Inmiddels kan ik bevestigen dat ze in enkele gevallen toch uitleveren en dat ze in ieder geval weer een batch binnen gekregen hadden, aangezien ik hem sinds vrijdag heb!

Had ik echt niet meer verwacht.
Als een van de eerste die de 'fout' ontdekte op de Vodafone website heb ik toen meteen op 15 januari mijn abonnement verlengt (geen raar abonnement, maar gewoon eentje die ik echt wilde hebben en ga gebruiken). Mijn abonnement ging gelijk in, maar van de telefoon geen spoor. Ik wilde het niet jinxen, dus heb ik me maar rustig gehouden, ik ben niet gaan zeuren, aangezien ik nog geen annulering e-mail had gehad.
Na rustig hebben zitten wachten was ik afgelopen maandag toch wel nieuwsgierig, dus even gebeld met VF klantenservice, en hij was in de back-order, en was dus niet op voorraad, en wist nog niks over levertijd. Maar als het erg lang ging duren, kon ik nog terugbellen als ik hem binnen had voor compensatie.*
Afgelopen vrijdagmiddag kreeg ik uiteindelijk dus al snel een e-mailtje met dat het toestel was verzonden!

En tot mijn verbazing stond 's avonds m'n vriendin - net van d'r werk binnen gekomen - met mijn nieuwe 820 in de keuken

. Blijkbaar had ik de deurbel niet gehoord of zoiets toen ze kwamen leveren.
Ik heb dus niets extra hoeven te betalen, ik heb gewoon een niet zo duur abonnement (BSW laagste), en nu dus erg blij met mijn bijna gratis telefoon (t.o.v. sim-only ongeveer 120 euro verschil). En nee, ik werk niet mee aan mensen die 'claimen' recht te hebben op deze gratis telefoon. Ik heb een cadeautje gehad

.
*Daarnaast kan ik morgen nog gaan bellen, want ze hebben de 10 werkdagen niet gehaald. Want dan kan ik blijkbaar compensatie, in de vorm van gratis maandje internet of bellen, daarvoor krijgen. Ik heb er niet om gevraagd, niets geëist, het werd me verteld door de klantenservice dat ik na levering nog even moest bellen.
Succes met het wachten op jullie leveringen. Ik verhuis zeer snel naar het 820 topic

.