Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 09:27
Fireshade schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:12:
[...]

Hoe is het materiaal aan de binnenzijde van de houder? Glad? Zacht?
Hoe is de bereikbaarheid van de knoppen?
Binnekant van het klepje is stof-achtig. de binnenkant van de hard cover kan ik niet goed beschrijven. Het is geen plastic wat je van andere hardcovers ziet. Het lijkt meest op glad (foto?)papier. De knoppen zitten wel behoorlijk verzonken .

Anoniem: 487243

http://www.wpcentral.com/...rgers-your-windows-phones

Kom maar op Nokia, deze draadloze laders zijn een stuk beter te betalen!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Inderdaad! Komt eindelijk veel beter in bereik voor veel Qi-gebruikers zo.

Voor aan de muur heb je wel alsnog een stekker nodig. Bijv:
www.i-mania.nl/iphone-ipa...ader-blauw-547457467.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-05 10:24
Zoals DDEEAANN al zei, lijkt mij deze lader ideaal: http://www.nokia.com/global/products/accessory/dt-601
hij is alleen nog nergens te koop. prijs is 30 euro verwacht men...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Vanmorgen voor het eerst gemerkt dat de lader DT-900 het niet heeft gedaan.
Lampje van het laadstation brandde toen ik het toestel er op legde en het lampje dus aan ging... kwam er geen geluidje vanuit mijn Lumia... dat ie aan de lader was aangesloten...
Lumia lag voor zover ik kon nagaan wél goed op het laadstation...
Meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
Het duurde eventjes, maar ik heb na lang zoeken EINDELIJK het perfecte witte sleeve gevonden voor mijn lumia 920. Had altijd een full body protector aan de voor -en achterkant zitten omdat meerdere hoesjes afgaven, maar deze is gelukkig wit dus heb de achterkant er nu afgehaald.

Mooie is ook dat er aan de achterzijde gaatjes zitten in de buurt van de speakers, zodat je nog ene sinds hoort als je smartphone afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

BeyondThunder

Lost Lightning

Met een standaard 1A lader loopt mijn 920 leeg tijdens het navigeren in de auto.
Ook in de vliegtuig modus, met zoveel mogelijk uit.
Dus heb ik een 2.1A gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://miniimg4.rightinthebox.com/images/384x384/201203/iiphqh1331202607465.jpg

Maar helaas, deze trekt het ook niet.
Ik wil nog proberen wat er gebeurt als ik 2 USB stekkers aansluit. ("split" kabeltje).
Zou het kunnen dat mijn auto/accu (Carolla Verso 2005) het niet trekt?

Meer mensen hier last van?

[ Voor 5% gewijzigd door BeyondThunder op 22-10-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
Iemand ervaring met een goede draadloze auto oplader?? Ik zoek er 1 en zie het niet zitten om rond de 100 euro uit te geven voor die van Nokia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52

BeyondThunder

Lost Lightning

Hier nog een (zie mijn eerdere post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:29
deleted

[ Voor 97% gewijzigd door timminater op 02-12-2013 19:08 . Reden: post in verkeerde 920 topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Iemand ervaring met de koptelefoons van Nokia? Coloud Boom en Coloud Knock? Zien er leuk uit in combinatie met een Lumia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Let op!!

Zwarte Nokia Purity Pro (zwart) nu nog 1 stuks beschikbaar voor een hele lekkere prijs!!

http://www.mobielbereikba...ijk&utm_campaign=tweakers

Bedankt Tweakers Price-watch!!!! _/-\o_ _/-\o_

ps mijn bestelde bij Bol.com van E. 265,00 gelijk geannuleerd.....en is het aantal beschikbaar bij Mobielbereikbaar 1 lager geworden!!! ;) :P

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Laatst online: 27-05 09:27
Iemand ervaring met goede screen protectors die de volledige glasplaat bedekt? Heb nu al een aantal gehad die randen aan de zijkanten niet bedekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik baal eigenlijk een beetje van de folies die ik voor de 920 besteld heb.

- De trendy8 hecht niet op de randjes vanwege de bolling van het scherm van de 920 en laat daardoor eenvoudig los
- De Zagg invisible shield past heel mooi en hecht zeer goed op de randjes, echter is de folie kleverig waardoor je vingers niet echt over het scherm glijden maar haperen.
Ik heb ook een origineel nokia mapje die afgeeft op deze folie waardoor deze folie zeer snel zwart wordt.

Is er iemand die goede ervaring heeft met specifieke andere merken?

[ Voor 4% gewijzigd door kittop op 11-12-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Laatst online: 12-02-2023
vali schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:36:
Iemand ervaring met een goede draadloze auto oplader?? Ik zoek er 1 en zie het niet zitten om rond de 100 euro uit te geven voor die van Nokia zelf.
Ik heb laatst voor een Note3 een QI lader aangeschaft voor €45,-.
De Lumia 920 laat zich ook hierop laden.
Echter word deze Samsung QI lader geleverd zonder kabeltjes en trafo... Je wordt geacht je originele lader te gebruiken voor dit plateau.

Zelf heb ik een DT-910 voor mijn 920 en bevalt me prima, puur omdat deze snel laadt, compleet is en storingvrij.
ook zet je de telefoon altijd goed op zijn plek waardoor je niet de verrassing heb dat de telefoon niet geladen heeft omdat hij iets scheef op de lader gelegen heeft.
Een klein speldeknop lampje geeft duidelijk aan als de lader laadstroom afgeeft.
Op de meeste sites staat deze lader te koop tussen de 75 en 80 euro, maar als je goed snuffelt kom je wel een site tegen die voor 20 euro goedkoper aanbiedt.

[ Voor 6% gewijzigd door kittop op 11-12-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18
BeyondThunder schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:54:
Met een standaard 1A lader loopt mijn 920 leeg tijdens het navigeren in de auto.
Ook in de vliegtuig modus, met zoveel mogelijk uit.
Dus heb ik een 2.1A gekocht:

[afbeelding]

Maar helaas, deze trekt het ook niet.
Ik wil nog proberen wat er gebeurt als ik 2 USB stekkers aansluit. ("split" kabeltje).
Zou het kunnen dat mijn auto/accu (Carolla Verso 2005) het niet trekt?

Meer mensen hier last van?
Ik heb zelf gisteren genavigeerd met de L920 en een lader van 1A. Mijn telefoon werd juist opgeladen. :P
Dit komt omdat de autolader is aangepast: ik heb (in de lader) de D- en D+ contacten van de USB stekker doorverbonden met elkaar. Deze waren dat origineel niet. De L920 ziet hierdoor dat de telefoon niet op de PC zit maar op een stroomlader.

Ik heb dit nog even gecontrolleerd (multimeter) met de originele USB lader die bij de telefoon zit: ook hierop zijn de D- en D+ doorverbonden. De D- en D+ zijn trouwens de middelste 2 USB contacten.

Na een navigatie rit van 1,5 uur met een volle accu aangekomen op bestemming. d:)b

L920 wordt trouwens wel warm tijdens het navigeren... :/

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 22:50
De L920 wordt bij tijd en wijlen inderdaad wel warm, maar daar hoef je je geen zorgen om te maken. Hier ook al langer een L920 gebruikt die ook wel vaak warm wordt en nog geen problemen gehad dat ie uitviel ofzo, dus dat is geen issue. Gewoon de processor die wat warm wordt en het bodywork gebruikt om zijn warmte kwijt te raken. Hij wordt iig warmer dan gemiddeld, maar dat is niet erg.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-05 23:30
Het klemmechanisme van mijn CR-200 is kapot. Een van de tandwielen in het mechaniek is afgebroken, dus de armpjes kunnen vrij heen en weer.
Opgestuurd voor garantie, garantie is geaccepteerd alleen heeft niemand die houder meer in het assortiment dus moet nu een alternatief gaan zoeken. Beetje waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Hacula schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:15:
Het klemmechanisme van mijn CR-200 is kapot. Een van de tandwielen in het mechaniek is afgebroken, dus de armpjes kunnen vrij heen en weer.
Opgestuurd voor garantie, garantie is geaccepteerd alleen heeft niemand die houder meer in het assortiment dus moet nu een alternatief gaan zoeken. Beetje waardeloos...
Is de CR-201 niet de opvolger/vervanger van de CR-200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-05 23:30
gauchov6 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:55:
[...]

Is de CR-201 niet de opvolger/vervanger van de CR-200?
Verrek je hebt gelijk. Hij is al te koop terwijl hij nog niet bij de accessoires staat op de nokia website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-05 10:24
De dt-601 kan ook in topic start eigenlijk. Iemand daar ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 579881

Even een tip...
Wie op zoek is voor een raamhouder en zijn telefoon gebruikt in combinatie met de cc-1043. Zou eens kunnen kijken naar de raamhouder van de Garmin Nuvi. Hier past hij precies in als je hem gebruikt in landscape mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 15:27
Weet iemand waar je ergens een gele cc-1043 cover kan krijgen voor een redelijke prijs. Ik kom hem heel weinig tegen en als ik er al eentje vindt die op voorraad is dan is ie behoorlijk aan de prijs (20-25 euro :( )

Ik vindt mijn 920 eigenlijk te glad, en om mijn Lumia 800 had ik altijd de cover zitten die het iets stroever maakte.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558867

Inderdaad, geel is niet meer de vinden. De rest van de kleuren zijn al vanaf ongeveer 10 euro te bestellen. Misschien dus handig om gewoon voor een andere kleur te gaan:)

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 558867 op 23-03-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 487243

urk_forever schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:44:
Weet iemand waar je ergens een gele cc-1043 cover kan krijgen voor een redelijke prijs. Ik kom hem heel weinig tegen en als ik er al eentje vindt die op voorraad is dan is ie behoorlijk aan de prijs (20-25 euro :( )

Ik vindt mijn 920 eigenlijk te glad, en om mijn Lumia 800 had ik altijd de cover zitten die het iets stroever maakte.
als je interesse hebt, ik heb er een liggen die ik 4 dagen gebruikt heb en niks mee doe. Stuur maar PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbeegee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
peerke63nl schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:05:
Vanmorgen voor het eerst gemerkt dat de lader DT-900 het niet heeft gedaan.
Lampje van het laadstation brandde toen ik het toestel er op legde en het lampje dus aan ging... kwam er geen geluidje vanuit mijn Lumia... dat ie aan de lader was aangesloten...
Lumia lag voor zover ik kon nagaan wél goed op het laadstation...
Meer mensen deze ervaring?
Ik heb ook deze ervaring met de dt601. 's avonds staat het lampje reeds aan voordat ik hem erop doe en dan gaat die niet opladen. Eerst moet ik de stekker er ruit halen. Wat heb je gedaan om dit op te lossen? Terug sturen voor garantie?
Pagina: 1 2 3 Laatste