchan.fr/recherche/NOKIA.
Ik ga misschien straks eens een kijkje nemen in Roncq (10 minuutjes over de Belgische grens)

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Laatst online: 16-08-2023
twiFight schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:34:
Inmiddels kan ik bevestigen dat ze in enkele gevallen toch uitleveren en dat ze in ieder geval weer een batch binnen gekregen hadden, aangezien ik hem sinds vrijdag heb! :o :+ Had ik echt niet meer verwacht.

Als een van de eerste die de 'fout' ontdekte op de Vodafone website heb ik toen meteen op 15 januari mijn abonnement verlengt (geen raar abonnement, maar gewoon eentje die ik echt wilde hebben en ga gebruiken). Mijn abonnement ging gelijk in, maar van de telefoon geen spoor. Ik wilde het niet jinxen, dus heb ik me maar rustig gehouden, ik ben niet gaan zeuren, aangezien ik nog geen annulering e-mail had gehad.

Na rustig hebben zitten wachten was ik afgelopen maandag toch wel nieuwsgierig, dus even gebeld met VF klantenservice, en hij was in de back-order, en was dus niet op voorraad, en wist nog niks over levertijd. Maar als het erg lang ging duren, kon ik nog terugbellen als ik hem binnen had voor compensatie.*

Afgelopen vrijdagmiddag kreeg ik uiteindelijk dus al snel een e-mailtje met dat het toestel was verzonden! :D En tot mijn verbazing stond 's avonds m'n vriendin - net van d'r werk binnen gekomen - met mijn nieuwe 820 in de keuken _/-\o_. Blijkbaar had ik de deurbel niet gehoord of zoiets toen ze kwamen leveren.

Ik heb dus niets extra hoeven te betalen, ik heb gewoon een niet zo duur abonnement (BSW laagste), en nu dus erg blij met mijn bijna gratis telefoon (t.o.v. sim-only ongeveer 120 euro verschil). En nee, ik werk niet mee aan mensen die 'claimen' recht te hebben op deze gratis telefoon. Ik heb een cadeautje gehad :).

*Daarnaast kan ik morgen nog gaan bellen, want ze hebben de 10 werkdagen niet gehaald. Want dan kan ik blijkbaar compensatie, in de vorm van gratis maandje internet of bellen, daarvoor krijgen. Ik heb er niet om gevraagd, niets geëist, het werd me verteld door de klantenservice dat ik na levering nog even moest bellen.

Succes met het wachten op jullie leveringen. Ik verhuis zeer snel naar het 820 topic 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Leuk dat jij wel je 820 hebt gekregen, jammer dat je je mede-tweakers niet wil helpen. Het zou mooi zijn, bewijs dat de aanbieding er de 15e al stond en dus gewoon geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Volgens mij was al bekend dat abo verlengingen wel geleverd zouden worden. Maar gefeliciteerd in ieder geval ;)

[edit]
Zie nu dat mijn order definitief geannuleerd is. Hadden ze toch 10 dagen voor nodig om dat in hun systeem door te voeren :p Nou ja, dan maar SIM only bij een andere carrier dan Vodafone.

[ Voor 47% gewijzigd door twiFight op 03-02-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Nee hoor, er zijn ook verlengingen geannuleerd, met vervelende gevolgen voor de belbundel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Laatst online: 16-08-2023
@twiFight
Bedankt! :)
BounceMeister schreef op zondag 03 februari 2013 @ 18:41:
Leuk dat jij wel je 820 hebt gekregen, jammer dat je je mede-tweakers niet wil helpen. Het zou mooi zijn, bewijs dat de aanbieding er de 15e al stond en dus gewoon geleverd wordt.
Sorry, het is niet zo dat ik niet wil helpen. Ik vind alleen niet dat 'je' in je recht staat om een gratis telefoon te eisen bij Vodafone. Ik had dat dus ook niet zelf gedaan als die wel geannuleerd zou zijn. Ik heb geluk gehad.

Het is een foutje geweest op de website waar ze onderuit kunnen, en zij verder geen verplichtingen bij hebben. Zo zie ik het, of het nu wettelijk / rechtmatig zo is of niet. Ik vind het ook erg vervelend als anderen hierdoor verlengingsproblemen hebben. Ik hoop dat deze gevallen wel geholpen worden door VF, zo niet dan erg slecht.

PS: ik heb ook verder geen bewijs naast mijn orderbevestiging van verlenging (daar staat geen toestel op).

[ Voor 6% gewijzigd door TrueChaoZ op 03-02-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caset
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-07 10:24
Ik heb dit weekend mijn Lumia 820 (zwart) gekocht bij amazon.fr voor 429,90- met gratis verzending. Veruit de laagste prijs die ik kon vinden voor een simlock vrij toestel. Moest wel een nieuwe hebben, mijn L800 werd gepickpocked :(
De rode is trouwens voor dezelfde prijs verkrijgbaar. Nog een stuk of 3, 4 in stock.

Dacht dat dit misschien wel eens interessant kon zijn :)

Hij zou morgen, overmorgen moeten toekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik zit nog te wachten op de 400-420 euro mark, incl. bezorging. Liever meer richting de 400 natuurlijk. Het zit er nog niet heel dichtbij (in NL is 443 euro de goedkoopste die ik gezien heb), maar met een volgende prijsverlaging moeten we toch goed in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Voor degenen die nog twijfelen over een 820 en waar ze hem willen nemen, de 820 en 920 staan nu bij de Friends and Family aanbiedingen van Vodafone: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

• chaola
In een Belgische Telenetwinkel heb ik hem zien staan voor 99 euro samen met een 2-jarig King abonnement (dus 20euro/mnd voor 150 min., 10.000 SMS, en 1 GB internet). Op de site van Telenet is daar helaas geen spoor van terug te vinden, dus ik weet niet of dat een plaatselijke actie was, hoe lang ze duurt en of het misschien zelfs geen vergissing was, want normaal gezien krijg je bij King +/-200à250 euro korting op een smartphone en hier zou dat dus bijna het dubbele zijn???
EDIT: het staat ook in de folder, dus het zal wel kloppen en er wordt ook nog eens een draadloze lader meegeleverd. Jammer van dat ontbreken van Gorilla Glass want dat is voor mij een dealbreaker :-(

[ Voor 17% gewijzigd door chaola op 16-02-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
twiFight schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:10:
Ik zit nog te wachten op de 400-420 euro mark, incl. bezorging. Liever meer richting de 400 natuurlijk. Het zit er nog niet heel dichtbij (in NL is 443 euro de goedkoopste die ik gezien heb), maar met een volgende prijsverlaging moeten we toch goed in de buurt komen.
Alstublieft: 399 euro: http://www.handyschotte.c...hwarz-t-mobile.htm?caid=6 ;) Wel nog verzendkosten, meestal iets van 15 euro.
Heb de indruk dat de WP8 toestellen in Duitsland in de uitverkoop staan...
EDIT: en hopla, hier al eentje voor 379 euro: http://www.amazon.de/gp/a...ed=0&seller=AISKCTBIC5UG5

[ Voor 11% gewijzigd door chaola op 18-02-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is in Duitsland goedkoper. Btw enz. Wel meestal brandend en een gedoe bij eventuele garantie afhandeling. Het goedkoopst en makkelijk is een 'nieuw in doos' met bon voor 2 jaar garantie min een week in de Pricewatch of op Marktplaats.nl.

Edit: keek net nog even en op Amazon.de en voor een telefoon van een ander merk waar je in NL 750 euro betaalt, staat ie op Amazon.de te koop voor 450 euro :X
.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Zou er ook geen "Nexus 4"-effect spelen in Duitsland? Die is daar ondertussen zowel via Playstore als Mediamarkt en consoorten vlot verkrijgbaar voor prijzen tussen de 300 en 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:09:
[...]

Alles is in Duitsland goedkoper. Btw enz. Wel meestal brandend en een gedoe bij eventuele garantie afhandeling. Het goedkoopst en makkelijk is een 'nieuw in doos' met bon voor 2 jaar garantie min een week in de Pricewatch of op Marktplaats.nl.
Unbranded is op de bovenste site 409 euro. Met verzendkosten er bij heb je dan een niet al te groot voordeel, dus dan betaal ik liever in NL 10-20 euro meer.

Ik zie overigens dat in NL de prijzen ook weer net ietsjes gezakt zijn. 419 euro excl. verzenden. Zodra een betrouwbare webshop met die prijs komt ga ik 'm halen. De drie goedkoopste winkels in de PW krijgen niet goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Bij Krefel België zie ik nogal uiteenlopende prijzen: http://www.krefel.be/view...mia+820&selectedCategory=
Wit en rood lijken redelijk scherp geprijsd?

NOKIA LUMIA 820 RED Op bestelling
€ 415,00

NOKIA LUMIA 820 WHITE Op bestelling
€ 415,00

NOKIA LUMIA 820 YELLOW Op bestelling
€ 469,00

NOKIA LUMIA 820 BLACK Op bestelling
€ 498,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de yellow in bestelling staan belsimpel.nl met een abonnement van tele2.
De levertijd staat op 2 - 4 dagen, maar wacht er nu al 2 weken op.
Ben benieuwd wanneer ze kunnen leveren.
Aangezien ik mijn Galaxy s+ in het toilet heb weten te deponeren zit ik nu met een Sony W810I dus geduld heb ik niet :S.

Wat ik wel echt belachelijk vind is dat er prijs verschil zit in de kleur...
Het zal ongetwijfeld al geroepen zijn in dit topic, maar is daar een reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
In Duitsland zitten ze weeral op 339 euro: http://www.chip.de/preisv...3009/Nokia-Lumia-820.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
In de Vodafone winkel in Deventer hangt de 820 voor 419 en de 920 voor 539. Of de allebei dan ook direct op voorraad zijn daar weet ik dan weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:44
Misschien een gekke vraag, maar kun je in Nederland ook 'refurbished' telefoons kopen; met andere woorden telefoons die gerepareerd zijn of teruggebracht binnen de garantietermijn omdat de gebruiker niet tevreden was. Ik weet de Nederlandse term hier niet voor en ook niet of je dergelijke telefoons in Nederland zo kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de pricewatch ondertussen te vinden voor 309€. Zijn er mensen die buitenlandse sites weten waar ie nog goedkoper is? Ik had altijd al in gedachten om hem te kopen voor 300€ of lager, bijna.. :D
Pagina: 1 2 3 Laatste