Toon posts:

iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste
Acties:
  • 42.785 views

Onderwerpen

• Red Baron
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23:23
Ach het blijft allemaal dezelfde auto met een ander kleurtje toch? B)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:19
quote: Tony Gardner
13th week member site software update is now targeted for Friday morning rather than Thursday. FYI, The Lotus 49 will not be in this build. Sorry!! We want to get it out to members as bad as anyone.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23:21

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

NickThissen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:48:
[...]

Is dit nou een nieuwe oval auto of alleen een van die andere merken die dezelfde physics hebben maar alleen een ander uiterlijk?
Dit is de nieuwe Cup car (G6). Samen met de nieuwe Ford zal die zal de huidige Impala A vervangen.
De nieuwe auto('s) hebben andere physics dan de huidige auto.

De Chevy en Ford krijgen de zelfde physics/specs.
In het echt zijn alle merken ook bijna identiek. Op zich is de oplossing van iRacing om beide auto's dezelfde specs te geven ook realistisch.

Ik ben benieuwd hoe ze GT3 of GT2 gaan balanceren. Vooral bij GT3, want daar zijn geen technische regels. Je mag daar een auto maken met een V6 motor maar ook met een V12. Het maakt allemaal niet uit.

[Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 23-01-2013 17:02]

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Jubby
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 30-11 17:05

• FransJansen
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 29-11 14:54
Dat word dan toch de Legend morgenavond 8)7

Vandaag een paar rondjes gedaan, ik heb verder nog niet met dat ding gereden.
Is er een manier om de legend op de baan te houden en toch snel te gaan :+

Ook nog niet echt naar een setup gekeken,misschien is dat het probleem.
Of heeeeel veel trainen ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• NickThissen
FransJansen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:08:
[...]

Ik zou wel eerst eens kijken of je wel een road setup had, als standaard een oval setup geladen staat ga je het lastig krijgen op een road circuit uiteraard ;) Maar het is een lastig bakje hoor...

Mijn iRacing profiel

• FransJansen
Ik had wel een road setup geladen, maar dan blijft het nog lastig.

Heel voorzichtig met het rechtervoetje :P

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:52
FransJansen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:16:
Ik had wel een road setup geladen, maar dan blijft het nog lastig.

Heel voorzichtig met het rechtervoetje :P
Probeer dit eens:
https://dl.dropbox.com/u/...ds%20ford34c/twineast.sto

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• FransJansen
Ik zal hem vanavond eens proberen.
Heb ook weer het probleem met mijn stuurtje terug.

Stuur blijft bewegen als ik stil sta in de neutraal. :(

Tijdens het rijden gelukkig geen last van, moet wel de FFB onder de 10 houden.

En al een paar keer een probleem dat mijn pedalen niet herkend worden.
USB eruit en weer erin, probleem opgelost.

Nieuwe Firmware geinstaleerd,maar het haalt niks uit.
Fanatec maar weer gemaild, wachten op antwoord. :'(

• Niellie41

Niellie41

Dit is een bekend 'probleem' in iRacing. Heeft niets te maken met Fanatec :)
Wat zijn jou instellingen van de FFB in-game?

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• FransJansen
Ik gebruik deze instellingen.

Het wobbelen van het stuur heb ik alleen zo extreem bij de legend.

Heb ook even gekeken bij de Mclaren, en daar heb ik er geen last van.
Daar gebruik ik dezelfde instellingen alleen mijn FFB staat op 15

• Niellie41

Niellie41

Je moet de min force slider meer naar rechts zetten. Hoe veel? Dat is uit proberen. Nu ben ik even kwijt waar je op moet letten.
Je moet hem zo ver naar rechts zetten tot die niet meer trilt als je stil staat, dacht ik.

• NickThissen
Niellie41 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:48:
Je moet de min force slider meer naar rechts zetten. Hoe veel? Dat is uit proberen. Nu ben ik even kwijt waar je op moet letten.
Je moet hem zo ver naar rechts zetten tot die niet meer trilt als je stil staat, dacht ik.
Nee hoor, dat heeft met het op en neer schommelen van het stuur te maken, en als je daar last van hebt moet je juist minder minforce gebruiken. Trillen van het stuur bij stilstaan is gewoon een bug en zou je geen last van moeten hebben als je begint te rollen.

Mijn iRacing profiel

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
FransJansen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:45:
Ik gebruik deze instellingen.

Het wobbelen van het stuur heb ik alleen zo extreem bij de legend.

Heb ook even gekeken bij de Mclaren, en daar heb ik er geen last van.
Daar gebruik ik dezelfde instellingen alleen mijn FFB staat op 15
Probeer eens Strength 8.4 en min-force op 16%, durf te wedden dat je iedereen dan voorbij rijdt. :P

How do you save a random generator ?

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:56

BM

Moderator Spielerij
Geen Lotus 49 :(

Ze hadden beter dat schedule niet kunnen posten. Had verwacht dat ze die 'fout' niet nog een keer zouden maken.

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• aaikman
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-07-2017
FransJansen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:27:
Ik zal hem vanavond eens proberen.
Heb ook weer het probleem met mijn stuurtje terug.

Stuur blijft bewegen als ik stil sta in de neutraal. :(

Tijdens het rijden gelukkig geen last van, moet wel de FFB onder de 10 houden.

En al een paar keer een probleem dat mijn pedalen niet herkend worden.
USB eruit en weer erin, probleem opgelost.

Nieuwe Firmware geinstaleerd,maar het haalt niks uit.
Fanatec maar weer gemaild, wachten op antwoord. :'(
het enige probleem dat ik na mijn Fanatec predalen heb is dat mijn logitech profiler moet opgestart zijn want anders is alles van FFB crap :(

MyIracingProfile / TwitchTV

• derx666
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:13

derx666

mecker ende blaet

aaikman schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:09:
[...]

het enige probleem dat ik na mijn Fanatec predalen heb is dat mijn logitech profiler moet opgestart zijn want anders is alles van FFB crap :(
heb jij pedalen met ffb ? :)

My iRacing | My Simrig

• iXiro
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Niellie41 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:48:
Voor zover ik het begrijp is de min force setting om de 'FFB dead zone' op te heffen. Veel stuurtjes bewegen helemaal niet als er een klein beetje force doorgegeven wordt, met min force kan je het kleine beetje force versterken zodat je het wel voelt. Je kan de tool 'WheelCheck' op het forum vinden, daarin kan je de 'min force test' doen, die controleert hoeveel min force je maximaal moet instellen.
Als je bij stilstaan op de baan je stuur beetje heen en weer doet, en precies in het midden een 'hobbel' voelt dan kan je de min force wat verlagen totdat je dat niet meer merkt.

Zo heb ik het in ieder geval gedaan. Ik kwam met mijn G27 uit op maximaal 16% min force in de test, ik gebruik nu 13% zodat ik die hobbel in het midden niet voel.

• iXiro
  • Niet online
Niellie41 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:34:
Vandaag heb ik een nieuw beeldscherm gekocht.
Een Dell Ultrasharp U2312HM. Ik lees veel positieve reviews.
Dan kan ik eindelijk weer racen :D
Ik heb de voorganger daarvan (u2311h) ben er erg tevreden over, geen last van input lag of iets dergelijks (of ik heb het gewoon niet door :) )

• NickThissen
Heeft er iemand zin om straks een 24h du fun race onveilig te gaan maken met de V8? In een volle practice zit ik helemaal alleen in die auto :p (En ik heb geen setup...) Help? ;)

Mijn iRacing profiel

• FransJansen
enchion schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:54:
[...]

Probeer eens Strength 8.4 en min-force op 16%, durf te wedden dat je iedereen dan voorbij rijdt. :P
Helaas die setting werkt alleen in een ver gevorderd stadium van parkinson :( :)

Als ik de slider min-force van de 0 afhaal gaat het fout.
Strength op 7,4 is niet ideaal maar is mee te rijden.

• Red Baron
Het is ook wel weer typisch, is er geen reet te doen in zo'n week 13 en dan ligt het forum weer een hele dag plat...

• NickThissen
Vind maar geen goeie setup voor de Riley op daytona... Of ik spin elk rondje bij ingaan van de oval, of ik spin elk rondje bij uitkomen van de bus stop. Optimal is anderhalve seconde sneller dan m'n beste tijd, krijg geen rondje voor elkaar :?

Mijn iRacing profiel

• TuxieDeni
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12-10 12:53
is er nu niks anders te doen dan die paar dingen deze week? :/

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
Argh.. schijnbaar tellen bij die lone qualifier de laps nadat de tijd afloopt niet meer mee.

• NickThissen
TuxieDeni schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:02:
is er nu niks anders te doen dan die paar dingen deze week? :/
De 13e week in elk seizoen is altijd een overgangsweek waarin ze de nieuwe build (updates, bugfixes, etc) uitbrengen. Ze zetten dan altijd een paar fun series online en een paar officiele series mocht je nog je iRating of Safety Rating omhoog willen brengen (absoluut NIET aan te raden in week 13!!). De fun series kun je in rijden zonder je zorgen te maken over je punten want die tellen nergens voor mee. In dit geval testen ze een uitbreiding van multiclass racen waarmee je met 5 auto's tegelijk op de baan zit (overigens erg leuk, de V8 is enorm veel sneller in een rechte lijn dan de Cadillac, Ford en McLaren, maar in de bochten sta je zowat stil, haha!).

Daarnaast is er ook altijd veel bij Hosted te doen (wat door mensen zelf gehost wordt). En wij organizeren altijd wel wat leuke dingen, zoals morgen de Legends op Jefferson Reverse, dus gewoon meedoen morgen ;)

offtopic:
Overigens is donderdag standaard borrel dag na het werk dus of ik veilig mee kan racen moet ik morgen even aankijken O-)

Mijn iRacing profiel

• TuxieDeni
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12-10 12:53
Haha oke bdankt voor de uitleg nick! Nouja vroeg het me af omdat voor zover ik het nu zag er voor mij
niet heel veel te doen is haha, moet voor bijna alles eerst wat kopen voor ik uberhaupt wat kan racen.

Mijn iRacing profiel

• iXiro
  • Niet online
heeft iemand een stabiele beginners setup voor de riley op daytona ?
Ik heb nog helemaal nooit in de riley gereden, dus waarom niet beginnen met de 2.4 >:)
En setups maken

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01-12 13:07
gvd mijn csp's geven weer geen full throttle meer juist dak ne qual wou zetten voor daytona :( damn fanatec bucht

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• josh-hill
  • Laatst online: 23:08
Red Baron schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:03:
Argh.. schijnbaar tellen bij die lone qualifier de laps nadat de tijd afloopt niet meer mee.
[afbeelding]
Wow... dat meen je niet!

Maar idd, volgens mij telt die niet nee. Behoorlijk irritant.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• Remco Tr
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:01
dabelg schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:22:
gvd mijn csp's geven weer geen full throttle meer juist dak ne qual wou zetten voor daytona :( damn fanatec bucht
Had ik ook heb hem laten omwisselen. Wat je kan doen is ipv usb even die ps2 erin. In gewoon RMA.

• dabelg
Remco Tr schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:50:
[...]

Had ik ook heb hem laten omwisselen. Wat je kan doen is ipv usb even die ps2 erin. In gewoon RMA.
probleem is geen rma meer is eerste batch :(

• JoepW
iRacing.com @ Twitter om 00:45:
The Lotus 49 will not be in the build #sorry RT @itzjack57: #iRacing Looks like the 49 is in, why else would it be in the schedule ;)
Zal wel aan mij liggen, maar hoe moet ik dit nou weer lezen?

• Hoogie2004
  • Laatst online: 21:24
JoepW schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 06:46:
[...]
Het is een reactie van het twitter-account 'iRacing' op een tweet van itzjack57.
ItzJack zegt: Looks like its in the build, blabla
IRacing reageert: The Lotus49 will not be in the build

Hij zit er dus niet in helaas. Ik vraag me wel af of ze nog steeds die bug aan het fixen zijn in de physics, of wat er nu precies mis is met die wagen, aangezien die al 3 maanden geleden gereleased zou worden.

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• aaikman
derx666 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:42:
[...]

heb jij pedalen met ffb ? :)
:? totaal niet ... maar nadat ik mijn nieuwe pedalen had (csp's) en ik de driver had geinstalleerd had ik nadien in game geen greintje ffb meer op het stuur. Dus even in de opties gaan pleuren en dan toch maar is die logitech profiler terug opgestart ... sessie afgesloten en er terug in gegaan en hopa "it was Alive" :?

• Arfman
  • Laatst online: 01-12 15:22
Benja schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:34:
[...]

Wat een flauw excuus. Ik had evenveel last van die Lotussen hoor ;)

Je was inderdaad wel iets sneller, maar een halve seconde? Ik heb nooit het gevoel gehad dat je mij zou kunnen bedreigen hoor. En tot bij me komen is 1 ding, maar dan ben je nog niet voorbij me hé. Ik weet wel hoe te verdedigen ;)
Op een gegeven moment lag ik 10 seconden achter je. Ik had 5 cleane laps en zat nog iets van 6 seconden achter je met nog ~20 ronden te gaan (uit m'n hoofd). Of dat nu kwam doordat jij last had van de Lotussen of doordat ik iets sneller was weet ik niet. Feit is dat ik besloot om niet te gaan jagen omdat ik weer terugviel naar 10 seconden toen een paar Lotussen mij op een hele vervelende plaats voorbijgingen (op mijn instructie, ik wilde hun gevecht niet in de weg zitten) en niet in de muur wilde eindigen. Was gewoon een constatering in m'n raceverslag, geen e-penis vergelijking :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | PV 5.760kWp |

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 06:46:
[...]

Wat ik aparter vind is de volgende uitspraak
Tony Gardner wrote:
13th week member site software update is now targeted for Friday morning rather than Thursday. FYI, The Lotus 49 will not be in this build. Sorry!! We want to get it out to members as bad as anyone.
Dat impliceert dat we morgen alleen een nieuwe website krijgen? Zouden ze de build dan toch achterhouden tot na de Daytona 2.4?

Ah well... zoals we van iRacing gewent zijn word daar niks over vermeld :p

NickThissen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:36:
Vind maar geen goeie setup voor de Riley op daytona... Of ik spin elk rondje bij ingaan van de oval, of ik spin elk rondje bij uitkomen van de bus stop. Optimal is anderhalve seconde sneller dan m'n beste tijd, krijg geen rondje voor elkaar :?
Wat rijd je voor tijden? Ikzelf heb ergens van het forum een setje van 2 LDF en 2 MDF setups gevonden. Tot nu toe eigenlijk alleen met de MDF's gereden, gaan wel prima eigenlijk, als je een beetje op je gaspedaal let.

[Voor 30% gewijzigd door BM op 24-01-2013 12:05]

Xbox | iRacing

• JoepW
BM schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:03:
Wat ik aparter vind is de volgende uitspraak

[...]

Dat impliceert dat we morgen alleen een nieuwe website krijgen? Zouden ze de build dan toch achterhouden tot na de Daytona 2.4?

Ah well... zoals we van iRacing gewend zijn word daar niks over vermeld :p
Zo had ik 'm nog niet gelezen.... Verontrustend ;(

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik begin de topics op het iRacing forum ook meer en meer te begrijpen. Nog nieteens de forse kritiek op alles wat iRacing doet, maar wel de kritiek op de communicatie. Er word telkens halve stukjes info vrijgegeven. Daardoor word er in plaats van duidelijkheid alleen maar meer verwarring geschept.

Als je dat berichtje van Tony bekijkt heeft ie het over een update van de website software, maar tegelijk ook dat de L49 niet in díe build zit. Ja, dat snap ik ook nog wel. Krijgen we daarna nog een losse software release, of wat?

Verwarring alom :p

Xbox | iRacing

• JoepW
Misschien is het wel een (onduidelijke) marketing strategie. "Lekker spannend" wat er nou echt gaat gebeuren. ;(

• NickThissen
Ik begrijp het wel hoor, elke keer als de staff iets los laat overspoelt het forum met mensen die daar kwaad over zijn en met andere compleet ongerelateerde vragen. Kan best begrijpen dat ze dan maar helemaal niks zeggen zolang ze het zelf niet duidelijk weten.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

Of de manier hoe de community zich gedraagd.

IMO mooie samenvatting van A. Bakke:
Listen, iRacing has never been great at communication. Outdated, too little, or otherwise insufficient information isn't anything new.

What I would challenge is for the forum community to change our own behavior. We really need to self-police better. As mentioned before, when people start replying to staff posts with completely unrelated topics, being aggressively abusive to the staff, treating development goals as commitments or promises, or simply ignoring the previous staff posts and continuing to ask about things that have already been addressed... well we aren't really making a reasonable request for more and better communication.

I've seen the same thing happen to other game companies. Just post release there is a smaller community of enthusiasts who appreciate communication even when the news is bad. As the community grows, you get more members who don't have the same enthusiasm or commitment to the game, and they end up feeling entitled to everything and aren't shy expressing it. That usually causes the developers to talk less because they don't feel their comments are appreciated.

Just look at this thread. Accusatory first post, followed by defensive snarky posts, followed by disrespectful arguments back and forth. If we really want iRacing to talk to us more, I honestly think we need to show them we can handle it maturely and actually appreciate the communication. Let's show them that we appreciate their information, not that we feel entitled to it.

If we want to see these changes, I think they're going to have to start with us. Let's show that we can communicate civilly with each other, let's encourage others to do the same, and let's file protests against those members who refuse to communicate respectfully. Once we do that, then I think we will have proven we can handle the communication and we have a legitimate request for additional information that iRacing has a chance to actually accomodate.

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:51:
Ik begrijp het wel hoor, elke keer als de staff iets los laat overspoelt het forum met mensen die daar kwaad over zijn en met andere compleet ongerelateerde vragen. Kan best begrijpen dat ze dan maar helemaal niks zeggen zolang ze het zelf niet duidelijk weten.
Ik snap helemaal dat ze gedurende het seizoen niet of nauwelijks nieuws naar buiten brengen. Geen probleem ook. Waar ik wél bezwaar tegen heb is het soort vage communicatie wat Tony nu doet. Als je als bedrijf nieuws naar buiten brengt moet je op je tellen passen wat die boodschap precies inhoud, en hoe die geinterpreteerd kan worden.

Daarbij ook eens met het stuk wat Niel post. Sommige reacties op het forum zijn echt van een te triest niveau. iRacing doet hun best, en dat mag ook wel gewaardeerd worden. Wat echter niet wil zeggen dat er op z'n tijd geen kritische noot geplaatst mag worden.

Xbox | iRacing

• JoepW
Eens met jouw opmerking BM dat ze duidelijker en eenduidiger moeten communiceren en ook heel erg eens met het citaat dat Niellie aanhaalt van A. Bakke.
[valsehoopmodus]Hopelijk veranderd er iets.[/valsehoopmodus]
Aangezien de L49 er zondag as. niet zal zijn gaan we met de F1 Interlagos onveilig maken ;)

• Hoogie2004
*O* F1 @ Interlagos *O*

#EDIT: Helemaal eens met Nick hieronder

[Voor 47% gewijzigd door Hoogie2004 op 24-01-2013 13:13]

• NickThissen
BM schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:55:
[...]

Ik snap helemaal dat ze gedurende het seizoen niet of nauwelijks nieuws naar buiten brengen. Geen probleem ook. Waar ik wél bezwaar tegen heb is het soort vage communicatie wat Tony nu doet. Als je als bedrijf nieuws naar buiten brengt moet je op je tellen passen wat die boodschap precies inhoud, en hoe die geinterpreteerd kan worden.
Het probleem is gewoon dat iedereen constant om updates zit te vragen, of zelfs te eisen. Tony kiest er af en toe voor om snel een kleine update te posten of te tweeten in de hoop ons toch tevreden te houden zonder een hele 'persconferentie' te moeten gaan doen. En zo'n klein boodschap kan soms verkeerd geinterpreteerd worden of onduidelijk zijn.

Daarnaast snap ik helemaal niet waarom de community denkt dat de staff ons continue op de hoogte moet houden. Ken jij een spel waar de developers precies vertellen waar ze mee bezig zijn en precies in detail gaan waarom een update niet uitpakt zoals gepland of een bug nog niet gefixed is? Ik zeg niet dat zo'n bedrijven niet bestaan maar ik ken er persoonlijk geen, ik vind dat iRacing vaak genoeg informatie geeft. Zodra er een update uit komt wordt er ook altijd gewoon duidelijk vermeld waar het om gaat, en de iRacing TV episodes bijvoorbeeld geven ook prima aan waar aan gewerkt wordt. Waarom moet er daarnaast nog meer communicatie zijn, wie heeft er verzonnen dat dat nodig zou zijn? Kudos als een bedrijf dat goed doet, maar vooral voor kleinere bedrijfjes zoals iRacing is dat toch niet te doen, je kunt niet een forum bij gaan zitten houden om vragen te gaan beantwoorden, dat kost je gewoon een halve werkdag elke dag in dit soort tempo's (threads die binnen een uurtje aan 10+ pagina's vol met vragen zitten), ik vind het niet redelijk om te stellen dat dit soort communicatie nodig is.

Vooral niet als op elke opmerking 1001 reacties komen waarvan de helft het met je eens is en de andere helft je zowat uit loopt te schelden omdat ze er niet blij mee zijn. Dat heeft toch allemaal geen nut...

[Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 24-01-2013 13:10]

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

We mogen zeker kritisch zijn als klant naar iRacing toe, maar dan moet het wel op een normale toon gebeuren.
Als we niet kritisch zouden zijn, zou iRacing niet steeds beter worden.
JoepW schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:05:

Aangezien de L49 er zondag as. niet zal zijn gaan we met de F1 Interlagos onveilig maken ;)
[afbeelding]
Mooie skin hoor!
Als ik dan niets heb, doe ik zeker mee :D

[Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2013 13:11]

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:08:
[...]

Het probleem is gewoon dat iedereen constant om updates zit te vragen, of zelfs te eisen. Tony kiest er af en toe voor om snel een kleine update te posten of te tweeten in de hoop ons toch tevreden te houden zonder een hele 'persconferentie' te moeten gaan doen. En zo'n klein boodschap kan soms verkeerd geinterpreteerd worden of onduidelijk zijn.

Daarnaast snap ik helemaal niet waarom de community denkt dat de staff ons continue op de hoogte moet houden. Ken jij een spel waar de developers precies vertellen waar ze mee bezig zijn en precies in detail gaan waarom een update niet uitpakt zoals gepland of een bug nog niet gefixed is? Ik zeg niet dat zo'n bedrijven niet bestaan maar ik ken er persoonlijk geen, ik vind dat iRacing vaak genoeg informatie geeft. Zodra er een update uit komt wordt er ook altijd gewoon duidelijk vermeld waar het om gaat, en de iRacing TV episodes bijvoorbeeld geven ook prima aan waar aan gewerkt wordt. Waarom moet er daarnaast nog meer communicatie zijn, wie heeft er verzonnen dat dat nodig zou zijn? Kudos als een bedrijf dat goed doet, maar vooral voor kleinere bedrijfjes zoals iRacing is dat toch niet te doen, je kunt niet een forum bij gaan zitten houden om vragen te gaan beantwoorden, dat kost je gewoon een halve werkdag elke dag in dit soort tempo's (threads die binnen een uurtje aan 10+ pagina's vol met vragen zitten), ik vind het niet redelijk om te stellen dat dit soort communicatie nodig is.

Vooral niet als op elke opmerking 1001 reacties komen waarvan de helft het met je eens is en de andere helft je zowat uit loopt te schelden omdat ze er niet blij mee zijn. Dat heeft toch allemaal geen nut...
Eens :) Enige wat ik graag zou zien is dat ze hun berichten even twee keer nalezen voor ze deze posten, maar dat is ook alles :)

Denk dat een deel van de frustratie nu ook komt door het debacle rond de L49. Ze postten voor de 2e keer een volledig schedule. Daarmee wek je al de indruk dat de auto er aan komt. Als in afgelopen weken de staff dan ook post dat de auto steeds beter word, word de verwachting steeds groter. Tel daarbij een indrukwekkend filmpje in de iRacingTV van deze week en dan heb je de boel compleet.

Maar goed, niks aan te doen, afwachten maar en genieten van de build die er aan komt. Als ik alles zo lees word dat ook zonder de L49 een hele, hele fijne update :)
JoepW schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:05:
[afbeelding]
Mooie skin :) Misschien zo ook mijn F1 skin nog wat bijwerken. Die heb ik vorige keer nooit echt goed gekregen.

[Voor 7% gewijzigd door BM op 24-01-2013 13:14]

Xbox | iRacing

• Red Baron
Het gaat er ook om dat het nieuws nergens makkelijk terug te vinden is en er weinig lijn in zit.
In het iRacing Staff Announcements forum staan alleen maar standaard dingen als release notes etc.

De meeste informatie komt overal en nergens vandaan. Dan wordt er gereplied op een tweet van iemand, of reageert iemand op pagina 20 van een of andere groot forum topic etc.
Er zit gewoon weinig lijn in.

Dan heb je nog mazzel met dat "What's in development" topic van Andreas Wagner die nog een hoop van dat soort flarden probeert te verzamelen en in 1 topic te centraliseren zodat het nog te volgen blijft voor de mensen die niet 24/7 het hele forum uitpluizen en alle tweets van verschillende iracing accounts in de gaten houden.

En dan heb natuurlijk nog iRacing members die niet/nauwelijks op het forum komen en daardoor niet in de gaten hebben dat er zo af en toe best nog wel eens iets interessants gemeld wordt.
Ik kan me dan voorstellen dat dat soort mensen best wel eens kunnen afhaken omdat het allemaal maar een dode boel lijkt qua informatie dat vanuit iRacing komt.
En iRacingTV is wel aardig, maar de frequentie van nieuwe afleveringen is erg laag en de leuke / interessante informatie daarin is in de loop van tijd ook alleen maar minder geworden (met als uitzondering de laatste aflevering dan).

Ik ben het ook wel eens met Nick dat alle staff members niet nonstop alle fora moeten gaan monitoren, maar er kan toch wel 1 staff member zijn wiens taak het is om het informatie aanbod vanuit de organisatie te regelen?
Is dat ook niet zo'n beetje wat zo'n Kevin Bobbit zou moeten doen met een functie omschrijving als "Director, Marketing & Communications at iRacing.com".

• JoepW
RedBaron: Dit is precies wat ik mis. Eenduidige simpele en (redelijk) betrouwbare info of gewoon geen. Het is gewoon een ratjetoe met wat los vaste mededelingen her en der.

• Niellie41

Niellie41

iracerstuff.com is een overzicht van alle nieuwtjes. Zij verzamelen al het nieuws van het forum, Twitter en Facebook.
http://iracerstuff.com

[Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2013 13:58]

• Arfman
Wat dan wel jammer is, is dat iedereen tot 2 dagen geleden erg enthousiast was over de nieuwe build, en dat dat nu helemaal omgeslagen is omdat de L49 er niet inzit. Hoeveel mensen waren nu echt daadwerkelijk van plan om dat ding meteen 100% van de tijd te gaan rijden en hoeveel heb je er dus daadwerkelijk last van? Zag al een forumpost van iemand die z'n subscription wilde annuleren, etc. Ik heb jarenlang competities georganiseerd op 2000+ man LAN's en als ik dat soort huilies aan de balie kreeg stuurde ik ze gewoon weg.

Even een copy/paste van alle confirmed zaken die in de nieuwe build zitten van iracerstuff.com:
• IMPROVED Steering Model: With the release of the McLaren introduces a new steering model. Tony Gardner has posted that the improvements to the steering model should be on just about all cars for the next build. Forum Post 12/22

• Sound Updates: Tony Gardner confirmed to expect all cars to drive better and sound better in the next build.

• Car Graphic Updates: iRacing has confirmed in the next build all cars will receive an update that will make all of the cars a little more bright and shiny.

• Track bar: Eric Hudec posted in the forum that the track bar will have a max rake rule like was introduced past halfway this past NASCAR Sprint Cup Series season at all tracks, not just Superspeedway tracks.

• Spotter Updates: We are able to take out the 1 or 2 second lag for spotters so now, no lag between spotter and driver is spotting for a driver, real-time in other words. Also did some other spotter cleanup.

• Custom Car Textures: The next build will include a FANTASTIC new feature for paint schemes. A new hotkey will be added, that will force all the cars to reload their textures for now. SO, painters can drop new paints into the folder then “Shift-R” to refresh the scheme, and drivers can join a race, then run Trading Paints and refresh all schemes in the current server without disconnecting and reconnecting.

• Interlagos: iRacing has confirmed that this will be the next track released in the sim.

• Custom Text Hotkeys: Tony Gardner confirmed that custom text can be assigned to the number keys in the new build (similar to NASCAR Racing 2003 Season), and can be edited in the Options/Sound menu in-game.
Met name van het Steering Model verwacht ik wel iets, de McLaren rijdt namelijk heerlijk. Sounds updates ook altijd goed. Deze build wordt best wel mooi mensen!

• Red Baron
Tja als sommigen echt puur en alleen maar blijven verlengen omdat ze op zo'n update als de L49 wachten (dat beweren ze tenminste) zal je altijd teleurgesteld worden, ook al komt zo'n auto wel uit.
Omdat ze te hoge verwachtingen bij zichzelf blijven kweken waar zelden tot nooit aan voldaan zal kunnen worden.

Dus van al die aankondigingen van nieuwe auto's en circuits zoals de BMW, Ruf, Donnington etc denk ik even goh leuk dat het komt, maar ik zie het wel als ze ook daadwerkelijk gereleased zijn en vermaak me nu gewoon lekker met de content die wel beschikbaar is.
Dat werkt een stuk beter volgens mij :)

• Streskip
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-10 12:38
Red Baron schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:20:
Dus van al die aankondigingen van nieuwe auto's en circuits zoals de BMW, Ruf, Donnington etc denk ik even goh leuk dat het komt, maar ik zie het wel als ze ook daadwerkelijk gereleased zijn en vermaak me nu gewoon lekker met de content die wel beschikbaar is.
Zo denk ik er ook wel over, ik zou echt heel graag die Ruf en HSV zien, maar daar ga ik toch echt niet maanden lang voor zitten verlengen. Maar mensen houden zich zelf graag voor de gek... 8)7

24h du fun terug! 8) Zo is rondje Suzuka doen! Ik kan kiezen uit 5 auto's, maar niet in 1 race denk ik?

[Voor 8% gewijzigd door Streskip op 24-01-2013 14:59]

• Arfman
Jawel, 5 auto's in 1 sessie. Lachen om op Spa voorbijgeblazen te worden door zo'n V8 hok op het rechte stuk, om hem dan op 3 seconden te zetten in de eerste 4 bochten daarna :P

@Red Baron: zo sta ik er ook in. Extra content is altijd leuk maar ik zie wel wanneer het komt. Erger wordt het als er echt storende bugs in de game zitten zoals destijds de NTM/Fanatec bug (:X) waardoor het leek alsof je FFB motors vol met zand zaten. Ergerlijk was dat, ook omdat ze blijkbaar geen Fanatec stuur op het kantoor van iRacing hadden 8)7

• FransJansen
Leuke skin voor een McLaren.

Ik weet niet wie hem gaat namaken maar wel gaaf ;)

http://www.topgear.com/uk...cs-development-2013-01-24

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:11:
Hoeveel mensen waren nu echt daadwerkelijk van plan om dat ding meteen 100% van de tijd te gaan rijden en hoeveel heb je er dus daadwerkelijk last van?
:w Hello :p Ik zit al sinds de aankondiging te wachten op de L49, dus ik ben wel serieus teleurgesteld dat ie voor de 2e keer niet de build haalt.
Red Baron schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:20:
Maar voor mij geldt ook dit verhaal. iRacing biedt nu ook enorm veel leuke content, dus daar vermaak ik me ook prima mee.
Arfman schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:11:
Met name van het Steering Model verwacht ik wel iets, de McLaren rijdt namelijk heerlijk.
Of dat alleen aan het Steering Model ligt betwijfel ik, volgens mij staat de McLaren ook op een wat verder doorontwikkeld NTM, maar dat is speculatie van mijn kant. Er is geloof ik al wel aangekondigd dat NStM op niet alle autos een even groot verschil gaat maken, en op sommigen zelfs amper voelbaar zal zijn.

Ik hoop van harte dat N5TM wel in deze build zit. Daar verwacht ik eigenlijk nog veel meer van. Nu met de Gymkhana challenge is het praktisch onmogelijk om te driften, en afaik zou dat met N5TM wat beter moeten kunnen.
Sounds updates ook altijd goed. Deze build wordt best wel mooi mensen!
Dat denk ik ook wel ja, al is het alleen maar omdat Interlagos er nu aan komt *O*

Xbox | iRacing

• dabelg
ja interlagos wat een serieuze hog gaat zijn voor triple screen let maar op ;p

• JoepW
FransJansen schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:08:
[...]

Hier een versie die echt wel beter werkt denk ik:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=347
Ik deed er een 54,707 mee zonder al te veel moeite.

• FransJansen
Kan de setup niet zien, ik sta ook niet in de memberslijst.
Ik heb wel een account op de setup site

• NickThissen
FransJansen schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:28:
Kan de setup niet zien, ik sta ook niet in de memberslijst.
Ik heb wel een account op de setup site
Dan moet je even toegang vragen op deze pagina;
http://iracingsetups.nick.../Teams/ViewTeam.aspx?id=2

Mijn iRacing profiel

• JoepW
En nu heb je wel toegang ;)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pff, zat net nog ff te kijken naar de stats van Paul A Nelson.

Geregistreerd op 23-09-2011, en op 10-11-2011 zat ie op 10000 officiele race of trimetrial laps. Ik ben een maand langer lid en zit nog niet op 5000 rondjes :X :D

Xbox | iRacing

• FransJansen
Inderdaad, even een paar rondjes gedaan,
Ik kwam tot 55.6 met opt 54.9 dus er zit nog verbetering in. ;)

Vanavond maar een kijken hoe het gaat,Zoals met de Mazda, Quali zegt niet zo veel in de Race, als je de eerste paar bochten verprutst :(

• JoepW
Vanavond:
https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s4/legend.jpg
op Jefferson Reversed.

Er zijn maar 20 pit stalls, dus vol=vol ;)

De server wordt door DD gehost en zal bij tournament sessions staan, aangezien we 2 heats rijden!

Tot vanavond ;)

• NickThissen
ik ben laat thuis, met eten enzo misschien net op tijd voor qualify, maar het is te doen zonder oefenen of niet? :+

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Als je maar rustig remt en gas geeft. ;)
En jij rijdt toch zo weg met elke bak.....

[Voor 7% gewijzigd door JoepW op 24-01-2013 18:21]

• derx666
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:13

derx666

mecker ende blaet

ik ga het vanavond zeker niet redden. Ben pas om 20:30 -20:45 thuis, en moet dan nog eten. achja, ik kijk misschien nog wel ff mee met de race :)

My iRacing | My Simrig

• NickThissen
JoepW schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:21:
Als je maar rustig remt en gas geeft. ;)
En jij rijdt toch zo weg met elke bak.....
als ik nuchter ben wel ja ;)
derx666 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:28:
ik ga het vanavond zeker niet redden. Ben pas om 20:30 -20:45 thuis, en moet dan nog eten. achja, ik kijk misschien nog wel ff mee met de race :)
Ik ben ook die tijd thuis... Smoesjes ;)

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Hier een review van de software die ik gebruik voor de aansturing van mijn kontschopper:

• Niellie41

Niellie41

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ja, en dit

Stelletje teasers :p

Edit: toch jammer dat de F1 in iRacing niet helemaal 100% is, laatste bocht op interlagos in iRacing in 1, IRL in 3 of 4 volgens mij :?

[Voor 43% gewijzigd door BM op 24-01-2013 19:53]

Xbox | iRacing

• JoepW
Server is up....

• thomms
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01-11 21:45
Natuurlijk lees ik weer veel te laat dat er een leuk raceje gaande is. Had graag mee willen doen, maar gelukkig komen er nog meer mogelijkheden

• JoepW
Gewoon joinen het is fun ;)

• thomms
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 01-11 21:45
You are not eligible to participate in this league race because you aren't a member of the league. Dat dus

• JoepW
Je hebt een invite. 2de heat is met de SRF. Dus kom op!

• Streskip
Hahaha ja leuk die 2 auto's, ben gesloopt! Maar gaat die F1 race nog plaats vinden of was dat niet serieus?

• JoepW
Niet serieus!

• Streskip
Dan gaat ik lekker wat anders doen! Bedankt voor de fun en tot de volgende keer 8)

• JoepW
Deploy new build.

Friday, 25-Jan-2013 UTC

Benelux Time ;)
0900 Hosted Sessions*
1500 Service Down
1800 Service Up

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

All times are subject to change.
Ik zal morgenavond of zaterdag overdag een nieuw Topic starten voor Seizoen 1 - 2013 met al het nieuws erin verwerkt en in weer eens een fris jasje.
En de races net waren echt Fun.
Red Baron en BM gefeliciteerd met de overwinningen :+
Qua 'spanning' in de race was de Legend race het leukst voor mij. Erg leuk BM de hele race achter me gehouden. 8)
Race 1: http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7384034
Race 2: http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7384223

[Voor 9% gewijzigd door JoepW op 24-01-2013 23:02]

• Niellie41

Niellie41

Morgen komt mijn beeldscherm binnen :D Ik kan niet wachten tot ik weer kan racen.
Tijdens de update kan ik aan de poster werken voor de NEO Sebring 2.5 uur :)

• FabiandJ
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:13:
Morgen komt mijn beeldscherm binnen :D Ik kan niet wachten tot ik weer kan racen.
Tijdens de update kan ik aan de poster werken voor de NEO Sebring 2.5 uur :)
Hoho eerst de iROC2 filmpjes afmaken, daarna mag je weer racen ;)

• Niellie41

Niellie41

Nee dat kan niet, want ik kan dan geen iRacing clips opnemen met Fraps als het plat ligt :+

[Voor 72% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2013 23:18]

• JoepW
Niellie41 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:17:
Nee dat kan niet, want ik kan dan geen iRacing clips opnemen met Fraps als het plat ligt :+
Dat kan wel. Moet je de replay opstarten voordat de site plat gaat _/-\o_

• Niellie41

Niellie41

Dat is waar. Maar dan moet de postbode wel voor 15 uur langs zijn geweest!

• Red Baron

Tijd om te gaan pitten :7

• dabelg
Proficiat Paul !!!

• JoepW
Netjes Paul!
En wat een tijdstip (laat dus!).
Toen was ik net klaar de hele keuken te dweilen en alle kastjes leegruimen en drogen. Onze 2 jonge katjes hadden even de kraan op het aanrecht (zo'n mengkraan met handel om het aan te doen) vol open gezet door er mee te spelen ;) &*@#$^@*#$&^
Nou ja, nu maar even werken. :?

• Hoogie2004
Mooie tijd Paul :)

Ik heb geen tijd voor de Daytona 2.4, of ik moet hem vannacht rijden :(

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 30-11 11:11

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zal jij ff balen als blijkt dat in de nieuwe build de Riley sneller is geworden. >:)

Maar netjes hoor.

Gister was leuk alhoewel ik wel moeite heb met deze baan. 1e race kansloos 6de geworen volgens mij. 2de race in de SRF ging wel beter maar kon Maykel niet echt bijhouden door veel te veel kleine foutjes. Daarna werd ik op p2 van de baan gereden en moest ik een nieuwe auto halen en was men race voorbij.

iRacing Profiel

• aaikman

• dabelg
DutchDevil79 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 06:53:
[...]

Zal jij ff balen als blijkt dat in de nieuwe build de Riley sneller is geworden. >:)
denk dat paul met mclaren rijdt :p zal hem worst wezen

hoop dat er handling wise niet teveel veranderd aan de riley staan nu op 1.37.1 8)

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:00:
[...]
En de races net waren echt Fun.
Red Baron en BM gefeliciteerd met de overwinningen :+
Qua 'spanning' in de race was de Legend race het leukst voor mij. Erg leuk BM de hele race achter me gehouden. 8)
Race 1: http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7384034
Race 2: http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7384223
Ja was leuk, zeker de 1e race :) Hele tijd op max zo'n halve seconde achter Joep aan gereden. Maar met die Legends bak is er echt amper in te halen, dus het is bij achterna rijden gebleven :p

Bij de tweede race had ik verbazingwekkend lang nodig om weer rond te komen met die SRF, hoewel ik er heel het seizoen mee gereden had. Na 10 minuten in de kwalificatie kwam dat ook weer wat terug, en toen dropten de tijden ook vrij snel. Uiteindelijk was de race niet heel spannend. Robbert haakte een paar tiende per ronde af, en na wat foutjes van zijn kant was er helemaal geen druk meer. Wel geluk dat Paul achteraan startte, want die had ik echt niet bij kunnen houden :)

Xbox | iRacing

• JoepW
@BM: En 2 a 3 keer had je mogelijke kans. 2x daarvan redde ik de Legend nog net en kon ik voor de volgende bocht nog verdedigen. En 1 keer kon ik echt maar net een spinnende auto ontwijken en liet je me weer voor. Erg netjes, want je had er makkelijk langs gekund en hadden we het spel kunnen omdraaien ;)
Hier trouwens een vind ik goede post van Tony Gardner: http://members.iracing.co.../200/2471794.page#5182533

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:50:
@BM: En 2 a 3 keer had je mogelijke kans. 2x daarvan redde ik de Legend nog net en kon ik voor de volgende bocht nog verdedigen. En 1 keer kon ik echt maar net een spinnende auto ontwijken en liet je me weer voor. Erg netjes, want je had er makkelijk langs gekund en hadden we het spel kunnen omdraaien ;)
True, maar ik ben liever degene die iemand achterna zit, dan dat ik achterna gezeten word :p
De 1e rondjes van de 2e race waren ook niet de meest relaxte die ik ooit reed, en dan zat Robbert nieteens heel dicht achter me :p

Nu ben ik ook niet vaak in de positie dat ik op 1 rijd, maar goed :p

Xbox | iRacing

• jhonno
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-08-2013
Wakker worden !!!!

Goeie tijd Paul maar ze moesten zo nodig weer sneller zijn tijd om de baan op te gaan :)

• dabelg
jhonno schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:32:
[...]

Wakker worden !!!!

Goeie tijd Paul maar ze moesten zo nodig weer sneller zijn tijd om de baan op te gaan :)
man wat een toprijders ook in die mclaren :p (rens, frederik, paul, ...) ben blij dat ik in DP zit.

maar zie juist dat ik uit split 2 ben gekicked (tijd om straks weer eens te racen :p)

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee