@ BM : da's wel balen... ikzelf kan me er wel even druk in maken maar ik probeer me er zo snel mogelijk overheen te zetten. Dat zo iemand je race verprutst kan je eigenlijk toch niet veel aan doen
Maak meestal via de chat op een rustige manier duidelijk te maken dat hij dat best op een andere manier had kunnen doen.
Als je rustig praat en niet meteen begint te vloeken luisteren ze blijkbaar wel en krijg ik soms zelfs een bedankje voor de tips... maar dat is nog niet veel voorgevallen
ivm de race cockpit toestanden heb ik ook het geluk dat ik een dedicated race-pc heb in mijn computerpark. M'n vriendin had me een kuipstoel gekocht voor kerstmis dus ik ga ook maar eens een cockpit bouwen.
Ben al een hele tijd bezig met allerhande info te vragen aan personen die ook een cockpit gemaakt hebben met 80/20 profielen en ben pas begonnen met het uittekenen van de hele setup in sketchup.
Het enige probleem dat ik heb is dat de kamer net wel / net niet lang genoeg is om hem gedeeltelijk onder het bureaublad te schuiven (1 muur van de kamer hangt een bureaublad tegen). En als ik 3 schermen eraan hang en hem in de lengte in de kamer zet moet ik heel de setup wat hoger maken omdat dan het linkse scherm tegen het blad aankomt... maar dat zijn luxeproblemen en nogal snel op te lossen.
Zijn er hier ook mensen die met 80/20 profielen een setup gemaakt hebben die nog tips hebben?
ben ook op zoek naar de sketchup modellen van de fanatec csp pedalen en het clubsport wheel maar die kan ik ook snel zelf maken.