Bij de mediamarkt alle kleuren binnen één uur van €308 naar €349 ???????
http://www.getgoods.de/sm...831/nokia-lumia-820-blackVerwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:05:
In de pricewatch ondertussen te vinden voor 309€. Zijn er mensen die buitenlandse sites weten waar ie nog goedkoper is? Ik had altijd al in gedachten om hem te kopen voor 300€ of lager, bijna..
Gisteravond gekocht via studentmobiel.nl. Vanochtend al aan de deur.
Was 313 euro, verzendkosten van 6 maakt totaal van 319. Ik had nog een prachtig sim only abo van Hi. Toen ik in de Hi winkel mijn simkaart liet bijknippen naar micro sim voor de lol gevraagd voor hoeveel zij 'm losverkopen, het antwoord was schokkend: 570 (als ik het goed herinner. In ieder geval 500+).
Ik ben blij!
Was 313 euro, verzendkosten van 6 maakt totaal van 319. Ik had nog een prachtig sim only abo van Hi. Toen ik in de Hi winkel mijn simkaart liet bijknippen naar micro sim voor de lol gevraagd voor hoeveel zij 'm losverkopen, het antwoord was schokkend: 570 (als ik het goed herinner. In ieder geval 500+).
Ik ben blij!
Zojuist 260 euro betaald bij de Mediamarkt. Vakantiegeldactie ofzo.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Gisteren, als Belg zijnde, besteld bij Telbay webshop in Duitsland voor 239,89 euro.
Verwijderd
Ik heb daar zaterdag ook een besteld. Vandaag jammergenoeg nog niet verzondenBlackShadow schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:45:
Gisteren, als Belg zijnde, besteld bij Telbay webshop in Duitsland voor 239,89 euro.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met die shop, en hoe lang het duurt voor ze verzenden?
Waarschijnlijk verzenden ze, zodra ze het geld ontvangen hebben en buitenlandse betalingen zijn gewoonlijk niet binnen een dag ('t was immers weekend) bij de ontvanger.
En al binnen? Alles goed gegaan met verzenden van DE naar BE.BlackShadow schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 07:45:
Verwijderd
Helaas vandaag weer niet verzonden, nogtands zaterdagmorgen al besteld.
Had toch betere andere shop gekozen die dag erna levert...
Update 24/07/13 17h50. Vandaag nog steeds niet verzonden. Ik heb ondertussen via PM gehoord van BlackShadow dat hij hem ook nog niet ontvangen heeft (dit is na anderhalve week!). Wees gewaarschuwd dus als je ook bij Telbay wilt bestellen! Ik ga mijn bestelling nu proberen te annuleren.
Update 21h30: Mijn bestelling is ondertussen geannuleerd. Helaas, zal hem toch deze week niet meer binnen hebben
.
Had toch betere andere shop gekozen die dag erna levert...
Update 24/07/13 17h50. Vandaag nog steeds niet verzonden. Ik heb ondertussen via PM gehoord van BlackShadow dat hij hem ook nog niet ontvangen heeft (dit is na anderhalve week!). Wees gewaarschuwd dus als je ook bij Telbay wilt bestellen! Ik ga mijn bestelling nu proberen te annuleren.
Update 21h30: Mijn bestelling is ondertussen geannuleerd. Helaas, zal hem toch deze week niet meer binnen hebben
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 21:32 ]
Even laten weten dat ik de Lumia gisteren heb ontvangen (werd reeds eergisteren aangeboden, maar er was niemand.)
Kort: De shop is goedkoop, via mail zijn ze vriendelijk, maar telefonisch werden we geholpen door een arrogant vrouwmens!
Maandagavond besteld en betaald met Paypal, maandag daarop aangeboden door de postman.
Kort: De shop is goedkoop, via mail zijn ze vriendelijk, maar telefonisch werden we geholpen door een arrogant vrouwmens!
Maandagavond besteld en betaald met Paypal, maandag daarop aangeboden door de postman.
[ Voor 15% gewijzigd door BlackShadow op 25-07-2013 08:29 ]
Verwijderd
Ik heb de mijne nu ook binnen. Gisterenavond besteld op gsmwijzer.be, en deze morgen al ontvangen. Voor enkele euro's meer toch wel een enorm veel betere service dan die Duitse webshop.
Vanavond ga ik er eens deftig mee aan de slag.
Vanavond ga ik er eens deftig mee aan de slag.
Jeetje, in de afgelopen periode is de prijs van de zwarte versie gestegen van ca. €270 naar ruin €320 volgens pricewatch.
Ik zie hem nog steeds op ongeveer €270 staan?Padvindertje schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:48:
Jeetje, in de afgelopen periode is de prijs van de zwarte versie gestegen van ca. €270 naar ruin €320 volgens pricewatch.
Als je geen bezwaar hebt tegen Vodafone (Duitsland) branding... is-ie voor € 234.80 inclusief verzendkosten te krijgen... http://www.ebay.de/itm/141061037502
[ Voor 16% gewijzigd door wian_gn op 23-10-2013 14:23 ]