HELP! Gegevens weg externe harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Hallo mensen, ik heb een externe hardeschijf van 1 TB van Packard Bell.
Nu heb ik ook een MacBook pro en ik had de time machine functie ingeschakeld. Hij vroeg erna om packard bell te verwijderen (ik dacht een oude reserve kopie van mn laptop, ook een PB) maar hij verwijderde ALLE gegevens!

Fotos en belangrijke data, allemaal weg!

Hoe kan ik dit terug krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05

St@m

@ Your Service

Denk dat je hier een heleboel info kunt weghalen: BalusC in "OM FAQ"

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem eens een kijkje in Thematopic: Datarecovery
Daar staan genoeg tips in die je kunt proberen. Als de disk verder nog goed is en je hebt er niet meer mee lopen klooien dan is de kans dat je wat terug kan krijgen nog wel aanwezig.

Neem daarna Thematopic: Backups eens door, om dit soort ellende in de toekomst te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
Ik zie op veel forums staat dat er niks meer (na het verwijderen) op de externe harde schijf opgeslagen mag worden. Dit is echter wel gebeurd doordat de kopie van mn mac er op kwam (die ik overigens heb onderbroken).
Is dit erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kats schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:06:
Ik zie op veel forums staat dat er niks meer (na het verwijderen) op de externe harde schijf opgeslagen mag worden. Dit is echter wel gebeurd doordat de kopie van mn mac er op kwam (die ik overigens heb onderbroken).
Is dit erg?
Dat is erg als er daarmee sectoren overschreven zijn waar de belangrijke data stond. Als dat gebeurd is, kun je die data vergeten.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
De kopie van mn mac is op de (inmiddels) lege externe harde schijf gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi kats,

Ik snap dat je even in paniek bent doordat je niet meer bij je data kunt. Echter, het is wel de bedoeling dat je je eerst voldoende inleest. Zo kun je sommige van je vragen al beantwoorden aan de hand van de hierboven genoemde topics.

Aangezien je al hebt geschreven naar je schijf waar je nog data vanaf wilde halen, schat ik je kansen niet hoog in. Mocht je dit echter wel willen proberen en specifieke vragen hebben, kun je poten in het datarecovery- en/of backuptopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.