La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Dat lijkt me ook wel wel leuk ja. Alleen ga ik dit GTC seizoen nog wel met de ford afmaken. Dus als we dit volgend seizoen ook nog doen doe ik zeker mee.JoepW schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:26:
Sinds het uitbrengen van de McLaren heb ik weer meer plezier gekregen in het rijden.
Ik heb het idee dat er meer GoT-rijders zijn die de McLaren een leuke auto vinden en om die reden wil ik eens zien of er mensen geïnteresseerd zijn in een wekelijkse McLaren Practice (bij voorkeur op maandag) ter voorbereiding op de races in de 'iRacing GT Challenge' op vrijdag, zaterdag en zondag.
De bedoeling van de Practice is om gezamenlijk een setup te vinden en over en weer tips te delen over de beste lijnen op het circuit van de week.
Verder wil ik als er voldoende interesse is wel een GoT skin maken voor de deelnemers. Die een ieder dan een persoonlijk tintje kan geven en natuurlijk voorzien is van je eigen naam.
Laat maar eens weten of er interesse is!
Verkrijgbaar op http://www.dwarehouse.com/Merry Christmas, here, have Version 6.31
Ongoing praise and thanks to iRacing developer David Tucker for removing the shackles of spotter oppression.
New for this version: 600+ added or tweaked files from the previous version. Mainly added a bunch of stuff, moved some things around in the reference file, and I tried to add a tick more spacing between certain clips that I felt ran together too quickly. It sounded like a good decision while testing it, but time will tell after the numerous combinations of pieces get thrown together.
Ik ben nog lang niet klaar, dit is beta
De idee is om een basis neer te zetten, waarvan je als GoT rijder de basis kleur kan wijzigen, maar dat wel het kleurverloop erin blijft zitten. En dat je op enkele plekken eigen reclame erop kan zetten. En natuurlijk je naam en de vlag van je eigen Benelux land kan plaatsen.
Hier de eerste 'schetsen':

En ja de uitlijning op het dak is niet ok
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Maar ik zal eens experimenteren met zwart of wit als basis
Hier V2.
Het licht rode is door de rijder zelf te bepalen qua kleur en hardheid.
De invisio reclame is optioneel en kan door de rijder veranderd worden naar wens.

En verder wil ik nog een aantal details verbeteren en aanvullen.
[ Voor 85% gewijzigd door JoepW op 29-12-2012 19:45 ]
De band op het dak blijft rood, begrijp ik dat goed? Dus stel dat ik oranje wil dan wordt alleen de wazige rode oranje?
Morgen weer verder
Doe je nog mee Nick?
Ik heb je trouwens een PM gestuurd om mijn ID aan de rijders lijst toe te voegen.
Nope feestje... hoop dat ik in ieder geval Spa nog mee kan doenRed Baron schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:05:
Het is weer tijd voor ProtoICE op Indianpolis met de Q nu en de races over een klein uurtje op glaciertv.com
Doe je nog mee Nick?
Die rechtse spreekt me wel aan
I'll take it in consideration
En btw ik gebruik Ps CS5.
Tja het was een nogal saaie eerste race.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:49:
8ste netjes Paul
Mijn start van de 2e race was wel veelbelovend, van 13 naar 9 in een paar bochten, helaas was het daarna ook weer snel voorbij
Verwijderd
begin me af te vragen of de boel niet gewoon gehackt is daar
Wat is het leven ook zwaar.
Verwijderd
Zo lang is het geen slecht weer daar
Maar ja, gelukkig hebben we nog andere spellen
Dat verklaard wel de problemen van deze week. In de VS hebben ze gewoon meer problemen met stroomvoorziening als het slecht weer is. Het is idd niet de verklaring voor de problemen met de stats die al weken spelen, maar de huidige storingen kunnen best door het weer komen. Zowel de stabiliteit komt dat niet ten goed, als de responsetijd van supportpersoneel worden er niet beter van.Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 10:21:
nou zeg ze hebben al een week regen en sneeuw blij dat die servers buiten staan heb die smoes al 40 keer gehoord jammer dat ie niet klopt alleen
En ja, een berichtje van iemand van de staff zou wel fijn zijn
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 30-12-2012 11:37 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
It isn't just iRacing, guys. There are still a number of sites that I can't get to right now, or that partially load, or that sit at a white screen and endlessly try to load. This all started for me after the blizzard showed up in this part of the country late last week. Hmmmmmmm. Strange coincidence. Or not.
Oeps, even niet aan gedacht dat ik dan op vakantie ben dus die ga ik ook missen, shit...NickThissen schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:50:
[...]
Nope feestje... hoop dat ik in ieder geval Spa nog mee kan doensucces!
Voor elke individuele rijder zijn de volgende zaken te wijzigen:
- Vlag (Belgie en Nederland beschikbaar met 1 druk op de knop)
- Naam op de deuren (Lijnen automatisch uit, dus enkel even de tekst wijzigen)
- De kleur van alle accenten., Dus de centrale streep en de accenten op zijkanten en de neus.
- De reclame op de achterschermen (nu Michelin) kan naar believen worden veranderd.
Verder zijn alle details vast en niet te veranderen
Zoals je ziet heb ik gekozen voor 1 accent kleur en niet de centrale band in de vast Tweakers kleur. Het werd dan toch wat moeilijk combineren met de accenten op de neus en zijkanten.

Zeer voorspelbaar wordt de groene van mij
Ik sta nog open voor suggesties, maar niet meer heel veel
Doe mij maar een donker blauwe
Weet je al welke circuits het gaan worden, kan ik mijn bestelling gaan plaatsen
Klopt het dat de MPR gegevens niet bijgewerkt worden?
Afgelopen dagen een paar wedstrijden en TT gereden maar er blijft staan dat ik nog 4 races of TT moet rijden.
Groet,
Frans
[ Voor 33% gewijzigd door FransJansen op 30-12-2012 15:31 ]
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Even uitzoeken wat de kleurcode van F1 McLaren's Rocket Red is, die moet ik hebben
[ Voor 80% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-12-2012 15:41 ]
Die gele is tofJoepW schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:02:
Hieronder 3 kleurvoorbeelden van de GoT skin.
Voor elke individuele rijder zijn de volgende zaken te wijzigen:
- Vlag (Belgie en Nederland beschikbaar met 1 druk op de knop)
- Naam op de deuren (Lijnen automatisch uit, dus enkel even de tekst wijzigen)
- De kleur van alle accenten., Dus de centrale streep en de accenten op zijkanten en de neus.
- De reclame op de achterschermen (nu Michelin) kan naar believen worden veranderd.
Verder zijn alle details vast en niet te veranderen
Zoals je ziet heb ik gekozen voor 1 accent kleur en niet de centrale band in de vast Tweakers kleur. Het werd dan toch wat moeilijk combineren met de accenten op de neus en zijkanten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer voorspelbaar wordt de groene van mij
Ik sta nog open voor suggesties, maar niet meer heel veel
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Stelt niet veel voor natuurlijk een 24H Du Fun race op Oulton, maar er gingen veel mensen af en uiteindelijk met 3 man een rondenlang gevecht gehouden, op het scherpst van de snede maar wel fair. In de laatste ronde ging het achter me mis in een do-or-die poging en kon ik naar de finish cruisen, en dat was maar goed ook want hij begon op het rechte stukje voor s/f al te stotteren
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Gaaf.....is neon oranje ook een optie?? Ik ben namelijk nogal een gevaar op de baan, dan zien ze me goed
#ff7403 mag je voor mij wel reserveren Oranje natuurlijk ;-)
vanavond misschien nog een exercise?
Hier een voorbeeld van wat ik bedoel:
[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 30-12-2012 17:28 ]
net nog een paar leuke laps gedaan met joep @ Oulton Park
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik ga zo weer. Nog iemand?
EDIT: en er weer uitgepunt door iemand die niet weet wat een blauwe vlag betekent. Fuck you, Chris Partridge.
[ Voor 87% gewijzigd door Arfman op 30-12-2012 18:32 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik zal er bij zijn, al verwacht ik er niet veel van, net mijn eerste paar ronden in de McLaren achter de rug.RuudjeM schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:58:
om kwart over 8 of kwart over negen iemand?
Verwijderd
Geen SR straf doet geen goed
Verwijderd
lekker gebattled, om en om paar kleine foutje, totdat degene voor mij van de baan ging en licht de barrier raakte. Daarna laatste 3 ronden wat rustiger gereden.
De McLaren is een leuke auto voor "close racing"
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Verwijderd
Verwijderd
Wat de officiele races betreft was ik van plan om vanaf dit seizoen met de nieuwe Lotus te gaan rijden. Doordat die er niet gekomen is, wist ik ook op dat gebied even niet meer wat gedaan. De eerste weken helemaal niets gereden, en nu met de Star Mazda aan het rijden enkel en alleen om toch nog iets te doen en die credits te krijgen.
Door deze 2 gebeurtenissen zit ik op iRacing gebied een beetje in een gat.
Het voorstel van Joep interesseert me daardoor ook wel. Op maandag kan ik gezellig mee oefenen. Als ik het goed begrijp zijn die races enkel in het weekend, en niet tijdens de week? Dat zal dan tot gevolg hebben dat ik in die races toch ook regelmatig tegen dezelfde personen zal rijden wellicht.
Ik zal dus ook wel meedoen denk ik. Alleen dat gedoe met die skins begrijp ik niets van.
iRacing: Seizoen 4 - 2012
Als je dit gelezen hebt is het simpel: Joep zorgt voor de paint, zelf hoef je hem dan nog alleen maar te uploaden naar Trading Paints en iedereen ziet jou skin in het spel.
[ Voor 40% gewijzigd door Ruud Mulders op 31-12-2012 07:47 ]
doet het ook nietJoepW schreef op maandag 31 december 2012 @ 09:09:
Volgens mij bedoel je deze link:
Over skins gesproken, ik probeer komende tijd voor meer auto's een Racing Lions skin te maken.
Zonder quali kunnen starten op P5.
De crash in de 1e bocht gebeurde net achter me en kon als P4 door.
1e bocht blijft lastig met die betonnen muur.
Vooraf besloten om alleen maar rondjes te rijden en niet druk maken om de positie, maar toen de no 3 er een paar ronden later afgleed, toch mooi de 3e plaats gekregen.
N01 en 2 waren toen al uit zicht verdwenen en met een voorsprong op no 4 van 10 sec. alles op de cruisecontrol gezet en de race uitgereden.
Nog een paar nette races en TT rijden dan komt de promo naar class C snel dichtbij.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Daarna enchion achter me aan gehad, maar die was toch net wat te snel, en kon me paar ronden voor het einde voorbij. Helaas was daarna de race te kort voor me om de nummer 3 nog te pakken, zodat ik net buiten het podium eindigde.
Wel wederom (4e keer) een incloze race, en een iRating die langzaamaan toch wel richting de 3000 begint te lopen (nog 162 punten)
Edit: Meer mensen waarbij trading paints desktop client moeilijk doet? De normale client doet het niet meer bij mij, alleen de expres versie, maar dat is nogal een draak van een programma imho
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 31-12-2012 13:24 ]
Xbox
PS: Als je op TradingPaints je skin upload dan ziet toch niet iedereen dit automatisch in iRacing (iemand zei dat op de laatste post van pagina 58)
Klopt, ze moeten wel gedownload worden, iRacing doet dat niet automatisch. TradingPaints heeft daar een handig tooltje voorTomskii5 schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:39:
PS: Als je op TradingPaints je skin upload dan ziet toch niet iedereen dit automatisch in iRacing (iemand zei dat op de laatste post van pagina 58)
Xbox
En waar staat die tool dan? Tenzij je de desktop browser bedoelt. Hoe stel je die dan juist in?BM schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:49:
[...]
Klopt, ze moeten wel gedownload worden, iRacing doet dat niet automatisch. TradingPaints heeft daar een handig tooltje voor
[ Voor 10% gewijzigd door Tomskii5 op 31-12-2012 16:31 ]
Het tooltje is wel een beetje langzaam aangezien er per auto per skin gekeken wordt of er iets moet worden gedownload.
In mijn geval betreft het voor alle helmen, overalls, en bijna alle auto's 38500 files met een omvang van ca. 28 Gb

Het logo van Fanatec volgt nu heel mooi de lijn in plaats van wat ik eerst had:

Het ziet er echt veel beter uit
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 31-12-2012 17:13 ]
Maar nu ik ff
De McLaren Paint is klaar!
De definitieve paint zal ik zo even posten. Ik moet daarvoor even de race-PC aanslingeren
Je kan een persoonlijke paint bij mij 'bestellen' via een DM met vermelding van de volgende gegevens:
- Volledige iRacing naam
- Het land dat je vertegenwoordigt in iRacing (Nederland of België)
- Je iRacing Customer id (ivm de naam van het file)
- De gewenste kleurcode (wie het eerst komt wie het eerst maalt!) En als kleurcodes te dicht bij elkaar liggen zal ik de laatste aanvrager verzoeken een andere kleur te kiezen.
Ik bedoel met kleurcode de #123456 cijfers waarmee kleuren aangeduid worden in tekenpakketten. Op internet zijn websites die je hierbij kunnen helpen zoals: http://html-color-codes.info De pitbox krijgt dezelfde kleur als de accenten op je auto. - Indien je de (standaard) Michelin reclame op de achterschermen wilt vervangen door een andere reclame zal je mij daarvoor een scherp plaatje moeten leveren dat reeds goed is uitgesneden. Dus geen jpg waar ik heel veel werk aan heb om te corrigeren en op te schonen! Op mijn auto staat bijvoorbeeld het logo van mijn eigen bedrijf.
Let alsjeblieft op dat je alle 5 de bovenstaande vragen beantwoord. Ik ga geen gegevens opzoeken of kleurcodes zoeken etc.
Vanaf volgende week zal ik op maandagavond vanaf 20:00 - 22:00 uur een practice sessie hosten die zal worden afgesloten met een korte Quali en Race. Dit alles op het GT-challenge circuit van de betreffende week. Helaas zal ik er overigens die eerste keer vanwege werk niet bij kunnen zijn
Uh, nee, je moet een los account hebben JoepJoepW schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:38:
De desktop browser van trading paints kan je van hun site downloaden en vervolgens start je deze op en krijg je de mogelijkheid om in te loggen (met je iRacing email en wachtwoord).
Xbox
Vet Niel!!!Niellie41 schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:10:
Ik heb vandaag de Racing Lions McLaren verbeterd.
[afbeelding]
Het logo van Fanatec volgt nu heel mooi de lijn in plaats van wat ik eerst had:
[afbeelding]
Het ziet er echt veel beter uit
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 31-12-2012 23:49 ]
Je gaat naar c: schijf
Naar de "gebruikers" map
Naar de map met je gebruikers naam map:
Daarin staat de map mijn documenten:
Daar klik je op met rechtermuis knop en dan eigenschappen
Daarna klik je op het tabblad locatie en dan in het venster kan je op verplaatsen drukken en zoek je de locatie op.
1 196b00
2 F30302
3 2907C1
4 0202eb
5 FF4000
6 0F9F77
7 FF7403
8 C40100
Hou er rekening mee bij je keuze svp
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 31-12-2012 23:52 ]
en het is in orde bedankt! Heb graag mijn SSD vrij voor belangrijke dingen en niet gewoon documenten die evengoed op mijn HDD kunnen staan.Speedy55 schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:28:
Ja dat kan, welk besturingssysteem heb je met windows 7 doe je het als volgt (maar dat is dan alles wat in je my documents map staat, niet alleen iRacing, maar persoonlijk heb ik toch liever die map niet op C: in verband met crashes en herinstallaties) :
Je gaat naar c: schijf
Naar de "gebruikers" map
Naar de map met je gebruikers naam map:
Daarin staat de map mijn documenten:
Daar klik je op met rechtermuis knop en dan eigenschappen
Daarna klik je op het tabblad locatie en dan in het venster kan je op verplaatsen drukken en zoek je de locatie op.
Tom
Ik heb mijn paint van Joep ontvangen en geupload, ook heb ik dat programma'tje geinstalleerd. (noob alert). Ben naar vehicles gegaan en ik had zelf als sponsor tweakers.net gedaan, en hoopte dat dat goed was en zie alleen Nick ermee. Is er een makkelijkere manier om te filteren?
edit;
Of moet ik ze gewoon allemaal downloaden want het neemt bijna geen ruimte in? (Staat nu op m'n SSD namelijk).
edit2;
Moet ik dit programma runnen tijdens iRacing?
Je moet je iRacing ID code opgeven, zo vinden ze je op het iRacing forum.BM schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:23:
[...]
Uh, nee, je moet een los account hebben JoepIk geloof dat wel het emailadres hetzelfde moet zijn om je een bericht te kunnen sturen via het iracing forum.
[ Voor 49% gewijzigd door Streskip op 01-01-2013 01:26 ]
Ik heb mijn Documenten (en dus ook de hele iRacing dir) niet op mijn SSD staan, maar op een 2de HD.JoepW schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:38:
.......In mijn geval betreft het voor alle helmen, overalls, en bijna alle auto's 38500 files met een omvang van ca. 28 Gb
Het TradingPaints progje kan je het beste starten voordat je iRacing opstart en daarna iRacing pas opstarten als alle skins vergeleken zijn en op je PC staan. Dit duurt overigens vrij lang.
Je kan filteren en zelfs 'lists' aanmaken in TP, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik heb de auto's geselecteerd waarvan ik de zelfgemaakte skins wil kunnen zien.
Maar je zou je kunnen beperken tot enkele auto's.
Hier enkele screenprints waar je dit allemaal kan instellen in TP:

In het hoofdscherm kies je voor OPTIONS

Dan komt er een scherm met 3 tabbladen.
Het linker tabblad is om algemene instellingen te doen (zoals hierboven staat het bij mij)

En op het rechtse tabblad kan je de auto's kiezen die je wilt downloaden.
Verwijderd
Dat er veel en eerlijk met de McLaren gestreden mag worden
Wordt een van de NL practice servers van de GT Challenge. En TS is ook aan +'
Vergeten jullie niet een DM te sturen tbv de teamskin
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 01-01-2013 14:39 ]
Mijn versie van de skin is ook op TradingPaints geupload (sponsor: Tweakers.net). Titel is GoT Blauwe Skin Tweakers.net
@Joep: Dan zal ik alvast Z'voort aankopen naast Spa en (enig voorstel want zolder heb ik al?)
[ Voor 52% gewijzigd door Tomskii5 op 01-01-2013 15:34 ]
Joep resultaat is prima geworden dank je voor de moeite!
Maar wat is die skin onlogisch zeg... Ik moet stukjes van de leeuw op 4 verschillende plekken gaan plaatsen op de template om er uiteindelijk één geheel van te maken. Nog erger dan de McLaren en de Ford GT bij elkaar.
We komen er uiteindelijk wel.
Ik heb nu al twee stukken samen gevoegd. Alleen nog finetunen, maar dat komt nog wel.

De HPD wil ik in de toekomst nog eens inzetten.
[ Voor 82% gewijzigd door Niellie41 op 01-01-2013 16:22 ]

http://www.tradingpaints.com/view/125821
en het live beeld
[ Voor 39% gewijzigd door FransJansen op 01-01-2013 17:11 ]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie die screenshots/videos trekken/maken zonder dat dat irritante menu blijft staan?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IAjXanavrdY&feature=youtu.be]
Ik ga wel niet meer met Fraps recorden want blijkbaar loopt youtube altijd iets achter met het geluid op de film.
Thanks!JoepW schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:09:
Spatiebalk tijdens replay laat alle schermzooi verdwijnen.
Hahaha,
Als beginneling vind ik het altijd makkelijker het circuit te leren dmv de lijn, daarna wijk ik meer af van die lijn omdat die niet altijd echt het meest ideale is.
Ik wil wel rijden? Gewoon een practice ofzo. (Ben wel nog maar een rookie, maar ben op dit moment bezig in de MX5 (rookie class races) en MP4 (hosted races)NickThissen schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 19:51:
Wie gaat er nog iets rijden vanavond? We hebben de league race wel uitgesteld maar ik heb niks te doen
Finale darten kijken Mighty Mike in de finale
Als 19e gestart en als 2e gefinished (en ik had #17
http://members.iracing.co...onid=7226991&custid=64876
Helaas wel 2 inc's gescoord, doordat iemand tegen mij aan reed (0x) en daarna tegen de muur.
Daardoor -0,01 SR, maar gelukkig wel 90 iRating gescoord
Ik heb wel een setup voor de geïnteresseerden.
Hopelijk voor iedereen veel overwinningen, weinig crashes, en veel IR en SR
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
https://dl.dropbox.com/u/...ins/McLaren_GoT/46006.tga
https://dl.dropbox.com/u/...ins/McLaren_GoT/61620.tga
https://dl.dropbox.com/u/...ins/McLaren_GoT/65900.tga
https://dl.dropbox.com/u/...ins/McLaren_GoT/65950.tga
https://dl.dropbox.com/u/...ins/McLaren_GoT/69629.tga
https://dl.dropbox.com/u/...ins/McLaren_GoT/77257.tga
https://dl.dropbox.com/u/...ins/McLaren_GoT/88644.tga
https://dl.dropbox.com/u/...ns/McLaren_GoT/104531.tga