iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste
Acties:
  • 45.695 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Toch wel een interessant filmpje over de FOV en hoe je het beste zit tov je monitoren.
Iemand suggesties hoe dit te bouwen (tekeningen) met aluminium systeemprofielen?

Zie hoe dicht het stuur bij de schermen staat en waar zijn hoofd zit tov de zij schermen

[ Voor 20% gewijzigd door Ruud Mulders op 06-01-2013 12:23 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
RuudjeM schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:22:
Toch wel een interessant filmpje over de FOV en hoe je het beste zit tov je monitoren.
Iemand suggesties hoe dit te bouwen (tekeningen) met aluminium systeemprofielen?

Zie hoe dicht het stuur bij de schermen staat en waar zijn hoofd zit tov de zij schermen

[video]
Dat filmpje is leuk als je echt een dedicated racecomputer hebt, maar ik denk dat de meesten hier dat niet hebben. Geloof dat hij ergens meld dat je rond de 30cm van het scherm af zou moeten zitten ofzo, dat is bij mij dus ruim 80cm.

Als ik ooit rijk ben komt er wel een speciale pc en opstelling, maar voorlopig nog niet :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben in de luxe omstandigheid dat ik een dedicated rig heb. En ik zit 50 cm vanaf mijn scherm met de zijschermen op 60 graden. En dat geeft de maximum FoV die iRacing aan kan met mijn 24" schermen.
Nog dichter op de schermen geeft het probleem dat ik het scherm raak met mijn handen als ik schakel en stuur.
Ik zit enkel iets te laag tov mijn schermen, dat pas ik ooit nog wel eens aan ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe mee om 14u met de gt challenge al was het eens om set te testen ... was eigenlijk van plan radical rae te doen maar dat is me wel een domper ... bijna geen volk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
* BM telt tot 10
...
* BM is nog steeds pissig :(

Zekere win verknalt omdat een achterligger in de laatste bocht voor m'n neus spint, en ik er niet meer omheen kan :(
Half rondje eerder maakte hij ook al een fout, en blokte hij me gewoon keihard toen ik er aan kwam. Nog ff kijken of dat te protesten is, maar goed... Kerel was wel ietsje sneller, maar als je een rondje achter ligt, een foutje maakt en de koplopers komen d'r aan laat je ze imho gewoon voorbij, blokken is iig niet wat er in mij op zou komen...

* BM gaat nog ff chagrijnig zitten zijn.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:32
@ BM : da's wel balen... ikzelf kan me er wel even druk in maken maar ik probeer me er zo snel mogelijk overheen te zetten. Dat zo iemand je race verprutst kan je eigenlijk toch niet veel aan doen :|
Maak meestal via de chat op een rustige manier duidelijk te maken dat hij dat best op een andere manier had kunnen doen.
Als je rustig praat en niet meteen begint te vloeken luisteren ze blijkbaar wel en krijg ik soms zelfs een bedankje voor de tips... maar dat is nog niet veel voorgevallen :D

ivm de race cockpit toestanden heb ik ook het geluk dat ik een dedicated race-pc heb in mijn computerpark. M'n vriendin had me een kuipstoel gekocht voor kerstmis dus ik ga ook maar eens een cockpit bouwen.

Ben al een hele tijd bezig met allerhande info te vragen aan personen die ook een cockpit gemaakt hebben met 80/20 profielen en ben pas begonnen met het uittekenen van de hele setup in sketchup.
Het enige probleem dat ik heb is dat de kamer net wel / net niet lang genoeg is om hem gedeeltelijk onder het bureaublad te schuiven (1 muur van de kamer hangt een bureaublad tegen). En als ik 3 schermen eraan hang en hem in de lengte in de kamer zet moet ik heel de setup wat hoger maken omdat dan het linkse scherm tegen het blad aankomt... maar dat zijn luxeproblemen en nogal snel op te lossen.

Zijn er hier ook mensen die met 80/20 profielen een setup gemaakt hebben die nog tips hebben?

ben ook op zoek naar de sketchup modellen van de fanatec csp pedalen en het clubsport wheel maar die kan ik ook snel zelf maken.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo mijn eerste offi McLaren GT challenge race verliep prima oOo

Dit was de top-split met SoF van 2525. Ik startte als 18de overall (11de McLaren) en ben 12de overall (7de McLaren geworden) ;)

+36 iR en +0.27 SR. 0 Inc's!
Wel zeker 3x stil gestaan om crashes te ontwijken :w

http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7263367

Maar oef wat worden die voorbanden warm als je een beetje loopt te pushen.

In het begin trouwens de aansluiting compleet verloren met de rest door een langzame GT voor me ;(

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 06-01-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was ook pissig maar dat is alweer door :?
Eene Pal Varga licht mij en een andere beneluxer constant te blocken .. ronden lang en moedwillig te vertragen in bochten. Ik raak hem daardoor en ga van de baan (daar ging mijn 0 inc race) en dan begint die op de rechte stukken doodleuk uit te wijken voor mensen ... ik kom er terug bij .... de persoon achter pal kan ik voorbij door een foutje ... en dan begint die idem te doen... ik denk dat ik dringend ook wat aggresiever moet beginnen rijden (een prof tik kan nooit kwaad :+ )

results

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@bm & @aaikman: da's k..
Maar Aaikman, dat is toch reden voor protest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

JoepW schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:21:
hehe ook aantal keer gehad suc6 met protesten :P ze doen er toch niks mee vrees ik

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:21:
idd ik ga de replay eens bekijken ... indien hij het bij mijn voorganger ook deed moedwillig (maar blijkbaar wel als ik de chat lees) kan hij het protest krijgen in zijn bus. Racen is fun en ik heb niets tegen iemand die zijn lijn verdedigd maar moedwillig afremmen in bochten omdat je banden er door zijn is er mij toch over, ga dan naar de pits of laat iemand door (hij reed zelfs de snelste tijd haha ) maar wel de laatste 15 ronden mensen ophouden en gewoon 1sec per ronden trager gaan rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:28:
[...]

hehe ook aantal keer gehad suc6 met protesten :P ze doen er toch niks mee vrees ik
nouja protest volgt ... er kan maar akte van genomen zijn , of ze er nu hun h*l met afkuisen of niet i don't care mijn frustratie ben ik dan toch al kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Was inderdaad zonde aaikman, ik heb de replay ook nog wel mocht je hem nodig hebben. Kerel spinde ook al in de Audi S en draait gewoon de weg op, met een fenderbender tussen mij en mijn voorganger tot gevolg 8)7
Ging ook om de derde plek tussen ons dus ook niet alsof het een achterhoedegevecht was. Naja, verder wel fijne race met de McLaren (derde geworden, als 14e gestart) maar de voorbanden gaan inderdaad compleet naar z'n grootje als je een paar ronden pusht. Ik wilde nog even een Jos Verstappen doen (snelste raceronde in de laatste ronden) maar ik schoof er bij het Scheivlak bijna vanaf, banden waren zowat gum geworden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:39:
Was inderdaad zonde aaikman, ik heb de replay ook nog wel mocht je hem nodig hebben. Kerel spinde ook al in de Audi S en draait gewoon de weg op, met een fenderbender tussen mij en mijn voorganger tot gevolg 8)7
Ging ook om de derde plek tussen ons dus ook niet alsof het een achterhoedegevecht was. Naja, verder wel fijne race met de McLaren (derde geworden, als 14e gestart) maar de voorbanden gaan inderdaad compleet naar z'n grootje als je een paar ronden pusht. Ik wilde nog even een Jos Verstappen doen (snelste raceronde in de laatste ronden) maar ik schoof er bij het Scheivlak bijna vanaf, banden waren zowat gum geworden.
idd dat was mij een wtf moment ... ik had beter gas bij gegeven dan was ik die gewoon voor geweest na de audi S ...nouja replay is geupload dus meteen even protest aanmaken ... idd pushen is cash betalen ik denk dat dit ook het probleem was bij onze vriend, ik had vooral de laaste ronden nog het gevoel dat er nog wel wat rek op zat, ik kon toch niet pushen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:34

derx666

mecker ende blaet

Net de 17:30 race in de L79 gereden. Hele week geen tijd gehad, dus vanmiddag maar eens wat rondjes gereden in practice met Nick zn setup. Die beviel erg goed, alleen de coast ramp 1 tikje hoger gezet. 2x een Q gedaan, waarbij ik in de laatste een 1:15.5 reed.
In de race kwam ik in de topsplit terecht met een sof van 4114 (aarghh). Door m'n redelijk goed Q op P17 gestart, maar verloor bij de start meteen 1 plekje. Kon het groepje voor me goed volgen maar was niet sneller, dus bleef op zo'n 1s hangen. in L8 kreeg ik in T1 een mega tankslapper, maar kon hem nog net recht zetten op het gras zonder iets geraakt te hebben... pfew... Was wel een plekje en de aansluiting kwijt daardoor. Paar rondes later had ik m'n plek weer terug omdat diegene die me ingehaald had ergens de muur in ging. Zo kwam ik op zo'n 6s achter Charlie Buscher te zitten met nog 15 rondes te gaan. Kon het gat dichtrijden tot ong 2s. maar het was gewoon net niet genoeg. Gelukkig vonden 5 anderen het nodig om de race ook niet uit te rijden, waardoor ik uiteindelijk op een 12e plek finishte. Dit leverde een lekkere 130 punten op, met nog wat ir en sr als bonus :)
Erg leuke maar lastige race, waar ik eigenlijk continu op de (mijn) limiet ben blijven rijden. Mijn snelste raceronde was dan ook een 1:15.8 wat best wel lekker is voor mijn doen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:44
Pfff ik ben dan wel eerste geeindigt, het was niet leuk op de oval. Iemand vond het nodig gewoon iedereen te rammen en in het midden van de piste te gaan staan. Gevolg, bijna iedereen zijn SR naar beneden (net als ik wil klimmen natuurlijk)

Heb een protest aangetekend inclusief replay (maar weet niet hoe ik die naar hun zou moeten doorsturen?

http://members.iracing.co...nid=7264684&custid=111280

Echt slechtgezind nu!

Ik wil echt zsm uit die rookie class want het is daar echt niet leuk met die paar die denken dat het hier demo derby is.

[ Voor 11% gewijzigd door Tomskii5 op 06-01-2013 18:34 ]

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 20:58
Zoek het even op in de Sporting Code ( hoofdstuk 8 )
http://membersmedia.iraci...g_Code_v2012.10.24.02.pdf

(Op de site via het menu Resources te vinden)

Zelf heb ik een draft mailtje klaar staan zodat het me nauwelijks tijd meer kost om een nieuwe op te stellen:
Dear FIRST Chief Steward,

Session ID:
xxxx/xxxxx (http://members.iracing.co...tResult.do?&subsessionid=)
Date:
2012-00-00 0:00 pm (GMT)
Sporting Code Section:
6.10.3 Reckless driving
Drivers:
Driver Name (http://members.iracing.co...er/CareerStats.do?custid=)

Description/Explanation of Protest:

[description]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Bedankt!

Had hem nu nog eens voor mij rijden maar hij doet het bij iedereen dus heeft al meerdere protests gekregen. Ik wil er rechts vorbij zet ie me gewoon vast. Wat een 'geluk' dat ik nog 0.01+ SR krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
direct mijn LF bandje opfikken van de mclaren ;p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

hehe ja mooi hey. Was jammer genoeg net te laat thuis om de race van 8 uur mee te doen. Dan maar om 22:00. Lotus hoef ik ook niet meer te proberen deze week want meer dan 153 punten ga ik om 21:30 niet krijgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een baal, dag, dacht sr te sparen met radical nog 5de maar wat een race, t1 inc , vond die gast het nodig de andere van antwoord te dienen 3 ronden later wtf dus ik kan geen kant op en in het achterste... geen damage 5 ronden later vind het iemand het leuk te spinnen in t2 ik in zijn flank en kan geen kant op....weer geen damage....dan gaat die van het eerste inc verhaal halen en komt de baan op waardoor die de gast die het eerste veroorzaakte er af ramt ik naar plek 5 in de topsplit radical toch nog sr en ir erbij , maar wat een gedoe op die baan, mss moeten ze na de race toch maar eens een chil track aan bieden waar iedereen zijn gang kan gaan >:)

edit : result

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Tomskii5 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:34:
Pfff ik ben dan wel eerste geeindigt, het was niet leuk op de oval. Iemand vond het nodig gewoon iedereen te rammen en in het midden van de piste te gaan staan. Gevolg, bijna iedereen zijn SR naar beneden (net als ik wil klimmen natuurlijk)
Die vent is gek, is al een paar dagen bezig met een record van 124 Incs in één enkele race, grove schande dat Iracing dit toelaat......

http://members.iracing.co...results.jsp?custid=111036

Ook heel apart dat je bij Rookie 0.00 gewoon mag doorgaan, wat mij betreft zou dat gewoon "GAME OVER" zijn....

[ Voor 8% gewijzigd door Ericjooo op 06-01-2013 20:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ericjooo schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:44:
[...]

Die vent is gek, is al een paar dagen bezig met een record van 124 Incs in één enkele race, grove schande dat Iracing dit toelaat......

Ook heel apart dat je bij Rookie 0.00 gewoon mag doorgaan, wat mij betreft zou dat gewoon "GAME OVER" zijn....
als niemand protest wat is er dan aan de hand ? je gaat mij toch niet zeggen dat ze dergelijke gasten laten rijden als er 10 protests binnen komen |:(

btw @dabelg strakke race man, was ff aan het speccen, mooi strak tempo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:05:
[...]

als niemand protest wat is er dan aan de hand ? je gaat mij toch niet zeggen dat ze dergelijke gasten laten rijden als er 10 protests binnen komen |:(

btw @dabelg strakke race man, was ff aan het speccen, mooi strak tempo _/-\o_
merci had eigenlijk geluk dat ik op juiste plaatsen achter iemand kwam kon ik voorbanden wat sparen :p
heb die mclaren nog niet helemaal door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:12:
[...]

merci had eigenlijk geluk dat ik op juiste plaatsen achter iemand kwam kon ik voorbanden wat sparen :p
heb die mclaren nog niet helemaal door :(
idem probleem, en mosport ligt mij ook al niet ... dat wordt harken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
[...]

165 incs in 16 rondjes practise...koekoek 7(8)7

Dat soort personen moet je gewoon direct een permban geven. Af en toe een slechte race met veel incs kan altijd, maar dit gaat niet perongeluk, en dan heb ik 'm nog nieteens in het echt aan het 'werk' gezien :p

Zo, das een betere race :)
Gestart vanaf plek 5, maar de nummers 2, 3 en 4 waren zo vriendelijk elkaar in T2 van de baan te rijden, waarna ik er met meer geluk dan wijsheid tussendoor kon slingeren. Kennelijk wel een ghost contact, aangezien ik er wel een 4x oplopen heb, niks van gemerkt.

In L2 schreef de nummer 1 zijn auto ook nog bijna af, dus had bijna nog leuker geworden, maar dit vind ik al prima. Uiteindelijk 2e geworden, met 21 seconde achterstand op de nummer 1, en 19 seconde voorsprong op de nummer 3. Slechte pace, maar als er verder niemand om je heen rijd kom je daar mee weg.

iRacing + 51 en nu voor het eerst over de 2900. Komende week de 3000?

[ Voor 32% gewijzigd door BM op 06-01-2013 22:26 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]

Dit is idd absurd:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s4/danielschoonover.png
Gewoon zoals eerder gezegd einde over sluiten foetsie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
zo ik heb me net geregistreerd op dit prachtige forum haha en ben een race fanaat dus ga me eens flink verdiepen in iracing want wat ik zo lees hier en op youtube zie, ziet het er wel heel erg gaaf uit en gezellig om te doen. Mijn vraag is trouwens dan ook met wat voor gear rijden jullie want ik heb nog wel een simpel stuurtje van Trust maar zou het daarmee ook lukken?

( is er trouwens iets van een voorstel toppicje? dan stel ik me daar netjes voor! )

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
TuxieDeni schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:52:
zo ik heb me net geregistreerd op dit prachtige forum haha en ben een race fanaat dus ga me eens flink verdiepen in iracing want wat ik zo lees hier en op youtube zie, ziet het er wel heel erg gaaf uit en gezellig om te doen. Mijn vraag is trouwens dan ook met wat voor gear rijden jullie want ik heb nog wel een simpel stuurtje van Trust maar zou het daarmee ook lukken?
Welkom. Om te beginnen zal je stuurtje wel voldoen, maar ik ga d'r even van uit dat er geen force feedback op zit, en dat is wel iets wat je uiteindelijk gaat willen.
( is er trouwens iets van een voorstel toppicje? dan stel ik me daar netjes voor! )
Jep, daar zit je nu :p

JoepW schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:30:
[...]

Dit is idd absurd:
[afbeelding]
Gewoon zoals eerder gezegd einde over sluiten foetsie!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=njTZlm0eVvs]

[ Voor 19% gewijzigd door BM op 06-01-2013 22:59 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TuxieDeni schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:52:

Welkom!
We beperken ons tot 1 topic.
Wel zo overzichtelijk ;)
Over gear kan je heel lang praten hier..... Maar de snellere gasten rijden met de goedkoopste spullen en de middenmoot rijdt met de duurste spullen. Hahaha :+
Het wisselt nogal waar mee gereden wordt. 1 wijs advies: Lees lekker de Topic Start door en kijk ook op de wiki van ons.
En investeer pas in 'gear' op het moment dat je zeker weet dat je nog lang gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Haha ik ga me ook zeker nog goed inlezen verder, heb net het stuur gezocht en het is een thrustmaster ferrari gt experience en als ik het las zit daar wel een force feedback op. Ga ook eerst even uitvogelen
dat ik lekker achter de pc kan zitten op een stoel met een stuur in me handen voor ik uberhaupt iracing ga kopen want anders komt er toch niks van en als dat lukt en het bevalt me dan denk ik dat ik een probleem ga hebben om ermee te stoppen.

Wat info over mezelf :

Ik ga door het dagelijks leven met de naam Deni Raets
ondertussen alweer 24 jaren jong en woon in het prachtige Roosendaal (Noord-Brabant)
en ben in het dagelijks leven automonteur.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, d'r zitten dus zeker 2 gasten op iRacing die momenteel de boel aan het zieken zijn. Die Daniel Schoonover van hierboven, en Matthew Beattie, die dan op road welliswaar nog een redelijke rating heeft, maar op ovals alle remmen los gooit en ook nog maar een 0.34 rating heeft.

Waarom mogen dat soort mensen zo lang rondrijden.... :(

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jabc-TRJeoM]
Van dat soort videos word je toch terplekke depressief...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
TuxieDeni schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:15:
Haha ik ga me ook zeker nog goed inlezen verder, heb net het stuur gezocht en het is een thrustmaster ferrari gt experience en als ik het las zit daar wel een force feedback op. Ga ook eerst even uitvogelen
dat ik lekker achter de pc kan zitten op een stoel met een stuur in me handen voor ik uberhaupt iracing ga kopen want anders komt er toch niks van en als dat lukt en het bevalt me dan denk ik dat ik een probleem ga hebben om ermee te stoppen.

Wat info over mezelf :

Ik ga door het dagelijks leven met de naam Deni Raets
ondertussen alweer 24 jaren jong en woon in het prachtige Roosendaal (Noord-Brabant)
en ben in het dagelijks leven automonteur.
Lees je van te voren sowieso even in over iRacing, het is een kleine investering wil je alles kunnen doen wat je in filmpjes ziet.

Edit:
Dat filmpje, jammer dat dat gebeurt. Maar neem aan dat als iemand met de bevoegdheid om die gene te blocken dat ziet, er wel actie ondernomen wordt.. Snap ook de behoefte niet om anderen zo te 'pesten'.

[ Voor 10% gewijzigd door Streskip op 06-01-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
BM schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:15:
Hmmz, d'r zitten dus zeker 2 gasten op iRacing die momenteel de boel aan het zieken zijn. Die Daniel Schoonover van hierboven, en Matthew Beattie, die dan op road welliswaar nog een redelijke rating heeft, maar op ovals alle remmen los gooit en ook nog maar een 0.34 rating heeft.

[video]
Ik sta in die video helemaal links vanachter (vanuit ons perspectief de rechterkant allerlaatste auto met geel, rood en zwart).

pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Het hoogtepuntje van m'n afgelopen race laat zich wel aardig samenvatten in .gif

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4903492/got/mclaren_zandvoort.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
BM schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:15:

[video]
Problem solved :
quote: Michael Mabrey
It's now been handled... Nim Cross just jumped into the race both of them were getting ready to start and they were removed.

Thanks Nim, for all that you do.
Heeft wat langer geduurd omdat het weekend is waarschijnlijk ;)

Nim for president! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:46:
[...]

Problem solved :
[...]

waarschijnlijk was de tresshold bereikt van de protest mailbox :) of heeft iemand rechtstreeks contact opgenomen via de hotline , wat die ook mogen zijn. bewogen weekend, ik hoop voor iedereen een betere week toegewenst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:58:
Het hoogtepuntje van m'n afgelopen race laat zich wel aardig samenvatten in .gif

[afbeelding]
Lol, beetje lullige uitkomst, maar leuk gedaan zo :)

Fragbeestje schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:46:
[...]

Problem solved :
[...]

Jeej. Maar ik snap het nog steeds niet. Dat iemand een troll account aanmaakt snap ik nog, maar dat iemand van de ene op de andere dag een redelijk roadrating op het spel zet om aan de oval kant te gaan trollen? Daar kan ik niet helemaal bij. Zie trouwens dat er in de race waar ze uit gekicked zijn nog zo'n gast zat.

D'r zal wel ergens een nestje gezeten hebben :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Red Baron schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:58:

[afbeelding]
is dat je button box in die gif ? DIY stuff ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Jep, ik heb ook een bijpassende SLI:
Afbeeldingslocatie: http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2009/360/e/d/Mercedes_Benz_Knight_rider_gif_by_CmacSTI.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die pc praat ook terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Toen ik het Turbo knopje zag moest ik gelijk terug denken aan nicht rijder :

[ Voor 26% gewijzigd door Fragbeestje op 07-01-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond in de league de practice sessie (met afsluitende korte fun race) met de McLaren @ MoSport.
Zal mij benieuwen hoe lang de bandjes T2 overleven ;)

En morgenavond de Riley @ Philip Island.

En omdat ik geheel groene auto's toch een beetje zat ben ga ik al mijn auto's voorzien van een nieuw verfje. Heb toch wat tijd over ;)
Hier de Riley net terug van de spuiter:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/riley/riley_1s.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/riley/riley_2s.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door JoepW op 07-01-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ziet er goed uit! De 'bubbels' in het grijze breekt het ook wel lekker op.

Dus vanavond om 8uur met de McLaren op Mosport, zal alvast is gaan oefenen. Moet alleen wel om half 10 de deur uit (nachtdienst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Vanavond niet aanwezig, Etentje , volgens mijn vrouw is het vandaag onze trouwdag.
Volgens de datum in mijn ring ook dus vandaag maar geen race. :)

Skin ziet er goed uit Joep d:)b

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik zal wat later zijn. Moet m'n vader nog gaan bezoeken in het ziekenhuis. Alles is goed verlopen maar weet niet hoe laat ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi Joep ! ik kom straks maar even langs ga tegen 21u nog ergens langs moeten, dus vermoedelijk max een half uurtje practice .. ga al zeker eens kijken wat er mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:53:
Ik zal wat later zijn. Moet m'n vader nog gaan bezoeken in het ziekenhuis. Alles is goed verlopen maar weet niet hoe laat ik thuis ben.
pak dan van ons maar zeker de nodige beterschaps wensen mee naar ginder, sterkte toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Beterschap gewenst met je vader Fragbeestje.

Overigens hebben wij als Club Benelux weer keihard gefaald door ons niet te kwalificeren voor de volgende ronde(s?) van de World Cup.
Als het zelfs club's als Italie wel lukt, doen wij natuurlijk iets heel erg fout :P
Misschien is er hier iemand heeft die ons een beetje wil aansturen en een trap onder de kont wil geven zodat we de volgende keer wel van de partij zijn?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2467995.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:51:
Beterschap gewenst met je vader Fragbeestje.

Overigens hebben wij als Club Benelux weer keihard gefaald door ons niet te kwalificeren voor de volgende ronde(s?) van de World Cup.
Als het zelfs club's als Italie wel lukt, doen wij natuurlijk iets heel erg fout :P
Misschien is er hier iemand heeft die ons een beetje wil aansturen en een trap onder de kont wil geven zodat we de volgende keer wel van de partij zijn?

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2467995.page
Waarom probeer je het zelf niet samen met een andere top rijder uit de Benelux het een beetje op te zetten. Als goede rijders mee doen, raken de anderen misschien wel geïnspireerd en gemotiveerd om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mjaaah ik had geen zin om met die Skip barber op Laguna rond te gaan rijden (elke keer spinnen in die bocht na de corkscrew leuk).
Tot nu toe vond ik de road keuzes vaak niet boeiend genoeg om me daar echt in te gaan verdiepen en trainen. En oval doe ik te weinig de laatste tijd om serieus mee te gaan doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Dat Trading Paints, fantastisch zeg. Sluit dat programma af en hij is nog steeds álle skins aan het downloaden. Ik zie het programma nergens open staan maar ik zie wel steeds meer paints erbij komen. Misschien maar is even rebooten. Echt een instabiel k programma vind ik het. Zit nu al serieus 3 dagen te kloten om die paint online te krijgen via dat programma. Ik upload netjes via tradingpaints.com mijn skin en kan 'm dan ook downloaden via het programma, maar gebeurt verder vrij weinig. Kan iRacing zovaak opstarten als ik wil maar altijd met mijn eigen skin. Gek genoeg zie ik die van andere wel. Heel vervelend dit.

[ Voor 69% gewijzigd door Streskip op 07-01-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Om eerlijk te zijn heb ik er gewoon niet zo'n zin in (alles in de gaten houden, mensen informeren / enthousiasmeren etc), geen goed excuus maargoed.
Meedoen, practicen, wat setups / replays aandragen etc vind ik verder niet zo'n probleem hoor, er even van uitgaande dat ik niet verhinderd ben.

Zoals deze ronde heb ik het ook weer simpelweg pas op het laatste moment opgemerkt, een dag of wat voor zaterdag.
Omdat ik dan vervolgens ook al ProSeries smiddags en ProtoICE savonds had was het voor mij nauwelijks mogelijk om uberhaupt maar bij 1 van de 3 races mee te doen.

Dat de kar van het WC gebeuren nu ook door wat community members getrokken moet worden ipv door iRacing zelf zorgt er natuurlijk dat het allemaal wel redelijk underground gaat.
Het ligt heus niet aan hen, maar als je niet regelmatig in dat soort subfora rondneust of inracingnews.com een beetje bijhoud gaat het gewoon langs de meeste mensen heen denk ik.

Wat zou het nou voor moeite zijn om op de membersite zelf zo'n side banner van de WC te plaatsen, waar ze bijvoorbeeld wel zo'n iRacing seminar ding plaatsen, waar ze notabene zelf weinig mee te maken hebben verder maargoed.

En wat Robbert noemt als niet goed genoeg zijn etc is niet echt een argument voor zover ik weet.
Volgens mij komt het er in de fases tot de finale vooral op aan om met genoeg mensen meedoen en dan punten sprokkelen.
De velden worden geloof ik ook opgedeeld in meerdere divisies, zodat je echt geen black stripe hoeft te zijn of een irating van 4000+ te hebben om een wezenlijke bijdrage te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Streskip schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:06:
Dat Trading Paints, fantastisch zeg. Sluit dat programma af en hij is nog steeds álle skins aan het downloaden. Ik zie het programma nergens open staan maar ik zie wel steeds meer paints erbij komen. Misschien maar is even rebooten. Echt een instabiel k programma vind ik het. Zit nu al serieus 3 dagen te kloten om die paint online te krijgen via dat programma. Ik upload netjes via tradingpaints.com mijn skin en kan 'm dan ook downloaden via het programma, maar gebeurt verder vrij weinig. Kan iRacing zovaak opstarten als ik wil maar altijd met mijn eigen skin. Gek genoeg zie ik die van andere wel. Heel vervelend dit.
Welke versie gebruik je?
Ik vind die Desktop versie echt een drama om eerlijk te zijn.
Ik gebruik eigenlijk vooral de Express downloader. Die is een stuk gebruiksvriendelijker en die gebruik ik dan ook om per auto te kunnen downloaden.
Die heb ik dan zo ingesteld dat het alleen de paar auto's download waar ik normaal in rijd, en voor bijvoorbeeld een GoT toernooitje zet ik eventjes tijdelijk de auto van die week aan.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4903492/got/trading_paints_express.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Alvast hartelijk bedankt voor de beterschapswensen, ga er zo dadelijk naartoe.

wel een beetje een lullige namiddag : meer dan 2 uur bezig geweest om m'n oude G27 open te pleuren en de vijsjes terug vast te zetten maar nu doet m'n stuur niets meer in het calibratiescherm... lijkt wel of de sensor niets meer doet :(
binnenkort maar weer wat aan verder prullen... rommel...

tot later misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Thanks voor je reactie Red, maar ik zie de download link niet staan op hun website. Enkel de normale desktop versie.. Wat jij gebruikt ziet er beter uit. Wat een gehork man in die normale versie :X

[ Voor 19% gewijzigd door Streskip op 07-01-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sterkte Fragbeestje!
Gefeliciteerd Frans (neem ik aan ;) )

En Streskip: In het startmenu staan beide progjes standaard geinstalleerd.

Ik gebruik overigens de standaard desktop SW en laat die elke keer draaien als ik de PC opstart. Ik heb alle road auto's geselecteerd. Oval doe ik alleen als we dat gaan rijden.

[ Voor 39% gewijzigd door JoepW op 07-01-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:32:
Sterkte Fragbeestje!
Gefeliciteerd Frans (neem ik aan ;) )

En Streskip: In het startmenu staan beide progjes standaard geinstalleerd.
:o

:X

Ik ga aan de slag!

Die doet eigenlijk het zelfde maar loopt gelukkig niet vast. Maar mijn probleem was meer dat alle skins gedownload werden, hoe dan ook.. Ik probeer het nu weer via de normale desktop versie, klik alleen op de Tweakers leden, klik op download, maar alsnog begint ie alle McLaren's te downloaden :+

En vastgelopen. Mooi man. Express dan toch maar weer 8)
'
Gelijk een ander vraagje, als ik een tweede paint zou uploaden, de zelfde auto, moet ik ergens kiezen tussen de 2? Of laad ie de laatst geuploadde..?

[ Voor 48% gewijzigd door Streskip op 07-01-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
De laatst geuploadde voor zover ik weet.
Je kan natuurlijk ook gewon op de website de "oude" skin editen of verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/4983/35184967.jpg
(Carlos van Wijk #9)
Yay! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik ben er vanavond ook niet bij. Ga zo dadelijk de stad in poolen met wat vrienden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Server is up met de McLaren @ MoSport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Ik pas vanavond aangezien MoSport voorlopig niet op mijn palmares staat (lees: niet in bezit is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:01:
Server is up met de McLaren @ MoSport
ik pas definitief heren .... kids net in bed ... en moet nog wat zaakjes doen en moet binnen 15min al op verplaatsing. Ik heb wat setups gevonden op het forum dus ik ga daar alvast met aan de slag, het lijkt dat veel druk in de banden wel de gouden regel is als ik die setups open klik :*) nouja morgen dan maar is verder testen , na 3 laps met q setup zat ik al op 1.17 rond dus daar moet nog wel wat af kunnen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Tomskii5 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:11:
Ik pas vanavond aangezien MoSport voorlopig niet ...
zal gereden worden door me komend weekend dus heb ik geen zin om te trainen ;)

Ik zie jullie morgen wel met de DP :w

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
is er een probleem als ik eens op teamspeak mee kom luisteren hoe het eraan toe gaat :) ?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
TuxieDeni schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:08:
is er een probleem als ik eens op teamspeak mee kom luisteren hoe het eraan toe gaat :) ?
Oja, dat is misschien wel zo leuk. Ik gaat eens een op zoek naar een handige mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Ik had onverwacht bezoek, en moest dus passen vandaag. Morgen gaat waarschijnlijk wel lukken :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Wat een onderstuurd hok zeg :X Was me voorheen niet zo opgevallen, maar op Mosport werd dat wel pijnlijk duidelijk. Niet helemaal mijn auto zo :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Heerlijke race op Mosport, kwam echt super weg van de grid en kon direct 3 man voorbij steken. Later in de race nog even met Martijn een pirouette gemaakt waarbij Joost gelukkig net de muur kon ontwijken, geen schade dus alleen een plek verloren. Uiteindelijk 5e

Waanzinnig fijne auto om mee te racen! Thnx heren!

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heerlijke auto ;)
En als je met deze auto onderstuur hebt dan ga of te hard de bocht in of je geeft te veel stuur uitslag.
En tja hij heeft voor geen spoiler of zo, het is maar een road legal racertje :+
Hier de setup:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=338
en hier de resultaten van de practice:
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7272754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Tja, het blijft een GT auto hè ;)
Ik betrap mezelf er ook keer op keer dat ik te hard de bocht in duik met de McLaren. Het stuur misleidt heel erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:14:
Vanavond in de league de practice sessie (met afsluitende korte fun race) met de McLaren @ MoSport.
Zal mij benieuwen hoe lang de bandjes T2 overleven ;)

En morgenavond de Riley @ Philip Island.

En omdat ik geheel groene auto's toch een beetje zat ben ga ik al mijn auto's voorzien van een nieuw verfje. Heb toch wat tijd over ;)
Hier de Riley net terug van de spuiter:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik vraag me af hoeveel werk er nu in zo een auto skin gaat zitten?
Is het echt moeilijk? er gaat waarschijnlijk wel een paar uurtjes in het maken en het ontwerp zitten.
Jullie doen dat met een progje dat heet tradingpaints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Ik vond de practice erg leuk, 1.17.798 met standaard setup, nou nog eens leren tunen en ik kom ook ooit nog eens in de 1.16 :9

Heerlijke auto die McLaren, jammer dat ik nachtdienst heb anders had ik de race ook wel mee gedaan.

Volgende week maandag heb ik late dienst, die dinsdag ook, dus die 2 McLaren races kan ik ook niet mee doen :'( Ontzettend jammer van Road Atlante is super vet circuit!

[ Voor 7% gewijzigd door Streskip op 07-01-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:01:
[...]

Maar ik vraag me af hoeveel werk er nu in zo een auto skin gaat zitten?
Is het echt moeilijk? er gaat waarschijnlijk wel een paar uurtjes in het maken en het ontwerp zitten.
Jullie doen dat met een progje dat heet tradingpaints?
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt. Je kan voor een basis kleur gaan met wat logo's er op maar je kan ook vlammen gaan tekenen of iets dergelijks.
Ik zit soms te stoeien met de leeuw, maar als die dan goed is mag het resultaat er wel wezen!

Ik maak de skins met Photoshop en zet hem dan op Trading Paints zodat anderen hem kunnen downloaden en zien.
Je kan ook GIMP gebruiken om de skins te maken, dat is een gratis programma.

Tradig Paints is alleen om de skins met elkaar te delen en niet om skins mee te maken.
Je kan ook op het iRacing forum kijken bij het showroom gedeelte. Daar vind je ook gratis skins die anderen maken die je kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij mijn g27 stuurtje mijn rem en koppelingspedaal de vering er van verwisselt.
Zo heb ik een mooie zachte rem en gas pedaal.
Alleen de koppeling is nu wel stug.

De handleiding met foto's heb ik van het digitalracing forum.
Ik heb er wel even werk van gehad.
Mijn gas heeft nu de zachtste vering daarna mijn rem en daarna mijn koppeling.
Ik gebruik de koppeling toch erg weinig.

Verder kan er ook weinig mis gaan je zit alleen maar aan het mechanische gedeelte van de pedalenset.
Alleen mijn g27 is wel vrij nieuw dus het was best wel spannend om het even te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 03:22:
Ik heb bij mijn g27 stuurtje mijn rem en koppelingspedaal de vering er van verwisselt.
Zo heb ik een mooie zachte rem en gas pedaal.
Alleen de koppeling is nu wel stug.

De handleiding met foto's heb ik van het digitalracing forum.
Ik heb er wel even werk van gehad.
Mijn gas heeft nu de zachtste vering daarna mijn rem en daarna mijn koppeling.
Ik gebruik de koppeling toch erg weinig.

Verder kan er ook weinig mis gaan je zit alleen maar aan het mechanische gedeelte van de pedalenset.
Alleen mijn g27 is wel vrij nieuw dus het was best wel spannend om het even te doen
Het 'hoort' eigenlijk zo dat je rem het zwaarste gaat. Daar mag je best wel wat kilo's op weg drukken :*) Maar als jij zo fijn rijdt moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hmm. Ik zag dit op iRacerstuff.com
Car Graphics Updates: iRacing has confirmed in the next build all cars will receive an update that will make all of the cars a little more bright and shiny. A member posted in the iRacing forum that it appeared they “changed the reflectiveness of the bodywork – it’s definitely more shiny around the edges… In a multi-class session a dark color McLaren looked amazing whereas a simply dark color Corvette just looked matte and dull.” Grant Hill responded that “All the rest of the cars will get similarly waxed paint next season.” Forum Post 1/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:44:
Hmm. Ik zag dit op iRacerstuff.com

[...]
dat ze het damagemodel en daarna de shadow rendering maar eens aanpakken ( is echt nietmeer van deze tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Red Baron schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:19:
Dat de kar van het WC gebeuren nu ook door wat community members getrokken moet worden ipv door iRacing zelf zorgt er natuurlijk dat het allemaal wel redelijk underground gaat.
Het ligt heus niet aan hen, maar als je niet regelmatig in dat soort subfora rondneust of inracingnews.com een beetje bijhoud gaat het gewoon langs de meeste mensen heen denk ik.
Dat is ook een beetje het probleem. Veel subfora zijn toch best wel onoverzichtelijk en zeker bij de hogere klasses wordt er niet heel veel in gepost (uitzonderingen daargelaten). Daardoor niet interessant (ik kijk er eigenlijk alleen voor setups) en daarom kijk je er overheen. Bovendien ben ik persoonlijk al blij als ik 1 of 2 avonden in de week tijd heb voor wat losse races, laat staan een vaste afspraak. Ben, net zoals met het spelen in clans in FPS games, klaar met dat sorot verplichtingen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd

[ Voor 93% gewijzigd door JoepW op 08-01-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:34:
[...]

dat ze het damagemodel en daarna de shadow rendering maar eens aanpakken ( is echt nietmeer van deze tijd)
Die opmerking hoor je op de iracing forums ook vaak. Wat mensen alleen vaak vergeten is dat dat in 9 van de 10 gevallen compleet andere teams zijn die daar aan werken. Iemand die heel goed is in physics moet je geen graphics laten doen. Al zal er in het geval van damagemodel, graphics, shadows nog wel enige overlap zijn.
Voor het damagemodel hebben ze vorig jaar iemand aangenomen, dus er mag verwacht worden dat daar ook hard aan gewerkt word op dit moment :)

Verder hoeft iRacing van mij niet zo veel meer aan te passen aan de graphics, ik vind het wel prima, ook geen zin om elk jaar mijn pc te moeten updaten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 08-01-2013 10:34 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:20:
Voor degene die legaal met Photoshop aan de gang willen om skins te maken hier een interessante link:
http://www.adobe.com/downloads/cs2_downloads/index.html (wel een oudere versie, maar wel legaal ;) )
Dat blijkt overigens niet te kloppen:
http://sulia.com/channel/...b-4f39-ad6f-1e6d99e1608f/

Zie ook:
Orion84 in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"

[ Voor 11% gewijzigd door Red Baron op 08-01-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oeps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:34:
[...]

Die opmerking hoor je op de iracing forums ook vaak. Wat mensen alleen vaak vergeten is dat dat in 9 van de 10 gevallen compleet andere teams zijn die daar aan werken. Iemand die heel goed is in physics moet je geen graphics laten doen. Al zal er in het geval van damagemodel, graphics, shadows nog wel enige overlap zijn.
Voor het damagemodel hebben ze vorig jaar iemand aangenomen, dus er mag verwacht worden dat daar ook hard aan gewerkt word op dit moment :)

Verder hoeft iRacing van mij niet zo veel meer aan te passen aan de graphics, ik vind het wel prima, ook geen zin om elk jaar mijn pc te moeten updaten ;)
probleem is dat shadowsopti juist zorgt dat mensen enkel met kleine investering juist veel winnen.

nu moet alles via de cpu gaan en dan nog 2 keer om iets toonbaar te krijgen. (denk dat iracing zegt van meeste zetten dat uit dus laat maar, maar concurrentie staat niet stil ...) achja ik hecht wel wat belang aan de totaal beleving, zou graag realtime shadow casting zien wat dan aanzet is tot 24u beleving. "GTR2 iemand" :9~ (maar het is zoals je zegt , kan zijn dat ze er achterliggend al mee bezig zijn met hun omzetting naar DX11 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Graphics hoeven niet beter te worden, maar het zou wel fijn zijn als het wat meer geoptimaliseerd zou worden allemaal. Spa en Suzuka zijn gewoon harde tracks voor mijn rig (Twin Ring ook), terwijl dat met een op 4.4GHz draaiende i5-2500k en ATi 7970 3GB echt geen probleem zou mogen zijn, zelfs niet met 3 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik GIMP, is open source en doet zijn werk ook uitstekend en heeft een soort gelijke look&feel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Arfman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:24:
Graphics hoeven niet beter te worden, maar het zou wel fijn zijn als het wat meer geoptimaliseerd zou worden allemaal. Spa en Suzuka zijn gewoon harde tracks voor mijn rig (Twin Ring ook), terwijl dat met een op 4.4GHz draaiende i5-2500k en ATi 7970 3GB echt geen probleem zou mogen zijn, zelfs niet met 3 schermen.
Dus eigenlijk zeggen we hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zo, de skin voor vanavond ook weer even geupdate, dus ik ga alvast beginnen met oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:44
Ik lees al een tijdje mee, maar zal me ook eens voorstellen.
Ik ben Richard Kortland, 27 jaar oud, sinds november 2012 de trotse papa van Julian en woon in Gorinchem. In het dagelijks leven ben ik laboratorium medewerker in een kitfabriek. Hobbies zijn motorrijden, fotografie , auto/motorsport en natuurlijk simracen.
Dit jaar ga ik voor de 6e keer naar de 24uur van Le Mans en hopelijk ook nog wel wat andere race evenementen.

Als simracer loop ik alweer een paar jaartjes mee en durf mezelf wel allround noemen.
Ik ben met GP2 en GPL op een toetsenbord begonnen, het echte simracen met een stuur begon voor mij met F1 2002 met de GTR mod van Simbin. Toen GTR(1) van Simbin uitkwam ontdekte ik dat er ook online in competitieverband gereden werd. Sindsdien heb ik met GTR, GTR2, GTL, rFactor, Live for Speed, Richard Burns Rally, Race en Race07(+uitbreidingen) competities gereden.
Sinds 2009 doe ik iRacing, als lid van de 100% club rij ik eigenlijk in alles een beetje. Maar mijn favoriete road cars zijn toch wel de Star Mazda, Indycar, HPD en nu de Mclaren. Aan de oval kant heb ik geen uitgesproken favoriet, al heb ik wel het meest met de Silverado gereden. Maar iets exotisch als de Silver Crown of Modifieds vind ik ook leuk.
Dit alles doe ik in een Playseat met een G27 stuur.

Door een verhuizing en de geboorte van mijn zoon heeft iRacing dit jaar op een laag pitje gestaan. Wat ik gereden heb, heeft ook mijn iRating en SR nog eens flink laten kelderen. Road iRating is van +-2500 naar 1500 gekelderd en mijn A license met een SR van ruim 4 is een B geworden.

Kortom, tijd voor een nieuwe start. Waaronder oa hier dus ervaringen uitwisselen.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom Richard,
Ik zou zeggen, stap vanavond in bij de League met de DP @ Philip Island voor een 40 minuten race. Om 20 uur gaat de server up. En de meesten van ons zitten op Team Speak. Zie voor details de Topic Start.
Ik heb je een invite gestuurd voor de League.

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 08-01-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Welkom en leuk om te lezen en te zien dat je net als ik ook met de GTR mod voor F1 2002 bent begonnen met racen met een stuur.
Kom ook langs op onze race avondjes op Maandag en Dinsdag. Altijd gezellig en daar verlies je geen SR en IR.

btw
Ben er vanavond trouwens wat later bij. Zal rond 20:30 aanschuiven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Van iRacerstuff.com
Physics Updates: Eric Hudec posted in the forum about a few changes in the upcoming build. Possible general drafting/slipstream aero changes to all cars which should help side drafting. This will impact how the cars drive at Superspeedways and intermediates. Possible tire carcass and compound changes to the Impala A, Impala B and Silverado. Possible steering model updates to all or most cars, including the stockcars. Track bar will have a max rake rule like was introduced past halfway this past NASCAR Sprint Cup Series season at all tracks, no just the superspeedways. They are working on 2013 cars, no eta on those. Eric said they are out of time to get any other changes in this next build, but hopefully they will have some of the above and maybe a few more minor things. Forum Post 1/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:44
Helaas werk ik in ploegendiensten en heb ik vandaag een late dienst.
Ik kan er vanavond dus niet bij zijn :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

In ieder geval welkom Richard :)

We zien je graag een volgende keer verschijnen, dit is altijd wel een gezellig clubje mensen. Vooral de ultraserieuze Teamspeak gesprekken *kuch kuch* kan ik altijd wel waarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Ik heb gister op teamspeak ook eens even meegeluisterd en gepraat maar had al snel door dat dat wel heel gezellig is haha. En nog bedankt voor de tips gister!

*kleine edit, kreeg gister een site met promotions van ericjoo en daar zag ik de zandvoort aanbieding
en die werkt nog steeds! :P :9~

[ Voor 30% gewijzigd door TuxieDeni op 08-01-2013 19:46 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
Hoi Richard! We kennen elkaar al een paar jaar op iRacing maar ben blij dat je nu ook hier je gezicht laat zien.
Je zult zien dat het hier leuk en gezellig is en dat er als je iets wilt organiseren er altijd wel animo is!

See ya on track

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Server is upp en er is een Riley DP channel op TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Helaas jongens .. moest de kwalificatie al missen door een probleem op het werk en in lap 2 belden ze al opnieuw, heeft geen zin voor mij om door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net de laatste iROC race gehad en wat een finish!
0.003 seconde verschil tussen mij en Fabian, in zijn voordeel.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/Daytona-Finish.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/Daytona-Finish2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/Daytona-Finish3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/Daytona-Pack.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/Daytona-Pack2.jpg
Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.