iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste
Acties:
  • 45.887 views

Onderwerpen

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:57

Fuelke

Forza Ferrari

Je koopt trouwens best ook meerdere circuits tegelijk aan, dan gaat er nog een korting vanaf.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Ik heb ook interesse in de "maandagavond - McLaren avond".....

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:26:
Sinds het uitbrengen van de McLaren heb ik weer meer plezier gekregen in het rijden.
Ik heb het idee dat er meer GoT-rijders zijn die de McLaren een leuke auto vinden en om die reden wil ik eens zien of er mensen geïnteresseerd zijn in een wekelijkse McLaren Practice (bij voorkeur op maandag) ter voorbereiding op de races in de 'iRacing GT Challenge' op vrijdag, zaterdag en zondag.
De bedoeling van de Practice is om gezamenlijk een setup te vinden en over en weer tips te delen over de beste lijnen op het circuit van de week.

Verder wil ik als er voldoende interesse is wel een GoT skin maken voor de deelnemers. Die een ieder dan een persoonlijk tintje kan geven en natuurlijk voorzien is van je eigen naam.

Laat maar eens weten of er interesse is!
Dat lijkt me ook wel wel leuk ja. Alleen ga ik dit GTC seizoen nog wel met de ford afmaken. Dus als we dit volgend seizoen ook nog doen doe ik zeker mee.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:28

Niellie41

[object Object]

JJ spotter pack 6.31 is uit!
Merry Christmas, here, have Version 6.31

Ongoing praise and thanks to iRacing developer David Tucker for removing the shackles of spotter oppression.

New for this version: 600+ added or tweaked files from the previous version. Mainly added a bunch of stuff, moved some things around in the reference file, and I tried to add a tick more spacing between certain clips that I felt ran together too quickly. It sounded like a good decision while testing it, but time will tell after the numerous combinations of pieces get thrown together.
Verkrijgbaar op http://www.dwarehouse.com/

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:07

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben maar eens met de skin voor de McLaren rijders van het GoT-team begonnen.
Ik ben nog lang niet klaar, dit is beta ;)
De idee is om een basis neer te zetten, waarvan je als GoT rijder de basis kleur kan wijzigen, maar dat wel het kleurverloop erin blijft zitten. En dat je op enkele plekken eigen reclame erop kan zetten. En natuurlijk je naam en de vlag van je eigen Benelux land kan plaatsen.
Hier de eerste 'schetsen':
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/McLaren_GoT_Skin_Beta_v1_1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/McLaren_GoT_Skin_Beta_v1_2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/McLaren_GoT_Skin_Beta_v1_3.jpg
En ja de uitlijning op het dak is niet ok :F

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Groen en rood :X Lijnen zijn mooi maar dan liever een neutrale basis kleur (zwart en/of wit) en dan een kleurtje erbij voor eigen keuze ofzo. Al die funky kleuren combinaties ben ik niet zo van dan hou ik liever m'n eigen :+

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat groen is juist wijzigbaar in alle kleuren van de regenboog. Alleen wit werkt niet met dit kleurverloop ;)
Maar ik zal eens experimenteren met zwart of wit als basis ;)

Hier V2.
Het licht rode is door de rijder zelf te bepalen qua kleur en hardheid.
De invisio reclame is optioneel en kan door de rijder veranderd worden naar wens.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/McLaren_GoT_Skin_Beta_v2_1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/McLaren_GoT_Skin_Beta_v2_2.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/McLaren_GoT_Skin_Beta_v2_3.png

En verder wil ik nog een aantal details verbeteren en aanvullen.

[ Voor 85% gewijzigd door JoepW op 29-12-2012 19:45 ]

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
ok Joep mooi, ik zou aan de achterkant ook een stukje van de individuele kleur doen... zodat je kunt zien wie er rijdt in een eventuele movie na afloop. ( bedoel voordat je de naam kunt lezen ben je al vrij dichtbij)

De band op het dak blijft rood, begrijp ik dat goed? Dus stel dat ik oranje wil dan wordt alleen de wazige rode oranje?

(Mijn iRacing profiel)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Correct ;)
Morgen weer verder

Verwijderd

Joep, waarmee bewerk je de skins?

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-11 11:34
Het is weer tijd voor ProtoICE op Indianpolis met de Q nu en de races over een klein uurtje op glaciertv.com
Doe je nog mee Nick?

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11 15:07
Laat ons alvast maar weten als ie klaar is die skin joep! Ik kijk er al naar uit met mijn McLaren te pronken met mijn naam op de zijkanten en achterkant ;)

Ik heb je trouwens een PM gestuurd om mijn ID aan de rijders lijst toe te voegen.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Verwijderd

8ste netjes Paul

• NickThissen
Red Baron schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:05:
Het is weer tijd voor ProtoICE op Indianpolis met de Q nu en de races over een klein uurtje op glaciertv.com
Doe je nog mee Nick?
Nope feestje... hoop dat ik in ieder geval Spa nog mee kan doen :-( succes!

Mijn iRacing profiel

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Some random variations:

Afbeeldingslocatie: http://i1283.photobucket.com/albums/a556/ixiro/McLaren_GoT_Skin_variations_zps95220e5f.png

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die rechtse spreekt me wel aan ;)
I'll take it in consideration :+

En btw ik gebruik Ps CS5.

• Red Baron
  • Laatst online: 04-11 11:34
Tja het was een nogal saaie eerste race.
Mijn start van de 2e race was wel veelbelovend, van 13 naar 9 in een paar bochten, helaas was het daarna ook weer snel voorbij :(

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Verwijderd

Wat een stel prutsers bij Iracing zeg al meer dan een week 500 errors , trage websites , elke morgen maintance , forum dat niet wil laden , geen stats het begint echt de spuigaten uit te lopen en er is ook maar niemand van de staff die een woord zegt

begin me af te vragen of de boel niet gewoon gehackt is daar

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hebben ze in die regio nu niet last van veel sneeuw en kou? In de VS hebben ze snel last van stroom uitval of iet dergelijks als er extreem weer is.

Wat is het leven ook zwaar.

Verwijderd

nou zeg ze hebben al een week regen en sneeuw blij dat die servers buiten staan heb die smoes al 40 keer gehoord jammer dat ie niet klopt alleen

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En de stats en traagheid is al weken een probleem.
Zo lang is het geen slecht weer daar ;)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb van die traagheid anders niets gemerkt.
Maar ja, gelukkig hebben we nog andere spellen :)

Verwijderd

en ja hoor weer maintance voor de 5e keer deze week nog maar

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:31

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 10:21:
nou zeg ze hebben al een week regen en sneeuw blij dat die servers buiten staan heb die smoes al 40 keer gehoord jammer dat ie niet klopt alleen
Dat verklaard wel de problemen van deze week. In de VS hebben ze gewoon meer problemen met stroomvoorziening als het slecht weer is. Het is idd niet de verklaring voor de problemen met de stats die al weken spelen, maar de huidige storingen kunnen best door het weer komen. Zowel de stabiliteit komt dat niet ten goed, als de responsetijd van supportpersoneel worden er niet beter van.

En ja, een berichtje van iemand van de staff zou wel fijn zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 30-12-2012 11:37 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

It isn't just iRacing, guys. There are still a number of sites that I can't get to right now, or that partially load, or that sit at a white screen and endlessly try to load. This all started for me after the blizzard showed up in this part of the country late last week. Hmmmmmmm. Strange coincidence. Or not.

• NickThissen
NickThissen schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:50:
[...]

Nope feestje... hoop dat ik in ieder geval Spa nog mee kan doen :-( succes!
Oeps, even niet aan gedacht dat ik dan op vakantie ben dus die ga ik ook missen, shit...

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hieronder 3 kleurvoorbeelden van de GoT skin.
Voor elke individuele rijder zijn de volgende zaken te wijzigen:
- Vlag (Belgie en Nederland beschikbaar met 1 druk op de knop)
- Naam op de deuren (Lijnen automatisch uit, dus enkel even de tekst wijzigen)
- De kleur van alle accenten., Dus de centrale streep en de accenten op zijkanten en de neus.
- De reclame op de achterschermen (nu Michelin) kan naar believen worden veranderd.

Verder zijn alle details vast en niet te veranderen ;)

Zoals je ziet heb ik gekozen voor 1 accent kleur en niet de centrale band in de vast Tweakers kleur. Het werd dan toch wat moeilijk combineren met de accenten op de neus en zijkanten.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_rood_1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_groen_1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_oker_1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_rood_2.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_groen_2.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_oker_2.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_rood_3.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_groen_3.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_oker_3.png

Zeer voorspelbaar wordt de groene van mij ;)

Ik sta nog open voor suggesties, maar niet meer heel veel ;)

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Ziet er erg mooi uit Joep,

Doe mij maar een donker blauwe ;)

Weet je al welke circuits het gaan worden, kan ik mijn bestelling gaan plaatsen 8)

Klopt het dat de MPR gegevens niet bijgewerkt worden? ;(
Afgelopen dagen een paar wedstrijden en TT gereden maar er blijft staan dat ik nog 4 races of TT moet rijden.

Groet,
Frans

[ Voor 33% gewijzigd door FransJansen op 30-12-2012 15:31 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-11 14:39

Hoogie2004

Whohooooo

Ziet er echt super uit joep!

Even uitzoeken wat de kleurcode van F1 McLaren's Rocket Red is, die moet ik hebben :P (ik denk #E12011, als ik hun site zo afstruin...)

[ Voor 80% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-12-2012 15:41 ]

My iRacing profile | Strava

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:02:
Hieronder 3 kleurvoorbeelden van de GoT skin.
Voor elke individuele rijder zijn de volgende zaken te wijzigen:
- Vlag (Belgie en Nederland beschikbaar met 1 druk op de knop)
- Naam op de deuren (Lijnen automatisch uit, dus enkel even de tekst wijzigen)
- De kleur van alle accenten., Dus de centrale streep en de accenten op zijkanten en de neus.
- De reclame op de achterschermen (nu Michelin) kan naar believen worden veranderd.

Verder zijn alle details vast en niet te veranderen ;)

Zoals je ziet heb ik gekozen voor 1 accent kleur en niet de centrale band in de vast Tweakers kleur. Het werd dan toch wat moeilijk combineren met de accenten op de neus en zijkanten.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zeer voorspelbaar wordt de groene van mij ;)

Ik sta nog open voor suggesties, maar niet meer heel veel ;)
Die gele is tof _/-\o_

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Arfman
  • Laatst online: 03-11 09:31

Arfman

Drome!

Jaj, eerste win in de MP4 is binnen *O*

Stelt niet veel voor natuurlijk een 24H Du Fun race op Oulton, maar er gingen veel mensen af en uiteindelijk met 3 man een rondenlang gevecht gehouden, op het scherpst van de snede maar wel fair. In de laatste ronde ging het achter me mis in een do-or-die poging en kon ik naar de finish cruisen, en dat was maar goed ook want hij begon op het rechte stukje voor s/f al te stotteren :X :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Joep,

Gaaf.....is neon oranje ook een optie?? Ik ben namelijk nogal een gevaar op de baan, dan zien ze me goed ;)

iRacing Profiel

• Ruud Mulders
Joep super job!

#ff7403 mag je voor mij wel reserveren Oranje natuurlijk ;-)

vanavond misschien nog een exercise?

(Mijn iRacing profiel)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik moet eerst de skins nog ontdoen van allerlei ongewenste kartels en op rare plekken eindigende lijnen. Dus verzoekjes worden nog niet ingewilligd en ook niet onthouden ;)
Hier een voorbeeld van wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/kartels.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 30-12-2012 17:28 ]

• Tomskii5
Ik zie de gele versie ook wel zitten! :p

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-11 13:14

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ja de low res skin textures van iracing blijven een beetje jammer. alles is vrij low res :(

net nog een paar leuke laps gedaan met joep @ Oulton Park

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-11 19:43
Net 24h du fun race gedaan, als 18e gestart, er dik af gegaan, towen, lap achterstand, daarna rustig uit gereden en heel veel mensen eraf zien gaan :P Daardoor nog 7e geworden.

Ik ga zo weer. Nog iemand?

• Arfman

Arfman

Drome!

Jup, me!

EDIT: en er weer uitgepunt door iemand die niet weet wat een blauwe vlag betekent. Fuck you, Chris Partridge.

[ Voor 87% gewijzigd door Arfman op 30-12-2012 18:32 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Ruud Mulders
om kwart over 8 of kwart over negen iemand?

(Mijn iRacing profiel)

• Streskip
Ik kwam de race niet eens in.. Toen Mustang Challenge maar gedaan, dat was ook niks. 20 ronden met m'n stuur scheef de race uit gereden, constant werd ik aangevallen maar verdedigen lukt me wel :9 Mooi tot de laatste ronde op pos5 gelegen tot iemand mij als stootjuk gebruikte en er nog even 3 man langs vloog |:(

Verwijderd

RuudjeM schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:58:
om kwart over 8 of kwart over negen iemand?
Ik zal er bij zijn, al verwacht ik er niet veel van, net mijn eerste paar ronden in de McLaren achter de rug.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 23:51
Heb van de week voor het eerst in ongeveer een jaar weer wat rondjes gereden. Zonde van het geld zo helaas.

Verwijderd

Man man man, wat is me dat, die 24 heures du fun... Destruction Derby in het kwadraat. Dikke fun toen ik in 1 ronde wel 20 wagens kon inhalen. Daarna minder fun toen een gecrashte wagen net voor mij terug de baan op kwam waardoor ik er recht op vloog. En dit leek voor iedereen nog normaal ook :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja, je moet veel geluk hebben om een race te overleven.
Geen SR straf doet geen goed ;(

Verwijderd

wat was dat seg op oulton, start boom en over .... dan maar pit in, gelukkig wilde ruud wel wachten ... pace zat er wel in en moest ruud na een fout door laten .. terug inhalen dan maar ... en dan mezelf ff unlappen bij een aantal ... set van onze race op oulton deed zijn werk wel

• Arfman

Arfman

Drome!

God god god krijg ik een PM van die Chris dat het mijn schuld was, terwijl ik midden in een gevecht zat met iemand, hij ertussen (blauwe vlag, 2 ronden achteratand door tow) en ik er anderhalve ronde achter heb klemgezeten. Heb maar "lol" teruggetikt en het bericht verwijderd want daar gaat m'n bloed van koken. Hopen dat ik hem niet tegenkom in de McLaren zo ...

• RichardA
Net lekkere race gehad op Oulton met de McLaren.
lekker gebattled, om en om paar kleine foutje, totdat degene voor mij van de baan ging en licht de barrier raakte. Daarna laatste 3 ronden wat rustiger gereden.

De McLaren is een leuke auto voor "close racing"

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Verwijderd

Joep wat een mooie wagen heb je gemaakt, kan bijna niet wachten (snap weinig van dat painten) dus helemaal goed deze actie. Alvast bedankt voor alle inzet!! Indien mogelijk ga ik voor een Oranje.

Verwijderd

Waar ik vroeger op dinsdag ging sporten tot ongeveer 20u, en ik dus nog tijd genoeg had om de GoT race te halen, zal dit in de nabije toekomst waarschijnlijk tot ongeveer 22u zijn, en zal ik er niet meer bij kunnen zijn. Tot mijn grote spijt...

Wat de officiele races betreft was ik van plan om vanaf dit seizoen met de nieuwe Lotus te gaan rijden. Doordat die er niet gekomen is, wist ik ook op dat gebied even niet meer wat gedaan. De eerste weken helemaal niets gereden, en nu met de Star Mazda aan het rijden enkel en alleen om toch nog iets te doen en die credits te krijgen.

Door deze 2 gebeurtenissen zit ik op iRacing gebied een beetje in een gat.

Het voorstel van Joep interesseert me daardoor ook wel. Op maandag kan ik gezellig mee oefenen. Als ik het goed begrijp zijn die races enkel in het weekend, en niet tijdens de week? Dat zal dan tot gevolg hebben dat ik in die races toch ook regelmatig tegen dezelfde personen zal rijden wellicht.

Ik zal dus ook wel meedoen denk ik. Alleen dat gedoe met die skins begrijp ik niets van.

• Ruud Mulders
Benja kijk even in de OP daar heeft Joep het één en ander uitgelegd.

iRacing: Seizoen 4 - 2012

Als je dit gelezen hebt is het simpel: Joep zorgt voor de paint, zelf hoef je hem dan nog alleen maar te uploaden naar Trading Paints en iedereen ziet jou skin in het spel.

[ Voor 40% gewijzigd door Ruud Mulders op 31-12-2012 07:47 ]

(Mijn iRacing profiel)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Volgens mij bedoel je deze link:
iRacing: Seizoen 4 - 2012

• Ruud Mulders
doet het ook niet

(Mijn iRacing profiel)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jawel toch, dan kom je de TS uit bij het stukje over skins.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bij mij werkt die link wel.
Over skins gesproken, ik probeer komende tijd voor meer auto's een Racing Lions skin te maken.

• FransJansen
Vandaag mijn eerste 0 inc race kunnen rijden. :*) InRacing News challenge op charlotte motor speedway(roadcourse)
Zonder quali kunnen starten op P5.
De crash in de 1e bocht gebeurde net achter me en kon als P4 door.
1e bocht blijft lastig met die betonnen muur.

Vooraf besloten om alleen maar rondjes te rijden en niet druk maken om de positie, maar toen de no 3 er een paar ronden later afgleed, toch mooi de 3e plaats gekregen.

N01 en 2 waren toen al uit zicht verdwenen en met een voorsprong op no 4 van 10 sec. alles op de cruisecontrol gezet en de race uitgereden. 8)

Nog een paar nette races en TT rijden dan komt de promo naar class C snel dichtbij. oOo

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gistermiddag nog aardige race gereden in de SRF, samen met enchion :) In het begin van de race 2 man die me iets teveel risico namen, en waarbij het een wonder is dat ze me geen incs bezorgt hebben. Uiteindelijk reden ze beiden voor me, en reden ze elkaar van de baan af :p
Daarna enchion achter me aan gehad, maar die was toch net wat te snel, en kon me paar ronden voor het einde voorbij. Helaas was daarna de race te kort voor me om de nummer 3 nog te pakken, zodat ik net buiten het podium eindigde.

Wel wederom (4e keer) een incloze race, en een iRating die langzaamaan toch wel richting de 3000 begint te lopen (nog 162 punten) *O*

Edit: Meer mensen waarbij trading paints desktop client moeilijk doet? De normale client doet het niet meer bij mij, alleen de expres versie, maar dat is nogal een draak van een programma imho :)

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 31-12-2012 13:24 ]

Xbox

• Tomskii5
Ergens vind ik het altijd onlogisch dat je bestraft wordt omdat je iemand niet meer kan ontwijken. Langs de andere kant stimuleert het mij wel om als ik een crash zie mijn gaspedaal los te laten (en eventueel te remmen) zodat ik er veilig langskan.

PS: Als je op TradingPaints je skin upload dan ziet toch niet iedereen dit automatisch in iRacing (iemand zei dat op de laatste post van pagina 58)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tomskii5 schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:39:
PS: Als je op TradingPaints je skin upload dan ziet toch niet iedereen dit automatisch in iRacing (iemand zei dat op de laatste post van pagina 58)
Klopt, ze moeten wel gedownload worden, iRacing doet dat niet automatisch. TradingPaints heeft daar een handig tooltje voor :)

Xbox

• Tomskii5
BM schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:49:
[...]

Klopt, ze moeten wel gedownload worden, iRacing doet dat niet automatisch. TradingPaints heeft daar een handig tooltje voor :)
En waar staat die tool dan? Tenzij je de desktop browser bedoelt. Hoe stel je die dan juist in? :) (als het gewoon alle skins downloaden voor een type auto is dan heb ik het al :))

[ Voor 10% gewijzigd door Tomskii5 op 31-12-2012 16:31 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De desktop browser van trading paints kan je van hun site downloaden en vervolgens start je deze op en krijg je de mogelijkheid om in te loggen (met je iRacing email en wachtwoord). Daarna kan je kiezen welke auto's je standaard wilt downloaden (waar je nooit in racet kan je dus uit laten) en of het tooltje automatisch moet opstarten en automatisch moet downloaden. Eigenlijk best simpel allemaal.
Het tooltje is wel een beetje langzaam aangezien er per auto per skin gekeken wordt of er iets moet worden gedownload.
In mijn geval betreft het voor alle helmen, overalls, en bijna alle auto's 38500 files met een omvang van ca. 28 Gb ;)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb vandaag de Racing Lions McLaren verbeterd.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rB92pvoj7bt0MmtIRMw3LiWT/full.jpg

Het logo van Fanatec volgt nu heel mooi de lijn in plaats van wat ik eerst had:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qbhuw9EAlIX5VtF1ybI3mrUR/full.jpg

Het ziet er echt veel beter uit :)

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 31-12-2012 17:13 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het blijft een mooie skin Niel ;)
Maar nu ik ff ;)

De McLaren Paint is klaar!
De definitieve paint zal ik zo even posten. Ik moet daarvoor even de race-PC aanslingeren ;)

Je kan een persoonlijke paint bij mij 'bestellen' via een DM met vermelding van de volgende gegevens:
  1. Volledige iRacing naam
  2. Het land dat je vertegenwoordigt in iRacing (Nederland of België)
  3. Je iRacing Customer id (ivm de naam van het file)
  4. De gewenste kleurcode (wie het eerst komt wie het eerst maalt!) En als kleurcodes te dicht bij elkaar liggen zal ik de laatste aanvrager verzoeken een andere kleur te kiezen.
    Ik bedoel met kleurcode de #123456 cijfers waarmee kleuren aangeduid worden in tekenpakketten. Op internet zijn websites die je hierbij kunnen helpen zoals: http://html-color-codes.info De pitbox krijgt dezelfde kleur als de accenten op je auto.
  5. Indien je de (standaard) Michelin reclame op de achterschermen wilt vervangen door een andere reclame zal je mij daarvoor een scherp plaatje moeten leveren dat reeds goed is uitgesneden. Dus geen jpg waar ik heel veel werk aan heb om te corrigeren en op te schonen! Op mijn auto staat bijvoorbeeld het logo van mijn eigen bedrijf.
Na het aanpassen van de paint stuur ik je per DM een link naar de paint (tga-file). Deze kan je dan zelf op de site van tradingpaints uploaden en vervolgens kunnen wij hem dan weer allemaal downloaden. ;)

Let alsjeblieft op dat je alle 5 de bovenstaande vragen beantwoord. Ik ga geen gegevens opzoeken of kleurcodes zoeken etc. ;)

Vanaf volgende week zal ik op maandagavond vanaf 20:00 - 22:00 uur een practice sessie hosten die zal worden afgesloten met een korte Quali en Race. Dit alles op het GT-challenge circuit van de betreffende week. Helaas zal ik er overigens die eerste keer vanwege werk niet bij kunnen zijn ;(

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:38:
De desktop browser van trading paints kan je van hun site downloaden en vervolgens start je deze op en krijg je de mogelijkheid om in te loggen (met je iRacing email en wachtwoord).
Uh, nee, je moet een los account hebben Joep ;) Ik geloof dat wel het emailadres hetzelfde moet zijn om je een bericht te kunnen sturen via het iracing forum.

Xbox

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Goed bezig Joep!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-11 14:30
Niellie41 schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:10:
Ik heb vandaag de Racing Lions McLaren verbeterd.
[afbeelding]

Het logo van Fanatec volgt nu heel mooi de lijn in plaats van wat ik eerst had:
[afbeelding]

Het ziet er echt veel beter uit :)
Vet Niel!!! _/-\o_

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier de screenshots van de GoT McLaren in mijn kleuren:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/4.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/7.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 31-12-2012 23:49 ]

• Tomskii5
Kan ik trouwens mijn documents map verplaatsen naar een andere schijf? (enkel de iRacing map) of gaat dat niet zonder slag of stoot?

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja dat kan, welk besturingssysteem heb je met windows 7 doe je het als volgt (maar dat is dan alles wat in je my documents map staat, niet alleen iRacing, maar persoonlijk heb ik toch liever die map niet op C: in verband met crashes en herinstallaties) :

Je gaat naar c: schijf
Naar de "gebruikers" map
Naar de map met je gebruikers naam map:

Daarin staat de map mijn documenten:

Daar klik je op met rechtermuis knop en dan eigenschappen

Daarna klik je op het tabblad locatie en dan in het venster kan je op verplaatsen drukken en zoek je de locatie op.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Inmiddels vergeven kleuren voor de McLaren:
1 196b00
2 F30302
3 2907C1
4 0202eb
5 FF4000
6 0F9F77
7 FF7403
8 C40100

Hou er rekening mee bij je keuze svp

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 31-12-2012 23:52 ]

• Tomskii5
Speedy55 schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:28:
Ja dat kan, welk besturingssysteem heb je met windows 7 doe je het als volgt (maar dat is dan alles wat in je my documents map staat, niet alleen iRacing, maar persoonlijk heb ik toch liever die map niet op C: in verband met crashes en herinstallaties) :

Je gaat naar c: schijf
Naar de "gebruikers" map
Naar de map met je gebruikers naam map:

Daarin staat de map mijn documenten:

Daar klik je op met rechtermuis knop en dan eigenschappen

Daarna klik je op het tabblad locatie en dan in het venster kan je op verplaatsen drukken en zoek je de locatie op.
en het is in orde bedankt! Heb graag mijn SSD vrij voor belangrijke dingen en niet gewoon documenten die evengoed op mijn HDD kunnen staan.

Tom

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/8.jpg

Verwijderd

Ook de beste wensen voor 2013!!! en een actief iracing nieuwe jaar!!!

• NickThissen
Gelukkig nieuwjaar allemaal! En tot donderdag :)

Mijn iRacing profiel

• Streskip
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!

Ik heb mijn paint van Joep ontvangen en geupload, ook heb ik dat programma'tje geinstalleerd. (noob alert). Ben naar vehicles gegaan en ik had zelf als sponsor tweakers.net gedaan, en hoopte dat dat goed was en zie alleen Nick ermee. Is er een makkelijkere manier om te filteren?

edit;
Of moet ik ze gewoon allemaal downloaden want het neemt bijna geen ruimte in? (Staat nu op m'n SSD namelijk).

edit2;
Moet ik dit programma runnen tijdens iRacing?
BM schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:23:
[...]

Uh, nee, je moet een los account hebben Joep ;) Ik geloof dat wel het emailadres hetzelfde moet zijn om je een bericht te kunnen sturen via het iracing forum.
Je moet je iRacing ID code opgeven, zo vinden ze je op het iRacing forum.

[ Voor 49% gewijzigd door Streskip op 01-01-2013 01:26 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat betreft de omvang van de bestanden met bijna alle pains:
JoepW schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:38:
.......In mijn geval betreft het voor alle helmen, overalls, en bijna alle auto's 38500 files met een omvang van ca. 28 Gb ;)
Ik heb mijn Documenten (en dus ook de hele iRacing dir) niet op mijn SSD staan, maar op een 2de HD.

Het TradingPaints progje kan je het beste starten voordat je iRacing opstart en daarna iRacing pas opstarten als alle skins vergeleken zijn en op je PC staan. Dit duurt overigens vrij lang.

Je kan filteren en zelfs 'lists' aanmaken in TP, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik heb de auto's geselecteerd waarvan ik de zelfgemaakte skins wil kunnen zien.
Maar je zou je kunnen beperken tot enkele auto's.
Hier enkele screenprints waar je dit allemaal kan instellen in TP:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/tradingpaints/1.png
In het hoofdscherm kies je voor OPTIONS
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/tradingpaints/2.png
Dan komt er een scherm met 3 tabbladen.
Het linker tabblad is om algemene instellingen te doen (zoals hierboven staat het bij mij)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/tradingpaints/3.png
En op het rechtse tabblad kan je de auto's kiezen die je wilt downloaden.

Verwijderd

gelukkig nieuwjaar iedereen een goede gezondheid en de beste wensen voor u en je familie, ook in 2013 veel IR en SR toegewenst :)

Verwijderd

Ook van mijn kant een gezond en gelukkig nieuw jaar voor iedereen !

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Dat er veel en eerlijk met de McLaren gestreden mag worden :) (en natuurlijk ook met andere auto's)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga zo ff een uurtje de McLaren op z'voort uitlaten. Even zien of ik een beetje rondkom.
Wordt een van de NL practice servers van de GT Challenge. En TS is ook aan +'

Vergeten jullie niet een DM te sturen tbv de teamskin :+

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 01-01-2013 14:39 ]

• Tomskii5
Allereerst ook van mij voor iedereen mijn beste wensen!

Mijn versie van de skin is ook op TradingPaints geupload (sponsor: Tweakers.net). Titel is GoT Blauwe Skin Tweakers.net

@Joep: Dan zal ik alvast Z'voort aankopen naast Spa en (enig voorstel want zolder heb ik al?)

[ Voor 52% gewijzigd door Tomskii5 op 01-01-2013 15:34 ]

• Ruud Mulders
Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Joep resultaat is prima geworden dank je voor de moeite!

Afbeeldingslocatie: http://i245.photobucket.com/albums/gg44/umpire66/iracing/mp4_zpsd9dd251b.jpg

(Mijn iRacing profiel)

• Streskip
Bedankt voor de uitleg Joep!! Ik ben nu werken tot 2300uur dus het wordt weer laat, wellicht vanavond na het werk even proberen. En 28gb is wel erg veel inderdaad, beetje té voor op de SSD.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben vandaag begonnen met het painten van de HPD. :)
Maar wat is die skin onlogisch zeg... Ik moet stukjes van de leeuw op 4 verschillende plekken gaan plaatsen op de template om er uiteindelijk één geheel van te maken. Nog erger dan de McLaren en de Ford GT bij elkaar.
We komen er uiteindelijk wel.

Ik heb nu al twee stukken samen gevoegd. Alleen nog finetunen, maar dat komt nog wel.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/hpd-wip.jpg

De HPD wil ik in de toekomst nog eens inzetten.

[ Voor 82% gewijzigd door Niellie41 op 01-01-2013 16:22 ]

• RichardA
Mijn GoT paintscheme inmiddels ook via tradingpaints beschikbaar:
Klik
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/56233476/iRacing/GoT%20McLarenRichardA/GoT-McLaren-RichardA-tn.gif

• FransJansen
Mijn McLaren staat inmiddels ook al op tradingpaints

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/31227888/iRacingSim64%202012-12-31%2021-48-54-34.jpg

http://www.tradingpaints.com/view/125821

en het live beeld

[ Voor 39% gewijzigd door FransJansen op 01-01-2013 17:11 ]

• Tomskii5
Hierbij het filmpje met mijn skin.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie die screenshots/videos trekken/maken zonder dat dat irritante menu blijft staan?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IAjXanavrdY&feature=youtu.be]

Ik ga wel niet meer met Fraps recorden want blijkbaar loopt youtube altijd iets achter met het geluid op de film.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Spatiebalk tijdens replay laat alle schermzooi verdwijnen.

• Tomskii5
JoepW schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:09:
Spatiebalk tijdens replay laat alle schermzooi verdwijnen.
Thanks!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En wat een rare groene lijn op het wegdek :X

• Tomskii5
JoepW schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:12:
En wat een rare groene lijn op het wegdek :X
Hahaha,

Als beginneling vind ik het altijd makkelijker het circuit te leren dmv de lijn, daarna wijk ik meer af van die lijn omdat die niet altijd echt het meest ideale is. :)

• NickThissen
Wie gaat er nog iets rijden vanavond? We hebben de league race wel uitgesteld maar ik heb niks te doen :+

Mijn iRacing profiel

• Tomskii5
NickThissen schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 19:51:
Wie gaat er nog iets rijden vanavond? We hebben de league race wel uitgesteld maar ik heb niks te doen :+
Ik wil wel rijden? Gewoon een practice ofzo. (Ben wel nog maar een rookie, maar ben op dit moment bezig in de MX5 (rookie class races) en MP4 (hosted races)

• FransJansen
Helaas, vanavond niet rijden.

Finale darten kijken Mighty Mike in de finale :)F

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk het ff niet Nick. Overmorgen Dallara, trouwens op een Oval...

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gelukkig nieuwjaar nog voor iedereen!!! Dat het nog maar een mooi racejaar mag worden met veel mooie finales en crashes (dat blijft ook leuk om te zien) maar vooral een sportief racejaar.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net een Silverado race gedaan op Talladega.
Als 19e gestart en als 2e gefinished (en ik had #17 8) )
http://members.iracing.co...onid=7226991&custid=64876

Helaas wel 2 inc's gescoord, doordat iemand tegen mij aan reed (0x) en daarna tegen de muur.
Daardoor -0,01 SR, maar gelukkig wel 90 iRating gescoord :)

Ik heb wel een setup voor de geïnteresseerden.

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:49

derx666

mecker ende blaet

Happy newyear enz enz.
Hopelijk voor iedereen veel overwinningen, weinig crashes, en veel IR en SR :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Tomskii5
Bon daar gaan we weer voor 'alweer' een race op Okayama met de MX5.. Zal toch blij zijn als ik wat nieuwe tournamenten bijkrijg bij SR 3.0

• Ruud Mulders
euhh Joep? Zie de plaatjes niet...

(Mijn iRacing profiel)

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.