Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg, kijk even in het Swiftkey Flow topic!

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 10-01-2013 12:21 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Thanks! Over het hoofd gezien. Ga het eens ff doorlezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:54
Sinds de JB update van de One X merk ik dat wanneer ik een meeting request (vergaderverzoek) vanuit de native HTC Calender app wil sturen, de app een forced close doet op het moment dat ik een email adres in het lijstje van genodigden toevoeg. Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten. Ook heb ik de caches en gegevens van de calendar app gewist en alles opnieuw gesynced. Maar het probleem blijft bestaan. Ben benieuwd of ik de enige met het probleem ben en of iemand misschien een remedie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wanneer ik een headset heb aangeslotenen gebruikt heb en daarna de telefoon weer zelfstandig gebruik, dan is het gespreksvolume heel zacht. Ook op max.

Pas na een herstart van de telefoon (met snel herstarten uit!!!) dan is het gespreksvolume weer terug naar normaal.

Iemand enig idee? Op internet heb ik niet 1 verwijzing hierover kunnen vinden, maar meerdere vrienden hebben er ook al last van. Heel irritante bug.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Motrax schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:26:
Wanneer ik een headset heb aangeslotenen gebruikt heb en daarna de telefoon weer zelfstandig gebruik, dan is het gespreksvolume heel zacht. Ook op max.

Pas na een herstart van de telefoon (met snel herstarten uit!!!) dan is het gespreksvolume weer terug naar normaal.

Iemand enig idee? Op internet heb ik niet 1 verwijzing hierover kunnen vinden, maar meerdere vrienden hebben er ook al last van. Heel irritante bug.
En hebben jullie dat allemaal al gemeld bij HTC?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed_surfer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-07 00:01
CLB schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:02:
Werkt weer als een tierelier inderdaad, top man, you've made my day!
Na enige tijd werkte swiftkey beta niet meer , heb even de gratis versie geprobeerd maar is niets in vergelijking met de nieuwste versie Swype Beta !!
Wat een heerlijkheid is dat echt super kan hem zeker iedereen aanraden ! Ik had hem voorheen al op mijn " oudje" HTC Desire maar deze Beta is nog vele malen beter dan eerst. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
ed_surfer schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:59:
[...]

Na enige tijd werkte swiftkey beta niet meer , heb even de gratis versie geprobeerd maar is niets in vergelijking met de nieuwste versie Swype Beta !!
Wat een heerlijkheid is dat echt super kan hem zeker iedereen aanraden ! Ik had hem voorheen al op mijn " oudje" HTC Desire maar deze Beta is nog vele malen beter dan eerst. _/-\o_
Eerste berichtje met Swype beta maar moet zeggen werkt prima hoor! Nu eens een tijdje blijven gebruiken hem goed te vergelijke met swiftkey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees net dat de Beats by Dr. Dre actie is afgelopen, hopelijk heeft iedereen ze aangevraagd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Voor de mensen die nog met bv Winamp werken en problemen hebben met het synchroniseren van de Playlists (sync gaat goed, maar Playlist is leeg). Installeer Winamp voor Android en sync de Playlists over WiFi. De Playlists worden dan wel goed weggeschreven in de music.db van Android. De Playlists zijn daarna dus ook gewoon in andere programma's terug te vinden MET inhoud.

Ik heb tig programma's geprobeerd, mij lukt het niet via een USB kabel. De muziek kan ik wel erop zetten, maar die Playlists blijven leeg. Enige andere oplossing was om m3u lijsten in UTF-8 te maken in dezelfde directory waar de muziek staat. Neen dank u... Ik gebruik nu Winamp voor de Playlists en speel daarna gewoon weer verder met stock of Google Music.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

CLB schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:37:
Lees net dat de Beats by Dr. Dre actie is afgelopen, hopelijk heeft iedereen ze aangevraagd :)
Had ze voor me vriendin ook aangevraagd, die had haar telefoon net in het nieuwe jaar besteld, kreeg al geen oortjes meer helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

(jarig!)
Ik heb die actie ook gedaan, maar ben niet súper tevreden over de dopjes. Je krijgt een shitload aan verschillende schelpjes die je erop kunt zetten maar ik heb er nog geen kunnen ontdekken die écht fijn zit. Ik heb nu de vrij lange gepakt met drie halve bollen achter elkaar (om het zo maar uit te leggen), die spits toelopen. Die kunnen wel ver je oor in, maar zodra je een beetje beweegt of iets gaat eten (= bewegende kaken), glijden ze langzaam maar zeker uit je oren. Ook vind ik dat het geluid alleen i.c.m. de One X+ echt mooi is. Als ik ze gebruik achter de computer valt het me op dat de bas teveel versterkt wordt, wat gek is als je bijvoorbeeld een TV serie kijkt.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt ze maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
Klopt ;) Ik kom waarschijnlijk ook ondankbaarder over dan dat ik ben. Ik vind het heel gaaf om zulke dure oordopjes volledig gratis te krijgen, maar juist omdat ze zo duur zijn verwachtte ik meer "blown away" te zijn door de performance en user experience :P

Maar ik gebruik ze dus doordat ze niet goed blijven zitten alleen achter de PC, voor muziek luisteren onderweg gebruik ik gewoon nog mijn Sennheiser koptelefoon :)

[ Voor 24% gewijzigd door Xurk op 22-01-2013 15:54 ]

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Zo zie je maar, Beats is meer hype dan kwaliteit. Ik ben er ook niet tevreden over, maa omdat ze "gratis" waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Beats-equalizer vind ik lekker hoor, basssss yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fentek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 11:45
Blijkbaar is er al een nieuwe Beats by Dr. Dre actie, althans bij CB in Belgie: http://www.smartphoneshop.../htc-one-x-plus-64gb.html

Hoofdtelefoon van 200€ er zomaar bij, niet slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
ralph0603 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:09:
[...]

Had ze voor me vriendin ook aangevraagd, die had haar telefoon net in het nieuwe jaar besteld, kreeg al geen oortjes meer helaas...
De actie was volgens mij ook voor telefoons die in 2012 waren aangeschaft, maar je kon nog wel langer de aanvraag doen (mits je daarvoor in aanmerking kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag: foto's die ik maak met dit toestel zijn vaak gelig, vooral als ik flits gebruik bij weinig omgevingsverlichting, welke instelling ik ook probeer. Het ziet er afschuwelijk uit,. Ik heb hiervoor nokia's gehad met hele goede camera's.
Het resultaat van deze htc is zo waardeloos dat ik voor foto's nog steeds mijn nokia pak en de foto's via bluetooth naar de htc stuur.
Ben ik verwend door nokia of is er iets mis met mijn htc?

Ik zie net dat er achter het glas van de flits iets geels zit....stukje plastic of papier ofzo..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Heb mijn toestel nu een paar weken in bezit en bevalt me erg goed. is misschien wat groot om met 1 hand te bedienen maar dat deed ik met mijn Nokia uit het stenen tijdperk ook nooit :P

vraagje voor mensen die Swype beta gebruiken, hoe krijg je hoofdletters aan het begin van een zin? heb de auto- hoofdletter functie aangezet in opties maar hij begint zinnen gewoon met kleine letter.

en bij de mail client heb ik ' conversaties' tonen aangezet, maar dit zijn dan monologen want mijn antwoorden staan er niet tussen?
Petertyuh schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:26:
[...]

De actie was volgens mij ook voor telefoons die in 2012 waren aangeschaft, maar je kon nog wel langer de aanvraag doen (mits je daarvoor in aanmerking kwam).
op de bon moet een datum staan van 31-12-2012 of eerder, anders krijg je niks :P

[ Voor 26% gewijzigd door Murk op 26-01-2013 10:22 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Murk schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:16:
en bij de mail client heb ik ' conversaties' tonen aangezet, maar dit zijn dan monologen want mijn antwoorden staan er niet tussen?
Misschien is daar de "Inbox+Sent"-optie bij "Folders" voor?

Die ik overigens niet kan gebruiken, aangezien de HTC Mail-app een belachelijk slecht geprogrammeerde app is die niet met moderne IMAP-servers om kan gaan :r :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:24:
Ik heb een vraag: foto's die ik maak met dit toestel zijn vaak gelig, vooral als ik flits gebruik bij weinig omgevingsverlichting, welke instelling ik ook probeer. Het ziet er afschuwelijk uit,. Ik heb hiervoor nokia's gehad met hele goede camera's.
Het resultaat van deze htc is zo waardeloos dat ik voor foto's nog steeds mijn nokia pak en de foto's via bluetooth naar de htc stuur.
Ben ik verwend door nokia of is er iets mis met mijn htc?

Ik zie net dat er achter het glas van de flits iets geels zit....stukje plastic of papier ofzo..
Geen last van. Heb je er een voorbeeldje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:16:
vraagje voor mensen die Swype beta gebruiken, hoe krijg je hoofdletters aan het begin van een zin?
heb de auto- hoofdletter functie aangezet in opties maar hij begint zinnen gewoon met kleine letter.
Dat is een issue van de Swype icm de standaard HTC browser, Swype heeft ook 'n tijd niet gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Gelige foto bij weinig licht heb ik ook last van. Maar nog niet gezocht of er iet tegen te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

rui
Osiris schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:06:
[...]

Misschien is daar de "Inbox+Sent"-optie bij "Folders" voor?

Die ik overigens niet kan gebruiken, aangezien de HTC Mail-app een belachelijk slecht geprogrammeerde app is die niet met moderne IMAP-servers om kan gaan :r :X
dat heb ik aanstaan ja, bij de ene conversatie werkt het wel en bij de andere niet. Aanbevelingen voor een betere client? :)
CLB schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:30:
[...]
:(
Dat is een issue van de Swype icm de standaard HTC browser, Swype heeft ook 'n tijd niet gewerkt :)
Ja inderdaad, het is alleen in de browser. zal wel over een paar maanden opgelost zijn :P Bevalt wel goed dat Swype. Een aardige vooruitgang tov t9 :+

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 22:12
Omdat ik nergens een concreet antwoord krijg gevonden, vraag ik het maar hier. Op de specificatiepagina van Tweakers vind ik dat de HOX+ LTE ondersteund, maar hierover krijg ik voor de rest weinig gevonden. Ondersteund het nederlandse model ook LTE, of is dat weer alleen een feature voor america? Ten tweede: de HOX heeft voor HDMI over MHL een maximale resolutie van 720p, is deze resolutie dan hetzelfde bij de HOX+, of is deze 1080p?

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Xesxen schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:31:
Omdat ik nergens een concreet antwoord krijg gevonden, vraag ik het maar hier. Op de specificatiepagina van Tweakers vind ik dat de HOX+ LTE ondersteund, maar hierover krijg ik voor de rest weinig gevonden. Ondersteund het nederlandse model ook LTE, of is dat weer alleen een feature voor america? Ten tweede: de HOX heeft voor HDMI over MHL een maximale resolutie van 720p, is deze resolutie dan hetzelfde bij de HOX+, of is deze 1080p?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen LTE, MHL-output weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Het filmpje van de HOX+ waarin de wireless MHL wordt aangehaald heeft het over full HD output. De Tegra 3+ is ook aangekondigd met 1080p support (de normale Tegra 3 heeft dit niet, ligt dus niet aan MHL). Daarnaast heb ik wel eens reviews gelezen van mensen die 1080p Youtube filmpjes op hun LCD/Plasma bekeken via MHL. Dus volgens de specs ja, en volgens geruikers ja.
Wat LTE betreft, er is een AT&T versie met LTE. Ik weet zo uit mijn hoofd alleen niet welke banbreedte die gebruikt.

Kunnen jullie contactgegevens delen via Whatsapp? Ik kan dat niet op mijn stock HOX+ en dat vind ik best wel irritant. Tot nu toe de enige reden voor mij om er een CR op te zetten. Maar dan moet ik wel zeker weten dat het op bv CM10 wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ik kan bevestigen dat de HOX+ out-of-the-box NL-Alert ondersteund. Holy crap :X Ik zat muziek op mijn headset te luisteren toen de alert binnen kwam :+

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Heb de instellingen nog gechecked, maar geen bericht gezien. Was in Utrecht vandaag. Begreep dat er weinig berichten gestuurd waren daar. Misschien toch geen One X+ probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-09 22:00
Die Bruine schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:29:
Het filmpje van de HOX+ waarin de wireless MHL wordt aangehaald heeft het over full HD output. De Tegra 3+ is ook aangekondigd met 1080p support (de normale Tegra 3 heeft dit niet, ligt dus niet aan MHL). Daarnaast heb ik wel eens reviews gelezen van mensen die 1080p Youtube filmpjes op hun LCD/Plasma bekeken via MHL. Dus volgens de specs ja, en volgens geruikers ja.
Wat LTE betreft, er is een AT&T versie met LTE. Ik weet zo uit mijn hoofd alleen niet welke banbreedte die gebruikt.

Kunnen jullie contactgegevens delen via Whatsapp? Ik kan dat niet op mijn stock HOX+ en dat vind ik best wel irritant. Tot nu toe de enige reden voor mij om er een CR op te zetten. Maar dan moet ik wel zeker weten dat het op bv CM10 wel werkt.
Kan jij bevestigen of deze MHL to HDMI adapter goed zal werken met de HTC One X+? Of zal elke MHL to HDMI adapter goed werken en 1080p YouTube video's kunnen streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

babbelbox schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:47:
Heb de instellingen nog gechecked, maar geen bericht gezien. Was in Utrecht vandaag. Begreep dat er weinig berichten gestuurd waren daar. Misschien toch geen One X+ probleem.
Had er ook speciaal voor gekeken of het ingesteld was, niks ontvangen hier met t-mobile provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

babbelbox schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:47:
Nee alleen KPN, rest van de providers over 2G indien je geen data abonnement hebt.

Ik kreeg met mijn HTC One X(niet plus) de alert wel binnen om exact 12:00 vanmiddag. (KPN HI)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
Ik heb een heel raar probleem met mijn One X+ sinds een weekje of twee en ben benieuwd of het anderen hier bekend voorkomt. Ik heb er al een beetje op gegoogled, maar kan de juiste zoektermen niet vinden.

De telefoon heb ik in mijn bezit sinds afgelopen november, waarbij ik eerst nog één maand een T-Mobile SIM-kaart erin had totdat mijn abonnement afliep. Sinds december zit er een SIM-kaart in van Vodafone. En sinds twee weken heb ik last van een erg irritant probleem, namelijk dat 2-4 keer per dag ik mijn scherm aandoe en óf helemaal geen bereik meer heb (geen data-verbinding en ook de ontvangststerkte heeft een kruis er doorheen), óf ik zie het scherm waar ik mijn pincode in moet toetsen.

In het eerste geval helpt het alleen als ik de telefoon opnieuw opstart of als ik vliegtuigmodus aanzet en vervolgens weer uit. Dan zijn beide verbindingen terug. In het tweede geval is het gewoon pincode intypen en dan is alles weer goed. Met uitzondering van een enkele keer waarop-ie stelselmatig zegt dat mijn pincode niet klopt en ik nog drie pogingen heb (blijven er ook heel de tijd drie). In dat geval helpt alleen een restart.

Komt dit iemand bekend voor? Ik weet niet of het nou aan het toestel ligt, of aan Vodafone, of dat ik misschien onbewust ergens een optie aangezet heb waarbij een bepaalde (mij onbekende) handeling ervoor zorgt dat alle verbindingen uit worden gezet. Zou zoiets mogelijk zijn? Het enige andere wat ik kan bedenken is dat mijn telefoon één of andere virus opgelopen heeft (ik heb geen virusscanner geïnstalleerd) maar ik surf eigenlijk alleen maar naar dezelfde sites, dus ik zou niet weten hoe ik eraan gekomen zou zijn. Dat lijkt me dus onwaarschijnlijk. Toch?

Het meest vervelende hiervan is dat ik er soms pas na een uur achterkom dat dit gebeurd is en ik in die tijd dus eigenlijk onbereikbaar ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nope, geen last van. Voordat je een garantieclaim legt zou ik eerst een reset uitvoeren. Dat is het eerste waar naar gevraagd zal worden.

Enige waar ik tot nu toe last van heb gehad is een occasional reboot out of the blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Nu online
Xurk schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:42:
Ik heb een heel raar probleem met mijn One X+ sinds een weekje of twee en ben benieuwd of het anderen hier bekend voorkomt. Ik heb er al een beetje op gegoogled, maar kan de juiste zoektermen niet vinden.

De telefoon heb ik in mijn bezit sinds afgelopen november, waarbij ik eerst nog één maand een T-Mobile SIM-kaart erin had totdat mijn abonnement afliep. Sinds december zit er een SIM-kaart in van Vodafone. En sinds twee weken heb ik last van een erg irritant probleem, namelijk dat 2-4 keer per dag ik mijn scherm aandoe en óf helemaal geen bereik meer heb (geen data-verbinding en ook de ontvangststerkte heeft een kruis er doorheen), óf ik zie het scherm waar ik mijn pincode in moet toetsen.

In het eerste geval helpt het alleen als ik de telefoon opnieuw opstart of als ik vliegtuigmodus aanzet en vervolgens weer uit. Dan zijn beide verbindingen terug. In het tweede geval is het gewoon pincode intypen en dan is alles weer goed. Met uitzondering van een enkele keer waarop-ie stelselmatig zegt dat mijn pincode niet klopt en ik nog drie pogingen heb (blijven er ook heel de tijd drie). In dat geval helpt alleen een restart.

Komt dit iemand bekend voor? Ik weet niet of het nou aan het toestel ligt, of aan Vodafone, of dat ik misschien onbewust ergens een optie aangezet heb waarbij een bepaalde (mij onbekende) handeling ervoor zorgt dat alle verbindingen uit worden gezet. Zou zoiets mogelijk zijn? Het enige andere wat ik kan bedenken is dat mijn telefoon één of andere virus opgelopen heeft (ik heb geen virusscanner geïnstalleerd) maar ik surf eigenlijk alleen maar naar dezelfde sites, dus ik zou niet weten hoe ik eraan gekomen zou zijn. Dat lijkt me dus onwaarschijnlijk. Toch?

Het meest vervelende hiervan is dat ik er soms pas na een uur achterkom dat dit gebeurd is en ik in die tijd dus eigenlijk onbereikbaar ben :/
Ik heb alleen het effect dat ik zo nu en dan m'n picode moet toetsen. Net als jij merk ik dat soms pas na een uur of anderhalf. Heb al een keer m'n sim opnieuw geplaatste, maar daarna is het weer voorgekomen.
Denk dat ik binnenkort naar even een factory reset uitvoer en kijk of het dan weg blijft. Misschien dat er een app een beetje nifty aan het doen is. Heb sowieso aantal apps gehad die het totaal niet deden. Steeds crashen na starten.(staatsloterij, aevitae)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ervaar precies hetzelfde probleem en word er helemaal gek van...
Contact met HTC gehad, toestel is 6 weken oud, en die gaven als tip om de simkaart te vervangen.
Dit bij de Vodafone gedaan maar het probleem blijft bestaan. Ook na een Factory Reset.

Via de chat met HTC te horen gekregen dat ik het toestel kan aanbieden bij een servicepunt (in mijn geval Deventer), hier zou dan opnieuw de software worden geïnstalleerd...
Indien het probleem zich aankomende blijft voordoen dan zal ik dit gaan doen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huisje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-08 13:11
Xesxen schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 18:31:
Ook ondersteund de HTC One X+ volgens de specificatiepagina op Tweakers, de funtie HSPA+ waar de meeste providers nu dekking voor aan het verzorgen zijn (nieuws: Vodafone begint met uitrol dual carrier-hsdpa+). Ik heb zelf Vodafone, en zij zouden naar eigen zeggen en volgens een dekkingskaart, een bepaald gedeelte in Amsterdam al HSPA+ aanbieden. Nu ben ik er vanuit gegaan dat dit voor een ieder wordt aangeboden en niet alleen aan mensen die er een abbo voor afsluiten. Dit omdat er ook nog geen abbo's voor aangeboden worden. Ik ben naar deze mast heen gegaan met mijn HTC One X+ omdat ik er toch in de buurt was. Maar ik kreeg er toch echt geen verbinding met dit netwerk. Ook speed tests gedaan, en het netwerk was er ook niet toevallig sneller dan op andere plaatsen waar gewoon HSPA wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt ook gratis aangeboden en niet zoals KPN 4G aanbiedt, waarvoor je extra moet betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:31:
[...]

Contact met HTC gehad, toestel is 6 weken oud, en die gaven als tip om de simkaart te vervangen.
Dit bij de Vodafone gedaan maar het probleem blijft bestaan. Ook na een Factory Reset.

Via de chat met HTC te horen gekregen dat ik het toestel kan aanbieden bij een servicepunt (in mijn geval Deventer), hier zou dan opnieuw de software worden geïnstalleerd...
Indien het probleem zich aankomende blijft voordoen dan zal ik dit gaan doen.. :(
Om de software opnieuw te laten installeren hoef je toch niet naar een service punt. Zelf vanaf de PC kan dat ook wel en ik betwijfel wat daar anders aan is dan aan een factory reset.
De diverse RUU's zijn wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbelbox schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:56:
[...]

Om de software opnieuw te laten installeren hoef je toch niet naar een service punt. Zelf vanaf de PC kan dat ook wel en ik betwijfel wat daar anders aan is dan aan een factory reset.
De diverse RUU's zijn wel te vinden.
Men gaf aan dat dit niet hetzelfde was als een factory reset..mijn kennis en skills zijn onvoldoende om met RUU's oid te gaan werken.
Ik vermoed dat ik een defecte antenne/radio heb..eerst dit uitsluiten en aders maar opsturen naar HTC denk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Nu online
De RUU installeert heel gemakkelijk. HOX+ op USB aansluiten, RUU starten en gaan.
Duurt paar minuten. Je moet overigens wel de USB driver geïnstalleerd hebben, die ingebakken zit bij de sync software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 11:59
[...]

Ik was van Vodafone naar Tele2 gegaan en ook daarbij allerlei rare foutmeldingen toen ik de nieuwe tele2 sim er in deed, bleek dat het een verkeerde simkaart was, er zijn blijkbaar verschillende 'types'/simspecificaties waarbij de One-X+ schijnbaar nogal kieskeurig is.

Zie ook http://forum.tele2.nl/net...kaart-onbereikbaar-14389/

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ik heb ook wel eens problemen gehad met een kruisje boven in beeld. Wat hielp was om dat simkaart-klepje goed aan te duwen, of de kaart er even uit te halen en weer terug te stoppen. Maakt niet goed contact soms denk ik. Is inmiddels al een maand niet meer voorgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 22:34
[...]

Heb mijn One X+ sinds december, ben tot dusver echt tevreden. Maar sinds vanmiddag is mijn One X+ spontaan aan het rebooten, achter elkaar, en ik bedoel echt achter elkaar. Typ ik mijn pincode in, dan gaat hij weer rebooten. Heb factory reset gedaan maar probleem blijft. Nu, tijdens het typen van dit bericht, heb ik al mijn pincode 4 keer moeten invoeren. Nu gaat hij weer uit, 5 e keer ins2 minuten tijd. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
"Goed" (want echt leuk is het niet) om te lezen dat ik niet de enige ben met het probleem.

Ik weet niet of het klopt, maar het lijkt steeds erger te worden :? Soms gebeurt het echt maar één of twee keer op een dag, maar op andere dagen (zoals vandaag) is het in de ochtend alleen al iets van 8x gebeurd. Toen net zelfs twee keer gedurende een gesprek van vijf minuten met mijn vrouw. Dus de verbinding valt dan ook meteen weg en ik moet het riedeltje vliegtuigmodus aan - vliegtuigmodus uit - pincode intypen doen voordat ik haar weer terug kan bellen.

Ook lijkt het dat als het eenmaal gebeurt, het binnen een kort tijdbestek wel vijf keer kan gebeuren (dat had ik net dus, na het gesprek gebeurde het nog drie keer in mijn broekzak binnen een kwartier). Het moge duidelijk zijn: BLOEDirritant is dit.

De SIM-kaart eruit halen en terugplaatsen heeft ook niet geholpen. Sowieso leek het er al gewoon goed in te zitten toen ik het houdertje eruit schoof. Hierboven lees ik dat een factory reset ook niet helpt blijkbaar. Het houdertje kan ook niet nog verder aanegdrukt worden, dus dat zit goed.

De anderen die er last van hebben, hebben ook allemaal Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot anderhalve week geleden exact hetzelfde gehad, nu ineens weg..zeg het maar.
En idd ook Vodafone... 8)7 :?
Xurk schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:30:
"Goed" (want echt leuk is het niet) om te lezen dat ik niet de enige ben met het probleem.

Ik weet niet of het klopt, maar het lijkt steeds erger te worden :? Soms gebeurt het echt maar één of twee keer op een dag, maar op andere dagen (zoals vandaag) is het in de ochtend alleen al iets van 8x gebeurd. Toen net zelfs twee keer gedurende een gesprek van vijf minuten met mijn vrouw. Dus de verbinding valt dan ook meteen weg en ik moet het riedeltje vliegtuigmodus aan - vliegtuigmodus uit - pincode intypen doen voordat ik haar weer terug kan bellen.

Ook lijkt het dat als het eenmaal gebeurt, het binnen een kort tijdbestek wel vijf keer kan gebeuren (dat had ik net dus, na het gesprek gebeurde het nog drie keer in mijn broekzak binnen een kwartier). Het moge duidelijk zijn: BLOEDirritant is dit.

De SIM-kaart eruit halen en terugplaatsen heeft ook niet geholpen. Sowieso leek het er al gewoon goed in te zitten toen ik het houdertje eruit schoof. Hierboven lees ik dat een factory reset ook niet helpt blijkbaar. Het houdertje kan ook niet nog verder aanegdrukt worden, dus dat zit goed.

De anderen die er last van hebben, hebben ook allemaal Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Laatst online: 23-07 20:27
Update uit? Whats new... 3.18.401.1

[ Voor 18% gewijzigd door Rigs op 05-03-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij alleen voor de HOX..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 17:33
Ik heb geen update?
Ik las dat de One X wel een update had maar of dat ook voor de plus is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
De One X+ heeft ook veiligheidsissues in de mail-app (welke sowieso KUT is... Achterlijke mongolen bij HTC kunnen niet eens een mail-app met een beetje fatsoenlijk modern protocol-afhandeling bouwen :X), dus ik mag hopen dat ie d'r ook voor de + komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Dagje met gewerkt nu met de nieuwe update, loopt allemaal net iets soepelder en indruk dat wifi ook beter is dan ervoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
:?

Heb je een PLUS of een non-plus?

Want ik heb hier nog geen update iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Htc one x, minder batterij maar wel uitgeroepen met beste smartphone scherm 2012 door tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Rigs schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:22:
Htc one x, minder batterij maar wel uitgeroepen met beste smartphone scherm 2012 door tweakers
Joh... Maar daar is een apart topic voor, deze gaat specifiek over de PLUS-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me iets af en ik ben benieuwd of iemand dit hier kan bevestigen voor mij. (als ik hier op de juiste plek post anders word ik hier graag opgewezen) Is de HTC One X digitizer compatible met de HTC One X+?
Wil deze graag vervangen :)

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Joh... Maar daar is een apart topic voor, deze gaat specifiek over de PLUS-versie...
Men excuses idd verkeerde topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanekS
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:19
Murk schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:36:
Ik heb ook wel eens problemen gehad met een kruisje boven in beeld. Wat hielp was om dat simkaart-klepje goed aan te duwen, of de kaart er even uit te halen en weer terug te stoppen. Maakt niet goed contact soms denk ik. Is inmiddels al een maand niet meer voorgevallen.
Ik had na het overstappen van Vodafone (oudere microsimkaart) naar Tele2 (neiuwere dunnere microsimkaart) hetzelfde probleem bij de nieuwe simkaart. Ik heb sindsdien een klein stukje plakband op de dunnere tele2 simkaart geplakt om het goed in de houder te houden. Heb er nooit meer problemen mee gehad!
Het lijkt alsof er bij het ontwerp uitgegaan is van een dikkere simkaart. Beetje slordig.

Voor de rest ben ik (na mijn doe-het-zelf fix 7(8)7 ) vooral aan het genieten van deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Ik heb een nieuwe map met foto's gekopierd op hox+. Maar ik zie ze niet staan in mijn gallerij... Weet iemand hoe ik die kan "refreshen" zonder volledig te heropstarten ?
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het tweede probleem is zeer herkenbaar. En ook met Vodafone! Heb je de optie 'Snel opstarten' aan staan? Bij mijn telefoon heb ik deze optie uitgeschakeld en sindsdien nergens meer last van.
Instellingen > Energie > Snel opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekke vraag, maar is de HTC-browser van de HTC One X+ als losse .apk te verkrijgen?
Ik twijfel erg tussen een Sony Xperia ZL en een HTC One, maar de eerstgenoemde heeft als browser alleen Chrome aan boord. Aangezien ik veel internet op m'n smartphone moet die browser goed zijn: I want HTC :p

Textreflow is daarin erg chill, quick controls zijn een must en met Chrome kan ik gewoon niet uti de voeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 17:21:
Het tweede probleem is zeer herkenbaar. En ook met Vodafone! Heb je de optie 'Snel opstarten' aan staan? Bij mijn telefoon heb ik deze optie uitgeschakeld en sindsdien nergens meer last van.
Instellingen > Energie > Snel opstarten
Goede tip, ik zal het eens uitproberen! Op mijn vorige telefoon (HTC Sensation) had ik ook "Snel opstarten" uitgezet om een bug op te lossen, maar wat dat precies was weet ik niet meer (staat vast nog in de topicreeks daar ergens). Hopelijk is het nu ook de fix :)

En anders ga ik maar knutselen met plakband zoals anderen hierboven al gedaan hebben... dit houd ik namelijk niet nog tot het einde van mijn contract (20 december) vol :+ En ik was misschien van plan om nu eens niet na een jaar alweer een nieuw toestel te nemen maar gewoon een SIM-only, omdat ik zo tevreden ben met de One X+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
Het trucje met "Snel starten" uitzetten heeft niet geholpen, dus ik wil nu eigenlijk (als laatste strohalm voordat ik wellicht bij een Vodafone winkel langsga om te kijken of een nieuwe SIM-kaart een mogelijkheid is) het trucje proberen met wat plakband bij de SIM-kaart / kaarthouder.

Degenen hierboven die dat gedaan hebben, hoe werkt dat precies? Doe je er vooral om de zijkanten van het houdertje plakband op om te zorgen dat de kaart stevig in het houdertje komt te zitten, of gaat het er juist om dat er op de achterkant van de SIM-kaart plakband moet om het dikker te maken zodat het beter contact maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 22:34
Mijn (nog geen 3 maanden oude) HTC One X+ is door HTC vorige week meegenomen i.v.m. "reboot" probleem. Afgelopen zaterdag teruggekregen. Volgens bijgesloten briefje heeft HTC alleen een "software update" gedaan. Het probleem is niet weg, zodra ik een wifi verbinding aanmaak gaat hij rebooten, achter elkaar.
HTC weer gebeld vandaag, advies gekregen om weer factory reset te doen, probleem niet weg. Hij wordt weer deze week opgehaald. ;w :-(

Heeft aan de man gevraagd was is de policy van HTC inzake vervangen van defecte toestellen. Volgens de man gaat HTC eerst een vervanging overwegen na 3 reparaties ... :( :-(
Heel spijtig allemaal, ik was tot 2 weken geleden helemaal tevreden met dit toestel. Hiervoor had ik een Desire HD en het was ook een geweldig toestel. En ik gun HTC echt succes in de strijd tegen Samsung en anderen. Maar nu begin ik te twijfelen of HTC goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn htc one x+ gebruikt ongeveer 6% per 10 minuten als ik bijvoorbeeld spellen speel of veel applicaties van de play store aan het installeren ben. Vroeg me af hoe dat bij jullie zit? Is natuurlijk wel redelijk zware belasting. Maar ik heb onder normale omstandigheden ook moeite om 4 uur screen on tijd te halen. Meestal eindig ik aan het einde van de dag rond de 3 a 3,5 uur.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
boyetval schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:02:
Mijn (nog geen 3 maanden oude) HTC One X+ is door HTC vorige week meegenomen i.v.m. "reboot" probleem. Afgelopen zaterdag teruggekregen. Volgens bijgesloten briefje heeft HTC alleen een "software update" gedaan. Het probleem is niet weg, zodra ik een wifi verbinding aanmaak gaat hij rebooten, achter elkaar.
HTC weer gebeld vandaag, advies gekregen om weer factory reset te doen, probleem niet weg. Hij wordt weer deze week opgehaald. ;w :-(

Heeft aan de man gevraagd was is de policy van HTC inzake vervangen van defecte toestellen. Volgens de man gaat HTC eerst een vervanging overwegen na 3 reparaties ... :( :-(
Heel spijtig allemaal, ik was tot 2 weken geleden helemaal tevreden met dit toestel. Hiervoor had ik een Desire HD en het was ook een geweldig toestel. En ik gun HTC echt succes in de strijd tegen Samsung en anderen. Maar nu begin ik te twijfelen of HTC goed genoeg is.
Waarom twijfel je dan of ze goed genoeg zijn? Andere fabrikanten pakken dit volgens mij precies hetzelfde aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Mijn HTC One X Plus gooit zichzelf vrijwel dagelijks in de sim-lock. Dit is heel irritant.
Ben al naar mijn provider geweest voor een nieuwe simkaart. Eerste tijd ging het wel goed, maar het is al een week weer raak.

Hebben jullie hier ook ervaring mee? Tips? Opsturen voor reparatie?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 22:58
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:25:
Goedenavond,

Mijn HTC One X Plus gooit zichzelf vrijwel dagelijks in de sim-lock. Dit is heel irritant.
Ben al naar mijn provider geweest voor een nieuwe simkaart. Eerste tijd ging het wel goed, maar het is al een week weer raak.

Hebben jullie hier ook ervaring mee? Tips? Opsturen voor reparatie?

Thanks.
De mijne had hetzelfde, heb op de acherzijde van de simkaard een paar lagen plakband geplakt zodat deze wat dikker is en tot nu toe is het probleem weg.
Heb met HTC contact gehad over dit probleem en het plakband verhaal uitgelegd, de man van HTC zei me het niet met plakband te doen maar hij kwam zelf niet met een ander voorstel.
Misschien niet de mooiste oplossing maar ik ga niet een toestel van 4 weken oud opsturen en dan het risico lopen een ouder refurbished toestel terug te krijgen.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Play: HTC SmartSync Toggle

Dit lost alle connectie problemen op.
Geen feature, maar een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
KaptKeefmenneke schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:16:
De mijne had hetzelfde, heb op de acherzijde van de simkaard een paar lagen plakband geplakt zodat deze wat dikker is en tot nu toe is het probleem weg.
Heb met HTC contact gehad over dit probleem en het plakband verhaal uitgelegd, de man van HTC zei me het niet met plakband te doen maar hij kwam zelf niet met een ander voorstel.
Misschien niet de mooiste oplossing maar ik ga niet een toestel van 4 weken oud opsturen en dan het risico lopen een ouder refurbished toestel terug te krijgen.
Ik heb zojuist ook maar de plakband-fix geprobeerd want ik word echt kierewiet van de soms wel 10x per dag dat mijn SIM-kaart schijnbaar contact verliest. Ik wilde het eerst met twee lagen proberen maar toen ik de SIM-kaart weer in de telefoon wilde schuiven ging het erg stroef en het buitenste laag plakband ging rafelen. Dus uit angst de telefoon kapot te maken heb ik de buitenste laag er maar af gehaald en zit de SIM-kaart er nu weer soepeltjes in met één laag plakband aan de achterkant.

Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik krijg ook regelmatig de melding dat mijn simkaart niet correct is geplaatst.. En vaak heb ik ineens geen bereik, dan kijk ik bij mn instellingen en dan is hij de vliegtuigmodus aan het uitschakelen? Zonder dat ik die aan heb gezet.

Maar goed allemaal niet zo erg, maar nu laadt die ook niet meer op. Had hier al een topic over gemaakt, maar kan het misschien beter hier vragen. Mijn HOX+ laadt dus niet meer op, als ik hem in de oplader stop gebeurd er helemaal niets. Ook met de PC maakt hij geen contact. Hij doet nu dus helemaal niets meer omdat de batterij op is.. Iemand die dit ook heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huisje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-08 13:11
Joostjah schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:36:
Ik krijg ook regelmatig de melding dat mijn simkaart niet correct is geplaatst.. En vaak heb ik ineens geen bereik, dan kijk ik bij mn instellingen en dan is hij de vliegtuigmodus aan het uitschakelen? Zonder dat ik die aan heb gezet.

Maar goed allemaal niet zo erg, maar nu laadt die ook niet meer op. Had hier al een topic over gemaakt, maar kan het misschien beter hier vragen. Mijn HOX+ laadt dus niet meer op, als ik hem in de oplader stop gebeurd er helemaal niets. Ook met de PC maakt hij geen contact. Hij doet nu dus helemaal niets meer omdat de batterij op is.. Iemand die dit ook heeft gehad?
Dat hij niet meer oplaadt heb ik ook al wel eens gehad, maar dit was bij mij na een reboot weer gefixt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

JanekS schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:42:
[...]

Ik had na het overstappen van Vodafone (oudere microsimkaart) naar Tele2 (neiuwere dunnere microsimkaart) hetzelfde probleem bij de nieuwe simkaart. Ik heb sindsdien een klein stukje plakband op de dunnere tele2 simkaart geplakt om het goed in de houder te houden. Heb er nooit meer problemen mee gehad!
Het lijkt alsof er bij het ontwerp uitgegaan is van een dikkere simkaart. Beetje slordig.

Voor de rest ben ik (na mijn doe-het-zelf fix 7(8)7 ) vooral aan het genieten van deze telefoon.
Is misschien wel een idee om te proberen ja. Alleen heb ik dus juist Vodafone, dus dat van die dunnere kaart zou niet op moeten gaan.. Ben overigens best wel teleurgesteld in het 3G bereik van Vodafone, heb voornamelijk een E of G symbooltje (Edge en Gprs?), sporadisch een 3G of H.
CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:06:
Gekke vraag, maar is de HTC-browser van de HTC One X+ als losse .apk te verkrijgen?
Ik twijfel erg tussen een Sony Xperia ZL en een HTC One, maar de eerstgenoemde heeft als browser alleen Chrome aan boord. Aangezien ik veel internet op m'n smartphone moet die browser goed zijn: I want HTC :p

Textreflow is daarin erg chill, quick controls zijn een must en met Chrome kan ik gewoon niet uti de voeten :+
Heb je vast al gelezen, maar misschien heb je hier wat aan.

Ik vind de HTC browser ook veel fijner dan Chrome. Quick controls zijn idd erg nice. Enige nadeel is dat ie af en toe crasht, bijvoorbeeld als er flash content op de pagina staat, of als ik tekst in de pagina wil zoeken. Het zijn vaak specifieke pagina's waarbij het continu fout gaat (heb helaas even geen voorbeelden), op andere pagina's doet flash/zoeken het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Nu online
Het gebeurt mij ook zo nu en dan dat ik m'n SIM pin moet intikken. Ik merk het nu ongeveer een maand of twee. De interval is echter wel erg wisselend.
Ook heb ik sinds een week het effect dat m'n "Keep Wi-Fi on during sleep" optie vanzelf wijzigt.
Deze optie (te vinden via Settings -> Wi-Fi en dan menu -> advanced) staat bij mij normaal op always. Dus blijft Wi-Fi altijd aan staan. Echter merkte ik afgelopen week al een aantal keer dat als ik m'n telefoon aan doe, hij meteen m'n Wi-Fi begint te connecten. En de setting bleek naar "Never" gegaan te zijn.
Is dit meerdere mensen opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

(jarig!)
Xurk schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:29:
[...]

Ik heb zojuist ook maar de plakband-fix geprobeerd want ik word echt kierewiet van de soms wel 10x per dag dat mijn SIM-kaart schijnbaar contact verliest. Ik wilde het eerst met twee lagen proberen maar toen ik de SIM-kaart weer in de telefoon wilde schuiven ging het erg stroef en het buitenste laag plakband ging rafelen. Dus uit angst de telefoon kapot te maken heb ik de buitenste laag er maar af gehaald en zit de SIM-kaart er nu weer soepeltjes in met één laag plakband aan de achterkant.

Ik ben benieuwd...
We zijn 22 uur verder en het is nog niet gebeurd... even afkloppen dus, maar vooralsnog gaat het goed. Ik ga echter pas juichen als het echt een paar dagen achter elkaar niet gebeurt, want ik heb wel een aantal dagen gehad dat het bijvoorbeeld maar 1x gebeurde.

Het is wel eigenlijk toch te zot voor woorden dat je met plakband aan de slag moet gaan om de telefoon te kunnen gebruiken. Is het nou een 'design flaw' van de One X+ of van de micro-SIM van Vodafone?
Murk schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:14:
Is misschien wel een idee om te proberen ja. Alleen heb ik dus juist Vodafone, dus dat van die dunnere kaart zou niet op moeten gaan.. Ben overigens best wel teleurgesteld in het 3G bereik van Vodafone, heb voornamelijk een E of G symbooltje (Edge en Gprs?), sporadisch een 3G of H.
Ik had hiervoor T-Mobile en kon op Utrecht CS nooit Internetten, wat echt erg irritant was. Tegenwoordig heb ik vaak 3G en soms zelfs H op Utrecht CS, dus dat is wel een stuk vooruitgang. Verder merk ik eigenlijk niet zoveel van het betere bereik t.o.v. T-Mobile, het lijkt ongeveer gelijkwaardig. Ook de potentiële snelheid (7.2 Mbps) wordt bij lange na niet gehaald volgens mij, want bij T-Mobile had ik geloof ik 3.6 Mbps en dat leek net zo snel :+

Wel een beetje offtopic, sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:54
Zeer teleurgesteld in dit toestel. Vaak sim-problemen zoals iedereen hier al beschrijft. Software updates van HTC komen 1,5 jaar na originele release. Batterij wordt warmer dan 50 graden als je een intensieve app gebruikt of spelletje. Dan kan je hem niet eens meer normaal beet houden. HTC had ook wel 4g support in mogen bouwen, overal in europa worden lte netwerken uitgerold. Nu loop ik 2 jaar met een k*t toestel rond dat geen eens 4g heeft. En 4g is beschikbaar vanaf mei 2013 in mijn woonplaats. Echt wtf, zo hard genaaid. Gewoon extra harde burn in me gezicht gewoon.

Het enige wat goed is aan het toestel is de 64GB opslag maar daar betaal je ook voor en de snelheid van de cpu is merkbaar met apps e.d. Maar wat heb je aan de snelheid van je cpu als die dan oververhit raakt. Ik vind de hoeveelheid RAM erg mager. Zeer mager, wat heb je aan 1GB als je 2,5 jaar geleden al 768MB had. Wat is dat voor upgrade?

Dit toestel wordt compleet overschaduwd door de eerstvolgende generatie toestellen die er al zijn/aankomen. Je moet straks www.archive.org gebruiken om artikelen over de HTC One X+ op het internet te kunnen vinden. Als je een HTC one x+ bezit heb je eigenlijk een Mercedes Benz maar van binnen is het een fiat panda want het heeft geen 4g support. effing waardeloos, niet kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Macfreakje op 22-03-2013 11:34 ]

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahahahaha sorry hoor, maar bashen op geen 4G. Voor de rest ga ik er maar niet op in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
CLB schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:31:
Hahahahaha sorry hoor, maar bashen op geen 4G. Voor de rest ga ik er maar niet op in :)
Haha je lacht wel maar later ga je hem ook wel voelen.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Macfreakje schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:29:
Zeer teleurgesteld in dit toestel. Vaak sim-problemen zoals iedereen hier al beschrijft. Software updates van HTC komen 1,5 jaar na originele release. Batterij wordt warmer dan 50 graden als je een intensieve app gebruikt of spelletje. Dan kan je hem niet eens meer normaal beet houden. HTC had ook wel 4g support in mogen bouwen, overal in europa worden lte netwerken uitgerold. Nu loop ik 2 jaar met een k*t toestel rond dat geen eens 4g heeft. En 4g is beschikbaar vanaf mei 2013 in mijn woonplaats. Echt wtf, zo hard genaaid. Gewoon extra harde burn in me gezicht gewoon.

Het enige wat goed is aan het toestel is de 64GB opslag maar daar betaal je ook voor en de snelheid van de cpu is merkbaar met apps e.d. Maar wat heb je aan de snelheid van je cpu als die dan oververhit raakt. Ik vind de hoeveelheid RAM erg mager. Zeer mager, wat heb je aan 1GB als je 2,5 jaar geleden al 768MB had. Wat is dat voor upgrade?

Dit toestel wordt compleet overschaduwd door de eerstvolgende generatie toestellen die er al zijn/aankomen. Je moet straks www.archive.org gebruiken om artikelen over de HTC One X+ op het internet te kunnen vinden. Als je een HTC one x+ bezit heb je eigenlijk een Mercedes Benz maar van binnen is het een fiat panda want het heeft geen 4g support. effing waardeloos, niet kopen.
Kijk je nooit naar wat je koopt?? Zeuren over geheugen en over 4G terwijl je van te voren had kunnen zien dat het er niet op zit... Ik vind het een fijn toestel, jammer van die simkaart storing maar dit is bij mij nu verholpen met een stukkie plakband. Het toestel is pas 6 maanden op de markt en kwam uit met toen de nieuwste software, dus ben je ook vrij vroeg nog met zeuren over een update. HTC heeft ook beloofd dat er een nieuwe update aankomt vorige week.
En 4G is leuk maar het is nu nog veel te duur en voordat het echt overal goed bereikbaar is zijn we wel 1,5 jaar verder.

[ Voor 5% gewijzigd door KaptKeefmenneke op 22-03-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Nu online
Vandaag al twee maal sim probleem. M'n vrouw heeft net als ik Vodafone en zij heeft de gewone One X en geen problemen. Dus ik vermoed geen kaart probleem.
Ook sinds vandaag problemen met zo een beetje de complete software. Dit bericht ben ik 4 keer begonnen. Telkens keyboard weg, en niet meer terug te krijgen, sense die opnieuw laadt, webbrowser die gewoon afsluit....
Denk dat het tijd wordt voor een hard reset

[ Voor 46% gewijzigd door babbelbox op 22-03-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Macfreakje schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:29:
Zeer teleurgesteld in dit toestel. Vaak sim-problemen zoals iedereen hier al beschrijft. Software updates van HTC komen 1,5 jaar na originele release. Batterij wordt warmer dan 50 graden als je een intensieve app gebruikt of spelletje. Dan kan je hem niet eens meer normaal beet houden.
50 graden bij een intensieve app? Overdrijven is ook een kunst. Ja hij wordt vrij warm als je een spelletje speelt, maar dat is bij elke telefoon zo.
HTC had ook wel 4g support in mogen bouwen, overal in europa worden lte netwerken uitgerold. Nu loop ik 2 jaar met een k*t toestel rond dat geen eens 4g heeft. En 4g is beschikbaar vanaf mei 2013 in mijn woonplaats. Echt wtf, zo hard genaaid. Gewoon extra harde burn in me gezicht gewoon.
:F

Misschien een keertje de specs lezen. Ook wat betreft het RAM geheugen: je mag best klagen over de specificaties, maar ga niet HTC de schuld geven dat jij te beroerd bent om ze in te kijken voordat je tot koop overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
50 graden bij een intensieve app? Overdrijven is ook een kunst. Ja hij wordt vrij warm als je een spelletje speelt, maar dat is bij elke telefoon zo.
Misschien wist je het nog niet maar ooit viel me op dat mijn led lampje rood en groen ging flitsen. Dat betekent dat het toestel oververhit aan het raken is. Maar ik zal wel een screenshot leveren ter bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Murk schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:59:
:F

Misschien een keertje de specs lezen. Ook wat betreft het RAM geheugen: je mag best klagen over de specificaties, maar ga niet HTC de schuld geven dat jij te beroerd bent om ze in te kijken voordat je tot koop overgaat.
Idd, specs waren van wat toen een top telefoon was. Nu komen er nieuwe telefoons met betere specs. Maakt dat de HOX+ dan meteen een slechte telefoon? ... Nee.

En 4G was tot voor kort zeker niet in alle telefoons te vinden. Sterker nog: eigenlijk geen gangbare telefoons hadden 4G dacht ik...

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Dit heb ik na 10-15 min spelen van een spelletje. Vond hem al te warm worden voor in me hand. Laat staan als ik langer ga spelen...

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y68/macfreaktbx/2013-03-22_15-34-45.png

Edit: Sorry voor de grote afbeelding. Geen idee hoe te croppen of tweakers.

[ Voor 14% gewijzigd door Macfreakje op 22-03-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Das vrij normaal. En na 10-15 minuten wordt hij ook niet echt warmer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
L0we schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:46:
Das vrij normaal. En na 10-15 minuten wordt hij ook niet echt warmer...
Tuurlijk vrij normaal, heb vaak zat gehad dat hij op 52 a 53 graden zat. Ik vind dat niet normaal, al mijn voorgaande toestellen hadden dat probleem niet. En zodra mijn LED lampje roodgroen gaat knipperen stop ik gelijk uit angst dat hij kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
Macfreakje schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:06:
[...]

Tuurlijk vrij normaal, heb vaak zat gehad dat hij op 52 a 53 graden zat. Ik vind dat niet normaal, al mijn voorgaande toestellen hadden dat probleem niet. En zodra mijn LED lampje roodgroen gaat knipperen stop ik gelijk uit angst dat hij kapot gaat.
Je voorgaande toestellen zullen ook geen Quadcores geweest zijn. Ik verwacht dat straks de nieuwe toestellen hetzelfde hebben die grotere batterijen is ook niet omdat alles zuiniger word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Macfreakje schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:21:
[...]

Misschien wist je het nog niet maar ooit viel me op dat mijn led lampje rood en groen ging flitsen. Dat betekent dat het toestel oververhit aan het raken is. Maar ik zal wel een screenshot leveren ter bevestiging.
Is mij ook overkomen toen ik hem op een zachte ondergrond had liggen terwijl er een 720p filmpje speelde. Dat was gewoon stom van mij, want de warmte afvoer werd zo geblokkeerd (FYI, dat zijn die 5 gaatjes aan de linker achterzijde).
Macfreakje schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:38:
Dit heb ik na 10-15 min spelen van een spelletje. Vond hem al te warm worden voor in me hand. Laat staan als ik langer ga spelen...

[afbeelding]

Edit: Sorry voor de grote afbeelding. Geen idee hoe te croppen of tweakers.
Welk spelletje? Ik heb Dead Space een half uur kunnen spelen zonder buitensporige warmte issues. Misschien blokkeerde je met je hand die gaatjes aan de achterzijde? - edit: dacht even dat tijdens dat spelletje het LEDje bij jou ging knipperen, maar dat heb ik verkeerd gelezen

[ Voor 4% gewijzigd door Murk op 22-03-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:19:
want de warmte afvoer werd zo geblokkeerd (FYI, dat zijn die 5 gaatjes aan de achterzijde)
Uhm nee, dat zijn pogo-pins om het toestel op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
[...]

(FYI, dat zijn die 5 gaatjes aan de linker achterzijde).
LOL :D

Die 5 gaatjs zijn pogo pin contacts t.b.v. cradles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
[...]

Is mij ook overkomen toen ik hem op een zachte ondergrond had liggen terwijl er een 720p filmpje speelde. Dat was gewoon stom van mij, want de warmte afvoer werd zo geblokkeerd (FYI, dat zijn die 5 gaatjes aan de linker achterzijde).

[...]

Welk spelletje? Ik heb Dead Space een half uur kunnen spelen zonder buitensporige warmte issues. Misschien blokkeerde je met je hand die gaatjes aan de achterzijde? - edit: dacht even dat tijdens dat spelletje het LEDje bij jou ging knipperen, maar dat heb ik verkeerd gelezen
Het spelletje heet subway surf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Mkay.. M'n eerste eigen smartphone en nooit van die pins gehoord. Ergo er zit gewoon helemaal geen warmte afvoer in dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Murk schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:36:
Mkay.. M'n eerste eigen smartphone en nooit van die pins gehoord. Ergo er zit gewoon helemaal geen warmte afvoer in dat ding?
Gewoon, via de behuizing?

't Is nou niet alsof die paar metalen contactpuntjes nou echt zoveel zoden aan de dijk zouden zetten. Vraag me ook af waar je 't überhaupt gehoord had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals je hoeft geen modificatie aan je simkaart uit te voeren om het verlies van verbinding met je provider te voorkomen. Het is functie van htc genaamd smartsync die voor het rare gedrag zorgt en het gaat hierbij dan ook om een bug in deze software. Om HTC smartsync uit te schakelen moet je een app uit de playstore downloaden genaamd HTC smartsync toggle.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Nu online
Ik hoor voor het eerst dat het aan smart sync ligt. Heeft HTC dit bevestigd en wordt er aan een oplossing gewerkt? Vandaag al weer 3 keer gehad in 4 uur tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een klacht richting htc gestuurd. Op xda is er ook veel over te vinden en niet iedereen heeft er last van. Het probleem lijkt alleen van toepassing op Sense 4 en 4+, mogelijk dat pas vanaf deze versie smartsync is toegepast. Zou je even moeten opzoeken. Waaronder de Evo, HOX en HOX+ vallen.

Maar niet iedereen heeft er last van, misschien provider gerelateerd. Ik weet niet of jullie ook allemaal bij t-mobile zijn aangesloten? Degene met problemen dan althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:35:
Ik heb zelf een klacht richting htc gestuurd. Op xda is er ook veel over te vinden en niet iedereen heeft er last van. Het probleem lijkt alleen van toepassing op Sense 4 en 4+, mogelijk dat pas vanaf deze versie smartsync is toegepast. Zou je even moeten opzoeken. Waaronder de Evo, HOX en HOX+ vallen.

Maar niet iedereen heeft er last van, misschien provider gerelateerd. Ik weet niet of jullie ook allemaal bij t-mobile zijn aangesloten? Degene met problemen dan althans
Ik heb Vodafone. M'n vrouw ook icm de gewone One X en die heeft de problemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbelbox schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:59:
[...]

Ik heb Vodafone. M'n vrouw ook ivm de gewone One X en die heeft de problemen niet.
Blijkbaar is de firmware van de one x anders. En misschien er al op aangepast. Mogelijk andere chipset die er geen last van heeft. Maar dus zo blijkt niet provider gerelateerd, komt ook voor bij vodafone.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heel raar ik heb dit programma nu een maand geinstalleerd en sindsdien lijkt het weg te zijn, maar sinds gister merk ik dat hij alsnog zijn signaal verliest. Wanneer ik probeer te bellen zegt hij iets over vliegtuigmodus, maar hij heeft wel volledig bereik. Vandaag kon ik tot tweemaal toe ook mijn pincode opnieuw invoeren. Misschien toch wel de simkaart dan? Lijkt ook wel steeds vaker voor te komen. Het viel me namelijk al eerder op dat hij wel bereik had, maar geen internet op sommige momenten. Ik dacht dat het aan de plaatselijke zendmast lag. Als je dan dus gaat bellen, doet hij dat ook niet.

Voor de zelerheid nogmaals smartsync uitgeschakeld om er zeker van te zijn dat instellingen zijn toegepast.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 14:40 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Alles over flashen en custom ROM's horen in dit topic.